Telecom

Simpel.nl

12 reviews
50% positief
Positief
17% neutraal
Neutraal
33% negatief
Negatief

Simpel is de grootste onafhankelijke sim-only aanbieder van Nederland. Simpel heeft geen winkels en biedt geen toestellen aan. Daarom kan Simpel zulke lage prijzen aanbieden. Onlangs heeft Simpel ook de snelheid van mobiel internet verhoogd, dus voor alle klanten heeft Simpel een passend abonnement! Bovendien geeft Simpel nu gratis bellen en sms'en weg tijdens de Belrevolutie!

Waarom Simpel:

  • Supergoedkoop bellen
  • sms’en en internet
  • Altijd controle over je kosten!
  • Veilig voor kinderen
  • Gratis je nummer houden
  • Geen krediet check
  • Supersnel mobiel internet
Ontevreden over Simpel.nl?

Probeer eens de beste keuze Simyo.

Telecomproviders prijzen vergelijken.


Reviews ( 12 )

  • Bas
    Makkelijk overstappen naar Simpel 0 reacties

    Ben ik de enige of zijn er meer mensen die er ook altijd zo’n hekel aan hebben om over te stappen naar een andere maatschappij?
    Ik vind dat altijd zo’n gedoe, dat ik vaak zoiets heb van laat maar. En dat terwijl het wel vaak veel in de kosten bespaart.

    Bij Simpel heb ik er voor gekozen om toch door te zetten, dit zou mij zoveel besparen dat ik het niet kon laten liggen.
    En toen bleek het overstappen ook nog eens super makkelijk te gaan! Ik wou dat dit bij andere dingen ook zo snel en makkelijk zou gaan.
    Groot pluspunt aan simpel dus.

    Bas 27 september 2020

  • Jannes
    Dit is toch niet normaal 0 reacties

    Dit is toch niet normaal?! altijd meer dan genoeg gehad aan 5 gb internet. Nu heb ik ineens binnen 3 dagen al mijn tegoed op en ben ik zelfs al 25 euro over mijn bundel heen gegaan. Mijn internetgebruik is niet anders geworden! Het kan niet zo zijn dat ik binnen 1 dag ruim 3500 mb heb verbruikt terwijl ik hetzelfde doe als anders. Nou simpel leg me dat maar eens uit, ik denk dat jullie er iets mee gedaan hebben, dat kan niet anders! Het internet staat vol met dit soort klachten, doen jullie dit expres ofzo? Bel je de klantenservice en zij durven ook nog te zeggen dat het door mijzelf komt, lekker dan! Ik hoop dat jullie dit op een nette manier op kunnen lossen, anders voor mij zeker geen simpel meer! Zeer slechte service.

    Jannes 6 september 2020

  • Anna
    Weggegooid geld dit 0 reacties

    Al weken lang slechte verbinding.. hoop gekraak en geruis. Gewoonweg niet verstaanbaar. Bij de klantenservice drongen ze erop aan dat ik telefoonnummers door zou geven van andere mensen (heeft hier totaal niks mee te maken) vervolgens zou het liggen aan de merken van de telefoons, zo kan ik ook wel dingen verzinnen. Ik moet er wel voor betalen dus zou ook fijn zijn als je ook normaal kan bellen. Niet alleen ik heb er last van maar meerdere met mij in de buurt. Vervolgens krijg je te horen dat dit niet kan als je overal niet kan bellen, wat toch echt wel het probleem is. In het begin nooit problemen gehad dus waar dit nu weer vandaan komt🤷‍♀️, maar zou fijn zijn als er ook daadwerkelijk eens een oplossing zou komen anders stap ik toch mooi over. Weggegooid geld dit!

    Anna 25 augustus 2020

  • desire
    Extra mb maar 2 dagen geldig 0 reacties

    Ik heb al ruim 2 jaar een abo voor mijn dochter, was zeer tevreden.
    Maar nu ben ik echt zeer verbaasd.
    Mijn dochter was bijna door haar bundel heen en had nog enkele dagen te gaan. Omdat ze op Terschelling zit en daar slecht internet heeft, heb ik extra MB's bijgekocht, zodat ik contact met haar kan houden. Ik heb 1 GB bijgekocht en krijg een melding dat dat maar 2 dagen geldig is omdat ze dan weer een nieuwe bundel krijgt. Maareh... Dit is extra, hoezo dan ook vervallen?
    Ik heb zelf een andere provider en alles wat ik extra koop, blijft onbeperkt geldig en vervalt niet zoals mijn bundel iedere maand, wanneer ik een andere bundel krijg.
    Als ik dit geweten had, dan had ik niet zoveel extra erbij gekocht. Belachelijk dat als je iets extra's koopt het dan maar 2 dagen geldig is.
    Gelukkig zijn we al ruim over de 2 jaar van het abonnement heen en kunnen we overstappen.

    desire 25 augustus 2020

  • Jos
    uitermate tevreden 0 reacties

    Ik ben vanaf mei 2017 klant bij Simpel Nog altijd uitermate tevreden.
    Ik let altijd even op wanneer ik een reclame zie op televisie voor mobiele providers of ze een betere deal hebben dan wat ik nu heb bij Simpel , en dit is nooit het geval.
    Ik betaal bij Simpel 20 euro p.m. voor alles onbeperkt. Het internet is snel genoeg om YouTube filmpjes binnen 2 sec. +- te starten, even snel als op mijn pc ongeveer. Ik verbruik ongeveer 6 tot 10 GB per maand, wat behoorlijk veel is. Daarnaast maandelijks opzegbaar dus er is geen risico.
    De klantenservice van Simpel is super goed en reageert super snel (als ik 's avonds een vraag stel via de mail heb ik tot noch toe dezelfde avond altijd al antwoord gekregen) Ik heb echt het gevoel dat de klant voorop staat bij Simpel
    Min ouders en mijn broer zitten ook al bijna een jaar bij Simpel , zij zijn ook erg tevreden.

