Internet Tv

Ziggo

158 reviews
44% positief
23% neutraal
33% negatief

Ziggo is een van de betere Internet en Tv aanbieders van Nederland. Bij Ziggo krijg je Ziggo sport, een tv zender met formule 1 en veel meer topsport, er gratis bij.

Ontevreden over Ziggo?

Probeer eens de beste keuze T-Mobile Thuis.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews (158)

  • Sander
    Ziggo uitstekende service als je ze belt 0 reacties

    Ik zie dat Ziggo 3 sterren gemiddeld heeft op basis van 117 reviews. Toch best netjes aangezien Ziggo haar klanten als het goed is niet vraagt om een review te plaatsen omtrent haar bewezen dienst. Ikzelf was sceptisch maar nu ik enkele jaren klant ben, kan ik iedereen melden dat het een zeer goede provider is. Vooral het feit dat ze je goed helpen (ik ben al de pensioenleeftijd gepasseerd), is dit voor mij een uitkomst. Als het internetsignaal uitvalt bel ik en de volgende dag staan ze op de stoep en verhelpen het meteen. Uitstekende service Ziggo.

    Sander 5 mei 2021

  • Paul
    Ziggo storing in de nacht 0 reacties

    Hallo mensen. Het is nu 01:30 in de nacht. Ik was op de rtlxl app wat aan het kijken. Komt er ineens een grote pop-up op het scherm waarop staat: ‘geen internetverbinding’. Het valt me op dat dit steeds vaker gebeurd. Zijn ze dan bezig met de bekabeling of misschien dat ze een update uitrollen? Feit dat het precies om half 2 in de nacht gebeurd doet me denken dat het een update betreft. Vind dat ze dit wel even mogen aankondigen.

    Ps. Ik ben een tevreden ziggo klant. Het is alleen wel zo dat ik graag wil weten wat de reden is van deze internet storing elke keer in de nacht. Kan iemand me hier een toelichting op geven?

    Groetjes Paul

    Paul 4 mei 2021

  • Koning Paul
    Jammer zoveel negativiteit over Ziggo 2 reacties

    Wel spijtig om te lezen dat er best wat negatieve mensen een review schrijven over Ziggo als er een factuurtje niet goed is gegaan of er is iets mis gegaan qua aanmeldingsdatum en dergelijke. Ieder bedrijf maakt fouten en daar bedoel ik mee dat je ze daarom nog niet meteen aan de schandpaal hoeft te nagelen. Reden dat ik dit zeg is omdat dit bij meer bedrijven zo gaat. Ziggo is echt een geweldige provider waar heel veel geld in om gaat. De klantenservice is heel snel en denkt altijd met je mee. Dit heb ik meermaals meegemaakt op de Ziggo chat. Ze hebben een nieuwe router die heel sterk is met een goed Wi-Fi signaal. Tv kijken is sinds een jaar een stuk verbeterd door de nieuwe mediabox Next. Mensen hebben altijd iets te klagen. Het jammere is dat de negatieve mensen dit altijd melden en de positieve hier niet aan denken. Daarom deze review! En nee, voor de betweters, ik werk niet voor Ziggo. Want ik moet ook eerlijk zijn, de jaarlijkse prijsverhogingen komen me de strot wel uit. Qua service en alles wat Ziggo aanbiedt is het zeker een 10/10!

    Koning Paul 27 april 2021

  • Nederlof
    Overstap Ziggo gaat fout 0 reacties

    Overstap naar Ziggo met Overgangsdatum 28-04 maar er is 1 mei ingevoerd. Huidige provider per 1 mei opgezegd en ze kunnen helemaal niets doen aan deze ingevoerde fout. Je krijgt hopelijk 1 dag voor aanvang de apparatuur. Dat zou op mijn bevestiging vanuit Ziggo 27 april zijn (Koningsdag) maar het Ziggo-systeem geeft 1 mei aan, dus apparatuur pas 30 april binnen. Gezien de kabel ook foetsie en wij op glasvezel zitten, is er een monteur nodig en uiteraard kunnen ze nog niet zeggen dat deze ook 1 mei kan komen.
    Maar we hoeven nog niet te betalen. Daar gaat het toch ook helemaal niet om?!
    Het gaat erom dat alles zo is geregeld tijdens het telefoongesprek gesprek dat de overgangsdatum 28 april as is en niet 1 mei..!!!
    Eigenlijk geeft Ziggo aan, zeur niet en allemaal jouw probleem, zoek het uit.

