Telecom

Hollandsnieuwe

14 reviews
43% positief
Positief
14% neutraal
Neutraal
43% negatief
Negatief
Ontevreden over Hollandsnieuwe?

Probeer eens de beste keuze Lebara.

Telecomproviders prijzen vergelijken.


Reviews ( 14 )

  • Patrick Molenaar
    Klantenservice levert absurd slechte service 0 reacties

    Naast de positieve ervaringen die er echt wel zijn en waarvan ik oprecht hoopte dit ook zo te kunnen ervaren hier toch een mindere ervaring. Ik had een Vodafone abbo en ben overgestapt naar HN met nummerbehoud. Ik kreeg al snel een HN simkaartje die ik in een overgebleven smartphone heb gedaan, gelijk 4G maar op een ander nr, prima en logisch. Op de dag dat mijn nummer overging van Vodafone naar HN had ik even geen service. logisch maar daarna geen 4G meer, zelfde sim, zelfde telefoon. Beetje raar en een dag gewacht. De volgende dag de virtuele assistent, vervolgens supportmedewerker X, daarna medewerker Y, moest bewijs aanleveren (verschillende dagen/tijdstippen dat ik geen 4G heb), absurd want ik heb gewoon helemaal geen 4G, elke dag, elke seconde, maar goed om het oplosproces niet te frustreren dit gedaan. Met medewerker X alle instelling nagelopen (APN etc), gereset etc, zelfs de sim in een andere smartphone maar niets hielp. Later maar weer eens gebeld met medewerker Z, collega X had niets genoteerd als logbestand en weer het hele riedeltje gedaan, niet grappig meer. Inmiddels zit ik nu 10 dagen zonder 4G en wacht op een reactie van de technische dienst. HN is toch ook Vodafone? Klantvriendelijk? niet echt en als ze er niet uitkomen stuur dan een andere sim op en onderzoek het probleem intern bij HN/Vodafone maar laat een klant niet 10 dagen (of langer) zonder 4G dat is te simpel gedacht.
    Ik weet niet hoe lang dit feest doorgaat maar het is niet best begonnen.

    Patrick Molenaar 27 november 2020

  • Laura
    beoordeling over Hollands nieuwe 0 reacties

    Ik ben opgebeld door een telemarketeer van Hollands Nieuwe, maar niet op een vervelende manier gelukkig. Vaak ervaar ik dit soort telefoontjes als heel vervelend, maar dit keer viel dat dus reuze mee. De mevrouw heeft dit zelfs zo goed aangepakt dat ze mij heeft kunnen overhalen over te stappen naar deze aanbieder. Ze wees me op alle mooie aanbiedingen en het geld dat mij dat per maand zou schelen, al snel was ik om. Het oversluiten zelf hoefde ik zelf amper te doen, dit werd grotendeels voor mij gedaan wat ik ook allemaal heel fijn vond. Tot dusver dus alleen nog maar goede dingen.

    Maar eenmaal overgesloten, wam ik er achter dat veel aanbiedingen maar tijdelijk waren, dus je hebt even een leuke prijs en daarna betaal je weer gewoon de normale prijs en ben je dus helemaal niet goedkoper uit dan voorheen. Dat was voor mij een flinke tegenvaller. Gelukkig ben ik in ieder geval niet duurder uit nu, dat is dan nog weer een voordeel, maar ik weet niet of ik wel overgestapt zou zijn als ik deze informatie eerder had geniet. Ik denk het eigenlijk niet.

    Laura 8 november 2020

  • Robert
    Telefoon bij Hollands Nieuwe 0 reacties

    Als je nou echt op zoek bent naar een goed en vooral naar een goedkoop abonnement voor je mobiele telefoon, dan zou ik eens een kijkje nemen op de website van hollands nieuwe. Ik kende dit nog totaal niet, maar kwam eigenlijk per toeval op de website ervan terecht. Eenmaal daar heb ik mijn ogen uitgekeken over wat er allemaal mogelijk is en dan bedoel ik met name welke lage prijzen er voor mij gewoon mogelijk bleken te zijn. Dat had ik nooit kunnen verwachten en hopen. Nu zat ik ook wel bij een hele dure, daar was ik me van bewust maar toch. Al met al scheelt dit mij bijna de helft per maand denk ik, in ieder geval ruim een derde.

