Internet Tv

Ziggo

102 reviews
43% positief
Positief
22% neutraal
Neutraal
35% negatief
Negatief

Ziggo is een van de betere Internet en Tv aanbieders van Nederland. Bij Ziggo krijg je Ziggo sport, een tv zender met formule 1 en veel meer topsport, er gratis bij.

Ontevreden over Ziggo?

Probeer eens de beste keuze DELTA Fiber.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews ( 102 )

  • laura
    Ziggo service zeer matig 0 reacties

    Na een tijd een telefoontje gekregen dat 'loyale' klanten 6 maanden gratis sneller internet krijgen. Top! Alleen vergeten erbij te vermelden dat je dan gelijk aan een nieuwe DUURDER abonnement vast zit voor het komende jaar. Slecht zo behoud je je 'loyale' klanten niet...... Maar je kan gelukkig wel een afkoopsom betalen van een kleine 500 euro om van het duurdere abonnement af te komen, alsof het niks is! En het 'snellere' internet is niet te merken. Sinds het abonnement is ingegaan alleen maar problemen met de wifi. Zeggen dat ze een monteur langs sturen maar vervolgens proberen ze daar weer onder uit te komen door jezelf op onderzoek uit te sturen. Voor bestaande 'loyale' klanten is de service erg slecht, het enige wat ze dan van je willen is nog meer geld!!

    laura 30 oktober 2020

  • Olivier
    Klantenservice onbereikbaar 1 reactie

    Ik heb deze maand teveel betaald en daarom wil ik iemand van Ziggo spreken over mijn factuur. Ik bel de klantenservice maar word echter van het kastje naar de muur gestuurd en krijg niemand te spreken. Voor vragen over mijn factuur word ik doorverwezen naar de website. Ik ben het echter oneens met mijn factuur en ik wil dit met een medewerker van Ziggo bespreken. Dit blijkt alleen niet mogelijk te zijn? Op de site is het ook heel moeilijk om een telefoonnummer van Ziggo te vinden. Wat een verschrikkelijk bedrijf is Ziggo, het meest klantontvriendelijke bedrijf van Nederland.

    Olivier 29 oktober 2020

  • Jelmer
    Ziggo tv box 1 reactie

    Wij hebben nu de nieuwe tv box van Ziggo en wat ben ik hier blij mee! Het werkt allemaal veel sneller nu en ik heb nog geen enkele keer last gehad van een storing of dat het beeld vastloopt. Voorheen had ik hier regelmatig last van bij de oude box en dat vond ik heel erg storend. Nu heb ik de vernieuwde en dus ook de sterk verbeterde tv box van Ziggo en dat werkt precies zoals ik zou hopen. Dus de eerste box zou van mij geen goede beoordeling krijgen, maar deze vernieuwde box is een absolute winnaar!

    Jelmer 26 oktober 2020

  • Marianne
    Oneerlijk bedrijf 0 reacties

    Ik heb me aangemeld voor promotie voor 30 EUR korting voor de eerste 5 maanden. Ziggo heeft documentatie die dit bevestigt, maar ze blijven de volledige prijs in rekening brengen en weigeren mij de korting te geven. Ik heb verschillende agenten gesproken en gemaild gedurende twee maanden en ze weigeren de overeenkomst na te komen. Vermijd dit bedrijf als u niet graag te veel betaalt.

    Marianne 23 oktober 2020

  • Sabine
    Ziggo niet goed 0 reacties

    Overal om me heen, en ook hier op het internet trouwens, hoor ik goed goed Ziggo wel niet is. Dat in de Gloria gevoel heb ik er helemaal niet bij, nu komt dat misschien ook omdat ik een vrouw ben en dat soort dingen mij zo wie zo minder interesseren.
    Maar als ik heel eerlijk ben vind ik al die sportzenders maar irritant, want dat betekent in ons huis dat praktisch ieder weekend volledig in het teken van allerlei verschillende sport wedstrijden staat.
    Dus ik zou het totaal geen probleem vinden om dit te moeten inwisselen voor een wat minder uitgebreide en daardoor ook meteen een goedkopere aanbieder.

