Telecom

Youfone

18 reviews
67% positief
11% neutraal
22% negatief

Youfone biedt altijd de scherpste Sim Only abonnementen via het betrouwbare KPN-netwerk en met downloadsnelheden tot 256 Mbit/s. Er is een brede keuzemogelijkheid voor verschillende bel/sms en databundels. Zo is er voor elke mobiele telefoongebruiker een passend Sim Only abonnement af te sluiten. De bundels zijn zowel in Nederland als in de EU geldig. Bellen/sms’en en internetbundels zijn beschikbaar als abonnementen van 1 jaar, 2 jaar of als maandabonnement.

Klanten houden via de persoonlijke MyYoufone omgeving altijd controle over de kosten met het bel- of dataplafond. Daarnaast biedt MyYoufone omgeving extra diensten & modules aan zoals een spaarprogramma, onderling bellen module, extra GB module en bestaande klanten kunnen in de Toestelshop refurbished telefoontoestellen kopen voor een scherpe prijs.

Daarom Youfone voor klanten:

  • Gratis klantenservice
  • Betrouwbaar KPN-netwerk
  • Bundels geldig binnen NL & EU
  • Gratis nummerbehoud
  • Controle over je kosten
  • Downloadsnelheid tot 256 Mbit/s
Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.

Reviews (18)

  • Martin
    Dubbele data maar niet unlimited 0 reacties

    Ik ben overgestapt naar youfone sinds een paar maanden. Ik zocht een goedkopere sim only en na wat prijzen te hebben vergeleken kwam ik bij youfone uit. Eigenlijk wou ik unlimited data maar die optie hebben ze niet bij youfone dus heb ik nu 20 gig. Eigenlijk ook wel genoeg maar wel jammer dat ze geen unlimited hebben. Nu moet ik toch mijn data in de gaten blijven houden. Verder is youfone prima, niks mis mee.

    Martin 26 oktober 2021

  • Tessa
    Overschrijden datalimiet 2 reacties

    Na het overschrijden van mijn datalimiet een zeer slecht gesprek gehad met Youfone. Ik heb meer dan € 100 moeten bijbetalen vanwege een technisch probleem met de Google Play Store. Hierdoor heb ik een tijd geen gebruik kunnen maken van internet. Ze geven pas op de 15 van de maand inzage in je verbruik. Ze denken niet mee en hebben geen klantvriendelijke oplossing. Ik heb geen dataplafond ingesteld en ik vind het ook belachelijk dat dit geld kost. Dit zal een gratis optie moeten zijn. Ik deed niets en Google Play Store ging meer dan 4 GB gebruiken. Wees niet naïef en doe het niet. Het kan je duur komen te staan, tenzij je wilt betalen voor een dataplafond...

    Tessa 11 oktober 2021

  • Benjamin
    Youfone Beste Sim Only 0 reacties

    Ik heb al Sim Only van verschillende providers gehad maar Youfone is wel de beste. Ze zijn structureel erg goedkoop en je krijgt dubbele data. Ook kun je ervoor kiezen om maandelijks je contract te kunnen opzeggen. Dit is zeer handig als je niet aan een langdurig contract vast wil zitten. Deze mogelijkheid mis ik vaak bij andere providers. Ook is het bereik heel goed. Ik heb vrijwel overal goede ontvangst en verbinding met internet. Eigenlijk kan ik niks negatiefs bedenken aan Youfone. Youfone doet gewoon wat het moet doen en wat je mag verwachten. Van veel bedrijven kun je dit helaas niet zeggen, maar van Youfone wel.

    Benjamin 9 oktober 2021

  • Tim en Laura
    Gratis dubbele data 0 reacties

    Vorige week heb ik en mijn vriendin Sim Only van Youfone genomen. Voornamelijk vanwege de dubbele data actie. Ik heb 4 GB + 4 GB voor 10 euro per maand en mijn vriendin heeft 10 GB + 10 GB voor 15 euro per maand. Beide hebben wij een 2 jarig abonnement. Je kunt zelfs een contract nemen die je elke maand kunt opzeggen, maar dat kost een paar euro extra. Wij hebben wel vertrouwen in Youfone, omdat ze van het KPN netwerk gebruik maken, dus hebben wij voor een 2 jarig abonnement gekozen. Mijn vriendin heeft een groter dataplan, omdat ze vaak in de trein naar school gaat. Hierdoor luistert ze veel muziek in de trein. Zelf gebruik ik niet veel data. 4 GB is dan ook meer dan genoeg voor mij. Een hele mooie actie van Youfone. Hele lage maandlasten en toch veel GB. Tegenwoordig is data ook bijna het enige wat je nodig hebt in je telefoonabonnement. Wij zijn twee heel tevreden klanten. Youfone, bedankt!

