Internet Tv

T-Mobile Thuis

35 reviews
60% positief
Positief
6% neutraal
Neutraal
34% negatief
Negatief

T-Mobile thuis biedt Internet, tv en telefoon aan. Het is goedkoper dan de bekendere Internet en tv aanbieders. Het mooie aan T-Mobile Internet en tv is dat je het maandelijks aan kan passen naar je eigen wens. Ook handig voor als je bijvoorbeeld op vakantie gaat, dit scheelt toch kosten.

Ontevreden over T-Mobile Thuis?

Probeer eens de beste keuze Online.nl.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews (35)

  • Regina
    Top Service 0 reacties

    Ik heb sinds 2 maanden contact met Patrick A, van afdeling sales.
    Patrick heeft mij geholpen van begin tot het einde, komt netjes zijn afspraken na.
    Echt een topgozer, die staat voor zijn werk.
    Eerder contact gehad met andere collega's die beloven maar niets doen.
    Echt zo blij met Patrick A, van sales, daar kunnen zijn andere collega's nog wat van leren.

    Dus Patrick A van sales je bent een topgozer!

    Regina 15 juli 2021

  • graham
    Nooit zakelijk vast internet afsluiten 0 reacties

    Wij zitten thuis bij T-Mobile en hebben daar eigenlijk nooit problemen. Dus wij dachten we nemen ook T-Mobile zakelijk vast internet.

    Tijdens het afsluiten had er al een belletje moeten gaan rinkelen. Het afsluiten kon alleen doordat we telefonisch teruggebeld zouden worden. Keer op keer gebeurde dit niet. Eindelijk teruggebeld en alles aangesloten. Dit duurde ongeveer 1 week omdat er iemand langs moest komen om de lijn te controleren.

    Nu al anderhalve week geen internet. En je raadt het al. We worden teruggebeld door de afdeling die hierover gaat. Als je naar T-Mobile zakelijk belt word om de haverklap de verbinding verbroken. Zit af en toe hun mailbox vol.

    Echt nooit afsluiten! Als je service wilt ga dan niet naar T-Mobile!

    graham 12 juli 2021

  • Fred
    Internet Only van T-Mobile 0 reacties

    Aangezien ik al jaren geen tv meer kijk, heb ik gekozen voor een Internet Only abonnement van T-Mobile. Ik kijk alleen Netflix en YouTube. Hiervoor heb ik dus geen tv abonnement nodig. Wat ik bespaar op een tv abonnement, gebruik ik om Netflix te kunnen kijken. Ik geloof ook dat on demand video streaming platformen de toekomst zijn. Bij T-Mobile heb ik gekozen voor Internet Fast. Hiermee krijg je 100 Mbit/s download en 30 Mbit/s upload. Dit is voor mij voldoende. Hierdoor kan ik internetten en tegelijkertijd Netflix of YouTube kijken. Dat is geen enkel probleem. Omdat ik naast Netflix alleen een internet abonnement heb, ben ik lekker goedkoop uit. Dat kan ik wel meer mensen aanbevelen die niet of nauwelijks meer tv kijken. Wanneer ik echt wat wil zien, kan ik altijd programma's terugkijken via internet. T-Mobile is gewoon een prima provider. Ik krijg de internetsnelheid die ze beloven en ik heb nooit last van storingen. Ze zijn qua prijs ook vrij voordelig en als je ook een mobiel abonnement bij T-Mobile hebt is het wel mooi om ook internet bij hun te nemen. Alles onder één dak, dat is wel zo fijn. De installatie was een fluitje van een cent. Klantenservice heb ik nog geen contact mee gehad.

    Fred 11 juli 2021

  • Samantha
    Gratis overstappen naar T-Mobile Thuis 0 reacties

    Een tijdje geleden zocht ik naar een goedkopere internet en tv aanbieder. Veel prijzen vergelijkt en ik kwam uiteindelijk uit bij T-Mobile thuis. Ik had ze gebeld met wat vragen over de overstap en het aansluiten. Ze zeiden dat de overstap gratis is en dat bleek ook zo te zijn. De aansluiting nam ik met behulp van mijn vader maar zelf voor mijn rekening met het installatiepakket. Dit bleek eenvoudiger te zijn dan ik dacht. Binnen een half uurtje was alles aangesloten en het werkte direct. Dit is de eerste keer dat ik interactieve tv heb en dat had ik veel eerder moeten nemen. Daar ben ik zo blij mee. Terugkijken, pauzeren en terugspoelen. Dat geeft een hele andere dimensie aan televisie kijken. Nooit meer thuis hoeven te blijven voor een programma, want ik kijk het gewoon terug als ik eenmaal thuis ben. Over T-Mobile zelf ben ik zeer tevreden. Lage kosten en alles wat ik eigenlijk wil.

