Internet Tv

Ziggo

72 reviews
50% positief
Positief
18% neutraal
Neutraal
32% negatief
Negatief

Ziggo is een van de betere Internet en Tv aanbieders van Nederland. Bij Ziggo krijg je Ziggo sport, een tv zender met formule 1 en veel meer topsport, er gratis bij.

Ontevreden over Ziggo?

Probeer eens de beste keuze DELTA Fiber.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews ( 72 )

  • jurgen
    14 uur aan de telefoon gehangen 0 reacties

    Het zou fijn zijn als Ziggo eens een probleem zou willen oplossen tussen hun deurwaarder en mij persoonlijk.
    Ik heb in januari 2018 me rekening voldaan bij @bosincasso. In september 2018 krijg ik een rekening van deurwaarders kantoor GGN. Voor de zelfde rekening.
    Bewijs ligt bij @ziggo en voor hun is de zaak afgedaan. Top zou je zeggen. Maar nee, ik ben al 2 jaar bezig om dit op tw lossen.
    Van ziggo moet ik ggn bellen en van ggn moet ziggo hun bellen. Maar beide nemen ze geen contact op met elkaar. Rara hoe is dit mogelijk.
    De rekening is inmiddels opgelopen tot bijna €800,-- en daarom ligt er beslag op mijn voertuig.
    Ik kan er met mijn pet niet bij dat dit gebeurd.
    Ik heb bij elkaar al ruim 14 uur aan de telefoon gehangen met beide partijen. Daarbij heel veel mail verkeer gehad. En het wordt maar niet opgelost. Hoe is dit mogelijk??????
    2 weken geleden 3 uur aan de telefoon gehangen met ziggo toen weer ggn toen weer ziggo toen weer ggn en weer ziggo. Ziggo ging er een case van maken en ik zou binnen 3 werk dagen bericht krijgen. We zijn 6 dagen verder en ben zelf maar gaan bellen hoe het met de case ervoor staat.
    Weet je wat ziggo hun antwoord is????
    Je raadt het al.
    Neem even contact op met Ggn. Nou ik had het niet meer.
    Miss dat ik morgen of deze week eens stennis ga lopen schoppen op kantoor bij ziggo en ggn. En dat ik niet wegga voordat dit geregeld is.

    jurgen 12 oktober 2020

  • tom
    niet gewaardeerd als klant 0 reacties

    Dat Ziggo maar eens iets doet voor haar trouwe en vaste klanten.
    Als nieuwkomer kom je in aanmerking voor allerhande leuke aanbiedingen, maar als bestaande klant?.... ho maar.
    Zijn 20+ jaar klant bij Ziggo en als je dan contact opneemt met de vraag of Ziggo mij ook eens kan voorzien van hedendaagse apparatuur, krijg ik de aanbieding om over te stappen naar een nieuw en duurder abonnement. Zo gaat Ziggo dus om met haar trouwe klanten: Jarenlang geld ontvangen, apparatuur langzaamaan uit faseren zodat deze onbruikbaar zijn en vervolgens de klant een nieuw/duurder contract aanbieden welke je als nieuwkomer ook kunt krijgen. Enorm gewaardeerd voel ik mij als vaste klant, NOT.

    tom 10 oktober 2020

  • jolanda
    Ben er wel klaar mee 0 reacties

    Een medewerker heeft vanwege veelvuldig uitval van WiFi onze instellingen op afstand teruggezet en nu is alles nog erger! Vannacht uit bed gezweet omdat de app vd verwarming op hol slaat en op 25 gr blijft en de afspraak met ziggo voor maandag kan niet worden versneld zeggen ze vandaag. Dus wij zitten straks met hoge onkosten en zonder WiFi tot maandag! Bedankt Ziggo!!!!! Zodra we naar een ander kunnen overstappen zullen we dat zeker doen. Ben er wel zo klaar mee!!!!!

