Internet Tv

Online.nl

40 reviews
55% positief
Positief
18% neutraal
Neutraal
28% negatief
Negatief

Online.nl, zoals ze zelf stellen, het compleetste internet, tv en bellen pakket voor de beste prijs met gratis ESPN Eredivisie (3 kanalen). Online.nl werkt met het KPN netwerk waardoor de prijzen gunstiger uitvallen, ze hoeven immers de kosten van het netwerk niet zelf te bekostigen.

Ontevreden over Online.nl?

Online.nl is de beste keuze.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews (40)

  • Manon
    Mist essentiele zenders 0 reacties

    Adverteren met veel zenders maar missen een aantal essentiële zenders zoals food network, animal planet, discovery channel, TLC en eurosport. Heb enorm veel spijt van deze aankoop. Menu op tv en wisselen van zenders is ook prut en traag. Voel me belazerd, je gaat er gewoon vanuit dat bij zo'n breed pakket de juiste en normale zenders er zijn. Je verzint dit toch niet dat zulke basic zenders missen! Bijna elke andere aanbieder heeft dit wel. Heb zoveel spijt maar moet het contract uitzitten. Online.nl reageert in de trant van eigen schuld dikke bult
    (Had je maar niet moeten kopen, terwijl ze wel een vette disclaimer hadden mogen plaatsen!) en de alternatieve zenders werken niet eens.

    Manon 19 juli 2021

  • Bert
    Goede service van Online.nl 0 reacties

    Ik ben nog niet zo lang geleden overgestapt naar Online.nl. Voornamelijk vanwege de prijs en dat ze toch op het KPN netwerk zitten. Verder spreekt Online.nl mij persoonlijk ook wel aan.
    Tijdens de installatie kwam ik er niet helemaal uit. Het wou gewoon niet lukken. Toen heb ik besloten om Online.nl te bellen om te kijken hoe we dit konden oplossen. Ze hebben mij stap voor stap er doorheen geloodst. Ze waren erg vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Ze hadden ook veel geduld met mij. Uiteindelijk is het ons gelukt om de installatie succesvol af te ronden.
    Nu werkt het als een trein. Lekker snel internet, goede tv en telefoneren gaat ook vlekkeloos. Ik ben blij dat ik overgestapt ben naar Online.nl en dat hebben ze mede te danken aan de goede service.

    Bert 10 juli 2021

  • Marco
    Goedkope provider 0 reacties

    Ik heb voor Online gekozen omdat het een goedkope provider is. Vrijwel alle providers heb ik vergeleken en kwam uiteindelijk bij Online uit. Ik heb alleen internet en televisie van Online dus ik kan niet over bellen van Online oordelen. Ik heb een gratis wifi modem gekregen die prima werkt. Overal in huis heb ik maximale wifi ontvangst en internet is lekker snel. Daar heb ik dus niks op aan te merken. Op televisie van Online heb ik eigenlijk ook niks aan te merken. Precies wat ik had verwacht en het werkt allemaal naar behoren. Het belangrijkste is natuurlijk de prijs. Het heeft eigenlijk te lang geduurd voordat ik ben overgestapt naar Online. Gelukkig heb ik het uiteindelijk wel gedaan want het scheelt mij toch wat geld in de maand wat ik aan andere dingen kan uitgeven.

    Marco 3 juli 2021

  • k
    Online is de slechtste keuze 2 reacties

    Online.nl is een bedrijf die niets voor zijn klanten doet, en deze zelfs bedonderd.
    Contracten worden eenzijdig aangepast, prijs gaat van de ene op de andere dag bijna 12% omhoog. TV kastje werkt uiterst traag en de klantenservice- medewerkers zijn zo geïnstrueerd dat deze de klant zo snel mogelijk met een kluitje in het riet sturen. De medewerkers snappen soms wel dat e.e.a niet klopt bij hun bedrijf maar mogen daar niets aan doen.
    Dus wees gewaarschuwd, ga nooit naar Online.nl, want dat geeft enkel stres en narigheid.

    k 2 juli 2021

  • Sabrina
    Goedkope internet en TV 0 reacties

    Als je gewoon internet en TV wilt zonder veel poespas kan ik Online.nl zeker aanraden. Het grootste voordeel aan Online.nl is de prijs. Ze zijn goedkoper dan T-Mobile, KPN en Ziggo. Je kunt ook eenvoudig overstappen, dit heb ik ook gedaan. Het was zeer eenvoudig en hoefde niet veel te doen.