    Tim en Laura 8 oktober 2021

  • Vincent
    10 GB plus 10 GB datadeal 0 reacties

    Vorige maand een Youfone SimOnly abonnement afgesloten met de beste datadeal. Ik krijg 10 GB + 10 GB data dus 20 GB in totaal. Ik heb een dataplafon ingesteld zodat ik nooit over mijn data heen ga. Dit is wel belangrijk, want in het verleden ben ik er wel eens overheen gegaan. Dit was geen leuke verrassing op mijn rekening. Ik had het SimOnly pakket binnen een paar dagen in huis en het is gewoon plug and play. Simkaart er in en klaar. Het werkt direct. Je hoeft dus zelf niets te installeren of iets dergelijks. De prijs van Youfone is heel goed. Echt heel voordelig. De bundels zijn geldig in de hele Europese Unie, dat is ook fijn om te weten voordat je bijvoorbeeld op vakantie gaat. Youfone is simpelweg een goede SimOnly aanbieder.

    Vincent 7 oktober 2021

  • Max
    Youfone beste sim only 0 reacties

    Ik heb al een jaar sim only van Youfone en ik ben heel erg tevreden. Toen ik Youfone nam deed ik het vooral vanwege de goedkope prijs maar ik had weinig verwachtingen. Ze hebben mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen. Het is echt net zo goed als Vodafone of KPN. Ik ben zo tevreden dat ik er deze review aan wijdt. Internet is snel en ik heb overal goed bereik. Het beste van alles is de prijs. Die is elke maand lekker laag. Geen Vodafone of KPN meer voor mij. Zulke relatief onbekende partijen kunnen dus net zo goed zijn.

    Met de MyYoufone app kun je eenvoudig een bel- en dataplafond instellen. Dit is handig want ik hou niet altijd bij hoeveel belminten en data ik nog over heb. Als je overstapt naar Youfone kun je je oude nummer gewoon behouden. Dit kun je tijdens je bestelling aangeven en verder wordt alles gratis voor je geregeld. Dit had ik destijds ook gedaan.

    Max 6 oktober 2021

  • Mark
    Youfone vriendendienst 0 reacties

    Bij Youfone kun je samen met je vrienden profiteren van extra voodeel. Ik had hier nog nooit van gehoord, maar het is echt de moeite waard! Daarom schrijf ik deze review, in de hoop dat andere mensen hier ook wat aan hebben. Je kunt echt geld besparen op je telefoonkosten. Wanneer een vriend of vriendin ook Youfone neemt via jouw eigen bestellink, krijgen jullie beide 10 euro korting. Dit lijkt mij best een goede deal. Ik heb het al bij meerdere vrienden gedaan en hun doen het weer bij hun vrienden. Op deze manier besparen we allemaal wat op onze telefoonkosten. Het werkt echt heel simpel. Dit werkt zowel voor Sim Only als Internet & TV voor Thuis. Samen bespaar je dan 20 euro. Sim Only van Youfone is harstikke goed. Je zit gewoon op het netwerk van KPN, dus je hebt supersnel internet en een heel goed bereik. Met MyYoufone regel je al je zaken eenvoudig via de app. Nummerbehoud is ook gratis in geval je overstapt van een andere telecomprovider. Bij de Consumentenbond krijgt Youfone zelfs een 8,7, wat een harstikke goed cijfer is. Wat voor mij de doorslag gaf is toch echt de vriendendienst van Youfone. Ik heb redelijk veel vrienden en op deze manier besparen we allemaal wat geld. Wie wil dat nou niet? Ik heb er nog niemand over horen klagen. Top service, gewoon doen als je vrienden hebt en samen wat wilt besparen!

