Internet Tv

Ziggo

102 reviews
43% positief
Positief
22% neutraal
Neutraal
35% negatief
Negatief

Ziggo is een van de betere Internet en Tv aanbieders van Nederland. Bij Ziggo krijg je Ziggo sport, een tv zender met formule 1 en veel meer topsport, er gratis bij.

Ontevreden over Ziggo?

Probeer eens de beste keuze DELTA Fiber.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews ( 102 )

  • Tim Wessel
    Veel klachten terwijl het een top product ... 0 reacties

    Ik lees best wel wat negatieve ervaringen en klachten. Ben zelf al jaren blij en tevreden klant dus ben gaan denken wat dan de oorzaak is. Het is een gegeven dat mensen graag klagen en als iets goed gaat het niet melden. Dus als ik Ziggo een tip mag geven: vraag aan langdurige klanten wat ze van Ziggo vinden. De meesten die al jaren klant zijn zweren bij deze internet en tv dienst. Kan via Trustpilot of waarschijnlijk ook wel op Reviews.nl. Het zal er ook een stuk eerlijker van zijn want alleen veel klachten tonen terwijl de blije klanten niets van zich laten horen is een vertekend beeld. Sinds ik de nieuwe mediabox voor tv heb ontvangen en een nieuwe router heb gekregen werkt alles heel goed. Wil dat nog graag even melden, het is een dure internet en tv provider maar wel degelijk de beste van Nederland.

    Tim Wessel 5 maart 2021

  • Hollander
    Ze bellen paar keer per week 1 reactie

    Een paar keer per week wordt ik door ze gebeld met telkens dezelfde aanbieding, eerste 6 maanden gratis tv en internet.
    Elk medewerker belooft een notitie te zullen maken opdat ik niet meer gebeld zal worden maar ik blijf gebeld worden. Meestal vriendelijk (toch uiterst irritant) soms zelfs heel erg onbeschoft. De vrouw aan de telefoon begreep mijn "probleem" niet, het is de eerste 6 maanden gratis dus waarom zou ik dat niet willen?!

    Lang verhaal kort...
    Ontiegelijk irritant en het zal vandaag niet de laatste keer zijn dat ik gebeld ben door ze vrees ik.

    Hollander 5 maart 2021

  • Preeya
    Ziggo contract stiekem verlengd 0 reacties

    We hebben Ziggo gebeld om ons contract stop te zetten omdat we veel geld betalen voor snel internet terwijl we thuis eigenlijk heel traag internetten. De man aan de telefoon bood aan om ons gratis wifi-boosters te sturen, wat we hadden afgesproken. We kregen een e-mail waarin stond dat we wifi-boosters hadden besteld (maar niet hoefden te betalen), dus we dachten dat het allemaal goed was. Enkele maanden later wilden we overstappen naar een goedkopere provider, maar kwamen erachter dat de Ziggo-man aan de telefoon die ons wifi-boosters aanbood ons contract met een jaar langer had verlengd! We hebben geen kopie van dit contract, geen bevestigingsmail, geen info over deze nieuwe contractverlenging op mijn Ziggo-account. We kregen te horen dat als we stopten met het contract, we meer dan 700 euro zouden moeten betalen aangezien ons contract met nog een jaar werd verlengd. Blijkbaar stond ergens in het document met algemene voorwaarden dat als we wifi-boosters krijgen, dit betekent dat ons contract wordt verlengd. Niemand heeft ons hiervan op de hoogte gesteld. De e-mail waarin stond dat we de boosters hadden besteld, gaf ons alleen een link om de documenten met algemene voorwaarden te lezen (en er zijn veel verschillende documenten op die pagina). Het is crimineel dat ze klanten op deze manier voor de gek houden.

    Preeya 3 maart 2021

  • Anja Kesselaar
    Nieuw abonnement 0 reacties

    Telefonisch een nieuw abonnement afgesloten bij Ziggo. Nieuwe modem en kastje de volgende dag al binnen. Wij kregen geen beeld. Volgens ziggo moesten wij 3 dagen wachten terwijl er 10 minuten op de doos staat.
    Wij zijn nu een maand verder. 2 weken geen internet gehad. Van de monteur een nieuw kastje gekregen en nu moeten wij nog enkele weken geduld hebben voordat de tv het doet. Ons geduld raakt aardig op.
    Wij hebben de afgelopen maand heel veel toezeggingen gekregen maar geen resultaat.

