Internet Tv

T-Mobile Thuis

37 reviews
63% positief
5% neutraal
32% negatief

T-Mobile thuis biedt Internet, tv en telefoon aan. Het is goedkoper dan de bekendere Internet en tv aanbieders. Het mooie aan T-Mobile Internet en tv is dat je het maandelijks aan kan passen naar je eigen wens. Ook handig voor als je bijvoorbeeld op vakantie gaat, dit scheelt toch kosten.

Youfone Alles-in-1 is van alle internet en tv providers de beste keuze.

Reviews (37)

  • Mathilda
    Doe de T-mobile postcodecheck 0 reacties

    Ik heb de postcodecheck gedaan op de website van T-mobile en ik kon vervolgens gelijk een pakket kiezen. De keuze viel al snel op het interactieve tv en internet pakket. De reden waarom ik gekozen heb voor T-mobile is dat ze inclusief het klantenvoordeel de goedkoopste zijn. Als je al klant bent van T-mobile of Tele2 krijg je 5 euro korting op je maandbedrag. Hierdoor betaal ik de eerste 6 maanden 30 euro per maand en daarna 40 euro met een looptijd van 1 jaar.

    Het hele bestel- en installatieproces was zeer eenvoudig. Hun website is erg overzichtelijk en je kunt alles eenvoudig aan- of uitvinken. Een kind kan de was doen. Vervolgens kreeg ik alles netjes thuisgestuurd en mijn zoon heeft mij geholpen met de installatie. Zelf ben ik niet zo technisch maar mijn zoon is dat wel. Voor hem was het ook heel eenvoudig en hij was er zo klaar mee.

    Nu gebruik ik al een paar maanden T-mobile thuis en ik ben nog steeds zeer tevreden. Internet doet het perfect. Het is snel en er is nog geen moment geweest dat het niet werkte. Met interactieve tv ben ik ook heel erg blij. Hiervoor had ik geen interactieve tv maar op aanraden van mijn kinderen heb ik er toch voor gekozen. Ik wist niet dat ik zoveel plezier beleefde aan het pauzeren, terugspoelen en terugkijken van bepaalde programma's. Echt een aanrader. Mocht je ook T-mobile of Tele2 hebben, dan had ik ook serieus gekeken naar T-mobile thuis. Het is echt goed en de korting maakt het zeer interessant.

    Mathilda 19 oktober 2021

  • T. Keizer
    Goedkoopste internetabonnement van Nederland 2 reacties

    T-Mobile heeft het goedkoopste internetabonnement van Nederland. Dit was voor mij de reden om over te stappen naar het Internet Only abonnement van T-Mobile Thuis. Goed dat ik dit gedaan heb want ik heb er absoluut geen spijt van. Ik betaal een stuk minder en mijn internet is even goed als dat ik gewend was. De installatie was super eenvoudig, totaal geen problemen mee gehad. Kwestie van aansluiten, aanzetten en klaar. Als je T-Mobile Thuis gaat bestellen, hebben ze een hele handige tool om te berekenen hoeveel Mbit/s downloadsnelheid je nodig hebt om te kunnen internetten zonder haperingen. Je kunt aanvinken wat voor activiteiten je online doet en met hoeveel personen. Hier rolt een getal uit en dat is hoeveel Mbit/s je nodig hebt. Vervolgens kun je kiezen of je het Internet Basic of Internet Fast abonnement wilt. Heel handig, want ik wist nooit hoeveel Mbit/s ik precies nodig heb. Heel goed gedaan van T-Mobile om deze tool te integreren. Nu kan ik met zekerheid kiezen, zonder maar te gokken of voor de zekerheid maar het snelste te nemen terwijl dat helemaal niet nodig is.

