Telecom

T-Mobile

25 reviews
32% positief
Positief
20% neutraal
Neutraal
48% negatief
Negatief

T-Mobile is een topper in de mobiele wereld. Goede pakketten voor een goede prijs.

Ontevreden over T-Mobile?

Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

Telecomproviders prijzen vergelijken.


Reviews (25)

  • Ana
    Discriminatie en leugens 0 reacties

    Een maand geleden heb in een belletje gekregen om mijn telefonische abonnement te vervangen. De persoon aan de telefoon heeft mij een tablet aangeboden als ik mijn abonnement wilde aanpassen en ik heb zo gedaan. Inderdaad was de tablet de reden waarover ik mijn contract heb gewisseld, ondanks de nadelen van de nieuwe contract zoals de permanentie. Ik heb nooit eerder permanentie bij een bedrijf gehad. En de tablet die beloofd was was inderdaad een Samsung.

    Drie weken later (de tijd om de contract te annuleren ging drie weken verder, tuurlijk) krijg ik een andere belletje met andere persoon van klantenservice die zei dat de Samsung tablet was nier meer op voorrad en dat, in plaats van de Samsung, ik zou een Lenovo krijgen. Ik vond dat niet erg en ik kreeg een afspraak om de tablet op te halen.

    Vandaag, 6 mei, kwam ik naar de winkel (de tweede keer, de eerste keer had de winkel een storing...) en ik heb geprobeerd mijn tablet op te halen en de man aan de balie zei, na 15 minuten, dat de tablet kan niet aangeboden worden aan mensen die geen Nederlandse paspoort of geen Nederlandse identiteit bewijs hebben. Niemand heeft dat via telefonisch eerder gezegd. T-Mobile heeft sinds lang geleden mijn gegevens in zijn systeem want ik ben met dit bedrijf bijna 4 jaar al...

    Ik heb geprobeerd mijn oude abonnement te krijgen en de nieuwe die heb ik al betaald (duurder dan de vorige) afzeggen en dat kon helaas niet in verband met sommige voorwaarden die ken ik ook niet. Ik heb klantenservice gebeld om een oplossing te zoeken. Als ik geen tablet kan krijgen omdat ik niet Nederlands ben, ok, maar ik wilde ook mijn permanentie afzeggen. En dat is helaas ook niet mogelijk want ik heb een contract via telefoon getekend met permanentie...

    En nu moet ik twee jaar lang bij T-mobile blijven, zonder tablet en met een contract die wil ik niet want zij hebben tegen mij gelogen.

    Ik vind deze situatie heel vervelend, helemaal geen klantvriendelijk en ik geloof niet dat niemand niets kan aandoen om deze situatie op te lossen. Zij willen gewoon niet helpen maar meer geld verdienen. Belachelijk.

    Ana 7 mei 2021

  • Timo
    T-Mobile dekkingskaart voor ons het beste 0 reacties

    Voor ons werkt T-Mobile 100% het beste. We wonen namelijk best ver van die zendmasten af, waarbij T-Mobile eigenlijk de enige is die goed bereik geeft in ons huis. Als je nou zelf twijfelt welke provider je het beste kan nemen moet je even zoeken op Google: dekkingskaart T-Mobile, Vodafone en KPN. Dit zijn de drie providers met eigen zendmasten, zo kan je zien voor welke je het beste bereik hebt.

    Dit hoeft niet te betekenen dat deze drie providers je enige optie zijn! Er zijn veel kleinere providers die gebruik maken van die netwerken (deze huren het dan van de drie grote providers), deze bieden vaak dezelfde dienst aan voor goedkopere prijzen. Denk dan aan Simyo, Budget Mobiel, Lebara en ga zo maar door.

    Ps. heel tevreden over T-Mobile als mijn provider voor telefoon. Ondanks dat het een eigen netwerk heeft, is het niet perse zo duur als je zou verwachten. De service is daarbij geweldig.

