Hearst
Magazine

5 reviews
Positief
Neutraal
3
Negatief
2

Deze pagina is 1.053 keer bezocht.

Reviews ( 5 )

  • P Lubberts (35)
    Abonnement 105173132 0 reacties

    Ik wou zondag een nieuwe abonnee aanmelding.
    Dit is door mij goed fout gedaan.
    Ik heb nu zelf een tweede abonnement gekregen met het nr. 105173132.

    Ik had al een abonnement met het nr. 101048290.
    Ik hoef het niet dubbel. gaarne een correctie.

    De abonnee die ik op wou geven meld zich binnenkort of heeft zich al aangemeld.
    Ik vertelde hem zaken omtrent de fam. bank.
    Hierin had hij grote interesse.

    Met vriendelijke groet, hr. P. Lubberts.

    P Lubberts (35) 16 september 2019
  • Bart en Gerry (40)
    Order 91617 0 reacties

    ik abonr.100390832 van Fiscalert heb via uw website aan mijn zoon E.C.Bakels een jaar Fiscalert gegeven, ik heb daar mijn e-mail adres op ingevuld, nu krijg ik de e-mail van u met het ordernummer, nu lijkt het of mijn zoon zelf lid is geworden maar ik geef hem op en dus komt mij een aardigheidje toe en wil ik niet via mijn e-mail allerlei aanbiedingen krijgen.

    Kunt u dit even rechtzetten. op uw website kan je niet het adres van de gever en van de ontvanger invullen.

    in afwachting van uw antwoord verblijf ik .

    Bart en Gerry (40) 26 augustus 2019
  • Riny Slagter (40)
    Abonnement Quote opzeggen 0 reacties

    Hierbij wil ik mijn abonnement op Quote opzeggen. Het liefst met onmiddellijke ingang en terugstorting reeds geïncasseerd bedrag voor het komende jaar.

    Heb Hearst ook meerdere malen gemaild maar krijg nooit reactie, super slecht.

    Riny Slagter
    Abonneenr. 100949594

    Riny Slagter (40) 18 augustus 2019
  • Sabine Beks (31)
    Opzegging abonnement Elle 0 reacties

    In de ochtend van dinsdag 13 augustus heb ik telefonisch contact gehad met een medewerkster van jullie klantenservice ten aanzien van mijn al opgezegde abonnement. Aangezien ik het niet eens ben met de afhandeling hiervan stuur ik u een bezwaarschrift. In december 2018 heb ik via de mail al duidelijk kenbaar gemaakt mijn abonnement bij de Elle op te zeggen (zie onderstaande mail). Tot mijn verbazing zag ik dat op 8 juli jongstleden alsnog een bedrag van €75,- van mijn rekening is afgeschreven voor de aankomende 12 edities vanaf de maand juli. Hierover ben ik dan ook zeer ontstemd. Ik verzoek u dan ook dringend het volledige bedrag van €75,- ipv van een berekend restbedrag (waarbij ik de edities van juli t/m september toch moet betalen) terug te boeken op mijn rekeningnummer.Tevens wens ik het restbedrag van de edities Elle van de maanden tussen opzegging in december en juli 2019 aan mij uit te betalen conform de opzegtermijn van 4 weken die jullie hanteren. Zoals Hearst op deze manier met zijn cliënten omgaat vind ik ongekend; geen goede reclame, persoonlijk zal ik extra nadenken voordat ik een nieuw abonnement bij jullie afsluit. Lijkt een beter plan om losse edities in de winkel te kopen...

    Sabine Beks (31) 14 augustus 2019
  • Henk van Kemenade (43)
    Abonnee Quest 1 reactie

    Vorige keer had ik mijn abonnement opgezegd maar toch weer met een korting voor een jaar verlengd.
    (cadeau aan mijn vrouw)
    Wel met de afspraak dat ik een bericht zou ontvangen wanneer het abonnement zal aflopen.
    Met verbazing zag ik dat er € 83,30 van mijn girorekening is afgeschreven. Vandaag laten terugboeken.

    Met groet,
    Henk van Kemenade

    Henk van Kemenade (43) 13 augustus 2019

Plaats een review