Hearst
Magazine

23 reviews
Positief
4
Neutraal
14
Negatief
5

Deze pagina is 1.207 keer bezocht.

Reviews ( 23 )

  • Valerie de Mol (28)
    Glamour Beauty Festival 0 reacties

    Ik heb tickets besteld voor het Glamour Beauty Festival op 16 november 2019. Daarbij heb ik 4 edities van Glamour gekocht (actie bij Combi ticket).
    Mijn concrete vraag is hoe het in zijn werking gaat met de vier edities, omdat ik daar geen informatie van heb gekregen.
    Wellicht dat deze voucher bij de ingang wordt gegeven en ik daar gegevens in kan vullen? Dit zou ik graag willen weten omdat ik zelf al de Glamour ontvang.

    Valerie de Mol (28) 11 november 2019
  • Lisa vd Valk (25)
    Womens health via hearst 0 reacties

    Hoi Women's health,

    Ik wil me graag inschrijven voor de MMA met Marloes Coenen. De link werkt helaas niet via Hearst.nl

    Kan ik me via deze weg inschrijven? Ik ben sowieso lid van Women's health.

    Groetjes, Lisa

    Lisa vd Valk (25) 6 november 2019
  • Kim van de Sande (26)
    Cosmopolitan abonnement 0 reacties

    Ik heb vanmorgen contact gehad over mijn abonnement op de cosmopolitan. Ik wist niet meer precies hoe mijn abonnement was en wanneer deze af liep. Nu loopt het nog tot en met mei 2020. De man aan de telefoon heeft toen voor mij het abonnement vast opgezegd zodat deze in mei niet worst verlengd en ik zou hier binnen 20 minuten een bevestigingsmail over krijgen. Helaas heb ik deze niet ontvangen. Kunt u dit alsnog bevestigen?

    Kim van de Sande (26) 4 november 2019
  • Kitty (30)
    Opzegging abonnement Quest 0 reacties

    Ik heb geen nieuw abonnementsgeld betaald omdat ik geen nieuw abonnement op Quest wil. Ik heb het laatste nummer van Quest niet meer ontvangen, maar toch krijg ik brieven die me aanmanen om het abonnementsgeld over te schrijven.
    Wat moet ik doen om mijn (verlopen) abonnement op te zetten, zodat ik geen aanmaningen meer ontvang?
    Abonnementnummer 104158390

    Kitty (30) 17 oktober 2019
  • Fleur V (25)
    Cosmopolitan opzegging 0 reacties

    Op 24-7-2019 heb ik jullie een mail gestuurd, dat ik mijn abonnement van de cosmopolitian wilde opzeggen. Ik had gekeken op de site en daar stond dat ik naar een website moest gaan, om mijn abonnement op te zeggen. Deze website deed en doet het niet, vandaar dat ik jullie gemaild hebt.
    Nu zag ik vandaag bij mijn bankafschriften, dat er op 14 oktober een bedrag van €63,84 wordt afgeschreven. Hoe kan dit zo zijn? Ik wil graag dat dit geannuleerd wordt. Aangezien jullie op geen enkele mail reageren probeer ik het via deze weg.

    Fleur V (25) 11 oktober 2019
  • Marielle Vuijk (29)
    Incasso Brynhild 0 reacties

    Ik heb een brief van incasso Brynhild ontvangen op mijn oude woonadres met verzoek van betaling. (ref nr 1847 9080.) Ik heb mijn abonnement opgezegd door middel van een aangetekende brief. Dit is dan ook bevestigd door Vogue, zie onderstaande mail. Ook heb ik mijn adres laten wijzigen in zelfde aangetekende brief.
    Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met jullie Hearst collega Roos en zij wist mij te vertellen dat de adreswijziging niet bekend was bij jullie én of ik de bevestigingsmail van opzegging wilde doorsturen naar Hearst.
    Ik heb de afgelopen 2 maanden geen Vogue ontvangen, dus ik ging er dan ook vanuit dat alles geregeld was. (Ook al zie ik nu de mail staan dat ik er nog 2 zou ontvangen...)

    Ik verneem graag een reactie van Hearst. Vind het voor de rest een prima bedrijf, daarom 4 sterren.

    Marielle Vuijk (29) 7 oktober 2019
  • Mariette Vorle (30)
    Opzeggen abonnement 0 reacties

    ik heb verschillende keren gebeld maar wordt niet opgenomen.
    ik wel mijn abonnement opzeggen op womens health
    abonnement nummer 102200567 en relatie nummer 9038194

    ik hoor graag van u terug, als ik toch perse moet bellen dan graag datum/tijd wanneer er wordt gereageerd!

