Internet Tv

T-Mobile Thuis

28 reviews
57% positief
Positief
7% neutraal
Neutraal
36% negatief
Negatief

T-Mobile thuis biedt Internet, tv en telefoon aan. Het is goedkoper dan de bekendere Internet en tv aanbieders. Het mooie aan T-Mobile Internet en tv is dat je het maandelijks aan kan passen naar je eigen wens. Ook handig voor als je bijvoorbeeld op vakantie gaat, dit scheelt toch kosten.

Ontevreden over T-Mobile Thuis?

Probeer eens de beste keuze Online.nl.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews ( 28 )

  • frans
    tevreden over t-mobile thuis 0 reacties

    zeer tevreden over het t-mobile thuis pakket. eerlijk gezegd waren wij wel toe aan vernieuwing. jarenlang hadden we tv van kpn en internet van online met een hele ouder router en zonder tv kast. dat ging nog via de gewone kabel zonder dat je terug kon kijken. verder geen klachten over deze providers hoor jaren lang blij klant geweest. mijn vrouw zei tegen me: frans, laten we een alles in 1 pakket nemen waarbij we ook programma's kunnen terug kijken, dat kunnen al mijn vriendinnen ook. via een vergelijker uitgekomen bij t-mobile thuis internet en tv pakket die geheel geïnstalleerd zou worden, dit is reeds gebeurd door een zeer vriendelijke monteur. qua kosten maakt het weinig uit terwijl de internetsnelheid flink verhoogd is en we nu programma's kunnen terug kijken. we gaan er dus flink op vooruit voor dezelfde prijs. hier wil ik t-mobile thuis en de vergelijksite voor bedanken.

    frans 27 april 2021

  • Quido
    Overgestapt naar T-Mobile thuis betere prijs 0 reacties

    Vorige maand overgestapt naar T-Mobile thuis. Mede omdat we T-Mobile als mobiele provider hebben kregen wat enkele kortingen. Voor ons werd Ziggo te duur en zijn we verder gaan kijken waarbij we dus al wel snel uit kwamen bij T-Mobile thuis.
    Even op de website gesnuffeld, stond dat je een snelle internetverbinding kreeg tot 1 Gbit per seconde, een goed Wifi-modem, internetactieve tv, gratis ESPN sportzenders en het zou gemakkelijk zijn om je zenderpakketten uit te breiden voor een meerprijs. Dit voor 45 euro per maand! Terwijl ik bij Ziggo 60+ euro betaalde waren we hier al erg blij mee. Ook hoeven we de eerste 3 maanden maar 30 euro te betalen en krijgen we elke maand 5 euro korting omdat we, zoals eerder gesteld, een T-Mobile mobiel abonnement hebben. Oftewel we zijn 20 euro per maand vast goedkoper uit voor het internet en tv abonnement voor thuis. We krijgen 2,50 euro korting op ons T-Mobile mobiel abonnement en 2GB extra internet gratis.

    Het is dat we hier zelf achter kwamen nadat een vriend van ons had verteld dat dit je best veel geld kon besparen anders wisten we het niet. Ook goed dat vergelijksites dit aangeven als je jouw adres invoert!

    Ik hoop dat jullie iets aan mijn review cq ervaring hebben!

