Internet Tv

KPN

36 reviews
28% positief
Positief
19% neutraal
Neutraal
53% negatief
Negatief

Kpn is een van de toppers als het gaat om de alles in 1 pakketten van Nederland. Dit houdt in: Internet, televisie en telefoon. KPN biedt veel voordelen zoals een snel glasvezel netwerk en extra zenderpakketten die op de televisie terug te vinden zijn.

Ontevreden over KPN?

Probeer eens de beste keuze Online.nl.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews (36)

  • Joyce
    Ben er behoorlijk klaar mee 0 reacties

    beste kpn. ik ben eigenlijk behoorlijk klaar met jullie! het begon met haperende tv een tijd en we kregen een sms dat er werkzaamheden gingen gebeuren op afstand prima geen probleem dachten wij maar daarna nog steeds haperende tv en ook nog eens internet. ik heb uiteindelijk gebeld met jullie en ik kreeg een nieuwe router prima opgelost dacht ik maar helaas het werd nog erger uiteindelijk na veel bellen een monteur die langs kwam. en die heeft naar het probleem gekeken en ja hoor het zat allemaal niet goed dus moest de straat open gebroken worden en toen moest alles het wel doen nou je raad het al nee niets deed het goed alles haperde nog steeds ik heb jullie zo vaak gebeld ik word er helemaal gek van. nu kwam laatst een monteur weer langs en die heeft nieuwe kabel weer nieuwe router en een tv kastje nieuw gekregen en wat denk je? ik heb helemaal niets meer geen internet geen tv ik heb toen voor de zoveelste keer gebeld en uit eindelijk kreeg ik dan een kaartje met internet er op en digitene nou dat ding staat gewoon op mijn tafel in de huiskamer omdat er verder geen bereik is! leuk zo met 3 jonge kinderen die niet eens fatsoenlijk even een filmpje kunnen kijken en als ze willen lopen half struikelen over het draad wat er aan hangt. ik heb meerdere keren gebeld met wanneer ons probleem word opgelost jullie komen steeds met wat nieuws ik wil graag dat dit op gelost worden en snel ook! we zitten al zo tussen de 7 en 8 weken als het niet al langer is ik vind dit echt diep triest dat dit kan gebeuren wanneer doen jullie jullie werk eens goed? ik blijf maar betalen voor een hoopje ellende! wij kunnen niets het is nu vakantie bijna maar wat als de oudste nog aan school moest? die kon haar school werk wat online gedaan moest worden dan niet doen! jullie moeten jullie schamen voor dit soort pruts werk! fijne avond verder en ik hoop dat dit deze week nog word opgelost! dit is echt vreselijk.

    jullie snappen dat ik er redelijk klaar mee ben omdat de oplossing zo lang op zich laat wachten. de service was eerder altijd goed en had altijd goed internet en tv ontvangst. als jullie alles snel zouden regelen zou het sowieso 5 sterren zijn maar op dit moment kom ik niet verder dan 3.

    Joyce 26 juli 2021

  • Theo
    SuperWifi punten van KPN 0 reacties

    Ik heb pas geleden internet en tv van KPN genomen. Hierbij had ik de keuze uit 2 gratis SuperWifi punten of 6 maanden korting. De keuze was voor mij snel gemaakt, omdat ik altijd problemen heb met de wifi ontvangst gezien de afstand dat ze moeten afleggen. Helemaal als ik op zolder zit, kan dit wel een probleem zijn. Voorheen viel mijn wifi regelmatig weg en dat is om gek van te worden. Ik ben zelf ook al in de weer geweest met wifi versterkers en repeaters, maar dit was altijd drama. Dan werkte het tijdelijk, maar na een tijdje ineens niet meer of heel slecht. Alsof de samenwerking tussen mijn wifi en de repeater niet soepel verliep. Van het merk TP-Link had ik een paar repeaters geprobeerd. Toen zag ik dat KPN zelf van zulke wifi versterkers aanbood. Toen had ik al gelijk de neiging om over te stappen naar KPN. Dit heb ik ook binnen enkele dagen gedaan. Toen internet en tv geïnstalleerd was, was het een kwestie van de KPN SuperWifi punten aansluiten en het werkte gelijk. Plug and play! Geen ingewikkeld gedoe meer. Dat is ook het fijne dat het van KPN is en niet van TP-Link. Met de KPN Thuis app kun je alles eenvoudig instellen en regelen. Ik heb nu perfecte wifi ontvangst op zolder, dankzij KPN. Ik ben er echt heel erg blij mee. KPN is de beste internet en tv provider die ik ooit gehad heb. Snel internet in mijn hele huis en tuin. TV is ook gewoon goed. Als je ook problemen hebt met een laag wifi signaal, zal ik ook zeker overstappen naar KPN met de SuperWifi punten.

