Telecom

Tele2 Mobiel

12 reviews
42% positief
Positief
17% neutraal
Neutraal
42% negatief
Negatief

Tele2 Nederland B.V. is één van de grootste communicatiebedrijven in Nederland. Het bedrijf biedt zowel de consumenten- de zakelijke als de wholesale markt een compleet pakket van communicatiediensten. Tele2 biedt vaste en mobiele spaar-, data-, internet-, tv- en ICT-diensten aan via een eigen infrastructuur, voorzien van de modernste netwerktechnologieën.

Wij zijn ervan overtuigd dat we succesvol kunnen zijn door iedereen te bieden wat hij of zij nodig heeft voor minder. Door te blijven verbeteren wat mensen inmiddels gewoon zijn gaan vinden. Door er altijd voor onze klanten te zijn. Tele2 gaat nog verder om de allerbeste telecomaanbieder van Nederland te worden.

Ontevreden over Tele2 Mobiel?

Probeer eens de beste keuze Simyo.

Telecomproviders prijzen vergelijken.


Reviews ( 12 )

  • Natasja1970
    Tele2 telecomprovider recensie 0 reacties

    Ik was eerst een beetje huiverig om naar tele2 over te stappen ivm de best veel negatieve recensies, maar ben uiteindelijk toch overgestapt naar een unlimited abonnement en voor de zekerheid voor 2,50 meer maandelijks opzegbaar.
    Ben nu drie maanden bij tele2 en het bevalt mij prima.
    Scheelt me 20 euro per maand.
    Is toch weer 20 €.
    Ja toch niet dan, egggg wel!!

    Natasja1970 14 september 2020

  • Lars Veenstra
    Tele2 mobiel Sim Only abonnement 0 reacties

    Vorige week besloten om een nieuwe telecomprovider te nemen omdat ik weinig vertrouwen meer had in mijn huidige omdat zij telkens de prijzen omhoog gooiden. Uitgekomen bij Tele2 Mobiel Sim Only, 7GB internetdata (11 euro), 200 belminuten en smsjes (2 euro), looptijd van 24 maanden.. Kosten per maand 13 euro en een eenmalige aansluitingskosten van 20 euro. Best een goede deal toch? Ik bel eigenlijk nooit, app altijd maar als je onbeperkt wilt bellen kost het je 5 euro in plaats van 2 euro dus 3 euro meer. Tele2 is dus best een goedkope provider als je maar weet wat je moet kiezen! Ik kon mijn huidige nummer behouden dus dat is ook wel fijn en dat was eigenlijk een must alvorens ik een overstap wilde gaan maken. Sinds gisteren is alles aangesloten en werkt het goed, internet deed het eerst niet maar moest iets omzetten in mijn telefoon, hierna werkte alles goed.

    Lars Veenstra 8 september 2020

  • Louis
    Waardeloze organisatie 0 reacties

    Fijn als TELE2 eerst de klantenservice en service op orde hebben ipv dit soort “leuke” dingetjes.
    Mijn vader (81) heeft 3 maanden zonder telefoonverbinding gezeten in Corona tijd (maart-mei). Vraag niet hoeveel telefoongesprekken het mij gekost heeft en hoeveel stress mijn vader heeft gehad! Om tot de conclusie te komen dat Tele2 dit niet adequaat kon regelen. 2 maanden abonnementsgeld terug terwijl een goede regeling zou worden getroffen. We hebben opgezegd en nu toch weer een foutje want de rekening van juli lag op de deurmat....
    NOOIT MEER TELE2!! Waardeloze organisatie!

    Louis 4 augustus 2020

  • John
    reageert helemaal nergens op 0 reacties

    Er kan hier wel gezegd worden dat men niets met zakelijk kan, maar Tele2 zakelijk reageert helemaal nergens op dus dan maar weer openbaar.
    Klacht begon met een Tele2 unlimited abonnement waarvan de databundel spontaan op was en er voor 20 euro een nieuwe bundel gekocht moest worden.
    Inmiddels is de klacht uitgebreid met e-mails die volledig onbeantwoord blijven en het feit dat het opzeggen van een maandelijks opzegbaar abonnement ook niet kan.
    Klachten zijn gemeld bij de ACM en laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die denkt klant te worden van Tele2.

    John 31 juli 2020

  • Daan
    Telefoon bij Tele2 0 reacties

    Nog niet heel lang geleden zijn wij overgestapt naar Tele2 omdat wij niet tevreden waren over de aanbieder waar wij daarvoor bij zaten.