    Timo 16 januari 2021

  • Mabel
    T-mobile nieuwe iphone 0 reacties

    Ik heb de nieuwe Iphone 12 mini nu via T-mobile en ben er helemaal weg van! Ik heb voor de mint kleurige gekozen, geweldige kleur. Waar ik alleen wel even aan moet wennen is dat je onderin geen knopje meer hebt, maar dat het nu op gezichtsherkenning werkt in plaats van op je vingerafdruk. Dat werkt voor mijn gevoel nog niet altijd helemaal zoals ik zou willen en met mondkapje op werkt het natuurlijk helemaal niet.

    Wat echt super is, is dat je nu 10 GB krijgt en dat je dan maar de prijs voor 5GB hoeft te betalen, dat scheelt echt heel veel geld. Dit kost maar 17,50 per maand en dan heb je ook nog 120 belminuten erbij, kun je onbeperkt sms'en en je hebt in dit geval een contract voor twee jaar bij T-mobile. En als je data op is voor het internet, dan hoef je niet extra bij te betalen, maar wordt je internet alleen iets langzamer dan je gewend was.

    Mabel 5 januari 2021

  • maikel
    Klantenservice gooit nog steeds de hoorn erop 0 reacties

    Wat een verrassing moet zijn, dat jullie klantenservice niet steeds de hoorn erop gooit, niet luisteren en niets oplossen. Maar helaas meermaals, blijkbaar heel normaal bij jullie klantenservice. Moeilijk? Dan hoorn erop. Dus inmiddels geen verassing meer. En dan als jullie niet aan origineel contract kunnen houden, want unlimited van Tele2 nu door jullie niet te gebruiken als unlimited door waardeloze regels en app. En dan mijn lieve ouders, leven minima, laten opdraaien voor afkoopsom om te ontbinden, terwijl half jaar geleden tele2 het contract van mij en mijn man kosteloos heeft ontbonden doordat zij wél, die medewerker toegaf niet meer de dienstverlening waarvoor contract aangegaan. Mooie geluidsopname van, misschien een mooi bandje voor Tros Radar, rechtsbijstand, oplichters..... Zal eens bedenken welke stappen, ondanks mn moeder nu maar akkoord is gegaan met ontbinden en boete, maar hoe verder? Dat kon meneer niet meer uitleggen want telefoon erop gooien zonder goedendag vond hij een passendere wijze om afscheid te nemen. Hufters. Want mn ouders sinds 14 december al bezig en vele medewerkers gesproken en vele afspraken niet nagekomen, zoals terugbellen, en dreigen opgooien, verschillende informatie, zoals de één die beweerd maar werkt al 2 maanden, ook opname van, en ander die zegt dat het half januari weer goed gaat werken.

    maikel 27 december 2020

  • Manuel
    Iphone besteld 0 reacties

    Vanmorgen zou tussen 09:50 en 11:50 mijn nieuwe iPhone bezorgd worden. Helaas had ik net de pech dat mijn bezorger een dombo is want hij kon ons adres niet vinden (nog nooit eerder gebeurd) Hij is dus maar weer weggegaan. Ik heb gelijk de klantenservice gebeld die zeer slecht bereikbaar zijn. Toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg was de bezorger inmiddels al zover bij ons vandaan dat hij niet meer terug kon komen. De t-mobile medewerker heeft AMP 4 keer geprobeerd te bellen maar zei kreeg ze ook niet te pakken. Ze adviseerde mij om het te blijven proberen en te vragen of ik dan naar die bezorger zelf kan gaan (daar was ik zelf toe bereid) Dit vond die bezorger geen fijn idee, alsof ik hem in elkaar zou gaan slaan. Nu moet ik weer een dag vrij nemen en hopen dat die bezorger het de volgende keer wel kan vinden, anders zit ik weer de hele dag voor niks thuis.

