Internet Tv

Kpn

14 reviews
36% positief
Positief
14% neutraal
Neutraal
50% negatief
Negatief

Kpn is een van de toppers als het gaat om de alles in 1 pakketten van Nederland. Dit houdt in: Internet, televisie en telefoon. KPN biedt veel voordelen zoals een snel glasvezel netwerk en extra zenderpakketten die op de televisie terug te vinden zijn.

Ontevreden over Kpn? Probeer dan eens Oxxio Alles-in-1.
Deze pagina is 1.910 keer bezocht.

Reviews ( 14 )

  • Mineke
    Teleurgesteld 0 reacties

    Helaas.. sterkste verbinding is weinig van te merken.
    In december 2019 hebben mijn schoonouders een nieuwe televisie gekocht, zo nieuw dat de pixels zichtbaar werden?! Zij en met behulp van mij en mijn vriend, kregen wij het het niet voor elkaar, omdat de snelheid van ons huidige internet niet zou volstaan.
    Contact gehad met KPN, de wenselijke snelheid voor internet konden ze niet bieden om de zenders (FOX sports) scherp in beeld te krijgen.
    Daarom zijn zij overgestapt naar een andere provider. Binnen 2 dagen werden zij opgebeld door KPN met een nieuw aanbod (blijkbaar een contract) waardoor het beeld scherper zou worden, d.m.v. een buitengebied kastje en sneller internet (wat nu wel in eens leverbaar was?)
    Omdat zij altijd bij KPN hebben gezeten, wilde ze toch nogmaals proberen. Ze hadden de andere provider afgezegd en zijn het contract aangegaan met KPN, maar helaas géén enkele verbetering. Een Monteur van KPN is langs geweest en gaf aan dat het beeld onacceptabel is. Zelf kon hij op dat moment niet tot een oplossing komen , maar hij gaf wel aan dat de snelheid van het internet bij lange na niet werd gehaald, zoals het wel was voorgesteld. Ook zou het kastje voor het buitengebied niets doen voor de televisie en internet, maar uitsluitend zijn voor het bellen.
    Er zou gezocht worden naar de oorzaak van het probleem en binnen één week zou worden gereageerd. Dit is iets later geworden, maar er werd gezegd dat ze ogen van mijn schoonvader wellicht niet meer goed zouden zijn….
    Mijn schoonouders zitten nu tot maart 2021 nog vast aan het abonnement, waar zij niets mee kunnen. De beloftes heeft KPN Niet kunnen nakomen. Volgens KPN is ontbinden van het contract geen optie. De oplossing van KPN: Dien maar een klacht in bij de geschillencommissie. Hoe kan het zijn dat je géén recht heb om een abonnement op te zeggen als zij hun beloftes niet nakomen?!
    Dit leek ons géén oplossing, maar als het dan écht moet.. dus daarop vroegen wij of de documentatie van dit hele verhaal ook bij KPN bekend was. Het antwoord was: Ja. Daarop hebben wij gevraagd of wij deze documentatie mochten ontvangen, zodat wij dit kunnen aantonen bij de geschillencommissie. Dat was geen optie… heel gek dat je niet bij je eigen gegevens mag!
    Mijn schoonouders zijn 35 jaar klant en KPN kan helemaal niets voor hun betekenen.
    Wij zijn ontzettend teleurgesteld en nog nooit zo behandeld!

    Mineke 6 augustus 2020

  • KPN lid
    KPN goede aanbieder met veel extraatjes 0 reacties

    Wij zijn al jaren lid van KPN en hier zijn we nog nooit ontevreden over geweest.
    Om ons heen horen we vrienden en familie altijd mopperen over hun aanbieders, dan geven wij ook altijd aan dat ze moeten overstappen naar KPN en dat je die ongein dan allemaal niet hebt.
    Dat gevoel dat anderen vaak hebben, hebben wij in ieder geval nog nooit gehad en hierom zijn we ook zeker niet van plan om binnen korte tijd over te gaan stappen.
    De prijs is goed en de kwaliteit nog beter.

    KPN lid 30 juli 2020

  • Lisanne
    KPN ga je schamen 0 reacties

    Wat ben ik teleurgesteld in KPN. Wij weten al geruime tijd dat we gaan verhuizen, na veel problemen met KPN gehad te hebben qua aansluiting op het oude adres, toch KPN weer een kans gegeven. (Partner wil ere divisie live). Ik had er direct geen goed gevoel bij, KPN maakt naar mijn inziens teveel fouten. We hebben een abbonement afgesloten met activatiedatum 29 juli Van de week alles aangesloten en met KPN gebeld wat de status was, wellicht hadden we al signaal. De jongeman van KPN gaf aan, dat de activatie als actief in het systeem stond en dat alles al moest werken. Wij kregen het advies van KPN om een paar dagen te wachten. Gisteren weer KPN gebeld, de dame gaf aan dat alles gereed stond en we moesten wachten tot vandaag. Ze gaf het weinig kans dat de verbinding ging werken. Ze had een geweldig idee, ze zal op voorhand een monteur inplannen. Vandaag 29 juli geen verbinding, wederom gebeld met KPN. Kreeg weer een heel ander verhaal. Onze verbinding zal pas 6 aug actief zijn, dit komt door het inplannen van de monteur. Ik heb afgesproken dat de verbinding 29 juli actief moest zijn. KPN kan me door hun fouten niet verder helpen. Ik ga pas over 3 werkdagen terug gebeld worden. Vooral in deze tijd is het niet hebben van internet lastig ivm kinderen en werk vanuit huis. Daar heeft KPN geen boodschap aan, door hun fouten zitten wij in een lastig pakket. Ik wil dat ze dit serieus oppakken en met met spoed een gedegen oplossing bieden. Helaas weet ik door problemen uit het verleden dat je als klant niet serieus genomen zal worden. We wachten het maar weer af, KPN ga je schamen!

