Magazine

Hearst

68 reviews
13% positief
Positief
54% neutraal
Neutraal
32% negatief
Negatief
Ontevreden over Hearst?

Probeer eens de beste keuze Veronica magazine.


Reviews (68)

  • Marit Groen
    Betaalherinnering Glamour betaald 0 reacties

    Ik wil graag vragen waarom onderstaand antwoord wordt genegeerd en er een incassobureau ingeschakeld wordt met daarbij extra kosten?
    Ik geloof dat ik vrij duidelijk in mijn e-mail was.
    De factuur was ik verloren, daarom heb ik contact opgenomen en de factuur later betaald, als in mei.
    De factuur is dus al lang en breed voldaan.

    Ik zal het incassobureau hiervan ook op de hoogte brengen.
    Én mijn abonnement opzeggen van Glamour.
    Want hoe er om wordt gegaan met jarenlange trouwe abonnees vind ik wel heel treurig.

    Marit Groen 25 november 2019

  • Esme
    Opzegging abonnement Quote 0 reacties

    Via dit bericht wil ik mijn abonnement op Quote opzeggen. Mijn abonnementnummer is 105099819.

    De reden voor de opzegging is, dat ik heb gemerkt dat ik vaak niet in de gelegenheid ben om het tijdschrift te lezen.

    Esme 24 november 2019

  • Patricia Grootswagers
    Abonnement Quest t.a.v. Rick Alberts 0 reacties

    Mijn referentienr: 10865851,
    5161vr 31 Bankrekeningnr NLxxxxxxxxxxxx
    Na aanleiding van ons telefoon gesprek 0p 22-11-2019

    Abonnement betaald op 23 maart 2019 op rekening NL64xxxxxxxxxxxx 79,35

    Terugstorting 17 September2019 73,25

    Brief gekregen 19 september 2019 laatste herinnering

    Gebeld 17 September: heb gebeld naar Hearts jullie storten eerst geld terug en sturen die zelfde dag een brief dat ik het niet betaald heb, ze zouden het nakijken .

    7 Oktober 2019, zelf maar een keer gebeld hoe het zit,, antwoord was fout met de naam het komt goed zeiden jullie

    Niets meer gehoord tot vandaag 22 November 2019 Incasso moet 99,20 betalen aan jullie.

    Weer aan de telefoon met jullie!!

    Moet een mail sturen hoop dat het nu goed komt.

    Patricia Grootswagers 22 november 2019

  • Astrid Schuurmans
    Womens health via hearst aangevraagd 0 reacties

    Erg blij met mijn nieuwe Women's Health! Bedankt Hearst:

    Beste Astrid,

    We zijn blij dat we je als abonnee van Women's Health mogen verwelkomen!

    Het eerste nummer zal omstreeks 14-01-2020 op je deurmat vallen. In totaal krijg je 5 keer Women's Health thuisgestuurd.

    Het abonnement stopt automatisch, je hoeft dus niets op te zeggen.

    Als je hebt gekozen voor een abonnement met een welkomstgeschenk, proberen we dat binnen 2 weken na ontvangst van de betaling naar je toe te sturen.

    Je krijgt niet alleen het papieren tijdschrift thuisgestuurd. Als abonnee krijg je iets extra's: je kunt Women's Health ook gratis digitaal lezen via tijdschrift.nl. Je ontvangt hierover een aparte e-mail met inloggegevens.

    Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met onze abonneeservice. Stuur een e-mail naar klantenservice@hearst.nl of bel 085 - 888 2943 (ma t/m vr van 09.00 - 17.30). Kijk hier voor onze algemene voorwaarden.

    Veel leesplezier!

    Met vriendelijke groet,

    Milou Turpijn
    Hoofdredacteur Women’s Health

    Astrid Schuurmans 21 november 2019

  • Monique lafour
    Elle Hearst cadeau 0 reacties

    Ik ben lid geworden van de Elle ja fantastisch maar ik heb me niet zelf lid gemaakt misschien cadeau van iemand al zou ik niet weten van wie zou het toch graag willen weten wie mij lid heeft gemaakt niet dat ik ergens aan vast zit waar ik niet van op de hoogte ben. Hoop tegen bericht. Mijn abonneenummer:105178925

    Monique lafour 19 november 2019

  • Valerie de Mol
    Glamour Beauty Festival 1 reactie

    Ik heb tickets besteld voor het Glamour Beauty Festival op 16 november 2019. Daarbij heb ik 4 edities van Glamour gekocht (actie bij Combi ticket).
    Mijn concrete vraag is hoe het in zijn werking gaat met de vier edities, omdat ik daar geen informatie van heb gekregen.
    Wellicht dat deze voucher bij de ingang wordt gegeven en ik daar gegevens in kan vullen? Dit zou ik graag willen weten omdat ik zelf al de Glamour ontvang.