    Ik heb geen verstand van de internetsnelheid en alle opties, maar voor mij werkt het voortreffelijk. Het internet is niet minder dan wat ik bij mijn vorige provider ervaarde, dus dat is helemaal goed. Ik heb ook meer zenders dan dat ik nodig heb en ik kan opnemen, pauzeren en terugkijken. Terugkijken van programma's is wel een hele fijne mogelijkheid die ik niet zou willen missen.

    Verder heb ik eigenlijk weinig te melden over Online.nl. Het is echt niet minder dan andere (duurdere) providers, alleen betaal je wel wat minder. Ik zie mij de eerst komende tijd niet overstappen naar een andere provider.

    Sabrina 1 juni 2021

  • Gi
    Bestel niet bij online 2 reacties

    BESTEL NOOIT BIJ ONLINE!
    KOMEN HUN EIGEN AFSPRAKEN EN BELOFTES NIET NA!
    VERVOLGENS ZIT JE VAST IN CONTRACT HEL!

    Een abonnement afgesloten waarbij zij aangaven dat internet afsluiting afgesloten kon worden op desbetreffend adres. Ineens bleek dat zij toch niet konden leveren op desbetreffend adres maar was het contract al ondertekend en konden wij niet meer dit annuleren.

    Helaas geen klantenservice op dit gebied; ondanks dat zij zelf telefonisch hadden beloofd en gezegd dat zij internet konden leveren en het daarna niet zo bleek te zijn hebben wij alsnog voor niks moeten betalen omdat ze anders aanmaningen zouden sturen. Zelfs dubbel betaald omdat wij internet moesten afsluiten bij een provider die wel kon leveren.

    Om zo snel mogelijk van hun af te zijn besloten wij dat wij het resterende bedrag voor het abonnement wilden overmaken. Dit hebben wij gedaan. Met daarbij de vraag of zij een bevestiging e-mail konden toesturen waarin stond aangegeven dat het contract beëindigd was. Dat kon niet volgens hun, maar zij beloofden ons telefonisch dat dit zou gebeuren.

    Sindsdien krijgen wij nog steeds e-mails van hun waarin zij geld van ons vragen terwijl wij alles hebben betaald en het contract hebben beëindigd.

    Wij hebben inmiddels meer dan 9x keer met de klantenservice meer dan een uur gebeld waarin wij steeds het opnieuw het verhaal moesten uitleggen en waarin ons steeds opnieuw werd beloofd dat het nu echt beëindigd was en dat online.nl ons een bevestiging hiervan zou opsturen en contact met ons zou opnemen. Dit is tot op heden nog geen 1x gebeurt en inmiddels blijven de e-mails waarin zij geld vragen oplopen en dreigen zij met kostenverhoging terwijl alles al geregeld en beëindigd hoort te zijn.

    Zij hebben niks op orde, weten van niks - het voelt als een crimineel bedrijf die er alles aan doet om op een "legale" uitziende manier zoveel mogelijk geld van je uit te persen.

    In een van de telefoongesprekken gaf de medewerker zelfs toe dat hij niet kon ontkennen dat online.nl niet een criminele bedrijf is.

    Gi 27 mei 2021

  • Julian
    Internet en TV van Online.nl 0 reacties

    Ik heb Internet en TV van Online.nl. Snel en stabiel internet via wifi en veel TV zenders. Wat ik ook erg fijn vind, is dat ik programma's op TV terug kan kijken. Deze mogelijkheid had ik voorheen nooit, maar bij Online.nl wel. Ik zit er zelfs aan te denken om glasvezel internet te nemen. Dit kost 5 euro per maand extra, maar het is wel de toekomst. Ik ben er nog niet helemaal over uit. Het overstappen en de installatie verliep iets langzamer dan dat ik had gehoopt, maar als eenmaal alles werkt, is het gewoon prima.

    Online.nl is gewoon een goede provider voor Internet en TV. Ik denk niet dat ik nog over ga stappen naar een andere provider. De maandelijkse kosten vallen ook best mee.

