Internet Tv

Ziggo

157 reviews
44% positief
22% neutraal
34% negatief

Ziggo is een van de betere Internet en Tv aanbieders van Nederland. Bij Ziggo krijg je Ziggo sport, een tv zender met formule 1 en veel meer topsport, er gratis bij.

Ontevreden over Ziggo?

Probeer eens de beste keuze T-Mobile Thuis.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews (157)

  • HvdBiezen
    Vodafone slechte partner 0 reacties

    Misleidend bedrijf met misleidende acties.

    In juli 2020 3 abonnementen afgesloten/verlengd. Ze hadden toen de actie dat je 6 maanden gratis Apple Music zou krijgen.

    Alles gedaan en geprobeerd, maar uiteindelijk kreeg ik via vodafone 3 maanden gratis Apple. Een hele vervelende app trouwens, dus maakte er geen gebruik van.
    Na 3 maanden vergeten op te zeggen en toen kreeg ik een factuur van € 9,99 en deze heb ik ook voldaan via Vodafone.

    Gisteren keek ik mijn facturen na en bleek dat er na 6 maanden opnieuw werd afgeschreven april en mei € 9,99. Dus ik vandaag contact opgenomen.

    En het is mijn fout, want ik had de actie na 6 maanden nog een keer moeten opzeggen en ze gingen er niks mee doen.

    Prima, 3 particuliere abonnementen opgezegd en 23 zakelijke. Leuk zo'n principe gastje die voor € 20,00 een klant laat lopen die terecht een klacht indient.


    Nou ik ook me abonnement opgezegd bij Ziggo, deze medewerker gaf me gelijk en wilde me 3 maanden € 20,00 korting geven voor het ongemak. Superlief, maar ik ben hier niet mee akkoord gegaan, omdat het voor mij in principe is dat ik niet elke factuur wil uitzoeken waar me geld naar toegaat. Jammer voor Ziggo en voor mij dat ze samenwerken met Vodafone.

    HvdBiezen 9 juni 2021

  • Marcel
    Ziggo beter dan de rest 0 reacties

    Ik zal er geen heel verhaal van maken maar ik ben een paar keer verhuisd en heb iedere keer een andere provider gehad voor mijn internet en tv aansluiting. Vaak was het bar en boos, was ook in zee gegaan met wat goedkopere opties omdat ik het niet altijd ruim heb gehad. Had ik soms tv haperingen of hardware die vast liep. Nu toch maar besloten om Ziggo aan te vragen, hoor er veel goede verhalen over en lees hier ook goede ervaringen. Heb er tot op heden totaal geen spijt van! Je betaald wel wat meer bij Ziggo, daar moet je eerlijk in zijn. Als je het niet ruim hebt kan je beter voor een andere provider kiezen denk ik. Als je het wel kunt betalen 100% Ziggo kiezen! Heb ook het idee dat het tv signaal scherper is dan wat ik eerder had, kan het me verbeelden hoor.

    Marcel 6 juni 2021

  • Medard Winants
    Ziggo zekere zin van misleiding 1 reactie

    Al jaren slechte WiFi. En na de ene na de andere belofte kwam het echte klapstuk. We werden weer eens gebeld en na de zoveelste keer mijn beklag gedaan te hebben kregen we een aanbieding, weer, internet Max want dat ging helpen. Een half jaar gratis en na dat half jaar konden we het gewoon opzeggen als er geen verbetering was en we zaten dan ook nergens aan vast. Ik had al een voorgevoel en vroeg er nog een paar keer naar of we nergens aan vast zouden zitten, dit werd keer op keer bevestigd. Toen het zover was en er geen verbetering was maar alleen maar verslechtering, wilden we dit abonnement stop zetten en bleek dat we er toch aan vast zaten. Dit was voor ons de druppel en wilde naar KPN overstappen. Toen dit bij de Ziggo’s bekend werd, werd het internet nog slechter. En ondertussen weigeren ze het abonnement stop te zetten en beroepen ze zich op hun contract, iets wat met valse voorwendselen tot stand is gekomen. Dit hebben ze ook toe gegeven maar ondanks het feit dat ik aangegeven heb dat dit “misleiding van de verkoper” is en daarmee een strafbaar feit is blijft ziggo zich verschuilen achter hun contract.

    Medard Winants 5 juni 2021

  • Thijs
    Ziggo is de beste provider voor sportliefhebbers 1 reactie

    Ik maak al jaren gebruik van Ziggo en ik kan niet anders zeggen dat het de beste provider is. In het verleden heb ik ook KPN en T-Mobile gehad maar Ziggo steekt er met kop en schouders boven uit.
    Ze hielpen mij keurig met de installatie en sindsdien werkt het uitstekend. Nooit problemen gehad, altijd snel en stabiel internet. Ook is het fijn dat je gratis naar Ziggo Sport mag kijken. Ik ben een groot voetbal fan en kijk dus veel naar deze zender. Dit krijg je niet bij KPN of T-Mobile.
    Verder kun je nog korting op je Vodafone abonnement krijgen als je Ziggo hebt, altijd leuk. Zelf gebruik ik Budget Mobiel, wat ik ook zeer kan aanraden, maar het is ook verleidelijk om naar Vodafone over te stappen. Puur voor die maandelijkse korting.

