Telecom

KPN Mobiel

16 reviews
38% positief
Positief
6% neutraal
Neutraal
56% negatief
Negatief
Ontevreden over KPN Mobiel?

Probeer eens de beste keuze Lebara.

Telecomproviders prijzen vergelijken.


Reviews ( 16 )

  • Kees
    kPN super telefoon aanbieder 0 reacties

    Al die mensen die negatief spreken over KPN, ik snap echt niet waar ze deze onzin vandaan halen.
    Ik vind KPN juist een super goede telefoon aanbieder, betere ervaringen dan hier heb ik nog niet elders gehad dus ik haal het nu ook echt niet meer in mijn hoofd om over te gaan stappen naar nog weer een andere aanbieder.
    Als je het ergens goed hebt moet je hier niet mee tarten is mij altijd geleerd.
    Het bereik en dergelijke is hier altijd goed, ik heb nog nooit problemen gehad en het is ook relatief goedkoop.
    Dus wat wil je nog meer.

    Kees 19 oktober 2020

  • elbert
    Klote Update van digibox 0 reacties

    Klote Update van digibox.
    Duurt nu bijna 2 seconden om epg op te roepen. En als deze dan komt dan is het nog maar half beeld. Terug gaan naar vorige zender werkt vaak niet. En bovendien is de g3hele structuur veranderd bij on demand waardoor je geen info over film ziet totdat je hem eerst selecteert en ook oproept. Kortom "even" kijken welke films ze hebben en waar ze beetje over gaan, duurt het minimaal een uur.
    Ook komen de radiozenders in het epg voor terwijl ik enkel tv zenders wil bekijken. Vroeger kreeg je deze zenders tenminste pas te zien als je de radio selecteerde.
    Bovendien blijft ontvangst van mobiel nog steeds slecht tot zeer slecht. Alleen op zolder met raam open en half uit raam hangend heb ik continue ontvangst.
    Bij mijn moeder thuis is ontvangst zelfs in de tuin maar af en toe 1 balkje. In huis zelfs totaal geen ontvangst
    Kortom zeer grote achteruitgang op kabel en mobiel blijft al 15 jaar lang onveranderd hopeloos. Ik ga weer terug naar Ziggo.

    elbert 24 september 2020

  • Harm-jan
    geen enkele communicatie 0 reacties

    We zitten nu al meer dan 3 weken zonder Internet. Het standaard antwoord is dat het aan de KPN ligt en er aan gewerkt wordt. Dat geloof ik niet meer. We zouden afgelopen dinsdag teruggebeld worden door jullie met een update, niet gebeurt. Er zou een vergoeding komen voor de weken waarin we nu geen internet hebben, geloof ik niet.
    Er is geen enkele communicatie vanuit jullie en jullie noemen jezelf een telecommunicatiebedrijf?

    Harm-jan 15 september 2020

  • Lisa
    zeer slechte ervaringen 0 reacties

    Nou, wij hebben nu echt zeer slechte ervaringen met jullie. Waar te beginnen geen idee.
    Maar dat jullie medewerkers afspraken maken die niet eens mogelijk zijn en compensatie niet over gesproken kan worden wat daar de hoogte van kan zijn of wanneer het nieuwe platform wat ons al meer dan een jaar belooft werd er echt komt.
    Dan heb ik het ook nog niet eens gehad over de stress en paniek die jullie o zo geweldige klantenservice leverde in ons huis toen wij een mail ontvingen na ons telefonisch contact morgen afgesloten te worden.
    Heel handig met verplicht thuiswerken.
    Ik kan je vertellen, het lukte om dat te regel.
    Blijkbaar gingen wij op 11 Augustus gebruik maken van jullie nieuwe platform waar wij geen antwoorden op kregen. Krijg ik mails om dat te beoordelen terwijl we op 11 augustus zijn afgesloten en pas morgen aangesloten worden door Youfone.
    Nee, Youfone was drama maar jullie spannen de kroon. Echt

