Internet Tv

Ziggo

40 reviews
60% positief
Positief
15% neutraal
Neutraal
25% negatief
Negatief

Ziggo is een van de betere Internet en Tv aanbieders van Nederland. Bij Ziggo krijg je Ziggo sport, een tv zender met formule 1 en veel meer topsport, er gratis bij.

Ontevreden over Ziggo?

Probeer eens de beste keuze Oxxio Alles-in-1.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews ( 40 )

  • Johan
    Slechte service 0 reacties

    Een aantal keren contact opgenomen met ziggo omdat ik 55 euro voor alleen internet wat het de helft van de tijd niet doet te veel geld vind. Lijkt alsof ze het er om doen, want als je internet langzaam is en je wil met ziggo bellen, dan moet je daar voor betalen! Slim idee extra inkomsten omdat je internet zo slecht is. Dus ik via de chat contact opnemen met ziggo, een half uur in de wacht en dan verbreekt Harry gewoon de chat Lekker makkelijk terwijl ik nog geen antwoord op mijn vraag had. Ik zou het fantastisch vinden om iemand telefonisch te spreken zonder dat ik daar voor betaal. Dus ziggo ? ik wacht!

    Johan 17 juli 2020

  • Jens
    Formule 1 weer op tv 0 reacties

    Op dagen zoals afgelopen weekend, dan ben ik zo ontzettend blij met mijn abonnement bij Ziggo. Ik ben echt een enorme fan van Formule 1 en ik mis dan ook geen enkele race. Bij Ziggo weet je gewoon dat dit altijd live en goed wordt uitgezonden en dat je dus niets hoeft te missen, in tegenstelling tot andere aanbieders. Heel vaak kijken we met een grote vriendengroep bij mij thuis omdat ik Ziggo heb en iedereen geeft toch aan dat dit echt wel beter is. We bestellen er lekkere pizza's bij en een biertje erbij en onze dag is compleet.

    Jens 15 juli 2020

  • Louis
    Klantenservice een dikke 0 0 reacties

    Geprobeerd via Ziggo een nieuwe internet aansluiting te krijgen. als je je gegevens ingevoerd hebt, krijg je te zien vanaf wanneer je internet zal gaan werken . Bij het verzenden van de aanvraag, kreeg ik een paar dagen later de bevestiging in mijn hotmail
    De datum waarop de internet aansluiting actief zal worden is met ruim 8 dagen overschreden. En er moest perse een monteur langskomen. De klantenservice gebeld, de eerste die ik aan de lijn kreeg kon het niet veel schelen, de datum staat en daarmee klaar. Bij deze persoon opgehangen en nog eens de klantenservice gebeld, toen kreeg ik iemand die wel mee wilde denken ( achteraf bleek dit ook gewoon onzin te zijn ), hij ging regelen dat de monteur geannuleerd werd, en dat ik de spullen thuis zou krijgen, en per afgesproken datum zou mijn internet actief worden. Paar dagen later kreeg ik een sms dat de monteru op de niet afgesproken datum voor de deur zou staan ( dus 8 dagen later dan was afgesproken ). Weer met Ziggo gebeld, hierbij aangegeven dat ik zelf wel capabel genoeg ben om een modem op te hangen en mijn WiFi te activeren ( dis zou niet de eerste zijn voor mij ). Echter hield men vol dat er een monteur MOEST langskomen. En ze konden ook niet goed uitleggen waarom een monteur noodzakelijk is. Dus dan maar van mijn recht van 14 dagen bedenktijd gebruik gemaakt en de hele bende geannuleerd!!!

    Klantenservice een dikke 0, men denkt niet mee. Het enige wat je te horen krijgt is "zo staat het in het systeem"kan er helaas niets aan vernaderen. Slaap lekker verder arrogante Ziggo.

    Wees op je hoede bij deze organisatie. 1 ster is nog teveel.

    Louis 4 juli 2020

  • Rick
    Prijzen omhoog zonder toestemming 0 reacties

    Wat ik heb meegemaakt bij Ziggo is dat ze de prijzen van het abonnement omhoog hebben gedaan zonder hier toestemming om te vragen bij ons, de klanten, of het op zijn minst vooraf te melden.
    Ik heb vervolgens boos heen gebeld en er is wat geregeld maar ik vind dat hele slechte service.
    Ziggo is sowieso al een dure aanbieder en als ze dan ook nog eens dit soort grapjes gaan uithalen, is de lol er helemaal snel van af.