    Quido 25 april 2021

  • Annemarie
    Zeer en zeer slecht 0 reacties

    Zeer en zeer slecht! Vanaf het begin deugt de WiFi niet terwijl ik heb gekozen voor 100 snelheid ipv 50. Ook met WiFi versterker haalt het niets uit. Er is na heel veel telefoontjes en alle stappen tig keer doornemen eindelijk een monteur gekomen en toen was het even een paar weken goed. Daarna weer hetzelfde probleem. Tig telefoontjes gedaan, monteur toegezegd en dat is weer afgewezen, want de monteur was twee maanden geleden al geweest. Ze laten geen ruimte om kosteloos op te zeggen, zodat ik de kans krijg om een betere provider te nemen. Mijn kinderen missen hun online lessen en mijn zoon dreigt zelfs niet over te gaan op de middelbare school. Ze doen geen enkele concessies om me tegemoet te komen en ik ben compleet radeloos. Het komt hier op neer, ik moet het hier maar mee doen en wachten tot de contract tijd erop zit. Ik stap over op een andere provider en zit dan met dubbele kosten tm oktober. Dit is bij Radar neergelegd en ik zal juridische stappen ondernemen. Dit is meer dan schandalig en zeer onmenselijk. Nooit een abonnement bij Tmobile nemen!!! Het levert je heel veel stress en problemen op en het kost je heel veel geld. Kost ook nog heel veel tijd om te bellen, ik heb wel meerdere malen tot 45 minuten in de wacht gestaan. Vervolgens heb ik al een paar keer meegemaakt dat de verbinding verbroken werd en kon ik weer opnieuw beginnen. Ze zien het lijstje verschijnen en doen dan begripvol over de situatie, maar al heel gauw komt het tot niets en schiet ik er geen hol mee op.

    NEEM NOOIT DIENSTEN AF VAN T-MOBILE!!!

    Annemarie 16 april 2021

  • JP
    T-Mobile overstap ervaring 0 reacties

    Zeer tevreden op basis van mijn overstap ervaring en het gebruik van de T-Mobile thuis diensten. Waar ik eerst berust was op het feit dat T-Mobile eigenlijk een mobiele provider is, doet T-Mobile het uitstekend als het gaat om de service van internet en tv wat je thuis gebruikt. Wij kijken veel tv, de kids overdag en wij als ouders in de avond. Internet wordt gebruikt op tablets, telefoons, computers en alles werkt goed zonder enige hinder. Het aansluiten ging heel snel doordat er iemand langs kwam om alles aan te sluiten. Aangezien ik hier totaal geen kaas van heb gegeten vroegen we om een monteur die ons ook wat uitleg kon geven. Dit deed de monteur dan ook prima, hij ging pas weg toen hij zag dat de tv en internet verbinding werkte. En voor de mensen die opletten: T-Mobile thuis is vrij goedkoop, zeker als je ook T-Mobile op je telefoon hebt aangesloten.

    JP 3 april 2021

  • Tmobaal
    T-mobile thuis glasvezel zeeeer slecht 0 reacties

    Helaas overgestapt. Slecht aangelegd (totaal niet volgens de regels kadaster, maar als spagetti een paar cm diep onder de tegels door) Twee maanden geen vaste telefoon gehad, heel vaak storing met TV en internet. En een bizar slechte helpdesk, waar je na 45 minuten wachten (altijd is "momenteel de wachttijd iets langer dan u van ons gewend bent" NOT dus) iemand te spreken krijgt die geen verstand van zaken heeft.

    Tmobaal 20 maart 2021

  • Vincent
    T-Mobile goedkoopste internet en tv provider 0 reacties

    T-Mobile thuis internet en televisie is momenteel simpelweg de goedkoopste internet en tv provider van Nederland. Voor 30 euro krijg je Glasvezel internet 50 Mbit/s en 207 televisiekanalen. Geen HD kanalen trouwens, dat kan wel maar dan betaal je meer dan die 30 euro. Wij hebben het momenteel erg zwaar als gezin door de hele pandemie. Dit is de reden dat we voor alle vaste lasten zijn gaan kijken naar goedkopere opties. Dit scheelt ons op jaarbasis een snelle 420 euro! We gaan namelijk van 65 euro naar 30 euro!
    Is goedkoop duurkoop in deze kwestie? Ik vind van niet. T-Mobile thuis levert wat ze zeggen en alles werkt prima.

