Telecom

Ritel

4 reviews
50% positief
50% negatief

Ritel, dè goedkoopste telecomspecialist van Nederland! Hier vind je de allernieuwste mobieltjes en kun je kiezen uit de mooiste cadeau's. En in veel gevallen zijn deze nog gratis ook! Kortom, (Ri)tel uit je winst!

Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.

Reviews (4)

  • Alexis
    Nieuwe iphone bij Ritel 1 reactie

    Ik heb de nieuwste iPhone van Ritel ontvangen samen met het afsluiten van mijn nieuwe abonnement. Ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe telefoon, ik heb voor de mint kleurige gekozen.
    Wat vooral super mooi is bij deze telefoon zijn de foto's die je nu maakt, deze zijn zo scherp dat je helemaal geen echte camera meer nodig hebt.
    Een goede bewerkingsapp voor het nabewerken en je hebt alles wat je nodig hebt.
    Echt super mooie en goede telefoon dus en dat voor 'maar' ongeveer vijftig euro per maand. Dat klinkt als veel geld, maar voor een nieuwe telefoon die net uit is als deze, valt dat echt reuze mee. En dan heb je wel bellen, internet, sms'en alles er bij in, daar moet je ook rekening mee houden. Ik ben er in ieder geval echt super super super blij mee!

    Alexis 12 december 2020

  • Koen
    Ritel ervaring 0 reacties

    Ik heb een hele goede ervaring met Ritel, in mijn ogen is dit dé beste en goedkoopste telefoonaanbieder die er is.
    Ik zat altijd bij een veel duurdere aanbieder daar gooide ik mijn geld mee weg, toen besloten om over te stappen en na wat online speurwerk kwam ik op Ritel uit.
    Sindsdien heel blij met mijn keus om hier naartoe te gaan.
    Goed advies gekregen en nu heb ik precies wat ik zoek en wat er bij mij past.
    Zo weet ik zeker dat ik niet te veel betaal voor dingen die ik helemaal niet nodig heb.
    Wat mij betreft is Ritel aan iedereen aan te raden die iets nieuws zoekt of iemand die simpelweg iets goedkopers zoekt.

    Koen 11 augustus 2020

  • jeroen
    zeer teleurgesteld in Ritel 0 reacties

    Al maanden bezig met Ritel voor me abonnement, eerst hebben ze een fout gemaakt door in juni me bundel niet onbeperkt te maken,na2 dagen bellen mail gekregen wordt gecompenseerd, maar me bundel zou per direct onbeperkt worden NIET DUS.AL twee maanden afgesloten omdat ik weiger een bedrag te betalen die niet klopt om me bundel onbeperkt had moeten zijn vanaf mei ,eerst een eeuwen lange gesprek gehad met ene Abraham die ook nog het Lef had tegen me te zeggen dat als ik niet betaald al is het Ritel de fout dat alle consequentie voor mij zou zijn, vervolgens kreeg ik een mail van costumer service van ene kristy die zou het gelijk gaan behandelen, we zijn twee maanden verder Ritel blijf rekeningen sturen maar hun fout erkennen en verhelpen Ho maar. Bellen heeft geen zin want ze verbinden me door door door en door wel tachtig keer dan krijg ik medewerkers aan de telefoon die maar zeggen ze kunnen niks vinden ik heb alle bewijzen, zelf bewijs dat het vanaf juli/aug onbeperkt had moeten zijn heb ik gestuurd maar ze weigeren te reageren dus ik zit vast aan Ritel zonder te willen want anders moet ik naar een andere provider en heb ik dubbele kosten..Echt ik ben zeer teleurgesteld in Ritel.

    jeroen 7 augustus 2020

  • Lars
    Ritel waarschuwing 1 reactie

    Ik wil de mensen vooral een waarschuwing geven om niet via Ritel een abonnement af te sluiten of te verlengen. Ik heb het hier namelijk verlengd en ineens moet ik meer betalen (voor hetzelfde abonnement) dan voorheen. Bij Ritel gaven ze aan dat dit bij de vaste klantenkorting hoorde en dat dit nu bij het verlengen komt te vervallen. Daar hebben ze bij het afsluiten van het abonnement nooit met een woord over gesproken dus ik vind dit absoluut niet fair. In principe misleiden ze je hier gewoon met mooie praatjes en beloftes en als puntje bij paaltje komt dan betaal je veel te veel, in ieder geval veel meer dan de bedoeling was.

    Lars 11 juli 2020