    Samantha 7 juli 2021

  • WE Idoe
    Slecht van T-Mobile thuis 0 reacties

    Op maandag 21 juni jl. hadden we een breuk in onze glasvezelkabel. Dus als gevolg hiervan geen TV, geen internet, geen WIFI, niets dus. Gebeld met T-Mobile en zij zouden een ticket doorsturen naar de KPN voor reparatie. Wij zouden bericht krijgen. Na 3 dagen hadden we nog niets gehoord dus weer bellen met T-mobile.
    Blijkbaar was de ticket niet doorgestuurd naar de KPN….FOUTJE….
    Op vrijdag hadden we iemand van de KPN die de glasvezel heeft gerepareerd. Maar nog steeds geen TV of normale internetverbinding. Lekker allemaal net voor het weekend met EK voetbal. Vrijdag weer gelijk gebeld met T-Mobile. Zij konden niet vinden waar het aan lag en zouden een ticket doorsturen naar de technische dienst. Inmiddels is het dinsdag 30 juni en we hebben nog steeds niets en niets gehoord. We hebben tussendoor een aantal keren gebeld met T-Mobile maar we krijgen alleen de mededeling dat het in behandeling is. Wanneer het is opgelost??? Niemand die het ons kan vertellen want ze weten het niet. We zijn al heel lang klant van T-Mobile met 2 x T-Mobile thuis en 3 mobiele abonnementen maar zoals het nu gaat denk ik dat we maar beter kunnen overstappen. Dit is niet het eerste probleem met T-Mobile maar wel het meest irritante want we weten nog steeds niet waar we aan toe zijn. Mijn mening??? Denk eerst goed na en vergelijk de verschillende providers voordat je met T-Mobile in zee ga. Wat wij gaan doen? Als het na het weekend nog steeds niet is opgelost OVERSTAPPEN!

    WE Idoe 30 juni 2021

  • Sander
    T-Mobile thuis vergelijken 0 reacties

    Wij zijn ook blij klant van T-Mobile thuis. Ze komen hun afspraken na, de prijzen zijn prima en bovenal leveren ze een goede tv ontvangst en goede internet verbinding. Meer kan je niet vragen van een internet en tv aanbieder. Ik zie T-Mobile als een provider die tussen alle providers in zit qua prijs en kwaliteit.
    Ziggo en KPN is enorm duurder en kwalitatief misschien iets beter want Ziggo heeft haar eigen zenders en KPN bestaat al zo lang en is heel solide. Er zijn ook uiterst goedkope opties als Budget Alles in 1 en voorheen Telfort. Dan kies ik toch iets wat ertussen zit qua prijs dus dat het altijd goed werkt maar niet dat je de hoofdprijs hoeft te betalen. Daarnaast hebben wij ook T-Mobile op onze mobiele telefoons aangesloten sinds kort waardoor we extra korting krijgen.

    Sander 28 juni 2021

  • Caroline
    TV van T-Mobile thuis goed 1 reactie

    Eindelijk een keer TV kunnen kijken zonder dat dit elke keer vastloopt of weg valt.
    Iets wat vrij normaal is zou je denken, maar bij ons thuis helaas niet.
    Wij hebben heel lang een contract bij een hele goedkope leverancier gehad, hier hadden wij ons toe laten verleiden door de prijs, maar dat heeft niet goed uitgepakt.
    Er was altijd wel iets aan de hand als we televisie wilden kijken, waardoor we dat ook steeds minder deden door de irritaties.
    Nu is het contract afgelopen en zijn we per direct over gestapt naar T-Mobile, mijn man had vooraf wat onderzoek gedaan en was hier op uit gekomen.
    En wat zijn we blij met deze overstap, want zoals ik al zei kunnen we eindelijk tv kijken op de manier zoals het hoort.
    En dat allemaal voor een prijs die niet eens duurder is dan wat we voorheen moesten betalen.
    Dus hoe je het ook went of keert, het is in alle gevallen een win win situatie.