    Vincent 5 maart 2021

  • Tom de Jongh
    Belachelijk slechte en trage service 1 reactie

    T-mobile Thuis gekozen: krijg eerst m'n modem een week later dan gepland. Resultaat na installatie: geen verbinding. Week later een T-mobile monteur die zegt dat het aan KPN ligt. Weer een week later komt de KPN monteur, die laat zien dat er verbinding is 'tot aan het modem'.
    Kortom: ik heb een defect modem geleverd gekregen. Klantenservice stuurt het door naar de backoffice. Een ruime week later heb ik nog niets gehoord. Na een nieuw telefoontje geeft de backoffice aan de klantenservice medewerker aan dat die me geen nieuw modem op mag sturen, want het process ligt bij hun. Ondertussen wacht ik nog steeds. Dit duurt ondertussen al bijna een maand. Een maand geen internet terwijl ik het elke dag nodig heb voor werk. Echt ongelooflijk belachelijk.

    Tom de Jongh 23 februari 2021

  • Jan Freriks
    Schappelijke prijs voor internet en tv 1 reactie

    Ik kreeg een e-mail van T-Mobile (waarschijnlijk omdat ik klant ben van T-Mobile telefoon) dat als ik ook een internet en tv pakket zou nemen dat ik dan leuke kortingen zou ontvangen. Even de prijzen vergelijken en zelfs zonder kortingen ben ik goedkoper uit bij T-Mobile internet en tv in vergelijking met KPN. Eergisteren het installatiepakket ontvangen en ik schrijf nu deze review op het internet van mijn nieuwe internet provider: T-Mobile thuis.

    Jan Freriks 18 februari 2021

  • Yousef el Rabbaj
    KLACHT Overgestapt van KPN naar T-Mobile ... 0 reacties

    Op 7 januari 2021 heb ik mij aangemeld voor T-Mobile Thuis Alles-in-1.
    Het ontvangen voorstel voor de pakket prijs bedroeg €42,50 per maand en doordat wij gebruik maken van 4 TELE2 onze mobiele abonnementen krijg ik korting voor onbepaald tijd.
    T-Mobile heeft de overstap geregeld met ingangsdatum dinsdag 26 januari 2021 waarbij er een monteur van Gideon gepland is tussen 12:00 en 14:00. Tot mijn verbazing is mijn KPN verbinding beëindigd op maandag 25 januari omstreeks 11:40.

    In aansluiting hierop heb ik telefonisch contact gezocht met zowel Gideon, T-Mobile als KPN en allen zonder succesvolle uitkomst. Gideon gaf aan niet eerder te kunnen, T-Mobile gaf aan hier niets aan te kunnen doen en voor KPN was het een raadsel en adviseerde mij een klacht brief te sturen.

    Tot mijn frustratie heb ik op maandagavond 25 januari de installatie zelfstandig uitgevoerd en heb T-Mobile op dinsdagochtend 26 januari omstreeks 9:00 hierover geïnformeerd.
    Aansluitend hierop heeft T-Mobile succesvol een lijnmeting gedaan en mijn thuis telefoon geactiveerd. Op dit moment is besproken dat afspraak voor de monteur van Gideon geannuleerd wordt. Met T-mobile helpdesk is bevestigd dat, aangezien de installatie door mij zelf is uitgevoerd en geen monteur benodigd is, de installatie kosten niet in rekening worden gebracht.

    Hierbij gaf ik tevens te kennen dat ik (na uitvoering van een snelheidstest) de beoogde internet snelheid van 1000 Mbit/s down & up bij lange na niet haalbaar is. Ondertussen heb ik mijn 1ste factuur ontvangen waarop de gemaakte afspraken lijken te missen. In aansluiting hierop heb ik op zaterdag 13 februari hierover contact gehad met T-mobile helpdesk en mijn beklag gedaan.
    Deze gaf in eerste instantie te kennen niet over de juiste informatie te beschikken en tevens niet geautoriseerd is om de wijziging door te voeren. Ook werden mijn aangeleverde onderwerpen van tafel geveegd en adviseerde mij een klachtbrief te sturen!
    Ik voelde mij volledig niet gehoord en wekte de indruk dat ik door mij door de T-mobile helpdesk onjuist ben geïnformeerd. Dit zette bij mij kwaad bloed en heb aangedrongen op het aboonmenet per direct te beëindigen en herstel naar KPN. Hoe kan het ook anders, gaf hij aan dat ik hiermee 1 dag te laat ben!