    En dan zijn we een toekomstige klant hoe gaan ze met je om als ze je eenmaal binnen hebben
    Misschien is Youfone nog een optie?

    Nederlof 26 april 2021

  • A.H de Bot
    CI kaart en module opzeggen slechte service 0 reacties

    Heb deze week 5 keer moeten bellen, en steeds gaat het fout.
    Om een CI kaart en module op te zeggen.
    Wat blijkt ze hebben de verkeerde kaart opgezegd, dus weer gebeld.
    Tot 2 keer toe werd de verbinding verbroken terwijl ik al 15 min. zat te bellen.
    Zo lopen de kosten wel op.
    Ook hadden we geen beeld meer van de tv, eerst hebben we met iemand gechat en die vertelde ons wat we moesten doen met als resultaat dat we alleen
    de 3 nederlandse zenders over hielden.
    Toen ziggo gebeld en 45 min. aan de lijn gehad alles gedaan en voor de rest geen beeld.
    Er zou een monteur geregeld worden maar dat duurde 10 dagen waar ik geen genoegen mee nam.
    De volgende ochtend weer gebeld en toen kon de monteur dezelfde dag nog komen, waar we dan wel heel blij mee waren.
    Ik ben alleen benieuwd of het nu wel goed gaat.

    A.H de Bot 24 april 2021

  • Cees
    Glasvezel 0 reacties

    Heerlijk die dromen over glasvezel, jammer voor diegene die het nadeel ervan ondervinden. Je wordt vaak gedwongen over te stappen door KPN en andere providers (als je niet overstapt kost het je geld)

    Wist u dat Ziggo via de kabel alle minimaal 30 jaar 96% glasvezel levert??

    Inderdaad 3 % coax , maar ja het milieu wordt veel gespaard, niet alles hoeft overhoop!!

    Glasvezel 1000 down 10000 up, wie gebruikt 1000 up ?? Vroeger hadden de zelfde mannen het over de grootste!!

    MB 's op de computer die niemand gebruikte was vroeger ook zo iets!!

    Cees 22 april 2021

  • Dicky
    Geen geluid op Horizon XL 1 reactie

    Had geen geluid na update van Horizon XL box
    Na 3 keer telefonisch contact. Was het niet op te lossen toen besloot de telefonist de monteur langs te sturen. Vraag de monteur of het gratis is ja zei hij het is gratis. Maar na een uur komt er een rekening van 40€. En er valt niet over te praten. Terwijl het niet mijn fout is?

    Dicky 15 april 2021

  • FC Emmen fan
    Ziggo internet valt soms weg 0 reacties

    Hallo,

    Ik woon in Emmen, altijd blij klant van Ziggo en heb dan ook niets te klagen. Ben alleen benieuwd waarom mijn internet vaak in de nacht uitvalt. De laatste twee dagen valt mijn internet plotseling weg. Dan loop ik naar de router, die geeft in plaats van 1 witte icoon 2 groene aan. Dit betekent dat er geen goed signaal van buitenaf komt. Is Ziggo dan bezig met een update of is er iets met de bekabeling buitenshuis? Feit dat het telkens in de nacht gebeurd en na een half uurtje weer over is, doet me ertoe denken dat het updates zijn. Heb hier echter geen kennisgeving van gehad.