    Mariette Vorle (30) 4 oktober 2019
  • Judith van den Boogaard (41)
    Tie Dye shirt 0 reacties

    Gisteren als kado de Vogue met het Tie Dye t shirt besteld blauw.
    Order nr# 110735
    Ik krijg bevestiging betaling maar geen mail wanneer het verzonden gaat worden?!
    Kunt u mij dit vertellen.
    Alvast dank

    Judith van den Boogaard (41) 3 oktober 2019
  • Nicky (26)
    Aanmaning over een betaalde rekenin... 0 reacties

    Ik heb een brief ontvangen over een betaalde rekening.
    In 2018 heb ik een kort abonnement gehad op jullie blad, glamour, deze heb ik opgezegd, maar blijkbaar was dat iets te laat en moest ik nog € 10.91 aan jullie betalen.
    Dat bedrag heb ik op 5 maart overgemaakt, zie betaalbewijs die ik per mail ook al heb doorgestuurd maar helaas zonder reactie.

    Graag ontvang ik van jullie een schrijven dat alles is afgehandeld.

    Nicky (26) 3 oktober 2019
  • Kasper (37)
    Oneigenlijk dreigen met incassobure... 0 reacties

    Hearst heeft blijkbaar geen overzicht van de betalingen. En in plaats van een mea culpa en een verzoek om betalingsbewijzen naar ze te sturen zodat ze hun financiele administratie weer op orde hebben, sturen ze een brief (die pas 9 dagen na dagtekening arriveert) waarin ze aangeven dat er herinneringen zijn geweest (echter na betaling in april is er geen briefwisseling meer geweest) en dreigen met een incassobureau tenzij ik heel vlot betaal.

    Schandalige aanpak. Sommige mensen betalen misschien gewoon NOG een keer, gratis abonnementsgelden voor Hearst. Dit zou niet mogen, alleen omdat je niet wil toegeven naar je abonnees dat er intern iets (in het systeem?) verkeerd is gegaan en je daardoor heel veel betalingsinformatie mist.

    Ze hadden dat natuurlijk ook WEL kunnen melden, en dan een brief kunnen sturen die recht doet aan de situatie, met een strekking als:
    "Wij hebben helaas een zooi gemaakt in ons systeem, nu zijn we betalingen kwijt. Kunt u ons helpen en uw betaalbewijs naar ons sturen?"

    Kasper (37) 2 oktober 2019
  • Nynke Visser (38)
    Gekke betalingsherinnering 0 reacties

    Ik heb een brief ontvangen van een betalingsherinnering die ik mij niet kan thuis brengen, in het engels nota bene.
    Een tijd geleden heb ik aangegeven dat de factuur digitaal moet worden verstuurd naar onze finance afdeling.
    Hierbij is er van jullie kant aangegeven dat dit aangepast zou worden, door middels van deze brief neem ik aan dat dit niet gebeurd is. Jammer.

    Nynke Visser (38) 30 september 2019
  • Gerlin Mulder (43)
    Hearst factuur Elle 0 reacties

    Ik had mijn abonnement opgezegd van het tijdschrift ELLE.
    Waarna ik een fractuur kreeg voor het volledige jaar. Na telefonisch contact werd mij verteld dat ik een nieuw factuur zou krijgen voor 1 blad die ik nog ontvangen had, € 6,95.

    Ik heb echter nog geen nieuw factuur gekregen, het is inmiddels al een tijdje geleden. Ik zit uiteraard niet te wachten op extra aanmaning kosten oid. Ik heb zojuist telefonisch contact met jullie gezocht, maar naar aanleiding van een storing werd mij verzocht om te mailen. Dus bij deze.

    Abonnement nummer:103867928

    Graag hoor ik spoedig wat van jullie.

    Gerlin Mulder (43) 30 september 2019
  • Annelies Hoogwerf (36)
    Laatste herinnering 0 reacties

    Vrijdag 27-09-2019 hebben wij een brief ontvangen over een betalingsachterstand op het abonnement National Geographic. Uit onze administratie blijkt dat het bedrag op 18-02-2019 is overgemaakt naar National Geographic Magazine. Zie pdf bestand ING.
    Het nummer van februari 2019 is het laatste nummer dat wij hebben ontvangen. We vertrouwen erop dat de niet geleverde nummers alsnog worden verzonden en dat we de herinnering als niet verzonden kunnen beschouwen.
    Ik geef Hearst 4 sterren omdat het verder prima werkt behalve dit dan.

    Annelies Hoogwerf (36) 29 september 2019
  • Leonoor (34)
    Herinnering betaling Quest abbo 3 reacties

    Geachte heer, mevrouw,

    In uw schrijven van 24 september jl. geeft u aan mijn betaling van € 79,35 (t.b.v. abonnement Quest) nog niet ontvangen te hebben.