    Sabine 22 oktober 2020

  • Manon
    Graag een oplossing 0 reacties

    Ziggo.. afgelopen maandag hebben wij ons huidige abonnement omgezet naar het duurdere abonnement Ziggo Max. Wij werden vriendelijk te woord gestaan door 1 van uw medewerkers die ons ook nog gedurende 3 maanden een korting van € 20,00 heeft aangeboden. Wij ontvingen vandaag de eerste factuur en tot onze verbazing dienen wij eenmalige kosten van € 19,95 te voldoen. Daarnaast gaat het abonnement in per 12 oktober, maar de nieuwe mediabox hebben wij nog niet ontvangen. De eenmalige kosten zijn ons maandag NIET meegedeeld en komt er dus op neer, dat wij niet 3 maar eigenlijk maar 2 maanden korting genieten. Zojuist telefonisch contact gehad met een medewerker die ons hiermee niet kon helpen en ons ook niet kon doorverbinden met iemand die dat wel kon. Een leidinggevende kon/wilde ons niet te woord staan. Wij gaan niet akkoord met de eenmalige kosten van € 19,95. Wij zijn al abonnee en gaan maandelijks € 20,00 meer betalen. Wij vinden het erg onvriendelijk om een bestaande klant die een duurder abonnement afsluit eenmalige kosten te laten betalen. Graag vernemen wij wat u hieraan kunt doen.

    Manon 21 oktober 2020

  • Andre
    Nieuw modem in de maag gesplitst. 0 reacties

    Onlangs een brief van Ziggo ontvangen dat de oude modems niet meer zouden functioneren en vervangen worden door nieuwe. De nieuwe kreeg ik netjes toegstuurd, alleen er stond geen datum bij wanneer het oude modem niet meer zou functioneren. functioneerde niet meer op 15 oktober jl. In de eerste instantie zelf geprobeerd het nieuwe modem te activeren, niet gelukt, kon gelukkig gratis gedaan worden door een monteur.

    De monteur was daar ruim 2 uur mee bezig. De toegestuurde modem bleek onklaar te zijn, gelukkig had de monteur een andere modem in zijn auto. Deze werd ook opgestart. Ziggo belooft in de brief dat de nieuwe modems voor sneller en beter internet zorgen, nou ab-so-luut niet ! Sterker nog, sinds dit nieuwe modem werkt internet nog beroerder en trager dan ooit tevoren. Dikke blubber is wel tien keer sneller. Tot en met 14 oktober jl. had ik werkelijk voortreffelijk internet en sinds het nieuwe modem, wat in feite gedwongen werd door ze is het internet echt met een slakkegangetje. Vooral op youtube duurt het maar voordat een film geladen is en onder het kijken en luisteren komt het maar al te vaak voor dat het ineens stopt en verder geladen moet worden. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Heeft iemand vergelijkbare ervaringen ?

    Andre 20 oktober 2020

  • Fer
    Ziggo Sport zeer leuk 1 reactie

    Ik ben heel blij met mijn Ziggo aansluiting. Krijg vaak een mail in mijn inbox dat er goedkopere opties zijn en dat overstappen loont etc. Echter hebben al deze internet en tv providers geen Ziggo Sport zender! Ieder weekend zit ik bijna het hele weekend voor de buis om Formule 1 te kijken, Formule 1 Sport Cafe. Dan Engels, Spaans en Italiaans voetbal. Round-up voor de samenvattingen van de topcompetities en soms nog even Rondo kijken. Ik snap wel dat het voor veel mensen veel geld is om 40+ euro per maand te betalen voor een beetje internet en televisie, ik betaal zelf ongeveer 65 euro omdat ik het middelste pakket voor wat meer internet power. Als je van sport houdt en je kijkt redelijk wat televisie dan is Ziggo naar mijn mening wel een grote aanrader. Ik wacht alleen nog op een Ziggo en Fox samenwerking, dan is het compleet. Ik weet niet waarom en of ze al samenwerken maar ik kan Fox Sports 1 altijd kijken terwijl ik niet betaal voor Fox.

