Reviews (1)

  • Lin

    Voedsel vergiftiging en geen reactie

    Wij hebben een suite geboekt bij hotel reehorst. en zijn daar initieel keurig ontvangen.
    Wij zijn daarna naar het restaurant gegaan om iets te gaan eten. waar wij direct bij binnenkomst gevraagd is of we iets wilde drinken en of we een mandje brood wilde hebben als voorvoorgerecht.
    hierop hebben wij ja gezegd en hebben gelijk onze voor en hoofdgerechten door gegeven.
    aangezien we daarna 40 minuten niemand meer zagen ben ik maar eens gaan vragen wanneer we het brood konden verwachten.
    daarop kreeg ik als antwoord we bereiden eerst alles voor en brengen dan alle bestelde dingen tegelijk naar de tafel. Wat opzich best gek is dat ze alle gangen gelijk al wilde brengen.
    Dit heb ik ook gemeld. dat ik dit een hele gekke manier vond en dat je normaal gesproken eerst je brood krijgt. daarna je voor gerecht en daarna je hoofd gerecht. hier op werd initieel best netjes gereageerd met als opmerking er bij ja dat doen we altijd zo.
    Tijdens het eten net nadat we het hoofdgerecht op hadden begonnen onze darmen al te rommelen. we hadden beide andere kruidenboters gegeten en compleet andere hoofdgerechten besteld. des ondanks hadden we beide al direct last van onze darmen en zijn zonder nagerecht maar snel richting onze kamer gegaan omdat we dermate last hadden dat het ons niet verstandig leek nog langer daar te blijven zitten.
    niet lang daarna hebben wij in onze president suite de rest van de avond en nacht het toilet bezoek afgewisseld. beide geen maag klachten of andere nare gevoelens maar wel een set darmen die alles er direct uit wilde werken. wat mijn inziens lijkt op een laxeermiddel aangezien we ons buiten onze darmen best aardig voelde.

    wat een leuk uitje had moeten worden heeft geresulteerd in een nacht om en om doorbrengen op het toilet afgewisseld met af en toe 1 iemand die naar beneden moest rennen om daar een toilet op te zoeken omdat het toilet in de kamer bezet was met iemand die er niet af durfde.

    We hebben hier over geklaagd bij de receptie en er werd ons beloofd dat dit zou worden doorgespeeld aan de manager om te kijken of er een oplossing geboden kon worden omdat we nu geen gebruik hebben kunnen maken van al het moois wat de kamer/suite ons te bieden had.

    dit is niet gebeurd. hierop hebben we terug gebeld en de manager was natuurlijk weer niet aanwezig. er was geen dag/datum of tijd bekend wanneer die er wel zou zijn en er werd ons weer beloofd dat die zou terug bellen. nog steeds niet vernomen en nog steeds een dramatische bijsmaak van een hotel uitje van meer dan 400 euro.

    Lin 14 jul 2021