    Valerie de Mol 11 november 2019

  • Lisa vd Valk
    Womens health via hearst 0 reacties

    Hoi Women's health,

    Ik wil me graag inschrijven voor de MMA met Marloes Coenen. De link werkt helaas niet via Hearst.nl

    Kan ik me via deze weg inschrijven? Ik ben sowieso lid van Women's health.

    Groetjes, Lisa

    Lisa vd Valk 6 november 2019

  • Kim van de Sande
    Cosmopolitan abonnement 0 reacties

    Ik heb vanmorgen contact gehad over mijn abonnement op de cosmopolitan. Ik wist niet meer precies hoe mijn abonnement was en wanneer deze af liep. Nu loopt het nog tot en met mei 2020. De man aan de telefoon heeft toen voor mij het abonnement vast opgezegd zodat deze in mei niet worst verlengd en ik zou hier binnen 20 minuten een bevestigingsmail over krijgen. Helaas heb ik deze niet ontvangen. Kunt u dit alsnog bevestigen?

    Kim van de Sande 4 november 2019

  • Kitty
    Opzegging abonnement Quest 0 reacties

    Ik heb geen nieuw abonnementsgeld betaald omdat ik geen nieuw abonnement op Quest wil. Ik heb het laatste nummer van Quest niet meer ontvangen, maar toch krijg ik brieven die me aanmanen om het abonnementsgeld over te schrijven.
    Wat moet ik doen om mijn (verlopen) abonnement op te zetten, zodat ik geen aanmaningen meer ontvang?
    Abonnementnummer 104158390

    Kitty 17 oktober 2019

  • Fleur V
    Cosmopolitan opzegging 0 reacties

    Op 24-7-2019 heb ik jullie een mail gestuurd, dat ik mijn abonnement van de cosmopolitian wilde opzeggen. Ik had gekeken op de site en daar stond dat ik naar een website moest gaan, om mijn abonnement op te zeggen. Deze website deed en doet het niet, vandaar dat ik jullie gemaild hebt.
    Nu zag ik vandaag bij mijn bankafschriften, dat er op 14 oktober een bedrag van €63,84 wordt afgeschreven. Hoe kan dit zo zijn? Ik wil graag dat dit geannuleerd wordt. Aangezien jullie op geen enkele mail reageren probeer ik het via deze weg.

    Fleur V 11 oktober 2019

  • Marielle Vuijk
    Incasso Brynhild 0 reacties

    Ik heb een brief van incasso Brynhild ontvangen op mijn oude woonadres met verzoek van betaling. (ref nr 1847 9080.) Ik heb mijn abonnement opgezegd door middel van een aangetekende brief. Dit is dan ook bevestigd door Vogue, zie onderstaande mail. Ook heb ik mijn adres laten wijzigen in zelfde aangetekende brief.
    Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met jullie Hearst collega Roos en zij wist mij te vertellen dat de adreswijziging niet bekend was bij jullie én of ik de bevestigingsmail van opzegging wilde doorsturen naar Hearst.
    Ik heb de afgelopen 2 maanden geen Vogue ontvangen, dus ik ging er dan ook vanuit dat alles geregeld was. (Ook al zie ik nu de mail staan dat ik er nog 2 zou ontvangen...)

    Ik verneem graag een reactie van Hearst. Vind het voor de rest een prima bedrijf, daarom 4 sterren.

    Marielle Vuijk 7 oktober 2019

  • Mariette Vorle
    Opzeggen abonnement 0 reacties

    ik heb verschillende keren gebeld maar wordt niet opgenomen.
    ik wel mijn abonnement opzeggen op womens health
    abonnement nummer 102200567 en relatie nummer 9038194

    ik hoor graag van u terug, als ik toch perse moet bellen dan graag datum/tijd wanneer er wordt gereageerd!

    Mariette Vorle 4 oktober 2019

  • Judith van den Boogaard
    Tie Dye shirt 0 reacties

    Gisteren als kado de Vogue met het Tie Dye t shirt besteld blauw.
    Order nr# 110735
    Ik krijg bevestiging betaling maar geen mail wanneer het verzonden gaat worden?!
    Kunt u mij dit vertellen.
    Alvast dank

    Judith van den Boogaard 3 oktober 2019

  • Nicky
    Aanmaning over een betaalde rekening 0 reacties

    Ik heb een brief ontvangen over een betaalde rekening.
    In 2018 heb ik een kort abonnement gehad op jullie blad, glamour, deze heb ik opgezegd, maar blijkbaar was dat iets te laat en moest ik nog € 10.91 aan jullie betalen.
    Dat bedrag heb ik op 5 maart overgemaakt, zie betaalbewijs die ik per mail ook al heb doorgestuurd maar helaas zonder reactie.