    jolanda 5 oktober 2020

  • Simon
    Ziggo voor en nadelen 0 reacties

    Laat ik voorop stellen dat ik fan ben van Ziggo Sport met Formule 1 Cafe, Rondo voetbal, Round up, zeer mooie programma's die ik niet wil missen sinds ik het heb. Dat is zeker een heel groot voordeel aan Ziggo televisie. Sinds ongeveer 2 jaar hebben ze een nieuwe modem/router (witte), deze heeft een veel beter bereik dan de oude Ubee's enz. Sinds een half jaartje ongeveer hebben ze tevens afscheid genomen van de Horizonbox XL, die al jaren in gebruik was van UPC en Ziggo had overgenomen. Zeer slechte keuze want deze mediabox haperde vrijwel iedere keer als je het aan deed, liep vast, was heel traag en ga zo maar door. Nu hebben ze de Mediabox Next geintroduceerd, deze heeft een veel betere hardware en is zeer soepel in gebruik te nemen. Je betaald nu wel voor een average pakket rond de 66 euro, wat echt heel prijzig is als je kijkt dat je bij de goedkopere krachten de helft kwijt bent. Desondanks, waar ik deze review mee begon, wil ik de Ziggo programma's niet missen en zal ik hierom bij Ziggo blijven. Hopelijk hebben jullie iets aan mijn review en delen jullie dezelfde ervaring.

    Simon 5 oktober 2020

  • Marc
    Ziggo televiesie en internet 0 reacties

    Wij hebben internet en TV van Ziggo en nu moet ik zeggen dat een goede streaming voor ons erg belangrijk is, omdat ik vaak vanuit huis moet werken en snel en goed werkend internet dus erg belangrijk is. En daarbij ben ik ook heel erg blij met de TV van Ziggo en alle extra zenders die hierbij komen kijken.

    Een nadeel vind ik hier aan wel dat ze erg duur zijn, maar voor mij scheelt het enorm dat ik een deel van dit bedrag kan verhalen bij mijn werk. Dus in zo'n geval heb ik het er dan wel weer voor over om wat meer te betalen. Als ik alles tegen elkaar afweeg, dus de kosten en het deel wat ik terug krijg, is het namelijk niet eens duurder dan een andere maatschappij. Dus dan blijf ik graag bij Ziggo, inclusief de extra zenders die ik dan mag gebruiken.

    Marc 4 oktober 2020

  • Theo
    Hoe moet dit nu verder 0 reacties

    Beste Mensen,

    Gisteren wilde ik tv kijken met mijn Humax 5200 met smartkaartje

    Kreeg ik de melding E16 ect, dus ik naar mijn Ziggo om het kaartje te resetten !!

    Tot mijn grootte verbazing stond mijn smartkaartje er niet meer tussen met de laatste 3 cijfers 519

    Dus ik de Ziggo helpdesk gebeld, de Mevrouw die ik er aan kreeg snapte het ook niet ?

    Ze heeft me door verbonden met een specialist, deze meneer heeft alles nagekeken en zei tegen mij

    dat dit Smartkaartje niet meer geactiveerd kon worden en dat ik een nieuw Smartkaartje kon huren !

    Dit Smartkaartje heb ik al vanaf 2011 is mijn eigendom, Ziggo heeft dit Smartkaartje 519 zonder mijn toestemming verwijderd en nu kunnen ze het niet meer activeren, dit is niet mijn probleem ??

    Ik heb dit netjes gezegd tegen de Specialist hij wilde zijn naam niet noemen, toe ik een beetje door praten tegen hem en zei dat dit niet zo maar kan, verbrak hij gewoon de verbinding.

    Dit is toch schandalig, ik sta gewoon in mijn recht, ze kunnen niet zo maar mijn Smartkaartje verwijderen.

    En om de verbinding zo maar te verbreken, daar ben ik nog zeer boos over.

