Internet Tv

Ziggo

123 reviews
44% positief
Positief
22% neutraal
Neutraal
34% negatief
Negatief

Ziggo is een van de betere Internet en Tv aanbieders van Nederland. Bij Ziggo krijg je Ziggo sport, een tv zender met formule 1 en veel meer topsport, er gratis bij.

Ontevreden over Ziggo?

Probeer eens de beste keuze Online.nl.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews ( 123 )

  • Henry
    Mediabox Next internet storing 1 reactie

    Ik heb elke keer dat als ik iets terug wil kijken via de nieuwe Mediabox Next dat ik een tijdje kijk, het programma stopt en stelt dat er geen internet is terwijl ik op ieder toestel nog wel gewoon internet heb dus dat is duidelijk een soort van storing. Wanneer ik dan naar instellingen ga, staat er inderdaad dat de Mediabox geen verbinding heeft met mijn Wifi netwerk. Zodra ik de stekker van de Next eruit haal, 10 seconden wacht en opnieuw alles opstart werkt het weer. Voor de rest is het een ideaal en zeer goede mediabox maar dit gebeurd toch wel elke dag 1x en dat is vrij veel! Oogt een beetje instabiel als je het mij vraagt. Iemand enig idee of hier een update voor komt en/of ik hier iets aan kan doen? En hebben meer mensen hier last van?

    Groetjes Henry

    Henry 27 september 2020

  • Streefkerk
    Dit zou niet moeten mogen 0 reacties

    Na veel wikken en wegen overstap gemaakt naar Ziggo. Na een dikke week en minimaal 20x bellen, 600 keuze toetsen en minimaal 150 belminuten werkt het nog niet. Storingsdienst werkt niet in het weekend dus of ik even kan wachten tot na het weekend Nu dus nog steeds geen werkende Ziggo. Klachten doen ze niet aan en je wordt van kastje naar ... gestuurd. Frustratie is zeer hoog en vraag mij af waar ik in ..... aan ben begonnen. Gr een zeeeeeeeeeer ontevreden klant.

    Streefkerk 27 september 2020

  • Kevin
    administratie niet op orde 0 reacties

    Als jullie nu je administratie niet op orde brengen kunnen jullie opzouten met alles. Dan zeg ik na jaren een trouwe klant te zijn geweest alles op! Jullie blijven maar verrekenen en verrekenen wat helemaal niet nodig is en nu staat er wéér een bedrag open wat ik helemaal niet hoef te betalen maar omdat jullie schijnbaar niet kunnen rekenen zetten jullie maar bedragen open die niet kloppen! Eind van de maand wil ik alles netjes opgelost hebben met die belachelijke bedragen die jullie open zetten voor betaling en die jullie nu niet meer krijgen en er wordt ook niets meer verrekend want dat kunnen jullie niet! Vraag me af of jullie wel hebben leren rekenen daar op de die administratie......ik krijg verdorie de zenuwen van jullie iedere keer als ik kijk om mijn facturen nu kloppen. Stelletje (niet nader te noemen) .........ik zal netjes blijven....dus, eind van de maand en dat is nog 4 dagen opgelost of ik ben weg als Ziggo klant, mij man als Vodafone klant ook! Daarbij mogen jullie voor alle ellende én trouw aan jullie blijven al die jaren wel eens iets extra’s doen en dan niet een gratis zender of zo, maar eens 3 maanden korting zoals nieuwe klanten ook steeds krijgen! En nu OPLOSSEN graag!

    Kevin 26 september 2020

  • Robin
    Ziggo niks ontvangen 1 reactie

    Ik zou per vandaag Ziggo krijgen maar heb niks ontvangen ik raad Ziggo niemand aan ik zou het lekker opzeggen ik zit er helaas een jaar aan vast ga het wel opzeggen gelijk.

    Robin 25 september 2020

  • Ana
    Ziggo LAVG 0 reacties

    Yesterday I have received a letter from LAVG that says I have a debt of 184 euros towards the provider ZIggo. I have never signed a contract with Ziggo for their services. I have never received invoices for the months that they are stating that I was using their services. This morning I contacted them, to find out what is going on. They were sooooo rude, asking me my personal info (name, address) and some 'customer ziggo number' - which I don't have because I've never been a customer to them. And I told them how can you ask me something that I don't have because it never happened? And he hangs up on me!