    Conclusie is dat T-mobile zich niet houdt aan de gemaakte afspraken zoals bij aanmelding is overeengekomen en zolang T-mobile in gebreke blijft ben ik genoodzaakt de geplande incasso op maandag 22 februari 2021 t.w.v. € 88,63 te storneren en de toekomstige betalingen te blokkeren.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw reactie belangstellend tegemoet.

    Yousef el Rabbaj 14 februari 2021

  • Katarzyna
    T mobile psychopatic team robbing a people 0 reacties

    Ik begin met t-mobile in 2019. Begin vanaf een periode van 3 weken zonder internetverbinding. Fout aan hun kant. Iemand vertelde me per telefoon dat ik niet voor deze periode hoef te betalen. Na 1,5 maand komt er een rekening met extra geld om te betalen als boete voor te laat komen. Op de internetpagina schreven ze dan dat incasso datum startdatum is, maar eerst herinnering wat via sms zou moeten komen zou na 14 dagen moeten komen. Het is niet . Het komt na de volgende dag dat ze niet kunnen incasseren. Dus bijvoorbeeld 22 van de maand vanaf dit moment beginnen ze je ook volgende maand en dezelfde incasso een paar keer met boete te tellen. Ik betaal ze in 6 maanden 600 euro en niemand kan het uitleggen. Ik stuur brieven die ze niet beantwoorden !!!! ze beroven normaal gesproken mensen op een witte dag en als je ze belt voor uitleg, praten ze met minachting omdat je niet betaalt. Elke week krijg ik een sms dat ik moet betalen, ook al betaal ik! Ik ga naar een advocaat voor schadevergoeding, analyseer uw rekeningen omdat ze vals spelen. Strafberekeningen zijn onjuist. Een bende psychopaten die mensen beroven !!!!

    Katarzyna 11 februari 2021

  • Rui Esteves
    T-Mobile thuis winkel eindhoven scam 1 reactie

    Volledige teleurstelling, ik heb me aangemeld voor de 4G Thuis-service in Woensel XL Eindhoven bij een T-mobile-winkel en werd volledig opgelicht. Dus de medewerker vertelde me eerst dat mijn woonwijk een goede 4G-dekking had en dat ik een goede internetsnelheid zou hebben (zoals minstens 100 mb / s), ik heb 180 euro uitgegeven aan het modemapparaat zodra ik thuiskwam, ik testte de internetsnelheid en het was slechts 25 mb / s echt verontrustend. Nu gebruik ik de service al meer dan 1 jaar en ik wil hem opzeggen, ik heb bijna een uur aan de telefoon doorgebracht en ik heb gemerkt dat het me 150 euro aan annuleringskosten gaat kosten. Dit is een totale overval en de medewerker hield me echt voor de gek omdat hij tegen me zei dat ik na 1 jaar niets zou hoeven betalen om het te annuleren en dat ik zelfs het modemapparaat niet kan retourneren! Dit is op veel niveaus gewoon verkeerd. Laat u niet misleiden door deze mensen!