    Ziggo Alles-in-1 is gewoon het beste wat je op dit moment kunt krijgen. Voor mij absoluut geen twijfel over mogelijk. Als je niks met sport hebt, kun je misschien ook voor Budget Alles-in-1 gaan vanwege de prijs. Als je van sport houdt is Ziggo een absolute must.

    Thijs 1 juni 2021

  • A. Jonker
    Update Ziggo Mediabox XL Belgie 1 reactie

    Met de laatste update kan er maar 15 min. extra op het eind van een programma worden opgenomen, absoluut te weinig voor programma's van de Belgische tv.
    Ik moet nu een extra programma er na opnemen en dat maakt het bij het afkijken onoverzichtelijk. Hopelijk komt hier nog verandering in
    Ook de weergave tijd van de programmainfo staat er veel te lang en kun je niet veranderen.

    A. Jonker 31 mei 2021

  • Peter de Goeij
    Dhr Smeets 1 reactie

    Hallo Ziggo,
    Kunnen we nu echt ophouden met de heer Smeets, alleen maar negatieve opmerkingen tijdens basketbal, weetallen beter en terugblikken op NL’se spelers van 50 jaar geleden. Hou hier aub zo snel mogelijk mee op, iedereen heeft een houdbaarheidsdatum! Ik moet meer als 300 tekens schrijven om dit te kunnen plaatsen maar ik ga echt niet alle letters tellen, heeft dhr. Smeets dit ook beschreven. Vroeger was hij super echter het houdt een keer op !!!!!!!!!!!!!

    Peter de Goeij 30 mei 2021

  • Johan
    Ziggo Alles-in-1 Max pakket 0 reacties

    Ik maak al een paar jaar met veel plezier gebruik van het Ziggo Alles-in-1 pakket. Voorheen had ik T-Mobile Thuis, maar Ziggo bevalt mij een stuk beter. Dan moet ik ook wel zeggen dat ik het duurste pakket van Ziggo heb, volgens mij heet dat Alles-in-1 Max. Daarbij krijg je de 4K Mediabox Next, meer dan 125 zenders, TV pauzeren, opnemen en terugkijken, Movies & Series XL en 600 Mbit/s downloadsnelheid. Ja, ik heb even het lijstje erbij gepakt, ha ha. Nu moet ik zeggen dat ik Movies & Series XL totaal niet gebruik. Hier heb ik Netflix en Disney+ voor. Ik kijk wel veel TV terug en soms pauzeer ik live tv. Dat zijn wel mogelijkheden die ik eigenlijk niet wil missen. De 600 Mbit/s downloadsnelheid is heerlijk als je net als ik geregeld grote games download. Nooit problemen gehad, daarom geef ik het hoogst mogelijk aantal sterren aan Ziggo.

    Johan 27 mei 2021

  • Tim Lammers
    Contact Ziggo en inloggen 1 reactie

    Probeer in te loggen op mijnziggo, weet de inloggegevens niet dus zouden ze een inlogcode sturen.. 8 x aangevraagd en krijg niks, en nee ook niet in mn spam. Wil van Ziggo af, de mediabox klinkt alsof ie opstijgt, is amper contact te krijgen en wil niet meer betalen voor een vaste telefoonlijn die niemand meer gebruikt. Ben al jaren klant, maar goed wat kan hun t schelen ben geen nieuwe klant. Laatste tijd wel stabiel internet dat moet ik ze nageven.

    Tim Lammers 26 mei 2021

  • Jari
    Zorgen om Ziggo 0 reacties

    Ik heb al jaren tv en internet van Ziggo. Nooit klachten gehad, snel internet en ik moet wel zeggen dat de Next mediabox een grote verbetering is ten opzichte van zijn voorganger. Alles werkt op dit moment voortreffelijk en ik ben erg blij met de extra sport zenders. Ik kijk altijd Ziggo Sport voor Engels en Spaans voetbal, Formule 1 en de NBA. Dit zijn sporten waar ik erg geïnteresseerd in ben en ik word op mijn wenken bediend met de zender Ziggo Sport.

