Magazine

Hearst

61 reviews
15% positief
Positief
57% neutraal
Neutraal
28% negatief
Negatief
Ontevreden over Hearst?

Probeer eens de beste keuze Tina.


Reviews ( 61 )

  • Patrick Theys
    Adres wijziging abonnementsnummer 105505283 1 reactie

    Kan iemand mij misschien helpen.ik ben namelijk al 3 maanden aan het mailen
    dat mijn boekje van runners nog altijd naar mijn oude adres word gestuurd.
    zou het mogelijk zijn om dit naar het volgende nieuw adres te sturen.
    Patrick Theys
    Kleine dorpsstraat 6 3990 peer.

    Kan u dit ook bevestigen via mail als het kan.

    Patrick Theys 22 oktober 2020

  • Jeroen Strijkers
    4 tijdschriften op 1 adres 0 reacties

    Doordat mijn vriendin en ik meedoen aan Yakult start to run ontvangen wij nu 4 Runners world op 1 huisadres. Kunt u ervoor zorgen dat wij er maar 1 ontvangen? Beetje zonde van het papier.

    De volgende abonneenummers mogen vervallen:

    105605027
    105655449
    105605025

    Jeroen Strijkers 7 oktober 2020

  • Rosita
    100 oplage van Vogue editie oktober met 4 ... 0 reacties

    Ik heb eergisteren gebeld met de klantenservice betreft de editie van oktober die wij graag willen en degene verwees me een mail te sturen hieromtrent.
    Ik werk bij de Gemeente Amsterdam voor het project Masterplan Zuidoost/Ontwikkelbuurten. In onze vergadering is deze editie ter sprake gekomen en
    heeft het onze interesse gewekt vandaar het verzoek van mijn manager om deze bestelling.
    Het gaat om een oplage van 100 stuks.

    Mijn vraag is of het mogelijk is om de bestelling op factuurbasis te plaatsen want wij werken niet met automatische betaling.
    En hoe snel kunnen wij deze oplages krijgen en is het ook mogelijk evt op te halen?

    Rosita 2 oktober 2020

  • Stijn Vervaeke
    Abonnementen Historia en Magazine 0 reacties

    Ik heb 2 abonnementen lopen (historia en magazine), nummer: 105026194.
    Lopen deze allebei nog door? Ik heb namelijk de laatste historia nog niet gekregen.
    En een mail gekregen waarin er staat "dat het spijtig is dat ik geen abonnement meer heb".

    Stijn Vervaeke 30 september 2020

  • Cen Gur
    Ze reageren nooit op emails 0 reacties

    ZE REAGEREN NIET OP EMAILS EN STUREN ONTERECHT AANMANING OM DE FACTUUR BETALEN.
    ZE STUREN ONTERECHT FACTUREN DAT IK MOET BETALEN EN REAGEREN ZE NOOIT OP EMAILS.

    Beste lezer,

    Graag leest u aub mijn email pogingen.U stuurt mij onterecht een aanmaning terwijl ik nooit uw laatste magazines heb ontvangen.
    Dat ik vind vervelend.
    Ik heb alle moeite gedaan maar u regeerde nooit.
    Zie mijn berichten hieronder.

    met vriendelijke groet,

    Verzonden: maandag 24 augustus 2020 14:44
    Aan: klantenservice
    Onderwerp: FW: Bevestiging van jouw opzegging

    Beste lezer,

    Graag een reactie voor onderstande mail van 14 augustus dat ik u gestuurd hebt.
    Ik hoor graag van u.

    met vr groet,

    Verzonden: vrijdag 14 augustus 2020 20:02
    Aan: klantenservice
    Onderwerp: Re: Bevestiging van jouw opzegging

    Beste Mens Health,

    Zie hieronder uw bevestiging met betreft mijn opzegging en de brief met factuur ( 11 augustus) dat u mij gestuurd hebt.

    Ik had in 2019 voor 11 edities een betaald en deze edities heb ik wel ontvangen. Namelijk:

    1-Augustus 2019
    2-September 2019
    3-Oktober 2019
    4-November 2019
    5-December 2019
    6-Januari 2020
    7-Februari 2020
    8-Maart 2020
    9-April 2020
    10-Mei 2020
    11-Juni 2020 (opgezegd)

    12-Juli 2020 (Wel ontvangen maar na mijn opzeggen?)