    Robert 4 oktober 2020

  • Leona
    waar is jullie goede service gebleven 0 reacties

    HollandsNieuwe waar is jullie goede service gebleven?
    op 8 juli heb ik een telefoon besteld, een aantal dagen tot een week erna heb ik een chatbericht gestuurd via FB om te vragen of jullie wilde meekijken of het apparaat wel goed werkte want niet alle letters waren goed zichtbaar. Na weken geen of nauwelijks Inhoudelijke reactie kreeg ik omstreeks 4 september (na zelf steeds weer contacten) het verzoek de telefoon terug te sturen . Dit heb ik op 5 september gedaan. Op 15 september heb ik weer via FB een bericht gestuurd met de vraag wat de status van mijn retour was. Tot op de dag van vandaag heb ik geen antwoord. De telefoon is op 8 september bij jullie aangekomen volgens de track en tracé. Ik blijf maar gegevens sturen, ordernummer, bestelnummer track en trace tracé nummer, enz enz enz. Misschien wordt het eens tijd voor antwoord.

    Leona 28 september 2020

  • Jeff
    Geen fan meer 0 reacties

    Ik was altijd een tevreden klant, maar blijkbaar vinden jullie het inmiddels normaal om iemand 12 weken (!!) op een toestel te laten wachten die helemaal niet meer geleverd gaat worden! 🤬 Iets fout gegaan in het systeem zeggen ze dan, of ik even een ander toestel wil uitkiezen voor bij mijn abonnement.
    Ook wordt er doodleuk na 15minuten in de wacht te hebben gehangen de hoorn erop gegooid!

    Jeff 22 september 2020

  • Angelo
    Hollands nieuwe beoordeling 0 reacties

    Ik lees net twee behoorlijk negatieve beoordelingen over deze provider, wat een onzin zeg die mensen hebben duidelijk geen flauw idee waar ze het over hebben. Ik ben juist super tevreden hier over, de prijzen zijn heel erg laat en de toestellen zijn goed. Zelf ben ik al bezig met mijn 4e abonnement hier en ik heb hier een telefoon voor maar 7 euro per maand. Ik kan me niet indenken dat je die ergens anders net zo goedkoop kunt krijgen.

    En wat hier heel mooi is, is dat je vrij goedkoop een extra bundel kunt kopen voor wanneer je een keer iets meer verbruikt in een maand. Dan hoef je niet ineens dubbele kosten te betalen of wat dan ook, je schaft gewoon een soort extra bundeltje aan heel erg handig is dat. Wanneer je een nieuw abonnement afsluit kun je in overleg ook je nummer behouden, ik kan het iedereen aanraden absoluut!

    Angelo 18 september 2020

  • Bart
    Overgestapt naar Hollands nieuwe 0 reacties

    Ik ben eindelijk overgestap naar Hollands nieuwe en dat is nu al de beste keuze die ik in tijden heb gemaakt. Ik zat eerst bij een andere aanbieder en daar was altijd gedonder mee. Dan kon ik bijvoorbeeld ineens niet bellen omdat ik tegoed moest kopen en dat terwijl ik een abonnement heb. Hoezo tegoed kopen denk je dan, maar dan was ik door mijn data ofzo heen, heel vreemd allemaal. Daar kreeg ik dan ook een melding van, echter twee maanden te laat. Maar als je zoals ik, je telefoon veel nodig hebt voor je werk en dat kan op deze manier niet, dan wordt het allemaal knap lastig. Ik werd er helemaal gek van en dat was voor mij de druppel.

    Nu zit ik bij Hollands nieuwe en alles werkt tot op heden perfect, wat een verademing. Ik zou niet anders meer willen. Ik zou voor geen goud terug gaan naar mijn vorige aanbieder.

