Telecom

Vodafone

20 reviews
45% positief
Positief
15% neutraal
Neutraal
40% negatief
Negatief
Ontevreden over Vodafone?

Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

Telecomproviders prijzen vergelijken.


Reviews (20)

  • Sander
    Vodafone goede service 0 reacties

    Ik heb net ook een review geschreven over Ziggo dat ik blij ben met de service wat ze bieden als iets niet werkt. Ditzelfde geldt ook zeker voor Vodafone. Ik besef me dat Vodafone niet de goedkoopste is en als je elders goedkoper kunt, prima. Voor mij als een wat oudere man (pensioenleeftijd), kan het zeker uit als een bedrijf een goede service verleent. Hiermee doel ik op de klantenservice dat ze je helpen wanneer je hulp nodig hebt. Vodafone is hierin goed bereikbaar en handelt meteen als er iets moet gebeuren. Ik krijg ook korting op mijn Vodafone en Ziggo abonnement omdat deze samenwerken. Gratis tip van deze oude heer.

    Sander 5 mei 2021

  • Johanna
    Pak je voordeel met Vodafone en Ziggo 0 reacties

    Ik gebruik al jaren Sim Only van Vodafone in combinatie met Ziggo. Deze combinatie maakt het voor mij echt de moeite waard. Zo krijg ik 5 euro korting op mijn abonnement, dubbele data en vast nog een paar dingen die ik vergeten ben. Nooit problemen ondervonden met Vodafone, overal in Nederland goed bereik en supersnel internet. Zolang ze de combinatiekorting met Ziggo houden, zie je mij ook echt niet overstappen naar een andere provider. Ik ben een super tevreden klant. Lees je dit of zoek je ook een goede sim only aanbieder? Kijk dan even of je Ziggo hebt, want dan krijg je super goede deal.

    Johanna 23 april 2021

  • danielle
    Al jaren lang tevreden klant totdat 0 reacties

    Beste Vodagone/Ziggo,
    Al jarenlang ben ik samen met mijn ex bij jullie trouwe klant. Geen enkele klachten en altijd super genoten van jullie internet, tv en andere aanbiedingen.
    Echter ben ik nu gescheiden, mijn ex heeft zijn abonnement opgezegd per 11 november en ik laat mijn nieuwe abonnement ingaan per 10 november j.l.
    Ik kreeg vorige week vrijdag een brief waarin enkel stond dat mijn bestelling vertraagd was. Verder geen enkele informatie.
    Mijn internet (wifi) ligt er sinds dinsdag vanaf, tv had ik tot een uur geleden wel. Dit werd uitgeschakeld terwijl ik met jullie aan de telefoon zat.
    Mij werd medegedeeld dat dit klopt, omdat dit niet bij mijn abonnement kon, ik heb namelijk voor een humax kastje gekozen en heb nu nog een horizon staan.
    De humax kastjes zijn tot eind november niet leverbaar.
    Ik kreeg de volgende 3 opties:
    1. Mijn ex moet toestemming geven om zijn abonnement nog even te verlengen.
    2. Ik krijg kabeltv en een WiFi router en dan moet ik eind van de maand nog digitale tv erbij regelen.
    3. Wachten tot eind van de maand.
    De laatste is natuurlijk met 3 kinderen geen optie.
    Maar hoe belachelijk is dat jullie alleen melden dat er vertraging is en niet hoe of wat. Ik moet hier achter komen nadat ik zelf bel!
    En terwijl we dingen aan het regelen zijn wordt mijn televisie er alla minuut gegooid. Alsof jullie dat even vergeten waren en nu erachter kwamen.
    Dit had toch ook aan kunnen blijven staan dan was ik in ieder geval met de tv gered.
    Die lieve vrouw aan de telefoon heeft mij echt aan alle kanten geprobeerd te helpen, want laten we eerlijk wezen, deze vrouw kan hier ook echt niets aan doen. Zij doet gewoon haar werk.
    Maar als jullie iets niet kunnen leveren, laat dat dan fatsoenlijk weten en adverteer niet op internet dat het snel geleverd wordt. En zorg op zn minst voor een alternatief voor de mensen die nu zonder tv en internet zitten door jullie fout.
    Hopelijk kunnen jullie dit snel oplossen want wil het wel weer gewoon werkend hebben, ik geef 4 sterren want ben altijd blij geweest met jullie product.
    Met vriendelijke groet een boze klant die nu maar haar ex moet gaan bellen.