    Manuel 27 november 2020

  • Roy
    T-Mobile provider 0 reacties

    Ik hoor altijd zo veel slechte, negatieve berichten over T-Mobile en dan met name dat het bereik hiervan slecht zou zijn en dergelijke. Ook vinden veel het te duur. Ik verbaas me hier wel over want ik zit ook echt al jaaaaaren bij T-Mobile en ik heb hier nog nooit een slechte ervaring mee gehad en heb hier dus ook geen klachten over. Ik heb juist hele goede ervaringen met deze provider, dus dit wil ik dan ook ten volke benadrukken. Daarbij is deze ook niet duur, in tegenstelling tot veel andere providers waarvan je dit zeer zeker niet kunt zeggen.

    Roy 13 november 2020

  • Anni
    Nooit met deze vreselijke provider in zee gaan 0 reacties

    Nooit met deze vreselijke provider in zee gaan. Ik ben vanwege zeer slechte service 5 maanden geleden overgestapt naar een andere provider Genaamd Budget Mobiel.. ben hier zeer tevreden over... Ik heb alle spullen teruggestuurd en heb daar bewijzen van. Nog streeft probeert T-Mobile geld te incasseren van mijn rekening. Daar heeft niemand inzicht en overzicht. Hun governance is zeer slecht. Wil je ellende ga dan in zee met deze superslecht organisatie. Wil je kwaliteit en een wel betrouwbare provider, ga dan nooit in zee met dit dieptriest bedrijf. T-Mobile is schandelijk slecht 👎

    Anni 1 november 2020

  • lisa
    Monteur niet langs geweest 0 reacties

    Hoi, er zou vandaag een monteur langskomen. Na zelf gebeld te hebben met tmobile krijg ik te horen dat de monteur ziek is. Ik vind het ronduit SLECHT dat we hierover niet geïnformeerd zijn en dus een hele ochtend kwijt zijn door het wachten. Ik word maandag pas gebeld en dan wordt er gekeken wanneer er iemand langs kan komen. Ik heb nu al drie weken bijna geen internet en televisie, terwijl ik hier voor betaal. Ik werk thuis! Vanwege corona dus heb gewoon internet nodig!!!!

    lisa 5 oktober 2020

  • Karim
    Lekker weg blijven 0 reacties

    Lekker weg blijven.. iig totdat ze het nieuwe systeem gelanceerd hebben.. afgelopen maand terug gegaan naar ziggo toen ze niet meer konden leveren wat ze beloofd hadden en, ze niet aan konden geven wanneer het nieuwe systeem online ging..
    We konden wel een 2de hands kastje krijgen zonder opnemen.. anders hadden we pech..
    Mix dat met onstabiel internet en een ruk interface op de tv units.. niet fatsoenlijk op.kunnen nemen..niet fatsoenlijk terug kunnen kijken...neere laat maar.🤦‍♂️.
    Ik betaal.die 4 euro meer wel. Beeld is weer strak.. fatsoenlijk terugkijken en opnemen..
    Lekker je telefoon bij t mobile houden.. en met je tv en internet er heeeeeel ver vanaf blijven

    Karim 15 september 2020

  • Harm-jan
    Niets om blij mee te zijn 0 reacties

    Niets om blij mee te zijn. T-Mobile legt klanten beperkingen op. Ik ben een van de ontevreden klanten. Ik heb een abonnement gekocht, met onbeperkt internet. Alles is prachtig gelukt. Een paar maanden geleden stopte het internet met werken. Ik heb de klantenservice gebeld. Het bleek dat er niemand was behalve de machine. Later, na de mening van andere klanten, kwam ik erachter wat er aan de hand was. T-Mobile heeft een dagelijkse limiet van 5 GB per dag ingevoerd. Het effect is dat om 8 uur 's ochtends de limiet op is. Wat gebeurt er nu. Je hebt helemaal geen internet of het is erg traag. Niets kan gedaan worden. Bovendien is het een bedrijfstelefoon. Ik hoef de gevolgen van dergelijke sabotage niet uit te leggen. Ik ben ingeschreven. Ik weet dat iemand een collectieve rechtszaak moet organiseren om tegen hen te winnen. Verwijder alle negatieve opmerkingen. Naar mijn mening zijn ze het vertrouwen niet langer waard.