    Rui Esteves 1 februari 2021

  • Sven
    Spijt van T-Mobile Thuis 0 reacties

    Wij zijn afgegaan op de mooie en goede verhalen over en vooral door T-Mobile thuis en hebben zo een wat overhaaste beslissing genomen om hier naar over te stappen.
    Nu hebben we daar achteraf gezien toch behoorlijk spijt van gekregen helaas.
    Hoe vaak wij wel niet met het probleem zitten dat de WIFI weer eens weg valt terwijl we ergens mee bezig zijn, is niet op twee handen meer te tellen.
    En wanneer dit niet het geval is, dan hebben we wel te maken met één van de vele storingen die zij ook hebben.
    Ik hoopte dat een extra router de oplossing zou zijn en daarom heb ik er voor gekozen om zelf een extra externe router aan te sluiten, maar dit bleek ook te mooi om waar te zijn en hielp helemaal niets.
    Wanneer we een keer iets terug willen kijken op televisie, valt dit ook standaard uit en kun je weer opnieuw beginnen.
    Zonder doorspoelfunctie wat de tv tegenwoordig heeft is dat ook niet grappig meer.
    Al meerdere keren de klantenservice hier over proberen te contacten, maar wanneer ik bel zit ik toch zo een kwartier of langer in de wachtrij.
    Daarna krijg je eindelijk iemand aan de telefoon, die je vervolgens weer moet doorverbinden en dan sta je daarna weer een tijd in de wachtrij.
    En als je de klantenservice belt sta je eerst minimaal 20 minuten in de wachtrij,
    Weinig positieve dingen dus helaas, het is even ons contract uitzitten hier en daarna stappen we echt over naar iets anders want dit is echt niet aan ons besteed.

    Sven 5 januari 2021

  • Jan Heijnen
    Overgestapt van KPN naar T-Mobile thuis 0 reacties

    Al jaren hebben wij gebruik gemaakt van KPN internet, televisie en bellen. Helaas door de pandemie mijn baan verloren dus zijn we eens gaan kijken waar we gemakkelijk op konden besparen. Een financieel adviseur heeft ons hierbij geholpen en deze stelde dat T-Mobile voor ons gunstig was omdat we gebruik maakten van T-Mobile op onze mobiele telefoons. Onze kosten zijn van 60+ euro naar 45 euro per maand gegaan. We hebben expres gekozen voor dezelfde internetsnelheid (100 Mbit/s) omdat ik tegenwoordig veel thuis werk. Dus bespaar door deze simpele overstap ongeveer 20 euro. Ben ook overgestapt op mijn energieleverancier wat me best wat geld oplevert.

    Hopelijk hebben jullie iets aan mijn review. 2021 is net begonnen, maak er wat moois van!

    Jan Heijnen 1 januari 2021

  • Lourens
    Overstappen naar T-Mobile 1 reactie

    Wij zijn overgestapt naar T-Mobile Thuis omdat we erg ontevreden waren over de aanbieder waar we op dat moment bij zaten. T-Mobile Thuis was precies wat we zochten en hier denken we nog steeds zo over. We hoefden niet eens overstapkosten te betalen en zijn nu slechts €30,- per maand kwijt, wat veel minder is dan de ruim 50 die we daarvoor altijd moesten betalen.

    En mochten we niet tevreden zijn, dan hebben we altijd nog die 15 dagen bedenktijd, dus als je spijt krijgt heb je nog twee weken daarna om het op te zeggen en zit je nog nergens aan vast. En je kunt het eventueel zelfs iedere maand aanpassen, zodat het altijd passend blijft bij de behoefte van je familie of jezelf. Dit zijn allemaal dingen die mij heel erg aanspreken, want bij ons hangt dit echt af van of de kinderen ook thuis zijn of niet. Wanneer onze zoon over twee maanden uit huis gaat, kan alles weer omlaag worden geschroefd.

    Ook dingen als 100Mbit zijn voor ons echt niet nodig, wij hebben aan die 50 Mbit meer dan genoeg, maar als je dit wel wilt kost het slechts 5 euro per maand meer, dat vind ik niet veel. Dus voor mensen die dit veel gebruiken, lijkt me dit een hele goede optie. Zo zijn er heel veel upgrades mogelijk en allemaal kosten ze naar mijn weten maar 2,50 tot 5 euro extra in een maand. Zo kun je nog een keer een upgrade uitvoeren lijkt me. Van ons krijgen ze een hele dikke voldoende, we zijn nu al boven verwachting tevreden over deze aanbieder.

