Telecom

Youfone Sim Only

20 reviews
50% positief
Positief
0% neutraal
Neutraal
50% negatief
Negatief

Youfone biedt altijd de scherpste Sim Only abonnementen via het betrouwbare KPN-netwerk en met downloadsnelheden tot 256 Mbit/s. Er is een brede keuzemogelijkheid voor verschillende bel/sms en databundels. Zo is er voor elke mobiele telefoongebruiker een passend Sim Only abonnement af te sluiten. De bundels zijn zowel in Nederland als in de EU geldig. Bellen/sms’en en internetbundels zijn beschikbaar als abonnementen van 1 jaar, 2 jaar of als maandabonnement.

Klanten houden via de persoonlijke MyYoufone omgeving altijd controle over de kosten met het bel- of dataplafond. Daarnaast biedt MyYoufone omgeving extra diensten & modules aan zoals een spaarprogramma, onderling bellen module, extra GB module en bestaande klanten kunnen in de Toestelshop refurbished telefoontoestellen kopen voor een scherpe prijs.

Daarom Youfone voor klanten:

  • Gratis klantenservice
  • Betrouwbaar KPN-netwerk
  • Bundels geldig binnen NL & EU
  • Gratis nummerbehoud
  • Controle over je kosten
  • Downloadsnelheid tot 256 Mbit/s
Ontevreden over Youfone Sim Only?

Probeer eens de beste keuze Lebara.

Telecomproviders prijzen vergelijken.


Reviews ( 20 )

  • Natasha
    Youfone abonnement van Sim only 0 reacties

    Ik heb nu een Sim only abonnement afgesloten bij Youfone en je raadt nooit wat ik moet betalen per maand.
    Maar 6 euro!!!!!!
    Ik kom van een abonnement van 35 euro per maand en was hier eerlijk gezegd helemaal klaar mee.
    Ik hoor van iedereen om me heen dat ze tien euro of zelfs nog minder betalen.
    Eerder was het natuurlijk ook altijd zo dat je iedere twee jaar een nieuw toestel mocht en wou uitzoeken omdat je dan het nieuwste van het nieuwste had.
    Die leeftijd heb ik inmiddels gehad en ik vind het geen enkel probleem om een jaar of 5 met dezelfde telefoon te doen.
    Op de website van Youfone kun je kiezen uit: maandelijks opzegbaar, abonnement voor 1 jaar en een abonnement voor 2 jaar.
    Die laatste heb ik gekozen en daarbij heb ik de 1GB internet gekozen en 120 belminuten.
    Dat lijkt me toch een keurig pakket en ik weet zeker dat ik hier meer dan genoeg aan zal hebben.
    En dat alles dus voor maar 6 euro per maand, veel blijer dan dit kun je mij niet krijgen!

    Natasha 17 november 2020

  • ton
    zelden meegemaakt 0 reacties

    Ook ik moet me aansluiten bij de negatieve recensie over YouFone. Zelden zoiets meegemaakt in Nederland. Zelfs met 2 uur in de wacht kom je er niet door, de communicatie is slecht, ze maken fouten die ik mag gaan oplossen en oh ja, internet heb ik ook zeker niet en de chat verwijst door naar de telefonische klantenservice en mijn email wordt niet beantwoord. Ook ik had de recensies gezien voordat ik klant werd, maar wilde ze het voordeel van de twijfel geven. Ik wens dit niemand toe!!

    ton 12 oktober 2020

  • bestul
    alle dagen zonder internet 0 reacties

    Ik sta al 1 uur aan de lijn nog steeds niemand!!! De hele week gaat het maar door! Ik heb weken slechte internetverbinding en niemand die me kan helpen!!! Gelijk overstappen ben het zat. Is niet de eerste keer dat jullie klantenservice moeilijk bereikbaar is. Is al bijna jaren zo!!! Wat is hier de rede van!!! Zolang al! Ga nou niet zeggen door Corona, want voor Corona was dit al zo!!! Ik eis een vergoeding voor alle dagen zonder internet!

    bestul 2 oktober 2020

  • Anton
    Youfone Sim only duur 0 reacties

    Ik zit sinds kort bij youfone Sim only omdat mij is verteld dat dit veel goedkoper zou zijn dan bij waar ik voorheen zat.
    Dit is een klassiek geval van dat ik voor mooie praatjes ben gevallen en dat ik er uiteindelijk spijt van heb, want als het me al iets opgeleverd heeft wat volgens mij niet eens zo is dan is het in elk geval niet zo veel.