    Anja Kesselaar 28 februari 2021

  • Arie van Herpen
    Ongewenste telefoon Ziggo Zakelijk 0 reacties

    Ondanks de uitdrukkelijke verzekering van Ziggo Zakelijk, inclusief CEO J***** H*******, wordt ik regelmatig lastig gevallen door verkopers in opdracht van Ziggo Zakekijk. Steeds andere (soms onbestaande) telefoonnummers
    Vandaag 24-2-2021 zelfs meerdere keren per dag
    Super irritant
    Ook meerdere keren contact gehad met medewerkers van Ziggo, afgemeld voor alle vormen van contact/informatie, maar toch steeds weer opnieuw een verkoper aan de lijn
    Gevraagd naar de manager, die blijkt er uiteraard nooit te zijn.
    Een keer heb ik de regie van het gesprek overgenomen en net zolang gedramd dat de verkoper zelf besloot om het gesprek te beëindigen
    Alle nummers geblokkeerd, maar steeds weer een nieuw nummer

    Arie van Herpen 24 februari 2021

  • Vim
    Dubbele facturen van Ziggo 0 reacties

    Sinds vorige maand wordt ik dubbele gefactureerd voor mijn internet. Gebeld naar de administratie om het te laten corrigeren. Plotseling daarna was mijn internet afgesloten. Nu ben ik 2 dagen aan te bellen om mijn internet te laten herstellen. Blijkt zeer ingewikkeld te zijn. Het afsluiten was blijkbaar zeer makkelijk, binnen een paar seconden, maar het herstellen kan 3 werkdagen duren! Na een dag viel mijn telefoon ook uit. Nu zit ik zonder internet en vaste telefoon voor absoluut geen fout van mij. Ik heb een gevoel dat ik van kast naar muur wordt gestuurd.
    Het probleem begon op zaterdag ochtend. Drie werkdagen hersteltijd betekent ik 5 dagen zonder internet en telefonie moeten zitten. Het kan toch niet waar m
    zijn dat in anno 2021 Ziggo 3 werkdagen nodig heeft om mij bestaande modem op afstand te kunnen herstellen?

    Schandalig! Help!?

    Vim 21 februari 2021

  • Brouwers
    Dikke pluim 0 reacties

    Vaak worden er alleen maar negatieve reviews gegeven maar als iets goed is vind ik dat je dat ook mag benoemen
    Na het overlijden van mijn moeder moest het ziggo abonnement worden opgezegd
    Dit online gedaan en dat ging zeer gemakkelijk, gegevens invullen en binnen 2 dagen was het abonnement door ziggo per direct stop gezet
    Een bevestiging hiervan kwam per post ziggo dank voor de snelle en perfecte service

    Brouwers 21 februari 2021

  • Hannelore van Esch
    Mijn moeder 84 jaar oud 1 reactie

    Nieuwe klant, mijn moeder 84 jaar oud, gaat wonen in een verzorgingstehuis. Pakket besteld 22.01.2021, helaas POST NL bezorger niks aangeboden, ook geen kaartje in de brievenbus, ophalen bij POSTNL PUNT. Geadresseerde onbekend, nee flapdrol je deed geen moeite verder. Dus nu morgen 20.02.2021, gaat mijn moeder verhuizen, en ze heeft geen TV en telefoon. Al 3 weken bellen met Ziggo, verkoop, ik kom geen stap verder. Pakket is niet gevonden, het systeem werkt niet mee. Dus morgenavond zit mijn moeder in haar nieuwe appartement, zonder TV EN TELEFOON . Ziggo dank je wel, voor je klote service en je 10.000 verschillende antwoorden. Een radeloze dochter, die haar moeder moet uitleggen hoe en waarom, dus NIKS, ER IS TOTAAL NIKS GEEN TV EN VASTE NUMMER. WIE KAN MIJN MOEDER HELPEN AUB?

    Hannelore van Esch 19 februari 2021

  • Carolien van Hees
    Nog niet eens klant en nu al gaat alles fout 1 reactie

    We wilden overstap naar Ziggo. De bevestigingsmail allang binnen. Maar verder niets. Dus maar even gebeld waar het installatie pakket bleef. Maar mevrouw u wordt pas in januari 2025 klant bij ons. In onze mail staat gewoon 25 februari 2021 zoals afgesproken. Nadat de dame de fout had hersteld kwam ze met een ander advies: ik laat uw abonnement 22 februari ingaan. Maar we hebben nog niets ontvangen. Pfffff

    Carolien van Hees 19 februari 2021

  • ziggo Juul
    Product owner vodafoneziggo reageert 0 reacties

    Ik kreeg vanmorgen een reactie op AlleStoringen.nl van B. Hendriks product owner vodafoneziggo. Hij vroeg mij letterlijk, of ik geen '******LEVEN' heb😳. Dit is, omdat ik overal sarcastisch en laconiek op reageer, gewoon om mensen te waarschuwen voor die oplichters van Ziggo. Nadat ik hem had ontmanteld, en hem had gezegd, dat ie daadwerkelijk een lelijke, kale ******* had, heeft ie snel zijn comment, en natuurlijk mijn comment terug op hem laten verwijderen😂😂😂.....dit geeft dus aan, WIE en WAT er allemaal werkzaam zijn voor dat Ziggo. B. Hendriks, je bent een grote lafaard. Een grote muil geven, en zich dan snel verschuilen als ie ontmanteld is. Nu zal ie wel bij mama aan de **** liggen, die laffe *****krabber😂😂😂