    Julian 23 mei 2021

  • Anne
    Telefoonnummer meenemen gaat mis 0 reacties

    Ik had bij het aanmelden gevraagd mijn telefoonnummer mee te nemen.
    Dat kon.
    Maar na een aantal weken viel het me op dat ik nooit gebeld werd, en dat alle mensen die ik belde in gesprek waren.
    En het bleek dat ik dus niet kon bellen, en niet gebeld kon worden.
    Gemeld, zou binnen paar dagen geregeld worden.
    Na een week was er niets veranderd, en belde ik maar weer eens ( weer half uur in de wacht gestaan ).
    Toen was het ineens in een kwartier geregeld.
    Kortom, bij het aansluiten deden ze niets, na mijn eerste klacht deden ze niets, pas na de tweede klacht kwamen ze in actie.
    En toen kon het dus in 15 minuten........
    Verder slecht TV beeld, altijd blokken, niet om aan te zien.
    Ik zal blij zijn als ik er weer vanaf ben.

    Anne 20 mei 2021

  • Henri
    Tv werkt voor geen meter echt waardeloos 4 reacties

    Om maar slechts een van de vele problemen te benoemen, live TV werkt matig, maar terugkijken, of opnames bekijken werkt gewoon niet. Een en al blokken.
    Veel erover geklaagd, maar nooit werkend gezien, ondanks dat er monteurs zijn geweest die er naar zouden kijken. Overigens, als je kijkt naar de reviews op de site, dan laten ze daar alleen die van 3 sterren en meer zien. Kijk je naar de echte reviews, dan zijn er daar een heleboel van 1 of 2 sterren. Maar ja, die laten ze dan niet zien op de site.
    Zo'n bedrijf is het.

    Henri 18 mei 2021

  • Harry Freriks
    Gras is groen bij Online.nl 0 reacties

    Kan hier eigenlijk heel kort over zijn, ik kom van KPN, daarna nog even gebruik gemaakt van Ziggo voor een jaartje en vanaf dat moment nooit meer afgeweken van Online.nl. Het gratis is niet altijd groener aan de overkant kan ik jullie melden. Je maakt gewoon gebruik van het KPN-netwerk wanneer je voor Online.nl kiest maar dan voor een goedkopere prijs. Zoals gezegd heb ik ook nog een tijdje Ziggo gehad, ook een prima provider hoor, de prijs werd me echter teveel. Online.nl is dus een zeer solide optie voor een redelijk tarief per maand. Volgens mij betaal ik nu 47,50 per maand voor snel internet en veel tv zenders.