    Rick 3 juli 2020

  • ruud
    ongewenst bellen 0 reacties

    Waarom belt Ziggo mensen zonder wil als zigeuner klanten te creëren,niet een keer maar paar keer in een jaar.Hoe komen ze aan de gegevens van mensen?weet iemand iets van?

    ruud 15 juni 2020

  • Dennis
    Ziggo duur 0 reacties

    Ik vind ziggo wel heel erg duur hoor! En dan betaal ik nog niet eens voor alle extra opties, moet je na gaan hoeveel het wel niet zou kosten als dat er ook nog eens bij zou komen.
    Daarentegen levert Ziggo wel prima werk en hebben we niets te klagen over hoe het hier allemaal werkt en hoe het gaat.
    Dis je snapt wel dat ik een beetje een haatliefde verhouding met Ziggo’s heb.

    Vrienden van mij zitten bij een andere aanbieder en die hoor ik alleen maar klagen, dus ik stap niet over zo lang ik het nog niet perse nodig vind.

    Dennis 17 mei 2020

  • Tim
    Coronavirus en ziggo 0 reacties

    Wat ben ik nu, in de tijden van en het coronavirus en dat iedereen binnen moet blijven, blij dat ik een abonnement bij ziggo hè zeg!
    Ik moet er niet aan denken dat je nu dag in dag uit je eigen thuis zit te vervelen, ik kan kijken wat ik wil op ziggo of ik neem iets op of kijk het later terug, het is allemaal mogelijk.
    Dus ik hoef me de eerstkomende tijd absoluut niet te vervelen gelukkig, er is voor mij genoeg te kijken.

    Tim 21 maart 2020

  • Lars
    Ziggo mooi maar duur 0 reacties

    Televisie is toch wel iets waarvan ik weiger om daar op te bezuinigen. Dan schipper ik liever ergens anders een beetje dan dat ik mijn extra kanalen van Ziggo moet missen want hier wordt bij ons heel veel naar gekeken!

    Daar zit alleen wel een keerzijde aan want Ziggo maakt hier ook gigantisch misbruik van vind ik omdat ze weten dat mensen dit niet willen missen. Met als gevolg dat een abonnement bij Ziggo wel bespottelijk duur is. Dit is wel een belangrijke afweging die je moet maken als je abonnee bij Ziggo wordt, of je dat geld er wel of niet voor over hebt.

    Lars 7 januari 2020

  • Victor
    Ziggo sport 0 reacties

    Voor maar een klein bedrag extra per maand ontvang je de extra zenders van ziggo sport ook bij jou thuis op de buis.
    Eerder had ik dit nooit en vind ik het onzin, maar na een aantal keer sport te hebben gekeken bij een vriend van mij, omdat hij dit pakket wel had, ben ik uiteindelijk toch overstag gegaan.
    En nu ik dit eenmaal heb, wil ik ook absoluut niet meer zonder.
    Als sportfanaat word je hier erg blij van dat is zeker

    Victor 13 december 2019

  • Honrad
    Ziggo beoordeling 2019 0 reacties

    Ziggo timmert veel aan de weg als het gaat om internetsnelheid en ga zo maar door. Om de maand krijg ik een mail dat ze weer een update gaan door voeren en dat ik daarom eventueel in de nacht even niet kan tv kijken of geen internet heb, persoonlijk vind ik dit heel fijn want je wilt natuurlijk het beste als het gaat om internet en tv. Ziggo blijkt een van de duurdere opties te zijn maar is wel degelijk de beste. Alleen al het feit dat je live Formule 1 kan kijken vind ik top. Internet werkt altijd goed en snel overal door het huis en sinds de nieuwe mediabox er is, gaat tv kijken ook super snel en goed.

    Honrad 5 december 2019

  • Bertus Zwaan
    Ziggo prijzig maar ze leveren resultaat 0 reacties

    Sinds je bij Ziggo kan kiezen voor de nieuwe mediabox Next is het wel een stuk beter. Je kan nu zonder dat er haperingen komen programma's terugkijken, vooruit spoelen en ga zo maar door. Vind Ziggo wel duur want ik betaal voor het middelste pakket rond de 70 euro, als je dan nog Fox sports Eredivisie erbij wilt kom je al gauw naar de 100 euro toe per maand. Maar ze leveren prima internet en tv dus mij hoor je niet klagen.