    ziggo Juul 17 februari 2021

  • Peter Broos
    Waardeloos bedrijf die niet haar afspraken ... 1 reactie

    Het meest waardeloze bedrijf wat ik ooit ben tegen gekomen. Vandaag zou er iemand langs komen en ik heb hier 4 x over gebeld en iedere keer werd er beloofd dat de monteur zou komen, uiteindelijk zonder af te bellen niet gekomen.
    Weer gebeld en er werd beloofd dat ze morgen zouden komen, echter net een mail gehad dat dit ook niet door gaat. Zojuist gebeld en enorm arrogant te woord gestaan dat ze niets kunnen betekenen. Wordt nooit geen abonnee bij dit bedrijf want alles wat ze beloven komen ze niet na en altijd hetzelfde gezeur.

    Peter Broos 15 februari 2021

  • Robbie
    Internetverbinding is niet te doen 6 reacties

    Ziggo heeft de slechtste kabelinternet van nederland als je vandaag de dag nog ziggo kiest als provider doe het dan niet! Kies een provider met glasvezel als je het heb en zo niet kies dan een andere provider dan ziggo want de internet is zo slecht voor nog een hoge prijs per maand ook nog. 70 euro p maand voor ongelofelijk slecht internet.

    Robbie 9 februari 2021

  • Siegfried Werner
    Slecht bedrijf 1 reactie

    Wat een slecht bedrijf dat Ziggo ze beloven alles maar komen niets na.zijn in juni overgestapt van KPN naar Ziggo maar heb spijt als haren op mijn hoofd .
    Wij hebben geen eurosport 2 en 24kitchen en 1 ID zender niet dat was wel bij het standaard zenderpakket inbegrepen.
    Momenteel betalen wij voor niet geleverde diensten.
    Als je dan belt zeggen ze we sturen kosteloos een monteur daar krijg je dan een mail van en daar staat in dat je moet betalen wat een slecht bedrijf.
    Ga er zodra het kan snel weg

    Siegfried Werner 8 februari 2021

  • Dennis
    Ziggo goede service en dienst 7 reacties

    Eerder had ik UPC, trage mediaboxen, relatief traag internet. Toen kocht Ziggo UPC over, hadden we dus ineens Ziggo aangesloten en vanaf dat moment is het eigenlijk alleen maar beter geworden. Snelle televisie mediabox waar je gemakkelijk terug kan kijken, een Wifi Router die door het hele huis bereik geeft. Moest er wel om mailen om nieuwe apparatuur te krijgen, gewoon doen mensen! Ziggo geeft wel gehoor aan zulke aanvragen als je maar een reden geeft. Bij mij werd het simpelweg te traag allemaal, ze konden ook zien dat mijn internet soms weg viel. Zeer goed bedrijf en ben er heel blij mee!

    Dennis 6 februari 2021

  • Sofi Joaquin Fernandez
    Opgelicht door Ziggo Zakelijk 0 reacties

    Onlangs zelf ingeschreven als ZZP’er en ik wordt helemaal plat gebeld door telemarketing. Zo ook door Ziggo zakelijk. Aan de telefoon word mij verteld dat mijn Ziggo internet wordt omgezet naar een snellere verbinding. Oja en dat ik 6 maanden gratis Ziggo Movie krijg nu ik ondernemer ben. Hiervoor hoefde ik alleen maar mijn eerste drie cijfers van het rekening nummer te verifiëren. Dit gaat via mijn huurbaas dus ik vertel hier het rekening nummer van. Ja klopt! (Wat achteraf niet klopt)

    Wonend in een huis van 14 studenten ben ik niet op de hoogte van onze telecom aanbieder en blijkt dat we bij KPN zitten. Ziggo heeft mij gewoon OPGELICHT. BESCHAMEND en INTENS SLUW. TRAP HIER DUS NIET IN EN STAP NIET OVER OP ZIGGO!

    Op dit moment ben ik bezig met het opzeggen maar voel me bedrogen en zal nooit meer gebruik maken van Ziggo. Als service designer aan de TU Delft vind ik dit ook een perfect voorbeeld van een slecht ontworpen service. Zal het dan ook zeker als negatief voorbeeld gebruiken in mijn masterclasses. Daarnaast is het ook hoogst illegaal. Ziggo kan alleen mijn zakelijk rekening nummer zien, en deze eindigt niet toevallig op de laatste drie cijfers van de rekening van mijn huurbaas. Lekkere illegale “verificatie” dus.

    Graag zou ik zien dat Ziggo mijn abonnement opzegt en zijn excuus aanbied.

