Hotel De Reehorst

Hotel De Reehorst

3.4 reviewscore ā€¢ 20 reviews
B

Bevredigend maar kon beter

Positieve aspecten van ons verblijf waren het gevarieerde ontbijt en de efficiƫnte airco. Desondanks waren er enkele aspecten die ons stoorden. Zoals het zelf opruimen na het ontbijt en een koffiemachine die vaak een file had. Voor een viersterrenhotel vonden we enkele faciliteiten op de kamer ook beperkt. Het was over het algemeen dus goed en bevredigend, maar voor de vier sterren kon het beter.

Bram 20 aug 2023
Reageer
J

Goede locatie, maar enige twijfels over waarde

Ons verblijf in het hotel was aangenaam. Een van de hoogtepunten was het scala aan spellen die beschikbaar waren voor de gasten. Hierdoor konden we onze avonden op een leuke manier doorbrengen zonder meteen naar onze kamer te gaan. Desondanks hadden we onze twijfels over de prijs-kwaliteitverhouding. Voor een standaardkamer vonden we de kosten vrij hoog, gezien wat er aangeboden werd.

Johannes 24 sep 2023
Reageer
J

Inchecken vlot, maar de marketing mag minder

Bij aankomst in het hotel werd het incheckproces vlot afgehandeld. Mijn kamer was comfortabel en het ontbijt was rijkelijk. Toch waren er een paar dingen die me dwars zaten. De overdaad aan mails over online inchecken was irritant, vooral omdat ik al persoonlijk had ingecheckt. Ook miste ik wat voorzieningen in de kamer die ik wel verwacht had.

Jennifer 20 sep 2023
Reageer
K

Uitmuntende service

Het hotel overtrof onze verwachtingen op het gebied van gastvrijheid. Na een lange fietsdag zonder beschikbare doucheruimte, zochten ze speciaal voor ons naar een oplossing. Het personeel zorgde ervoor dat we konden douchen en voorzag ons van handdoeken en shampoo. Zo'n niveau van zorg en aandacht is zeldzaam en werd zeer gewaardeerd.

Kees 10 sep 2023
Reageer
M

Warme sfeer met enkele kanttekeningen

De grote, schone bedden in onze kamer waren een pluspunt, evenals de grote tv en de aanwezige airconditioning. Echter, er waren elementen van het hotel die niet overeenkwamen met de viersterrenstatus die het claimt. De toegang, geuren in de gangen, en enkele verouderde voorzieningen in de kamer gaven ons het gevoel dat er ruimte voor verbetering was.

Mirjam 8 sep 2023
Reageer
F

Spijtige keuze

Alle mogelijke onfortuinlijke gebeurtenissen hebben zich voorgedaan. De bar was niet beschikbaar, het terras was gesloten en we hebben tegen onze zin in in het atelier gegeten. Dit was een spijtige keuze, aangezien we uren hebben moeten wachten en het eten nog steeds te rauw was, en de patat was niet smakelijk. De voorraad voor het ontbijt was duidelijk onvoldoende, wat resulteerde in een uiterst bescheiden aanbod. De beloofde extra's ontbraken volledig. Nadat we onze klachten in een e-mail hadden opgenoemd, werden we aangenaam verrast. We kregen te horen dat we alles opnieuw konden ervaren, inclusief het kiezen van onze eigen suite met alle extra's die we hadden besteld. šŸ‘

Fam Kaiser 8 aug 2023
Reageer
E

Geweldige ervaring dankzij personeel

Ons verblijf was in Ć©Ć©n woord fantastisch, voornamelijk vanwege het personeel. Ze waren buitengewoon vriendelijk en aandachtig. Het eten in het restaurant was ook een hoogtepunt, en de kamer was ronduit prachtig. Toch geloven we dat de bedden nog comfortabeler hadden kunnen zijn, maar natuurlijk zijn bedden ook erg afhankelijk van de persoonlijke smaak.

Eva 6 aug 2023
Reageer
E

Comfortabel hotel met kleine minpunten

We werden warm ontvangen door het vriendelijke personeel en genoten van de nabijheid van het treinstation. Het tropische terras, de comfortabele bedden in de suites en het heerlijke eten maakten ons verblijf aangenaam. Ondanks dat waren er enkele minpunten, zoals de locatie van het restaurant dat een beetje onhandig was en lange wachttijden bij de lift.