    For the three years that I am living in the NL, I was always renting private rooms and all those services and utilities were done by the landlords. Basically, I have never had to deal with it. They literally stole and took advantage of my personal info from the official kvk website, because I exist there as a business. But I am not a business, I am just a freelancer. And so many times I was literally abused by phone from Ziggo employees trying to sell me their service, and I was always telling them 'NO THANK YOU', but the landlord is the one who is choosing the provider, not me .
    They literally set me up for some business account services! They never had my approval, I don't have anything with them. Never signed anything with them!
    I'm curious what kind of proof did they give to LAVG in order for them to send me this letter?

    Ana 24 september 2020

  • Jannes
    heb ziggo al 10 jaar en ben zeer tevreden 0 reacties

    Helaas worden alleen de negatieve berichten geplaatst. Ik heb ziggo al 10 jaar. 1 keer een probleem gehad, via monteur snel opgelost, en ik heb de next box als een van de eerste en ik heb nergens problemen. Ook wifi niet. Dus ik ben zeer tevreden over ziggo en als bonus kan ik ook alles over Max en de F1 volgen 👍

    Jannes 20 september 2020

  • Gerard
    Zwaar achteruitgegaan de laatste maanden 0 reacties

    Mijn internet en tv liggen er al 3 weken uit en Ziggo houdt mij steeds aan het lijntje.
    Bij de Ziggo chat staat al weken "Wij zijn even in gesprek" en de telefonische klantenservice heeft een wachttijd van bijna 60 minuten.
    Men verkoopt wel nieuwe abonnementen terwijl Ziggo al weken problemen heeft met de activatie waardoor je mediabox en modem niet gaan werken.

    Gerard 19 september 2020

  • Nicole
    Ziggo te duur 0 reacties

    Wij hadden altijd Ziggo en hier waren we heel erg blij mee. Vooral mijn man vond het geweldig dat hij al het voetbal en dergelijke kon zien.

    Maar door ontslag moeten we helaas op ons budget letten en één van de keuzes die we hebben gemaakt is om ons Ziggo abonnement te verruilen voor een wat minder duur abonnement. Het is niet iets wat we graag doen, maar om toch te bezuinigen is dat één van de gemakkelijkste keuzes geweest.

    Ik denk wel, dat wanneer we weer wat meer te besteden hebben, we toch weer vrij snel terug zullen overstappen naar Ziggo.

    Nicole 18 september 2020

  • Dennis
    Ziggo sport en racen 0 reacties

    Ik ben een echte man wat televisie kijken betreft, zolang er een vorm van sport of autoracen op staat ben ik wel tevreden. En in dat geval moet je simpelweg bij Ziggo zijn, daar heb je werkelijk alles en nergens heb je zoveel sportzenders als hier. Regelmatig kijken we met een grote vriendengroep en dit doen we eigenlijk altijd bij mij thuis, dus dat zegt dan ook wel wat. De rest zorgt dan voor het bier en de hapjes. Wanneer we bij iemand anders zitten, merk ik ook wel gelijk verschil. Dus als het aan mij ligt zal ik niet snel van televisie aanbieder wisselen. Het kost vrij veel, maar dan heb je er ook wel wat voor terug. Dit heb ik er wel voor over, zo heel erg veel duurder als een andere aanbieder is het nou ook weer niet namelijk.

    Dennis 12 september 2020

  • Jan en Aleida
    Ziggo installeren 0 reacties

    Wij zijn over gestapt naar ziggo en vorige week kwam een installateur langs om alles te installeren en aan te sluiten. De man was ontzettend aardig en behulpzaam en is gebleven tot alles voor ons duidelijk was en alles in orde was gemaakt. Hele goede service voor een mooi product.

    Nu kunnen we dag en nacht kijken wat we maar willen en zitten we altijd met goed internet als dit nodig is. Voor mensen op leeftijd, zoals wij dat zijn, is dit allemaal heel erg fijn. We komen de deur steeds minder uit, dus dan kunnen we op deze manier op de hoogte blijven van alles en contact houden met de buitenwereld.

