Telecom

T-Mobile

17 reviews
24% positief
Positief
29% neutraal
Neutraal
47% negatief
Negatief

T-Mobile is een topper in de mobiele wereld. Goede pakketten voor een goede prijs.

Ontevreden over T-Mobile?

Probeer eens de beste keuze Simyo.

Telecomproviders prijzen vergelijken.


Reviews ( 17 )

  • Karim
    Lekker weg blijven 0 reacties

    Lekker weg blijven.. iig totdat ze het nieuwe systeem gelanceerd hebben.. afgelopen maand terug gegaan naar ziggo toen ze niet meer konden leveren wat ze beloofd hadden en, ze niet aan konden geven wanneer het nieuwe systeem online ging..
    We konden wel een 2de hands kastje krijgen zonder opnemen.. anders hadden we pech..
    Mix dat met onstabiel internet en een ruk interface op de tv units.. niet fatsoenlijk op.kunnen nemen..niet fatsoenlijk terug kunnen kijken...neere laat maar.🤦‍♂️.
    Ik betaal.die 4 euro meer wel. Beeld is weer strak.. fatsoenlijk terugkijken en opnemen..
    Lekker je telefoon bij t mobile houden.. en met je tv en internet er heeeeeel ver vanaf blijven

    Karim 15 september 2020

  • Harm-jan
    Niets om blij mee te zijn 0 reacties

    Niets om blij mee te zijn. T-Mobile legt klanten beperkingen op. Ik ben een van de ontevreden klanten. Ik heb een abonnement gekocht, met onbeperkt internet. Alles is prachtig gelukt. Een paar maanden geleden stopte het internet met werken. Ik heb de klantenservice gebeld. Het bleek dat er niemand was behalve de machine. Later, na de mening van andere klanten, kwam ik erachter wat er aan de hand was. T-Mobile heeft een dagelijkse limiet van 5 GB per dag ingevoerd. Het effect is dat om 8 uur 's ochtends de limiet op is. Wat gebeurt er nu. Je hebt helemaal geen internet of het is erg traag. Niets kan gedaan worden. Bovendien is het een bedrijfstelefoon. Ik hoef de gevolgen van dergelijke sabotage niet uit te leggen. Ik ben ingeschreven. Ik weet dat iemand een collectieve rechtszaak moet organiseren om tegen hen te winnen. Verwijder alle negatieve opmerkingen. Naar mijn mening zijn ze het vertrouwen niet langer waard.

    Harm-jan 10 september 2020

  • roon
    ongelikte beren 0 reacties

    TOTAAL WAARDELOOS. Juist dit is de juiste benaming die ik toe ken aan T MOBILE. Op alle gebied falen ze. Onbegrip Onkunde ,
    absoluut geen kennis van zaken. Reeds 11 mnd in ellende door die DUITSE TELECOM.
    Niets maar dan ook niets werkt naar behoren. Je mag ook niet teveel klagen
    want anders heb ik dadelijk ook geen gas licht en water meer. Prettige wedstrijd!

    roon 15 augustus 2020

  • hans
    zeer slechte verbinding 0 reacties

    Mobiele telefonie abonnement afgesloten en sinds aanvang van het contract zeer slechte verbinding. Aan het toestel kan het overigens niet liggen want bij Tele2 had ik goede internetvebinding (4G-waardig). Er is toen een onderzoek door KPN gestart naar de problemen, maar dt heeft 2x zo lang (4 weken, i.p.v. 2) geduurd. De uitkomst van het onderzoek is dat de oorzaak van het probleem onduidelijk is en ze geen oplossing willen bieden. Er werd letterlijk gezegd dat ik het zelf moet uitzoeken. Walgelijke service dus. Als je twijfelt, niet doen!

    hans 28 juli 2020

  • Agnes
    Arrogant 0 reacties

    Ik heb mijn contract online opgezegd. In de mail staat dat je binnen 5 dagen per mail antwoord krijgt. Dit is niet gebeurd. Ik heb hier nog achteraan gebeld, heb te horen gekregen, geen probleem mevrouw, her staat in het systeem! Heb gevraagd om toch de mail te versturen (voor het geval dat 😉) uiteraard nooit ontvangen. Dus er toch maar vanuit gegaan dat het geregeld was. TOT MIJN GROTE VERBAZING.... TADA. is er gewoon geld afgeschreven met.... Let op! Aansluitkosten 🤔 ik heb vandaag gebeld en wat denk je... Mevrouw hier staat niets van in het systeem. Er is niets ontvangen 😡 mevrouw was erg arrogant en kwam niet met een oplossing. Ik kon een klacht indienen 🙏. Bij deze T-Mobile ik heb een klacht en wil van jullie af!