    Caroline 22 juni 2021

  • frans
    tevreden over t-mobile thuis 0 reacties

    zeer tevreden over het t-mobile thuis pakket. eerlijk gezegd waren wij wel toe aan vernieuwing. jarenlang hadden we tv van kpn en internet van online met een hele ouder router en zonder tv kast. dat ging nog via de gewone kabel zonder dat je terug kon kijken. verder geen klachten over deze providers hoor jaren lang blij klant geweest. mijn vrouw zei tegen me: frans, laten we een alles in 1 pakket nemen waarbij we ook programma's kunnen terug kijken, dat kunnen al mijn vriendinnen ook. via een vergelijker uitgekomen bij t-mobile thuis internet en tv pakket die geheel geïnstalleerd zou worden, dit is reeds gebeurd door een zeer vriendelijke monteur. qua kosten maakt het weinig uit terwijl de internetsnelheid flink verhoogd is en we nu programma's kunnen terug kijken. we gaan er dus flink op vooruit voor dezelfde prijs. hier wil ik t-mobile thuis en de vergelijksite voor bedanken.

    frans 27 april 2021

  • Quido
    Overgestapt naar T-Mobile thuis betere prijs 0 reacties

    Vorige maand overgestapt naar T-Mobile thuis. Mede omdat we T-Mobile als mobiele provider hebben kregen wat enkele kortingen. Voor ons werd Ziggo te duur en zijn we verder gaan kijken waarbij we dus al wel snel uit kwamen bij T-Mobile thuis.
    Even op de website gesnuffeld, stond dat je een snelle internetverbinding kreeg tot 1 Gbit per seconde, een goed Wifi-modem, internetactieve tv, gratis ESPN sportzenders en het zou gemakkelijk zijn om je zenderpakketten uit te breiden voor een meerprijs. Dit voor 45 euro per maand! Terwijl ik bij Ziggo 60+ euro betaalde waren we hier al erg blij mee. Ook hoeven we de eerste 3 maanden maar 30 euro te betalen en krijgen we elke maand 5 euro korting omdat we, zoals eerder gesteld, een T-Mobile mobiel abonnement hebben. Oftewel we zijn 20 euro per maand vast goedkoper uit voor het internet en tv abonnement voor thuis. We krijgen 2,50 euro korting op ons T-Mobile mobiel abonnement en 2GB extra internet gratis.

    Het is dat we hier zelf achter kwamen nadat een vriend van ons had verteld dat dit je best veel geld kon besparen anders wisten we het niet. Ook goed dat vergelijksites dit aangeven als je jouw adres invoert!

    Ik hoop dat jullie iets aan mijn review cq ervaring hebben!

    Quido 25 april 2021

  • Annemarie
    Zeer en zeer slecht 0 reacties

    Zeer en zeer slecht! Vanaf het begin deugt de WiFi niet terwijl ik heb gekozen voor 100 snelheid ipv 50. Ook met WiFi versterker haalt het niets uit. Er is na heel veel telefoontjes en alle stappen tig keer doornemen eindelijk een monteur gekomen en toen was het even een paar weken goed. Daarna weer hetzelfde probleem. Tig telefoontjes gedaan, monteur toegezegd en dat is weer afgewezen, want de monteur was twee maanden geleden al geweest. Ze laten geen ruimte om kosteloos op te zeggen, zodat ik de kans krijg om een betere provider te nemen. Mijn kinderen missen hun online lessen en mijn zoon dreigt zelfs niet over te gaan op de middelbare school. Ze doen geen enkele concessies om me tegemoet te komen en ik ben compleet radeloos. Het komt hier op neer, ik moet het hier maar mee doen en wachten tot de contract tijd erop zit. Ik stap over op een andere provider en zit dan met dubbele kosten tm oktober. Dit is bij Radar neergelegd en ik zal juridische stappen ondernemen. Dit is meer dan schandalig en zeer onmenselijk. Nooit een abonnement bij Tmobile nemen!!! Het levert je heel veel stress en problemen op en het kost je heel veel geld. Kost ook nog heel veel tijd om te bellen, ik heb wel meerdere malen tot 45 minuten in de wacht gestaan. Vervolgens heb ik al een paar keer meegemaakt dat de verbinding verbroken werd en kon ik weer opnieuw beginnen. Ze zien het lijstje verschijnen en doen dan begripvol over de situatie, maar al heel gauw komt het tot niets en schiet ik er geen hol mee op.

