Magazine

Hearst

68 reviews
13% positief
Positief
54% neutraal
Neutraal
32% negatief
Negatief
Ontevreden over Hearst?

Probeer eens de beste keuze Veronica magazine.


Reviews (68)

  • Mario NAESSENS
    oplichterij Hearst op National Geographics 0 reacties

    Had iemand een abonnement cadeau gedaan voor 1 jaar op National Geographics, online betaald met bancontact. Nergens melding ontvangen dat het abonnement zou verlengd worden na 1 jaar. Op een zeker ogenblik, na ongeveer 1 jaar, zie ik op mijn bankapp dat er via domiciliëring een bedrag gecrediteerd zou worden van mijn rekening voor een volgend jaarabonnement. Bij de bestelling van dit abonnement heb ik bij mijn weten nooit een goedkeuring voor toekomstige domiciliëring getekend. Ik heb de betaling geblokkeerd en een mail gestuurd dat ik geen verlenging gevraagd had van het abonnement. Ik ontving hier wel antwoord dat het abonnement gestopt zou worden. Enkele maanden later ontving ik een aanmaning voor het betalen van nog 2 nummers, heb ik niet betaald, want niet gevraagd was mijn redenering. Na nog een maand, een tweede herinnering met boete voor laattijdige betaling. Het gaat nu wel niet om zo'n groot bedrag, iets waarvoor je niet direct juridische stappen wil zetten maar in ieder geval kan ik dit bedrijf bij niemand aanraden, hun communicatie rond voorwaarden is alles behalve duidelijk. Mocht ik 0 sterren kunnen geven dan zou ik dit doen.

    Mario NAESSENS 10 juni 2021

  • Michelle
    opgelicht en bedreiging incassobureau 0 reacties

    Enorm slechte ervaring met de klantenservice. In december mijn abonnement al opgezegd, maar dit is telefonisch niet goed verwerkt bij Hearst/glamour. Ik heb geen tijdschrift meer ontvangen, maar daarna in maart een factuur gekregen, waarop ik gelijk weer gebeld heb (niet opgenomen) en via facebook (geen reactie) en mail gestuurd heb. Uiteindelijk wel een reactie, dat mijn abonnement opgezegd is. Nu krijg ik een maand later opnieuw een factuur, met een verhoging omdat ik het tijdschrift (wat ik niet ontvang) niet heb betaald!
    De klantenservice was erg onvriendelijk en kwam niet met passende oplossingen op de factuur plus verhoging kwijt te schelden.
    Ik raad niemand aan om een tijdschrift-abonnement te nemen, koop het lekker in de winkel!

    Michelle 29 april 2021

  • Sara Ordanovski
    Klacht abonnement Vogue 0 reacties

    Bij deze wil ik een klacht indienen. Er wordt onvoldoende informatie gegeven op zowel de mail als de site over het feit dat het over een doorlopend abonnement gaat van meer dan 5 keer. De telefoniste die ik hierover net aan de telefoon had, zei mij dat dit uitgebreid in de mail staat beschreven. Ik zend u de mail mee, zoals u leest is dit niet het geval. Voor zover ik lees is het een abonnement voor 5 keer Vogue. Ook op de website is dit misleidend. op de pagina staat het volgende: 5x Vogue + Vogue Pyjama. Het klopt dat hierbij staat ¨na de actie periode eenvoudig opzegbaar¨. Er staat niet bij hoe lang deze actie periode is, en wat is dan opzegbaar?? in de titel staat namelijk 5 keer Vogue, verder staat er nergens dat het om een langer abonnement gaat.

    Ik voel mij hierdoor ontzettend misleid en opgelicht. Ik hoop dat jullie deze klacht serieus nemen, en mij mijn geld terugboeken. Ik hoop dat verdere juridische stappen niet nodig gaan zijn.

    Sara Ordanovski 18 februari 2021

  • Veronica
    Welkomstcadeau nooit ontvangen 0 reacties

    Ik had een abonnement aangekocht op Vogue voor 1 jaar. Voor dit abonnement heb ik meer betaald aangezien je bij deze optie dan ook een welkomstcadeau zou krijgen (een hoodie van een designer). Ik verheugde me hier enorm op.

    Na het uitwisselen van tallen mails met de klantenservice over waar mijn welkomstcadeau nu blijft heb ik het opgegeven en mijn abonnement opgezegd. Na 1 jaar had ik nog altijd niets ontvangen en de klantenservice hielp mij hier totaal niet bij.