    Fer 18 oktober 2020

  • jurgen
    Probleem oplossen 0 reacties

    Het zou fijn zijn als Ziggo eens een probleem zou willen oplossen tussen hun deurwaarder en mij persoonlijk.
    Ik heb in januari 2018 me rekening voldaan bij @bosincasso. In september 2018 krijg ik een rekening van deurwaarders kantoor GGN. Voor de zelfde rekening.
    Bewijs ligt bij @ziggo en voor hun is de zaak afgedaan. Top zou je zeggen. Maar nee, ik ben al 2 jaar bezig om dit op tw lossen.
    Van ziggo moet ik ggn bellen en van ggn moet ziggo hun bellen. Maar beide nemen ze geen contact op met elkaar. Rara hoe is dit mogelijk.
    De rekening is inmiddels opgelopen tot bijna €800,-- en daarom ligt er beslag op mijn voertuig.
    Ik kan er met mijn pet niet bij dat dit gebeurd.
    Ik heb bij elkaar al ruim 14 uur aan de telefoon gehangen met beide partijen. Daarbij heel veel mail verkeer gehad. En het wordt maar niet opgelost. Hoe is dit mogelijk??????
    2 weken geleden 3 uur aan de telefoon gehangen met ziggo toen weer ggn toen weer ziggo toen weer ggn en weer ziggo. Ziggo ging er een case van maken en ik zou binnen 3 werk dagen bericht krijgen. We zijn 6 dagen verder en ben zelf maar gaan bellen hoe het met de case ervoor staat.
    Weet je wat ziggo hun antwoord is????
    Je raadt het al.
    Neem even contact op met Ggn. Nou ik had het niet meer.
    Miss dat ik morgen of deze week eens stennis ga lopen schoppen op kantoor bij ziggo en ggn. En dat ik niet wegga voordat dit geregeld is.

    jurgen 17 oktober 2020

  • Peter
    Ziggo goede tv 1 reactie

    Als ik iets belangrijk vind in huis qua apparatuur is dat de tv het goed doet en dat die niet zo maar uitvalt of iets wat daar op lijkt.
    Dat soort gekkigheid heb ik eerder wel eens gehad en daar word je helemaal gek van geloof me maar, ben je net iets aan het kijken en dan valt die weer uit.
    Ziggo heeft dat gelukkig niet, ik heb dat ten minste nog nooit gehad hiermee.
    En ik hoop van harte dat dit ook zo zal blijven, tot nu toe ben ik er dus erg blij mee.
    En dan te bedenken dag ik hier al ruim twee jaar bij zit en in die twee jaar dus nog nooit wat geks gehad.

    Peter 13 oktober 2020

  • jurgen
    14 uur aan de telefoon gehangen 0 reacties

    Het zou fijn zijn als Ziggo eens een probleem zou willen oplossen tussen hun deurwaarder en mij persoonlijk.
    Ik heb in januari 2018 me rekening voldaan bij @bosincasso. In september 2018 krijg ik een rekening van deurwaarders kantoor GGN. Voor de zelfde rekening.
    Bewijs ligt bij @ziggo en voor hun is de zaak afgedaan. Top zou je zeggen. Maar nee, ik ben al 2 jaar bezig om dit op tw lossen.
    Van ziggo moet ik ggn bellen en van ggn moet ziggo hun bellen. Maar beide nemen ze geen contact op met elkaar. Rara hoe is dit mogelijk.
    De rekening is inmiddels opgelopen tot bijna €800,-- en daarom ligt er beslag op mijn voertuig.
    Ik kan er met mijn pet niet bij dat dit gebeurd.
    Ik heb bij elkaar al ruim 14 uur aan de telefoon gehangen met beide partijen. Daarbij heel veel mail verkeer gehad. En het wordt maar niet opgelost. Hoe is dit mogelijk??????
    2 weken geleden 3 uur aan de telefoon gehangen met ziggo toen weer ggn toen weer ziggo toen weer ggn en weer ziggo. Ziggo ging er een case van maken en ik zou binnen 3 werk dagen bericht krijgen. We zijn 6 dagen verder en ben zelf maar gaan bellen hoe het met de case ervoor staat.
    Weet je wat ziggo hun antwoord is????
    Je raadt het al.
    Neem even contact op met Ggn. Nou ik had het niet meer.
    Miss dat ik morgen of deze week eens stennis ga lopen schoppen op kantoor bij ziggo en ggn. En dat ik niet wegga voordat dit geregeld is.