    NEEM NOOIT DIENSTEN AF VAN T-MOBILE!!!

    Annemarie 16 april 2021

  • JP
    T-Mobile overstap ervaring 0 reacties

    Zeer tevreden op basis van mijn overstap ervaring en het gebruik van de T-Mobile thuis diensten. Waar ik eerst berust was op het feit dat T-Mobile eigenlijk een mobiele provider is, doet T-Mobile het uitstekend als het gaat om de service van internet en tv wat je thuis gebruikt. Wij kijken veel tv, de kids overdag en wij als ouders in de avond. Internet wordt gebruikt op tablets, telefoons, computers en alles werkt goed zonder enige hinder. Het aansluiten ging heel snel doordat er iemand langs kwam om alles aan te sluiten. Aangezien ik hier totaal geen kaas van heb gegeten vroegen we om een monteur die ons ook wat uitleg kon geven. Dit deed de monteur dan ook prima, hij ging pas weg toen hij zag dat de tv en internet verbinding werkte. En voor de mensen die opletten: T-Mobile thuis is vrij goedkoop, zeker als je ook T-Mobile op je telefoon hebt aangesloten.

    JP 3 april 2021

  • Tmobaal
    T-mobile thuis glasvezel zeeeer slecht 0 reacties

    Helaas overgestapt. Slecht aangelegd (totaal niet volgens de regels kadaster, maar als spagetti een paar cm diep onder de tegels door) Twee maanden geen vaste telefoon gehad, heel vaak storing met TV en internet. En een bizar slechte helpdesk, waar je na 45 minuten wachten (altijd is "momenteel de wachttijd iets langer dan u van ons gewend bent" NOT dus) iemand te spreken krijgt die geen verstand van zaken heeft.

    Tmobaal 20 maart 2021

  • Vincent
    T-Mobile goedkoopste internet en tv provider 0 reacties

    T-Mobile thuis internet en televisie is momenteel simpelweg de goedkoopste internet en tv provider van Nederland. Voor 30 euro krijg je Glasvezel internet 50 Mbit/s en 207 televisiekanalen. Geen HD kanalen trouwens, dat kan wel maar dan betaal je meer dan die 30 euro. Wij hebben het momenteel erg zwaar als gezin door de hele pandemie. Dit is de reden dat we voor alle vaste lasten zijn gaan kijken naar goedkopere opties. Dit scheelt ons op jaarbasis een snelle 420 euro! We gaan namelijk van 65 euro naar 30 euro!
    Is goedkoop duurkoop in deze kwestie? Ik vind van niet. T-Mobile thuis levert wat ze zeggen en alles werkt prima.

    Vincent 5 maart 2021

  • Tom de Jongh
    Belachelijk slechte en trage service 1 reactie

    T-mobile Thuis gekozen: krijg eerst m'n modem een week later dan gepland. Resultaat na installatie: geen verbinding. Week later een T-mobile monteur die zegt dat het aan KPN ligt. Weer een week later komt de KPN monteur, die laat zien dat er verbinding is 'tot aan het modem'.
    Kortom: ik heb een defect modem geleverd gekregen. Klantenservice stuurt het door naar de backoffice. Een ruime week later heb ik nog niets gehoord. Na een nieuw telefoontje geeft de backoffice aan de klantenservice medewerker aan dat die me geen nieuw modem op mag sturen, want het process ligt bij hun. Ondertussen wacht ik nog steeds. Dit duurt ondertussen al bijna een maand. Een maand geen internet terwijl ik het elke dag nodig heb voor werk. Echt ongelooflijk belachelijk.

    Tom de Jongh 23 februari 2021

  • Jan Freriks
    Schappelijke prijs voor internet en tv 1 reactie

    Ik kreeg een e-mail van T-Mobile (waarschijnlijk omdat ik klant ben van T-Mobile telefoon) dat als ik ook een internet en tv pakket zou nemen dat ik dan leuke kortingen zou ontvangen. Even de prijzen vergelijken en zelfs zonder kortingen ben ik goedkoper uit bij T-Mobile internet en tv in vergelijking met KPN. Eergisteren het installatiepakket ontvangen en ik schrijf nu deze review op het internet van mijn nieuwe internet provider: T-Mobile thuis.