    Ik ben heel verontwaardigd dat zo een grote organisatie als HEARST/VOGUE zo chaotisch in elkaar zit en helemaal geen efficiënte hulp biedt bij vragen.

    Veronica 15 december 2020

  • Rolf
    Quest Pub Quiz 0 reacties

    Vandaag mijn bestelling # 393438 geleverd gekregen.
    De bestelde spellen werden in een verfrommelde monster envelop afgegeven.
    Vooraf controleren bleek geen optie!
    In de te krappe envelop zaten 3 spellen gepropt van Quest Pub quiz, waarvan deel 1 beschadigd.
    Ik verzoek u derhalve een nieuw onbeschadigd spel Quest Pub quiz deel 1 toe te sturen.
    Na ontvangst hiervan stuur ik het beschadigde spel aan u retour.
    Met dank voor uw medewerking, ik reken op een correcte service.

    Met vriendelijke groet, Rolf.

    Rolf 19 november 2020

  • Ronald
    Blad Bicycling tijdje gratis 0 reacties

    Het blad Bicycling heb ik een tijd gratis mogen ontvangen. Het lijkt erop dat toezending automatisch wordt overgezet naar een betaald abonnement.
    Ik heb onvoldoende belangstelling voor het blad en naar mijn oordeel ook nimmer getekend voor een betaald abonnement. Ik vind het dan ook raar dat jullie dit zonder pardon omzetten zonder het even te communiceren met de klant. Denk ook niet dat dit per wet mag?

    Derhalve verzoek ik u de toezending van het blad te beëindigen.

    Ronald 11 november 2020

  • Fam Fang
    Betaling en opzeggen per zsm 0 reacties

    Factuurnr 602105743
    Abonnement nr: 104751700

    Wij hebben een herinnering gekregen incl boete van €2,50. Totaal €54,45.

    Ik heb gesproken met mw. Florentiene werkzaam bij Hearts magazine. Dat wij de herinneringen niet hebben ontvangen. Afgesproken dat wij daarom €51,95 betalen. De betaling is vandaag gedaan.

    Daarnaast wil ik het abonnement: 104751700
    ovb de naam: A. Fang per zsm opzeggen.

    Ik hoor graag wanneer het abonnement opgezegd wordt en wanneer wij de laatste Quest Junior ontvangen. Uw reactie zie dan ook graag tegemoet.

    Fam Fang 11 november 2020

  • Patrick Theys
    Adres wijziging abonnementsnummer 105505283 1 reactie

    Kan iemand mij misschien helpen.ik ben namelijk al 3 maanden aan het mailen
    dat mijn boekje van runners nog altijd naar mijn oude adres word gestuurd.
    zou het mogelijk zijn om dit naar het volgende nieuw adres te sturen.
    Patrick Theys
    Kleine dorpsstraat 6 3990 peer.

    Kan u dit ook bevestigen via mail als het kan.

    Patrick Theys 22 oktober 2020

  • Jeroen Strijkers
    4 tijdschriften op 1 adres 0 reacties

    Doordat mijn vriendin en ik meedoen aan Yakult start to run ontvangen wij nu 4 Runners world op 1 huisadres. Kunt u ervoor zorgen dat wij er maar 1 ontvangen? Beetje zonde van het papier.

    De volgende abonneenummers mogen vervallen:

    105605027
    105655449
    105605025

    Jeroen Strijkers 7 oktober 2020

  • Rosita
    100 oplage van Vogue editie oktober met 4 covers 0 reacties

    Ik heb eergisteren gebeld met de klantenservice betreft de editie van oktober die wij graag willen en degene verwees me een mail te sturen hieromtrent.
    Ik werk bij de Gemeente Amsterdam voor het project Masterplan Zuidoost/Ontwikkelbuurten. In onze vergadering is deze editie ter sprake gekomen en
    heeft het onze interesse gewekt vandaar het verzoek van mijn manager om deze bestelling.
    Het gaat om een oplage van 100 stuks.

    Mijn vraag is of het mogelijk is om de bestelling op factuurbasis te plaatsen want wij werken niet met automatische betaling.
    En hoe snel kunnen wij deze oplages krijgen en is het ook mogelijk evt op te halen?

    Rosita 2 oktober 2020

  • Stijn Vervaeke
    Abonnementen Historia en Magazine 0 reacties

    Ik heb 2 abonnementen lopen (historia en magazine), nummer: 105026194.
    Lopen deze allebei nog door? Ik heb namelijk de laatste historia nog niet gekregen.
    En een mail gekregen waarin er staat "dat het spijtig is dat ik geen abonnement meer heb".