    Hoe moet dit nu verder

    Theo 2 oktober 2020

  • Sander bleken
    Hoe lossen we dit op 0 reacties

    Ziggo Sport Totaal en Fox Sports Eredivisie kan ik wel op de TV bekijken alleen niet op de Ziggo Go app. Het vreemde is dat ik wel al voor oktober betaald heb, maar als ik bij ‘Mijn Ziggo’ kijk staat er dat ik GEEN (opeens) Ziggo Sport Totaal en Fox Sports Eredivisie abonnement heb. En toch kan ik het wel op TV kijken en dus niet op de App. Wanneer ik via de gids (Ziggo Go App) Fox of Ziggosport wil aanklikken dan geeft hij aan dat ik een abonnement moet gaan afsluiten. Voor de grap even gedaan. Ik krijg via een mail van Ziggo door dat ik het abonnement niet kan afsluiten omdat ik het abonnement al heb. 2 keer met Ziggo gebeld. Gisteren 30-09-2020 niet de indruk gekregen dat Ziggo hier van af wist. Vandaag gesproken met een medewerker. Hij had zelf een storing in zijn systeem en kon niets nakijken. Had nog niet eerder van deze storing gehoord. Hoe lossen we dit op?

    Sander bleken 1 oktober 2020

  • anoniem
    internet instabiel en traag 1 reactie

    Het internet is traag en instabiel. De bandbreedte was regelmatig 1 Mbit/s, terwijl we betaalde voor 250.

    Ook de app ZiggoGo heeft regelmatig storingen.

    anoniem 28 september 2020

  • Wouter
    Ziggo televisie 0 reacties

    Nog nooit zo blij geweest met mijn televisie van Ziggo als dat ik nu ben.
    Door het hele gebeuren rondom Corona is er niets anders op naar mijn idee als het nieuws / de nieuwe updates betreft corona.
    Wat natuurlijk ook allemaal ontzettend belangrijk is en wat ik ook allemaal wel kijk.
    Maar des te blijer ben ik op zo'n moment met de momenten dat ik even rustig voetbal of formule 1 racen kan kijken.
    Als ik de verschillende moppers hoor dat er niets leuks te vinden is op televisie om te kijken, dan wrijf ik me van binnen maar weer in mijn handen dat dit bij mij niet het geval is.
    En als er een keer toch wat minder spannends te kijken is, dan kijk ik gewoon iets terug van een dag of een aantal dagen geleden.
    Super fijn ook dat dat gewoon kan, tot en met 7 dagen terug kun je naar mijn weten alles terug kijken, hier wordt bij ons in huis regelmatig gebruik van gemaakt.

    Wouter 27 september 2020

  • Henry
    Mediabox Next internet storing 1 reactie

    Ik heb elke keer dat als ik iets terug wil kijken via de nieuwe Mediabox Next dat ik een tijdje kijk, het programma stopt en stelt dat er geen internet is terwijl ik op ieder toestel nog wel gewoon internet heb dus dat is duidelijk een soort van storing. Wanneer ik dan naar instellingen ga, staat er inderdaad dat de Mediabox geen verbinding heeft met mijn Wifi netwerk. Zodra ik de stekker van de Next eruit haal, 10 seconden wacht en opnieuw alles opstart werkt het weer. Voor de rest is het een ideaal en zeer goede mediabox maar dit gebeurd toch wel elke dag 1x en dat is vrij veel! Oogt een beetje instabiel als je het mij vraagt. Iemand enig idee of hier een update voor komt en/of ik hier iets aan kan doen? En hebben meer mensen hier last van?

    Groetjes Henry

    Henry 27 september 2020

  • Streefkerk
    Dit zou niet moeten mogen 0 reacties

    Na veel wikken en wegen overstap gemaakt naar Ziggo. Na een dikke week en minimaal 20x bellen, 600 keuze toetsen en minimaal 150 belminuten werkt het nog niet. Storingsdienst werkt niet in het weekend dus of ik even kan wachten tot na het weekend Nu dus nog steeds geen werkende Ziggo. Klachten doen ze niet aan en je wordt van kastje naar ... gestuurd. Frustratie is zeer hoog en vraag mij af waar ik in ..... aan ben begonnen. Gr een zeeeeeeeeeer ontevreden klant.