    Anton 20 september 2020

  • Anja
    Klant is koning is ver te zoeken 0 reacties

    Vanmiddag wederom een gesprek gehad van 20 minuten maar er word gewoon totaal niet geluisterd naar klanten het is net een bandje wat er afgespeeld word. Ze hebben voorbeelden nodig om de lijn na te kijken na 4x dat aangeleverd te hebben word het nu voor een 5e x gevraagd een manager aan de telefoon krijgen lukt met geen mogelijkheid de chat via fb duurt lang voordat je reactie krijgt. Als je afspraken maakt met de klantenservice mag je toch verwachten als er een terug bel verzoek word ingediend dat je na 4 dagen word terug gebeld ook dit gebeurd niet simpel doet ze naam eer aan je word er simpel van ben blij dat me abonnement in oktober afgelopen is
    Klant is koning is ver te zoeken

    Anja 6 september 2020

  • Louise
    Onbeschofte service 0 reacties

    Sinds enkele maanden een abonnement met toestel afgesloten bij Youfone, nu is mijn toestel, een Samsung reeds 2 keer voor reparatie terug gestuurd. Nu is mijn toestel nog steeds niet betrouwbaar en blijft de ene naar de andere klacht aanhouden en optreden. Daarop gebeld met de klantenservice omdat ik er nu klaar mee ben en gewoon een nieuw toestel wil. Daar kreeg ik een bijzonder nare medewerker te spreken die duidelijk geen zin had om mijn verhaal aan te horen. En dit voor 90 cent per minuut. Er werd mij verteld dat ik mijn abbonement kon afkopen voor 36 euro, zelf een nieuw toestel kon kopen of dat ik mijn telefoon voor de zoveelste keer ter reparatie kon aanbieden. Nadat ik hem uitdrukkelijk verteld had dat ik dit op geen enkele manier van klantvriendelijkheid vind getuigen, aangezien ik de verzendkosten ook zelf moet betalen, en ook nog eens een middag thuis moet blijven omdat het toestel opgehaald moet worden, kreeg ik te horen dat ik gewoon pech had. Hem daarop verzocht om zijn leidinggevende.. "Die is er niet"... wanneer komt hij terug dan? "Hij is op vakantie". Tot wanneer? "Eind september".. Echt niet te geloven hoe ik hier afgescheept ben! Ik heb in het verleden nog nooit zo`n ONBESCHOFTE `service` meegemaakt. Mensen denk na. Als het toestel werkt prima maar owee als je eenmaal deze klantenservice van Youfone nodig hebt..

    Louise 25 augustus 2020

  • Richard
    Telefoon abonnement Youfone 0 reacties

    Voor de mensen met een telefoon abonnement van Youfone
    Ben al jaren klant van Youfone en in het algemeen tevrede.
    Maar hoe ik de laatste tijd behandeld ben is schandalig en kan niet door de beugel
    Ik heb een telefoon van huawei en het besturingssysteem wordt niet meer ondersteund waardoor ik geen Android meer heb en sommige apps niet meer kan downloaden of gebruiken
    Heb natuurlijk met dit probleem contact op genomem met Youfone meerdere keren maar elke keer hadden ze geen antwoord en moesten ze het uitzoeken De tweede keer dat ik belde sprak ik een jongen die mij vertelde dat ik trump maar moest bellen en dat ik maar geen huawei had moeten kopen
    Zal meerdere keren gebeld worden is niet gebeurt dus afspraken worden niet nagekomen Op het moment dat het moeilijk wordt of dat het ze wat gaat kosten ben je niks waard en kunnen ze niks voor je betekenen
    Het enige waar ik naar opzoek ben is toepasselijke oplossing voor mijn probleem
    Maar der wordt serieus naar gekeken
    Dus let op als je besluit je abonnement te verlengen en een nieuwe af te sluiten of je dit wel bij Youfone moet doen.

    Richard 20 augustus 2020

  • leon
    Goedkoop prima netwerk waardeloze klantenservice 0 reacties

    De kwaliteit van het netwerk van Youfone is prima en exact hetzelfde als het KPN netwerk. Ik vermoed dat de mast van KPN dichterbij staat dan die van Vodafone

    De klantenservice is echt bedroevend slecht. Ze hebben zelf alleen een eerste lijn en moeten ingewikkelde vragen doorzetten naar Youfone wat kennelijk geld kost want daar doen ze erg moeilijk over. De medewerkers van Youfone zijn overigens wel vriendelijk.

    De app en web-omgeving van Youfone werken redelijk. De facturen van Youfone zijn helaas niet heel duidelijk en ook de verbruiksmeter is een beetje wazig. Ik heb onbeperkt bellen en toch worden om de een of andere reden mijn belminuten gerekend. Ook zie ik mijn extra 1 GB data vanwege een Ziggo aansluiting niet duidelijk in de verbruiksmeter....

    4G en VoWiFi werken prima bij Youfone. Grappig is dat op iOS bij WiFi bellen bij mij KPN als netwerkprovider wordt weergegeven (op Android staat er wel WiFi bellen via Youfone).