    Jan Freriks 18 februari 2021

  • Yousef el Rabbaj
    KLACHT Overgestapt van KPN naar T-Mobile thuis 0 reacties

    Op 7 januari 2021 heb ik mij aangemeld voor T-Mobile Thuis Alles-in-1.
    Het ontvangen voorstel voor de pakket prijs bedroeg €42,50 per maand en doordat wij gebruik maken van 4 TELE2 onze mobiele abonnementen krijg ik korting voor onbepaald tijd.
    T-Mobile heeft de overstap geregeld met ingangsdatum dinsdag 26 januari 2021 waarbij er een monteur van Gideon gepland is tussen 12:00 en 14:00. Tot mijn verbazing is mijn KPN verbinding beëindigd op maandag 25 januari omstreeks 11:40.

    In aansluiting hierop heb ik telefonisch contact gezocht met zowel Gideon, T-Mobile als KPN en allen zonder succesvolle uitkomst. Gideon gaf aan niet eerder te kunnen, T-Mobile gaf aan hier niets aan te kunnen doen en voor KPN was het een raadsel en adviseerde mij een klacht brief te sturen.

    Tot mijn frustratie heb ik op maandagavond 25 januari de installatie zelfstandig uitgevoerd en heb T-Mobile op dinsdagochtend 26 januari omstreeks 9:00 hierover geïnformeerd.
    Aansluitend hierop heeft T-Mobile succesvol een lijnmeting gedaan en mijn thuis telefoon geactiveerd. Op dit moment is besproken dat afspraak voor de monteur van Gideon geannuleerd wordt. Met T-mobile helpdesk is bevestigd dat, aangezien de installatie door mij zelf is uitgevoerd en geen monteur benodigd is, de installatie kosten niet in rekening worden gebracht.

    Hierbij gaf ik tevens te kennen dat ik (na uitvoering van een snelheidstest) de beoogde internet snelheid van 1000 Mbit/s down & up bij lange na niet haalbaar is. Ondertussen heb ik mijn 1ste factuur ontvangen waarop de gemaakte afspraken lijken te missen. In aansluiting hierop heb ik op zaterdag 13 februari hierover contact gehad met T-mobile helpdesk en mijn beklag gedaan.
    Deze gaf in eerste instantie te kennen niet over de juiste informatie te beschikken en tevens niet geautoriseerd is om de wijziging door te voeren. Ook werden mijn aangeleverde onderwerpen van tafel geveegd en adviseerde mij een klachtbrief te sturen!
    Ik voelde mij volledig niet gehoord en wekte de indruk dat ik door mij door de T-mobile helpdesk onjuist ben geïnformeerd. Dit zette bij mij kwaad bloed en heb aangedrongen op het aboonmenet per direct te beëindigen en herstel naar KPN. Hoe kan het ook anders, gaf hij aan dat ik hiermee 1 dag te laat ben!

    Conclusie is dat T-mobile zich niet houdt aan de gemaakte afspraken zoals bij aanmelding is overeengekomen en zolang T-mobile in gebreke blijft ben ik genoodzaakt de geplande incasso op maandag 22 februari 2021 t.w.v. € 88,63 te storneren en de toekomstige betalingen te blokkeren.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw reactie belangstellend tegemoet.

    Yousef el Rabbaj 14 februari 2021

  • Katarzyna
    T mobile psychopatic team robbing a people 0 reacties

    Ik begin met t-mobile in 2019. Begin vanaf een periode van 3 weken zonder internetverbinding. Fout aan hun kant. Iemand vertelde me per telefoon dat ik niet voor deze periode hoef te betalen. Na 1,5 maand komt er een rekening met extra geld om te betalen als boete voor te laat komen. Op de internetpagina schreven ze dan dat incasso datum startdatum is, maar eerst herinnering wat via sms zou moeten komen zou na 14 dagen moeten komen. Het is niet . Het komt na de volgende dag dat ze niet kunnen incasseren. Dus bijvoorbeeld 22 van de maand vanaf dit moment beginnen ze je ook volgende maand en dezelfde incasso een paar keer met boete te tellen. Ik betaal ze in 6 maanden 600 euro en niemand kan het uitleggen. Ik stuur brieven die ze niet beantwoorden !!!! ze beroven normaal gesproken mensen op een witte dag en als je ze belt voor uitleg, praten ze met minachting omdat je niet betaalt. Elke week krijg ik een sms dat ik moet betalen, ook al betaal ik! Ik ga naar een advocaat voor schadevergoeding, analyseer uw rekeningen omdat ze vals spelen. Strafberekeningen zijn onjuist. Een bende psychopaten die mensen beroven !!!!