    Jan en Aleida 11 september 2020

  • Rudolf
    uitgeroepen tot beste internetprovider 0 reacties

    ziggo is voor de 10de keer uitgeroepen tot beste internetprovider en naar mijn mening ook terecht want internet en tv enzo doet het bijna het hele jaar door behalve ziggo go daar moeten ze echt wat mee gaan doen ook jammer is dat je kan ook geen klacht indienen bij ziggo over ziggo go want dan krijg je te horen het is een gratis service, maar ze sturen wel elke keer reclame over ziggo go hoe mooi en makkelijk het wel niet is. daar zouden ze wat mij betreft mee moeten ophouden 8 van de 10 keer als er een f1 race ligt het eruit heeft alleen niets met f1 te maken want storing is vandaag al uren eerder. wil wel eens weten hoe dat nu zit waarom de meeste storingen bij grote evenementen zijn lijkt me capaciteit. ik ben dus zo'n grote evenementen kijker en doe dat dus via pc bekabelt zodat kinderen of me vrouw gewoon de tv kunnen gebruiken maar ga nu toch maar gaten in plafond maken en tv kabel naar boven toe maken toen ik huis kocht 1,5 jaar geleden niet gedaan want er was ziggo go eigenlijk super stom van me dus eigen schuld

    Rudolf 31 augustus 2020

  • nick
    Onduidelijk 0 reacties

    Leuk hoor Ziggo. Niet dus. Ben jaren klant van jullie, was in bezit van een ouder model mediabox en op de slaapkamer een extra box. Krijg een sublieme mail van jullie dat de extra box er uit ging, met diverse opties waaronder overstappen naar een mediabox next. Omdat er geheel onduidelijk was uit de mail of next de dezelfde mogelijkheden bood als de oude box jullie gebeld. (Bij jullie bekend dat ik geen vaste telefoonaansluiting heb). Krijg een moeilijk verstaanbare (buitenlands accent) medewerkster aan de lijn.deze kon mij geheel geen antwoord geven op mijn vraag, wel de mededeling dat ik er een pakket bij moest nemen wat mij €11,00 per maand ging kosten. Heb jullie medewerkster ruim een kwartier aan de lijn gehad voor dit onzinnige antwoord te krijgen, wat mij ook nog eens €15,00 belkosten gekost heeft. Hier een melding van gemaakt bij jullie, maar vervolgens geheel geen antwoord ontvangen ( ZEER SLECHTE SERVICE). Wel kreeg ik een aantal weken later een herinneringsmail van de stopzetting van de extra oude mediabox. Zelf op internet uitgezocht of de next de mogelijkheden bied als de oude box, en daarop deze besteld bij jullie. Alles geïnstalleerd en tot mijn verbazing deed de extra nextbox het boven niet. Weer telefonisch contact met jullie gehad, na ruim 25 minuten (wat mij weer €25,00 gaat kosten) komt jullie medewerker met de mededeling dat mijn tv te oud is, en niet de software van de next aankan, DUS een andere tv kopen. Ook hier een reactie naar jullie gedaan, maar zoals ik al vermoeden geen reactie van ziggo..

    nick 30 augustus 2020

  • Lisa
    Kijken of de media box next wel werkt 0 reacties

    Zorg er aub voor dat alles stabiel werkt! En niet zoals gisteren de media box die steeds om de paar minuten uit gaat. Nu weer niet verbonden met het netwerk. Wordt er simpel van. En dan ook nog bijna een hele dag moeten proberen iemand te pakken te krijgen. En als je dan iemand van de KS aan de telefoon hebt is hij zo goed als niet te verstaan. Nee, ik stuur geen pb met mijn gegevens. Reageerde gisteren ook pas na VIER uur iemand op. Nu vannacht weer een update gehad. Zeker voor de foute update van gisteren die volgens de KS voor de problemen zorgde. Kijken of de media box (next) nu wél naar behoren werkt! We betalen genoeg ervoor.

