Internet Tv

Tele2 Thuis

14 reviews
36% positief
Positief
21% neutraal
Neutraal
43% negatief
Negatief

Tele2 Thuis is een aanbieder voor internet en tv.

Ontevreden over Tele2 Thuis?

Probeer eens de beste keuze Oxxio Alles-in-1.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews ( 14 )

  • Annemarie
    Wie kan mij verder helpen 0 reacties

    Beste Tele2,
    Ik heb meer dan twee weken geleden mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon besteld en betaald. Een aanzienlijk bedrag is van mijn rekening geschreven. Ik heb echter geen bevestiging gekregen. Ik heb gelijk gebeld en zou uitgezocht worden. Na een week heb ik niets gehoord van jullie. Ik heb de klantenservice weer gebeld. Er zou een systeemfout zijn geweest op de website oid en er zouden meerdere bestellingen niet zijn doorgekomen. Ik zou nog een paar dagen geduld moeten hebben. Deze week heb ik wederom niets gehoord. Vandaag heb ik maar weer contact opgenomen met de klantenservice. Volgens de meneer van de klantenservice is er geen afdeling die mij verder kan helpen. Ik heb gevraagd naar de afdeling finance of naar zijn teamleider. Met zowel de teamleider en de afdeling finance kan geen contact worden opgenomen. Kortom ik moet het maar uitzoeken. Graag wil ik weten wie mij verder kan helpen.??

    Annemarie 9 september 2020

  • Tyler
    Tele2 thuis internet en tv 0 reacties

    Wij zitten voor ons internet en onze televisie bij Tele2 thuis.
    Daarvoor bij KPN maar dat beviel ons voor geen meter, dus na iets van 2 jaar al besloten om over te stappen naar iets anders.
    Zo kwamen wij bij Tele2 thuis terecht en tot nu toe ben ik niet ontevreden.
    Ik vind de prijs aan de hoge kant, dat dan weer wel. Ik ben nu meer geld kwijt dan dat ik voorheen bij KPN kwijt was.
    Maar daar staat tegenover dat alles nu wel naar behoren werkt, dus dat maakt veel goed.

    Tyler 29 augustus 2020

  • Karel
    Prijsverhogingen 0 reacties

    Tele2, die prijsverhogingen elk jaar lopen een beetje uit de hand, nu weer met 2.50 omhoog, ik wil dit niet meer, ik ga ook eens rondkijken naar iets anders... Misschien is Budget alles in 1 wat voor mij.., ik wil ook nog graag een boterham kunnen eten wat zo langzamerhand door alle verhogingen links en rechts steeds moeilijker wordt, schaamteloos

    Karel 29 augustus 2020

  • Dennis
    Tele2 televisie en internet 0 reacties

    Wij zijn vooral een groot voorstander van het internet van Tele2, deze werkt erg goed en is altijd snel. Wij zitten nooit met het probleem dat het internet het niet doet of langzaam is of iets wat hier ook maar een beetje op lijkt. Dit is echt een heel groot pluspunt aan Tele2 vind ik. De televisie van Tele2 vind ik niet zoveel bijzonders, het is gewoon 'normale' televisie, niets meer en niets minder. Maar dat is ook helemaal prima, want zo veel kijken wij toch geen televisie. Voor ons is Tele2 dus een hele goede keus geweest en pakt dit erg goed uit. Het is een aanbieder die wij zeker zouden aanraden als je veel waarde hecht aan goed en snel internet.

    Dennis 7 augustus 2020

  • Wim
    Een hoop gedoe 0 reacties

    Tele2 je zou denken dat ik superblij zou zijn dat we eindelijk een SMS bericht ontvangen dat onze internetaansluiting actief is. Heeft maar 7 weken geduurd.
    Niets is minder waar. Lieve Tele2 onze internetaansluiting is nog niet actief. Vanochtend nog een medewerker gesproken ( ik denk inmiddels medewerker nummer 20). Deze aardige heer wist te vertellen dat volgende week maandag een patch in de centrale wordt geplaatst. Heel raar, want Tele2 netwerken heeft ons vorige week bevestigd dat zij dit al gedaan hebben. Het enige wat wij nog nodig hebben is een NTU kastje in de meterkast, die kan worden aangesloten op
    Oké, ik zal niet alleen negatieve ervaringen opschrijven. Wij hebben een hele aardige heer van het escalatieteam gesproken (want als je dreigt de opdracht te annuleren, wordt je gelijk teruggebeld), hij heeft binnen een dag voor een noodoplossing gezorgd. Een digitenne kastje, zodat we toch tv kunnen kijken. En een 4g Wi-Fi module, zodat we toch kunnen internetten. Wat best handig is als je wegens Corona thuis moet werken.
    Tele2, ik had jullie altijd heel hoog zitten, de reclames vind ik geniaal en herkenbaar.. Maar ik ben op dit moment echt diep teleurgesteld. Ik zou graag deze week nog mijn aansluiting willen hebben. Ik heb nu 2 weekenden formule 1, via de iPad moeten kijken ( ja ik ben fan en heb zo uitgekeken naar de uitgestelde start van het seizoen), met happerend beeld, stilstaand beeld..ik heb gehuild...
    Vandaag weer maar weer eens gebeld. 50 minuten aan de telefoon gezeten, 4x doorverbonden. En wat denk je monteur was nog niet ingepland. 1e mogelijkheid 22 aug. Echt belachelijk dat dit zo lang moet duren. Dat dit niet geescaleerd kan worden.
    Gaan jullie zo om met nieuwe klanten of willen eigenlijk geen nieuwe klanten en alleen maar reclame maken voor Tele2. Hoe fijn het is om op afstand te werken in deze rare tijden.. Nou voorlopig gaat mijn databundel op van het creëren van we hotspot om thuis te kunnen werken.