Erik 23 jul 2023
Reageer
O

Aanzienlijke constructiewerkzaamheden gaande

Prachtige en verzorgde New York-stijl kamer/suite. Het bed was uiterst comfortabel en het ontbijt was van hoge kwaliteit! Negatief aspect: de airconditioning vertoont geen activiteit en er zijn aanzienlijke constructiewerkzaamheden gaande voor de ingang, iets wat niet van tevoren is gecommuniceerd. De kosten voor de suites lijken me aan de hoge kant.

O 15 jul 2023
Reageer
L

Mooie locatie met verbeterpunten

Gelegen nabij het station, vond ik het hotel zowel handig als stijlvol. Het vintage gevoel en de moderne touch in het interieur spraken me aan. Echter, er waren inconsistenties in de inrichting en enkele faciliteiten konden naar mijn mening vernieuwd worden. Voor de locatie een dikke tien, maar wat puntjes aftrek voor de missende functionaliteiten.

Lucas 15 jul 2023
Reageer
L

Basale ervaring met lichtpunten

Mijn kamer bood een comfortabel bed en ik kon genieten van een rustige nachtrust. Echter, er waren delen van het hotel die een beetje verouderd leken. Bepaalde faciliteiten en diensten leken niet helemaal in lijn met een viersterrenhotel. Hoewel het interieur soms wat ongelijkmatig was, waren er zeker ook mooie elementen. Het ontbijt was niet buitengewoon, maar voldeed.

Laura 2 jul 2023
Reageer
L

Minder sfeer

Zorg ervoor dat je een warmwaterkoker en je eigen thee en koffie meeneemt als je van plan bent om een kopje koffie of thee op je hotelkamer te genieten, aangezien het thee- en koffiezetapparaat niet langer aanwezig is op de kamers. Er is momenteel geen beschikbaar formulier om lofuitingen, opmerkingen of suggesties op te schrijven. De catering gedurende de vergadering was vrij standaard, met verpakte snacks die wat aan de droge kant waren. Later op de avond in de bar was er helaas geen mogelijkheid om iets te eten, omdat de keuken al gesloten was. Zelfs een simpele noot of een zakje chips ontbrak.

Lana 4 nov 2021
Reageer
R

Emperor suite kan je zeggen

Dit hotel is werkelijk buitengewoon fantastisch. Het personeel is ontzettend vriendelijk en de keuken is absoluut voortreffelijk. Onze keuze viel op de Emperor suite en wat een buitengewone kamer hebben we gekozen. Het bed is ontzettend ruim en de bijgevoegde extra's, zoals het bad-eendje, zijn echt een geweldige en leuke toevoeging. Zonder twijfel zullen we opnieuw hier verblijven in de toekomst.

Remy 22 aug 2021
Reageer
M

Zeer Slecht!

We verbleven in kamer 405 en merkten dat de bedden echt aan vernieuwing toe waren. Het leek alsof je elke hobbel en bult door het matras heen voelde, wat niet echt comfortabel was om op te slapen. Dat heeft onze nachtrust beĆÆnvloed en dat was jammer. Dit hadden we in ieder geval niet in gedachten toen we hier in dit hotel binnenkwamen!

