Telecom

Simyo

11 reviews
55% positief
Positief
18% neutraal
Neutraal
27% negatief
Negatief
Ontevreden over Simyo?

Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

Telecomproviders prijzen vergelijken.


Reviews (11)

  • Cindy
    Onverwachts en onterecht hoge facturen 0 reacties

    In mei 2021 kreeg ik voor de afgelopen 3 maanden onverwachts hele hoge facturen van Simyo voor internetten buiten de bundel. Resp. 137, 160 en 165 euro!!

    Een groot deel van deze kosten zijn gemaakt op tijdstippen dat mijn zoon van 11 jaar zijn telefoon niet kon gebruiken (tijdens schooltijd en tussen 20 uur 's avonds en 8 uur 's ochtends is zijn telefoon geblokkeerd via Family Link). Hij had bovendien vanaf de start van dit abonnement zijn mobiele gegevens uitgezet. Ook heeft hij mobiele hotspot uit staan, dus iemand anders had geen gebruik kunnen maken van zijn mobiele gegevens. En 'updates via wifi' stond aan. We hebben thuis prima wifi!

    De facturen brengen vooral kosten in rekening op momenten dat de telefoon niet werd gebruikt. En zelfs binnen de tijden van telefoongebruik blijkt dat op momenten dat onze zoon gewoon thuis was en via 'mobiele gegevens uit' en 'wifi aan' geen kosten zou hebben via Simyo.

    Het maakt de facturen onterecht. Los daarvan ga ik overstappen naar een internetprovider waarbij je krijgt wat je bestelt (in dit geval was dat bellen + 1000 mb voor 9 euro) en dat je kunt instellen dat je kind daar niet overheen kan gaan, zodat je met een gerust hart kunt vertrouwen op de facturen die je gaat krijgen. Dat is bij Simyo niet mogelijk.

    Cindy 29 mei 2021

  • Luka
    Tevreden maar voicemail instellen kost geld 0 reacties

    Ik ben overgestapt van kpn naar simyo omdat het goedkoper is. Goedkoop is niet altijd beter dus ik heb veel reviews gelezen om er zeker van te zijn dat ik een goede keuze maakte. Uiteindelijk toch prepaid van simyo genomen omdat ik niet zoveel bel dus ik hoef geen abonnement. Ik had alles de volgende dag in huis. Het enige nadeel wat ik heb ondervonden is dat ik € 0,10 per minuut moest betalen voor het instellen van mijn voicemail. Waarom kan dit niet gewoon gratis? Het is niet heel duur maar als prepaid gebruiker tikt het wel aan. Het is een intern nummer dus ik snap niet dat ze hier überhaupt geld voor moeten rekenen. Verder geen klachten. Alles werkt uitstekend en ik ben blij dat ik overgestapt ben naar simyo. Ik kan het iedereen aanraden.

    Luka 29 april 2021

  • Leon
    December deal overstap Simyo.nl 0 reacties

    Hallo slimme mensen,

    Ik ben 2 weken geleden overgestapt naar Simyo.nl. Ze hebben een December deal waarbij je geen aansluitkosten van € 14,99 betaald! En je krijgt € 2,00 per maand korting op een 15GB abonnement. Deze heb ik niet gekozen want heb niet zoveel GB nodig maar toch handig om te weten.
    Als je KPN of Telfort hebt aangesloten thuis krijg je dubbele internet GB data, dit is dan ook de reden waarom ik ben overgestapt van Vodafone naar Simyo!

    Voor € 12,00 per maand heb ik 6GB aan internetdata + 400 smsjes en belminuten. Prima prijs dacht ik. Kan nog goedkoper en ook wat duurder, afhankelijk van de aantallen belminuten, smsjes en internetdata je wilt.

    Tot op heden bevalt de overstap me prima! Als je nog een telecomprovider zoekt en je hebt KPN thuis, even de Simyo prijzen vergelijken want ik denk dat het de goedkoopste van het stel is.

    Leon 17 december 2020

  • Sander
    Simyo klacht 0 reacties

    Toen ik mijn abonnement liet oversluiten naar een Simyo abonnement heb ik continu het gevoel gehad dat er iets niet goed ging en dit gevoel bleek ook waar te zijn. Eenmaal klaar met dit alles bleek de helft niet te werken zoals dit zou moeten. Dus gelijk een mail gestuurd met de hoop dat dit opgelost zou kunnen worden en het liefst vrij snel natuurlijk. Als iets vervelend is, is het wanneer dit soort apparaten niet werken zoals het hoort. Na mijn mail heeft het vervolgens drie hele dagen geduurd voordat ik een keer antwoord had en al die tijd werkte het dus niet. Ook na de mail heeft het nog een halve dag geduurd voordat alles was opgelost. Dit vind ik allemaal veel te lang duren, dat kan niet. Als iemand iets heeft wat niet werkt, dan vind ik dat dit binnen 24 uur moet worden opgelost. Dat mag je best verwachten van zo’n bedrijf.