    Wim 6 augustus 2020

  • Hendrik
    excuses maar geen vergoeding 0 reacties

    Telecommunicatie bedrijf Tele2 heeft klaarblijkelijk van communicatie zelf nog geen brood gegeten. Tot vier maal toe schieten jullie tekort in zowel mobiele abonnementsfacturen/aansluitingen als internetaansluitingen. Wanneer ik hier contact met jullie op neem worden er excuses gemaakt maar geen directe vergoedingen geboden onder de noemer "foutje". Hier moet ik het dan mee doen.
    Internet dat 3 maanden vantevoren wordt aangegeven voor een verhuizing, wordt weken te laat geleverd (geen alternatief geboden). Aansluitkosten voor een internetset worden dubbel in rekening gebracht van 150€. Ik moet hier zelf meerdere keren achter aan gaan om de kosten te niet te doen, daarnaast werd mij bij het doorgeven vd verhuizing verteld dat deze kosten NIET in rekening gebracht zouden worden. Een eenmalig tegoed 25gb internet wordt vervolgens maandelijks daarna toch in rekening gebracht waarbij de tele2 medewerker vertelde dat het slechts voor een maand was. En daar boven op een draadloze internetset/tv-set die vervolgens niet naar behoren werkt. Ondanks het 'x' aantal uren dat ik bij jullie aan de helpdesk heb gehangen heb ik nooit een klacht ingediend of een negatieve recensie achtergelaten.
    Echter wanneer ik (de klant) in gebreke kom, worden hier direct hoge kosten voor gevraagd. Ik heb contact gehad met jullie klantenservice. Mij werd verteld aan de telefoon dat er geen afsluiting zou plaatsvinden wanneer een openstaande factuur netjes overgemaakt zou worden. Een week na overmaken van de factuur krijg ik zojuist bericht dat ik tóch afgesloten word. Het bijpassende kostenplaatje is hier dan nog eens 700€++. Wanneer ik contact opneem met jullie helpdesk (chat) wordt mij verteld dat het soms een week kan duren voor de factuur in achting genomen wordt en ik het maar met de afsluiting moet doen. Jullie hebben mij geen enkele keer een extra brief of mail gestuurd als herinnering voor de openstaande factuur of dat hier een dergelijke deadline aan was verbonden.
    Samengevat;
    - het lijkt alsof jullie zelf bij verre niet de verantwoordelijk hoeven te dragen die jullie wél van jullie KLANT verwachten
    - jullie hebben verzuimd om beloofde diensten te leveren
    - de geboden gratis tijdelijke compensatie bleek niet tijdelijk, en wordt maandelijks volledig in rekening gebracht
    - factuur betaald, maar wordt nu alsnog afgesloten met als boodschap dat deze nog in behandeling is.
    Als laatste wordt mij overigens nog verteld dat ik me na afsluiting wel weer opnieuw kan aansluiten als ik bereid ben aansluitkosten te betalen.. Ik hoop toch dat we hier een meer passende oplossing voor gaan vinden Tele2 Nederland.

    Hendrik 31 juli 2020

  • Ronnie
    Tele2 thuis 0 reacties

    Eerder dacht ik altijd dat Tele2 alleen voor de telefoon was, maar dat had ik dus even helemaal mis. Tele2 is niet alleen voor de telefoon, maar kan ook voor internet en televisie. En aangezien wij onze telefoon hierbij hebben aangesloten leek het ons een logische keus om dat dan ook te doen met de internet en televisie. Dus dat hebben we dan ook maar gedaan. Maar om nu te zeggen dat we hier zo weg van zijn kan ik ook niet zeggen. Het werkt prima en de prijs is ook niet verkeerd, maar het is niet zo dat het veel beter is dan andere maatschappijen.

    Ronnie 9 februari 2020

  • Tim
    Tele2 thuis slecht 0 reacties

    Ik vind Tele2 thuis heel erg tegen vallen, ik had hier veel meer van verwacht toen ik voor ons dit dure abonnement hier afsloot.
    Voor dat geld vind ik dat ze ondermaats leveren.