    Bertus Zwaan 19 november 2019

  • Marieke
    Ziggo ervaring 0 reacties

    Ik ben zelf altijd zo iemand die een beetje anti grote merken is en alleen daarom al kies ik vaak voor de underdog op dat gebied.
    Zo ook met internet en tv, ik wilde nooit ziggo of kpn of een andere grote brand hiervan in huis hebben en koos voor de minder bekende variant.
    Maar daar had ik zo vaak gedoe mee dat ik een tijdje geleden toch maar overstag ben gegaan en nu ziggo in huis heb.
    En ik moet bekennen dat ik het helemaal geweldig vind en achteraf gezien ervan baal dat ik dit niet eerder heb gedaan.

    Marieke 23 oktober 2019

  • Mark
    Ziggo goed combineren 0 reacties

    Ik heb een bedrijf aan huis maar dan kun je je internet en tv zowel zakelijk als privé heel goed combineren, dit vind ik zelf ideaal.
    Voor mijn werk is het erg belangrijk dat ik over goed internet beschik dus dan betaal ik liever wat meer en dat ik zeker weet dat het goed werkt dan dat het het de helft van de tijd niet goed doet en ik daarom mijn werk niet kan doen.
    Dat ik het ook nog eens kan combineren met mijn privé setting is natuurlijk helemaal ideaal.
    Ik heb altijd bij ziggo gezeten en ik zou ook niet anders meer willen omdat ik ook erg veel gebruik maak van de app en van alle sportzenders die hier bij horen, andere aanbieders hebben dat natuurlijk niet en dat kijkt mij heel vervelend.
    Juist omdat ik het wel gewend ben, als je het nooit hebt gehad dan weet je niet wat je mist maar ik zou dat wel weten, dis ik blijf lekker hierbij en ben er erg tevreden over.

    Mark 18 augustus 2019

  • Henk Smit
    Ziggo Next apparaatnummer modelnummer DCR71111 0 reacties

    Als je wilt dat je afstandsbediening van je televisie de Ziggo Mediabox Next kan bedienen dien je bij de installatie apparaatnummer / modelnummer (televisie afhankelijk) onderstaand nummer in te voeren:

    DCR7111

    Was voor mij even zoeken want ben volgens mij de eerste die het heeft uitgevogeld, mijn huidige Samsung TV kon het zelf niet automatisch instellen namelijk dus moest op zoek. Ben het nu aan het installeren, erg snel trouwens!

    Henk Smit 29 juli 2019

  • Hans
    Hoe kan ik een Ziggo Mediabox Next krijgen 1 reactie

    Ik zit al een tijdje tegen mijn Horizonbox XL aan te hikken, hij is traag, werkt niet soepel, helft van de tijd werkt terug kijken niet en ga zo maar door. Klantenservice mailen, die zeggen enkel: reset de box, meer kunnen we niet doen. De box is simpelweg verouderd dus je moet het er maar mee doen. Gisteren had ik ingelogd op mijn ziggo account via www.ziggo.nl en zag ineens dat ik mijn televisie contract kon opwaarderen naar Ziggo tv Next, waarbij je een Next kast erbij krijgt, dit kost me 0,50 cent meer per maand, maar ben je wel van al dat gezeik af. Ik krijg hem dinsdag binnen, kijk er naar uit! Eindelijk snel en soepel tv kijken en met name terug kijken!

    Hans 27 juli 2019

  • Bianca
    Slechtwerkende box 0 reacties

    Wij hebben zo'n ziggo horizon box bij ons pakket in zitten, en die zou er dan voor zorgen dat je allerlei extra opties hebt en dat het beter en sneller werkt, maar als ik kijk hoe vaak deze wel niet vast loopt dan ben ik hier helemaal niet tevreden over.
    Ik betaal hartstikke veel geld per maand, dan verwacht ik wel een box die goed zijn werk doet in plaats van de slechtwerkende box die we nu hebben gekregen.
    Ik heb al contact met Ziggo opgenomen hier over en ze gaven toen aan dat er inmiddels een nieuwe variant op de markt is, deze zullen ze mij opsturen en dan mag ik de oude mee terug geven.
    Of deze het dan ook beter zal gaan doen is nog maar de vraag, volgens de mensen van ziggo die ik aan de telefoon had natuurlijk wel, maar ik heb zelf nog mijn twijfels.