    Bart 11 september 2020

  • Noud
    Hollands nieuwe nadelen 0 reacties

    Hollands nieuwe is een goedkope telefoonaanbieder en dat is al een groot voordeel op zich.
    Maar helaas is het niet alleen maar zonneschijn hier, want er zitten ook wel degelijk nadelen aan verbonden.
    Wat ik een groot nadeel aan Hollands nieuwe vind, is dat ze lang niet overal bereik hebben en als ik iets belangrijk vind, is dat ik altijd en overal bereikbaar ben en zelf ook iedereen moet kunnen bereiken.
    Voor mij is dit dus een reden geweest om over te stappen naar een andere provider.
    Maar over de prijs was ik wel erg te spreken, dat dan weer wel.
    Helaas was dit niet goed genoeg voor mij.
    Ik verwacht meer van mijn provider dan alleen een goede prijs.

    Noud 29 augustus 2020

  • Herman
    Heel ontevreden 0 reacties

    Hollandsnieuwe
    Ik ben heel ontevreden over Hollandsnieuwe diensten en mobiel mb factuur voor 2gb betaal je 30€ (met de op waardering van 5€) echt heel hoog.
    Slechte provider waar je als klant 2 jaar zit, elke maand gezeur hebt met kwaliteit en verbinding van wifi MBs.
    En laatste maand genaait word met hoge rekening omdat je kiest voor een andere provider.
    Ik vindt dit echt niet kunnen Hollands nieuwe met zijn tweedehands wifi Paal van Vodafone. De wifi kwaliteit is nog steeds echt belabberd verschrikkelijk.
    Je zal hier echt geen lid willen zijn.
    Ook klanteservice staat je slecht aan het woord. Geen duidelijke antwoorde, op hun website kun je contact telefoon nummer nauwelijkse vinden, heb deze gevonde pas op google zelf, om contact op te nemen met de klantenservice is een drama.
    Wil jij een slechte provider met duurste en laagste Mb s 30€ voor 2gb internet kies hollandsnieuwe provider

    Herman 25 augustus 2020

  • Esme
    Wat een slecht iets Hollands Nieuwe 0 reacties

    Wat een slecht iets Hollands Nieuwe. Zaterdag via de site een telefoon besteld, keurig 1e betaling gedaan. Direct een mail dat er iets was mis gegaan met de betaling, geld is wel direct afgeschreven bij mij. Maandag direct gebeld, nee alles was goed de betaling was binnen en ik zou de bevestiging krijgen. Om 17.50 weer gebeld nog steeds geen bevestiging. Maar alles is ok hoor. De tefoon zou nu wel snel komen. Nu nog steeds geen bevestiging en geen telefoon, wel ineens een mail of ik verder wil gaan met het laatste stukje ja juist , de betaling. Maar dat heb ik al gedaan. Hoe zit dit nou? Ben nog geen klant hier, maar heb mijn twijfels of ik dat wel wil worden

    Esme 25 augustus 2020

  • Lisanne
    Het is aan jullie... 0 reacties

    Hallo!

    3 maanden lang wacht ik al op een oplossing en Hollandsnieuwe doet of zijn neus bloed. Ik heb een prepaid simkaart en wil simpelweg “automatisch opwaarderen” inschakelen. Dit was niet mogelijk via de website en dit via verschillende webbrowsers geprobeerd. Ook kennissen in mijn omgeving die Hollandsnieuwe hebben, ervaarden hetzelfde probleem.
    Dus ik was genoodzaakt om voor de optie “eenmalig opwaarderen via iDeal” te gaan, om het toch nog mogelijk te kunnen maken om tegoed op mijn simkaart te krijgen. Ook dit bleek niet mogelijk te zijn.
    Ik heb met Hollandsnieuwe gebeld en zij bekende dit probleem, gaven aan dat er een fout in de website zat en gaven aan spoedig aan een oplossing te werken. En inderdaad, na 1 week hadden ze hun website gemaakt en kon ik voor iDeal eenmalig opwaarderen. Maar tot op heden blijft het probleem bij “Automatisch opwaarderen” bestaan. Als ik nu contact opneem met de klantenservice hierover, doen zij of hun neus bloed, zeggen van niets te weten en vragen me om het probleem te bewijzen. Wat vreemd, ik word eigenlijk als klant “voor gek” verklaard in plaats van dat er een oplossing geboden word.
    Ook heb ik uitgelegd dat dit een bekend probleem is, het in meerdere webbrowsers gebeurd en screenshots verstuurd. Het is ongelooflijk, maar we zijn inmiddels 3 maanden verder en er is tot op heden GEEN OPLOSSING. Mensen in mijn omgeving met Hollandsnieuwe, ervaren PRECIES hetzelfde en de meesten zijn allang al weer overgestapt naar een ander.
    Ik blijk dan nog een behoorlijk portie geduld te hebben...
    Beste Hollandsnieuwe, dit is nog maar het begin van de niet zo leuke kant van mij, ik bied jullie 2 mogelijkheden: 1. Los het probleem spoedig op, uiterlijk binnen 2 dagen! 2. Geef mij het geld van de aanschaf van de simkaart terug + het beltegoed wat erop staat en eventueel excuses voor het ongemak en alle tijd die het me tot nu toe heeft gekost, zou op zijn plaats zijn en dan stap ik over naar een ander.
    Het is aan jullie...