    jurgen 12 oktober 2020

  • tom
    niet gewaardeerd als klant 0 reacties

    Dat Ziggo maar eens iets doet voor haar trouwe en vaste klanten.
    Als nieuwkomer kom je in aanmerking voor allerhande leuke aanbiedingen, maar als bestaande klant?.... ho maar.
    Zijn 20+ jaar klant bij Ziggo en als je dan contact opneemt met de vraag of Ziggo mij ook eens kan voorzien van hedendaagse apparatuur, krijg ik de aanbieding om over te stappen naar een nieuw en duurder abonnement. Zo gaat Ziggo dus om met haar trouwe klanten: Jarenlang geld ontvangen, apparatuur langzaamaan uit faseren zodat deze onbruikbaar zijn en vervolgens de klant een nieuw/duurder contract aanbieden welke je als nieuwkomer ook kunt krijgen. Enorm gewaardeerd voel ik mij als vaste klant, NOT.

    tom 10 oktober 2020

  • jolanda
    Ben er wel klaar mee 0 reacties

    Een medewerker heeft vanwege veelvuldig uitval van WiFi onze instellingen op afstand teruggezet en nu is alles nog erger! Vannacht uit bed gezweet omdat de app vd verwarming op hol slaat en op 25 gr blijft en de afspraak met ziggo voor maandag kan niet worden versneld zeggen ze vandaag. Dus wij zitten straks met hoge onkosten en zonder WiFi tot maandag! Bedankt Ziggo!!!!! Zodra we naar een ander kunnen overstappen zullen we dat zeker doen. Ben er wel zo klaar mee!!!!!

    jolanda 5 oktober 2020

  • Simon
    Ziggo voor en nadelen 0 reacties

    Laat ik voorop stellen dat ik fan ben van Ziggo Sport met Formule 1 Cafe, Rondo voetbal, Round up, zeer mooie programma's die ik niet wil missen sinds ik het heb. Dat is zeker een heel groot voordeel aan Ziggo televisie. Sinds ongeveer 2 jaar hebben ze een nieuwe modem/router (witte), deze heeft een veel beter bereik dan de oude Ubee's enz. Sinds een half jaartje ongeveer hebben ze tevens afscheid genomen van de Horizonbox XL, die al jaren in gebruik was van UPC en Ziggo had overgenomen. Zeer slechte keuze want deze mediabox haperde vrijwel iedere keer als je het aan deed, liep vast, was heel traag en ga zo maar door. Nu hebben ze de Mediabox Next geintroduceerd, deze heeft een veel betere hardware en is zeer soepel in gebruik te nemen. Je betaald nu wel voor een average pakket rond de 66 euro, wat echt heel prijzig is als je kijkt dat je bij de goedkopere krachten de helft kwijt bent. Desondanks, waar ik deze review mee begon, wil ik de Ziggo programma's niet missen en zal ik hierom bij Ziggo blijven. Hopelijk hebben jullie iets aan mijn review en delen jullie dezelfde ervaring.

    Simon 5 oktober 2020

  • Marc
    Ziggo televiesie en internet 0 reacties

    Wij hebben internet en TV van Ziggo en nu moet ik zeggen dat een goede streaming voor ons erg belangrijk is, omdat ik vaak vanuit huis moet werken en snel en goed werkend internet dus erg belangrijk is. En daarbij ben ik ook heel erg blij met de TV van Ziggo en alle extra zenders die hierbij komen kijken.

    Een nadeel vind ik hier aan wel dat ze erg duur zijn, maar voor mij scheelt het enorm dat ik een deel van dit bedrag kan verhalen bij mijn werk. Dus in zo'n geval heb ik het er dan wel weer voor over om wat meer te betalen. Als ik alles tegen elkaar afweeg, dus de kosten en het deel wat ik terug krijg, is het namelijk niet eens duurder dan een andere maatschappij. Dus dan blijf ik graag bij Ziggo, inclusief de extra zenders die ik dan mag gebruiken.

    Marc 4 oktober 2020

  • Theo
    Hoe moet dit nu verder 0 reacties

    Beste Mensen,

    Gisteren wilde ik tv kijken met mijn Humax 5200 met smartkaartje

    Kreeg ik de melding E16 ect, dus ik naar mijn Ziggo om het kaartje te resetten !!

    Tot mijn grootte verbazing stond mijn smartkaartje er niet meer tussen met de laatste 3 cijfers 519

    Dus ik de Ziggo helpdesk gebeld, de Mevrouw die ik er aan kreeg snapte het ook niet ?

    Ze heeft me door verbonden met een specialist, deze meneer heeft alles nagekeken en zei tegen mij

    dat dit Smartkaartje niet meer geactiveerd kon worden en dat ik een nieuw Smartkaartje kon huren !

