Internet Tv

Ziggo

137 reviews
45% positief
Positief
23% neutraal
Neutraal
32% negatief
Negatief

Ziggo is een van de betere Internet en Tv aanbieders van Nederland. Bij Ziggo krijg je Ziggo sport, een tv zender met formule 1 en veel meer topsport, er gratis bij.

Ontevreden over Ziggo?

Probeer eens de beste keuze Online.nl.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews (137)

  • Vim
    Dubbele facturen van Ziggo 0 reacties

    Sinds vorige maand wordt ik dubbele gefactureerd voor mijn internet. Gebeld naar de administratie om het te laten corrigeren. Plotseling daarna was mijn internet afgesloten. Nu ben ik 2 dagen aan te bellen om mijn internet te laten herstellen. Blijkt zeer ingewikkeld te zijn. Het afsluiten was blijkbaar zeer makkelijk, binnen een paar seconden, maar het herstellen kan 3 werkdagen duren! Na een dag viel mijn telefoon ook uit. Nu zit ik zonder internet en vaste telefoon voor absoluut geen fout van mij. Ik heb een gevoel dat ik van kast naar muur wordt gestuurd.
    Het probleem begon op zaterdag ochtend. Drie werkdagen hersteltijd betekent ik 5 dagen zonder internet en telefonie moeten zitten. Het kan toch niet waar m
    zijn dat in anno 2021 Ziggo 3 werkdagen nodig heeft om mij bestaande modem op afstand te kunnen herstellen?

    Schandalig! Help!?

    Vim 21 februari 2021

  • Brouwers
    Dikke pluim 0 reacties

    Vaak worden er alleen maar negatieve reviews gegeven maar als iets goed is vind ik dat je dat ook mag benoemen
    Na het overlijden van mijn moeder moest het ziggo abonnement worden opgezegd
    Dit online gedaan en dat ging zeer gemakkelijk, gegevens invullen en binnen 2 dagen was het abonnement door ziggo per direct stop gezet
    Een bevestiging hiervan kwam per post ziggo dank voor de snelle en perfecte service

    Brouwers 21 februari 2021

  • Hannelore van Esch
    Mijn moeder 84 jaar oud 2 reacties

    Nieuwe klant, mijn moeder 84 jaar oud, gaat wonen in een verzorgingstehuis. Pakket besteld 22.01.2021, helaas POST NL bezorger niks aangeboden, ook geen kaartje in de brievenbus, ophalen bij POSTNL PUNT. Geadresseerde onbekend, nee flapdrol je deed geen moeite verder. Dus nu morgen 20.02.2021, gaat mijn moeder verhuizen, en ze heeft geen TV en telefoon. Al 3 weken bellen met Ziggo, verkoop, ik kom geen stap verder. Pakket is niet gevonden, het systeem werkt niet mee. Dus morgenavond zit mijn moeder in haar nieuwe appartement, zonder TV EN TELEFOON . Ziggo dank je wel, voor je klote service en je 10.000 verschillende antwoorden. Een radeloze dochter, die haar moeder moet uitleggen hoe en waarom, dus NIKS, ER IS TOTAAL NIKS GEEN TV EN VASTE NUMMER. WIE KAN MIJN MOEDER HELPEN AUB?

    Hannelore van Esch 19 februari 2021

  • Carolien van Hees
    Nog niet eens klant en nu al gaat alles fout 1 reactie

    We wilden overstap naar Ziggo. De bevestigingsmail allang binnen. Maar verder niets. Dus maar even gebeld waar het installatie pakket bleef. Maar mevrouw u wordt pas in januari 2025 klant bij ons. In onze mail staat gewoon 25 februari 2021 zoals afgesproken. Nadat de dame de fout had hersteld kwam ze met een ander advies: ik laat uw abonnement 22 februari ingaan. Maar we hebben nog niets ontvangen. Pfffff