    Lisa 10 september 2020

  • Lendert
    Overstappen naar budget mobiel 0 reacties

    Na jaren klant te zijn geweest moest ik nu zelf maar gaan opmerken dat jullie bij mij in de buurt de 4G zendmast uit hebben gezet. Resultaat:
    Ik was bijna tot niet meer bereikbaar in en om mijn woning, moest 3km rijden voor ik weer normaal bereik had.
    Data werkte niet op zowel 4g, 3g en zelfs 2g wilde nauwelijks... Daar betaal je dan wel voor.
    Na 2 weken terug een klacht te hebben moeten indienen kreeg ik een email eind vorige week dat ik maar bewijs moest indienen... Nou prima kan wel 100 printscreens maken en doorsturen geen probleem. Echter tijdens het bellen werd mijn verbinding constant verbroken dus hoe kom je dan in contact. Naar 30 minuten proberen eindelijk iemand aan de lijn en werd gelukkig doorgezet naar een TD persoon die heel netjes en vriendelijk was en die wist direct binnen 10 seconden te melden dat de zendmast uit staat en dat het met de fusie te maken had en dat het in deze regio zeker tm juli 2021 niet beter zou worden en hierna was het maar te zien. Haar advies was dat ik zal moeten overstappen.Dit ga ik dan ook maar doen, en wel naar Budget Mobiel, lees hier goeie ervaringen over. Beste KPN onwijs bedankt voor de informatie en mij 2 maanden laten betalen voor iets dat ik niet kreeg. De medewerkster van de TD wist mij gelukkig direct en snel alles te melden maar vind dat het niet haar taak is maar dat van jullie. Ik gok dat er zo nog vele klanten zijn die problemen ervaren maar als jullie niks melden.... Tja..

    Lendert 9 september 2020

  • Hendrik
    ontzettend bout bedrijf 0 reacties

    Wat een ontzettend bout bedrijf zijn jullie! Mijn internet / wifi werkt al vanaf maart 2020 niet naar behoren. Ben nu al 2 maanden bezig met een monteur ingepland te krijgen en 20 uur verder met telefoontjes plegen met jullie. Niemand binnen kpn die een monteur krijgt ingepland. Op mijn mail krijg ik de bevestiging wel binnen, maar er komt niemand. Heb al 4 keer velof moeten nemen, en er komt niemand. Wel elke maand pieke innen, maar niks werkt naar behoren. Jullie maken de mensen bout maf, en we staan met de rug tegen de muur. Echt schandalig dat jullie zo met de klanten omgaan. Bah bah bah

    Hendrik 25 augustus 2020

  • Roger
    geen transparantie naar haar klanten 0 reacties

    Jullie communicatie zou veel beter kunnen. Vanmorgen gebeld voor een verlenging van mobiele telefoon. Daarin werd mij een maand termijn van 27,50 gezegd. Krijg ik de bevestiging binnen staat er 32,50 op. Na weer maar een keer gebeld te hebben blijkt dat de Husselkorting omdat ik alles bij jullie heb ondergebracht niet op de bevestiging te staan(wat mijn inziens wel gewoon zou moeten, iets van transparantie naar je klanten) Dit zie je pas terug op de factuur. Dit is mij dus niet eerder verteld wat wel had moeten gebeuren. Had ik weer niet terug hoeven bellen. De juiste info aan je klanten geven zou op no 1 moeten staan. Dit gebeurt helaas niet.

    Roger 25 augustus 2020

  • Kevin
    Historisch slechte service 0 reacties

    Ik adviseer niemand om bij KPN aankopen te doen. Iets terugsturen moet je online doen en dan 2 dagen wachten voordat je zelfs maar een label kan printen. De klantenservice is nutteloos. De verwerking na het terugsturen duurt ook ruim een week. Dus zo'n 10 dagen ben je het geld kwijt en kan je ook geen andere telefoon bestellen. Historisch slechte service!

    Kevin 7 augustus 2020

  • Noah
    Alleen maar lof 0 reacties

    Ik heb alleen maar lof voor KPN, echt waar dit zou ik iedereen aanraden! Je hebt er:

    - een goedkoop maandtarief
    - startkorting
    - meerdere extraatjes
    - Goede klantenservice
    - snel bereik en internet

    Echt top dus allemaal zoals je ziet.

    Noah 29 juli 2020

  • Jesse
    KPN veel te duur 0 reacties

    KPN voor je telecom zou ik niet aan mensen aanraden, het is veel te duur. Je kunt veel beter ergens anders naar toe gaan waar het een stuk goedkoper is. KPN heeft alleen de naam en dat is alles en alleen daarom vragen ze zo'n hoge prijs, ik snap niet dat dat mag en dat er ook mensen zijn die hier in trappen. Jammer dat er niet wat aan gedaan wordt en dat dit gewoon wordt toegestaan.

    Na een hele korte tijd, twee maanden geloof ik maar, zijn wij alweer bij KPN weg gegaan omdat het hier zo tegen viel. Nu zit ik bij een goedkopere aanbieder en zijn we hier veel blijer mee.