    Lisanne 29 juli 2020

  • Johan
    gladvezelnetwerk aansluiting 0 reacties

    KPN houd afstand, mooie slogan. Wil even me frustratie kwijt over t feit dat mijn moeder een brief heeft ontvangen over een gladvezelnetwerk aansluiting, bij haar wat aangelegd gaat worden, of ze haar toestemming daar voor wil geven🙄 Dit gaat om haar woning in een senioren complex, wel met iets van uitleg over als mw in de risico groep valt, met corona,e.d
    Beste kpn, haar hele gebouw valt daar onder, jullie zouden dat niet moeten willen, u zal dan ook niet verbaasd zijn dat ik dat geweigerd heb. KPN denk alstjeblief even na

    Johan 29 juli 2020

  • harry
    waardeloze provider 0 reacties

    Wat zijn jullie een waardeloze provider me ouders zitten vanaf vrijdag 12 juni zonder tv internet en telefoon contact gehad met jullie de monteur kan pas 23 juli komen. Vandaag rijd er een monteur bij ons in de straat deze man netjes aan gesproken als die kon kijken dat wilde hij niet me moesten maar bellen na de ziggo gelijk gebeld als de monteur kon komen kijken maar dat kon niet moesten wachten tot 23 juli en als ze de afspraak moest veranderen kon het nog langer duren wat een service hebben jullie na de klanten

    harry 26 juli 2020

  • Janpost
    verschrikkelijk 0 reacties

    Ik ben al vanaf november bezig met een aansluiting in mijn woning te regelen bij KPN, wat een verschrikkelijk bedrijf is dat zeg, van het kastje naar de muur gestuurd worden, steeds weer verwijzen naar aannemers, belofte na belofte, nu zou ik weer een snelle oplossing krijgen, na twee weken wederom niets, ongehoord, mooi item voor #kassa #radar #KPN vooral niet doen!

    Janpost 24 juli 2020

  • Mans
    klantonvriendelijk bedrijf 0 reacties

    Sinds een aantal jaar klant bij KPN.. Verleden week ineens af toe een blokkerig televisiebeeld. Het werd erger en het beeld viel weg. Een dergelijk storing was al eerder voorgekomen bij KPN, naar mijn weten vorig jaar. Vrijdag laat in de middag maar eens gebeld met KPN. Dit wordt vermoedelijk veroorzaakt door een slechte kabel of een kapotte splitter.. vervolgens werd er een link in de chat geplakt die me weer bij het verhaal op de site van kpn met betrekking tot kapotte kabels bracht. Verder geen enkel woord.Toen ik een vraagteken intypte geen enkele reactie. Ik heb gemeld dat ik hier geen zin in had en de chat afgesloten. Ik was woedend. 24 Uur later stond de storing er eindelijk op Qualifying F1 gemist door de storing.Nu staat de storing er nog steeds op Vermoedelijk opgelost vandaag 18.00 uur. Dus ook de F1 race kunnen we vermoedelijk niet zien..... Bedankt KPN!!! Waarom niet gewoon eerst rustig verder vragen voordat je het op kapotte hardware gooit. 2 televisies met dezelfde problemen. Kabels beiden met jaren er tussen aangebracht. En als ik de splitter er uit haalde en de kabel rechtstreeks in de aansluiting plaatste had ik de storing nog steeds......... Ik heb het gevoel dat het enige doel wat de klantenservice heeft is de mensen ontmoedigen. Wat een triest klantonvriendelijk bedrijf!

    Mans 22 juli 2020

  • Koen
    Kpn internet en tv 0 reacties

    De internet en tv werken bij on erg goed. Moet ik wel bekennen dat dit niet heel erg in mijn straatje ligt, dus of het beter of minder is dan een andere aanbieder weet ik niet precies.
    Maar wij zitten hier al meerdere jaren bij en zijn er altijd gewoon tevreden over geweest.

    Koen 19 juni 2020

  • Herman
    Niet enthousiast 0 reacties

    Wij zitten bij KPN, al jaren! Ik weet niet eens echt waarom, waarschijnlijk gewoon omdat het een goede en bekende naam in Nederland is.