    Theo 19 juli 2021

  • Martijn Groen
    Afmonteren glasvezel KPN 0 reacties

    Ik ben al twee maanden, 5 monteurs, 2 niet opgedraafde monteurs en tientallen telefoongesprekken verder om mijn glasvezelkabel af te monteren. Er lijkt op geen enkele wijze tussen KNP en KPN-netwerk te worden gecommuniceerd, monteurs komen niet of zeggen: "ja, dat moet worden afgemonteerd" en er gebeurt weer niks. Niemand belt terug. Iedereen is alleraardigst aan de telefoon, maar niemand lijkt ervoor te kunnen zorgen dat mijn kabel wordt afgemonteerd. Ik verwacht overigens niet dat iemand van KPN dit uberhaupt leest.....

    Martijn Groen 4 mei 2021

  • Joke
    KPNwinkel Dordrecht medewerkster onbeschoft 0 reacties

    Gisteren digitaal afspraak gemaakt en gemeld wat wij wilden, vanochtend op juiste tijd voor de winkel met mijn man bij 2 graden buitentemperatuur per scootmobiel. We zijn 68 en beiden invalide. Mijn man mocht niet mee naar binnen (omdat een andere klant zeer langdurig binnen stond?). Op een zeer klantonvriendelijke manier en met arrogant toontje hield die meid voet bij stuk, mijn man moest blijven kou kleumen buiten. Ik wilde de nieuwste Samsung mobiel kopen voor rond € 800, op voorwaarde dat zij ons zou helpen om de info van de oude mobiels over te zetten. Die meid weigerde. Dat moesten we maar zelf doen, met de telefonische helpdesk. De door mij gewenste mobiel had ze ook niet in de juiste kleur. Ik vroeg haar waarom ze tevoren niet had laten weten dat ze aan geen van mijn wensen kon voldoen. Ze beweerde dat ze me 's ochtends op mijn vaste telefoon gebeld had, maar dat bleek gelogen. Ik heb haar gezegd dat ik die mobiel van haar niet meer wilde en dat ik mijn abonnementen bij kpn ga opzeggen. Wat een verdomd slecht personeel!!!

    Joke 5 maart 2021

  • NeeDankje
    Telecommelder.nl doet Valse Beloftes 1 reactie

    Officiële KPN partner beloofde mij 500 mbit/s up and down voor een zeer schappelijk prijs. Nadat ik meerdere keren voor bevestiging heb gevraagd of deze deal echt klopte ben ik akkoord gegaan. De overeenkomst die ik ontving was voor 50 mbit/s, niet voor de afgesproken 500 mbit/s. Aangezien de medewerker nog de overeenkomst met mij moest doornemen, vroeg ik aan haar waarom de snelheid niet klopte. Zij verzekerde mij dat dit altijd het geval was, elk contract werd later nog gewijzigd naar de afgesproken snelheid en prijs.

    Paar dagen later, bevestiging gekregen van KPN en het contract was niet veranderd. Ik heb gelijk teruggebeld naar Telecommelder.nl en zij zeggen dat de initiële overeenkomst alleen telt. Er wordt nooit iets gewijzigd en het contract is ook niet te annuleren. ''Zakelijk contracten kunt u nooit annuleren nadat u akkoord bent gegaan.'' Zei de medewerker van Telecommelder.nl aan de telefoon.

    Ik heb uiteindelijk mijn contract kunnen annuleren via KPN.

    TLDR; Telecommelder.nl (KPN Partner) belooft X maar geeft Y. Doet daarna of hun neus bloedt en schuift het door naar KPN.