    Nadat u mijn opzegging bevestigd hebt, stuurt u mij een factuur voor twee edities met een acceptgiro en u schrijft dat ik vanaf 12 juni voor twee edities moet nog betalen. Maar dat klopt niet helaas en ik ben met u niet mee eens.
    Want ik heb vanaf 12 juni maar een editie ontvangen terwijl ik per juni wel heb opgezegd en niet meer uw magazine wens te ontvangen.
    In dit geval hoeft u mij vanaf 12 juni geen edities meer sturen dus ook geen acceptgiro.

    Ik verzoek u daarom de acceptgiro/factuurnummer uit uw administratie verwijderen en mijn dossier sluiten.

    Mocht u na mijn mail nog vragen hebben hoor ik het graag.

    Met vriendelijke groet

    Van: klantenservice
    Verzonden: donderdag 18 juni 2020 12:03

    Onderwerp: Bevestiging van jouw opzegging

    MEN_welkom.jpg
    Abonneenummer: 11142165
    Abonnementnummer: 105109566

    Beste heer

    Wij hebben je verzoek tot opzeggen van het abonnement op Men's Health ontvangen. Het laatste nummer van je abonnement ontvang je omstreeks 03-07-2020.

    Uiteraard vinden wij het erg jammer dat je je abonnement wilt opzeggen. Omdat de komende edities weer vol mooie artikelen staan, willen we je toch nog een aanbod doen.

    Als je nu je abonnement verlengt blijf je Men's Health ontvangen én blijf je profiteren van allerlei abonneevoordelen:
    Je kunt als abonnee Men's Health gratis digitaal lezen
    Je krijgt een doorlopende korting ten opzichte van de losse verkoopprijs
    Ook hebben we regelmatig speciale aanbiedingen voor abonnees
    Bekijk hier jouw exclusieve aanbod. Let op: dit aanbod is beperkt geldig.

    Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met onze abonneeservice. Stuur een e-mail naar klantenservice@hearst of bel 085 - 888 2943 (ma t/m vr van 09.00 - 17.00). Kijk hier voor onze algemene voorwaarden.

    Met vriendelijke groet,

    Olivier Heimel
    Hoofdredacteur Men’s Health

    Cen Gur 18 september 2020

  • Esmay
    VOGUE incl t-shirt na 2 maanden nog niet ... 1 reactie

    Midden juli heb ik een bestelling gedaan voor een VOGUE tijdschrift inclusief VOGUE t-shirt. Dit was helaas niet meer verkrijgbaar in de winkels - gelukkig wel online. In de mail werd al aangegeven dat de levertijd wat langer kon duren vanwege de coronacrisis. Hier ben ik ook begripvol voor.

    Echter, na drie weken had ik nog steeds niks ontvangen. Vervolgens telefonisch contact opgenomen en daar werd mij vertelt dat dit uiterlijk eind augustus zou zijn. Ruim 6 weken na mijn bestelling. Inmiddels is het nu half september en heb ik het tijdschrift inclusief t-shirt nog steeds niet ontvangen!

    In de tussentijd ben ik ook niet op hoogte gehouden en heb ik al meerdere malen contact
    proberen te hebben met de klantenservice. Ik zie graag een oplossing of mijn geld terug!

    Esmay 17 september 2020

  • Luc van Thillo
    Abonnement opzeggen Hearst Quest Magazine 0 reacties

    Zonder enige verwittiging of vraag voor een twee – jaarlijks abonnement
    wordt 83.86 euro van mijn rekening gehaald.
    Ik heb nooit toelating gegeven voor een twee - jaarlijks abonnement.

    Ik heb het mandaat met jullie aan de bank geannuleerd.

    Hierbij wens ik mijn abonnement op te zeggen. Abonneenummer is: 105172650.