    Harm-jan 10 september 2020

  • roon
    ongelikte beren 0 reacties

    TOTAAL WAARDELOOS. Juist dit is de juiste benaming die ik toe ken aan T MOBILE. Op alle gebied falen ze. Onbegrip Onkunde ,
    absoluut geen kennis van zaken. Reeds 11 mnd in ellende door die DUITSE TELECOM.
    Niets maar dan ook niets werkt naar behoren. Je mag ook niet teveel klagen
    want anders heb ik dadelijk ook geen gas licht en water meer. Prettige wedstrijd!

    roon 15 augustus 2020

  • hans
    zeer slechte verbinding 0 reacties

    Mobiele telefonie abonnement afgesloten en sinds aanvang van het contract zeer slechte verbinding. Aan het toestel kan het overigens niet liggen want bij Tele2 had ik goede internetvebinding (4G-waardig). Er is toen een onderzoek door KPN gestart naar de problemen, maar dt heeft 2x zo lang (4 weken, i.p.v. 2) geduurd. De uitkomst van het onderzoek is dat de oorzaak van het probleem onduidelijk is en ze geen oplossing willen bieden. Er werd letterlijk gezegd dat ik het zelf moet uitzoeken. Walgelijke service dus. Als je twijfelt, niet doen!

    hans 28 juli 2020

  • Agnes
    Arrogant 0 reacties

    Ik heb mijn contract online opgezegd. In de mail staat dat je binnen 5 dagen per mail antwoord krijgt. Dit is niet gebeurd. Ik heb hier nog achteraan gebeld, heb te horen gekregen, geen probleem mevrouw, her staat in het systeem! Heb gevraagd om toch de mail te versturen (voor het geval dat 😉) uiteraard nooit ontvangen. Dus er toch maar vanuit gegaan dat het geregeld was. TOT MIJN GROTE VERBAZING.... TADA. is er gewoon geld afgeschreven met.... Let op! Aansluitkosten 🤔 ik heb vandaag gebeld en wat denk je... Mevrouw hier staat niets van in het systeem. Er is niets ontvangen 😡 mevrouw was erg arrogant en kwam niet met een oplossing. Ik kon een klacht indienen 🙏. Bij deze T-Mobile ik heb een klacht en wil van jullie af!

    Agnes 27 juli 2020

  • Monique
    geen fatsoen om terug te bellen 0 reacties

    Zeer slechte communicatie en service van T-mobile
    We zijn een x aantal jaren tevreden klanten geweest bij T-mobile. Tot enkele maanden geleden dat we T-mobile een keertje echt nodig hadden. We hadden allebei op het zelfde moment zeer slechte ontvangst bij bellen en gebeld worden. Zeer vaak kritiek geuit en gebeld. Maar geen gehoor aan gegeven en ook niet het fatsoen gehad om terug te bellen wat zeker3 a 4 keer is toegezegd. Wel het onfatsoen om zomaar de verbinding te verbreken van T-mobilee toen ik hen belde met de vaste aansluiting. Echt zeer slecht T-mobile. Maar we hebben nu al allebei overstap aangevraagd naar KPN en hopen dat we daar wel serieus genomen worden als klant BIJ kpn. Dus mensen gewaarschuwd. Ik zal over een paar dagen als mijn overstap is goedgekeurd naar KPNe ook nog een stukje plaatsen om mensen te waarschuwen voor de slechte service. Wij hebben nu al maanden onkosten met de vaste telefoon en dat gaat nog zeker 4 maanden duren voordat de overstap is naar Kpn en het had misschien opgelost kunnen worden als T-mobile het fatsoen had gehad om terug te bellen. Groetjes Monique