    Bianca 26 juli 2019

  • Fredrikus
    Ziggo ip adres gewijzigd 1 reactie

    Hallo,

    Ik wil jullie erop attenderen dat wanneer je internet neemt bij Ziggo, dat je vrijwel iedere nacht een ander ip-adres krijgt. Eerst dacht ik dat het aan mijn router lag die kuren had maar na het een beetje te hebben nagevraagd, hoor je dit helaas vaker. Ik maak zelf websites en om ze te onderhouden heb ik er een ip check in gemaakt, zodat enkel ik bij het admin paneel kan, als extra beveiliging op het login formulier. Helaas moet ik nu bijna iedere nacht mijn eigen ip-adres toevoegen omdat Ziggo zo vriendelijk is geweest deze te wijzigen, vaak zelfs meerdere malen per nacht. Waarschijnlijk zijn ze dan met updates bezig of iets in die trend maar ik wordt er persoonlijk niet vrolijk van. Dit gemeld te hebben bij de Ziggo klantenservice, stellen zij dat een reset van de router dit euvel kan verhelpen en dit is in theorie deels waar, soms krijg je na reset een nieuw ip-adres maar in de nacht nogmaals dus ben je weer terug bij af. Ook interessant als je ineens iemands ip-adres krijgt die zich heeft misdragen op het net, ben je uitgesloten voor bepaalde websites, fijn.

    Voor de rest prima service, enorm snel internet, met de aankomende mediabox Next zal tv kijken en opnemen ook soepeler verlopen dus prima bedrijf maar aan die ip-adres wijzigingen dient wel iets gedaan te worden.

    Fredrikus 13 juli 2019

  • Klaas Jan
    Ziggo Sport 1 reactie

    Alleen voor Ziggo sport met Formule 1 cafe, premier league voetbal, spaans voetbal, italiaans voetbal, krijg je er allemaal gratis bij als je Ziggo hebt, wanneer je toevallig ook nog Vodafone op je telefoon hebt ben je helemaal spekkoper doordat je dan nog meer zenders krijgt. Moet zeggen dat Ziggo duur is maar levert een waanzinnige dienst. Heb ook KPN gehad maar die verbinding is ten eerste flink verouderd en ten tweede maakt het qua kosten niet veel uit tussen deze twee grootmachten dus dan maar Ziggo inclusief Ziggo Sport.

    Klaas Jan 26 mei 2019

  • kareltje
    telfort naar ziggo overstap 0 reacties

    Reeds overgestapt van Telfort naar Ziggo maar het is werkelijk een verademing! De internetsnelheid is verdubbeld, wat je echt wel merkt,zeker als je een computerspel aan het doen bent. We hebben een alles in 1 pakket gekozen dus we hebben nu ook tv van Ziggo met Ziggo sport, formule 1, en zo nog meer... Wat heb ik wel niet allemaal gemist in mijn leven... Goed bezig zeg ik.

    kareltje 17 mei 2019

  • Paul vd Freek
    Mediabox Next 2 reacties

    Ik heb sinds deze week mijn nieuwe mediabox Next gekregen, nadat ik via de chat van Ziggo had aangegeven dat de Horizonbox het niet meer deed. De mediabox Next is een hele verbetering, het is sneller, hapert niet meer en ja kan er in de toekomst 4K mee kijken!

    Paul vd Freek 16 mei 2019


Gerelateerde blogs

Online.nl - Dat kan voordeliger
Online.nl - Dat kan voordeliger

Online.nl heeft een sterke prijsverlaging doorgevoerd. Op Alles-in-1 pakketten (DSL & KPN Glasvezel) wordt nu maar liefst ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 2 september 2020

Budget Alles-in-1 + Google Nest
Budget Alles-in-1 + Google Nest

Budget Alles-in-1 heeft per 1 September een nieuwe actie! Klanten die zowel internet als tv bestellen, ontvangen een Google ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 1 september 2020

Ziggo Mediabox Next
Ziggo Mediabox Next

Het is zo ver, Ziggo rolt de nieuwe en zeer verbeterde Mediabox uit, genaamd Next. Iedereen die een tv bundel heeft van Ziggo ... Lees verder

Internet Tv 2 september 2019