Baby en kind

Van Asten Babysuperstore

11 reviews
45% positief
Positief
18% neutraal
Neutraal
36% negatief
Negatief
Ontevreden over Van Asten Babysuperstore?

Probeer eens de beste keuze Babyveilig.nl.


Reviews (11)

  • Dees
    Geen service 0 reacties

    Ontevreden over het product, omdat het product niet doet wat het zegt dat het zou moeten doen.
    Daar tweemaal telefonisch contact over gehad met de klantenservice. "U kunt het retourneren op onze kosten, dan moet u alleen even een mailtje sturen met een filmpje en uitleg."
    Al deze moeite gedaan, om vervolgens te horen dat ik zelf de kosten kan betalen.
    Vervolgens weer gebeld: "wij kunnen helaas niks doen". In mijn optiek is een creditfactuur zo gemaakt, maar blijkbaar is dit erg moeilijk.
    Het gaat mij niet om het geld, maar om het principe. Wanneer er toegezegd wordt dat je de kosten niet zelf hoeft te betalen, dan vind ik het ronduit schandalig dat dat dan tóch niet zo blijkt te zijn.
    Tevens kreeg ik ook een grote mond tijdens het gesprek.
    Service is het belangrijkste visitekaartje dat je hebt. Dus wat mij betreft: ik kom hier nooit meer.

    Dees 20 juli 2021

  • Quinten
    Slechtste klantenservice ooit ver van integer. 0 reacties

    23-05-2021: Keuze gemaakt om een kinderwagen set aan te schaffen van het merk Cybex, inclusief autostoel en base twv-1785,99. Deze zou op voorraad zijn en zo snel mogelijk geleverd worden.

    -31-05-2021:Omdat er nog steeds niks geleverd was toch maar contact opgenomen met klantenservice. Er werd mij verteld dat helaas de kinderwagen toch niet op voorraad was en deze is besteld bij de leverancier (Cybex). Omdat wij eind juli uitgerekend zijn van onze kleine wilde ik enige zekerheid. De medewerker van de klantenservice had geen twijfels en verzekerde ons, dat voor het einde van de maand juni alles geleverd moet zijn. Ik gaf in dit gesprek aan dat de kinderwagen elders op voorraad was en wij graag een restitutie willen. De medewerker stelde mij gerust en ik wilde deze toch een kans geven aangezien wij de wagen nog niet direct nodig hadden. (dom)

    -24-06-2021: Nog steeds geen levering of bericht mogen ontvangen, daarom contact opgenomen met de klantenservice. Deze vertelde ons dat de volledige kinderwagen op voorraad was en alleen de autostoel nog moet komen, alles zou bezorgd worden bij ons op maandag 28 juni. Hier was mevrouw nogmaals 100% zeker van.

    -03-07-2021: Nog steeds geen levering of bericht, dus weer de klantenservice gebeld. Deze mevrouw vertelde mij dat er nog niks op voorraad was. Ik vond dit opmerkelijk vanwege het eerdere bericht van haar collega, dat alles al op voorraad was behalve de autostoel. Ik uitte mijn zorgen omdat het nu wel heel spannend werd en mijn partner elk moment kan bevallen. Ik vroeg haar dat ook om in elk geval een autostoel te willen leveren, zodat wij het ziekenhuis uit kunnen na de bevalling. We moesten dan wel akkoord met enkel de autostoel zonder base. Hier gingen wij mee akkoord en zou zo snel mogelijk verstuurd worden. (uhuh) -.-

    05-07-2021: Een bericht van de klantenservice, dat het frame en autostoel (zonder base) klaar staan om verzonden te worden en wij de volgende dag een track and trace mogen ontvangen.

    07-07-2021: Ik was er klaar mee, mijn partner staat op knappen en heb dit gevoel uitgesproken bij een medewerkster. Ik vroeg dan ook om een oplossing, help! Ik kreeg te horen dat het onduidelijk was wanneer de rest geleverd ging worden en thats it. Ik heb de medewerker geconfronteerd met de eerdere beloftes en dat het vertrouwen weg is. Buiten hierboven genoemde datums hebben wij nog meerdere malen contact gehad met de klantenservice. Dit was echter kort contact omdat de medewerker die er mee bezig was niet aanwezig was.

    Het ging mij dan ook opvallen dat namen verzonnen werden. Ik had namelijk meerdere malen stemherkenning op iemand die zich elke keer anders voorstelde. Toen ik hier naar vroeg werd de medewerkster geïrriteerd en ontkende. Ik heb toen direct een leidinggevende gevraagd mij verder te woord staan.