    danielle 21 december 2020

  • Julia
    Vodafone als mobiel provider 0 reacties

    Ik heb voor mijn mobiel al bij meerdere providers gezeten. Zo heb ik een lange tijd bij T-mobile gezeten en daar was altijd gedoe mee, toen overgestapt naar Ben en ook daar slechte ervaringen mee gehad. Was er een beetje moedeloos van geworden, maar hoorde van vriendinnen dat Vodafone heel erg fijn was. Hier wilde ik eerder niet aan beginnen omdat ik Vodafone altijd te duur vond. Maar nu ik er bij zit en mijn ervaring hier mee heb kan ik een eerlijk oordeel geven en ik ben echt van mening dat het zijn geld hier zeker waard is. Ik betaal dan wel een paar euro meer per maand, maar daarvoor krijg ik ook iedere twee jaar een nieuwe telefoon erbij en ook heb ik nog nooit gezeur gehad over het bereik of wat dan ook. Alles werkt hier altijd super goed.

    Julia 10 november 2020

  • patrick
    service had wat beter gemoeten 0 reacties

    In augustus heb ik een abonnement met een toestel afgesloten bij Vodafone. Ik heb hiervoor de Samsung S20 5G gekozen. Ik ben zeer te spreken tot november. Ik kwam er achter dat er op iedere foto die ik met de camera aan de achterzijde maakte er een vlekje te zien was. Ik ben er achter gekomen dat er een vuiltje tussen het beschermglas en de cameralens zit.
    Ik nam contact op met Vodafone en legde het probleem uit. Deze gaven aan dat ik het toestel moest opsturen of langs moest brengen in een Vodafone winkel. Hierdoor ben ik het toestel een aantal werkdagen kwijt. Ik krijg geen leen toestel omdat ik geen Vervangend toestel service heb afgesloten. Ik ga toch geen verzekering afsluiten omdat Samsung/ Vodafone geen degelijk product kunnen leveren. Het toestel is nog drie maanden oud en nu zit er al vuil tussen het beschermglas en cameralens. Misschien toch beter voor een IPhone kunnen kiezen.

    patrick 8 november 2020

  • Frank Dam
    Problemen met zendmast 0 reacties

    De bereikbaarheid van mijn 06 nummer is tot het nul punt gedaald. Er is inmiddels gebleken dat er zendmastproblemen zijn met de zendmast van Vodafone in mijn geval 4G. Een mogelijke oorzaak hiervan dat ik aan de rand van Zwolle woon en hierdoor amper of geheel niet bereikbaar ben op mijn 06 nummer. Andere bezoekers in mijn pand hebben dezelfde ervaring. De telefoon van mij en van derden geven amper 1 streepje aan wat genoeg zegt. Ik heb mijn telefoon laten controleren door techneuten v.w.b. de ontvangst en is er met het toestel niets aan de hand ook een vervangende simkaart heeft geen verbetering met zich mee gebracht. Ik heb vorige week en ook al eerder drie telefoonnummers doorgegeven waarvan Vodafone medewerkers een casus aangemaakt zou hebben zodat een mogelijk probleem bij de zendmast gevonden kon worden, dit is al maanden aan de gang. Het is dan ook opvallend te noemen dat ik voor de zoveelste keer contact op moest nemen met Vodafone (met lange wachttijden) en wat schetst mijn verbazing de casus niet te vinden was, dit is mij meerdere keren overkomen, blijkbaar verschuild Vodafone zich achter deze werkwijze. Eveneens ben ik getipt dat er in soortelijke problematiek rechtszaken zijn geweest tegen Vodafone ivm een verzoek m.b.t. kosteloze contract ontbinding door de kantonrechter. Ik verzoek u dringend de defecten aan de zendmasten te herstellen en zich niet te verschuilen dat een casus niet geregistreerd is of opnieuw nummers van derden te moeten doorgeven om een probleem met de zendmasten te kunnen opsporen want dit blijkt onzin. De stortingskaart van Vodafone blijkt niet goed te worden bijgehouden dit is gecontroleerd. Ik verzoek voor de laatste maal de zendmast problemen in Zwolle Zuid op te lossen en zo niet dan wens ik mijn abonnement bij Vodafone te beëindigen nog los van mijn verzoek om schadevergoeding want dat kan altijd