    NeeDankje 24 februari 2021

  • Hogelaar
    Ernstige klacht over aanleg Glasvezel 2 reacties

    Ernstige klacht over aanleg Glasvezel Den Haag.
    Ruime week geleden ligt er een brief in de brievenbus met de mededeling ‘Afspraak voor uw Glasvezel’ Of ik 17-12 thuis kon zijn ivm de aanleg van een glasvezelaansluiting.
    Ik wil geen glasvezelaansluiting, en heb die dan ook niet aangevraagd. Dus leg ik de brief terzijde.
    Op 17-12-20 kom ik thuis van werk en zie dat er in mijn voortuin gegraven is. Er ligt een bos glasvezelkabel in mijn voortuin, met de welbekende roze kleur.
    En dit terwijl ik noch mijn buren glasvezel hebben aangevraagd cq wensen.
    Als ik het 06 nummer bel wat in de brief staat krijg ik een meneer aan de lijn die eerst ontkent dat ze in de tuin hebben gegraven. Nadat ik hem een foto stuur en terug bel ontkent hij nog steeds dat dit gebeurd is. Terwijl de KPN kabels uit grond in de voortuin steken!
    Zulke keiharde ontkenning van de feiten laat de gemoederen snel oplopen, en nadat ik heb aangegeven dat ik dan maar aangifte gaat doen dreigt dit persoon aangifte van smaad tegen mij te doen en verbreekt de verbinding.
    Klachtenlijn KPN kom je niet verder mee, na geruime tijd in de hold maar opgehangen.
    Schande dat KPN door deze ‘marketing’ je een glasvezelaansluiting wil opdringen, en als je hier niet op reageert meent men dat je gewoon privé grond mag betreden om daar gewoon alsnog kabels neer te leggen, en deze vervolgens alsnog in je tuin te dumpen.
    Niet alleen schandalig, naar mijn mening ook strafbaar. En als je je dan meldt bij het enige 06 nummer wat in de brief staat wordt je als vuil behandeld door (neem ik aan) een werknemer van het bedrijf wat de werkzaamheden uitvoert, EH-Infra.
    Ik verwacht op zeer korte termijn actie van KPN, dit laat ik niet over mijn kant gaan. Als er geen snelle reactie komt zal ik aangifte doen.

    Hogelaar 27 december 2020

  • Sjoerd
    Voordelen KPN 2 reacties

    Even een klein lijstje voordelen van KPN, je hebt hier:

    - top werkende televisie
    - snel internet die nooit uitvalt
    - lekkere aanbiedingen die je mee kunt pikken
    - snelle service
    - goede hulp bij vragen en problemen
    - lage prijs
    - in combo met telefoon nog goedkoper
    - veel extra’s

    Grote kans dat ik er nog een heel aantal ben vergeten, maar dit is toch een heel mooi rijtje en dat is ook de reden waarom ik bij KPN zit en blijf.

    Sjoerd 16 december 2020

  • Karin
    KPN goede prijzen 0 reacties

    Als je bedenkt dat KPN toch een van de grootste namen van heel Nederland is op dit gebied en dat terwijl ze helemaal geen extreem hoge prijzen vragen, dan vind ik dat toch wel een goede beoordeling waard.
    Wij zitten hier al jarenlang bij en we zijn ook nog nooit ontevreden geweest.
    Alles werkt hier altijd optimaal en we hebben nog nooit zonder gezeten, zoals ik in mijn omgeving wel vaak van andere leveranciers hoor.
    En zoals ik al zij hanteert KPN echt hele goede prijzen, je zult hier nooit de hoofdprijs hoeven te betalen.
    We hebben wel een Netflix abonnement erbij genomen dus dan kunnen we daar ook lekker films en series kijken en zien we de ‘normale’ programma’s gewoon op tv.
    Heel blij mee en ik zie ons ook niet snel overstappen naar iets anders want volgens mij kunnen we er alleen maar op achteruit gaan ten opzichte van wat we nu hebben.