    Lourens 28 december 2020

  • Freek
    T-Mobile thuis ervaringen 1 reactie

    Hallo allen,

    Wij zijn overgestapt naar T-Mobile thuis en hebben gekozen voor het 100 Mbit per seconde internet pakket. Hierbij krijg je gratis Fox Sports 1 en 59 HD zenders. Wij hadden het geluk dat we de eerste 3 maanden 15 euro korting kregen en dat we geen activatiekosten hoefden te betalen, ze hadden precies op dat moment een aanbieding (was ongeveer 2 weken terug dat we het aangesloten hebben).
    Doordat wij gebruik maken van T-Mobile op onze mobiele toestellen krijgen we 5 euro korting voor onbepaald tijd. Hierdoor betalen we in totaal de eerste 3 maanden € 25,00 en daarna een vaste prijs van € 40,00. Als je dan bedenkt dat je 100 Mbit per seconde internet krijgt is dit gewoon een heel faire prijs. Toen ik dit las twijfelde ik nog wel even maar bedacht ook al gauw dat T-Mobiel op onze mobiele telefoons uitstekend werkt.
    De installatie was zeer eenvoudig waardoor er geen monteur hoefde te komen. Binnen 15 minuutjes had ik alles al aangesloten, je moet alleen enkele werkdagen wachten totdat je het pakket in huis hebt. Deze wordt namelijk naar je opgestuurd per pakketpost.
    Nu we ongeveer 2 weken gebruik hebben gemaakt van internet en tv van T-Mobile kan ik jullie vertellen dat je precies hetzelfde krijgt als dat je bij bijvoorbeeld KPN krijgt, alleen dan voor een veel voordeligere prijs. Geen idee waarom, maar het is wel een feit. We zijn dan ook zeer blij met deze internet en tv provider. Als je het toch niet goed vind of je hebt spijt van een overstap naar T-Mobile, is het maandelijks opzegbaar dus je zit nergens aan vast.

    5/5 sterren!
    Groetjes Freek

    Freek 23 december 2020

  • Puck
    T-Mobile goedkoop en slecht bereik 1 reactie

    Je hebt veel verschillende providers om uit te kiezen en dan is het een beetje waar je prioriteiten liggen.
    Wil je goed bereik en altijd veel en snel internet, dan moet je hier flink voor betalen.
    Of je wilt een goedkope provider, zoals ik graag wil, maar daar kever je wel wat op in.
    Niet perse in het internet vind ik, want dat is echt niet slecht en eigenlijk altijd wel snel.
    Alleen aan het eind van de maand als ik dorp mijn bundel heen ben dan is het wat langzamer.
    Waar ik wel flink op heb moeten inleveren dat is het bereik.
    Wanneer ik op bepaalde stukken rijd of ik loop in het bos of iets wat daar op lijkt, dan moet je mij niet gaan bellen, want dat gaat dan niet lukken omdat ik daar geen of minimaal bereik heb.

    Puck 18 november 2020

  • Thijs
    T-Mobile thuis afsluiten 0 reacties

    Nooit geweten dat er zo veel verschil kon zitten in aanbieders. Pas nu we zijn overgestapt naar T-Mobile thuis ervaar ik dit verschil en absoluut in de positieve zin van het woord. Wat ben ik blij dat we hier naar toe zijn overgestapt en het afsluiten ervan was ook nog eens super eenvoudig. Dat ik dat niet eerder heb gedaan, daar heb ik dan wel spijt van. Het werkt allemaal heel erg goed en snel, precies zoals wij belangrijk vinden en daarbij betalen we nu per maand veel minder dan wat we eerder deden. Dus mocht je twijfelen om over te stappen? Gewoon doen zou ik zeggen!

