Magazine

Hearst

35 reviews
20% positief
Positief
60% neutraal
Neutraal
20% negatief
Negatief
Ontevreden over Hearst? Probeer dan eens Vtwonen magazine.
Deze pagina is 1.812 keer bezocht.

Reviews ( 35 )

  • Maud (30)
    Jihad dubbele afrekening 0 reacties

    Ik kom er zojuist achter dat er prive gegevens nog vermeld stonden op de andere screenshots van de afschriften, ik vind dit best vervelend. Gelieve die mail verwijderen svp.
    Ik heb denk ik te vlug gestuurd toen Ik Jihad aan de lijn had en toen dat niet gezien.

    Maud (30) 25 maart 2020
  • Tom te Selle (34)
    Beeindiging abonnement runners world 0 reacties

    Betreft: opzegging Runner's World

    Hierbij zeg ik mijn abonnement met onderstaande gegevens per eerstvolgende mogelijkheid na dagtekening op. Naam: Tom te Selle

    De incassomachtiging dient tegelijkertijd te worden beëindigd.

    Daarnaast verzoek ik u hierbij tevens, overeenkomstig artikel 17 AVG, over te gaan tot onmiddellijke verwijdering van al mijn persoonsgegevens in de zin van artikel 4(1) AVG, behoudens in de gevallen zoals opgesomd in artikel 17(3) AVG.


    Graag zie ik de bevestiging van deze opzegging en de verwijdering van mijn persoonsgegevens tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Tom te Selle

    Tom te Selle (34) 23 maart 2020
  • Maarten Kouws (35)
    Betaling factuurnummer 229015668 0 reacties

    Deze week ontving ik bij het aprilnummer van Quote een tweede betalingsherinnering voor twee edities van Quote. Ik was in de veronderstelling dat deze openstaande factuur was meegenomen bij de incasso van mijn huidige jaarabonnement van Quote.

    Inmiddels heb ik de factuur betaald, wel zonder de 2,50€ voor de te late betaling. Begrijp namelijk niet waarom het openstaande saldo niet in de incasso van het jaarabonnement is meegenomen of waarom het jaarabonnement niet aansluitend is ingegaan met het aflopen van het vorige abonnement.

    De wijze van aanschrijven met daarin het dreigen met een incassobureau en de opslag van 2,50€ voor het blijkbaar niet betaald hebben van 2 edities vind ik niet echt gepast omdat het jaarabonnement reeds is betaald. Via deze mail zeg ik dan ook mijn abonnement op quote aan het einde van de huidige abonnementsperiode op.

    Graag ontvang ik een bevestiging van de opzegging aan het einde van de abonnementsperiode.

    Maarten Kouws (35) 21 maart 2020
  • Lisette de Wild (46)
    Contractbreuk 0 reacties

    Begin december tijdschriftabonnementen besteld bij Hearst. Een gekregen en de andere niet. Herhaaldelijk gemaild, maar ik wordt van het kastje naar een ander bedrijf gestuurd. Maar daar heb ik geen contract mee, dus die leveren niets en die heb ik ook niet betaald.
    Onbeschofte klantenservicemedewerker aan de lijn gehad.
    Kortom ik wordt niet geholpen, maar ik heb wel betaald. Verdrietige zoon want die krijgt geen tijdschrift.

    Lisette de Wild (46) 6 februari 2020
  • Antenaeken Charlotte (30)
    Magazine niet ontvangen 0 reacties

    Ik had van mijn mama een abonnement cadeau gekregen.
    Hiervan had ik dan ook enkele weken geleden een mail gekregen het eerste magazine zou mogen verwachten vanaf 10 december.
    Maar dit is er nog altijd niet. Is dit normaal?

    Ik vind deze mail niet direct terug. Ik vermoed dat die in m’n spam zat.

    Het abonnement werd mij geschonken.

    Kunnen jullie mij verder helpen aub?

    Antenaeken Charlotte (30) 17 december 2019
  • Miranda H. (31)
    Hearst Cosmipolitan beeindiging 0 reacties

    Graag wil ik ons abonnement op de Cosmopolitan opzeggen per 31 december 2019. Wij hebben een promo abonnement op MasMedia BV (klantnummer: 101984595) omdat wij een aantal jaar geleden Life 4 You maakten.

    Ons bedrijf is verkocht en we gaan onder een andere naam in een ander pand door.

    Dank voor het jarenlange leesplezier!

    Miranda H. (31) 10 december 2019
  • Lars van Bethlehem (26)
    EllenEten vragen Coco & mango cake 0 reacties

    Ik wil jullie layered Coco start & mango cake maken maar het recepturen roept toch een heleboel vragen op.

    1. Stap 3 kalmeer? Wie ik of de noten?
    2. Stap 5 voeg datums en pols toe?
    3. Stap 9 haal na het instellen (van wat?) de cheesecake uit de pan?

