Pakketdienst

Brenger

9 reviews
11% positief
89% negatief

Reviews (9)

  • Elise de Geest

    Brenger doet niet wat het beloofd

    Zeer slechte ervaring : tot twee keer beloofd kavel te brengen met koerier.
    Niet op komen dagen.
    Met zes verschillende personen contact gehad. Of is dat nep? Geen onderlinge communicatie in dat ‘team’
    Geen service geen oplossing Geen vergoeding van kavelkosten en vervoerskosten. Opgelicht!
    Ga niet met deze mensen in zee!
    Zoek een ander koeriers bedrijf . niet betrouwbaar!

    Elise de Geest 17 mei 2022

  • Boukje

    Zeer tevreden

    Tafel laten ophalen. Rit van zuid-Holland naar Friesland. Zeer tevreden over de dienst. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status en halfuur van te voren gebeld dat ze er bijna zijn.

    Ik had gevraagd om 1 koerier omdat verkoper daar en ik hier wel konden helpen met tillen, maar ze kwamen met zijn tweeën. Super. Hebben ook geholpen met het tillen van de oude tafel.

    Mocht ik weer iets kopen bij bijv. Marktplaats, zal ik zeker weet gebruik willen maken van hun diensten. Ik om ze aanraden.

    Boukje 13 mei 2022

  • Patrick Van den broek

    Je mag het zelf uitzoeken

    allet aangemeld aangegeven zwaar en…
    pallet aangemeld aangegeven zwaar en laadklep met pallet wagen nodig.
    bevestiging gekregen laten het op laatste moment afweten omdat hij te zwaar is en dat was het mogelijk om te verdelen maar extra kosten voor mij de container vertrekt volgende week naar Curaçao zonder mijn spullen. Bijzondere pallet(210/120/140 in eigen voorwaarden staat; Als je gekke, grote of hele zware transportverzoeken hebt, garanderen wij niet dat het wordt bezorgd, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen. Er zijn bijvoorbeeld koeriers met een extra grote bus of apparatuur om zware producten in te laden. Als je zo’n gek, groot of zwaar transportverzoek plaatst nemen wij ook even contact met je op.IS NIET GEBEURT.
    ze erkennen fout maar doen niks
    pallet word alleen gegarandeerd onder 200 kg er word nergens naar het gewicht gevraagd.
    nu mega schade daar volgende container over 6 weken gaat.
    iemand had vrij genomen om koerier op te wachten.
    volgens ABEL word het mijn probleem en kunnen ze niks doe.
    patrick van den broek

    Patrick Van den broek 20 apr 2022

  • Klant

    Zeer slecht bedrijf

    Geen goede ervaring mee, ik raad niemand aan met dit bedrijf te werken. Niets geleverd maar wel betaald.

    Klant 6 apr 2022

  • Gaia Jongkind

    Geen contact mee te krijgen na klacht

    Ondertussen 5 mails verder. 3 x via de chat gesproken met iemand. Maar ik krijg geen reactie op mijn klachtenmail. Krijg mijn geld niet terug voor een rit wat niet voldaan is. Er is mij via de chat garandeert dat mijn pakket bezorgd zou worden. Meneer is daar naartoe gereden en heeft het niet opgehaald. Vervolgens moest ik wel betalen.

    Gaia Jongkind 28 feb 2022

  • Marjolein Schut

    Slechte of geen klantenservice

    Brenger ingeschakeld om bank op te halen. Kreeg geen bevestigingsmail dus direct gaan chatten, aan bellen doen ze liever niet. Ze verzekerden mij dat alles in orde was, konden geen nieuwe mail sturen maar ik kreeg wel een track&tracenr. Op de dag van ophalen nog geen bericht gehad dus in de weer met chat, bleek mijn betaling niet te zijn binnen gekomen bij hen. Om een lang verhaal kort te maken:ze konden niets voor me doen, ondanks dat ze mij een paar dagen ervoor verzekerd hadden dat alles in orde was. Ik werd zelfs uitgemaakt voor een supervervelend mens door een klanten"service"meisje dat de lijn open had laten staan bij doorverbinden. Wat een vreselijk bedrijf! Daarna gebeld met Meubeltrein, zij hebben ook telefoonnummer op de site, hoe fijn! Alles gelijk kunnen regelen voor de volgende dag. Wat een aardige mensen en topchauffeur. Mensen:wees verstandig en boek gelijk meubeltrein op de website👍