    Monique 19 juli 2020

  • Amanda
    Beetje service van T-mobile was wel prettig gewee 0 reacties

    ik heb maximum ingesteld ter hoogte van abbo omdat mijn zoon anders over zijn bundel heen gaat. Wat T-mobile er niet bij vertelt is dat door een maand geen abbokosten het maximum van die maand verschuift. Het bedrag wat je gratis hebt gekregen kon mijn zoon nu extra gebruiken zonder dat wij dat door hadden. Gevolg deze maand dubbele kosten. Dus het gratis abbo nu weer zelf betaald. Wanneer je klantenservice belt van T-mobile zeggen ze niets te kunnen doen, eigen schuld want er is buiten bundel verbruikt. Beetje service van T-mobile was wel prettig geweest na net weer verlengd te hebben voor twee jaar.

    Amanda 17 juli 2020

  • Ellen
    Van het kastje naar de muur 0 reacties

    Ik wilde een mobiele telefoon abonnement afsluiten bij T-Mobile, dit gedaan en afspraak gemaakt en 23-4 zou de koerier het contract en telefoon komen brengen. Had een afspraak tussen 8-14.. Deze tijd is niemand geweest.. T-Mobile gebeld en zeiden u moet geduld hebben. Pas na een uur zei een medewerker.. u staat einde van de dag ingepland. Om 18:00 belde de koerier dat hij erover 30 min zou zijn. Na 30 min kreeg ik een sms van T-Mobile dat afleveren niet gelukt was en ik een nieuwe afspraak moest maken. Eerst volgende moment.. 4 dagen later. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Heb alles geannuleerd bij T-Mobile maar op mijn klachtenbrief wordt niet gereageerd. Ik heb mijn werk moeten afzeggen dus ben inkomsten mis gelopen. Ik zou niet overstappen naar T-Mobile.

    Ellen 14 juli 2020

  • Karin
    Tevreden over T mobile 0 reacties

    Ik hoor veel negatieve berichten over T-mobile, dat het bereik hier van slecht zou zijn en nog wel meer.
    Maar ik heb hier helemaal geen last van, integendeel zelfs ik ben er heel erg tevreden over.
    Ik heb een lekker goedkoop abonnementje bij T-mobile afgesloten ik heb nog nooit last gehad van dat ik geen bereik had of dat mijn internet het niet deed.
    Dus schijnbaar is dat niet overal zo dat het een slechte keus is.
    In mijn geval is het een hele goede keus geweest, dus dat wil ik ook met anderen delen dat dat dus ook kan.

    Karin 5 juli 2020

  • Valerie
    Vreselijk 1 reactie

    Wat een vreselijke provider of aanbieder of hoe je het ook maar wilt noemen is dit. Ik kan er wel boos om worden als ik hier zo aan denk. We betalen zo veel geld voor zoiets en als het dan niet werkt zoals het zou moeten is dat bloed irritant. Je mag er toch van uit gaan dat zoiets naar behoren werkt lijkt me, maar dat is hier dus niet zo.

    Valerie 4 juni 2020

  • Lars
    Slechte provider 0 reacties

    Ik zit nog geen jaar bij t mobile, maar zodra het kan zeg ik dit abonnement weer op.
    Ben er echt niet tevreden over, vind het een hele slechte provider.
    Als je wat meer recensies online zoekt kom je dit ook wel op andere sites tegen. Slecht bereik etc

    Lars 3 juni 2020

  • Stefan
    T-Mobile prijzen worden ieder jaar duurder 1 reactie

    Vroeger altijd gebruik gemaakt van T-Mobile, had 500MB internet, ging altijd vrij snel op en vanuit daar werd je internet beperkt. Hiermee kon je geen films streamen maar nog wel gewoon Whatsappen, Facebook enzovoort. Voor mij persoon prima. Nu zie ik dat T-Mobile ieder jaar de prijzen verhoogd en denk ik er toch over na om eens een andere provider te proberen, het geld groeit me immers niet op de rug. Iemand een goed idee? Zie dat Budget Mobiel hier als beste uit de test komt, heb hier echter nog nooit van gehoord.

    Stefan 27 februari 2020