Energie

Powerpeers

4 reviews
50% positief
50% negatief
Pure Energie is van alle energieleveranciers de beste keuze.

Reviews (4)

  • Carolien
    Ik weet niet wat ik moet denken van Powerpeers 0 reacties

    Ik weet niet goed wat ik van Powerpeers moet denken: Ik ben nu 2 maanden klant en heb al diverse malen met Powerpeers moeten bellen (eenmaal ook nog opgenomen met: Eneco goedemorgen o nee Powerpeers), waar ik overigens netjes te woord werd gestaan, maar de antwoorden waren niet bevredigend: "u moet het nog even aankijken" of "we kennen het probleem en er wordt aan gewerkt, tot die tijd...."
    Waarover heb ik dan gebeld?:
    -De app schiet er op de telefoon om de haverklap uit. De oplossing is de app opnieuw installeren en inloggen, maar na 4x ben je dit toch echt wel zat.
    -Ik heb ze gemachtigd om iedere dag de standen van mijn slimme meter uit te lezen. Aan het eind van de maand klopten de standen in het dashboard absoluut niet met de standen op mijn eigen slimme meter (bij begin contract zelf ook even genoteerd ;-). )
    Deze standen zijn aan de hand van de kleur (donkere kleur = definitief en lichte kleur = niet definitief) in het dashboard in te zien. De definitieve standen blijken na telefonisch contact indicatieve verbruikswaarden te zijn omdat ze de eerste 2 weken van het contract niet te hebben kunnen uitlezen.... Mijn teruglevering van energie was ook niet in te zien en was derhalve ook maar definitief indicatief....
    Eind van de eerste maand maar weer eens gebeld met de mededeling dat het e.e.a. écht niet klopt. Ik kreeg gelijk, "maar mevrouw geen zorgen, in het maandelijks energierapport staat alles wel goed. " Deze zou ik rond de helft van de volgende maand ontvangen, maar.... omdat alles niet helemaal goed is gegaan in de eerst maand, kan het een maandje langer duren!
    Hoezo digitaal tijdperk????!!! Alsof iemand binnen Powerpeers zelf alles uit het hoofd moet gaan berekenen en in een rapport zetten????
    Ze kunnen alles iedere dag inzien, maar een maandelijks energierapport moet opeens 2 tot 6 weken duren!!!
    De volgende maand komt eraan en ik ben benieuwd. Op de eerste ga ik weer de standen opschrijven en halverwege de maand check ik maar weer eens het dashboard inzien voor mijn maandelijks energierapport(en).
    Ik ben op het moment nog erg sceptisch naar deze organisatie. Misschien dat ik wegga zodra ik kan. Alles moet sneller kunnen dan dit amateuristische gedoe...

    Carolien 29 juni 2021

  • Josje
    PAS OP 0 reacties

    PAS OP!! Bij Powerpeers word je belazerd en misleid..

    Los van het feit dat de klantenservice van Powerpeers niks voor je doet en je respectloos te woord staat, word je het hele jaar een worst voorgehouden met mooi verbruikscijfers echter puntje bij paaltje passen snel de meterstanden en de tarieven aan zodra de jaarnota moet worden opgemaakt.
    Je maandelijkse verbruik zou dan ineens slechts een inductie zijn, dit terwijl er meermaals letterlijk is toegekend dat de Maandelijkse bedragen leidend zijn en 100% kloppen.
    Powerpeers verzuimt de opgenomen telefoongesprekken te verstrekken waarin dit valt te verifiëren ondanks ze dit verplicht zijn.
    Ze zeggen enkel dat het niet waar is, maar verstrekken ook de gesprekken niet...?

    Sommige geven me gelijk maar ik heb nog steeds me geld niet terug! ( 254,) en men gaat als klap op de vuurpijl nu 160,- incasseren zonder overleg!
    Daarbij uiteraard direct de dreigementen van Powerpeers met deurwaarders enz indien er niet spoedig word betaald.

    Bellen naar Powerpeers heeft geen zin, mailen ook niet..
    Zonde van je tijd!
    Je word van het kastje naar de muur gestuurd en komt geen stap verder. Omdat ze een groot betaald juridisch team in dienst hebben weten ze dat de normale burger niet zomaar een advocaat kan bekostigen en 9 van de 10 keer maar “akkoord” gaat om van het gedoe af te zijn. Kortom we laten te veel over ons heenlopen. Mensen wees aub gewaarschuwd ,

    Josje 12 juli 2020

  • Jack
    Energie maatschappij PowerPeers 1 reactie

    Wij zitten bij de energie maatschappij van power Peers en dat gaat heel erg goed.
    Ze regelen alles tot in de puntjes voor ons en zorgen regelmatig voor een update over de kosten en daar zijn we erg blij mee.
    Het is in ieder geval geen dure maatschappij en we zijn er erg blij mee.
    We hebben het onze vrienden ook aangereden en zij willen nu ook overstappen.

    Jack 5 mei 2020

  • Lars
    Powerpeers energie 1 reactie

    Powerpeers energie is een kleine energie maatschappij die enorm aan het groeien is en steeds bekender wordt. Het is een goede maatschappij die goede energie voor een goede (lage) prijs aanbiedt en ervoor zorgt dat ze het contact met hun klanten op een goede manier onderhouden. Wij zijn hier heel erg tevreden over.

    Lars 10 april 2020