    Carolien van Hees 19 februari 2021

  • ziggo Juul
    Product owner vodafoneziggo reageert 0 reacties

    Ik kreeg vanmorgen een reactie op AlleStoringen.nl van B. Hendriks product owner vodafoneziggo. Hij vroeg mij letterlijk, of ik geen '******LEVEN' heb😳. Dit is, omdat ik overal sarcastisch en laconiek op reageer, gewoon om mensen te waarschuwen voor die oplichters van Ziggo. Nadat ik hem had ontmanteld, en hem had gezegd, dat ie daadwerkelijk een lelijke, kale ******* had, heeft ie snel zijn comment, en natuurlijk mijn comment terug op hem laten verwijderen😂😂😂.....dit geeft dus aan, WIE en WAT er allemaal werkzaam zijn voor dat Ziggo. B. Hendriks, je bent een grote lafaard. Een grote muil geven, en zich dan snel verschuilen als ie ontmanteld is. Nu zal ie wel bij mama aan de **** liggen, die laffe *****krabber😂😂😂

    ziggo Juul 17 februari 2021

  • Peter Broos
    Waardeloos bedrijf die niet haar afspraken na komt 1 reactie

    Het meest waardeloze bedrijf wat ik ooit ben tegen gekomen. Vandaag zou er iemand langs komen en ik heb hier 4 x over gebeld en iedere keer werd er beloofd dat de monteur zou komen, uiteindelijk zonder af te bellen niet gekomen.
    Weer gebeld en er werd beloofd dat ze morgen zouden komen, echter net een mail gehad dat dit ook niet door gaat. Zojuist gebeld en enorm arrogant te woord gestaan dat ze niets kunnen betekenen. Wordt nooit geen abonnee bij dit bedrijf want alles wat ze beloven komen ze niet na en altijd hetzelfde gezeur.

    Peter Broos 15 februari 2021

  • Robbie
    Internetverbinding is niet te doen 6 reacties

    Ziggo heeft de slechtste kabelinternet van nederland als je vandaag de dag nog ziggo kiest als provider doe het dan niet! Kies een provider met glasvezel als je het heb en zo niet kies dan een andere provider dan ziggo want de internet is zo slecht voor nog een hoge prijs per maand ook nog. 70 euro p maand voor ongelofelijk slecht internet.

    Robbie 9 februari 2021

  • Siegfried Werner
    Slecht bedrijf 1 reactie

    Wat een slecht bedrijf dat Ziggo ze beloven alles maar komen niets na.zijn in juni overgestapt van KPN naar Ziggo maar heb spijt als haren op mijn hoofd .
    Wij hebben geen eurosport 2 en 24kitchen en 1 ID zender niet dat was wel bij het standaard zenderpakket inbegrepen.
    Momenteel betalen wij voor niet geleverde diensten.
    Als je dan belt zeggen ze we sturen kosteloos een monteur daar krijg je dan een mail van en daar staat in dat je moet betalen wat een slecht bedrijf.
    Ga er zodra het kan snel weg

    Siegfried Werner 8 februari 2021

  • Dennis
    Ziggo goede service en dienst 7 reacties

    Eerder had ik UPC, trage mediaboxen, relatief traag internet. Toen kocht Ziggo UPC over, hadden we dus ineens Ziggo aangesloten en vanaf dat moment is het eigenlijk alleen maar beter geworden. Snelle televisie mediabox waar je gemakkelijk terug kan kijken, een Wifi Router die door het hele huis bereik geeft. Moest er wel om mailen om nieuwe apparatuur te krijgen, gewoon doen mensen! Ziggo geeft wel gehoor aan zulke aanvragen als je maar een reden geeft. Bij mij werd het simpelweg te traag allemaal, ze konden ook zien dat mijn internet soms weg viel. Zeer goed bedrijf en ben er heel blij mee!

    Dennis 6 februari 2021

  • Sofi Joaquin Fernandez
    Opgelicht door Ziggo Zakelijk 0 reacties

    Onlangs zelf ingeschreven als ZZP’er en ik wordt helemaal plat gebeld door telemarketing. Zo ook door Ziggo zakelijk. Aan de telefoon word mij verteld dat mijn Ziggo internet wordt omgezet naar een snellere verbinding. Oja en dat ik 6 maanden gratis Ziggo Movie krijg nu ik ondernemer ben. Hiervoor hoefde ik alleen maar mijn eerste drie cijfers van het rekening nummer te verifiëren. Dit gaat via mijn huurbaas dus ik vertel hier het rekening nummer van. Ja klopt! (Wat achteraf niet klopt)

    Wonend in een huis van 14 studenten ben ik niet op de hoogte van onze telecom aanbieder en blijkt dat we bij KPN zitten. Ziggo heeft mij gewoon OPGELICHT. BESCHAMEND en INTENS SLUW. TRAP HIER DUS NIET IN EN STAP NIET OVER OP ZIGGO!