    T. Keizer 11 oktober 2021

  • Luuk
    Internet Only van T-Mobile 0 reacties

    Internet Only van T-Mobile is perfect. TV kijken en bellen doe ik al jaren niet meer. Alles gaat via internet. Ik kijk eigenlijk alleen Netflix en bellen doe ik via Whatsapp. Aangezien ik alles online doe, bespaar ik veel op mijn vaste lasten. Dit kan ik meer mensen aanbevelen! Je krijgt een heel goed Wifi-Modem van T-Mobile. Het dit modem heb je overal in huis goede WIFI-ontvangst. Overal kan ik dus Netflix kijken. Op mijn televisiescherm, mobiel of tablet! Ik heb wat hulp gekregen bij de installatie, want ik ben niet echt technisch. Ze hadden mij zeer vriendelijk en geduldig geholpen, totdat alles perfect werkte. Kortom, als je ook wil besparen op je vaste lasten kan ik je zeker Internet Only van T-Mobile aanraden! Als je toch televisie wilt kijken, kun je dit ook gratis via verschillende apps doen.

    Luuk 6 oktober 2021

  • roy lucas
    opzeggen abonnement zorgt voor problemen 1 reactie

    na lange tijd problemen te hebben gehad met de diensten van tmobile thuis, besloten voor een andere provider te gaan. heb aantal klachten gemeld mbt wifi en afspelen van opnames en dergelijke. nu met opzeggen abonnement ben ik verplicht nog een maand opzegtermijn te ondergaan en deze natuurlijk ook te moeten betalen. geld terug omdat de dienst de afgelopen tijd niet voldeed is geen sprake van. Begin niet aan tmobile thuis als je het niet zeker weet!

    roy lucas 5 oktober 2021

  • Jaap
    T-Mobile Internet & Interactieve TV 0 reacties

    Ik ben overgestapt van Ziggo naar T-Mobile Thuis. Hier heb ik geen spijt van, omdat er voor mijn gevoel niet veel is veranderd. Alleen het maandbedrag is in positieve zin veranderd. Hier ging het mij ook voornamelijk om.

    Ik krijg er gratis EPSN bij, maar dat maakt mij verder niks uit. Dat kijk ik toch niet. Het is ook fijn dat je overal TV kunt kijken via internet, maar dit had ik ook met Ziggo. TV terugkijken en pauzeren werkt allemaal ongeveer hetzelfde als bij Ziggo en minstens even goed. Kortom, het verschil van interactieve TV tussen Ziggo en T-Mobile merk ik niet eens. Dan beter een lager maandbedrag betalen.

    Internet is ook gewoon prima geregeld. WiFi is lekker snel en hier merk ik ook weinig verschil met mijn vorige provider. Ik heb nog geen problemen ondervonden met internet. Ik heb overal in huis goed WiFi ontvangst en internet is lekker snel. Hier dus ook geen klachten over. Het is gewoon wat je van internet kunt verwachten, stabiel en snel.

    Ik heb zeker geen spijt dat ik overgestapt ben naar T-Mobile Thuis, maar ik heb wel spijt dat ik het niet eerder heb gedaan. Het scheelt mij toch weer wat tientjes in de maand die ik nu aan andere dingen kan uitgeven.

    Jaap 17 september 2021

  • Adi
    5 dagen zonder internet of oplossing 1 reactie

    Ongelofelijk dit. Sinds vrijdag brandt het FO-lampje niet meer en zitten we zonder internet. Als je dan de klantenservice belt krijg je te horen dat ze er een ticket van maken en ze na 5 werkdagen een response verwachten. Een internet-provider die in 2021 mensen voorschotelt dat ze ermee moeten omgaan dat ze 5 dagen geen internet hebben thuis.

    Hoe moet ik nu werken? Hoe moet mijn vriendin haar project afmaken?

    Als dit niet vandaag of morgen opgelost is, stappen we direct over. Wees gewaarschuwd als je hier een internet abonnement wilt aansluiten!!!!

    Adi 21 augustus 2021

  • Gerard
    Extra korting met Internet en TV van T-Mobile 0 reacties

    Als je T-Mobile hoort, denk je misschien niet direct aan internet en interactieve tv. De meeste mensen denken dan aan een mobiele telefoon abonnement. Daar was ik ook één van, tot ik erachter kwam dat ze ook internet en tv aanbieden. Ik zag het toevallig op hun website staan en aangezien ik ook een mobiel abonnement bij T-Mobile heb, was ik wel geïnteresseerd. Voornamelijk vanwege het feit dat je extra korting krijgt wanneer je al klant bent bij T-Mobile of Tele2.