    Jos 12 augustus 2020

  • Harm Veenstra
    2.50 euro voor een sim-only abonnement 0 reacties

    Er is dus gewoon een sim-only abonnement voor 2,50 euro per maand bij Simpel?!
    Ik kwam dit toevallig tegen omdat ik reviews aan het lezen was en werd nieuwsgierig. Zodra mijn huidige abonnement is afgelopen zal ik dit zeker gaan doen. Ik bel amper en internet op de telefoon doe ik 9 van de 10 keer via WIFI.

    Harm Veenstra 8 maart 2020

  • Senna
    Simpel en goedkoop bellen 0 reacties

    Als je een abonnement hebt bij Simpel, dan weet je zeker dat je altijd lekker simpel en goedkoop kunt bellen. En wat daar super fijn is, is dat je een heel goed overzicht houdt over wat je al hebt verbruikt die maand. Zo ga je nooit over je tegoed heen, als je dit een beetje in de gaten houdt ten minste. Toen ik hier naar ben overgestapt mocht ik gewoon mijn eigen ‘oude’ nummer behouden hier was ik wel heel erg blij mee.

    Senna 7 maart 2020

  • Berry
    Simpel nummerbehoud 0 reacties

    Ik dacht eerder altijd dat je overal nummerbehoud had met het afsluiten van een nieuw abonnement of bij het aanschaffen van een nieuw toestel, dit bleek bij mijn vorige provider echter niet het geval te zijn. Dat vond ik een hele tegenvaller en toen ben ik ook direct op zoek gegaan naar een provider die dit wel doet en zo kwam ik bij Simpel uit. Nummerbehoud is voor mij iets heel belangrijks, ik wil gewoon bereikbaar zijn voor iedereen en dat het niet zo is dat ik alle mensen bij langs moet om door te geven dat ik een nieuw nummer heb, om nog maar te zwijgen over de huisarts/tandarts/kapper/verzekering en noem maar op. Zo blijf je bezig en dan nog weet ik zeker dat je altijd wel een aantal vergeet. Dus top van jullie Simpel, dat jullie wel aan nummerbehoud doen!

    Berry 13 februari 2020

  • Nick
    Simpel geen toestel 0 reacties

    Simpel kost niet veel, maar dat komt omdat ze geen toestellen aanbieden bij hun abonnementen. Dit vind ik vervelend en prima tegelijk, want ik heb niet ieder jaar of iedere twee jaar een nieuw toestel nodig dus wat dat betreft vind ik het prima. Maar aan de andere kant heb ik er wel eens in de zoveel tijd één nodig dus het zou wel fijn zijn als die mogelijkheid er wel zou zijn. Maar dat je dan de keus hebt bijvoorbeeld.

    Nick 7 februari 2020

  • Thijs
    Simpel maand abonnement 0 reacties

    Ik heb een maand abonnement bij Simpel afgesloten, gewoon omdat deze lekker goedkoop was.
    Ze bieden geen telefoon aan bij je abonnement zoals veel dure providers wel doen, maar dat vind ik niet erg want ik heb nog een prima telefoon die het nog goed doet.
    En dat ze geen winkel hebben waar je naar toe kunt vind ik ook geen probleem, want als ik een vraag heb doe ik dit toch altijd via de online chat.

    Thijs 2 februari 2020

  • Nick
    Simpel abonnement 0 reacties

    Mijn vriendin en ik hebben allebei ons mobiele abonnement bij Simpel afgesloten en hier zijn we best tevreden over. Alle punten die in hun beschrijving hier boven staan zijn, waar, vooral het supersnelle mobiele internet vind ik heel belangrijk. Ik heb er altijd een hekel aan als mijn telefoon niet wil laden als ik iets op zoek op het internet. Het bellen had er van mij dan weer niet perse op die manier bij gehoeven, want wie belt er tegenwoordig nou nog. Als ik één keer per maand een keer bel, dan is het veel. En dat is dan meestal om een afspraak bij de kapper ofzo te maken, niet eens met familieleden of wat dan ook.

    Nick 20 januari 2020

  • A.N.
    Rotzooi dit en geen respect 0 reacties

    Heb met mijn stomme kop het abbonement verlegnd voor 2 jaar, nadat ik vorige periode alleen maar gezeik had, waaronder onterechte incasso's e.d.

    Nu worden ze steeds ontolleranter, als je een maand je premie vergeet te betalen sluiten ze je abbonoment af binnen 5 dagen? Wat is dat voor onzin. Het is altijd al een onvriendelijk en geldbeluste provider geweest, maar ik ben er helemaal klaar mee en hoop dat het bedrijf de grond in zakt. (Is Simpel zich niet bewust dat je je geld toch wel krijgt als je al 4 jaar klant bent? Wat een idioot bedrijf)

    Vrolijk nieuwjaar.

    A.N. 4 december 2019


Gerelateerde blogs

Budget Mobiel gratis Happy Plugs
Budget Mobiel gratis Happy Plugs

Budget Mobiel heeft per 2 September een nieuwe actie. Bij het afsluiten van een Budget Mobiel abonnement, Onbeperkt of Basis, ... Lees verder

ACTIETelecom 2 september 2020