    Bij de ingrediënten staat Coco start van 400ml Abbot konney’s. Er staat niet bij hoeveel ik moet gebruiken.
    Waarschijnlijk 400ml maar nogmaals het staat er niet!

    Ik ben wel wat gewend qua recepturen gezien mijn achtergrond (chef en patissier) maar dit receptuur vond ik echt te ver gaan daarom mail ik jullie dus ook.
    Voor een normaal mens heeft het te veel onduidelijkheden. Ik vind dit echt zonde en niet professioneel van EllenEten.

    Probeer volgende keer echt op jullie recepturen te letten!

    Lars van Bethlehem (26) 1 december 2019
  • Marit Groen (41)
    Betaalherinnering Glamour betaald 0 reacties

    Ik wil graag vragen waarom onderstaand antwoord wordt genegeerd en er een incassobureau ingeschakeld wordt met daarbij extra kosten?
    Ik geloof dat ik vrij duidelijk in mijn e-mail was.
    De factuur was ik verloren, daarom heb ik contact opgenomen en de factuur later betaald, als in mei.
    De factuur is dus al lang en breed voldaan.

    Ik zal het incassobureau hiervan ook op de hoogte brengen.
    Én mijn abonnement opzeggen van Glamour.
    Want hoe er om wordt gegaan met jarenlange trouwe abonnees vind ik wel heel treurig.

    Marit Groen (41) 25 november 2019
  • Esme (29)
    Opzegging abonnement Quote 0 reacties

    Via dit bericht wil ik mijn abonnement op Quote opzeggen. Mijn abonnementnummer is 105099819.

    De reden voor de opzegging is, dat ik heb gemerkt dat ik vaak niet in de gelegenheid ben om het tijdschrift te lezen.

    Esme (29) 24 november 2019
  • Patricia Grootswagers (36)
    Abonnement Quest t.a.v. Rick Alberts 0 reacties

    Mijn referentienr: 10865851,
    5161vr 31 Bankrekeningnr NLxxxxxxxxxxxx
    Na aanleiding van ons telefoon gesprek 0p 22-11-2019

    Abonnement betaald op 23 maart 2019 op rekening NL64xxxxxxxxxxxx 79,35

    Terugstorting 17 September2019 73,25

    Brief gekregen 19 september 2019 laatste herinnering

    Gebeld 17 September: heb gebeld naar Hearts jullie storten eerst geld terug en sturen die zelfde dag een brief dat ik het niet betaald heb, ze zouden het nakijken .

    7 Oktober 2019, zelf maar een keer gebeld hoe het zit,, antwoord was fout met de naam het komt goed zeiden jullie

    Niets meer gehoord tot vandaag 22 November 2019 Incasso moet 99,20 betalen aan jullie.

    Weer aan de telefoon met jullie!!

    Moet een mail sturen hoop dat het nu goed komt.

    Patricia Grootswagers (36) 22 november 2019
  • Astrid Schuurmans (35)
    Womens health via hearst aangevraagd 0 reacties

    Erg blij met mijn nieuwe Women's Health! Bedankt Hearst:

    Beste Astrid,

    We zijn blij dat we je als abonnee van Women's Health mogen verwelkomen!

    Het eerste nummer zal omstreeks 14-01-2020 op je deurmat vallen. In totaal krijg je 5 keer Women's Health thuisgestuurd.

    Het abonnement stopt automatisch, je hoeft dus niets op te zeggen.

    Als je hebt gekozen voor een abonnement met een welkomstgeschenk, proberen we dat binnen 2 weken na ontvangst van de betaling naar je toe te sturen.

    Je krijgt niet alleen het papieren tijdschrift thuisgestuurd. Als abonnee krijg je iets extra's: je kunt Women's Health ook gratis digitaal lezen via tijdschrift.nl. Je ontvangt hierover een aparte e-mail met inloggegevens.

    Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met onze abonneeservice. Stuur een e-mail naar klantenservice@hearst.nl of bel 085 - 888 2943 (ma t/m vr van 09.00 - 17.30). Kijk hier voor onze algemene voorwaarden.

    Veel leesplezier!

    Met vriendelijke groet,

    Milou Turpijn
    Hoofdredacteur Women’s Health

    Astrid Schuurmans (35) 21 november 2019
  • Monique lafour (34)
    Elle Hearst cadeau 0 reacties

    Ik ben lid geworden van de Elle ja fantastisch maar ik heb me niet zelf lid gemaakt misschien cadeau van iemand al zou ik niet weten van wie zou het toch graag willen weten wie mij lid heeft gemaakt niet dat ik ergens aan vast zit waar ik niet van op de hoogte ben. Hoop tegen bericht. Mijn abonneenummer:105178925

    Monique lafour (34) 19 november 2019
  • Valerie de Mol (28)
    Glamour Beauty Festival 1 reactie

    Ik heb tickets besteld voor het Glamour Beauty Festival op 16 november 2019. Daarbij heb ik 4 edities van Glamour gekocht (actie bij Combi ticket).
    Mijn concrete vraag is hoe het in zijn werking gaat met de vier edities, omdat ik daar geen informatie van heb gekregen.
    Wellicht dat deze voucher bij de ingang wordt gegeven en ik daar gegevens in kan vullen? Dit zou ik graag willen weten omdat ik zelf al de Glamour ontvang.