    Op dit moment ben ik bezig met het opzeggen maar voel me bedrogen en zal nooit meer gebruik maken van Ziggo. Als service designer aan de TU Delft vind ik dit ook een perfect voorbeeld van een slecht ontworpen service. Zal het dan ook zeker als negatief voorbeeld gebruiken in mijn masterclasses. Daarnaast is het ook hoogst illegaal. Ziggo kan alleen mijn zakelijk rekening nummer zien, en deze eindigt niet toevallig op de laatste drie cijfers van de rekening van mijn huurbaas. Lekkere illegale “verificatie” dus.

    Graag zou ik zien dat Ziggo mijn abonnement opzegt en zijn excuus aanbied.

    Sofi Joaquin Fernandez 27 januari 2021

  • Rossella
    Not recommended 2 reacties

    Slechte lijn, vreselijke service. De wifi gaat minstens 20 keer per dag weg. Dit gebeurt al vanaf 1 jaar en Ziggo wil er geen verantwoordelijkheid voor nemen. Sinds een jaar zeggen ze steeds dat de fout bij onze kabel ligt en dat ons huisbedrijf deze moet veranderen, maar alle andere gevangenen hebben dezelfde kabel en hebben dit probleem niet.
    We betalen tonnen geld voor 0 service.

    Rossella 17 januari 2021

  • Fred S.
    Zeer goede service van Ziggo.nl 1 reactie

    Ik snap niet waarom Ziggo.nl maar 3 sterren krijgt. Ja, het is een van de duurdere alles-in-1 aanbieders en wellicht voor de mensen met minder geld niet te betalen. Voor degene die het wel kan betalen krijg je er echt heel veel voor terug. Denk dan aan extra zenders speciaal voor Ziggo gebruikers als Ziggo Sport. Daarnaast werkt het internet altijd goed en is het Wifi signaal overal in ons huis goed te bereiken. Zeker sinds we een nieuwe modem/router hebben gekregen van Ziggo omdat onze oude was uitgevallen. Schijnt dat Ziggo in het systeem kan zien of je nog verbinding hebt dus ik had even via de chat (op mijn telefoon) gevraagd of ze een nieuwe konden opsturen, in plaats daarvan stuurden ze een monteur. Deze stelde inderdaad dat onze oude kapot was en deze monteur had een nieuwe voor ons meegenomen. Eigenlijk alleen maar positiviteit als je het mij vraagt. Had dan ook wel wat meer 5 sterren verwacht van overige reviews. Als je een probleem hebt kan je zo op de website chatten en krijg je binnen enkele minuten al reactie, wat wil je nog meer? Ik heb overigens vrijwel nooit problemen! :)

    Fred S. 13 januari 2021

  • M. Boon
    Discovery world zender weg 0 reacties

    Het valt mij op dat er steeds minder goede zenders overblijven maar het abonnementsgeld blijft het zelfde. Nu weer discovery wold weg. En ja hoor je kan dan een abonnement nemen op discovery plus.
    Dat schiet op zeg.
    Ik zou zeggen, minder aanbod ook minder abonnementsgeld. Moet echt niet gekker worden. Ben gewoon niet tevreden. Dat lijkt mij voldoende.

    M. Boon 12 januari 2021

  • Tommy
    Ziggo kanalen niet goed ingericht 1 reactie

    Kwaliteit wel prima, klantenservice oke.
    Wel vaak leeg kanaal op Ziggo sport extra.
    Dit slaat nergens op, mis vaak wedstrijden door deze onzin. Zoals vandaag wil ik Chelsea graag kijken, op Ziggo sport extra is helemaal niets, Ziggo sport voetbal is een oude herhaling van inside ajax. Andere kanaal een documentaire die al vaak te zien is geweest. Gooi dan gewoon een live wedstrijd van vandaag op 1 van die kanalen!!

    Tommy 10 januari 2021

  • Pascal
    Mijn ervaring met Ziggo 0 reacties

    Ik heb zowel zakelijk als prive een abonnement bij Ziggo lopen en met allebei ben ik even tevreden.
    Eindelijk een keer een bedrijf waarbij je niet ruim een half uur of langer in de wacht staat als je contact op neemt met de klantenservice.
    Wanneer je belt, heb je in het uiterste geval binnen vijf minuten iemand aan de telefoon die je ook nog eens heel goed kan helpen.
    En de mensen die je hier helpen, zijn allereerst heel aardig en behulpzaam en ten tweede hebben ze ook allemaal verstand van zaken dus hoef je niet telkens doorverbonden te worden.
    In mijn ogen niet meer dan normaal, maar toch zie je bij veel andere aanbieders dat het niet overal zo luxe geregeld is.