    Maar wat ik nou eigenlijk wil zeggen, is dat ik helemaal niet enthousiast ben over KPN. Ik vind het allemaal heel erg duur, maar daar merken we verder niet zo veel van terug.

    Herman 4 juni 2020

  • Ilse
    KPN tv en internet 0 reacties

    Wij hebben KPN tv en internet en dit bevalt ons super goed! Eerder hadden we dit altijd bij zo'n goedkope aanbieder, want toen hadden we het geld niet om aan een wat duurdere aanbieder uit te geven als KPN. Maar die goedkopere variant, daar was ook altijd wat mee aan de hand. Dan was er weer een storing of het internet deed het weer eens niet, noem maar op.

    Dus zodra we ook maar iets meer te besteden hadden per maand, was dit één van de eerste dingen die wij wijzigden en daar zal ik nooit spijt van hebben. KPN internet en tv werkt altijd en dat lijkt minder belangrijk dan het is. Als je even iets voor je werk wilt doen op de computer ofzo en je kunt niet op het internet, dan is dat toch wel een probleem. Dus vooral goedwerkend internet ben ik enorm gaan waarderen.

    Ilse 14 januari 2020

  • Gezinus
    KPN vooral duur 0 reacties

    Ik heb jaren lang bij KPN gezeten, simpelweg omdat ik me niet in andere maatschappijen had verdiept en het allemaal wel prima vond wat ik had.
    Tot ik met familie van mij sprak en er achter kwam dat ik veel meer betaalde per maand/jaar dan andere familieleden van mij en dat terwijl ik niet eens meer kreeg bij KPN dan zij bij de andere maatschappijen.
    Dus sindsdien is er bij wel een lampje gaan branden en ben ik mij gaan verdiepen in meerdere maatschappijen en toen kwam ik er achter dat KPN echt wel een dure is en ik heb me dan ook voor 2020 afgemeld bij KPN en nu zit ik bij een andere en veel goedkopere maatschappij, waar ik verder dezelfde opties houd.

    Gezinus 6 januari 2020

  • Roelof
    KPN zakelijk veel voordeliger 0 reacties

    Ik heb een bedrijf aan huis en eerder deed ik dit altijd gewoon met een privé aanbieder in plaats van met een zakelijke.
    Sinds 2 jaar zit ik nu bij KPN Zakelijk, maar wat een groot verschil maakt dit!
    Als ik dat eerder had geweten was ik vele malen eerder hier naartoe over gestapt, maar dit was bij mij helaas gewoon niet bekend.
    Daarom wil ik het hier zeker noemen en zo hopelijk andere mensen geld besparen die ook nog niet van dit feit af weten.
    Of je het internet nu veel of weinig gebruikt voor je bedrijf, je zit natuurlijk altijd met de belasting en dergelijke dus het is hoe dan ook goedkoper om dit zakelijk te doen en niet privé.
    Maar als je ook nog eens een site veel gebruikt en stroom en dergelijke dan is het helemaal een groot verschil voor je portemonnee en ik weet zeker dat iedereen daar blij mee zou zijn.

    Roelof 18 augustus 2019

  • Dennis
    Geen sportzender voor formule 1 0 reacties

    Een jaar geleden hebben wij er, vanuit financieel opzicht, heel bewust voor gekozen om van Ziggo naar KPN te gaan omdat dit een heel stuk goedkoper was per maand.
    Maar ik kan helaas niet zeggen dat ik hier achteraf gezien nu zo blij mee ben, ik mis mijn sportzenders van Ziggo veel erger dan wat ik vooraf had verwacht.
    Als ik dit nog een keer zou moeten doen dan zou ik denk ik eerder ergens anders op bezuinigen dan dat ik nog een keer deze keuze zou maken, dit heeft toch niet zo goed uitgepakt als dat ik had gehoopt.
    Waarschijnlijk zullen we ook nog wel weer terug overstappen denk ik, want iedere keer als er iets van sport op is dan heb ik spijt van mijn keuze.

    Dennis 18 augustus 2019

  • Koen
    KPN goede aanbieder 0 reacties

    KPN is voor mij de beste internet en tv aanbieder als je het mij vraagt. Ik ben iemand die nogal eens wisselt om alles uit te proberen en ik laat me ook snel overhalen om naar een andere maatschappij over te stappen als deze een beetje een goede aanbieding hebben voor een leuke prijs. Dat was bij KPN ook het geval en binnen no time hadden zij me over gezet en hier hoefde ik zelf eigenlijk niets voor te doen, wat ik zelf heel erg handig vind. Als ik dan ook over stap wil ik ook dat dit voor mij gedaan word en dat ik zelf niet allerlei stappen moet ondernemen, want dan zou de kans ook veel kleiner zijn dat ik dit uberhaupt zou doen. De kans is dan zelfs groot dat ik gewoon bij mijn oude aanbieder zou blijven, omdat het me anders te veel moeite kost. Maar van alle aanbieders die ik tot nu toe heb gehad, bevalt KPN zeker als de beste en die steekt er ook met kop en schouders boven uit.

    Koen 30 juli 2019