    Sinds we bij Tele2 zitten is het wel iets beter geworden, naar nog steeds niet heel veel beter en al helemaal niet wat wij ervan gehoopt hadden. Het is jammer dat het op de reclames altijd zo mooi lijkt en dat het in werkelijkheid toch altijd een beetje tegen lijkt te vallen.

    Maar vooralsnog ben ik nog niet geel erg ontevreden, het is in ieder geval een heel stuk beter dan wat we daarvoor gewend waren.

    Daan 17 juli 2020

  • Yvon
    Tele2 naar budget mobiel 0 reacties

    Ik zat altijd bij Tele2 en ik dacht altijd dat ik hier erg goed zat gezien de prijs die je hier moest betalen maar dat blijkt nog best wel tegen te vallen.

    Nu zit ik bij budget mobiel en dat is pas echt vele malen goedkoper, dus als je iets zoekt waar je maar weinig hoeft te betalen dan moet je naar budget mobiel gaan en niet naar Tele2

    Yvon 13 juli 2020

  • Pjotr
    Geen 4G in het buitenland 0 reacties

    Wie had dat kunnen denken, Tele2 levert helemaal geen 4G internet in het buitenland wanneer je op vakantie bent.
    Mijn vriendin zit bij een andere provider en die doet het gewoon goed, maar ik kan bijna niets beginnen met die telefoon van mij.
    Het lijkt wel alsof ik jaaaaren terug ben in de tijd, nog in de tijd dat je helemaal geen internet op je mobiel had en je alleen kon sms’en en bellen zo voel ik me nu ook.

    Pjotr 3 juli 2020

  • Tom
    Tele2 veel te duur 0 reacties

    Iedereen in ons gezin heeft een abonnement bij Tele2 en hier hebben we nooit echt bij stil gestaan. Laatst hoorden we wat mijn broer en schoonzus betalen met hun gezin voor het abonnement en dat was voor ons even een realiteitscheck. Nooit gedacht dat hier zo’n verschil in kon zitten. Tele2 was veel duurder dan waar zij hun abonnement hebben.

    Tom 24 mei 2020

  • Julia
    Veel meer bellen 0 reacties

    Ik bel meer dan ooit tevoren, nu in de Corona tijd. En wat ben ik dan blij met mijn goedkope internet en bel abonnement van Tele 2, ik heb een vast bel tarief dus dat loopt gelukkig niet hoog op in de maand en kan ik net zo veel bellen als ik zelf wil

    Julia 26 april 2020

  • Tristan
    Tele2 telefoon 0 reacties

    Voor Tele2 mobiel betaal je maar een schijntje. Het is het goedkoopste abonnement dat ik ken en dat is ook precies wat ik zocht. Ik gebruik mijn telefoon dat dat helemaal prima is, dus ik heb de goede keus gemaakt. Mensen die ruim 50 euro voor een telefoon abonnement betalen zijn naar mijn mening ook echt niet goed snik.

    Tristan 16 april 2020

  • Max
    Tele2 prijzig 0 reacties

    Ik vind Tele2 een hele goede telecom aanbieder en we hebben ook nooit klachten hier over gehad.
    Het is daarentegen wel een prijzige aanbieder en als je een iets minder bekende variant moest dan scheelt dit je toch zeker een hele hoop geld hier heb ik al onderzoek naar gedaan.
    Ik ben alleen erg bang dat de kwaliteit dan zo achteruit gaat dus ik heb het tot nu toe nooit aan gedurfd om voor een goedkopere variant te kiezen.
    Misschien dat dat voor ons iets is voor 2020

    Max 31 december 2019

  • Bert
    Tele2 beoordeling 0 reacties

    Tele2 is een hele snelle en betrouwbare provider die overal veel en goed bereik heeft.
    Ik heb nog nooit het probleem gehad dat ik door het toedoen van mijn provider niet te bereiken was en ik ken mensen waarbij dit wel het geval is geweest (deze mensen hadden een andere Provider).

    Bert 18 november 2019


Gerelateerde blogs

Budget Mobiel gratis Happy Plugs
Budget Mobiel gratis Happy Plugs

Budget Mobiel heeft per 2 September een nieuwe actie. Bij het afsluiten van een Budget Mobiel abonnement, Onbeperkt of Basis, ... Lees verder

ACTIETelecom 2 september 2020