    Karin 5 december 2020

  • Jacky
    Ontevreden over overstap naar KPN 1 reactie

    Nou ik lees wel dat ik niet de enige ontevreden KPN klant ben. Overstap gemaakt van Telfort naar KPN. En ineens mijn combivoordeel en gratis Fox sports kwijt en KPN doet net of ze je matsen omdat ze je 5,- euro korting bieden op Fox. Wat we daarvoor gewoon gratis hadden vanuit het combi voordeel. Elke keer weer een andere medewerker die je te woord staat en waarbij je weer van voor af aan je verhaal kan vertellen en bij de laatste officiële klacht bellen ze je een aantal keren anoniem op tijden waarvan je vooraf aangeeft niet beschikbaar te zijn. Vervolgens een mailtje dat ze je niet kunnen bereiken en dus het dossier maar gewoon even sluiten. Bel je vervolgens kokend van woede de klantenservice, laten ze je 10 minuten wachten en wordt om 22:00 gewoon het gesprek verbroken. Hiervoor Ziggo en Telfort gehad, zonder problemen maar nu bij KPN is het een groot drama.

    Jacky 26 oktober 2020

  • Ruud
    KPN internet 0 reacties

    In advertenties zie je vaak dat KPN heel erg inzet op hun internetsnelheid inzet, deze zou heel erg snel zijn. Wij hebben hier ook erg goede ervaringen mee, want ons internet is eigenlijk altijd erg snel en precies zo zoals wij dat graag zouden zien.

    Vaak zie je dat dit soort bedrijven foutief adverteren en dingen beloven die niet waar zijn, daar heb ik een hekel aan. Maar bij KPN is dit dus gelukkig niet het geval, want zij beloven niet iets wat ze niet waar kunnen maken. Wij hebben gewoon een monteur aan huis laten komen, die alles voor ons heeft aangesloten, dus we weten ook zeker dat alles op de juiste manier werkt zoals het hoort. Dit vind ik zelf heel prettig, want ik zou zelf geen flauw idee hebben hoe ik dit zou moeten doen.

    Voor ons is KPN dus een goede keus geweest. We zijn hier erg tevreden over. Ze adverteren met bepaalde dingen en dit kunnen ze ook waarmaken. Dat is een belangrijk punt.

    Ruud 19 oktober 2020

  • Wim van Veenen
    KPN monteur goed geholpen 0 reacties

    Ondanks enkele vrij pittige recensies ben ik heel blij met KPN als mijn internet en tv provider. Tevens heb ik een KPN mobiel abonnement dus heb alles bij KPN om het zo overzichtelijk mogelijk te houden. Eigenlijk nooit klachten en alles werkt zoals het hoort. Half jaar geleden heeft een monteur bij mij alles vernieuwd. Ik had nog een hele oude modem (inbel?) waarbij ik met een gebruikersnaam en wachtwoord me kon registreren en zo op het internet kon. Had dat al jaren waardoor KPN alles opnieuw heeft aangelegd voor mij want de bekabeling was ook flink verouderd. Moesten ze vanaf de straat gaan spitten, wat een werk maar uiteindelijk alles weer goed opgelost. Ik had namelijk gemaild dat ik soms een storing had op het internet, konden ze ook inzien dus stuurden ze meteen een monteur die goed meedacht en ook al een nieuwe modem of router meenam en had geïnstalleerd. Hij zei dat het anno 2020 veel makkelijker gaat dan voorheen omdat de modem of router zich zelf activeert. Al goed, dacht laat ik mijn verhaal maar even vertellen. Goede verhalen zijn ook verhalen. Als je een stabiele en goede internet en tv provider wilt dan heb je aan KPN een goede.

    Wim van Veenen 15 oktober 2020

  • jeroen
    Erg teleurgesteld 0 reacties

    erg teleurgesteld in KPN, mijn hoogbejaarde opa en oma, die net verhuisd zijn. Zitten al een week zonder internet, tv en telefoon. KPN is op 2 oktober langs geweest en kwam er achter dat de glasvezel aansluiting kapot was( kan gebeuren en alle begrip voor). Op 5 oktober zou het allemaal gemaakt worden zodat mijn opa en oma weer een beetje met de maatschappij verbonden zouden zijn. Helaas ging dit ook niet goed en kregen ze met pijn en moeite een noodpakket (waar in eerste instantie ook nog voor betaald moest worden). Het noodpakket heeft geen bereik en volgens KPN ook logisch omdat er geen mast in de beurt is.
    Dus zitten mijn opa en oma die afhankelijk zijn van zorg en contact met familie nodig hebben om zich te kunnen redden, nog steeds zonder internet, tv en telefoon.
    Zo ga je niet om met trouwe klanten. Vooral in tijden met corona waarin mijn opa en oma al geïsoleerd zijn van de buiten wereld en waarin het enige contact meestal verloopt via telefoon. Schandalig en zeer mensonterend!