    Lisa 30 augustus 2020

  • ramon
    Next box belooft nooit gekregen 0 reacties

    Ziggo net contact gehad met de "klantenservice" waar niet veel service te bekennen is. Wij hebben al heel wat Mediaboxen versleten en allemaal hebben ze hetzelfde probleem, erg traag en lopen vast! We hebben een maand geleden contact opgenomen om de Next box te bestellen voor een eenmalige betaling van als ik het goed herinner 19.99€ en daarna een klein bedrag extra per maand bij het abonnement. Nu was op dat moment de Next box niet meer op voorraad dus hebben ze een nieuwe Mediabox gestuurd.. Welke precies hetzelfde type is dus ook traag is en vastloopt. Nu neem ik net contact op voor om te kijken of de Next box er alweer is en is het ineens alleen voor MAX tv abonnementen??!! Van nog eens 13.99€extra per maand?? En de andere klanten bekijken het maar en blijven maar met die slome Mediabox zitten?? Dat was niet de afspraak.. Maar natuurlijk kon mevrouw de vorige chat niet nalezen waarin ons een Next box was beloofd... Toch maar kijken voor een andere aanbieder met een goedwerkende box erbij 😠

    ramon 22 augustus 2020

  • Harmke
    Twee wifi netwerken voor een adres 0 reacties

    Net weer klant bij Ziggo geworden, met een mooie beloofte om fantastisch internet van boven tot onder...nou, in de tuin doet hij het niet, op de eerste verdieping amper en zolder al helemaal niet. Dus monteur gebeld, monteur gekomen...tja, jullie oplossing: een tweede wifi voor boven en zolder. Dus iedere keer dat je van boven, naar onder, naar buiten gaat, een andere wifi netwerk. Of, nog beter, neem een wifi booster van 150 euro, maar gelukkig is die nu in aanbieding voor 100 euro 🤦🏻‍♀️. Schandalig dat jullie niet in staat zijn om fatsoenlijk wifi te leveren, die het ook overal doet, zoals geadverteerd wordt. Is dit het best wat je kunt doen? Twee wifi netwerken voor een adres of extra kosten maken, bovenop dat gigantische maandelijkse bedrag.

    Harmke 18 augustus 2020

  • Carla
    Bevalt mij zeer goed 1 reactie

    Inmiddels langer dan een jaar klant bij Ziggo en mijn abonnement verlengd met 1 jaar. In het begin zeker mijn twijfels gehad maar tot nu toe geen problemen gehad met Ziggo Normaal stap ik elk jaar over naar een andere aanbieder in verband met de kortingen die je dan krijgt. Nu gekozen om bij Ziggo te blijven omdat het TV pakket zeer goed bevalt daardoor voor mij de beste optie is wat betreft prijs/kwaliteitsverhouding. Bij de verlenging kreeg ik ook meteen het nieuwste TV kastje waardoor de gehele TV ervaring beter is geworden. Enige minpunt aan Ziggo is voor mij het verouderde internet modem zonder wifi 5ghz. Dat heb ik opgelost met een losse wifi 5ghz access point aan te schaffen. Liever heb ik dat het modem geupdated gaat worden in de toekomst. Vooralsnog ben ik een tevreden klant die voornamelijk blij is met wat ik krijg voor wat ik betaal.

    Carla 17 augustus 2020

  • Foor
    Ziggo Next Mediabox top 0 reacties

    Hallo allen,

    Ik zit al jaren bij Ziggo, ergerde me vrijwel iedere dag kapot aan de Horizonbox XL. Hij liep vast, kon vaak niet opnemen en ik moest minimaal 1 keer per week de gehele Horizonbox van het stroom halen. Hierdoor deed die het weer enkele uurtjes redelijk.
    Vrienden van me hebben sinds kort een abonnement bij Ziggo besteld en die kregen de nieuwe Next Mediabox erbij. Heel snel systeem, opnemen gaat heel goed, terugkijken vlekkeloos.
    Contact gehad met de Ziggo klantenservice, want ik wilde natuurlijk ook de nieuwe Mediabox voor de tv in huis hebben. Kost in totaal 0,50 cent extra maar dan sturen ze je de nieuwe toe, daarna dien je de oude Horizonbox XL terug te sturen en is alles toppie! Goed geregeld Ziggo.nl.

