Pakketdienst

PostNL

7 reviews
43% positief
Positief
29% neutraal
Neutraal
29% negatief
Negatief

Reviews ( 7 )

  • Ramon
    Briefje op de deur 0 reacties

    Ik hang eigenlijk altijd een briefje op de deur dat ze het wel voor de deur mogen neerzetten of het pakket wel over de schutting mogen gooien ofzo.
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit zelfs wel eens heb gedaan terwijl ik zelf gewoon thuis aan het werk was, boven dat dan weer wel.
    Maar dit vind ik echt geel erg handig en het is ook zeker als tip naar anderen bedoelt, zo hoef je nooit meer je pakketjes bij de buren of bij een afhaalpunt op te halen.

    Ramon 9 juli 2020

  • Ria
    Track and trace 0 reacties

    Die track and trace van de pakketdiensten vind ik echt helemaal geweldig! Wat een uitkomst. Vaak geven ze een tijdsframe aan van ongeveer twee uur, dus als je even naar de supermarkt moet of met de hond uit moet of iets anders, dan hoef je nu niet meer de hele dag thuis te blijven om op je pakketje te wachten want je weet hoe laat het ongeveer gaat komen.

    Ria 7 mei 2020

  • Celine
    Langere levertijd 0 reacties

    Ik snap best dat de bezorgdiensten het nu drukker hebben dan anders, maar dat je standaard rekening moet houden met een langere levertijd vind ik eerlijk gezegd een beetje onzin. En ik kan me voorstellen dat er nu heel veel mensen werkzoekende zijn, dus waarom nemen ze dan niet gewoon tijdelijk extra personeel aan. Of is dat heel raar gedacht, het kan natuurlijk aan mij liggen. Maar ik loop er zelf een beetje tegen aan dat ik hier in het begin nog heel veel begrip voor had gezien de situatie, dat heb ik nog steeds wel, maar ik begin het inmiddels wel behoorlijk irritant te vinden.

    Celine 18 april 2020

  • Hennie
    pakketjes duren nu langer 0 reacties

    Het duurt nu langer dan normaal voordat je pakketje binnen komt.
    Eerder was dit altijd de volgende dag, als je het voor (bijvoorbeeld) tien uur had besteld, nu kan het best een paar dagen langer duren.
    De pakketdiensten hebben het nu natuurlijk ook allemaal hartstikke druk met dat virus en iedereen gaat nu van alles en nog wat online bestellen.
    Dus ik vind niet dat je ze dat hierom kunt afrekenen, die mensen doen goed hun best en werken ondanks alles keihard door.

    Hennie 13 april 2020

  • Lianne
    Heel raar 0 reacties

    PostNL zet het pakketje voor je deur en rent weer terug naar de auto. Dat is tegenwoordig hoe ze te werk gaan. Bij mij is dit flink mis gegaan! Ik stond onder de douche, had de deurbel wel gehoord, kwam dus 10 minuten later beneden en zag dat het pakketje weg was. Had waarschijnlijk iemand anders het pakketje in de tussentijd weg gekaapt?! PostNL gebeld en kwam in contact met de bezorger, die stelde dat het pakketje aanwezig moest zijn. Ongelofelijk.

    Lianne 7 april 2020

  • Irene
    Door coronavirus hoef je niet te ondertekenen 0 reacties

    Door het coronavirus hoef je nu niet meer met het pennetje iets te ondertekenen op een touchscreen. Dit doet de man die het pakketje bezorgt voor je door een prive gegeven te noteren. Wel interessant, slim en goed meedenkend gedaan door PostNL! Chapeau.

    Irene 16 maart 2020

  • Irene
    PostNL goed bezig 0 reacties

    Was altijd vrij boos op alle pakketbezorgers maar het gaat wel steeds beter. Wij hebben in onze regio altijd dezelfde persoon die de pakketjes rond brengt, die weet al precies hoe het werkt als ik niet thuis ben, dan zet ze het pakket achter het huis neer onder een afdak. Prima geregeld toch? PostNL goed bezig.

    Irene 25 februari 2020