    Nu hoorde ik tot mijn grote verbazing dat Ziggo de rechten van de Formule 1 en NBA gaat verliezen. Dit zal ik echt heel jammer vinden, want hiervoor heb ik juist Ziggo! Als dit echt waar is, dan zal ik een apart abonnement moeten nemen voor deze sporten, waardoor meer geld kwijt ben in de maand. Dan wordt het ook aantrekkelijk om een goedkopere internet en tv provider te zoeken. Ik hoop dat dit verhaal niet waar blijkt te zijn, anders ga ik echt op zoek naar een goedkoper alternatief. Puur om de kosten te drukken, aangezien ik een extra abonnement moet nemen.

    Jari 26 mei 2021

  • Hulzebos
    Na update geen TV meer normaal kunnen kijken 0 reacties

    Door de ziggo update van begin mei 2021 kunnen wij niet meer normaal TV kijken. Het gehele beeld is voorzien van een paarse gloed. Ziggo heeft een monteur gestuurd die wel iets probeerde en toen zei TV goed is en dat hij het niet voor elkaar kreeg en wellicht aan de ouderdom van de TV ligt. Vervolgens nogmaals de storing gemeld en ZIGGO komt er op terug, want het is een klacht/storing die veel meer nu voorkomt. Inmiddels is het eind mei en een aantal ziggo contacten verder vanuit mij. Ziggo heeft het nog steeds niet voor mekaar en heeft ook nog steeds niet weer teruggebeld ondanks toezegging.

    IK vind dit niet kunnen van dit bedrijf. Blijf in contact met je klant lijkt mij het minste wat zij kunnen doen.

    Software update blijkt dus een giga misser. Hier en daar bij andere B&O gebruikers rondgevraagd en hebben dezelfde problemen met ZIGGO.

    Hulzebos 25 mei 2021

  • GJV
    Wachttijden Ziggo Klantenservice 2 reacties

    Op dit moment zit ik al 1 uur en 56 minuten te wachten op contact met Ziggo.
    "Nog een ogenblik geduld alstublieft", volgens de dame van het bandje.
    Hoezo klantenservice, WAARDELOOS. Daarbij ben ik de laatste weken al tien keer gebeld met uitleg over de uitbreiding van de service van Ziggo, aanleg van glasvezel. Ik ben al zeker 5 jaar aangesloten op glasvezel, tot volle tevredenheid.
    Voor mij NOOIT Ziggo.

    GJV 25 mei 2021

  • Aarts
    behandeling klacht goed opgelost 1 reactie

    9 En 16 mei langdurig contact gehad met klantenservice, beide malen antwoord dat het probleem nu niet kan worden opgelost maar dat er binnen 2 werkdagen met mij contact wordt opgenomen, dus niet! 24 Mei klachtenformulier ingevuld en verstuurd. Na 10 minuten reageerde Ziggo telefonisch, probleem was binnen 10 minuten opgelost.

    Aarts 24 mei 2021

  • Gerlof
    Niet meer reclames doorspoelen na update 1 reactie

    Over het algemeen ben ik tevreden over Ziggo, maar.......na de update van de Mediabox XL kan er tijdens de reclames van opgenomen programma's niet meer worden doorgespoeld. Vóór de update kon dat wel. Het opnemen van een programma heeft dus niet zo veel zin meer, als je verplicht bent om die reclames door te worstelen.
    De update is dus geen verbetering, maar een bron van ergernis.

    Gerlof 22 mei 2021

  • Daan
    Ziggo is een prima provider 0 reacties

    Ik heb al jaren Ziggo Alles-in-1 en ik heb nooit klachten gehad. Wanneer ik allerlei negatieve berichten lees over Ziggo, denk ik bij mezelf, hoe dan? Dit is zo radicaal anders dan mijn ervaring met Ziggo. Ook heb ik meerdere keren contact gehad met de klantenservice, altijd goed geholpen en daar ook nooit klachten over gehad. Ik weet niet wat al die mensen doen die zo negatief zijn over Ziggo, maar ik begrijp het niet. Misschien ligt het meer aan die mensen zelf, dan aan Ziggo? Ziggo is gewoon een heel goed bedrijf, want mijn internet is altijd snel en mijn tv werkt altijd voortreffelijk. Ziggo heb ik voornamelijk voor Formule 1 en voetbal. Dat krijg je gewoon niet bij andere providers. Daarnaast is het één van de grootste providers, dus weet je ook dat het altijd wel goed zit. Volgens mij ligt het echt aan de mensen zelf, die zo negatief zijn, maar dat is mijn mening. Desondanks is er altijd ruimte voor verbetering, al zijn het de kosten, dus geef ik 4 sterren.

