PSP

Mollie

5 reviews
20% positief
Positief
20% neutraal
Neutraal
60% negatief
Negatief

Reviews ( 5 )

  • Steven Jonathan
    Mollie houdt geld achter 1 reactie

    Het begon al met het feit dat Mollie geld achterhield wat wij hadden verdiend en zij niet wilden uitbetalen. Verschillende uiteenlopende redenen waarbij je elke keer dagen moest wachten op een reactie, wat overigens niet waar was. Ze wilden me gewoon niet uitbetalen, las op andere reviews dat Mollie het zwaar heeft door Corona en ze daarom geld willen achter houden...

    Gewoon weg blijven bij deze psp aanbieder want dit is gewoon oplichting. Als je al geld achter wilt houden om een zogenaamde buffer te slaan, zeg dit dan tegen je klantenbestand in plaats van dit te doen zonder enige conversatie. Ik ben best bereid om maandelijks uit te betalen in plaats van wekelijks of iets in die trend maar hoe Mollie het nu doet kan je een bedrijf echt niet aan doen. Bedrijven hebben het zelf ook zwaar i.v.m. Corona kom op zeg.

    Ze doen erg moeilijk om een bedrijf te accepteren terwijl alles in het systeem al op groen stond en we betalingen konden innen. Nu blijkt dus dat mollie het geld kon innen en wij hier misschien nooit iets van terug zien, no way. Het was echt niet de verificatie wat de reden was dat wij geen geld kregen van Mollie, geloof me. Ze kregen wel al het geld binnen wat ons bedrijf had verdiend maar wilden het gewoon niet naar ons doorsturen, oplichters!

    Steven Jonathan 9 september 2020

  • Dennis
    Mollie iDeal en Bancontact 0 reacties

    Sinds enkele weken ben ik een webshop gestart die ik helemaal zelf heb opgebouwd zonder bouwpakketten. Enige wat ik heb gebruikt is een scripttaal genaamd PHP, Javascript en Html. Moest een betaalsysteem hebben omdat potentiële klanten wel op mijn website moeten kunnen gaan betalen. Gemaild naar Mollie of iemand me kon helpen en nu krijg ik dagelijks mails van een Mollie medewerker die over alles met me meedenkt, of wellicht Creditcard ook een goede optie voor mij zou zijn, andere Belgische betaalmethodes en ga zo maar door. Echt een hele fijne man. Had om eerlijk te zijn niet verwacht dat ze zoveel tijd in mij steken aangezien ik maar een kleine webshop heb. Sinds dit weekend mijn eerste sale gehad! Zonder Mollie had het niet zo snel kunnen gaan dus bedankt en het is zeker een grote aanrader om met Mollie in zee te gaan als je betalingen wilt ontvangen op je website of webshop.

    Dennis 29 augustus 2020

  • Vincent
    Mollie beoordeling 1 reactie

    Volgens mij gebruiken best veel bedrijfje die van uit huis werken Mollie alshulpmiddel voor het betalen.
    Laatst had ik ook een afschrijving op mijn rekening staan voor mollie en eerst snapte ik niet wat dat was maar later begreep ik dus dat dit voor dat andere bedrijf was waar ik wat had besteld en dat zij de betalingen via Mollie regelen.
    In principe vind ik dit best prima maar het kan wel wat verwarrend zijn, zo ook voor mij

    Vincent 18 november 2019

  • Fruit
    Mollie gaat te ver 1 reactie

    Slechte website. Niet aan te raden ik heb me daar uren tot weken in verdiept om het voor elkaar te krijgen met php scripts, en sindsdien heb ik er alleen maar hoofdpijn aan over gehouden, daarnaast vroeg Mollie me ook telkens om nog maar informatie op te geven van mijn bedrijf en dergelijke, het hield niet op. Tegenwoordig wil een bank allerlei verzekeringen en moet je zoveel documenten aanleveren alvorens je account wordt goedgekeurd, het is haast niet te doen. Wel jammer, vroeger met alle bel en sms systemen waar je geen bedrijf voor nodig had, ideaal. Was zelfs een tijd dat iDeal kon zonder een bedrijf te hebben, die tijden zijn helaas voorbij. Ik snap het wel, zekerheid voor alles in de bankwereld maar je kan ook te ver gaan.

    Fruit 18 juli 2019

  • Ferdinand
    Teveel checks bij Mollie 0 reacties

    Mollie gaat het meest mee met de tijd, mooie integratie systemen en verreweg de meeste opties. Waarom ik geen fan ben? Omdat ze honderden checks moeten uitvoeren alvorens jij je bij hen kan aansluiten, het is waanzinnig. Ieder jaar worden de regels omtrent PSP's aangescherpt door de banken en dergelijke waardoor klanten heel veel gegevens en documenten moeten aanleveren, prima, ik bedoel om fraude tegen te gaan is dit het wel waard. Mollie slaat hierin echter door, je moet bij hen veel meer gegevens aanleveren, terwijl je graag je betalingssysteem zo snel mogelijk online wilt hebben.

    Ferdinand 30 juni 2019