    Deze vrouw stelde zich voor als Willeke. Ik heb het hele verhaal uitgelegd en dat mijn vertrouwen weg was, ik voelde mij verdrietig en machteloos.
    Als oplossing kreeg ik een tegoedbon van 20 euro aangeboden. De rest bleef hetzelfde van alleen het frame en kinderstoel zonder base. Ik ging hier 'niet' mee akkoord vanwege de zeer slechte ervaring. Hier reageerde Willeke op met reacties als "We willen allemaal wel is wat"Uw wilt geen gebruik maken van de oplossing die ik aanbied"Mijn tijd is kostbaar" Deze laatste opmerking was voor mij de druppel en naar mijn mening ver van professioneel. Ik vroeg daarom om haar direct leidinggevende, hier reageerde Willeke op met woorden als: "Er is niemand hoger dan ik" Ook toen ik officieel een klacht wilde indienen was dit niet mogelijk.

    Omdat de emoties opliepen heb ik het gesprek afgesloten zonder oplossing of enige klantvriendelijkheid. Later op de dag heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantenservice en met een ander nummer gebeld. Ik kreeg dezelfde medewerker aan de telefoon die zich weer anders voorstelde, ik heb dit gelaten voor wat het was. Tot ik vroeg met wie ik gesproken had en zij dit vergeten was en weer een andere naam opgaf, ook Willeke bleek Violetta. Ronduit slecht allemaal en ver van integer.

    Quinten 7 juli 2021

  • Jacquelien
    Wat een ontzettend slechte SERVICE 0 reacties

    Wat een ontzettend slechte SERVICE.
    'Slaapzak Zomer Briljant Baby Rainbow' aangekocht welke voor warme zomeravonden geschikt zou zijn. Echter zweet onze dochter hier enorm in, veel erger dan in iedere andere random pyama/slaapzak. Zij nemen niet van mij aan dat dit het geval is omdat ik hier geen bewijs van kan leveren (of ik het even wilde filmen). Medewerkster 'klantenservice' is niet bereid de slaapzak terug te nemen. De dame was niet onaardig maar wel héél star en niet servie-gericht. Teleurstellend. Van Asten Babysuperstore beloofd veel maar als je dus een probleem hebt met 1 van de aangekochte producten heb je pech. Erg jammer en niet van deze tijd.

    Jacquelien 28 juni 2021

  • K.
    Van Asten ervaring ZEER NEGATIEF 0 reacties

    Ik ben een zwangere moeder en heb bij Van Asten een Co-Sleeper Ledikant besteld. Om te beginnen wordt er niet gevraagd of de bezorging op etage bezorgd moet worden (desnoods tegen extra vergoeding). Dus ik ging vanuit dat dit standaard bij mij op 2e etage bezorgd zou worden. Bij aflevering bleek dit al gauw niet het geval te zijn. Het ging om een doos van 22KG! die ik uiteraard niet zelf kan optillen. Gelukkig was mijn man thuis en is het goedgekomen.

    Bij het uitpakken van het product zagen we dat er verfbeschadigingen aanwezig waren. Dit konden we uiteraard niet zo accepteren en wilden we het uiteraard retourneren. Maar dat gaat niet zomaar... Want je moet dat doos van 22KG zelf afleveren bij de post en fikse retour kosten uit je eigen zak betalen, terwijl er willens en wetens een ondeugdelijke product naar mij is verzonden. Dus NOOIT MEER VAN ASTEN BABYSUPERSTORE VOOR MIJ!!!

    K. 28 augustus 2020

  • Anniek
    Van asten babysuperstore mindere kwaliteit 0 reacties

    De van Asten babysuperstore staat er een beetje om bekend dat alles hier zo lekker goedkoop is en in de meeste gevallen is dit ook zo. Ik vind alleen wel vaak dat de kwaliteit hier dan ook wel echt te wensen over laat.

    Zelf ben ik iemand die dan liever eenmalig wat meer betaalt en dat de kwaliteit dan goed is, dan dat we meerdere keren iets goedkoops kopen en op deze manier uiteindelijk juist meer geld kwijt zijn dan in het andere geval.
    Dus je moet echt goed kijken wat je koopt hier en dan gaan bekijken of je voor de goedkopere of de duurdere versie kiest.

    Anniek 14 juli 2020

  • Lianne en Stefan
    goed geholpen door van asten 0 reacties

    Mooie winkel en je wordt er zeer goed geholpen door vrouwen die daadwerkelijk weten waar ze over praten. Mijn man en ik hebben hier vrijwel alles gekocht voor ons aankomende kindje! Een kinderwagen, kledingkast, bedje, autostoel en ga zo maar door. Koste ons in totaal 1500 euro maar dan heb je ook echt alles.