    jeroen 13 oktober 2020

  • Rianne
    administratie niet op orde 0 reacties

    Als jullie nu je administratie niet op orde brengen kunnen jullie opzouten met alles. Dan zeg ik na jaren een trouwe klant te zijn geweest alles op! Jullie blijven maar verrekenen en verrekenen wat helemaal niet nodig is en nu staat er wéér een bedrag open wat ik helemaal niet hoef te betalen maar omdat jullie schijnbaar niet kunnen rekenen zetten jullie maar bedragen open die niet kloppen! Eind van de maand wil ik alles netjes opgelost hebben met die belachelijke bedragen die jullie open zetten voor betaling en die jullie nu niet meer krijgen en er wordt ook niets meer verrekend want dat kunnen jullie niet! Vraag me af of jullie wel hebben leren rekenen daar op de die administratie......ik krijg verdorie de zenuwen van jullie iedere keer als ik kijk om mijn facturen nu kloppen. Stelletje (niet nader te noemen) .........ik zal netjes blijven....dus, eind van de maand en dat is nog 20 dagen opgelost of ik ben weg als KPN klant, mij man als kpn klant ook! Daarbij mogen jullie voor alle ellende én trouw aan jullie blijven al die jaren wel eens iets extra’s doen en dan niet een gratis zender of zo, maar eens 3 maanden korting zoals nieuwe klanten ook steeds krijgen! En nu OPLOSSEN graag!

    Rianne 10 oktober 2020

  • harry
    Ga wel naar ziggo 1 reactie

    Er staat op de site, gegarandeerd goede wifi op iedere plek in het huis, ik zie niets anders dan negatieve berichten van slechte wifi in het huis. Hebt zelf een kpn wifi versterker aangeschaft, bekabeld naar de slaapkamer aangelegt met 15m cat 6 kabel, in de slaapkamer is de behaalde snelheid 60mbs terwijl en in de woonkamer meestal 250mbs wordt behaald. De kpn wifi versterker is toch bekabeld aangesloten, dus waarom meet ik dan niet dezelfde snelheid als in de woonkamer. Ik ga wel naar ziggo daar krijgt tenminste 2 superwifi versterkerd gratis erbij.

    harry 5 oktober 2020

  • vlinder
    Zooitje 0 reacties

    Ben nu al 3 weken bezig met KPN. Zo'n dikke 3 weken geleden gooide ze uit het niets mijn kaarten stil. Heb geen openstaande facturen. Niks.
    Gebeld, via fb messenger en live chat gesproken. Alles zou goed komen. Lang verhaal kort, dit probleem is nu voor de 3e keer bezig. Afgelopen zaterdag gooien ze weer alles dicht. Weer gebeld ect... Het zou goed komen en dat zou dag of 3 duren. Ben nu een week verder en niks werkt, heb veen tv. Gebeld weer, word je als je eindelijk aan de beurt ben eraf gegooid bel je terug, krijg je iemand die onbeschoft is en de haak erop gooit. Er word beloofd terug te bellen, ook dat gebeurd niet. Op de chat op fb is 't een zooitje en praat iedereen anders en moet ik constant alles herhalen.
    Ik ben nu 3 weken bezig. Heb van die 3, weken 4 dagen mijn tv's werkend gehad.
    Ik heb KPN nooit toestemming gegeven, vraag mij af of dit zomaar mag

    vlinder 1 oktober 2020

  • Lisan
    Nooit word er opgenomen 0 reacties

    Al 7x gebeld met de klantenservice. Elke x binnen 24 uur of 2 werkdagen werkt het helaas. Helaas na 12 dagen nog steeds niet kunnen bellen met een vaste telefoon. Wel moeten betalen natuurlijk want dan zijn ze wel SNEL. Als mijn abonnement afloopt weer snel terug naar ZIGGO was ik er maar nooit ingetrapt. Nu voor de 8e keer maar weer bellen en natuurlijk is het weer druk. Gemiddelde wachttijd 20 min is daar standaard!!!!!!!!