    Agnes 27 juli 2020

  • Monique
    geen fatsoen om terug te bellen 0 reacties

    Zeer slechte communicatie en service van T-mobile
    We zijn een x aantal jaren tevreden klanten geweest bij T-mobile. Tot enkele maanden geleden dat we T-mobile een keertje echt nodig hadden. We hadden allebei op het zelfde moment zeer slechte ontvangst bij bellen en gebeld worden. Zeer vaak kritiek geuit en gebeld. Maar geen gehoor aan gegeven en ook niet het fatsoen gehad om terug te bellen wat zeker3 a 4 keer is toegezegd. Wel het onfatsoen om zomaar de verbinding te verbreken van T-mobilee toen ik hen belde met de vaste aansluiting. Echt zeer slecht T-mobile. Maar we hebben nu al allebei overstap aangevraagd naar KPN en hopen dat we daar wel serieus genomen worden als klant BIJ kpn. Dus mensen gewaarschuwd. Ik zal over een paar dagen als mijn overstap is goedgekeurd naar KPNe ook nog een stukje plaatsen om mensen te waarschuwen voor de slechte service. Wij hebben nu al maanden onkosten met de vaste telefoon en dat gaat nog zeker 4 maanden duren voordat de overstap is naar Kpn en het had misschien opgelost kunnen worden als T-mobile het fatsoen had gehad om terug te bellen. Groetjes Monique

    Monique 19 juli 2020

  • Amanda
    Beetje service van T-mobile was wel prettig ... 0 reacties

    ik heb maximum ingesteld ter hoogte van abbo omdat mijn zoon anders over zijn bundel heen gaat. Wat T-mobile er niet bij vertelt is dat door een maand geen abbokosten het maximum van die maand verschuift. Het bedrag wat je gratis hebt gekregen kon mijn zoon nu extra gebruiken zonder dat wij dat door hadden. Gevolg deze maand dubbele kosten. Dus het gratis abbo nu weer zelf betaald. Wanneer je klantenservice belt van T-mobile zeggen ze niets te kunnen doen, eigen schuld want er is buiten bundel verbruikt. Beetje service van T-mobile was wel prettig geweest na net weer verlengd te hebben voor twee jaar.

    Amanda 17 juli 2020

  • Ellen
    Van het kastje naar de muur 0 reacties

    Ik wilde een mobiele telefoon abonnement afsluiten bij T-Mobile, dit gedaan en afspraak gemaakt en 23-4 zou de koerier het contract en telefoon komen brengen. Had een afspraak tussen 8-14.. Deze tijd is niemand geweest.. T-Mobile gebeld en zeiden u moet geduld hebben. Pas na een uur zei een medewerker.. u staat einde van de dag ingepland. Om 18:00 belde de koerier dat hij erover 30 min zou zijn. Na 30 min kreeg ik een sms van T-Mobile dat afleveren niet gelukt was en ik een nieuwe afspraak moest maken. Eerst volgende moment.. 4 dagen later. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Heb alles geannuleerd bij T-Mobile maar op mijn klachtenbrief wordt niet gereageerd. Ik heb mijn werk moeten afzeggen dus ben inkomsten mis gelopen. Ik zou niet overstappen naar T-Mobile.

    Ellen 14 juli 2020

  • Karin
    Tevreden over T mobile 0 reacties

    Ik hoor veel negatieve berichten over T-mobile, dat het bereik hier van slecht zou zijn en nog wel meer.
    Maar ik heb hier helemaal geen last van, integendeel zelfs ik ben er heel erg tevreden over.
    Ik heb een lekker goedkoop abonnementje bij T-mobile afgesloten ik heb nog nooit last gehad van dat ik geen bereik had of dat mijn internet het niet deed.
    Dus schijnbaar is dat niet overal zo dat het een slechte keus is.
    In mijn geval is het een hele goede keus geweest, dus dat wil ik ook met anderen delen dat dat dus ook kan.

    Karin 5 juli 2020

  • Valerie
    Vreselijk 0 reacties

    Wat een vreselijke provider of aanbieder of hoe je het ook maar wilt noemen is dit. Ik kan er wel boos om worden als ik hier zo aan denk. We betalen zo veel geld voor zoiets en als het dan niet werkt zoals het zou moeten is dat bloed irritant. Je mag er toch van uit gaan dat zoiets naar behoren werkt lijkt me, maar dat is hier dus niet zo.