    Frank Dam 1 november 2020

  • Jenine
    Iphone 12 met Red Unlimited 0 reacties

    Ik heb de iPhone 12 besteld met een nieuw Red Unlimited Vodafone abonnement. Ze hadden een goede deal dat ik 2 euro korting per maand krijg en geen aansluitkosten hoef te betalen. Ben wel erg benieuwd naar de blauwe iPhone 12 64GB, op filmpjes zag ik dat het een hele mooie kleur betreft! Een dezer dagen wordt ik aangesloten en ontvang ik de iPhone ook. Spannend!

    Ps. heb al jaren lang Vodafone, altijd zeer goed bereik en een hele goede service. De app is ook zeer gemakkelijk en overzichtelijk waarop je de facturen en tegoeden kan inzien.

    Een tipje: ga naar je My Vodafone app , kies bundels aan en uitzetten. Zet op deze pagina je Blox beperkt internet aan. Dit betekent dat wanneer je over je bundel gaat, dat je internetsnelheid omlaag gaat. Hier heb je amper hinder van en zo hoef je nooit extra kosten te maken. De meeste mensen weten dit niet dus dacht ik zal het even melden.

    Jenine 26 oktober 2020

  • mans
    echt ontevreden over de service 1 reactie

    Ik ben echt on tevreden over de service van jullie! Breng mijn telefoon die net een halfjaar oud is bij de Vodafone van winkel en moet repareert worden. Liep vast stonk naar verbrand plastic en ben verzekerd. ze gingen het meteen opsturen zou hooguit twee weken duren en dat was ook echt voor mij het limiet want ik heb het voor as dinsdag nodig. Wat blijkt is pas afgelopen maandag beland bij de reparatie!! Serieus dit zijn geen afspraken en dynafix is druk en die vinden het ook niet kunnen wat er nu is gebeurd is! Zouden jullie mij kunnen contacten de mail ? Mijn gegevens zijn bij jullie bekend

    mans 22 september 2020

  • Lars
    Vodafone verdienmodel 0 reacties

    Vodafone heeft een te gek verdienmodel; die gaat echter buiten je bundel om. Pas vanaf €80,- krijg je een waarschuwing dat je buitensporigen kosten hebt gemaakt.
    De fout; ligt in eerste instantie bij mij, dat erken ik.
    Streamen terwijl je toestel niet meer op de wifi zit en dit niet door hebben, is stom.
    Maar je kunt ook bij €10,- of €20,- een melding geven of wanneer iemand abnormaal verbruikt.
    Maar dit is nou net niet hetgeen waar Vodafone op uit is.
    Medewerkers kunnen niets, mogen niets, alleen erkennen dat het vervelend is.
    Wees gewaarschuwd!!

    Lars 16 september 2020

  • Jilles
    Graag reageren Vodafone 0 reacties

    Omdat jullie weigeren contact te leggen per mail of telefoon.. ga ik het via reviews proberen

    Beste Vodafone drie maanden geleden sloten wij een abonnement af voor een toestel dat alleen gebruikt wordt om bereikbaar te zijn en heel af en toe een spelletje onderweg. Om die reden sloten wij het kleinste abonnement af. Tot onze schrik hebben we nooit eerder zo'n hoog verbruik gezien. We hebben abonnementen bij KPN en Budget Mobiel , dus we kunnen vergelijken. We belden met de klantenservice en die kon niets voor ons doen. Gaf wel het advies om de data 's nachts in huis uit te zetten. Omdat de kosten opliepen hebben we ons abonnement maar opgeschroefd. Er zitten dagen bij dat we meer dan 500 MB gebruiken, terwijl het toestel slechts in een tas zit. 's Nachts staat de telefoon inmiddels uit. En we hebben ook alle apps zo ingesteld dat ze alleen met WiFi geopend kunnen worden. Nu, na slechts tien dagen van het tegoed van deze maand, zitten wij op een verbruik van 4000 MB. En we maken nagenoeg GEEN gebruik van deze mobiel, daarvoor hebben we andere toestellen met onbeperkt data. Want nogmaals, het mobiel is er vooral voor iemand die bereikbaar moet zijn. Vodafone, hoe kan dit? Als jullie geen oplossing of verklaring kunnen geven willen wij het abonnement graag ontbinden.