    Toen ik besloten had om over te stappen naar T-Mobile Internet en TV, heb ik dit eenvoudig gedaan via internet. Ik heb gekozen voor Internet Basic (50 Mbit/s download en 30 Mbit/s upload), Wifi Plus (Wifi-punt voor perfecte wifi) en Interactieve TV. Vast Bellen kon volgens mij ook nog, maar hier heb ik niet voor gekozen, omdat ik al een mobiel abonnement bij T-Mobile heb. Ik kon het eenvoudig afsluiten via internet en de installatie was ook zeer eenvoudig te noemen.

    Nu heb ik het een aantal maanden in gebruik en ik ben echt tevreden. Het doet niets onder ten opzichte van mijn vorige provider. Internet is snel genoeg voor mij en super stabiel. Interactieve TV spreekt voor zich en ik wil nooit meer anders. Ik ben heel blij dat ik deze twee abonnementen kan combineren voor extra korting. Dat is toch mooi meegenomen!

    Gerard 17 augustus 2021

  • Regina
    Top Service 1 reactie

    Ik heb sinds 2 maanden contact met Patrick A, van afdeling sales.
    Patrick heeft mij geholpen van begin tot het einde, komt netjes zijn afspraken na.
    Echt een topgozer, die staat voor zijn werk.
    Eerder contact gehad met andere collega's die beloven maar niets doen.
    Echt zo blij met Patrick A, van sales, daar kunnen zijn andere collega's nog wat van leren.

    Dus Patrick A van sales je bent een topgozer!

    Regina 15 juli 2021

  • graham
    Nooit zakelijk vast internet afsluiten 0 reacties

    Wij zitten thuis bij T-Mobile en hebben daar eigenlijk nooit problemen. Dus wij dachten we nemen ook T-Mobile zakelijk vast internet.

    Tijdens het afsluiten had er al een belletje moeten gaan rinkelen. Het afsluiten kon alleen doordat we telefonisch teruggebeld zouden worden. Keer op keer gebeurde dit niet. Eindelijk teruggebeld en alles aangesloten. Dit duurde ongeveer 1 week omdat er iemand langs moest komen om de lijn te controleren.

    Nu al anderhalve week geen internet. En je raadt het al. We worden teruggebeld door de afdeling die hierover gaat. Als je naar T-Mobile zakelijk belt word om de haverklap de verbinding verbroken. Zit af en toe hun mailbox vol.

    Echt nooit afsluiten! Als je service wilt ga dan niet naar T-Mobile!

    graham 12 juli 2021

  • Fred
    Internet Only van T-Mobile 0 reacties

    Aangezien ik al jaren geen tv meer kijk, heb ik gekozen voor een Internet Only abonnement van T-Mobile. Ik kijk alleen Netflix en YouTube. Hiervoor heb ik dus geen tv abonnement nodig. Wat ik bespaar op een tv abonnement, gebruik ik om Netflix te kunnen kijken. Ik geloof ook dat on demand video streaming platformen de toekomst zijn. Bij T-Mobile heb ik gekozen voor Internet Fast. Hiermee krijg je 100 Mbit/s download en 30 Mbit/s upload. Dit is voor mij voldoende. Hierdoor kan ik internetten en tegelijkertijd Netflix of YouTube kijken. Dat is geen enkel probleem. Omdat ik naast Netflix alleen een internet abonnement heb, ben ik lekker goedkoop uit. Dat kan ik wel meer mensen aanbevelen die niet of nauwelijks meer tv kijken. Wanneer ik echt wat wil zien, kan ik altijd programma's terugkijken via internet. T-Mobile is gewoon een prima provider. Ik krijg de internetsnelheid die ze beloven en ik heb nooit last van storingen. Ze zijn qua prijs ook vrij voordelig en als je ook een mobiel abonnement bij T-Mobile hebt is het wel mooi om ook internet bij hun te nemen. Alles onder één dak, dat is wel zo fijn. De installatie was een fluitje van een cent. Klantenservice heb ik nog geen contact mee gehad.