    Luc van Thillo 26 augustus 2020

  • Rosie Steward
    Vogue magazine en twee vogue shirts 0 reacties

    Bijna twee maanden terug heb ik dit mailtje doorgestuurd betreft het zoek raken van mijn pakketje.
    Via telefonisch contact te horen gekregen dat ik waarschijnlijk binnen twee weken (vanaf 29 juni) een nieuw pakketje zou ontvangen met het magazine en de twee Vogue shirts.
    Echter is het nu alweer bijna september en heb ik nog niks ontvangen.. Hebben jullie toevallig meer informatie hierover?
    De mevrouw aan de telefoon zei dat ik op een wachtlijst was geplaatst, twee maanden terug dan.

    Ik hoor graag wat van jullie terug!

    Rosie Steward 24 augustus 2020

  • Tineke
    Hearst Bestelling 325748 0 reacties

    Ik heb van mijn ouders een abonnement cadeau gekregen voor mijn verjaardag, maar het is niet helemaal goed gegaan. Het gaat om de Vogue Living en op deze bevestiging staat dat het om de gewone Vogue gaat.
    Dat is niet de bedoeling!!
    Hoe kunnen we dit oplossen?

    Tineke 16 augustus 2020

  • Nikita
    Ongewenst Magazine 0 reacties

    Vandaag krijg ik per post twee keer hetzelfde Runners magazine binnen met twee verschillende abonneenummers. Echter heb ik geen abonnement bij jullie en heb ik dit ook niet aangevraagd.

    Indien er een abonnement bij jullie is aangevraagd met mijn gegevens dan klopt dit niet en wil ik het per direct annuleren.

    Abonneenummer 1: 105605438
    Abonneenummer 2: 105605316

    Ik kijk uit naar een reactie.

    Nikita 15 augustus 2020

  • Maud N.
    Abonnement Vogue tijdschrijften 0 reacties

    Eind juli heb ik een bestelling gedaan bij jullie voor een paar Vogue tijdschriften en twee t-shirts.
    Er werd gezegd in de mail dat ik rond 4 augustus een blad zou krijgen en de shirts binnen twee weken.
    Ik heb nog niks ontvangen en vroeg mij af of dat klopt? Duurt wel erg lang zo namelijk, hoor het graag.

    Maud N. 12 augustus 2020

  • Rene vd Feltz
    Abonnement van Quote 0 reacties

    Ik heb destijds een tijdelijk abonnement genomen voor 14 nrs Quote onder nummer 105104339,maar tot mijn verbazing wordt er nu een bedrag afgeschreven van € 139,86 voor een nieuwe abonnementsperiode,maar daar ga ik niet mee akkoord omdat het abonnement tijdelijk was tegen een speciale abonnementsprijs.
    Ik laat voornoemd bedrag dan ook terug boeken door de bank.
    Als U mij toch als abonnee wilt behouden wil ik akkoord gaan met de aanbieding in het laatste exemplaar van 13x voor € 99,99.

    Rene vd Feltz 5 augustus 2020

  • C
    Slechtste klantenservice ooit 0 reacties

    Meerdere malen contact gezocht omdat mijn bestelling niet is aangekomen.
    Geld afgeschreven van mijn rekening, maar daar hebben ze bij Hearst geen boodschap aan.
    Mailen heeft ook geen zin want ze reageren niet. Gelukkig doen bedrijven als deze erg hun best te blijven overleven in deze online tijden. Ik koop niks meer afkomst van Hearst.

    C 6 juli 2020

  • Rosie Steward
    Case nummer 09643982 0 reacties

    Zojuist een telefoon gesprek gehad met een medewerker, helaas was er een technische storing op het bedrijf. De tip gehad om alvast alles door te sturen naar de klantenservice van Hearst.

    Een paar weken geleden heb ik een bestelling geplaatst, echter nooit een bestelling ontvangen.. Bij de DHL track and trace stond: bezorgd, echter heb ik niks ontvangen. Ik heb navraag bij de buren gedaan, ook niks. Vervolgens heb ik DHL gebeld en helaas dit onderstaande bericht toegestuurd gekregen. Ik bel morgen weer en hopelijk kunnen we dan verdere stappen ondernemen! Ik stuur ook een screenshot van de afschrijving.