    Katarzyna 11 februari 2021

  • Rui Esteves
    T-Mobile thuis winkel eindhoven scam 1 reactie

    Volledige teleurstelling, ik heb me aangemeld voor de 4G Thuis-service in Woensel XL Eindhoven bij een T-mobile-winkel en werd volledig opgelicht. Dus de medewerker vertelde me eerst dat mijn woonwijk een goede 4G-dekking had en dat ik een goede internetsnelheid zou hebben (zoals minstens 100 mb / s), ik heb 180 euro uitgegeven aan het modemapparaat zodra ik thuiskwam, ik testte de internetsnelheid en het was slechts 25 mb / s echt verontrustend. Nu gebruik ik de service al meer dan 1 jaar en ik wil hem opzeggen, ik heb bijna een uur aan de telefoon doorgebracht en ik heb gemerkt dat het me 150 euro aan annuleringskosten gaat kosten. Dit is een totale overval en de medewerker hield me echt voor de gek omdat hij tegen me zei dat ik na 1 jaar niets zou hoeven betalen om het te annuleren en dat ik zelfs het modemapparaat niet kan retourneren! Dit is op veel niveaus gewoon verkeerd. Laat u niet misleiden door deze mensen!

    Rui Esteves 1 februari 2021

  • Sven
    Spijt van T-Mobile Thuis 0 reacties

    Wij zijn afgegaan op de mooie en goede verhalen over en vooral door T-Mobile thuis en hebben zo een wat overhaaste beslissing genomen om hier naar over te stappen.
    Nu hebben we daar achteraf gezien toch behoorlijk spijt van gekregen helaas.
    Hoe vaak wij wel niet met het probleem zitten dat de WIFI weer eens weg valt terwijl we ergens mee bezig zijn, is niet op twee handen meer te tellen.
    En wanneer dit niet het geval is, dan hebben we wel te maken met één van de vele storingen die zij ook hebben.
    Ik hoopte dat een extra router de oplossing zou zijn en daarom heb ik er voor gekozen om zelf een extra externe router aan te sluiten, maar dit bleek ook te mooi om waar te zijn en hielp helemaal niets.
    Wanneer we een keer iets terug willen kijken op televisie, valt dit ook standaard uit en kun je weer opnieuw beginnen.
    Zonder doorspoelfunctie wat de tv tegenwoordig heeft is dat ook niet grappig meer.
    Al meerdere keren de klantenservice hier over proberen te contacten, maar wanneer ik bel zit ik toch zo een kwartier of langer in de wachtrij.
    Daarna krijg je eindelijk iemand aan de telefoon, die je vervolgens weer moet doorverbinden en dan sta je daarna weer een tijd in de wachtrij.
    En als je de klantenservice belt sta je eerst minimaal 20 minuten in de wachtrij,
    Weinig positieve dingen dus helaas, het is even ons contract uitzitten hier en daarna stappen we echt over naar iets anders want dit is echt niet aan ons besteed.

    Sven 5 januari 2021

  • Jan Heijnen
    Overgestapt van KPN naar T-Mobile thuis 0 reacties

    Al jaren hebben wij gebruik gemaakt van KPN internet, televisie en bellen. Helaas door de pandemie mijn baan verloren dus zijn we eens gaan kijken waar we gemakkelijk op konden besparen. Een financieel adviseur heeft ons hierbij geholpen en deze stelde dat T-Mobile voor ons gunstig was omdat we gebruik maakten van T-Mobile op onze mobiele telefoons. Onze kosten zijn van 60+ euro naar 45 euro per maand gegaan. We hebben expres gekozen voor dezelfde internetsnelheid (100 Mbit/s) omdat ik tegenwoordig veel thuis werk. Dus bespaar door deze simpele overstap ongeveer 20 euro. Ben ook overgestapt op mijn energieleverancier wat me best wat geld oplevert.

    Hopelijk hebben jullie iets aan mijn review. 2021 is net begonnen, maak er wat moois van!

    Jan Heijnen 1 januari 2021