    Harry Freriks 18 mei 2021

  • Louis
    Nummerportatie 0 reacties

    In augustus 2019 is mijn schoonmoeder van 88 jaar overgestapt van online naar caiway. Zij kreeg toen glasvezel buitenaf van Deltafiber. De bijbehorende provider was Caiway. Na enige tijd problemen te hebben gehad met het opzeggen van Online en de nummerportatie naar Caiway kon ze weer met haar oude telefoonnummer bellen. Dit telefoonnummer heeft ze al meer dan zestig jaar. Al haar familie, waarvan menigeen op leeftijd, en bekenden weten niet anders dan dat zij dit nummer heeft. Ook de thuiszorg staat in verbinding met dit nummer via een alarmeringssysteem. Als zij bv snel hulp moet hebben kan ze door een alarmeringsknop hulp inschakelen.
    Tot zover alles oké zou je zeggen.
    Tot zondag 21 maart, de telefoon deed het niet meer. Caiway gebeld om de storing te verhelpen, er was geen storing! Er was wel een ander telefoonnummer die functioneerde wel.
    Vreemd, bleek toch dat ze na bijna twee jaar nog steeds met online een contract had voor internet en vaste telefonie. Haar tv abonnement was in augustus 2019 wel opgezegd maar de rest niet.
    Even ademhalen, contact met online gezocht om in eerste instantie te zorgen dat ze weer van haar vaste telefoonlijn gebruik te kunnen maken. Mobiel heeft ze niet en van internet gebruikt ze sinds het overlijden van haar man geen gebruik meer. Daarna nummerportatie naar caiway.
    Makkelijk toch?
    Nou mooi niet, ik ben sinds bijna 4 weken dagelijks in contact met deze incompetente provider. Na 21 uur bellen, in de wacht staan, een harde reset, een softe reset, andere telefoon, talloze medewerkers aan de lijn die iedere keer weer hetzelfde verhaal moeten horen en bij het einde van een gesprek standaard vragen : kan ik verder nog iets voor u doen?, een monteur die met de beste wil van de wereld het probleem met de lijn niet kan verhelpen, niet door de eerste lijns medewerker kunnen komen. Alle niet nagekomen beloftes "dat het spoedig opgelost zou zijn" zat, zat er maar één ding op. Zo snel mogelijk porteren, daar was ik al mee begonnen. Keer op keer kreeg ik bericht dat de portatie niet was gelukt omdat de naam niet zou corresponderen met de gegevens die online had. Het bleek dat achter de twee voorletters geen punt moest staan. Voordat ik hier achterkwam was ik al weer één week verder.
    Gelukkig probleem opgelost. Weer een portatie aangevraagd.........kreeg ik een mail van notabene online dat ze het nummer van de vorige provider niet konden achterhalen....
    Mijn broek zakte af en tijdens het ophalen toch maar weer contact opgenomen met Online.
    Weeeer het gehele verhaal uit de doeken gedaan. Als antwoord kreeg ik te horen dat dit absoluut niet kon en dat de persoon met wie ik sprak er direct op zou reageren.
    Foei toch, eind goed al goed.
    Nee helaas ik kreeg bericht dat de portatie niet was gelukt omdat de naam niet zou corresponderen met de gegevens die online had.
    Ik dacht wat Pieter Omtzigt kan, kan ik ook. Bijten en niet meer loslaten.
    Van Caiway kreeg ik de tip om de gegevens van online één op één gekopieerd en geplakt op te vragen en deze met een screenshot naar caiway te sturen. Zo gezegd zo gedaan. Om er zeker van te zijn dat alles goed zou verlopen en niet voor de zoveelste keer weer het verhaal aan een medewrrker te moeten uitleggen bleef ik aan de lijn terwijl de mail werd verzonden. Zoals afgesproken, kopiëren, plakken en verzenden. Mooi, ping, de mail. Ik lees hem door en zie tot mijn stomme verbazing dat de postcode uit vijf cijfers bestaat. Terwijl ik dit aan de medewerker vertel zegt hij dat dit een foutje was, HIJ had het verkeerd overgetypt!!!! Stommeling, wat vroeg ik nou? Kopiëren en plakken!! Begrijp je mijn vraag niet?
    Na de exuses verlde hij me ook nog dat er een compensatie zou volgen!! Voor alle uren dat ik gebeld heb? Nee voor mijn schoonmoeder, voor de teveel betaalde kosten. Daags na deze medeling werd er weer geld afgeschreven door Online.
    Na de volgende mail met de gegevens van Online een screenshot gemaakt voor Caiway en doorgestuurd via de mail. Verwerkings tijd binnen twee dagen.
    Eindelijk na twee dagen en een verdrietige schoonmoeder het verlossende bericht.
    Ik kreeg weer bericht dat de portatie niet was gelukt omdat de naam niet zou corresponderen met de gegevens die online had. Terwijl ze zelf de gegevens aan mij hadden verstrekt.
    Einde van dit verhaal? Nee het is er na bijna vier weken nog steeds niet.
    Ik vraag me af waar de menselijkheid blijft in deze geautomatiseerde wereld waar het alleen maar draait om geld.
    Ik hoop dat dit verhaal door menigeen zal worden gedeeld. Het is echt slecht wat Online doet.
    Louis N.

    Louis 16 april 2021

  • Brent
    Zeer slechte service bij Online 2 reacties

    December 2020 mijn abonnement bij Online opgezegt vanwege weken lang geen / slecht internet.
    Zou per 19 januari afgesloten worden.. echter op 12 januari was alles afgesloten. Wederom stukje service.
    Hadden natuurlijk wel voor de hele maand januari reeds geincasseerd.
    Inmiddels is het midden april en na 10 telefoontjes nog steeds mij teveel betaalde geld niet terug, wel veel beloftes...
    Voor mij geen Online of Canal Digitaal meer

    Brent 14 april 2021

  • marcel
    echt een slecht bedrijf dit 1 reactie

    echt een slecht bedrijf dit.slechte comminicatie .en duur en dan willen ze voor een app canal + die ik nooit heb aangevraagd.12,50 app en dan internet die het weing of nooit doe.vier keer de modem stuk in een jaar tijd.echt schandalig dit bedrijf.jammer dat ik niet min een mag zetten.