    FC Emmen fan 14 april 2021

  • john
    Klantenservice 1 reactie

    Mijn ervaringen met klantenservice aanschaf TP Link Deco M4 (na onvolledig advies in Vodafonewinkel want inschakeling monteur kost zo blijkt achteraf, altijd geld) zijn ondermaats. De medewerkers klantenservice (elke keer een andere) geven onjuiste, onvolledige en tegenstrijdige informatie bij installatie. Als je een klacht indient wordt de klacht onder de klant genoteerd maar of en wat ze ermee doen is dan onduidelijk. Wellicht is het een teken aan de wand dat als je ziggo site zoekt op de term klacht je geen hit krijgt. Dus ook geen info over een klachtenprocedure.

    Tijd om rond te kijken naar een andere provider dus.

    john 14 april 2021

  • Steven
    Prutsen 1 reactie

    Word ik benaderd door medewerker van Ziggo. Bent u tevreden met internetsnelheid. Die mocht best wat sneller nu we allemaal thuis werken.
    Dus afgesproken internesnelheid te verhogen. En dan begint het. Men was vergeten dat ik daardoor ook een andere mediabox moest nemen. Die wilde ik niet. Bellen en advies was terugsturen. Dat gedaan en er weer achteraangebeld dat ik de bestelling binnen de gestelde tijd wilde annuleren. Geen probleem, men zou het in het systeem zetten. Krijg ik een SMS van Ziggo, vergeet niet uw nieuwe mediabox te installeren anders heeft u straks geen tv en internet. Dus weer bellen, gaat alles wel goed daar? Voor de zoveelste keer uitgelegd wat er aan de hand was. Antwoord; ik zie het al, men is vergeten een taakopdracht in te voeren dat alles hersteld moest worden. Komt goed meneer, heb die opdracht nu in het systeem gezet. 30 minuten later, tv op zwart en geen wifi. Dus weer bellen. Ah, ik zie dat het nieuwe systeem al is ingegaan en moet hersteld worden. Dat kan 3 dagen duren. Dus door het gekloot van Ziggo kan ik max 3 dagen wachten op tv, heb ik geen WiFi etc. Wat een ongelofelijk gepruts.
    Oh ja, mijn zoon kan op dit moment niet via de WiFi thuisonderwijs volgen, moet dus van de bundel.

    Lekkere organisatie.

    Steven 8 april 2021

  • Harry
    Zakelijk klant en tevreden 0 reacties

    Ben zzp'er en zeer afhankelijk van goed internet en Ziggo levert mij dit al jaren! . Televisie is echt topsegment qua kwaliteit. Ook de helpdesk kan over het algemeen problemen oplossen en vragen beantwoorden, zoals het hoort.
    In al die jaren dat ik klant ben bij ziggo ( inmiddels 8 jaar ) slechts één keer een algemene storing van het netwerk , verder een keer een nieuwe router (wifi werkt maar instabiel) en een nieuwe mediabox (al jaren in bezit, maar laatste tijd problemen met instellingen).
    Verder is wel af en toe (eens in een paar maanden) een reset nodig van de router en de switches die i erachter heb hangen, vrijwel altijd is dat een storing met internet mee verholpen.
    Een aantal keren contact gehad met de klantenservice van Ziggo, ben daar heel erg tevreden over: die mensen hebben er verstand van, zijn goed bereikbaar, hebben goede protocollen, zijn begripvol en nemen alle tijd om te helpen. Niets dan lof!
    Natuurlijk is een storing met internet vervelend, maar het gebeurt gewoon af en toe en is vrijwel altijd eenvoudig te verhelpen. Ik heb Ziggo en Vodafone, dat is ideaal. Toen de router vervangen moest worden kregen wij 100 Gb (!) gratis extra data zodat wij via onze mobiel als hotspot gewoon konden internetten: gewoon geweldig, toch?