    Wat mijn internet betreft, dit is vooral zakelijk, die is ontzettend snel.
    De belofte die Ziggo uitspreekt over de snelheid van het internet en de bereikbaarheid van de router, die maken ze zeker waar.
    Ikzelf gebruik de Nord VPN en van de 250 mb down bereik ik hier moeiteloos 235 mee via onze wifi.
    En bij Ziggo heb ik ook nog eens prive enorm veel extra zenders zodat je bijna alles wat je maar wilt zou kunnen kijken hier, ook dit had ik bij mijn vorige aanbieder nooit.
    Dus weer een pluspunt.
    Voor mij in ieder geval geen andere aanbieder meer dan Ziggo, nu ik hier eenmaal aan gewend ben zou ik niet anders meer willen.

    Pascal 4 januari 2021

  • Bart
    Zeer slechte service voel me opgelicht 2 reacties

    Zeer slechte service veel beter uit bij andere providers wil je oude apparatuur of 2x zo veel betalen als bij een andere provider ga dan naar Ziggo. Voel me opgelicht door deze provider ook als een hond behandeld door een onkundig klantenservice geen goed woord meer voor over. Helaas hebben ze een monopolie op de kabel gelukkig hebben we daar geen last meer van bij de komst van glasvezel.

    Bart 27 december 2020

  • Lotte
    Hele slechte service 3 reacties

    We zijn nieuw bij Ziggo, aansluiten werkt niet, beloofde materiaal is er niet, extra kosten ineens voor booster. morgen zou de monteur komen en dat is ineens een week verzet, dus 2 weken zonder internet en tv totaal. Zeer ontevredenen 0 compensatie... waardoor we dus nu als groot gezin veel extra kosten gaan maken. We weten nog niet eens of internet goed gaat zijn!

    Lotte 22 december 2020

  • Evy
    Probeer al dagen een oplossing te vinden 0 reacties

    Ziggo, ik probeer al dagen een oplossing te vinden voor het volgende probleem. Sinds een aantal dagen geeft mijn ziggo go app (tv, mobiel, tablet) bij XL series aan; “je hebt geen abonnement om dit te bekijken”. Dit heb ik wél. Klantenservice heeft mijn modem gereset. Dit heeft niet gewerkt. Lijkt mij ook sterk want normaal kan ik deze series ook buitenhuis kijken. De klantenservice is inmiddels onbereikbaar (net 40 minuten aan de telefoon gewacht). Heeft iemand hier dé oplossing of zouden jullie zelf willen reageren hier? óf in de Mijn Ziggo app? Groetjes, Evy

    Evy 21 december 2020

  • Schimmel
    Top service 1 reactie

    De ziggo medewerker Rob was persoonlijk betrokken, dacht pro-actief mee over de mogelijkheden en optimale invulling voor ons van het abonnement. Hij zocht uit wat voor ons de beste deal is, gericht op ons beste voordeel en niet op dat van Ziggo. Klantgericht heet dat! Vervolgens tussen en kwam zijn afspraken stipt na. Top service!

    Schimmel 18 december 2020

  • A.van Leeuwen
    Altijd storingen bij Ziggo 1 reactie

    Wij kunnen sinds Dinsdag (= 3 dgn.) geen mail meer ontvangen!. Het is heel vervelend dat je nooit een melding ontvangt als Ziggo weer eens storingen heeft dat moet je allemaal zelf ontdekken en dan kan je niemand telefonisch bereiken bij Ziggo, je moet het allemaal maar zelf uitzoeken, echt te schandalig voor woorden.
    Voorheen kon je bij storingen of problemen, de klantenservice/technische dienst bellen maar dat is ook al niet meer mogelijk. Wij hebben de afgelopen jaren al veel problemen bij Ziggo gehad gemiddeld 3 keer per jaar hebben wij serieuze problemen.
    Nu gaan wij serieus op zoek naar een andere provider en gelijk over op glasvezel.

    A.van Leeuwen 18 december 2020