Bank

Knab

7 reviews
29% positief
Positief
43% neutraal
Neutraal
29% negatief
Negatief
Ontevreden over Knab?

Probeer eens de beste keuze Bunq.


Reviews ( 7 )

  • Bart
    KNAB is van AEGON ben daar ook weg 0 reacties

    Daar NOOIT een rekening openen! UREN bezig met scannen van een paspoort, lukt voor geen meter, het scannen van de chip mislukt zonder foutmelding, en de helpdesk is TOTAAL ONBEREIKBAAR. En dan de constante dreigingen dat je zakelijke rekening geblokkeerd wordt, gewoon onbeschoft. Je kunt nog beter een rekening hebben bij de maffia, ik ben er helemaal klaar mee!

    Bart 18 september 2020

  • Larsen
    KNAB waardeloos 0 reacties

    Na 6 jaar een zakelijke KNAB rekening te hebben gehad kregen we plots een mail dat ons bedrijf te groot werd voor hen en dat ze graag willen dat we de rekeningen sluiten. Wait, what? Ja... Waargebeurd verhaal.

    Allereerst, ons bedrijf is nog NET ZO als dat het was 6 jaar geleden. Er is nooit een klacht over wat dan ook binnen gekomen want we zijn een goedlopend bedrijf die tevens zeer goed op internet genoteerd staat. We waren zelfs 1 van de eerste klanten bij KNAB dus dat ze dan zo ineens met je omgaan slaat werkelijk nergens op.

    Volgens hen hadden ze nieuwe voorwaarden maar, je gaat niet zomaar een 6 jarige klant wegsturen omdat ze plots te groot zijn terwijl ze helemaal geen upgrade hebben gehad. Zeer vreemd. Hebben meer mensen hier last van?

    KNAB = NIET DOEN!

    Larsen 14 september 2020

  • Tim Kuipers
    Knab trage interface en prijs verhoging 0 reacties

    Knab heeft een hele trage interface, wanneer je iets wilt overboeken ben je wel een tijdje bezig. Ze hebben de prijzen ook van 5 euro naar 6 euro verhoogd wat best jammer is want dat was nou juist de reden dat ik mijn zakelijke rekening bij Knab had geopend. Die ene euro kan ik wel missen maar als er nog 1 of 2 verhogingen komen ga ik liever naar de ING.

    Tim Kuipers 5 juni 2020

  • Marcel
    knab en faillissement 0 reacties

    Laatst had mijn compagnon het er over dat wanneer knab failliet zou gaan, we wel een probleem hebben.
    Als een bank failliet gaat ben je maar tot een bepaald bedrag verzekerd en als je meer op de bank hebt staan dan dat bedrag dan heb je hele dikke pech.
    Dus als iemand nog tips heeft hoe we dit beter vorm kunnen geven om ons in te dekken?
    Kun je beter bij meerdere banken gaan tot een bepaald bedrag?aar dat kost ons dan ook meer.
    Mocht iemand tips hebben, let me Know...

    Marcel 7 mei 2020

  • Max
    Goede bank voor bedrijven 0 reacties

    Knab is een hele goede bank voor kleine of grote bedrijven.
    Het is geen bank als de Rabobank of de ing die de naam al hebben, maar echt een bank die langzamerhand steeds groter wordt.
    Het is een goede en betrouwbare bank en het contact met de klanten onderhouden ze heel goed.
    Vooral dat laatste vind ik erg goed en bovendien ook heel belangrijk, want het gaat wel om een hele hoop geld en belangrijker nog; om je bedrijf.

    Max 16 april 2020

  • G. Evens
    Knab verhoogd de prijzen 1 reactie

    Knab verhoogd de zakelijke rekeningen naar 5 euro in totaal naar 6 of 9 euro, afhankelijk van het feit of je alleen het bedrijf runt of met meerdere partners. Ik heb de pech dat ik mijn bedrijf run met iemand anders dus nu van 5 naar 9 euro ga. Best een grote verhoging terwijl Knab altijd heeft gezegd dat zij de goedkoopste zouden zijn maar met dit soort opwaartse bedragen zal dit niet lang duren. Wel blij met de service, niet dat dit een geheel negatieve review is maar vind de verhoging gewoon heel hoog en wilde graag weten wat anderen hiervan vinden.

    G. Evens 27 februari 2020

  • Stefan
    Knab meerdere betaalrekeningen gratis 0 reacties

    Ik heb meerdere bedrijven en hierom meerdere rekeningen nodig. Bij Knab kan ik onbeperkt zakelijke betaalrekeningen aanmaken en hier zijn geen extra kosten aan verbonden, ideaal dus. Ongeveer 3 jaar geleden heb ik mijn bedrijven opgericht en wilde ik mijn bankomgeving bij Knab onderbrengen, die op dat moment vrij nieuw waren. Toen ik me had aangemeld en meerdere rekeningen had aangemaakt hadden ze me geblokkeerd omdat ze het niet vertrouwden. Ik was het hier natuurlijk niet mee eens en moest op het hoofdkantoor komen opdraven, gedaan en na een kost gesprekje werd alles goedgekeurd en kon ik beginnen bij Knab. Tja, ik noem het beginnersproblemen. Sindsdien geen problemen meer gehad en alles werkt soepel.

    Stefan 8 februari 2020