    Foor 14 augustus 2020

  • Sharon
    Ziggo.nl review frustrerend 1 reactie

    Ziggo, je zou denken dat ik superblij zou zijn dat we eindelijk een SMS bericht ontvangen dat onze internetaansluiting actief is. Heeft maar 7 weken geduurd.
    Niets is minder waar. Lieve Ziggo, onze internetaansluiting is nog niet actief. Vanochtend nog een medewerker gesproken ( ik denk inmiddels medewerker nummer 20). Deze aardige heer wist te vertellen dat volgende week maandag een patch in de centrale wordt geplaatst. Heel raar, want Ziggo, netwerken heeft ons vorige week bevestigd dat zij dit al gedaan hebben. Het enige wat wij nog nodig hebben is een NTU kastje in de meterkast, die kan worden aangesloten op
    Oké, ik zal niet alleen negatieve ervaringen opschrijven. Wij hebben een hele aardige heer van het escalatieteam gesproken (want als je dreigt de opdracht te annuleren, wordt je gelijk teruggebeld), hij heeft binnen een dag voor een noodoplossing gezorgd. Een digitenne kastje, zodat we toch tv kunnen kijken. En een 4g Wi-Fi module, zodat we toch kunnen internetten. Wat best handig is als je wegens Corona thuis moet werken.
    Lieve Ziggo,, ik had jullie altijd heel hoog zitten, . Maar ik ben op dit moment echt diep teleurgesteld. Ik zou graag deze week nog mijn aansluiting willen hebben. Ik heb nu 2 weekenden formule 1, via de iPad moeten kijken ( ja ik ben fan en heb zo uitgekeken naar de uitgestelde start van het seizoen), met happerend beeld, stilstaand beeld..ik heb gehuild...
    Vandaag weer maar weer eens gebeld. 50 minuten aan de telefoon gezeten, 4x doorverbonden. En wat denk je monteur was nog niet ingepland. 1e mogelijkheid 22 aug Echt belachelijk dat dit zo lang moet duren. Dat dit niet geescaleerd kan worden.
    Gaan jullie zo om met nieuwe klanten of willen eigenlijk geen nieuwe klanten en alleen maar reclame maken voor Ziggo,. Hoe fijn het is om op afstand te werken in deze rare tijden.. Nou voorlopig gaat mijn databundel op van het creëren van we hotspot om thuis te kunnen werken.
    Belachelijk.. Of dat ik dat al gezegd? 😡🤬
    Help...

    Sharon 11 augustus 2020

  • Kees Helop
    Prijzig maar zeer goed 0 reacties

    Ik ben oprecht zeer blij met het Ziggo alles in 1 pakket: Internet en televisie. Huistelefoon heb ik uitgeschakeld want dat gebruiken wij al jaren niet meer. In het begin waren we naar Ziggo overgestapt omdat hier Ziggo Sport bij zit inbegrepen (Formule 1, voetbal en Golf).
    Reden dat we het pas 2 jaar hebben is omdat ongeveer 66 euro per maand voor een beginnend stel vrij veel is. Nu dus zeer blij met de dienst en kan het iedereen aanraden.

    Moet wel eerlijk zijn dat Online.nl ook zeer goed werkte voor ongeveer 45 euro per maand. Dan heb je echter geen Ziggo Sport.

    Kees Helop 10 augustus 2020

  • Ferry
    Ziggo tip veel korting 0 reacties

    Hallo allen,

    Zoals wellicht enkelen van jullie wel weten kan je bij veel aanbieders prima kortingen krijgen als je maar weet hoe het moet. Ziggo wil haar klanten heel graag behouden dus wanneer je abonnement (1 of 2 jaar) is afgelopen, bel je Ziggo op en zeg je dat bijvoorbeeld KPN een goede deal voor je heeft en dat je denkt aan overstappen.
    De Ziggo medewerker heeft maar 1 taak en dat is jou als klant behouden, dus deze geeft jou een goede deal. Vaak 3 of 6 maanden 50% korting.

    95% van de mensen betalen de volle pond, best zonde als je het mij vraagt. Met 1 belletje kan het je honderden euro's besparen! Deze truc zal vast ook voor andere bedrijven gelden trouwens, je kan het altijd proberen. Van Ziggo weet ik het omdat ik het zelf elk jaar doe.

    Ps. Ziggo top internet en televisie aanbieder, 5 stars!

    Ferry 4 augustus 2020