    Streefkerk 27 september 2020

  • Kevin
    administratie niet op orde 0 reacties

    Als jullie nu je administratie niet op orde brengen kunnen jullie opzouten met alles. Dan zeg ik na jaren een trouwe klant te zijn geweest alles op! Jullie blijven maar verrekenen en verrekenen wat helemaal niet nodig is en nu staat er wéér een bedrag open wat ik helemaal niet hoef te betalen maar omdat jullie schijnbaar niet kunnen rekenen zetten jullie maar bedragen open die niet kloppen! Eind van de maand wil ik alles netjes opgelost hebben met die belachelijke bedragen die jullie open zetten voor betaling en die jullie nu niet meer krijgen en er wordt ook niets meer verrekend want dat kunnen jullie niet! Vraag me af of jullie wel hebben leren rekenen daar op de die administratie......ik krijg verdorie de zenuwen van jullie iedere keer als ik kijk om mijn facturen nu kloppen. Stelletje (niet nader te noemen) .........ik zal netjes blijven....dus, eind van de maand en dat is nog 4 dagen opgelost of ik ben weg als Ziggo klant, mij man als Vodafone klant ook! Daarbij mogen jullie voor alle ellende én trouw aan jullie blijven al die jaren wel eens iets extra’s doen en dan niet een gratis zender of zo, maar eens 3 maanden korting zoals nieuwe klanten ook steeds krijgen! En nu OPLOSSEN graag!

    Kevin 26 september 2020

  • Robin
    Ziggo niks ontvangen 1 reactie

    Ik zou per vandaag Ziggo krijgen maar heb niks ontvangen ik raad Ziggo niemand aan ik zou het lekker opzeggen ik zit er helaas een jaar aan vast ga het wel opzeggen gelijk.

    Robin 25 september 2020

  • Ana
    Ziggo LAVG 0 reacties

    Yesterday I have received a letter from LAVG that says I have a debt of 184 euros towards the provider ZIggo. I have never signed a contract with Ziggo for their services. I have never received invoices for the months that they are stating that I was using their services. This morning I contacted them, to find out what is going on. They were sooooo rude, asking me my personal info (name, address) and some 'customer ziggo number' - which I don't have because I've never been a customer to them. And I told them how can you ask me something that I don't have because it never happened? And he hangs up on me!

    For the three years that I am living in the NL, I was always renting private rooms and all those services and utilities were done by the landlords. Basically, I have never had to deal with it. They literally stole and took advantage of my personal info from the official kvk website, because I exist there as a business. But I am not a business, I am just a freelancer. And so many times I was literally abused by phone from Ziggo employees trying to sell me their service, and I was always telling them 'NO THANK YOU', but the landlord is the one who is choosing the provider, not me .
    They literally set me up for some business account services! They never had my approval, I don't have anything with them. Never signed anything with them!
    I'm curious what kind of proof did they give to LAVG in order for them to send me this letter?

    Ana 24 september 2020

  • Jannes
    heb ziggo al 10 jaar en ben zeer tevreden 0 reacties

    Helaas worden alleen de negatieve berichten geplaatst. Ik heb ziggo al 10 jaar. 1 keer een probleem gehad, via monteur snel opgelost, en ik heb de next box als een van de eerste en ik heb nergens problemen. Ook wifi niet. Dus ik ben zeer tevreden over ziggo en als bonus kan ik ook alles over Max en de F1 volgen 👍

    Jannes 20 september 2020

  • Gerard
    Zwaar achteruitgegaan de laatste maanden 0 reacties

    Mijn internet en tv liggen er al 3 weken uit en Ziggo houdt mij steeds aan het lijntje.
    Bij de Ziggo chat staat al weken "Wij zijn even in gesprek" en de telefonische klantenservice heeft een wachttijd van bijna 60 minuten.
    Men verkoopt wel nieuwe abonnementen terwijl Ziggo al weken problemen heeft met de activatie waardoor je mediabox en modem niet gaan werken.

    Gerard 19 september 2020

  • Nicole
    Ziggo te duur 0 reacties

    Wij hadden altijd Ziggo en hier waren we heel erg blij mee. Vooral mijn man vond het geweldig dat hij al het voetbal en dergelijke kon zien.

    Maar door ontslag moeten we helaas op ons budget letten en één van de keuzes die we hebben gemaakt is om ons Ziggo abonnement te verruilen voor een wat minder duur abonnement. Het is niet iets wat we graag doen, maar om toch te bezuinigen is dat één van de gemakkelijkste keuzes geweest.

    Ik denk wel, dat wanneer we weer wat meer te besteden hebben, we toch weer vrij snel terug zullen overstappen naar Ziggo.