    Harry 3 april 2021

  • B.
    Onvriendelijk 0 reacties

    Ik zit al een aantal jaren bij Ziggo. Eerst altijd haperingen internet, na nieuw kastje uit de winkel doet alles het prima. In de winkel al 2x goed geholpen. Telefonistes zijn drama. Ik betaal maandelijks al jaren lang optijd. Door een wijziging van zakelijk naar privé kom ik erachter dat rekeningen niet kloppen. Onnodige facturen voor betalingsregeling en weinig begrip voor de mens die niet veel te besteden heeft door privé omstandigheden. Ik heb al een paar keer geprobeerd een betalings regeling aan te gaan over een factuur die door verandering van zakelijk naar privé langer dan nodig is openstaat. Ik kan het hele bedrag niet in 1x betalen maar ze zijn erg onvriendelijk en er is weinig ruimte voor empathie. Communicatie aan telefoon staat niet op 1 lijn met communicatie schriftelijk. Oppassen dus.

    B. 27 maart 2021

  • Erik Klomp
    Ziggo betrouwbaar voor internet en tv 0 reacties

    Waar ik eerder altijd last had van internet haperingen en een tv programma die soms vastliep waardoor ik het niet af kon kijken. Sinds ik bij Ziggo ben is dit niet meer gebeurd. Zal mijn vorige internet en tv provider niet noemen maar dit was geen pretje. Een maat van me zei dat hij Ziggo gebruikte en dat hij nooit klachten heeft gehad. Ik dus tot dusver ook niet. Eerlijk is eerlijk, je betaald wat meer bij Ziggo maar daar krijg je een uitstekende service en een goed product (mediabox en router) voor terug!

    Erik Klomp 22 maart 2021

  • B. de Ruijter
    Super 0 reacties

    Abonnement vernieuwd en een mediabox xl ontvangen. Deed het niet. Binnen 1 dag een nieuwe splitter voor bij de hoofdaansluiting. Deed het nog niet. Maandag gebeld, volgende dag een gratis monteur en die heeft het opgelost. Er zat een versterker in de meterkast. Hij heeft deze losgekoppeld voor gebruik van de de mediabox. Nu werkt alles perfect. Ook de oude smartcard kunnen we blijven gebruiken in een ci module zonder extra kosten voor de tweede tv. We zijn heel netjes geholpen.

    B. de Ruijter 16 maart 2021

  • Bosnca
    Capaciteit probleem. Althans zo noemt men het. 0 reacties

    Sinds 2,5 week probeer ik een monteur te regelen die uiteraard tegen betaling een draad trekt vanuit de meterkast naar de horizonbox. Het probleem is dat mijn postcode in een nieuwbouw wijk niet herkend wordt. Woon ik in wij A in Arhem heb ik binnen no time een monteur. Maar wij wonen niet in wijk A maat wijk B. Dan herkend de computer van Ziggo de postcode niet en zeggen zij : er is geen capaciteit in uw regio u wordt terug gebeld. Wij bellen dagelijks en iedereen vind het uitermate vervelend maar geen hond die het oplost. Hoe moeilijk kan het zijn.

    Bosnca 15 maart 2021

  • vd Heuvel
    onbetrouwbaar 2 reacties

    Vandaag contact gehad met Ziggo. Ivm niet leveren van pakketten voor Wifi de installatie uitgesteld. Bovendien een verhuizing in vooruitzicht, dus liever 1 installatie op nieuwe adres.
    Medewerker geeft aan: stuur alles maar terug, dan verzenden wij het straks nr het nieuwe adres. Wel zelf de overstapservice svp annuleren.
    Naar KPN gebeld, blijkt dit niet mogelijk. Ziggo teruggebeld, maar inmiddels de rest vh pakket al retour gestuurd, geeft deze nieuwe medewerker aan dat er niet geannuleerd kan worden.....