    Marjolein Schut 30 sep 2021

  • Astrid

    Komt afspraak niet na

    Klant heeft kast bij bij gekocht en brenger.nl geboekt. Op de afgesproken datum ontvangen het produkt op transportkarren gereed willen zetten. Maar niemand komen opdagen. Klant gebeld, ze dacht dat het goed geregeld was. Nu staat de kast bij ons buiten en zal de regen niet doorstaan. Klant is heel boos maar ze doen heel laconiek immers er is toch al betaald.
    Ga niet met hen in zee ondanks dat Marktplaats hen adviseert

    Astrid 26 jun 2021

  • M vd meijde

    Brenger onbetrouwbare koeriersdienst

    Slechte Service, komen hun afspraken niet na en je bent je geld kwijt, NOOIT doen! Had de juiste maten doorgegeven, vervolgens wordt het product niet mee genomen, of ik nog een keer het bedrag kon overmaken dan zouden ze het de volgende dag ophalen! Doordat het product al was betaald wisten ze dat ik geen keus had. Ik heb nu nog een keer betaald terwijl het hun fout was! Chauffeur had op locatie aangegeven dat anders de andere spullen van die dag niet meer in de bus zoude passen, dus soort van overvol geboekt?! Echt een slechte zaak dit. Als ik het van te voren had geweten was ik nooit met hun in zee gegaan! Ook
    Tegen strijdige antwoorden geven ze. Klopt niks van dat bedrijf. Zeer onprofessioneel. Daarbij kon ik mijn geld terug krijgen. Of opnieuw laten ophalen , ik koos voor opnieuw ophalen, maar daarbij moest ik wel 75% van de vorige keer betalen, heel onlogisch, heb nu dus meer dan dubbel betaald??! Terwijl als ik het geld terug had gekregen en ik opnieuw geboekt had ik de helft kwijt was, zo onlogisch..................................................................................... kortom slecht onbetrouwbaar bedrijf!

    M vd meijde 14 jun 2021

  • Ate Hoogeland

    Slechte bezorgdienst

    Ik moest een kavel ophalen via BVA wat een ophaaldag heeft van 09:00 tot 16:00. Alles prima via de site kunnen regelen en meteen betaald. Ook een dag van te voren netjes een mail gekregen dat morgen de kavel wordt opgehaald. Helaas op de ophaaldag een mail gekregen van BVA om 16:00 dat er helaas niemand is gekomen om de kavel op te halen. Ik wilde natuurlijk meteen contact met ze opnemen omdat ik niet m’n kavel kwijt wilde. Maar helaas is er alleen een chat of mail contact met ze mogelijk via hun site. (Heb na veel uren chat uiteindelijk wel een nummer gekregen (085) 888 11 24) Ze konden maar geen goede reden geven waarom de koerier niet was verschenen. Maar ze zeiden "had kan soms voorkomen dat de kavel niet wordt opgehaald".Gelukkig had BVA en laatste ophaal moment voor me gepland een paar dagen erna. Maar deze keer moest het echt opgehaald worden anders was ik het kwijt. Nu hadden ze gezegd dat ze er boven op zaten om het te regelen. Maar helaas zelfs toen hadden ze het niet geregeld. Meteen gecanceld en zelf maar drie keer op en neer gereden. Bleek uiteindelijk dat de koeriers zelf niet in de rij wilde staan bij BVA. Als ik dat eerder had geweten had ik nog kunnen schakelen maar door hun hele late reactie heb ik uiteindelijk 3 keer 70km op en neer moeten rijden. Dus als je een veiling hebt gewonnen. Gebruik Brenger ABSOLUUT niet!

    Ate Hoogeland 1 mei 2021