    Groet ^Jilles

    Jilles 6 september 2020

  • Aad
    Arrogantie van Vodafone is groot 0 reacties

    U Kan hier schrijven tot u een ons weegt, maar de arrogantie van Vodafone is zo groot dat u vergeefs op antwoord zal moeten wachten, zelfs op een aangetekende brief wordt met een nietszeggend antwoord gereageerd dat ze er binnen 14 dagen met een antwoord zouden komen.
    Let even op de datum van de brief.

    Aad XXXXXX en Ria XXXXXX

    2903 EL Capelle aan den IJssel
    Vodafone Libertel BV
    t.a.v. afdeling annuleringen

    6221 KX Maastricht
    Capelle aan den IJssel, 12-06-2020
    Betreft: opzeggen abonnementen voor de telefoonnummers:
    06XXXXX033 en 06XXXXX669
    Geachte heer/mevrouw,
    Na herhaalde klachten voor wat betreft de dekking van het Vodafone netwerk rondom en in ons
    huis, meerdere berichten per uur maken mij er op attent dat alleen een noodoproep kan worden
    gedaan bij voldoende netwerk dekking, zie ik geen andere oplossing dan onze abonnementen voortijdig
    te beëindigen met behoud van onze telefoonnummers.
    Tevens gaan wij er van uit dat e.e.a. naar aanleiding van de 30 dagen regeling, zonder verdere kosten
    zal gaan en een oplossing zal worden aangeboden tot ieders tevredenheid i.v.m. het in gebreken blijven
    van voldoende zekerheid om het netwerk in geval van nood te kunnen gebruiken.
    Hierbij zeg ik onze abonnementen met onderstaande gegevens per eerstvolgende mogelijkheid na dagtekening op.
    Telefoonnummers: 06XXXXX033 en 06XXXXX669
    Naam: Aad XXXXXX en Ria XXXXXX

    2903 EL Capelle aan den IJssel
    aad@xxxxxxxx
    ria@xxxxxxxx
    De incassomachtigingen dienen tegelijkertijd te worden beëindigd.
    Daarnaast verzoek ik u hierbij tevens, overeenkomstig artikel 17 AVG, over te gaan tot onmiddellijke verwijdering van al
    onze persoonsgegevens in de zin van artikel 4(1) AVG, behoudens in de gevallen zoals opgesomd in artikel 17(3) AVG.
    Graag zie ik de bevestiging van onze opzeggingen en de verwijdering van onze persoonsgegevens tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Aad

    Tot op de dag van vandaag nog steeds niks van vodafone vernomen!

    Aad 2 september 2020

  • Harry
    slechte service in de Vodafone winkel in Heerlen 1 reactie

    Wat een slechte service in de Vodafone winkel in Heerlen. Teleurstellend gewoon dat jullie in een telefoonzaak geen telefoon vast durven te pakken 😅 ik snap dat jullie voorzichtig zijn ivm covid 19 maar dit gaat wel heel ver! Totaal geen service meer en dat voor zo'n duur abonnement wat ik bij jullie heb! Ik wilde verlengen maar dat ging dus niet, misschien een ideetje dat jullie de telefoons van de mensen even eerst ontsmetten voordat jullie ze vast pakken? Of latex handschoentjes? Maar een telefoonzaak wat geen telefoon aan raakt en dus de klant totaal geen service biedt kan echt niet!

    Harry 14 augustus 2020

  • Erik
    9 euro per maand prima service 0 reacties

    Ik betaal 9 euro per maand aan Vodafone, heb sinds jaren het beste bereik wat mogelijk is. Doordat ik dubbele data krijg (Ziggo + Vodafone deal) heb ik 2.0 GB per maand wat best veel is, zeker voor zo'n lage prijs. Daarna wordt het internet trager dus er komen geen extra kosten bij kijken als je hier eens overheen gaat.