    Lisanne 23 augustus 2020

  • Marianne
    Superdeal actie 0 reacties

    Afgelopen maandag had ik een abbo afgesloten bij hollandsnieuwe zonder de superdeal actie. 1 dag later kwam ik die superdeal actie tegen. Op dezelfde dag, had ik aan hollandsnieuwe doorgegeven dat ik mijn koopovereenkomst (7 dagen bedenk tijd) wou ontbinden (misschien stom van mij) aangezien ik het goedkoper kan krijgen.Ook op dezelfde dag had ik een nieuwe abonnement met de superdeal actie afgesloten. Vandaag (ruim 5 dagen verder) kreeg ik te horen dat ze mijn abonnement zouden opzeggen en dat ze mij het verschuldigde bedrag zouden terug storten. Echter nu kwam ik tot ontdekking dat ze mijn volledige account hebben opgezegd (dus ook de abonnement die ik wel wilde)
    Ik kan helemaal niet inloggen en als ik mijn wachtwoord probeer op te vragen zegt ie dat account niet bestaat. Ik heb ze net een mailtje gestuurd. In mijn vorige emails had ik expliciet bij gezet dat ik enkel en alleen de abonnement zonder super deal actie wou opzeggen. ik heb 3 tot 4 email gestuurd voordat ik dat ene emailtje kreeg. Ik ben benieuwd hoe snel ze op mijn email van vandaag zullen reageren. Vind de website van hollandsnieuwe wel erg mooi!

    Marianne 15 augustus 2020

  • Edwin
    Ga zo door Hollands Nieuwe 0 reacties

    2 maanden geleden overgestapt van de klantonvriendelijke Vodafone naar het geweldige Hollands Nieuwe
    De overstap met nummer behoud is geruisloos gegaan, althans ik heb er niets van gemerkt. Geweldige klantenservice bij Hollands Nieuwe super snel antwoord en nog een paar extra wensen werden super snel uitgevoerd. Ze hebben ook mijn nummer gratis verhuisd. Wat ik fijn vind is de super snelle helpdesk. Ga zo door!
    Conclusie, zoek je een snelle en goedkope telefoon en internet verbinding neem Hollands Nieuwe.

    Edwin 14 augustus 2020

  • Sebastiaan Santing
    Hollandsnieuwe Sim Only 0 reacties

    Heb al jaren een Sim Only abonnement van Hollandsnieuwe en ben er zeer blij mee. Voor 7 ,50 euro heb ik 2000MB internet wat volgens mij het goedkoopst is wat er mogelijk is. Service is altijd goed geweest want ik heb overal in Nederland prima bereik en de snelheid is tevens zeer goed. Omdat ik thuis Ziggo heb aangesloten krijg ik 1000MB extra internet en een extra Ziggo tv pakket! Kan er dus ook nog wel bij! Als je heel goedkoop en goed wilt is Hollandsnieuwe een super aanrader.

    Sebastiaan Santing 12 augustus 2020


Gerelateerde blogs

Budget Mobiel gratis Happy Plugs
Budget Mobiel gratis Happy Plugs

Budget Mobiel heeft per 2 September een nieuwe actie. Bij het afsluiten van een Budget Mobiel abonnement, Onbeperkt of Basis, ... Lees verder

ACTIETelecom 2 september 2020