    Mark 5 oktober 2021

  • Sophie
    Youfone Sim Only waardeloze service 4 reacties

    Liever een paar euro meer betalen dan lid worden van Youfone. Zoals in andere recensies al staat: 'klant is koning' is hier ver te zoeken. Niet transparant, geen inhoudelijke uitleg maar wel de klant achterlaten met een torenhoge rekening zonder te weten waarvoor deze kosten precies zijn. Waardeloos! Ik vind de service van Youfone gewoon niet heel erg goed, je moet alles hier zo’n beetje zelf regelen.
    Ik ben Vodafone gewend en als ik daar iets mee had dan ging ik gewoon naar een van hun winkels en dan maakten zij dat voor mij a la minute weer in orde, deze service zit er bij Youfone niet bij en dat vind ik toch wel erg jammer.
    Nu moet ik hoe lang aan de telefoon hangen voor ik iemand aan de lijn heb en daarna word ik weer zes keer doorverbonden voor ik eindelijk iemand spreek die mij kan helpen.
    Dan heb ik toch liever een winkel waar je naartoe kunt gaan en dat het dan ook gelijk gemaakt wordt.

    Sophie 1 mei 2021

  • Natasha
    Youfone abonnement van Sim only 0 reacties

    Ik heb nu een Sim only abonnement afgesloten bij Youfone en je raadt nooit wat ik moet betalen per maand.
    Maar 6 euro!!!!!!
    Ik kom van een abonnement van 35 euro per maand en was hier eerlijk gezegd helemaal klaar mee.
    Ik hoor van iedereen om me heen dat ze tien euro of zelfs nog minder betalen.
    Eerder was het natuurlijk ook altijd zo dat je iedere twee jaar een nieuw toestel mocht en wou uitzoeken omdat je dan het nieuwste van het nieuwste had.
    Die leeftijd heb ik inmiddels gehad en ik vind het geen enkel probleem om een jaar of 5 met dezelfde telefoon te doen.
    Op de website van Youfone kun je kiezen uit: maandelijks opzegbaar, abonnement voor 1 jaar en een abonnement voor 2 jaar.
    Die laatste heb ik gekozen en daarbij heb ik de 1GB internet gekozen en 120 belminuten.
    Dat lijkt me toch een keurig pakket en ik weet zeker dat ik hier meer dan genoeg aan zal hebben.
    En dat alles dus voor maar 6 euro per maand, veel blijer dan dit kun je mij niet krijgen!

    Natasha 17 november 2020

  • Anja
    Klant is koning is ver te zoeken 2 reacties

    Vanmiddag wederom een gesprek gehad van 20 minuten maar er word gewoon totaal niet geluisterd naar klanten het is net een bandje wat er afgespeeld word. Ze hebben voorbeelden nodig om de lijn na te kijken na 4x dat aangeleverd te hebben word het nu voor een 5e x gevraagd een manager aan de telefoon krijgen lukt met geen mogelijkheid de chat via fb duurt lang voordat je reactie krijgt. Als je afspraken maakt met de klantenservice mag je toch verwachten als er een terug bel verzoek word ingediend dat je na 4 dagen word terug gebeld ook dit gebeurd niet simpel doet ze naam eer aan je word er simpel van ben blij dat me abonnement in oktober afgelopen is
    Klant is koning is ver te zoeken, YOUFONE?