    Er zullen best wat dingen fout gaan zoals ik in meerdere reviews en klachten lees maar bij mij ging alles goed. Ik had T-Mobile, wilde overstappen, kreeg een Vodafone sim-kaart toegestuurd. Die kon ik op een bepaalde datum in mijn telefoon plaatsen (wanneer het abonnement in ging) en alles werkte perfect sindsdien. Kreeg nog een smsje dat ik iets moest downloaden zodat alles goed zou gaan, gewoon op de link klikken en that's all.

    Moet wel eerlijk bekennen dat ik Vodafone altijd te duur vond maar nu met de Ziggo deal is het voor mij 100% de beste prijs/kwaliteit verhouding.

    Prijs: Top.
    Kwaliteit: Top.

    En nee, heb geen aandelen in Vodafone... :) Just happy dat alles zo goed werkt voor maar 9 euro in de maand!

    Erik 4 augustus 2020

  • Jantinus
    Onmogelijk om verbinding te maken 0 reacties

    Aangezien Vodafone weigert dit op te lossen en ik hier al dagen mee bezig ben, schrijf ik dit op Reviews.nl
    De prepaid kaart (telefoon van mijn moeder, puur in geval van nood) van Vodafone is al een ruim een week onbruikbaar door storing.
    Op hun website was niets te vinden over deze storing. Ik werd doorverwezen naar de chatrobot, die uiteraard antwoorden gaf die totaal niet sloegen op mijn vraag.
    Het contactformulier van Vodafone is tijdelijk buiten gebruik.
    Uiteindelijk vrijdag telefonisch contact gezocht. Na een half uur in de wacht en 3 keer verkeerd doorverbonden te zijn kon Tineke me vertellen dat er inderdaad een storing is met de Prepaid nummers. Tineke zou ons op de handmatige lijst zetten om dit te herstellen. Hallo, het is 2020!
    Tineke wist nog niet wanneer het opgelost zou zijn, kon maandag, dinsdag, maar ook woensdag zijn.
    Gisteren maar eens via Facebook Messenger contact gezocht. Aangezien we inmiddels al een nieuwe telefoon en een abonnement met ander nummer hadden besteld, verzocht ik Vodafone het beltegoed dat nog op de kaart staat terug te storten, maar dat weigeren ze, want de storing schijnt vandaag opgelost te zijn. Desondanks is het tot op heden onmogelijk om verbinding te maken.
    Vodafone denkt waarschijnlijk; we hebben de poen al binnen, we willen toch van die prepaid klanten af.
    Maar als je niet kunt leveren waar voor betaald is, zou het wel zo coulant zijn als je de fout toegeeft en het geld terug stort.
    In de tussentijd is het onmogelijk om met nummerbehoud naar een andere provider over te stappen. Wél kan Vodafone ons een abonnement aanbieden, maar daar hebben we uiteraard geen interesse in.
    Als Vodafone dit bij alle Vodafone prepaid klanten doet, levert dat aardig wat geld op.

    Jantinus 4 augustus 2020

  • Helene
    Vodafone heel tevreden 0 reacties

    Wat grappig ik lees al die negatieve reviews over Vodafone maar voor mij is het juist een verademing! Hiervoor had ik nooit bereik totdat ik overstapte naar Vodafone, vrijwel overal 5 streepjes inclusief in huis. Wij hebben Ziggo alles in 1 thuis waardoor je best wat korting krijgt als je een Vodafone abonnement afsluit. Dat deed ik dus meteen toen het kon.

    Helene 3 augustus 2020

  • henry
    Jammer 0 reacties

    Vodafone Nederland afgelopen vrijdag ben ik gebeld door de verkoopafdeling ivm verlengen van mijn abonnement. Een mooie aanbieding gekregen voor een 2-jarig Red abonnement, 15gb welke verdubbeld wordt naar 30gb (ivm Ziggo) en een iPhone 11pro max 64gb met een eenmalige bijbetaling van €521,- zonder verdere bijkomstige kosten per maand.
    Vrijdag was het te laat en ik zou zaterdag teruggebeld worden...dat is helaas niet gebeurd. Daarvoor in de plaats werd ik maandag tijdens werktijd gebeld (kon toen helaas niet opnemen) en zojuist nogmaals.
    Net te horen gekregen dat deze aanbieding niet meer geboden kan worden omdat men niet afweet van deze aanbieding, niets terug kan vinden in het systeem en dat ik nu €336,- eenmalig + 2 jaar lang maandelijks €34,- moet betalen voor hetzelfde toestel???
    Ik vind dit een hele vreemde gang van zaken en dit riekt naar misleiding, dit ben ik niet van jullie gewend en denk erover om nu zowel voor onze mobiele telefonie alsmede ons tv/internet naar een andere aanbieder over te stappen.
    Heel jammer dit, want de dienstverlening is altijd heel goed geweest.
    Ik hoop dat jullie nog willen nagaan wat er gebeurd is en een oplossing kunnen bieden.

