Ziggo Mediabox Next

Internet Tv

Het is zo ver, Ziggo rolt de nieuwe en zeer verbeterde Mediabox uit, genaamd Next.

Iedereen die een tv bundel heeft van Ziggo en gebruik maakt van de gebruikelijke Horizonbox kent het probleem. De veroude Horizonbox XL was zeer traag, stotterde en werkte simpelweg niet naar behoren. Wanneer je contact op nam met de Ziggo klantenservice raadden ze je telkens aan om de Horizonbox opnieuw op te starten, dan kon je weer even op normale wijze tv kijken en terug kijken. Na enkele dagen werd hij echter weer traag en kwamen de problemen terug.

Al deze klachten zijn verleden tijd met de vernieuwde Mediabox Next. Reviews.nl heeft het nieuwe systeem nu 14 dagen getest en we zijn er zeer over te spreken. Hij is zeer snel, heeft vernieuwde snufjes en alles werkt eigenlijk gewoon zoals het moet horen. Voor een kleine meerprijs kan je de Next bestellen en dien je je huidige Mediabox terug te sturen naar Ziggo.

De hamvraag is, is het de kleine meerprijs waard? Ja, 100%. Al vinden we wel dat Ziggo eigenlijk van begin af aan een goedwerkende Mediabox had moeten leveren, die dus wel snel genoeg is.

Hoe kan ik de Mediabox Next aanvragen?

  • ga naar www.ziggo.nl
  • klik op Mijn ziggo en kies inloggen (bovenaan de pagina)
  • login met jouw gegevens
  • ga naar Mijn producten en kies Televisie
  • kies: > Wijzig je abonnement
  • kies: Tv Complete Met Mediabox Next

Reacties ( 5 )

  • Leon

    Mediabox Next werkt inderdaad veel beter dan de Horizonbox XL van Ziggo. Sterker nog, dit had Ziggo meteen moeten doen want denk dat de Horizonbox ze veel klanten heeft gekost omdat deze steeds vast liep, heel traag was en ga zo maar door. Ben blij met de Next en zal dit ook aanraden aan mijn directe omgeving.

    Leon 29 september 2019
  • Simar

    De nieuwe mediabox werkt echt 100 keer sneller dan de vorige Horizon Box, heel blij mee. Kost je 50 cent meer per maand maar wat je ervoor terug krijgt is het zeker waard!

    Simar 3 december 2019
  • Daniel

    Als je eenmaal een ziggobox hebt of hebt gehad dan wil en kun je niet meer zonder.
    Het is even een investering en het is zeker niet noodzakelijk maar een luxe enting zou ik nooit meer zonder willen.
    Net als bij alle luxe extraatjes raak je er erg snel aangewend.
    Als je het niet hebt mis je het niet, maar eenmaal in het bezit hiervan dan kun je niet meer terug

    Daniel 29 december 2019
  • Karel Hanen

    Hem hem vorig weekend aangeschaft en heb het nu 5 dagen in gebruik. EEN VERADEMING! De Horizonbox XL was inderdaad, zoals staat aangegeven in bovenstaande tekst, zeer verouderd en kon niet meer mee met deze tijd. De processor die hierin zat was te traag.
    Heb een tijdje gedacht om naar KPN over te stappen omdat tv kijken meer fijn werkte, terugkijken is anno 2020 een ding, als dat niet werkt ben je er al snel klaar mee.
    Gelukkig werkt alles nu erg goed en kan ik het iedereen aanraden. Ik heb via de Ziggo chat mijn Mediabox Next aangevraagd en binnen 2 dagen had ik hem thuis!

    Karel Hanen 28 augustus 2020
  • Lianne

    Hebben al die prijsverhogingen toch nog iets opgeleverd.. Ziggo is er de beste in om ieder half jaar een prijsverhoging zonder pardon er door te drukken. Moet eerlijk bekennen dat de mediabox next heel fijn en snel werkt. Niet dat ik de prijsverhogingen goed keur maar ben wel weer positief gestemd als ik op de bank plaatsneem en de mediabox aan doe. Geen irritaties meer van haperingen en vastlopers.

    Lianne 28 augustus 2020