    Valerie 4 juni 2020

  • Lars
    Slechte provider 0 reacties

    Ik zit nog geen jaar bij t mobile, maar zodra het kan zeg ik dit abonnement weer op.
    Ben er echt niet tevreden over, vind het een hele slechte provider.
    Als je wat meer recensies online zoekt kom je dit ook wel op andere sites tegen. Slecht bereik etc

    Lars 3 juni 2020

  • Stefan
    T-Mobile prijzen worden ieder jaar duurder 1 reactie

    Vroeger altijd gebruik gemaakt van T-Mobile, had 500MB internet, ging altijd vrij snel op en vanuit daar werd je internet beperkt. Hiermee kon je geen films streamen maar nog wel gewoon Whatsappen, Facebook enzovoort. Voor mij persoon prima. Nu zie ik dat T-Mobile ieder jaar de prijzen verhoogd en denk ik er toch over na om eens een andere provider te proberen, het geld groeit me immers niet op de rug. Iemand een goed idee? Zie dat Budget Mobiel hier als beste uit de test komt, heb hier echter nog nooit van gehoord.

    Stefan 27 februari 2020

  • Robine
    T mobile mobiele telefoon review 0 reacties

    Ik heb nu sinds een jaar mijn abonnement bij t-mobile, omdat deze véél goedkoper was dan waar ik daarvoor zat en dit scheelde mij bijna de helft van het geld. Ik ben echt heel erg blij dat ik ben over gestapt, want ondanks dat ik veel minder geld moet betalen, is mijn bereik/internet/etc. niet achteruit gegaan. Misschien zelfs nog wel eerder vooruit, dus ik ben op alle fronten vooruit gegaan, behalve qua kosten. Die zijn verminderd, dus ik ben een hele tevreden klant.

    Robine 18 januari 2020

  • Danny
    T-mobile goede middenweg 0 reacties

    Ik vind het belangrijk om goed bereikbaar te zijn op mijn mobiele telefoon, maar vind het dan weer niet nodig om altijd maar het duurste van het duurste te hebben en in dit geval was een abonnement bij T-Mobile de goede middenweg.
    Het is een prima aanbieder, ik ben altijd bereikbaar en het doet wat het moet doen.
    Daarbij heb ik dan weer niet alle opties en luxe behandelingen die je bij een vodafone abonnement of een ander luxe abonnement dan weer wel hebt, maar dat vind ik niet erg. Dat is de keus die ik heb gemaakt door hier voor te kiezen.

    Danny 14 januari 2020

  • Karin
    T mobile beoordeling 0 reacties

    Hier onder las ik een bericht van iemand die aangeeft dat hij bij T mobile altijd goed bereik heeft overal.
    Dat bericht verbaasd mij nogal want mijn bereik is het grootste deel van de tijd heel erg beroerd en wanneer ik bel valt de verbinding soms zelfs weg.
    Dus t mobile werkt bij mij niet zoals het hoort in ieder geval.
    Ik laat mijn abonnement hier aflopen en daarna verleng ik hem niet opnieuw.

    Karin 25 oktober 2019

  • Kev
    T mobile Sim Only fijn in gebruik 0 reacties

    T Mobile heel fijn in gebruik. Op de app kan je goed en snel je gebruik en kosten inzien, ook kan je hier snel je gegevens wijzigen. Ik heb gekozen voor een Sim Only omdat ik het geld voor een mobiele telefoon wel heb liggen en ik een hekel heb aan hoge vaste lasten. Eens in de 5 jaar koop ik een nieuwe iPhone of Samsung, die gaan anno 2019 makkelijk die tijd mee. Ik betaal nu uit mijn hoofd 12 euro en kan vrijwel alles onbeperkt, het internet wordt gehalveerd als ik over mijn 2GB heen ga maar dat haal ik nooit. Tenzij je op 4G filmpjes gaat kijken natuurlijk.. :)

    Kev 27 juni 2019

  • Pluim
    T Mobile goed bereik 0 reacties

    Reeds overstapt naar T-Mobile omdat ik met Vodafone thuis geen goed bereik had. De verkoper in de winkel zei dat ik op een ander netwerk moest gaan want Vodafone gebruikt haar eigen netwerk en T-Mobile zit op een andere. En inderdaad, via een map kon ik op internet zien of ik wel of geen goed bereik zou hebben en ja hoor, perfect bereik! Door het hele huis en zelfs in de kelder 5 bars. Schijnt dat het ligt aan hoever de betreffende zendmast van jou vandaan is, is voor iedereen dus verschillend.

    4 sterren van mij T-Mobile, prima service, goed bereik. Mag alleen ietsje goedkoper. :)

    Pluim 23 mei 2019


Gerelateerde blogs

Budget Mobiel gratis Happy Plugs
Budget Mobiel gratis Happy Plugs

Budget Mobiel heeft per 2 September een nieuwe actie. Bij het afsluiten van een Budget Mobiel abonnement, Onbeperkt of Basis, ... Lees verder

ACTIETelecom 2 september 2020