    henry 3 augustus 2020

  • harry
    frustratie 0 reacties

    Nooit meer Vodafone. Belachelijk slechte ondersteuning. Abonnement stop gezet maar Vodafone heeft zelf de betaling niet stop gezet. Heb al uren verknald aan de telefoon en mails voor een miezerige €4 waarbij ik uiteindelijk dan zelf maar contact op moet nemen met Vesta Payment (leverancier van Vodafone).
    Helpdesk :”sorry meneer, de fout is hier gemaakt maar ik kan dit niet oplossen, ik ben maar een medewerker” aldus Sibel van Vodafone.

    harry 1 augustus 2020

  • Bart
    Abonnement met telefoon bij Vodafone 0 reacties

    De reden waarom ik als tiener bij Vodafone ben gekomen is omdat ik dan bij mijn abonnement eens in de twee jaar een nieuwe telefoon mocht uitzoeken.
    Op die leeftijd is het nog erg belangrijk wat voor telefoon je hebt, inmiddels maakt mij dit niet zo veel meer uit, zo lang die het maar goed doet.
    Maar desondanks zit ik nog steeds bij Vodafone, maar nu heb ik een heel ander abonnement.
    Waar ik, of eigenlijk mijn ouders, eerst bijna 50 euro per maand moesten betalen voor een abonnement (en hier zat dan per twee jaar een nieuwe telefoon bij), betaal ik nu maar 9 euro per maand.
    Dat is nogal een verschil, en dan allebei bij vodafone, nu moet ik wel zelf een telefoon kopen, maar dat vind ik niet erg.
    Ik doe er ook veel langer mee dan twee jaar, dus dit pakt voor mij erg goed uit.

    Bart 26 juli 2020

  • Robert
    frustratie 0 reacties

    Wat is dit een waardeloos bedrijf. Ik wil de data van de telefoon van mijn zoon uitbreiden. Dat moet toch zo gepiept zijn zou je denken. Nou niet bij Vodafone. Gisteren gebeld en de mevrouw aan de lijn kon mij niet verder helpen. Zij zou mij doorverbinden met een collega. Na 35 minuten in de wacht heb ik de verbinding maar verbroken. Vandaag poging 2. Ook deze mevrouw wilde mij doorverbinden maar verbrak de verbinding. Poging drie: deze mevrouw kon mij niet helpen want thuiswerken, bla, bla, bla moeilijk etc. Kreeg nog een grote mond omdat ik opmerkte dat ik het absurd vind dat zo’n groot bedrijf mensen niet normaal kan helpen. Net het weer geprobeerd. De jongeman zette mij ‘even’ in de wacht omdat er iets mis was met het systeem. Als ik was blijven hangen weet ik zeker dat ik nu nog steeds aan het wachten was. Nog steeds geen uitbreiding van de data maar wel een heleboel frustratie.

    Robert 26 juli 2020

  • andre
    nooit meer vodafone dacht ik 1 reactie

    Ik dacht toen ik vodafone had dat ik er wel klaar mee was. facturen die niet klopten, moeite met overzetten van mijn huidige telecomaanbieder en dan ook nog vaak geen bereik. telkens als ik wilde bellen hoorde ik mezelf en veel ruis. met vodafone contact gezocht en moet toch eerlijk zijn en zeggen dat ze me goed hebben geholpen. de ruis lag aan mijn telefoon, facturen werden goed gezet en de overzetting was op dat moment al geregeld.

    ze moeten wel een zogenaamde case waar je een klacht kan indienen sneller beantwoorden, dat duurt veel te lang maar verder ben ik nu tevreden.

    andre 24 juli 2020