    Jesse 14 juli 2020

  • M. Janssen
    blij met abbo bij kpn mobiel 0 reacties

    Een tijdje terug overgestapt naar een sim only mobiel abonnement bij kpn. Heb nu onbeperkt sms/bel en 2GB voor 15,- p/maand. Voor mij is dit prima, ik gebruik weinig data/internet op mijn telefoon, doe ik meestal meer op de ipad/notebook. Heb korte tijd bij een andere aanbieder gezeten maar ik vond de klantenservice echt verschrikkelijk en de verbinding was minder betrouwbaar dan bij kpn. Voor mij belangrijk omdat ik dit nr nu ook zakelijk gebruiken wil. Dus dan wil ik geen gezeur & gewoon bereikbaarheid. Bij KPN zijn mijn ervaringen tot nu toe positief. Klantenservice is goed bereikbaar, ze kennen hun producten echt goed, kunnen je ook met technische dingen echt goed op weg helpen, denken mee en geven je extra tips waar je echt wat aan hebt zonder dat het alleen maar is om aan je te verdienen.
    Als je hier in de regio woont, krijg je nog wel eens een onvervalste tukker aan de lijn bij de klantenservice: weinig woorden, wel meteen antwoorden & oplossingen. Weer eens wat anders dan zo'n net iets te harde randstadcallcenterstem (die om e.o.a. reden je hele verhaal/vraag nog eens helemaal herhaalt op een soort toon alsof je niet helemaal goed bent en voor oplossingen een script heeft maar niet met je meedenkt).
    Ik ben tevreden klant bij kpn tot nu toe.

    M. Janssen 13 juli 2020

  • Jan
    KPN wel de topper 0 reacties

    Van alle telecom opties is KPN voor mij toch wel de topper, misschien samen met ziggo. Dit durf ik niet met zekerheid te zeggen omdat ik daar nooit een abonnement heb gehad, maar wel bij KPN en ook bij meerdere goedkopere opties. Nooit echt tevreden over geweest, dus nu weer oud en vertrouwd bij KPN en ik ben gelijk blij met hoe het gaat. Geen klachten dus

    Jan 3 mei 2020

  • Kim
    KPN erg duur 0 reacties

    De enige reden waarom ik niet voor KPN zou kiezen is het feit dat ze simpelweg 1 van de duurdere mobiele providers zijn terwijl andere kleine bedrijven als telfort, budget mobiel en zo nog een best aantal ook gebruik maakt van het KPN netwerk voor een veel goedkopere prijs. Ik snap dat je graag een A-merk wilt maar in principe maakt het niets uit. Ik heb er zelf verder ook te weinig verstand van om daar goed over te kunnen oordelen, maar de verkoper raadde me dit aan om een andere provider te nemen omdat er simpelweg goedkopere opties zijn.

    Kim 18 januari 2020

  • Merel
    KPN mobiele provider 0 reacties

    Wij hadden thuis al kpn voor de televisie en het internet, toen wist ik nog niet dat het er ook voor de telefoon was.
    Toen we hier achter kwamen hebben we alles gelijk om gezet naar een alles in één pakket en dat scheelt in zijn geheel best veel geld, we hebben nu een mooie combi deal kunnen sluiten.

    Merel 17 januari 2020

  • Yvonne
    KPN mobiel 0 reacties

    Ik heb sinds kort mijn abonnement bij kpn mobiel en niet meer bij t mobile, en sindsdien zijn al mijn klachten ineens verholpen.
    Ik had altijd nooit ergens bereik en soms als ik dan een belangrijk telefoontje had, dan viel de verbinding gewoon weg. Heel irritant was dat en ik vind ook echt dat dat nooit mag gebeuren!
    Dus uiteindelijk maar over gestapt, naar kpn mobiel dus.
    En sindsdien ben ik hartstikke tevreden, heb ik overal bereik en ben ik dus altijd bereikbaar!

    Yvonne 3 november 2019

  • Rick
    KPN haken en ogen 1 reactie

    KPN is lang niet de duurste aanbieder die er is, dus dat is erg mooi aan deze aanbieder. Maar er zitten wel wat haken en ogen aan die hierbij komen kijken en wat waarschijnlijk ook de reden is voor het iets minder hoge bedrag wat je per maand kwijt bent. Het bereik en de snelheid van KPN is lang niet altijd wat het zou moeten zijn en dat vind ik soms heel erg vervelend. Je hebt momenten dat het niet zo belangrijk is en op die momenten kan ik me daar ook echt niet druk over maken, maar wanneer ik bereikbaar moet zijn voor mijn werk of zo iets dan vind ik het wel vervelend als dit niet werkt zoals het zou moeten. Dus voor het bedrag wat je hier betaalt, dat is een leuk prijsje maar je kunt dan dus ook niet de top verwachten.

    Rick 29 juli 2019


Gerelateerde blogs

Budget Mobiel gratis Happy Plugs
Budget Mobiel gratis Happy Plugs

Budget Mobiel heeft per 2 September een nieuwe actie. Bij het afsluiten van een Budget Mobiel abonnement, Onbeperkt of Basis, ... Lees verder

ACTIETelecom 2 september 2020