    Sander 21 november 2020

  • Paulien
    Simyo abonnement 0 reacties

    In ben erg blij met mijn abonnement bij Simyo, ik krijg een duidelijk inzicht in hoeveel tegoed ik nog heb in mijn bundel en wat ik al heb verbruikt. Zo kom ik dus nooit voor verrassingen te staan en dat heb ik in het verleden bij andere bedrijven wel eens gehad dus dit vind ik zelf erg fijn. Ik lees dat sommige mensen Simyo te duur vinden, maar dat vind ik reuze mee vallen. Het is waarschijnlijk ook maar net wat je voorheen gewend was denk ik.

    Paulien 11 november 2020

  • Paula
    Simyo duurder 0 reacties

    Ik ben naar Simyo overgestapt omdat ik dacht dat dit goedkoper zou zijn dan een andere provider, maar het blijkt nu juist duurder te zijn en niet goedkoper. Slechte keus dus van mij, hoe dat dan kan snap ik alleen ook niet. Overal werd Simyo juist aangeprezen dat deze goedkoper zou zijn dan je huidige abonnement en op dat moment was dat ook zo alleen Simyo is echt niet de goedkoopste. Simyo is een stuk duurder dan veel andere providers uit Nederland.

    Paula 31 oktober 2020

  • Justen
    Simyo abonnement 0 reacties

    Ik heb nu sinds kort een telefoon abonnement bij Simyo en ik betaal maar €16,- per maand! Ik wist niet eens dat dat nog kon in deze tijd. Ik kon van een abonnement van bijna €40,- per maand dus het scheelt me gewoon ruim de helft van het geld. En dat terwijl alles gewoon op dezelfde manier werkt als bij het dure abonnement dus ik wou dat ik dit eerder had geweten. Maar helaas is dat dus niet zo, alsnog ben ik wel super blij dat ik nu zo goedkoop uit ben.

    Justen 22 oktober 2020

  • Pieter
    Simyo klacht 0 reacties

    Voor de mensen die er over nadenken om over te stappen naar Simyo kan ik maar één ding zeggen en dat is doe het niet.
    Wij hebben deze fout gemaakt en zitten sinds die tijd met de gebakken peren.
    Ik heb niet eerder meegemaakt dat we zoveel problemen hebben gehad met de provider en zelfs dan zou deze verreweg de kroon spannen.
    Wij zijn erg ontevreden en raden niemand deze provider aan.
    Het is misschien niet duur, maar de kwaliteit die ze leveren laat ook echt te wensen over.

    Pieter 11 oktober 2020

  • Ronnie
    Simyo korting als je KPN internet tv hebt 0 reacties

    Wanneer je thuis internet, tv en eventueel bellen van KPN hebt aangesloten kan het wel uit om je sim-only abonnement bij Simyo af te sluiten. Je krijgt namelijk dubbele data waardoor je een goedkoper pakket kan kiezen en je dus hetzelfde aan internetdata en belminuten krijgt! Ik heb het goedkoopste pakket genomen, dat houdt in:

    2GB aan 4G internetdata (zonder KPN 1GB)
    400 belminuten en smsjes (zonder KPN 200)

    Dit kost me in totaal 9 euro per maand!
    Ben ik nou zo slim of betaald iedereen nou teveel bij andere aanbieders? Nogmaals: dit geldt alleen als je KPN internet, tv en bellen thuis hebt. Anders val je duurder uit omdat je dan duurdere opties aan moet klikken.

    Ronnie 16 september 2020

  • Dr Harm
    Simyo Budget Mobiel vergelijk 0 reacties

    Ik twijfelde even tussen Budget Mobiel (die ik veel op de tv reclame voorbij zag komen) en Simyo, waar ik over het algemeen goede dingen over hoor.

    Bij Budget Mobiel krijg je 7GB internetbundel + onbeperkt bellen en SMSen voor 15 euro per maand. Daarnaast kan je combikorting krijgen als je Budget Energie en/of Budget alles-in-1 hebt.

    Bij Simyo krijg je 6 GB internetdata + onbeperkt bellen en SMSen voor 16 euro per maand. Als je KPN internet thuis hebt ontvang je wel dubbele internetdata.

    Oftewel Budget Mobiel is 1 euro per maand goedkoper, je hebt 1GB aan data meer en je kan nog meer korting genereren. Heb dat liever dan dat ik voor Simyo kies, KPN internet en tv moet nemen (dus Ziggo Sport vaarwel moet zeggen) om dubbele data te krijgen.

    Beide zijn overigens prima prijzen! Als je al KPN internet en tv hebt is wellicht Simyo een betere optie, anders zal ik voor Budget Mobiel gaan!

    Dr Harm 14 september 2020

  • Esmiralda
    Heel tevreden 1 reactie

    Hele gezin inmiddels abonnee van Simyo. Heel tevreden. De enige provider (naast kpn) die in den haag goede dekking heeft. Best wel een kleine stad, snap wel dat andere daar niet investeren.

    Esmiralda 13 september 2020