    echt een slecht bedrijf dit.slechte comminicatie .en duur en dan willen ze voor een app canal + die ik nooit heb aangevraagd.12,50 app en dan internet die het weing of nooit doe.vier keer de modem stuk in een jaar tijd.echt schandalig dit bedrijf.jammer dat ik niet min een mag zetten.

    marcel 6 april 2021

  • Kees
    Overbetaalde slechte provider 2 reacties

    Jaren teveel betaald bij Online.nl voor internet dat slecht werkt. En als je ze belt krijg je alleen maar incompetente medewerkers aan de lijn die een paar standaard antwoorden uit hun hoofd hebben geleerd en je totaal niet verder kunnen helpen. Heel frustrerend allemaal. Ik ben heel blij dat ik overgestapt ben naar een andere provider.

    Kees 1 april 2021

  • Fam. Dammers
    Prima tv provider en gratis ESPN bij tv abonnement 0 reacties

    Al jaren blij klant van Online.nl. Enkele maanden terug hadden wij alleen internet van online, dit hebben we toen omgezet naar een alles in 1 pakket, dus dat je ook tv en bellen in huis hebt van dezelfde aanbieder. Dit heeft voor ons goed uitgepakt en we zijn een stuk goedkoper nu uit omdat we alles bij 1 aanbieder hebben. Is ook veel handiger omdat je maar 1 factuur per maand krijgt voor je overzicht. Ook fijn dat je gratis ESPN krijgt bij je tv abonnement, dit heeft ons er mede toe aangezet om alles bij Online.nl te registreren. 5 sterren van ons! We hebben niks te klagen en zijn al jaren blij klant.

    Fam. Dammers 30 maart 2021

  • Wim
    Online.nl alleen internet 0 reacties

    Al met al wel blij met Online.nl als mijn internetprovider. Ik neem alleen internet af van Online.nl omdat ik dat eigenlijk al jaren doe. Al sinds het tijdperk van de inbelmodems ben ik blij klant van dit bedrijf. Tv heb ik aangesloten van Ziggo, mede omdat deze het grootste zenderaanbod hebben + de eigen Ziggo Sport zenders. Dit bevalt me prima en het kost me al met al niet zo heel veel. Ze zeggen altijd dat je het beste een alles-in-1 bundel ergens kan aanschaffen, dit vind ik dus zeker niet.

    Wim 25 maart 2021

  • Math Geurts
    Weigert elk e-mail contact wegens spam. 0 reacties

    Best bijzonder, voor een aanbieder van internet dat je alle e-mail contact weigert wegens spam. Orange is in 2008 overgegaan naar Online dus vandaar dat ik hier de review plaats. De e-mail als volgt:

    Geachte heer, mevrouw,

    De e-mail die binnenkomt op dit e-mailadres wordt door ons niet meer gelezen. Op dit adres ontvangen we namelijk een heleboel e-mail die we niet kunnen beantwoorden, zoals bijvoorbeeld spam. We vragen u om op een andere manier contact met ons op te nemen. Hieronder vindt u een aantal manieren waarop wij te bereiken zijn, afhankelijk van de vraag of opmerking die u heeft.

    abonnee
    U bent al abonnee bij ons en u heeft een administratieve of technische vraag over uw abonnement. Ga dan naar http://www.orange.nl/helpform en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord (u vindt deze gegevens in de bevestigingsbrief van uw abonnement). Uw vraag wordt daarna beantwoord door een medewerker van onze klantenservice. Omdat de klantenservice door het inloggen meteen de juiste informatie heeft, kunnen ze beter en sneller reageren op uw vraag. Na het verzenden van uw vraag kunt u via http://www.orange.nl/klantenservice naar ‘mijn vragenoverzicht' gaan. Daar kunt u de status van uw vragen bekijken. U ziet hier ook een overzicht van vragen die u eerder aan ons heeft gesteld.

    nog geen abonnee
    U bent nog geen Orange abonnee en u wilt informatie over een van onze producten of diensten. Ga dan naar http://www.orange.nl/belmij en laat uw gegevens achter. Onze verkoopafdeling neemt dan zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.

    Wilt u liever direct telefonisch contact met ons? Ga dan naar http://www.orange.nl/contactinformatie voor onze telefoonnummers.