Manisha 22 aug 2021
Reageer
L

Voedsel vergiftiging en geen reactie

Wij hebben een suite geboekt bij hotel reehorst. en zijn daar initieel keurig ontvangen.
Wij zijn daarna naar het restaurant gegaan om iets te gaan eten. waar wij direct bij binnenkomst gevraagd is of we iets wilde drinken en of we een mandje brood wilde hebben als voorvoorgerecht.
hierop hebben wij ja gezegd en hebben gelijk onze voor en hoofdgerechten door gegeven.
aangezien we daarna 40 minuten niemand meer zagen ben ik maar eens gaan vragen wanneer we het brood konden verwachten.
daarop kreeg ik als antwoord we bereiden eerst alles voor en brengen dan alle bestelde dingen tegelijk naar de tafel. Wat opzich best gek is dat ze alle gangen gelijk al wilde brengen.
Dit heb ik ook gemeld. dat ik dit een hele gekke manier vond en dat je normaal gesproken eerst je brood krijgt. daarna je voor gerecht en daarna je hoofd gerecht. hier op werd initieel best netjes gereageerd met als opmerking er bij ja dat doen we altijd zo.
Tijdens het eten net nadat we het hoofdgerecht op hadden begonnen onze darmen al te rommelen. we hadden beide andere kruidenboters gegeten en compleet andere hoofdgerechten besteld. des ondanks hadden we beide al direct last van onze darmen en zijn zonder nagerecht maar snel richting onze kamer gegaan omdat we dermate last hadden dat het ons niet verstandig leek nog langer daar te blijven zitten.
niet lang daarna hebben wij in onze president suite de rest van de avond en nacht het toilet bezoek afgewisseld. beide geen maag klachten of andere nare gevoelens maar wel een set darmen die alles er direct uit wilde werken. wat mijn inziens lijkt op een laxeermiddel aangezien we ons buiten onze darmen best aardig voelde.

wat een leuk uitje had moeten worden heeft geresulteerd in een nacht om en om doorbrengen op het toilet afgewisseld met af en toe 1 iemand die naar beneden moest rennen om daar een toilet op te zoeken omdat het toilet in de kamer bezet was met iemand die er niet af durfde.

We hebben hier over geklaagd bij de receptie en er werd ons beloofd dat dit zou worden doorgespeeld aan de manager om te kijken of er een oplossing geboden kon worden omdat we nu geen gebruik hebben kunnen maken van al het moois wat de kamer/suite ons te bieden had.

dit is niet gebeurd. hierop hebben we terug gebeld en de manager was natuurlijk weer niet aanwezig. er was geen dag/datum of tijd bekend wanneer die er wel zou zijn en er werd ons weer beloofd dat die zou terug bellen. nog steeds niet vernomen en nog steeds een dramatische bijsmaak van een hotel uitje van meer dan 400 euro.

Lin 14 jul 2021
Reageer
J

Defecte Jacuzzi

Op de afgelopen dinsdag had ik het genoegen om samen met mijn partner te verblijven in de PresidentiĆ«le Suite. Een prachtige kamer die we hebben gereserveerd vanwege de ruime XXL jacuzzi. Nadat we enige tijd in de bubbelbad hadden ontspannen, bleek dat we de jacuzzi niet meer konden uitschakelen. Binnen korte tijd verscheen er een technicus, die het bubbelbad grondig heeft geĆÆnspecteerd. Ondanks zijn inspanningen lukte het hem niet om het probleem te verhelpen. Daarna volgde een periode van dertig minuten waarin hij bezig was met het aanpassen van de elektrische circuits. Uiteindelijk deelde hij mee dat de jacuzzi daadwerkelijk defect was en dat er op korte termijn geen oplossing voorhanden was.

Juliette 23 apr 2021
Reageer
H

Grote teleurstelling

Onze verwachtingen waren aanzienlijk hoger, de afbeeldingen overtroffen alle verwachtingen, maar de werkelijke ervaring was een grote teleurstelling. Bij het woord 'suite' verwacht je doorgaans een ruimere kamer, maar deze vertrek bleek opmerkelijk compact te zijn. Het tapijt was onaangenaam en leek met plakband vastgehecht te zijn. Het nachttafeltje had een kleverig oppervlak, de toiletpdeur was bezaaid met handmerken. De bubbelbadkuip zorgde voor enige opwinding, maar dat was dan ook het enige positieve punt. Wat betreft de aangekondigde kleine koelkast? Daarin bevonden zich slechts twee flesjes water, wat appelsap en cola????? De omgeving was allesbehalve ideaal, te midden van een woongemeenschap, en nu was er zelfs een aanzienlijke vaccinatielocatie pal voor de ingang opgesteld. Voor ons is dit absoluut geen herhaling waard!

