• Fred
    Budget alles in 1 geen klachten 0 reacties

    Paar weken terug overgestapt naar Budget alles in 1 dus dacht ik plaats even een review over hoe het is gegaan. De overstap bleek gemakkelijk te zijn omdat we al jarenlang bij KPN hebben gezeten, die werken met dezelfde aansluiting. Kwam ik pas achter toen een monteur dit voor ons in de meterkast had aangesloten. De reden dat we weg zijn gegaan bij KPN waren de hoge kosten. Maandelijks kan je zo even een paar tientjes besparen als je naar een dochterbedrijf van KPN (Budget) gaat. Hier kwam ik ook pas later achter trouwens, ik ging simpelweg af op de laagste prijzen en wij kwamen hier op uit. De eerste factuur is reeds betaald en zoals gezegd, het is een stuk goedkoper dan wat we hadden en dat was het doel. De tv werkt goed en het internet WiFi bereik is ook goed in huis dus geen klachten.

    Nog wel leuk om te vertellen want mijn vrouw Lidia zei tegen me: moeten we dit wel doen Fred? Scheelt wel wat geld maar het werkt nu toch goed allemaal? Ik zei tegen haar dat alle bekabeling sowieso verouderd was omdat we al jarenlang bij KPN zaten. Er moest sowieso een monteur komen want we hadden soms haperingen bij de tv enzovoort. Dan kan je net zo goed een andere provider nemen die dan een gratis monteur stuurt en het is nog goedkoper ook op maandbasis.

    In het kort:
    Budget heeft er een tevreden klant bij.
    Overstappen van Energieleverancier en mobiel komt misschien in de toekomst nog wel. Moet eerst mijn vrouw weer zo ver krijgen.

    Fred 6 augustus 2021

    Ontevreden over Budget Alles-in-1?

    Probeer eens de beste keuze T-Mobile Thuis.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.