Jumbo

Jumbo

1.0 reviewscore • 1 review
T

Ik werd uitgemaakt voor dief!?!

Op 8 april jl. had ik een slechte ervaring bij een Jumbo supermarkt. Hieronder de omschrijving van de gebeurtenis en tevens de brief die ik naar CEO en Raad van Commissarissen heb verstuurd.
Ik ben al jarenlang een trouw klant van Jumbo in Winterswijk. Het bewuste filiaal staat naast mijn appartement.
Ik ben een gebruiker van de zelfscanner en daarom word ik ook regelmatig gecontroleerd, waar ik ook geen moeite mee had tot gisterenavond.
Ik vergat 6 artikelen te scannen, omdat ik op dat moment ergens met mijn gedachten mee bezig was. Normaal gesproken, als ik meerdere malen hetzelfde product wil kopen, scan ik het eerste artikel en daarna tip ik op de scanner het totaal aantal exemplaren die ik haal. Gisteren vergat ik dat te doen, omdat ik elders met mijn gedachten was.
Gelukkig werd ik gecontroleerd bij de zelfscankassa en moest ik naar de kassa van om de inhoud van mijn tassen te laten scannen. Ik bood mijn excuses aan de medewerkers aan en ging naar de kassa. Na enkele minuten kwam ik één van de controleurs tegen en ging ik in gesprek met hem. Hij vertelde mij dat ik “in de ogen van Jumbo gestolen had”. Ik ben dus, wat Jumbo betreft een dief en dat werd gezegd zelfs in het openbaar.
Ik volg het nieuws dagelijks en weet daarvan dat bij Jumbo veel gestolen wordt, maar dat betekent niet dat alle fouten bij de zelfscankassa diefstal zijn. Ik kan als dief uitgemaakt worden alleen na de uitspraak van politie/rechter. De directie van Jumbo heeft echter de richtlijn gezet dat alle fouten van klanten als diefstal moeten worden behandeld.
Niemand van Jumbo, van top tot teen, van directeur tot stagiaire, heeft recht op zo een brutale, onbeschofte, onvriendelijke, schofterige uitspraak.
Ten gevolge daarvan zal ik nóóit meer welk filiaal dan ook van jullie bedrijf bezichtigen. Bovendien zal ik o.a. het internet decoreren met jullie kwetsend hersenloze én onterechte houding jegens klanten.
Bijgevoegd vindt u mijn jumbo kaart en de desbetreffende bonnen zowel van de zelfscankassa als van de fysieke kassa. Op mijn account staan er nog 952 punten en sinds Jumbo in financiële nood zit wegens diefstallen die geldelijke gaatjes creëren, bied ik mijn punten aan om die gaatjes van jullie Jumbo’s op te vullen. Als er nog iets overblijft, kunt u dat gebruiken om uzelf en uw personeel een klantvriendelijkheid training te gunnen. _
Theodoros Xykominos

T.Xykominos 8 apr 2024
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van april 2024.

Over Jumbo

Jumbo is een populaire supermarkt in Nederland met een breed assortiment aan producten. Klanten kunnen er terecht voor dagelijkse boodschappen, maar ook voor speciale producten en aanbiedingen. De online bestelservice en de thuisbezorging zijn gemakkelijk en snel, wat de winkel extra aantrekkelijk maakt. Klanten waarderen het assortiment en de kwaliteit van de producten, evenals de ruime openingstijden en de vriendelijke service van het personeel. De prijzen bij Jumbo zijn scherp en er zijn vaak aantrekkelijke aanbiedingen. Daarnaast heeft Jumbo een eigen merk dat een goede prijs-kwaliteitverhouding heeft. Kortom, Jumbo is een betrouwbare en klantgerichte supermarkt waar je goed terecht kunt voor al je boodschappen.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.jumbo.com
  • klantenservice@jumbo.com