    Fred 11 juli 2021

  • Samantha
    Gratis overstappen naar T-Mobile Thuis 0 reacties

    Een tijdje geleden zocht ik naar een goedkopere internet en tv aanbieder. Veel prijzen vergelijkt en ik kwam uiteindelijk uit bij T-Mobile thuis. Ik had ze gebeld met wat vragen over de overstap en het aansluiten. Ze zeiden dat de overstap gratis is en dat bleek ook zo te zijn. De aansluiting nam ik met behulp van mijn vader maar zelf voor mijn rekening met het installatiepakket. Dit bleek eenvoudiger te zijn dan ik dacht. Binnen een half uurtje was alles aangesloten en het werkte direct. Dit is de eerste keer dat ik interactieve tv heb en dat had ik veel eerder moeten nemen. Daar ben ik zo blij mee. Terugkijken, pauzeren en terugspoelen. Dat geeft een hele andere dimensie aan televisie kijken. Nooit meer thuis hoeven te blijven voor een programma, want ik kijk het gewoon terug als ik eenmaal thuis ben. Over T-Mobile zelf ben ik zeer tevreden. Lage kosten en alles wat ik eigenlijk wil.

    Samantha 7 juli 2021

  • WE Idoe
    Slecht van T-Mobile thuis 0 reacties

    Op maandag 21 juni jl. hadden we een breuk in onze glasvezelkabel. Dus als gevolg hiervan geen TV, geen internet, geen WIFI, niets dus. Gebeld met T-Mobile en zij zouden een ticket doorsturen naar de KPN voor reparatie. Wij zouden bericht krijgen. Na 3 dagen hadden we nog niets gehoord dus weer bellen met T-mobile.
    Blijkbaar was de ticket niet doorgestuurd naar de KPN….FOUTJE….
    Op vrijdag hadden we iemand van de KPN die de glasvezel heeft gerepareerd. Maar nog steeds geen TV of normale internetverbinding. Lekker allemaal net voor het weekend met EK voetbal. Vrijdag weer gelijk gebeld met T-Mobile. Zij konden niet vinden waar het aan lag en zouden een ticket doorsturen naar de technische dienst. Inmiddels is het dinsdag 30 juni en we hebben nog steeds niets en niets gehoord. We hebben tussendoor een aantal keren gebeld met T-Mobile maar we krijgen alleen de mededeling dat het in behandeling is. Wanneer het is opgelost??? Niemand die het ons kan vertellen want ze weten het niet. We zijn al heel lang klant van T-Mobile met 2 x T-Mobile thuis en 3 mobiele abonnementen maar zoals het nu gaat denk ik dat we maar beter kunnen overstappen. Dit is niet het eerste probleem met T-Mobile maar wel het meest irritante want we weten nog steeds niet waar we aan toe zijn. Mijn mening??? Denk eerst goed na en vergelijk de verschillende providers voordat je met T-Mobile in zee ga. Wat wij gaan doen? Als het na het weekend nog steeds niet is opgelost OVERSTAPPEN!

    WE Idoe 30 juni 2021

  • Sander
    T-Mobile thuis vergelijken 0 reacties

    Wij zijn ook blij klant van T-Mobile thuis. Ze komen hun afspraken na, de prijzen zijn prima en bovenal leveren ze een goede tv ontvangst en goede internet verbinding. Meer kan je niet vragen van een internet en tv aanbieder. Ik zie T-Mobile als een provider die tussen alle providers in zit qua prijs en kwaliteit.
    Ziggo en KPN is enorm duurder en kwalitatief misschien iets beter want Ziggo heeft haar eigen zenders en KPN bestaat al zo lang en is heel solide. Er zijn ook uiterst goedkope opties als Budget Alles in 1 en voorheen Telfort. Dan kies ik toch iets wat ertussen zit qua prijs dus dat het altijd goed werkt maar niet dat je de hoofdprijs hoeft te betalen. Daarnaast hebben wij ook T-Mobile op onze mobiele telefoons aangesloten sinds kort waardoor we extra korting krijgen.