    Conclusie: Youfone is erg goedkoop en heeft een prima netwerk . Zolang je maar geen contact hoeft te zoeken met de helpdesk.

    leon 15 augustus 2020

  • Han
    erg gelukkig met deze keuze 0 reacties

    Ik heb sinds 2 maanden Youfone en ben erg gelukkig met deze keuze, altijd een vast bedrag van 29.95 per maand. voor de betaalnummers is er een soort prepaid systeem, waardoor je altijd duidelijk weet waar je aan toe bent.Hiervoor had ik Youfone en omdat ik de ene maand veel bel en de maand erna weer helemaal niet, ging ik in de drukke bel maanden steeds over mijn bundel heen met als gevolg telefoonrekeningen van 160 euro en hoger !!Dit zal je bij Youfone nooit gebeuren want alles in onbeperkt voor een vast bedrag. Het ontvangt van het netwerk is van superieure kwaliteit.Ik kan een ieder Youfone van harte aanbevelen !!

    Han 13 augustus 2020

  • jannus
    onprofessioneel en niet klantvriendelijk 0 reacties

    Fijn is dat. Ik ben even 2 weekjes naar Griekenland geweest. Ik heb 1 keer een telefoongesprek gevoerd en ben op internet geweest, bleek dat ik op een netwerk zat van Albanië. Zonder het te weten had ik opeens een eindafrekening van totaal €109 euro.Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. De meneer die ik aan de telefoon had, gaf aan dat de
    kans groot was dat er in zulke uitzonderlijke gevallen een tegemoetkoming wordt toegekend. Thuis aangekomen heb ik gelijk, op advies van deze zelfde meneer, een bericht gestuurd via de ticketservice bij Youfone. Ik heb de situatie uitgelegd. Ik kreeg als antwoord dat er alleen wat gedaan kon worden als de factuur online was. Dit was eergisteren het geval. Naar aanleiding hiervan weer contact opgenomen. Krijg ik dit als antwoord:
    Ik kan je geen coulance toekennen. Voor deze kosten betaald ook Youfone een zeer hoog bedrag. Het toekennen van een coulance is hierdoor helaas niet mogelijk.
    Ik vind dit antwoord erg onprofessioneel en niet klantvriendelijk. Ik hoop dat hier alsnog wat aan gedaan kan worden.

    jannus 9 augustus 2020

  • inge
    Schande Youfone 0 reacties

    Mobiele telefoon wordt net afgesloten door Youfone! Of ik eerst even 140 euro wil betalen omdat ik teveel buiten mijn belbundel heb gebeld en dat kost 30 cent per minuut.
    Ik contact opgenomen met Youfone, uitgelegd dat ik in het crisisteam bij een zorginstelling werk en daardoor veel heb moeten bellen en de grens van mijn belbundel door alle hectiek mij even is ontschoten. Ook aangegeven dat ik nog tot op heden altijd binnen mijn bundel ben gebleven en dat er sinds begin maart een verlengingsvoorstel klaarstaat, waarbij ik nota bene voor 1,5 euro per maand extra onbeperkt kan bellen.
    Vervolgens gevraagd of ik dit nieuwe abonnement niet met terugwerkende kracht per 1 maart kan laten ingaan. Antwoord Nee. Vervolgens gevraagd om coulance. Antwoord Nee.
    Het antwoord van Youfone: Eerst betalen, en dan pas kunt u weer bellen mevrouw! Ik ben echt enorm teleurgesteld. Schande Youfone om in deze tijd over de rug van een hardwerkende zorgmedewerker jezelf te verrijken.

    inge 28 juli 2020

  • EdR
    YouFone denkt totaal niet mee 0 reacties

    Ik heb betaald voor een prepaid abonnement met nummerbehoud. Dit kon niet vanuit mijn huidige provider waardoor ik een ander nummer van youfone heb gekregen en waarvoor ik moet betalen! Dit wil ik niet en kan ik niets mee. Enige optie? Volledige abonnement afkopen! YouFone wenst niet mee te denken en wil met geen enkele oplossing komen. 'Dien maar een klacht in' en 'dit zijn nu eenmaal de voorwaarden'. Ik ben witheet. Waar slaat dit op!? Slechte service, een onbruikbaar product geleverd. Ik heb nog nooit ergens een klacht ingediend over een dienst of product, maar ik nog nooit zo slecht behandeld.