    Dit schrijven verbaast mij ten zeerste omdat hierover al eerder contact is geweest met de klantenservice en toen duidelijk werd dat er wel degelijk
    voor het abonnement betaald is maar dat dit op een ander rekeningnummer van Hearst is gebeurt!
    Als bijlage treft u hiervan het bewijs aan.

    Met vriendelijke groet,
    Leonoor Wienese

    Leonoor (34) 28 september 2019
  • Joyce B (28)
    Vogue abonnement via Hearst 0 reacties

    Ik heb in mei al mijn abonnement bij Vogue opgezegd. Ik heb hier ook al telefonisch contact met hun over gehad dat het abonnement inderdaad is stop gezet. Maar nu krijg ik betalings herinneringen binnen. Afgelopen Augustus ook al 1. Die heb ik betaald en heb daar het bewijs al van gestuurd per mail. Vandaag lag er weer een herinnering op de mat.

    Wanneer en hoe kan ik dit stop zetten? Aangezien ik telkens maar weer moet betalen terwijl ik het abonnement heb stop gezet.

    Joyce B (28) 27 september 2019
  • F van Verooij Nieuwenhuis (51)
    Abonnement 621841623 0 reacties

    Het abonnementsgeld is overgemaakt.
    Het betreft een overeenkomst betreffende het blad Quest
    Hierover heb ik een vraag en een verzoek.

    De dochter, , S van Venrooij, voor wie het abonnement destijds is bedoeld, is verhuisd
    Gelieve het adres voor de verzending te wijzigen in Munsterstraat 1, Roermond

    Verder hoor ik graag hoe ik het abonnement kan beëindigen en per wanneer.
    Voor zoveel nodig wordt het opgezegd per eerstvolgende mogelijkheid, vermoedelijk ergens in 2020
    Ik hoor graag schriftelijk van u ten aanzien van de adreswijziging en datum beëindiging van het abonnement.

    In afwachting en met vriendelijke groet

    F van Verooij-Nieuwenhuis
    Advocatenkantoor Van Venrooij

    F van Verooij Nieuwenhuis (51) 26 september 2019
  • Femke Hamers (27)
    Glamour abonnement 0 reacties

    Ik wens geen glamour abonnement meer, dit zou automatisch stoppen. Dit heb ik al aantal keer meegemaakt, dus graag geen berichten meer over betalingen en per direct de glamour stop zetten. Zeer slechte service! Roept zeer veel frustratie op.

    Alvast bedankt.
    Femke Hamers

    Femke Hamers (27) 24 september 2019
  • Inge Stolk (30)
    Factuur betreffende kenmerk 6218184... 0 reacties

    Naar aanleiding van uw brief d.d. 19/9/2019 betreffende een laatste herinnering, het volgende. Ik heb zowel op 15/12/2018 als op 16/2/2019 €79,35 betaald! Dit is, door een slordige administratie van mijzelf, zelfs 1 keer teveel. Graag ontvang ik dit bedrag retour. Ook ontvang ik graag alsnog de gemiste nummers vanaf mei.
    Bijgaand zend ik u een kopie van uw brief, een foto van het afschrift van 15/12 én een foto van het afschrift van 16/2.

    Inge Stolk (30) 24 september 2019
  • P Lubberts (35)
    Abonnement 105173132 0 reacties

    Ik wou zondag een nieuwe abonnee aanmelding.
    Dit is door mij goed fout gedaan.
    Ik heb nu zelf een tweede abonnement gekregen met het nr. 105173132.

    Ik had al een abonnement met het nr. 101048290.
    Ik hoef het niet dubbel. gaarne een correctie.

    De abonnee die ik op wou geven meld zich binnenkort of heeft zich al aangemeld.
    Ik vertelde hem zaken omtrent de fam. bank.
    Hierin had hij grote interesse.

    Met vriendelijke groet, hr. P. Lubberts.

    P Lubberts (35) 16 september 2019
  • Bart en Gerry (40)
    Order 91617 0 reacties

    ik abonr.100390832 van Fiscalert heb via uw website aan mijn zoon E.C.Bakels een jaar Fiscalert gegeven, ik heb daar mijn e-mail adres op ingevuld, nu krijg ik de e-mail van u met het ordernummer, nu lijkt het of mijn zoon zelf lid is geworden maar ik geef hem op en dus komt mij een aardigheidje toe en wil ik niet via mijn e-mail allerlei aanbiedingen krijgen.

    Kunt u dit even rechtzetten. op uw website kan je niet het adres van de gever en van de ontvanger invullen.

    in afwachting van uw antwoord verblijf ik .

    Bart en Gerry (40) 26 augustus 2019

Plaats een review