    Onbetrouwbare club!!!!

    vd Heuvel 11 maart 2021

  • Tim Wessel
    Veel klachten terwijl het een top product is 0 reacties

    Ik lees best wel wat negatieve ervaringen en klachten. Ben zelf al jaren blij en tevreden klant dus ben gaan denken wat dan de oorzaak is. Het is een gegeven dat mensen graag klagen en als iets goed gaat het niet melden. Dus als ik Ziggo een tip mag geven: vraag aan langdurige klanten wat ze van Ziggo vinden. De meesten die al jaren klant zijn zweren bij deze internet en tv dienst. Kan via Trustpilot of waarschijnlijk ook wel op Reviews.nl. Het zal er ook een stuk eerlijker van zijn want alleen veel klachten tonen terwijl de blije klanten niets van zich laten horen is een vertekend beeld. Sinds ik de nieuwe mediabox voor tv heb ontvangen en een nieuwe router heb gekregen werkt alles heel goed. Wil dat nog graag even melden, het is een dure internet en tv provider maar wel degelijk de beste van Nederland.

    Tim Wessel 5 maart 2021

  • Hollander
    Ze bellen paar keer per week 1 reactie

    Een paar keer per week wordt ik door ze gebeld met telkens dezelfde aanbieding, eerste 6 maanden gratis tv en internet.
    Elk medewerker belooft een notitie te zullen maken opdat ik niet meer gebeld zal worden maar ik blijf gebeld worden. Meestal vriendelijk (toch uiterst irritant) soms zelfs heel erg onbeschoft. De vrouw aan de telefoon begreep mijn "probleem" niet, het is de eerste 6 maanden gratis dus waarom zou ik dat niet willen?!

    Lang verhaal kort...
    Ontiegelijk irritant en het zal vandaag niet de laatste keer zijn dat ik gebeld ben door ze vrees ik.

    Hollander 5 maart 2021

  • Preeya
    Ziggo contract stiekem verlengd 1 reactie

    We hebben Ziggo gebeld om ons contract stop te zetten omdat we veel geld betalen voor snel internet terwijl we thuis eigenlijk heel traag internetten. De man aan de telefoon bood aan om ons gratis wifi-boosters te sturen, wat we hadden afgesproken. We kregen een e-mail waarin stond dat we wifi-boosters hadden besteld (maar niet hoefden te betalen), dus we dachten dat het allemaal goed was. Enkele maanden later wilden we overstappen naar een goedkopere provider, maar kwamen erachter dat de Ziggo-man aan de telefoon die ons wifi-boosters aanbood ons contract met een jaar langer had verlengd! We hebben geen kopie van dit contract, geen bevestigingsmail, geen info over deze nieuwe contractverlenging op mijn Ziggo-account. We kregen te horen dat als we stopten met het contract, we meer dan 700 euro zouden moeten betalen aangezien ons contract met nog een jaar werd verlengd. Blijkbaar stond ergens in het document met algemene voorwaarden dat als we wifi-boosters krijgen, dit betekent dat ons contract wordt verlengd. Niemand heeft ons hiervan op de hoogte gesteld. De e-mail waarin stond dat we de boosters hadden besteld, gaf ons alleen een link om de documenten met algemene voorwaarden te lezen (en er zijn veel verschillende documenten op die pagina). Het is crimineel dat ze klanten op deze manier voor de gek houden.

    Preeya 3 maart 2021

  • Anja Kesselaar
    Nieuw abonnement 1 reactie

    Telefonisch een nieuw abonnement afgesloten bij Ziggo. Nieuwe modem en kastje de volgende dag al binnen. Wij kregen geen beeld. Volgens ziggo moesten wij 3 dagen wachten terwijl er 10 minuten op de doos staat.
    Wij zijn nu een maand verder. 2 weken geen internet gehad. Van de monteur een nieuw kastje gekregen en nu moeten wij nog enkele weken geduld hebben voordat de tv het doet. Ons geduld raakt aardig op.
    Wij hebben de afgelopen maand heel veel toezeggingen gekregen maar geen resultaat.

    Anja Kesselaar 28 februari 2021