    Sofi Joaquin Fernandez 27 januari 2021

  • Rossella
    Not recommended 2 reacties

    Slechte lijn, vreselijke service. De wifi gaat minstens 20 keer per dag weg. Dit gebeurt al vanaf 1 jaar en Ziggo wil er geen verantwoordelijkheid voor nemen. Sinds een jaar zeggen ze steeds dat de fout bij onze kabel ligt en dat ons huisbedrijf deze moet veranderen, maar alle andere gevangenen hebben dezelfde kabel en hebben dit probleem niet.
    We betalen tonnen geld voor 0 service.

    Rossella 17 januari 2021

  • Fred S.
    Zeer goede service van Ziggo.nl 1 reactie

    Ik snap niet waarom Ziggo.nl maar 3 sterren krijgt. Ja, het is een van de duurdere alles-in-1 aanbieders en wellicht voor de mensen met minder geld niet te betalen. Voor degene die het wel kan betalen krijg je er echt heel veel voor terug. Denk dan aan extra zenders speciaal voor Ziggo gebruikers als Ziggo Sport. Daarnaast werkt het internet altijd goed en is het Wifi signaal overal in ons huis goed te bereiken. Zeker sinds we een nieuwe modem/router hebben gekregen van Ziggo omdat onze oude was uitgevallen. Schijnt dat Ziggo in het systeem kan zien of je nog verbinding hebt dus ik had even via de chat (op mijn telefoon) gevraagd of ze een nieuwe konden opsturen, in plaats daarvan stuurden ze een monteur. Deze stelde inderdaad dat onze oude kapot was en deze monteur had een nieuwe voor ons meegenomen. Eigenlijk alleen maar positiviteit als je het mij vraagt. Had dan ook wel wat meer 5 sterren verwacht van overige reviews. Als je een probleem hebt kan je zo op de website chatten en krijg je binnen enkele minuten al reactie, wat wil je nog meer? Ik heb overigens vrijwel nooit problemen! :)

    Fred S. 13 januari 2021

  • M. Boon
    Discovery world zender weg 0 reacties

    Het valt mij op dat er steeds minder goede zenders overblijven maar het abonnementsgeld blijft het zelfde. Nu weer discovery wold weg. En ja hoor je kan dan een abonnement nemen op discovery plus.
    Dat schiet op zeg.
    Ik zou zeggen, minder aanbod ook minder abonnementsgeld. Moet echt niet gekker worden. Ben gewoon niet tevreden. Dat lijkt mij voldoende.

    M. Boon 12 januari 2021

  • Tommy
    Ziggo kanalen niet goed ingericht 1 reactie

    Kwaliteit wel prima, klantenservice oke.
    Wel vaak leeg kanaal op Ziggo sport extra.
    Dit slaat nergens op, mis vaak wedstrijden door deze onzin. Zoals vandaag wil ik Chelsea graag kijken, op Ziggo sport extra is helemaal niets, Ziggo sport voetbal is een oude herhaling van inside ajax. Andere kanaal een documentaire die al vaak te zien is geweest. Gooi dan gewoon een live wedstrijd van vandaag op 1 van die kanalen!!

    Tommy 10 januari 2021

  • Pascal
    Mijn ervaring met Ziggo 0 reacties

    Ik heb zowel zakelijk als prive een abonnement bij Ziggo lopen en met allebei ben ik even tevreden.
    Eindelijk een keer een bedrijf waarbij je niet ruim een half uur of langer in de wacht staat als je contact op neemt met de klantenservice.
    Wanneer je belt, heb je in het uiterste geval binnen vijf minuten iemand aan de telefoon die je ook nog eens heel goed kan helpen.
    En de mensen die je hier helpen, zijn allereerst heel aardig en behulpzaam en ten tweede hebben ze ook allemaal verstand van zaken dus hoef je niet telkens doorverbonden te worden.
    In mijn ogen niet meer dan normaal, maar toch zie je bij veel andere aanbieders dat het niet overal zo luxe geregeld is.

    Wat mijn internet betreft, dit is vooral zakelijk, die is ontzettend snel.
    De belofte die Ziggo uitspreekt over de snelheid van het internet en de bereikbaarheid van de router, die maken ze zeker waar.
    Ikzelf gebruik de Nord VPN en van de 250 mb down bereik ik hier moeiteloos 235 mee via onze wifi.
    En bij Ziggo heb ik ook nog eens prive enorm veel extra zenders zodat je bijna alles wat je maar wilt zou kunnen kijken hier, ook dit had ik bij mijn vorige aanbieder nooit.
    Dus weer een pluspunt.
    Voor mij in ieder geval geen andere aanbieder meer dan Ziggo, nu ik hier eenmaal aan gewend ben zou ik niet anders meer willen.

    Pascal 4 januari 2021