    Anja 6 september 2020

  • Louise
    Onbeschofte service 2 reacties

    Sinds enkele maanden een abonnement met toestel afgesloten bij Youfone, nu is mijn toestel, een Samsung reeds 2 keer voor reparatie terug gestuurd. Nu is mijn toestel nog steeds niet betrouwbaar en blijft de ene naar de andere klacht aanhouden en optreden. Daarop gebeld met de klantenservice omdat ik er nu klaar mee ben en gewoon een nieuw toestel wil. Daar kreeg ik een bijzonder nare medewerker te spreken die duidelijk geen zin had om mijn verhaal aan te horen. En dit voor 90 cent per minuut. Er werd mij verteld dat ik mijn abbonement kon afkopen voor 36 euro, zelf een nieuw toestel kon kopen of dat ik mijn telefoon voor de zoveelste keer ter reparatie kon aanbieden. Nadat ik hem uitdrukkelijk verteld had dat ik dit op geen enkele manier van klantvriendelijkheid vind getuigen, aangezien ik de verzendkosten ook zelf moet betalen, en ook nog eens een middag thuis moet blijven omdat het toestel opgehaald moet worden, kreeg ik te horen dat ik gewoon pech had. Hem daarop verzocht om zijn leidinggevende.. "Die is er niet"... wanneer komt hij terug dan? "Hij is op vakantie". Tot wanneer? "Eind september".. Echt niet te geloven hoe ik hier afgescheept ben! Ik heb in het verleden nog nooit zo`n ONBESCHOFTE `service` meegemaakt. Mensen denk na. Als het toestel werkt prima maar owee als je eenmaal deze klantenservice van Youfone nodig hebt..

    Louise 25 augustus 2020

  • Richard
    Telefoon abonnement Youfone 0 reacties

    Voor de mensen met een telefoon abonnement van Youfone
    Ben al jaren klant van Youfone en in het algemeen tevrede.
    Maar hoe ik de laatste tijd behandeld ben is schandalig en kan niet door de beugel
    Ik heb een telefoon van huawei en het besturingssysteem wordt niet meer ondersteund waardoor ik geen Android meer heb en sommige apps niet meer kan downloaden of gebruiken
    Heb natuurlijk met dit probleem contact op genomem met Youfone meerdere keren maar elke keer hadden ze geen antwoord en moesten ze het uitzoeken De tweede keer dat ik belde sprak ik een jongen die mij vertelde dat ik trump maar moest bellen en dat ik maar geen huawei had moeten kopen
    Zal meerdere keren gebeld worden is niet gebeurt dus afspraken worden niet nagekomen Op het moment dat het moeilijk wordt of dat het ze wat gaat kosten ben je niks waard en kunnen ze niks voor je betekenen
    Het enige waar ik naar opzoek ben is toepasselijke oplossing voor mijn probleem
    Maar der wordt serieus naar gekeken
    Dus let op als je besluit je abonnement te verlengen en een nieuwe af te sluiten of je dit wel bij Youfone moet doen.

    Richard 20 augustus 2020

  • leon
    Goedkoop prima netwerk waardeloze klantenservice 1 reactie

    De kwaliteit van het netwerk van Youfone is prima en exact hetzelfde als het KPN netwerk. Ik vermoed dat de mast van KPN dichterbij staat dan die van Vodafone

    De klantenservice is echt bedroevend slecht. Ze hebben zelf alleen een eerste lijn en moeten ingewikkelde vragen doorzetten naar Youfone wat kennelijk geld kost want daar doen ze erg moeilijk over. De medewerkers van Youfone zijn overigens wel vriendelijk.

    De app en web-omgeving van Youfone werken redelijk. De facturen van Youfone zijn helaas niet heel duidelijk en ook de verbruiksmeter is een beetje wazig. Ik heb onbeperkt bellen en toch worden om de een of andere reden mijn belminuten gerekend. Ook zie ik mijn extra 1 GB data vanwege een Ziggo aansluiting niet duidelijk in de verbruiksmeter....

    4G en VoWiFi werken prima bij Youfone. Grappig is dat op iOS bij WiFi bellen bij mij KPN als netwerkprovider wordt weergegeven (op Android staat er wel WiFi bellen via Youfone).

    Conclusie: Youfone is erg goedkoop en heeft een prima netwerk . Zolang je maar geen contact hoeft te zoeken met de helpdesk.