    Graag ontvang ik van jullie een schrijven dat alles is afgehandeld.

    Nicky 3 oktober 2019

  • Kasper
    Oneigenlijk dreigen met incassobureau 0 reacties

    Hearst heeft blijkbaar geen overzicht van de betalingen. En in plaats van een mea culpa en een verzoek om betalingsbewijzen naar ze te sturen zodat ze hun financiele administratie weer op orde hebben, sturen ze een brief (die pas 9 dagen na dagtekening arriveert) waarin ze aangeven dat er herinneringen zijn geweest (echter na betaling in april is er geen briefwisseling meer geweest) en dreigen met een incassobureau tenzij ik heel vlot betaal.

    Schandalige aanpak. Sommige mensen betalen misschien gewoon NOG een keer, gratis abonnementsgelden voor Hearst. Dit zou niet mogen, alleen omdat je niet wil toegeven naar je abonnees dat er intern iets (in het systeem?) verkeerd is gegaan en je daardoor heel veel betalingsinformatie mist.

    Ze hadden dat natuurlijk ook WEL kunnen melden, en dan een brief kunnen sturen die recht doet aan de situatie, met een strekking als:
    "Wij hebben helaas een zooi gemaakt in ons systeem, nu zijn we betalingen kwijt. Kunt u ons helpen en uw betaalbewijs naar ons sturen?"

    Kasper 2 oktober 2019

  • Nynke Visser
    Gekke betalingsherinnering 0 reacties

    Ik heb een brief ontvangen van een betalingsherinnering die ik mij niet kan thuis brengen, in het engels nota bene.
    Een tijd geleden heb ik aangegeven dat de factuur digitaal moet worden verstuurd naar onze finance afdeling.
    Hierbij is er van jullie kant aangegeven dat dit aangepast zou worden, door middels van deze brief neem ik aan dat dit niet gebeurd is. Jammer.

    Nynke Visser 30 september 2019

  • Gerlin Mulder
    Hearst factuur Elle 0 reacties

    Ik had mijn abonnement opgezegd van het tijdschrift ELLE.
    Waarna ik een fractuur kreeg voor het volledige jaar. Na telefonisch contact werd mij verteld dat ik een nieuw factuur zou krijgen voor 1 blad die ik nog ontvangen had, € 6,95.

    Ik heb echter nog geen nieuw factuur gekregen, het is inmiddels al een tijdje geleden. Ik zit uiteraard niet te wachten op extra aanmaning kosten oid. Ik heb zojuist telefonisch contact met jullie gezocht, maar naar aanleiding van een storing werd mij verzocht om te mailen. Dus bij deze.

    Abonnement nummer:103867928

    Graag hoor ik spoedig wat van jullie.

    Gerlin Mulder 30 september 2019

  • Annelies Hoogwerf
    Laatste herinnering 0 reacties

    Vrijdag 27-09-2019 hebben wij een brief ontvangen over een betalingsachterstand op het abonnement National Geographic. Uit onze administratie blijkt dat het bedrag op 18-02-2019 is overgemaakt naar National Geographic Magazine. Zie pdf bestand ING.
    Het nummer van februari 2019 is het laatste nummer dat wij hebben ontvangen. We vertrouwen erop dat de niet geleverde nummers alsnog worden verzonden en dat we de herinnering als niet verzonden kunnen beschouwen.
    Ik geef Hearst 4 sterren omdat het verder prima werkt behalve dit dan.

    Annelies Hoogwerf 29 september 2019

  • Leonoor
    Herinnering betaling Quest abbo 3 reacties

    Geachte heer, mevrouw,

    In uw schrijven van 24 september jl. geeft u aan mijn betaling van € 79,35 (t.b.v. abonnement Quest) nog niet ontvangen te hebben.

    Dit schrijven verbaast mij ten zeerste omdat hierover al eerder contact is geweest met de klantenservice en toen duidelijk werd dat er wel degelijk
    voor het abonnement betaald is maar dat dit op een ander rekeningnummer van Hearst is gebeurt!
    Als bijlage treft u hiervan het bewijs aan.

    Met vriendelijke groet,
    Leonoor Wienese

    Leonoor 28 september 2019

  • Joyce B
    Vogue abonnement via Hearst 0 reacties

    Ik heb in mei al mijn abonnement bij Vogue opgezegd. Ik heb hier ook al telefonisch contact met hun over gehad dat het abonnement inderdaad is stop gezet. Maar nu krijg ik betalings herinneringen binnen. Afgelopen Augustus ook al 1. Die heb ik betaald en heb daar het bewijs al van gestuurd per mail. Vandaag lag er weer een herinnering op de mat.

    Wanneer en hoe kan ik dit stop zetten? Aangezien ik telkens maar weer moet betalen terwijl ik het abonnement heb stop gezet.

    Joyce B 27 september 2019