    Daan 14 mei 2021

  • Koning Paul
    Boze mensen moeten even dimmen 0 reacties

    Het blijft me verbazen hoeveel negatiefs er weer te lezen is. Waar ik vorige week een lange review heb geplaatst over het feit dat Ziggo eigenlijk best goed is, wordt het telkens onderuit gehaald door boze mensen. Ik lees steeds: de klantenservice heeft me niet goed geholpen, BAM 1 ster. Ik snap het wel maar de klantenservice doet ook haar best. Ze hebben miljoenen klanten kan ik zo raden, dat er überhaupt een chat is die je instant reactie geeft is waanzinnig goed. Daarnaast heb ik ook meerdere keren contact gehad met de klantenservice en ik vind ze altijd bekwaam over komen en ze helpen me altijd goed. Was zelfs een die helemaal met me ging meedenken, die chat duurde ongeveer een uur. Genoeg over mij. Gouden tip van deze lieve man: denk eerst even goed na voordat je een negatieve recensie schrijft. Dit schaadt een bedrijf heel erg en dat terwijl ze mijn inziens een super product verkopen.

    Koning Paul 10 mei 2021

  • Ferry
    Bar en bar slechte service 3 reacties

    Ziggo’s service is zooo slecht , ik wil iedereen waarschuwen ...
    voorkomen is beter dan genezen.
    2 weken geen internet en geen tv , geen compensatie niks , domme berichten via Messenger krijgen.
    Fout gemaakt door werknemer , maar oplossen ho maar.
    Ze hebben per ongeluk het abonnement stop gezet , maar activeren dat lukt zogenaamd niet.
    Kansarme Service.
    Dus neem geen ziggo , is echt een kansarm bedrijf.
    Gewoon goed nadenken , er zijn zat andere aanbieders , die veel betere service hebben.

    Ferry 9 mei 2021

  • Paul
    FANTASTISCH 1 reactie

    Erg verbaasd over alle negatieve reviews die ik hier lees over ziggo, dit zal vast komen omdat mensen eerder een negatieve ervaring delen dan een positieve.. Een positief geluid mag ook gedeeld worden!
    Ben al klant vanaf 2017 en ben zeer tevreden! Afgelopen april wel problemen met het internet gehad. Echter na telefonisch contact gehad te hebben met Ziggo hebben ze meteen een nieuw aansluitingsblokje met kabel opgestuurd. Helaas was het probleem hier mee niet opgelost. Twee dagen later werd ik door een medewerker van Ziggo opgebeld om te vragen of alles in orde was. Nadat ik de situatie had uitgelegd, kwamen de dag erna twee vriendelijke monteurs langs. Ze hebben binnen een kwartier alles opgelost met behulp van WiFi boosters. Dit alles heeft me geen euro gekost.
    FANTASTISCH!!!

    Paul 9 mei 2021

  • John
    ziggo verlengt zomaar je contract 1 reactie

    Mijn wifi was slecht naar Ziggo gebeld ze waren vriendelijk zou 3 wifi boosters krijgen en nu kom ik er achter dat ze me contract hebben verlengt zonde iets te zeggen of mail kreeg van KPN een aanbieding die erg mooi was en zeker tevreden over Ziggo zelf maar scheelde toch zo 30 euro. Ziggo doe me netjes ook aanbod of verbreek me contract.

    John 7 mei 2021

  • Gio
    Enorm slechte klantenservice 1 reactie

    Als nieuwe klant geprobeerd de ziggo klantenservice te bereiken. Kan niet via gratis nummer, zowel internet, TV en bellen niet functioneerde, dan maar via het algemene nummer a €0,55/min.na meerdere keren te zijn doorverbonden door zeer slecht sprekende callcenter medewerkers die enkel doorverbinden naar het volgende station, 2e linie ondersteuning en weer retour naar het belmenu waar je vervolgens niet de keuze kunt maken die gezocht werd (het bestellen van een gratis installatiemonteur). Na in totaal een kleine 2 uur met grote ergernis aan de telefoon te hebben gehangen en een kleine €50 aan belkosten armer, dan maar naar de dichtsbijzijnde ziggo winkel gegaan. Daar kreeg ik de mededeling dat er de komende 2 weken! geen monteur in de regio beschikbaar is. werkelijk ongekend, zó slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Ziggo? NIET DOEN! waardeloze service

    Gio 6 mei 2021

  • Sander
    Ziggo uitstekende service als je ze belt 0 reacties

    Ik zie dat Ziggo 3 sterren gemiddeld heeft op basis van 117 reviews. Toch best netjes aangezien Ziggo haar klanten als het goed is niet vraagt om een review te plaatsen omtrent haar bewezen dienst. Ikzelf was sceptisch maar nu ik enkele jaren klant ben, kan ik iedereen melden dat het een zeer goede provider is. Vooral het feit dat ze je goed helpen (ik ben al de pensioenleeftijd gepasseerd), is dit voor mij een uitkomst. Als het internetsignaal uitvalt bel ik en de volgende dag staan ze op de stoep en verhelpen het meteen. Uitstekende service Ziggo.

    Sander 5 mei 2021