    Dit Smartkaartje heb ik al vanaf 2011 is mijn eigendom, Ziggo heeft dit Smartkaartje 519 zonder mijn toestemming verwijderd en nu kunnen ze het niet meer activeren, dit is niet mijn probleem ??

    Ik heb dit netjes gezegd tegen de Specialist hij wilde zijn naam niet noemen, toe ik een beetje door praten tegen hem en zei dat dit niet zo maar kan, verbrak hij gewoon de verbinding.

    Dit is toch schandalig, ik sta gewoon in mijn recht, ze kunnen niet zo maar mijn Smartkaartje verwijderen.

    En om de verbinding zo maar te verbreken, daar ben ik nog zeer boos over.

    Hoe moet dit nu verder

    Theo 2 oktober 2020

  • Sander bleken
    Hoe lossen we dit op 0 reacties

    Ziggo Sport Totaal en Fox Sports Eredivisie kan ik wel op de TV bekijken alleen niet op de Ziggo Go app. Het vreemde is dat ik wel al voor oktober betaald heb, maar als ik bij ‘Mijn Ziggo’ kijk staat er dat ik GEEN (opeens) Ziggo Sport Totaal en Fox Sports Eredivisie abonnement heb. En toch kan ik het wel op TV kijken en dus niet op de App. Wanneer ik via de gids (Ziggo Go App) Fox of Ziggosport wil aanklikken dan geeft hij aan dat ik een abonnement moet gaan afsluiten. Voor de grap even gedaan. Ik krijg via een mail van Ziggo door dat ik het abonnement niet kan afsluiten omdat ik het abonnement al heb. 2 keer met Ziggo gebeld. Gisteren 30-09-2020 niet de indruk gekregen dat Ziggo hier van af wist. Vandaag gesproken met een medewerker. Hij had zelf een storing in zijn systeem en kon niets nakijken. Had nog niet eerder van deze storing gehoord. Hoe lossen we dit op?

    Sander bleken 1 oktober 2020

  • anoniem
    internet instabiel en traag 1 reactie

    Het internet is traag en instabiel. De bandbreedte was regelmatig 1 Mbit/s, terwijl we betaalde voor 250.

    Ook de app ZiggoGo heeft regelmatig storingen.

    anoniem 28 september 2020

  • Wouter
    Ziggo televisie 0 reacties

    Nog nooit zo blij geweest met mijn televisie van Ziggo als dat ik nu ben.
    Door het hele gebeuren rondom Corona is er niets anders op naar mijn idee als het nieuws / de nieuwe updates betreft corona.
    Wat natuurlijk ook allemaal ontzettend belangrijk is en wat ik ook allemaal wel kijk.
    Maar des te blijer ben ik op zo'n moment met de momenten dat ik even rustig voetbal of formule 1 racen kan kijken.
    Als ik de verschillende moppers hoor dat er niets leuks te vinden is op televisie om te kijken, dan wrijf ik me van binnen maar weer in mijn handen dat dit bij mij niet het geval is.
    En als er een keer toch wat minder spannends te kijken is, dan kijk ik gewoon iets terug van een dag of een aantal dagen geleden.
    Super fijn ook dat dat gewoon kan, tot en met 7 dagen terug kun je naar mijn weten alles terug kijken, hier wordt bij ons in huis regelmatig gebruik van gemaakt.

    Wouter 27 september 2020

  • Henry
    Mediabox Next internet storing 1 reactie

    Ik heb elke keer dat als ik iets terug wil kijken via de nieuwe Mediabox Next dat ik een tijdje kijk, het programma stopt en stelt dat er geen internet is terwijl ik op ieder toestel nog wel gewoon internet heb dus dat is duidelijk een soort van storing. Wanneer ik dan naar instellingen ga, staat er inderdaad dat de Mediabox geen verbinding heeft met mijn Wifi netwerk. Zodra ik de stekker van de Next eruit haal, 10 seconden wacht en opnieuw alles opstart werkt het weer. Voor de rest is het een ideaal en zeer goede mediabox maar dit gebeurd toch wel elke dag 1x en dat is vrij veel! Oogt een beetje instabiel als je het mij vraagt. Iemand enig idee of hier een update voor komt en/of ik hier iets aan kan doen? En hebben meer mensen hier last van?

    Groetjes Henry

    Henry 27 september 2020