    Lisan 27 september 2020

  • Sharona
    aanmaningen gestuurd naar verkeerde persoon 0 reacties

    Jullie kunnen beter eens geld gaan steken in problemen oplossen!! Er worden aanmaningen gestuurd betreffende persoon die daar niet woont. Enige dat jullie antwoorden is stuur koop of huur contract op met kopie ID . Wel eens gehoord van de avg? Huidige bewoner heeft niets met KPN te maken . Alleen de brievenbus wordt door jullie gespamd !!!!! Doe zelf eens onderzoek bij de gemeente waar de persoon woont die jullie zoeken !!! Inmiddels 3 maanden bezig met jullie!!!! KPN? Never nooit !!!

    Sharona 26 september 2020

  • wilco
    slechte service 0 reacties

    Ik heb jullie een bericht gestuurd maar plaats het ook hier.
    Ik heb vorige week contact met gehad met TLC. Kan niet meer programma's terug kijken op TLC. Ik zei al 5 weken niet meer. Men antwoorde dat het klopt en dat het aan de provider ligt. Ik jullie gebeld en men zei dat het bekend is en dat men bezig was het op te lossen. Tot op heden dus niet opgelost. Schandalig!!! Ik betaal bijna €77,00 per maand. Wat een slechte service. Wij denken er over na om te vertrekken. En dat terwijl ik al 40 jaar bij jullie ben. Ondertussen bijna 6 weken nu.

    wilco 20 september 2020

  • Lars
    Ik ga weer terug naar Budget alles in 1 1 reactie

    Duurt nu bijna 2 seconden om epg op te roepen. En als deze dan komt dan is het nog maar half beeld. Terug gaan naar vorige zender werkt vaak niet. En bovendien is de g3hele structuur veranderd bij on demand waardoor je geen info over film ziet totdat je hem eerst selecteert en ook oproept. Kortom "even" kijken welke films ze hebben en waar ze beetje over gaan, duurt het minimaal een uur.
    Ook komen de radiozenders in het epg voor terwijl ik enkel tv zenders wil bekijken. Vroeger kreeg je deze zenders tenminste pas te zien als je de radio selecteerde.
    Bovendien blijft ontvangst van mobiel nog steeds slecht tot zeer slecht. Alleen op zolder met raam open en half uit raam hangend heb ik continue ontvangst.
    Bij mijn moeder thuis is ontvangst zelfs in de tuin maar af en toe 1 balkje. In huis zelfs totaal geen ontvangst
    Kortom zeer grote achteruitgang op kabel en mobiel blijft al 15 jaar lang onveranderd hopeloos. Ik ga weer terug naar Budget alles in 1.

    Lars 7 september 2020

  • Lambert
    teleurstellend 0 reacties

    Slechte service ?? Zeg maar gewoon belachelijk !!!
    Anderhalf jaar aan het klooien met internet in huis.... 1e optie was jawel snelheid verhogen ivm met teveel apparaten,werkte dus niet...en in de afgelopen weken meerdere afspraken gehad waarvan 2 monteurs helemaal niet kwamen opdagen (dus voor Jan lul vrije dagen opgenomen) 2 monteurs binnen kwamen en zeiden:sorry ligt niet aan KPN en vervolgens eindelijk iemand die zei dat het modem kapot was !! Eindelijk !! Maar om goed werkende WiFi in huis te krijgen 2 KPN super WiFi punten aangeschaft,kosten 150,-
    Wel zelf betalen he !!! Eigenlijk te gek voor woorden maar wat moet je doen ?? Ook wij willen graag goedwerkende wifi en internet overal.....En dan heb ik het nog niet eens over de stuntels bij de klantenservice die maar gewoon eigenlijk niks anders kunnen als hun briefje voorlezen en je met niets kunnen helpen !! Nee kpn,echt zwaar teleurstellend !!!

    Lambert 7 september 2020