Hoever 21 mrt 2021
Reageer
U

Avondbeleving negatief beinvloed

Het hotel presteerde op diverse vlakken uitstekend tot buitengewoon goed. Echter, het avondmaal dat we in Zuzu hadden, was een afknapper. Precies een van de weinige voordelen die je in deze tijd van pandemie nog hebt, namelijk uit eten gaan als gast in het hotel, werd volledig tenietgedaan. Hierdoor werd de avondbeleving negatief beĆÆnvloed, wat betreurenswaardig is gezien onze overwegend gunstige indruk van alles tot nu toe. De precieze oorzaak van de teleurstelling is ons onbekend - het kan een kwestie zijn in de keuken, de service, of mogelijk gasten die hun dienst te laat begonnen. Bij het registreren hadden we de optie om een dinerperiode te selecteren uit drie mogelijke tijden. We besloten te gaan voor de laatste optie, die van 20.00 tot 21.30 uur. Ruim voor 20.00 uur bevonden we ons reeds ter plaatse. Echter, aangezien er geen beschikbare tafels waren, werden we verzocht om te wachten tot we werden opgehaald.

Udenhout 25 okt 2020
Reageer
K

Niet wat het wezen moet!

De aankomst verliep opmerkelijk. Er was een wachttijd voordat we ons konden inschrijven, en toen we informeerden of er mogelijkheid was voor koffie en thee, werd dit resoluut geweigerd. Een seniorenkoppel werd simpelweg verzocht om op een later moment terug te komen. Op het moment dat ik geĆÆrriteerd raakte en overwoog te annuleren, merkte men op de computer op dat we daadwerkelijk de meest luxe kamer van het hotel hadden gereserveerd, namelijk de Emperor Suite. Op dat ogenblik veranderde plotseling alles. De kamer was visueel aantrekkelijk, maar de vloer voelde ijzig aan. Er waren geen pantoffels of een badjas aanwezig. Helaas bleek de bubbelbadkuip niet schoon te zijn, dus besloten we snel uit het water te stappen en een douche te nemen.

Kapery 29 aug 2020
Reageer
L

Grote Smerigheid

Het is me onduidelijk welke accommodatie de overige bezoekers hebben toegewezen gekregen, maar degene die aan ons was toegedragen, vertoonde geen tekenen van properheid. De tapijten vertoonden onaangename vlekken en de douche was allesbehalve fris. Er was geen sprake van een minibar, en zelfs het geringste vleugje weelde ontbrak, ondanks het feit dat we bijna ā‚¬300 hebben neergeteld voor een verblijf van twee nachten. Voor een hotel dat op papier vier sterren waard is, was de werkelijke ervaring een grote teleurstelling op hygiĆ«nisch vlak. Waar was het beloofde bad? De aangeprezen regendouche? Geen spoor van aanwezig. Enkel een vervuilde, gedateerde kamer, zonder enige vorm van terrasruimte. De gangen en ingang oogden proper, maar onze verblijfplaats liet te wensen over op hygiĆ«nisch vlak. šŸ˜Ŗ

Lisa 11 aug 2020
Reageer
Beste hotels

Dit zijn de beste hotels van maart 2024 in de omgeving van Ede.

Over Hotel De Reehorst

Hotel De ReeHorst is gelegen te Bennekomseweg 24 in Ede. Het hotel beschikt over suits en gezellige kamers. Elke kamer is voorzien van comfortabele bedden, een eigen badkamer, een flatscreen-tv, gratis wifi en een bureau om te werken of te studeren. Gasten kunnen genieten van heerlijke gerechten in het restaurant van het hotel, waar zowel lokale als internationale gerechten worden geserveerd. Er is ook een gezellige bar waar gasten kunnen ontspannen met een drankje na een drukke dag. Voor zakelijke reizigers biedt Hotel De ReeHorst moderne vergaderfaciliteiten, inclusief audiovisuele apparatuur en professionele ondersteuning. Het hotel is ook populair voor het organiseren van feesten, bruiloften en andere evenementen, dankzij de ruime zalen en de gastvrije sfeer. Het hotel is gunstig gelegen nabij verschillende bezienswaardigheden, winkels en restaurants. Gasten kunnen genieten van prachtige wandelingen of fietstochten in de omgeving, of de nabijgelegen attracties en musea verkennen.

  • Nog niet geverifieerd
  • Hotels
  • Ede, Gelderland
  • https://www.reehorst.nl
  • sales@reehorst.nl