    EdR 6 maart 2020

  • Bjorn
    Goede maatschap 0 reacties

    Goed, simpel en goedkoop. Wat wil je nog meer, ik kan me niets beters wensen dan dit in elk geval en volgens mij wordt iedereen daar blij van. Hoeveel geld je ook hebt, het is altijd goed om op de koopjes te letten en al helemaal zoals dit, dat het ook nog eens een hele goede maatschappij is. Dus je hoeft helemaal geen kwaliteit in te leveren voor de lagere prijs

    Bjorn 28 februari 2020

  • Joep
    Youfone telefoon 0 reacties

    Ik heb youfone voor de telefoon gekozen, maar hier heb ik achteraf gezien spijt van. Het is dan wel een goedkope deal per maand, maar de telefoonconnectie is heel slecht. Dan betaal ik liever één of twee euro meer per maand en dat de ontvangst dan goed is, dan zoals nu dat ik de helft van de tijd niet bereikbaar ben want dat schiet ook niet bepaald op.

    Joep 9 februari 2020

  • Youri
    Youfone mobiel 0 reacties

    Als je youfone voor je mobiel hebt dan zit je goed! Iets goedkopers is er volgens mij niet en toch werkt het super Nice. Je hebt gewoon internet en dergelijke en dat doet het ook wel snel en niet de hoge kosten die hier normaal aan verbonden zitten. Dus youfone verdient echt alle lof die ze verdiend hebben, daar is niets van gelogen.

    Youri 30 januari 2020

  • Youri
    Youfone goedkoop 0 reacties

    Er is maar één reden waarom ik bij youfone zit en dat vind ik ook de belangrijkste reden die je maar kunt bedenken.
    Youfone is lekker goedkoop en dat was waar ik naar op zoek was, ik weet honderd procent zeker dat er heel veel mensen zijn net als ik die wat moeten bezuinigen op bepaalde dingen en dan is youfone een echte uitkomst.
    En de kwaliteit hiervan is niet eens slecht waardoor het helemaal niet erg is om hier bij te zitten.

    Youri 25 januari 2020

  • Yara
    Youfone mobiel 0 reacties

    Youfone is een lekkere goedkope provider voor je telefoon en zorgt er toch voor dat je alles kunt doen met je mobiel wat je nodig hebt en zou willen doen. Eerder zat ik altijd bij Vodafone en deze was veel duurder, ik dacht dat ik daar niet onder uit zou kunnen gezien mijn wensenlijst van wat ik in een abonnement wil, maar die dingen kan ik nu ook allemaal nog steeds en dat voor veel minder geld per maand.

    Yara 22 januari 2020

  • John
    Youfone beoordeling 0 reacties

    Ik heb een goede ervaring met Youfone, zij leveren via het KPN netwerk, wat door heel Nederland goede beoordelingen krijgt.
    Ook bij mij werkt altijd alles goed via Youfone en wat heel handig is, is dat je je kosten zelf heel goed in beeld kunt houden, zodat je precies weet hoeveel je kwijt bent en ook waar aan.
    Laatst had ik een keer een vraag over mijn abonnement en toen heb ik de klantenservice hiervoor gebeld, normaal gesproken moet je daar bij bedreven e.d. altijd een bepaald bedrag per minuut voor betalen.
    Hier was dat niet zo, de klantenservice van Youfone helpt je altijd gratis en dat vind ik erg netjes.

    John 19 januari 2020

  • Piet
    Zelf regelen 0 reacties

    Ik vind de service van Youfone niet heel erg goed, je moet alles hier zo’n beetje zelf regelen.
    Ik ben Vodafone gewend en als ik daar iets mee had dan ging ik gewoon naar een van hun winkels en dan maakten zij dat voor mij a la minute weer in orde, deze service zit er bij youfone niet bij en dat vind ik toch wel erg jammer.
    Nu moet ik hoe lang aan de telefoon hangen voor ik iemand aan de lijn heb en daarna word ik weer zes keer doorverbonden voor ik eindelijk iemand spreek die mij kan helpen.
    Dan heb ik toch liever een winkel waar je naartoe kunt gaan en dat het dan ook gelijk gemaakt wordt.

    Piet 23 juli 2019

  • Marielle
    Goede aanbiedingen 1 reactie

    Youfone is een leuke en goede aanbieder als je de aanbiedingen hiervan een beetje in de gaten houdt.
    Af en toe zitten hier echt goede dingen bij en als je dan een beetje slim hier mee om gaat dan kan dit je behoorlijk wat geld schelen per jaar qua abonnement.
    Ik ben in ieder geval erg blij dat ik ben over gestapt en ik vind het jammer dat ik dit niet eerder wist.
    Nu heb ik het geld wat ik anders aan telecom kwijt was nu over voor andere (leuke) dingen en dat is toch altijd heel erg fijn vind ik.

    Marielle 17 juli 2019


Gerelateerde blogs

Budget Mobiel gratis Happy Plugs
Budget Mobiel gratis Happy Plugs

Budget Mobiel heeft per 2 September een nieuwe actie. Bij het afsluiten van een Budget Mobiel abonnement, Onbeperkt of Basis, ... Lees verder

ACTIETelecom 2 september 2020