    Valerie de Mol (28) 11 november 2019
  • Lisa vd Valk (25)
    Womens health via hearst 0 reacties

    Hoi Women's health,

    Ik wil me graag inschrijven voor de MMA met Marloes Coenen. De link werkt helaas niet via Hearst.nl

    Kan ik me via deze weg inschrijven? Ik ben sowieso lid van Women's health.

    Groetjes, Lisa

    Lisa vd Valk (25) 6 november 2019
  • Kim van de Sande (26)
    Cosmopolitan abonnement 0 reacties

    Ik heb vanmorgen contact gehad over mijn abonnement op de cosmopolitan. Ik wist niet meer precies hoe mijn abonnement was en wanneer deze af liep. Nu loopt het nog tot en met mei 2020. De man aan de telefoon heeft toen voor mij het abonnement vast opgezegd zodat deze in mei niet worst verlengd en ik zou hier binnen 20 minuten een bevestigingsmail over krijgen. Helaas heb ik deze niet ontvangen. Kunt u dit alsnog bevestigen?

    Kim van de Sande (26) 4 november 2019
  • Kitty (30)
    Opzegging abonnement Quest 0 reacties

    Ik heb geen nieuw abonnementsgeld betaald omdat ik geen nieuw abonnement op Quest wil. Ik heb het laatste nummer van Quest niet meer ontvangen, maar toch krijg ik brieven die me aanmanen om het abonnementsgeld over te schrijven.
    Wat moet ik doen om mijn (verlopen) abonnement op te zetten, zodat ik geen aanmaningen meer ontvang?
    Abonnementnummer 104158390

    Kitty (30) 17 oktober 2019
  • Fleur V (25)
    Cosmopolitan opzegging 0 reacties

    Op 24-7-2019 heb ik jullie een mail gestuurd, dat ik mijn abonnement van de cosmopolitian wilde opzeggen. Ik had gekeken op de site en daar stond dat ik naar een website moest gaan, om mijn abonnement op te zeggen. Deze website deed en doet het niet, vandaar dat ik jullie gemaild hebt.
    Nu zag ik vandaag bij mijn bankafschriften, dat er op 14 oktober een bedrag van €63,84 wordt afgeschreven. Hoe kan dit zo zijn? Ik wil graag dat dit geannuleerd wordt. Aangezien jullie op geen enkele mail reageren probeer ik het via deze weg.

    Fleur V (25) 11 oktober 2019
  • Marielle Vuijk (29)
    Incasso Brynhild 0 reacties

    Ik heb een brief van incasso Brynhild ontvangen op mijn oude woonadres met verzoek van betaling. (ref nr 1847 9080.) Ik heb mijn abonnement opgezegd door middel van een aangetekende brief. Dit is dan ook bevestigd door Vogue, zie onderstaande mail. Ook heb ik mijn adres laten wijzigen in zelfde aangetekende brief.
    Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met jullie Hearst collega Roos en zij wist mij te vertellen dat de adreswijziging niet bekend was bij jullie én of ik de bevestigingsmail van opzegging wilde doorsturen naar Hearst.
    Ik heb de afgelopen 2 maanden geen Vogue ontvangen, dus ik ging er dan ook vanuit dat alles geregeld was. (Ook al zie ik nu de mail staan dat ik er nog 2 zou ontvangen...)

    Ik verneem graag een reactie van Hearst. Vind het voor de rest een prima bedrijf, daarom 4 sterren.

    Marielle Vuijk (29) 7 oktober 2019
  • Mariette Vorle (30)
    Opzeggen abonnement 0 reacties

    ik heb verschillende keren gebeld maar wordt niet opgenomen.
    ik wel mijn abonnement opzeggen op womens health
    abonnement nummer 102200567 en relatie nummer 9038194

    ik hoor graag van u terug, als ik toch perse moet bellen dan graag datum/tijd wanneer er wordt gereageerd!

    Mariette Vorle (30) 4 oktober 2019
  • Judith van den Boogaard (41)
    Tie Dye shirt 0 reacties

    Gisteren als kado de Vogue met het Tie Dye t shirt besteld blauw.
    Order nr# 110735
    Ik krijg bevestiging betaling maar geen mail wanneer het verzonden gaat worden?!
    Kunt u mij dit vertellen.
    Alvast dank

    Judith van den Boogaard (41) 3 oktober 2019