    Tim 2 februari 2020

  • Sander
    Tele2 goedkoop 0 reacties

    Tele2 is echt veel goedkoper dan een heleboel andere aanbieders en waar dat aan ligt weet ik niet want de kwaliteit die ze leveren is net zo goed, al dan niet beter, als de duurdere aanbieders. Schijnbaar kan het voor hun uit om een lager bedrag te vragen dan de dure aanbieders, dit is ook wel slim want op die manier werf je natuurlijk klanten. Maar aan de andere kant heb je wel veel meer klanten nodig om het zelfde bedrag te ontvangen, maar dat is ook niet mijn probleem. Wij zijn in elk geval erg blij dat ze niet zo veel geld vragen om hier lid te mogen zijn. We zijn nog nooit ergens zo goedkoop uit geweest als hier.

    Sander 31 januari 2020

  • Ted
    Tele2 bezuinigen 0 reacties

    Als je moet bezuinigen op je huishoudbudget of als je dit gewoon graag wilt en je zoekt iets waar je minder geld aan kunt spenderen, dan is internet en tv vaak iets wat hier uitkomt.
    Bij ons was het ook nodig dus ik ben gaan onderzoeken wat de verschillende aanbieders kosten per maand.
    Dit resulteerde in mijn schrikken want ik wist niet en had ook nooit verwacht, dat hier zo’n groot verschil in prijs zou zitten.
    Tele2 is vele malen goedkoper dan een aantal andere bekende aanbieders.
    Wat hebben wij hier veel geld aan weggegooid, ik wou dat we veel eerder naar Tele2 waren gegaan.

    Ted 30 januari 2020

  • Tobias
    Tele2 thuis kan beter 0 reacties

    Tele2 thuis kan in mijn ogen beter. Veel andere maatschappijen hebben allerlei extra’s die kenkritiek of erbij kunt nemen als je daar een abonnement afsluit, maar bij Tele2 is dit eigenlijk niet zo waardoor ze zich niet bepaald onderscheiden van de rest. Dat vind ik zonde en ik denk dat ze hierdoor ook veel klanten mis lopen.

    Tobias 25 januari 2020

  • Jesse
    Leuke pakkende reclame 0 reacties

    Tele2 heeft altijd van die leuke en pakkende reclames vind ik. Ik zit zelf in dat wereldje namelijk dus ik herken dat soort dingen als de beste en de reclame van Tele2 die blijft je echt bij en dat is natuurlijk wat je wilt. Dat het in mensen hun hoofd gaat zitten en dan krijg je ze zover om over te stappen. Bij ons was dat niet nodig, wij zitten al jaren bij Tele2 en zijn hier heel tevreden over.

    Jesse 24 januari 2020

  • Flip
    Valt tegen 0 reacties

    Ik hoorde altijd zo veel positieve berichten over Tele 2 maar als ik naar mijn eigen ervaring hiermee kijk dan moet ik bekennen dat ik het behoorlijk tegen vind vallen.
    Dat is allemaal heel sneu en lullig misschien voor Tele 2 zelf om te lezen, maar aan de andere kant als ik niet eerlijk hem dan weten ze ook niet dat er iets moet veranderen lijkt me.

    Flip 10 juli 2019

  • Herman
    Tele2 goed 1 reactie

    Tele2 heeft heel goed en snel internet en tv, dat is ook niet zo heel vreemd aangezien het een van de grootste aanbieders van heel Nederland is samen met ziggo denk ik.
    Over ziggo hoor ik best veel klachten en over Tele2 hoor ik dit veel minder vaak en veel.
    Of het ook echt beter is weet ik niet, de kans is ook wel aanzienlijk groot dat het een beetje vergelijkbaar aan elkaar is.
    Bij mij in de vriendengroep zit bijna iedereen van wie ik het weet bij Tele2 of bij ziggo en het verschil zit hem dan vooral in de sportkanalen daar heeft ziggo wat meer van.
    Maar de box die ziggo heeft is dan volgens mij weer slechter, maar dat kan ik moet uit eigen ervaring zeggen.

    Herman 3 juni 2019


Gerelateerde blogs

Online.nl - Dat kan voordeliger
Online.nl - Dat kan voordeliger

Online.nl heeft een sterke prijsverlaging doorgevoerd. Op Alles-in-1 pakketten (DSL & KPN Glasvezel) wordt nu maar liefst ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 2 september 2020

Budget Alles-in-1 + Google Nest
Budget Alles-in-1 + Google Nest

Budget Alles-in-1 heeft per 1 September een nieuwe actie! Klanten die zowel internet als tv bestellen, ontvangen een Google ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 1 september 2020

Ziggo Mediabox Next
Ziggo Mediabox Next

Het is zo ver, Ziggo rolt de nieuwe en zeer verbeterde Mediabox uit, genaamd Next. Iedereen die een tv bundel heeft van Ziggo ... Lees verder

Internet Tv 2 september 2019