    Stijn Vervaeke 30 september 2020

  • Cen Gur
    Ze reageren nooit op emails 0 reacties

    ZE REAGEREN NIET OP EMAILS EN STUREN ONTERECHT AANMANING OM DE FACTUUR BETALEN.
    ZE STUREN ONTERECHT FACTUREN DAT IK MOET BETALEN EN REAGEREN ZE NOOIT OP EMAILS.

    Beste lezer,

    Graag leest u aub mijn email pogingen.U stuurt mij onterecht een aanmaning terwijl ik nooit uw laatste magazines heb ontvangen.
    Dat ik vind vervelend.
    Ik heb alle moeite gedaan maar u regeerde nooit.
    Zie mijn berichten hieronder.

    met vriendelijke groet,

    Verzonden: maandag 24 augustus 2020 14:44
    Aan: klantenservice
    Onderwerp: FW: Bevestiging van jouw opzegging

    Beste lezer,

    Graag een reactie voor onderstande mail van 14 augustus dat ik u gestuurd hebt.
    Ik hoor graag van u.

    met vr groet,

    Verzonden: vrijdag 14 augustus 2020 20:02
    Aan: klantenservice
    Onderwerp: Re: Bevestiging van jouw opzegging

    Beste Mens Health,

    Zie hieronder uw bevestiging met betreft mijn opzegging en de brief met factuur ( 11 augustus) dat u mij gestuurd hebt.

    Ik had in 2019 voor 11 edities een betaald en deze edities heb ik wel ontvangen. Namelijk:

    1-Augustus 2019
    2-September 2019
    3-Oktober 2019
    4-November 2019
    5-December 2019
    6-Januari 2020
    7-Februari 2020
    8-Maart 2020
    9-April 2020
    10-Mei 2020
    11-Juni 2020 (opgezegd)

    12-Juli 2020 (Wel ontvangen maar na mijn opzeggen?)

    Nadat u mijn opzegging bevestigd hebt, stuurt u mij een factuur voor twee edities met een acceptgiro en u schrijft dat ik vanaf 12 juni voor twee edities moet nog betalen. Maar dat klopt niet helaas en ik ben met u niet mee eens.
    Want ik heb vanaf 12 juni maar een editie ontvangen terwijl ik per juni wel heb opgezegd en niet meer uw magazine wens te ontvangen.
    In dit geval hoeft u mij vanaf 12 juni geen edities meer sturen dus ook geen acceptgiro.

    Ik verzoek u daarom de acceptgiro/factuurnummer uit uw administratie verwijderen en mijn dossier sluiten.

    Mocht u na mijn mail nog vragen hebben hoor ik het graag.

    Met vriendelijke groet

    Van: klantenservice
    Verzonden: donderdag 18 juni 2020 12:03

    Onderwerp: Bevestiging van jouw opzegging

    MEN_welkom.jpg
    Abonneenummer: 11142165
    Abonnementnummer: 105109566

    Beste heer

    Wij hebben je verzoek tot opzeggen van het abonnement op Men's Health ontvangen. Het laatste nummer van je abonnement ontvang je omstreeks 03-07-2020.

    Uiteraard vinden wij het erg jammer dat je je abonnement wilt opzeggen. Omdat de komende edities weer vol mooie artikelen staan, willen we je toch nog een aanbod doen.

    Als je nu je abonnement verlengt blijf je Men's Health ontvangen én blijf je profiteren van allerlei abonneevoordelen:
    Je kunt als abonnee Men's Health gratis digitaal lezen
    Je krijgt een doorlopende korting ten opzichte van de losse verkoopprijs
    Ook hebben we regelmatig speciale aanbiedingen voor abonnees
    Bekijk hier jouw exclusieve aanbod. Let op: dit aanbod is beperkt geldig.

    Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met onze abonneeservice. Stuur een e-mail naar klantenservice@hearst of bel 085 - 888 2943 (ma t/m vr van 09.00 - 17.00). Kijk hier voor onze algemene voorwaarden.

    Met vriendelijke groet,

    Olivier Heimel
    Hoofdredacteur Men’s Health

    Cen Gur 18 september 2020

  • Esmay
    VOGUE incl t-shirt na 2 maanden nog niet binnen 1 reactie

    Midden juli heb ik een bestelling gedaan voor een VOGUE tijdschrift inclusief VOGUE t-shirt. Dit was helaas niet meer verkrijgbaar in de winkels - gelukkig wel online. In de mail werd al aangegeven dat de levertijd wat langer kon duren vanwege de coronacrisis. Hier ben ik ook begripvol voor.