    leon 15 augustus 2020

  • jannus
    onprofessioneel en niet klantvriendelijk 0 reacties

    Fijn is dat. Ik ben even 2 weekjes naar Griekenland geweest. Ik heb 1 keer een telefoongesprek gevoerd en ben op internet geweest, bleek dat ik op een netwerk zat van Albanië. Zonder het te weten had ik opeens een eindafrekening van totaal €109 euro.Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. De meneer die ik aan de telefoon had, gaf aan dat de
    kans groot was dat er in zulke uitzonderlijke gevallen een tegemoetkoming wordt toegekend. Thuis aangekomen heb ik gelijk, op advies van deze zelfde meneer, een bericht gestuurd via de ticketservice bij Youfone. Ik heb de situatie uitgelegd. Ik kreeg als antwoord dat er alleen wat gedaan kon worden als de factuur online was. Dit was eergisteren het geval. Naar aanleiding hiervan weer contact opgenomen. Krijg ik dit als antwoord:
    Ik kan je geen coulance toekennen. Voor deze kosten betaald ook Youfone een zeer hoog bedrag. Het toekennen van een coulance is hierdoor helaas niet mogelijk.
    Ik vind dit antwoord erg onprofessioneel en niet klantvriendelijk. Ik hoop dat hier alsnog wat aan gedaan kan worden.

    jannus 9 augustus 2020

  • inge
    Schande Youfone 2 reacties

    Mobiele telefoon wordt net afgesloten door Youfone! Of ik eerst even 140 euro wil betalen omdat ik teveel buiten mijn belbundel heb gebeld en dat kost 30 cent per minuut.
    Ik contact opgenomen met Youfone, uitgelegd dat ik in het crisisteam bij een zorginstelling werk en daardoor veel heb moeten bellen en de grens van mijn belbundel door alle hectiek mij even is ontschoten. Ook aangegeven dat ik nog tot op heden altijd binnen mijn bundel ben gebleven en dat er sinds begin maart een verlengingsvoorstel klaarstaat, waarbij ik nota bene voor 1,5 euro per maand extra onbeperkt kan bellen.
    Vervolgens gevraagd of ik dit nieuwe abonnement niet met terugwerkende kracht per 1 maart kan laten ingaan. Antwoord Nee. Vervolgens gevraagd om coulance. Antwoord Nee.
    Het antwoord van Youfone: Eerst betalen, en dan pas kunt u weer bellen mevrouw! Ik ben echt enorm teleurgesteld. Schande Youfone om in deze tijd over de rug van een hardwerkende zorgmedewerker jezelf te verrijken.

    inge 28 juli 2020

  • Youri
    Youfone goedkoop 4 reacties

    Er is maar één reden waarom ik bij youfone zit en dat vind ik ook de belangrijkste reden die je maar kunt bedenken.
    Youfone is lekker goedkoop en dat was waar ik naar op zoek was, ik weet honderd procent zeker dat er heel veel mensen zijn net als ik die wat moeten bezuinigen op bepaalde dingen en dan is youfone een echte uitkomst.
    En de kwaliteit hiervan is niet eens slecht waardoor het helemaal niet erg is om hier bij te zitten.

    Youri 25 januari 2020

  • John
    Youfone beoordeling 0 reacties

    Ik heb een goede ervaring met Youfone, zij leveren via het KPN netwerk, wat door heel Nederland goede beoordelingen krijgt.
    Ook bij mij werkt altijd alles goed via Youfone en wat heel handig is, is dat je je kosten zelf heel goed in beeld kunt houden, zodat je precies weet hoeveel je kwijt bent en ook waar aan.
    Laatst had ik een keer een vraag over mijn abonnement en toen heb ik de klantenservice hiervoor gebeld, normaal gesproken moet je daar bij bedreven e.d. altijd een bepaald bedrag per minuut voor betalen.
    Hier was dat niet zo, de klantenservice van Youfone helpt je altijd gratis en dat vind ik erg netjes.

    John 19 januari 2020

  • Marielle
    Goede aanbiedingen 1 reactie

    Youfone is een leuke en goede aanbieder als je de aanbiedingen hiervan een beetje in de gaten houdt.
    Af en toe zitten hier echt goede dingen bij en als je dan een beetje slim hier mee om gaat dan kan dit je behoorlijk wat geld schelen per jaar qua abonnement.
    Ik ben in ieder geval erg blij dat ik ben over gestapt en ik vind het jammer dat ik dit niet eerder wist.
    Nu heb ik het geld wat ik anders aan telecom kwijt was nu over voor andere (leuke) dingen en dat is toch altijd heel erg fijn vind ik.

    Marielle 17 juli 2019