    Nicole 18 september 2020

  • Dennis
    Ziggo sport en racen 0 reacties

    Ik ben een echte man wat televisie kijken betreft, zolang er een vorm van sport of autoracen op staat ben ik wel tevreden. En in dat geval moet je simpelweg bij Ziggo zijn, daar heb je werkelijk alles en nergens heb je zoveel sportzenders als hier. Regelmatig kijken we met een grote vriendengroep en dit doen we eigenlijk altijd bij mij thuis, dus dat zegt dan ook wel wat. De rest zorgt dan voor het bier en de hapjes. Wanneer we bij iemand anders zitten, merk ik ook wel gelijk verschil. Dus als het aan mij ligt zal ik niet snel van televisie aanbieder wisselen. Het kost vrij veel, maar dan heb je er ook wel wat voor terug. Dit heb ik er wel voor over, zo heel erg veel duurder als een andere aanbieder is het nou ook weer niet namelijk.

    Dennis 12 september 2020

  • Jan en Aleida
    Ziggo installeren 0 reacties

    Wij zijn over gestapt naar ziggo en vorige week kwam een installateur langs om alles te installeren en aan te sluiten. De man was ontzettend aardig en behulpzaam en is gebleven tot alles voor ons duidelijk was en alles in orde was gemaakt. Hele goede service voor een mooi product.

    Nu kunnen we dag en nacht kijken wat we maar willen en zitten we altijd met goed internet als dit nodig is. Voor mensen op leeftijd, zoals wij dat zijn, is dit allemaal heel erg fijn. We komen de deur steeds minder uit, dus dan kunnen we op deze manier op de hoogte blijven van alles en contact houden met de buitenwereld.

    Jan en Aleida 11 september 2020

  • Rudolf
    uitgeroepen tot beste internetprovider 0 reacties

    ziggo is voor de 10de keer uitgeroepen tot beste internetprovider en naar mijn mening ook terecht want internet en tv enzo doet het bijna het hele jaar door behalve ziggo go daar moeten ze echt wat mee gaan doen ook jammer is dat je kan ook geen klacht indienen bij ziggo over ziggo go want dan krijg je te horen het is een gratis service, maar ze sturen wel elke keer reclame over ziggo go hoe mooi en makkelijk het wel niet is. daar zouden ze wat mij betreft mee moeten ophouden 8 van de 10 keer als er een f1 race ligt het eruit heeft alleen niets met f1 te maken want storing is vandaag al uren eerder. wil wel eens weten hoe dat nu zit waarom de meeste storingen bij grote evenementen zijn lijkt me capaciteit. ik ben dus zo'n grote evenementen kijker en doe dat dus via pc bekabelt zodat kinderen of me vrouw gewoon de tv kunnen gebruiken maar ga nu toch maar gaten in plafond maken en tv kabel naar boven toe maken toen ik huis kocht 1,5 jaar geleden niet gedaan want er was ziggo go eigenlijk super stom van me dus eigen schuld

    Rudolf 31 augustus 2020


Gerelateerde blogs

Oxxio netwerkacties najaar 2020!
Oxxio netwerkacties najaar 2020!

Vanaf vandaag, dinsdag 13 Oktober, brengt Oxxio op verschillende internet en tv pakketten mooie kortingacties! De eerste ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 14 oktober 2020

Online.nl - Dat kan voordeliger
Online.nl - Dat kan voordeliger

Online.nl heeft een sterke prijsverlaging doorgevoerd. Op Alles-in-1 pakketten (DSL & KPN Glasvezel) wordt nu maar liefst ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 2 september 2020

Budget Alles-in-1 + Google Nest
Budget Alles-in-1 + Google Nest

Budget Alles-in-1 heeft per 1 September een nieuwe actie! Klanten die zowel internet als tv bestellen, ontvangen een Google ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 1 september 2020

Ziggo Mediabox Next
Ziggo Mediabox Next

Het is zo ver, Ziggo rolt de nieuwe en zeer verbeterde Mediabox uit, genaamd Next. Iedereen die een tv bundel heeft van Ziggo ... Lees verder

Internet Tv 2 september 2019