    Lianne en Stefan 23 mei 2020

  • Joyce
    Van asten baby superstore goedkoop 0 reacties

    Deze van asten baby superstore is echt veel goedkoper dan bijvoorbeeld prenatal of de babypark ofzo waar je vooral a merken kunt kopen.
    Je kunt ook prima a merken kopen hier, maar dus ook de minder dure b merken en dat kost je echt ontzettend veel geld.
    Alleen heb ik wel al meerdere keren meegemaakt dat je ook best wat kwaliteit moet inleveren hierdoor, dus dat is de afweging die je wel even moet maken.
    Zelf kijk ik gewoon per product of het nodig is dat dit van de beste kwaliteit is of dat het best iets goedkoper kan.

    Joyce 3 mei 2020

  • Annelies
    Van asten altijd laag geprijsd 0 reacties

    Als je goedkope babyspullen zoekt, dan kun je het beste naar de winkel of de webstite van Van Asten gaan.
    Hier houden ze altijd lage prijzen aan en kun je ook veel mooie spullen vinden van B-merken, deze zijn vaak net zo goed of soms zelfs beter dan dezelfde producten van de hele dure merken.
    Bijna onze hele baby uitzet komt bij van asten vandaan.

    Annelies 27 april 2020

  • Esme Utrecht
    5000m2 babywinkel 0 reacties

    Van Asten is 5000m2 groot.... Wij deden altijd online aankopen hier, tevens bij ons eerste kindje. Toen we zagen op de website dat er zo'n groot oppervlak aan winkel was, gingen we toch even een keer naar Tilburg om te kijken. Ons tweede kindje is een meisje geworden, dan heb je toch veel meer keuze qua kleding als bij een jongetje waar alles donkerblauw is en je alleen de keuze hebt tussen een broekje en truitje. Dit vond ik zelf wel leuk al is er zoveel keuze hier dat je haast in 1 dag de winkel niet doorkomt omdat je toch overal even bij gaat kijken en om informatie vraagt. In 3 jaar tijd is er best veel veranderd, tussen ons 1e en 2e kindje had je nieuwe autostoelen die beter gecertificeerd waren bijvoorbeeld, isofixen zijn nu helemaal in en ga zo maar door. Even weer on-topic: het is echt een grote aanrader om eens naar deze of een andere babywinkel te gaan, zeker bij je eerste kindje. Verkopers hebben namelijk veel handige informatie waar je veel mee kan. Wij hadden persoonlijk geen verkoper die perse veel en dure dingen wilde verkopen, gewoon een reële man.

    Esme Utrecht 3 maart 2020

  • Tina
    Van Asten Babywinkel 0 reacties

    Geweldige winkel met verreweg de meeste keuze als het gaat om baby artikelen. Wij hebben hier vrijwel alles in 1 keer online gekocht, denk dan aan een kinderwagen, autostoeltje, hele kinderkamer en een box. Om het op te vrolijken nog wat teddybeertjes en een lamp die goed kan dimmen en er heel leuk uit ziet. Waren in totaal iets van 1500 euro kwijt en hebben niet eens overal het goedkoopste gekozen. Zie soms alleen al kinderkamers van die prijs voorbij komen dus was erg blij met mijn aankoop. Moest alles wel in elkaar zetten en vooral de kinderkamer was een dagtaak omdat we een grote kast hadden, een commode en ledikant.
    Natuurlijk kan je zeggen: goedkoop is duurkoop maar dat is in dit geval zeker niet waar. Daarnaast ben ik van mening dat je geen dure autostoel hoeft aan te schaffen omdat die toch maar maximaal 9 maand mee kan, bij ons was dit overigens al 5 maand.... grote jongen is het.
    Hopelijk hebben jullie wat aan mijn tips.

    Tina 15 februari 2020

  • Irene en Bas
    Van Asten Babysuperstore review goedkoop 1 reactie

    Sinds 3 maanden zijn wij gezegend met een mooie baby. Ik kijk terug op een drukke tijd waar je erg veel moet regelen waaronder babywinkels vergelijken want je moet toch best veel aanschaffen voor je kind, zeker als het je eerste is. Van Asten Babystore was voor ons de babywinkel met verreweg de goedkoopste prijzen voor dezelfde producten. Denk bijvoorbeeld aan een babystoel die 30 euro goedkoper is bij Van Asten als bij andere winkels of een babykamer waar je zo 100 euro op kan besparen. Dit mag toch wel gezegd worden! Bedankt Van Asten! Overigens hebben we alles online besteld, Tilburg is voor ons helaas niet te doen. We hadden vaak bij de plaatselijke babywinkel gekeken en dan online gekocht, kan je ook veel geld besparen trouwens.

    Irene en Bas 8 januari 2020