Bank

Rabobank

5 reviews
20% positief
Positief
0% neutraal
Neutraal
80% negatief
Negatief
Ontevreden over Rabobank?

Probeer eens de beste keuze Bunq.


Reviews ( 5 )

  • Marc
    Rabobank klacht 0 reacties

    Ik had laatst alles rond voor onze hypotheek bij de Rabobank. Alles was ons telefonisch toegezegd, ik hoefde alleen nog even langs te komen voor een handtekening. Dit deed ik dus. Eenmaal daar, zaten ze met twee man sterk en wilden ze allemaal moeilijke vragen beantwoord hebben voordat alles officieel goedgekeurd zou worden. En dat alleen maar omdat ik een eigen bedrijf heb en zo een risico voor hun vorm. Ik was er helemaal klaar mee en ben weg gegaan, ik zoek wel een andere bank.

    Marc 7 oktober 2020

  • henk
    STOP MET INVESTEREN 0 reacties

    Foei foei toch...Shame on you 🤬STOP MET INVESTEREN .... Banken leenden tussen 2015 en 2020 ruim 10,2 miljard aan bedrijven die betrokken zijn bij de ontbossing; . Grote banken, verzekeraars en pensioenfondsen in Nederland dragen miljarden bij aan ontbossing van het Amazonegebied en de Braziliaanse Cerrado-savanne. De ontbossing gaat gepaard met mensenrechtenschendingen, klimaatverandering, biodiversiteitsverlies en grootschalig dierenleed...

    henk 13 september 2020

  • Marlies
    Rabobank goede ervaringen 0 reacties

    Mijn ouders zaten altijd bij de Rabobank en van jongs af aan heb ik ook altijd bij de Rabobank gezeten. Ik vind dit een hele fijne bank en ik heb er alleen nog maar goede ervaringen gehad. Altijd ben ik goed geholpen en altijd is er wel iemand telefonisch bereikbaar die je advies kan geven wanneer dit nodig is.

    Ik lees hier negatieve berichten over de Rabobank met mensen die er allemaal klachten over hebben, maar hier kan ik mij helemaal niet in vinden. Als iemand mij zou vragen welke bank ik aan zou raden, dan zou ik zeker de Rabobank als eerste noemen.

    Marlies 16 juli 2020

  • Bas
    niet meer tevreden 0 reacties

    Ik zit al meer dan 10 jaar bij Rabobank, ben er niet meer tevreden over. Mijn telefoon is kapot gegaan in het buitenland en hier stond de MobielBankierenApp op. Zonder deze app kan je tegenwoordig niet meer inloggen op je account noch internetbankieren. Installeren van de app op een nieuw mobiel blijkt onmogelijk. De oplossing van Rabobank: mijn adres laten wijzigen naar een adres in het buitenland, zodat ze daar een activeringscode voor het opnieuw installeren naartoe kunnen sturen. Ik heb om een andere oplossing gevraagd, maar niks was mogelijk. Bovendien vertelde een medewerker me dat ze geen ID-bewijs noch telefoonnummer van mij in hun systeem hadden staan en ik een gewaarmerkt kopie van mijn ID met een handgeschreven brief naar Rabobank moest sturen om de activeringscode naar mijn nieuwe adres te kunnen sturen. Hoe dan als ik al mijn hele leven klant bij hen ben?? Hoe heb ik die rekening dan kunnen openen zonder ID-bewijs? Behalve Rabobank onvermogen om problemen van klanten op te lossen, is ook hun klantenservice vreselijk slecht. De enige mogelijke manieren om iemand van de Rabobank te spreken te krijgen is via de telefoon, Facebook en Twitter. Inmiddels ben ik meer dan €80 aan telefoonkosten kwijt, omdat sommige zaken alleen over de telefoon geregeld kunnen worden en het tot een half uur kan duren voor je iemand te spreken krijgt. Kortom, bedankt Rabobank voor het moeilijker maken van mijn leven. Ik had meer verwacht van een bank waar ik mijn levenlang klant van ben geweest.

    Bas 12 juli 2020

  • Rene
    Rabobank is een verschrikkelijke bank die ... 0 reacties

    Verschrikkelijke bank, zo simpel is het. Ik zat er jaren lang bij omdat mijn ouders er ook bij zaten dus dan ga je daar maar in mee maar op mijn 24e wilde ik een hypotheek aanvraag doen waarna de Rabobank me op hypotheekgesprek vroeg. Prima zal je denken, maar toen ik daar aan kwam en ik vroeg dat ik voor een hypotheekgesprek kwam zei een mevrouw aan de balie dat er op die dag helemaal geen hypotheekgesprekken waren. Dus ik de mail laten zien waar toch echt in stond dat het wel voor een hypotheek was, oja oja, mevrouw bellen maar nee hoor er was niemand in het pand om mij te helpen. Toen kwam de aap uit de mouw, twee oude vrouwtjes kwamen naar me toe lopen en zeiden: meneer, u komt niet voor een hypotheekgesprek, we willen met u praten over enkele aparte transacties op uw rekening. Oftewel: meneer, we hebben u naar ons bedrijvenpand gelokt om iets te vragen. Ja, echt gebeurd verhaal mensen. Ik was al zenuwachtig omdat een hypotheek krijgen niet zo makkelijk is als je een eigen bedrijf hebt en dan wordt je werkelijk opgelicht. Ik ben dan zo aardig om met die twee oude vrouwtjes mee te lopen naar een apart hokje om die betreffende vragen te beantwoorden, dit was ook binnen 5 minuten allemaal opgelost maar toen ik vroeg waarom mijn hypotheekgesprek nu niet was en ik daar wel een afspraak voor had, konden ze alleen zeggen sorry meneer hier weten we niets van af.... Ik nogmaals de mail laten zien maar ik was er al klaar mee dus ben maar gauw het pand uit gelopen en ben per direct overgestapt naar de ING. Die wilden me overigens meteen een hypotheek geven zonder enig probleem.

    Rene 9 februari 2020