    Sander 28 juni 2021

  • Caroline
    TV van T-Mobile thuis goed 1 reactie

    Eindelijk een keer TV kunnen kijken zonder dat dit elke keer vastloopt of weg valt.
    Iets wat vrij normaal is zou je denken, maar bij ons thuis helaas niet.
    Wij hebben heel lang een contract bij een hele goedkope leverancier gehad, hier hadden wij ons toe laten verleiden door de prijs, maar dat heeft niet goed uitgepakt.
    Er was altijd wel iets aan de hand als we televisie wilden kijken, waardoor we dat ook steeds minder deden door de irritaties.
    Nu is het contract afgelopen en zijn we per direct over gestapt naar T-Mobile, mijn man had vooraf wat onderzoek gedaan en was hier op uit gekomen.
    En wat zijn we blij met deze overstap, want zoals ik al zei kunnen we eindelijk tv kijken op de manier zoals het hoort.
    En dat allemaal voor een prijs die niet eens duurder is dan wat we voorheen moesten betalen.
    Dus hoe je het ook went of keert, het is in alle gevallen een win win situatie.

    Caroline 22 juni 2021

  • frans
    tevreden over t-mobile thuis 0 reacties

    zeer tevreden over het t-mobile thuis pakket. eerlijk gezegd waren wij wel toe aan vernieuwing. jarenlang hadden we tv van kpn en internet van online met een hele ouder router en zonder tv kast. dat ging nog via de gewone kabel zonder dat je terug kon kijken. verder geen klachten over deze providers hoor jaren lang blij klant geweest. mijn vrouw zei tegen me: frans, laten we een alles in 1 pakket nemen waarbij we ook programma's kunnen terug kijken, dat kunnen al mijn vriendinnen ook. via een vergelijker uitgekomen bij t-mobile thuis internet en tv pakket die geheel geïnstalleerd zou worden, dit is reeds gebeurd door een zeer vriendelijke monteur. qua kosten maakt het weinig uit terwijl de internetsnelheid flink verhoogd is en we nu programma's kunnen terug kijken. we gaan er dus flink op vooruit voor dezelfde prijs. hier wil ik t-mobile thuis en de vergelijksite voor bedanken.

    frans 27 april 2021

  • Quido
    Overgestapt naar T-Mobile thuis betere prijs 0 reacties

    Vorige maand overgestapt naar T-Mobile thuis. Mede omdat we T-Mobile als mobiele provider hebben kregen wat enkele kortingen. Voor ons werd Ziggo te duur en zijn we verder gaan kijken waarbij we dus al wel snel uit kwamen bij T-Mobile thuis.
    Even op de website gesnuffeld, stond dat je een snelle internetverbinding kreeg tot 1 Gbit per seconde, een goed Wifi-modem, internetactieve tv, gratis ESPN sportzenders en het zou gemakkelijk zijn om je zenderpakketten uit te breiden voor een meerprijs. Dit voor 45 euro per maand! Terwijl ik bij Ziggo 60+ euro betaalde waren we hier al erg blij mee. Ook hoeven we de eerste 3 maanden maar 30 euro te betalen en krijgen we elke maand 5 euro korting omdat we, zoals eerder gesteld, een T-Mobile mobiel abonnement hebben. Oftewel we zijn 20 euro per maand vast goedkoper uit voor het internet en tv abonnement voor thuis. We krijgen 2,50 euro korting op ons T-Mobile mobiel abonnement en 2GB extra internet gratis.

    Het is dat we hier zelf achter kwamen nadat een vriend van ons had verteld dat dit je best veel geld kon besparen anders wisten we het niet. Ook goed dat vergelijksites dit aangeven als je jouw adres invoert!

    Ik hoop dat jullie iets aan mijn review cq ervaring hebben!