    Thijs 1 november 2020

  • Ed de Goei
    T-mobile thuis VS Budget thuis 0 reacties

    Wisten jullie dat bedrijven zoals T-Mobile hun prijzen eenzijdig mogen verhogen tijdens de contractduur als men het onder het mom van bijvoorbeeld, met 'n beetje manipulatie en gegoochel hier en daar, onder "prijsinflatie" verstopt? zoals echte witteboordencriminelen en cowboys dat dus ook gewoon echt aan het doen zijn nu.
    Ik weet niet of alle internet en telefoon providers dit doen en gebruiken/misbruiken, maar van T-Mobile is het in ieder geval zeker.

    Ik denk dat providers zoals freedom internet (het voormalige xs4all) dit bijvoorbeeld allemaal niet zouden doen. (En je mag er ook je eigen servers draaien en dergelijke.)

    Enneh... Oh ja, als men het onder "inflatiecorrectie" verstopt dan mag het allemaal eenzijdig en zonder toestemming en het abonnement mag dan ook niet tussentijds opgezegd worden.
    Fijn toch, zo 'n land onder leiding van de Vereniging Van Dieven die dat allemaal ook klaarblijkelijk helemaal prima vind.

    Nota bene: Bij budget energie, de goedkoopste energieleverancier van NL naar mijn weten, is ook de goedkoopste qua onbeperkt mobiel bellen en onbeperkt mobiel data, maar daar bovenop is ook nog eens 'n maandelijkse vaste korting van 5 euro als je beiden neemt en volgens mij als je er ook nog eens internet bij neemt, wat ook al de goedkoopste is, bijvoorbeeld glasvezel 50 kost 27,50 per maand, maar als je het alle drie neemt dan krijg je volgens mij 2x 5 euro vaste maandelijkse korting. Dus de al goedkoopste in alles word dan dus zelfs nog goedkoper.

    Bedankt Ramsey van de klantenservice van T-Mobile, dat je me aangemoedigd hebt om naar 'n andere provider te gaan zoeken, door me te vertellen dat "als het je niet bevalt dat je dan gewoon kan overstappen naar 'n andere provider" en ook je toon was zeer aanmoedigend. Dus bedankt dat je me nu minimaal 2,50 per maand gaat besparen door je onvriendelijkheid. (Of eigenlijk minimaal 12,50 per maand gaat besparen. Maar in ieder geval is alleen glasvezel 50 al 2,50 goedkoper dan T-Mobile en dan krijg ik er ook nog eens geen rare fratsen van T-Mobile bij. Goeie deal. Mijns inziens.)

    Ed de Goei 28 oktober 2020

  • Mike
    internet en televisie van T-mobile 0 reacties

    Wij hebben sinds kort internet en televisie van T-mobile en dit bevalt ons echt perfect! Het werkt goed, de internet is supersnel en ook de televisie van T-mobile bevalt mij enorm goed.

    Goede keus dus geweest om over te stappen en ik kan dit echt iedereen aanraden om dat ook te doen. Het is echt niet duur wanneer je het vergelijkt met andere grote namen in deze wereld, dus je bent een stuk voordeliger uit ook nog en dat terwijl je niet aan kwaliteit inlevert.

    Mike 18 oktober 2020

  • Marcel
    t-mobile meer dan alleen telefoon 0 reacties

    Tot voor kort heb ik nooit geweten dat je ook Internet en meer van T-Mobile kon krijgen. Ik heb altijd gedacht dat je alleen met je mobiele telefoon hier terecht zou kunnen. Tot ik hier dus op stuitte korte tijd geleden en even wat reacties en beoordelingen van andere mensen heb gelezen. Dit was allemaal erg positief en wij waren op dat moment op zoek naar een nieuwe aanbieder. Aangezien mijn vrouw met haar telefoon ook bij T-Mobile zit en hier nooit wat over te klagen had, hadden we zoiets van laten we het gewoon proberen. Dit heeft voor ons goed uitgepakt en tot nu toe hebben we veel goeds te melden over T-Mobile. Met als grootste pluspunt de lage prijs vanzelfsprekend.

    Marcel 11 oktober 2020