    Rosie Steward 29 juni 2020

  • Keith
    Opzegging maandblad MensHealth 0 reacties

    Afgelopen week werd ik verrast met de afschrijving van het abonnementsgeld voor de MensHealth. Ik was in de veronderstelling dat het jaar abonnement automatisch zou worden beëindigd. Daarom wil ik bij deze mij abonnement per direct opzeggen.

    Ik hoop dat het abonnementsgeld geld voor de nog niet verstuurde maanden wordt terug gestort?

    Graag ontvang ik een bevestiging van de opzegging. Alvast bedankt.

    Mijn gegevens staan hieronder:

    MensHealth abonnementnummer 103113883, 12 edities vanaf 12-06-2020

    Keith 16 juni 2020

  • Chiara Marongiu
    Zenology Roomspray verkeerde geur 0 reacties

    Dinsdag 9 juni en maandag 8 juni heb ik contact met jullie gehad omdat ik bij twee abonnementen de verkeerde Roomspray heb ontvangen. Maandag 8 juni heb ik niet kloppende info gehad en 9 juni
    sprak ik met Annabel en zij zou voor mij checken of de juiste geur - Black Tea - nog te leveren was zodat ik de Firewood kon terugzenden. In de onderstaande mail staat de printscreen van de juiste geur die ik heb besteld.

    Ik heb tot op heden nog niets vernomen. Daarom hoor ik graag of ze nog te krijgen zijn want anders stuur ik beide sprays terug en ontvang ik mijn geld terug zoals afgesproken.

    Chiara Marongiu 16 juni 2020

  • Karin
    Waardeloos 0 reacties

    Al meerdere keren contact opgenomen, echter geen gehoor. Een abonnement cadeau gekregen. Dit zou zijn voor 1 jaar. Even daarna komen we hier achter en nemen contact op en zeggen het contract alvast op voor het jaar erop. Nu 1 jaar later toch het geld afgeschreven. Meermaals contact opgenomen maar geen reactie. Vandaag eindelijk kunnen bellen, ze zeggen dat we het evengoed moeten betalen, terwijl we hebben opgezegd. De eerste herinnering niet ontvangen. Wat blijkt ze hebben het emailadres niet? Maar een ander emailadres van ene marc? Waar ze dan ook contact met ons hebben opgenomen. We hebben verteld niet te gaan betalen. En dreigen dan ook met van alles en nog wat. Er wordt totaal geen gehoor gegeven aan problemen die er al vanaf moment 1 zijn. Bij deze uitgever dus GEEN abonnement nemen!!

    Karin 15 juni 2020

  • A. Berghout
    Graag abonnement opzeggen 0 reacties

    Onlangs ben ik weer lid geworden van het blad runners. Helaas voldoet het niet aan mijn verwachtingen. Kost heel veel energie om te lezen. Zal ongetwijfeld met Corona perikelen te maken hebben. Zie graag dat het abonnement stopt. Wat zijn de mogelijkheden?

    A. Berghout 14 juni 2020

  • Romy Andeweg
    Cosmopolitan abonnement via Hearst 0 reacties

    Mijn naam is Romy Andeweg en ik heb al eerder een mail naar jullie gestuurd. Ik heb weer een uitgave van Cosmopolitan gekregen, maar ik heb helemaal geen abonnement op dit blad. Ik heb hier nooit op geabonneerd. Door wie wordt die abonnement betaald? Wat is het IBAN nummer?
    Het abonnementnummer dat erop staat is: 105445575
    Ik hoop graag op een reactie!

    Romy Andeweg 9 juni 2020

  • Nadja Paais
    Ingang abonnement Womens Health 0 reacties

    Via de Kruidvat Tijdschriftenbon heb ik op 16 april jl. een abonnement afgesloten op 3x Womens Health. Mijn abonneenummer is 105535851,

    Graag zou ik willen weten wanneer ik het eerste nummer kan ontvangen. Ik begreep dat de juni editie inmiddels is verschenen. Echter, ik heb deze nog niet ontvangen.

    Nadja Paais 9 juni 2020