    Quido 25 april 2021

  • Annemarie
    Zeer en zeer slecht 0 reacties

    Zeer en zeer slecht! Vanaf het begin deugt de WiFi niet terwijl ik heb gekozen voor 100 snelheid ipv 50. Ook met WiFi versterker haalt het niets uit. Er is na heel veel telefoontjes en alle stappen tig keer doornemen eindelijk een monteur gekomen en toen was het even een paar weken goed. Daarna weer hetzelfde probleem. Tig telefoontjes gedaan, monteur toegezegd en dat is weer afgewezen, want de monteur was twee maanden geleden al geweest. Ze laten geen ruimte om kosteloos op te zeggen, zodat ik de kans krijg om een betere provider te nemen. Mijn kinderen missen hun online lessen en mijn zoon dreigt zelfs niet over te gaan op de middelbare school. Ze doen geen enkele concessies om me tegemoet te komen en ik ben compleet radeloos. Het komt hier op neer, ik moet het hier maar mee doen en wachten tot de contract tijd erop zit. Ik stap over op een andere provider en zit dan met dubbele kosten tm oktober. Dit is bij Radar neergelegd en ik zal juridische stappen ondernemen. Dit is meer dan schandalig en zeer onmenselijk. Nooit een abonnement bij Tmobile nemen!!! Het levert je heel veel stress en problemen op en het kost je heel veel geld. Kost ook nog heel veel tijd om te bellen, ik heb wel meerdere malen tot 45 minuten in de wacht gestaan. Vervolgens heb ik al een paar keer meegemaakt dat de verbinding verbroken werd en kon ik weer opnieuw beginnen. Ze zien het lijstje verschijnen en doen dan begripvol over de situatie, maar al heel gauw komt het tot niets en schiet ik er geen hol mee op.

    NEEM NOOIT DIENSTEN AF VAN T-MOBILE!!!

    Annemarie 16 april 2021

  • JP
    T-Mobile overstap ervaring 0 reacties

    Zeer tevreden op basis van mijn overstap ervaring en het gebruik van de T-Mobile thuis diensten. Waar ik eerst berust was op het feit dat T-Mobile eigenlijk een mobiele provider is, doet T-Mobile het uitstekend als het gaat om de service van internet en tv wat je thuis gebruikt. Wij kijken veel tv, de kids overdag en wij als ouders in de avond. Internet wordt gebruikt op tablets, telefoons, computers en alles werkt goed zonder enige hinder. Het aansluiten ging heel snel doordat er iemand langs kwam om alles aan te sluiten. Aangezien ik hier totaal geen kaas van heb gegeten vroegen we om een monteur die ons ook wat uitleg kon geven. Dit deed de monteur dan ook prima, hij ging pas weg toen hij zag dat de tv en internet verbinding werkte. En voor de mensen die opletten: T-Mobile thuis is vrij goedkoop, zeker als je ook T-Mobile op je telefoon hebt aangesloten.

    JP 3 april 2021

  • Vincent
    T-Mobile goedkoopste internet en tv provider 0 reacties

    T-Mobile thuis internet en televisie is momenteel simpelweg de goedkoopste internet en tv provider van Nederland. Voor 30 euro krijg je Glasvezel internet 50 Mbit/s en 207 televisiekanalen. Geen HD kanalen trouwens, dat kan wel maar dan betaal je meer dan die 30 euro. Wij hebben het momenteel erg zwaar als gezin door de hele pandemie. Dit is de reden dat we voor alle vaste lasten zijn gaan kijken naar goedkopere opties. Dit scheelt ons op jaarbasis een snelle 420 euro! We gaan namelijk van 65 euro naar 30 euro!
    Is goedkoop duurkoop in deze kwestie? Ik vind van niet. T-Mobile thuis levert wat ze zeggen en alles werkt prima.

    Vincent 5 maart 2021

  • Tom de Jongh
    Belachelijk slechte en trage service 1 reactie

    T-mobile Thuis gekozen: krijg eerst m'n modem een week later dan gepland. Resultaat na installatie: geen verbinding. Week later een T-mobile monteur die zegt dat het aan KPN ligt. Weer een week later komt de KPN monteur, die laat zien dat er verbinding is 'tot aan het modem'.
    Kortom: ik heb een defect modem geleverd gekregen. Klantenservice stuurt het door naar de backoffice. Een ruime week later heb ik nog niets gehoord. Na een nieuw telefoontje geeft de backoffice aan de klantenservice medewerker aan dat die me geen nieuw modem op mag sturen, want het process ligt bij hun. Ondertussen wacht ik nog steeds. Dit duurt ondertussen al bijna een maand. Een maand geen internet terwijl ik het elke dag nodig heb voor werk. Echt ongelooflijk belachelijk.

    Tom de Jongh 23 februari 2021