    Met vriendelijke groeten,
    Orange Nederland Breedband B.V.

    Math Geurts 5 februari 2021

  • Jelmer
    Online met KPN netwerk 0 reacties

    Ik zag dat Online.nl veel goedkoper was dan veel andere aanbieders en ik vroeg me daarom af hoe dit mogelijk is.
    Ben toen veel op het internet gaan zoeken en zo kwam ik er dus achter dat ze het KPN netwerk gebruiken en dat is ook de reden waarom ze zelf minder kosten hebben en zo lagere prijzen kunnen vragen bij de klanten.
    Heel slim vind ik dat en ook voor mezelf ben ik hier blij mee, want ons scheelt het op deze manier ook geld.

    Ook heb je tot 11 januari nog recht op een koptelefoon, een google nest of 50 euro cashback en heb je de eerste zes maanden hier korting.
    Dat is altijd mooi meegenomen en hier maken we graag gebruik van.
    Wij zijn niet zo van de gadgets, dus hebben voor de cashback gekozen maar ook dat is natuurlijk altijd erg welkom.
    Het installeren werd voor ons gedaan dus hier hadden we zelf geen omkijken naar, nog zo'n voordeel aan online.nl
    Aanrader dus voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe internet en tv aanbieder die niet al te veel kost en wel perfect werkt.

    Jelmer 5 januari 2021

  • P Molema
    tv en internet slecht bij online.nl 0 reacties

    Online.nl is één grote oplichtingsfirma. Wij hebben nu bijna een half jaar lang een contract bij jullie en gelijk van begin af aan waren het al problemen. Ik heb zelfs al een keer geweigerd te betalen, omdat ik iedere keer genegeerd werd als ik weer contact zocht omdat iets niet werkte. Pas toen ik dit deed, werd ik serieus genomen en is ons probleem van dat moment verholpen. En nu hebben we nog steeds vaker wel dan niet last van storingen, dus dat het niet goed werkt. En in deze tijd van thuiswerken is dat erg lastig kan ik wel vertellen. De modem resetten helpt soms, maar lang niet altijd en ik probeer dit vaak eerst voordat ik ga bellen. Vandaag wel weer een keer gebeld omdat niets hielp en het internet maar bleef uitvallen en wij zo niet aan ons werk toe kwamen. De helpdesk gebeld en toen kreeg ik te horen dat dit voor hen nieuw was om te horen omdat ik amper nog had gebeld met een klacht en dat zij ook niets anders voor mij kunnen betekenen dan een keer de modem resetten en vervolgens een werkdag wachten. De tijd die we dan zonder goedwerkend internet zitten is dan ons probleem en dat er op die manier niet gewerkt kan worden daar kunnen zij verder ook niets aan doen. Heb boos gevraagd of ze dat even schriftelijk willen ondertekenen zodat ik dat aan mijn baas kan geven, want ik denk niet dat hij er vrolijk van wordt als hij hoort dat ik een volle werkdag niet kan werken omdat ze het modem van ons internet 'even' moeten resetten.

    Ik baal er ontzettend van dat ik een contract heb afgesloten voor een jaar, wat betekent dat ik hier nog zo'n zes lange maanden aan vast zit, maar zodra deze termijn verstreken is zeg ik het honderd procent zeker op. Daar is geen twijfel over mogelijk. Internet wat niet werkt, helpdesks die je niet verder helpen en je alleen het gevoel geven dat je zeurt. Eén grote flop is dit bedrijf, meer kan ik er niet over zeggen.

    P Molema 11 december 2020

  • Max
    online.nl oversluiten door monteur 0 reacties

    Wat heeft online.nl alles keurig geregeld, er kwam zelfs een monteur bij ons langs om het hele oversluiten voor ons te regelen. Zo hoefden we er zelf niet mee te hannissen, hier was ik erg blij mee want ik ben hier niet zo goed in.

    Alles werd klaar gemaakt zodat wij er gelijk mee aan de slag konden. Later had ik nog een vraag en dat kon gewoon in de avond nog beantwoord worden door iemand die op hun site achter de chat zat. Zo hoefde ik niet tot de volgende dag te wachten voor ik antwoord kreeg.

    Ik ben er erg over te spreken, fijn dat ze zo goed voor hun klanten zorgen bij online.nl.

    Max 18 oktober 2020