    Echter, na drie weken had ik nog steeds niks ontvangen. Vervolgens telefonisch contact opgenomen en daar werd mij vertelt dat dit uiterlijk eind augustus zou zijn. Ruim 6 weken na mijn bestelling. Inmiddels is het nu half september en heb ik het tijdschrift inclusief t-shirt nog steeds niet ontvangen!

    In de tussentijd ben ik ook niet op hoogte gehouden en heb ik al meerdere malen contact
    proberen te hebben met de klantenservice. Ik zie graag een oplossing of mijn geld terug!

    Esmay 17 september 2020

  • Luc van Thillo
    Abonnement opzeggen Hearst Quest Magazine 0 reacties

    Zonder enige verwittiging of vraag voor een twee – jaarlijks abonnement
    wordt 83.86 euro van mijn rekening gehaald.
    Ik heb nooit toelating gegeven voor een twee - jaarlijks abonnement.

    Ik heb het mandaat met jullie aan de bank geannuleerd.

    Hierbij wens ik mijn abonnement op te zeggen. Abonneenummer is: 105172650.

    Luc van Thillo 26 augustus 2020

  • Rosie Steward
    Vogue magazine en twee vogue shirts 0 reacties

    Bijna twee maanden terug heb ik dit mailtje doorgestuurd betreft het zoek raken van mijn pakketje.
    Via telefonisch contact te horen gekregen dat ik waarschijnlijk binnen twee weken (vanaf 29 juni) een nieuw pakketje zou ontvangen met het magazine en de twee Vogue shirts.
    Echter is het nu alweer bijna september en heb ik nog niks ontvangen.. Hebben jullie toevallig meer informatie hierover?
    De mevrouw aan de telefoon zei dat ik op een wachtlijst was geplaatst, twee maanden terug dan.

    Ik hoor graag wat van jullie terug!

    Rosie Steward 24 augustus 2020

  • Tineke
    Hearst Bestelling 325748 0 reacties

    Ik heb van mijn ouders een abonnement cadeau gekregen voor mijn verjaardag, maar het is niet helemaal goed gegaan. Het gaat om de Vogue Living en op deze bevestiging staat dat het om de gewone Vogue gaat.
    Dat is niet de bedoeling!!
    Hoe kunnen we dit oplossen?

    Tineke 16 augustus 2020

  • Nikita
    Ongewenst Magazine 0 reacties

    Vandaag krijg ik per post twee keer hetzelfde Runners magazine binnen met twee verschillende abonneenummers. Echter heb ik geen abonnement bij jullie en heb ik dit ook niet aangevraagd.

    Indien er een abonnement bij jullie is aangevraagd met mijn gegevens dan klopt dit niet en wil ik het per direct annuleren.

    Abonneenummer 1: 105605438
    Abonneenummer 2: 105605316

    Ik kijk uit naar een reactie.

    Nikita 15 augustus 2020

  • Maud N.
    Abonnement Vogue tijdschrijften 0 reacties

    Eind juli heb ik een bestelling gedaan bij jullie voor een paar Vogue tijdschriften en twee t-shirts.
    Er werd gezegd in de mail dat ik rond 4 augustus een blad zou krijgen en de shirts binnen twee weken.
    Ik heb nog niks ontvangen en vroeg mij af of dat klopt? Duurt wel erg lang zo namelijk, hoor het graag.

    Maud N. 12 augustus 2020

  • Rene vd Feltz
    Abonnement van Quote 0 reacties

    Ik heb destijds een tijdelijk abonnement genomen voor 14 nrs Quote onder nummer 105104339,maar tot mijn verbazing wordt er nu een bedrag afgeschreven van € 139,86 voor een nieuwe abonnementsperiode,maar daar ga ik niet mee akkoord omdat het abonnement tijdelijk was tegen een speciale abonnementsprijs.
    Ik laat voornoemd bedrag dan ook terug boeken door de bank.
    Als U mij toch als abonnee wilt behouden wil ik akkoord gaan met de aanbieding in het laatste exemplaar van 13x voor € 99,99.

    Rene vd Feltz 5 augustus 2020

  • C
    Slechtste klantenservice ooit 0 reacties

    Meerdere malen contact gezocht omdat mijn bestelling niet is aangekomen.
    Geld afgeschreven van mijn rekening, maar daar hebben ze bij Hearst geen boodschap aan.
    Mailen heeft ook geen zin want ze reageren niet. Gelukkig doen bedrijven als deze erg hun best te blijven overleven in deze online tijden. Ik koop niks meer afkomst van Hearst.

    C 6 juli 2020