Magazine

Hearst

49 reviews
18% positief
Positief
55% neutraal
Neutraal
27% negatief
Negatief
Ontevreden over Hearst? Probeer dan eens Margriet.
Deze pagina is 2.395 keer bezocht.

Reviews ( 49 )

  • C
    Slechtste klantenservice ooit 0 reacties

    Meerdere malen contact gezocht omdat mijn bestelling niet is aangekomen.
    Geld afgeschreven van mijn rekening, maar daar hebben ze bij Hearst geen boodschap aan.
    Mailen heeft ook geen zin want ze reageren niet. Gelukkig doen bedrijven als deze erg hun best te blijven overleven in deze online tijden. Ik koop niks meer afkomst van Hearst.

    C 6 juli 2020

  • Rosie Steward
    Case nummer 09643982 0 reacties

    Zojuist een telefoon gesprek gehad met een medewerker, helaas was er een technische storing op het bedrijf. De tip gehad om alvast alles door te sturen naar de klantenservice van Hearst.

    Een paar weken geleden heb ik een bestelling geplaatst, echter nooit een bestelling ontvangen.. Bij de DHL track and trace stond: bezorgd, echter heb ik niks ontvangen. Ik heb navraag bij de buren gedaan, ook niks. Vervolgens heb ik DHL gebeld en helaas dit onderstaande bericht toegestuurd gekregen. Ik bel morgen weer en hopelijk kunnen we dan verdere stappen ondernemen! Ik stuur ook een screenshot van de afschrijving.

    Rosie Steward 29 juni 2020

  • Keith
    Opzegging maandblad MensHealth 0 reacties

    Afgelopen week werd ik verrast met de afschrijving van het abonnementsgeld voor de MensHealth. Ik was in de veronderstelling dat het jaar abonnement automatisch zou worden beëindigd. Daarom wil ik bij deze mij abonnement per direct opzeggen.

    Ik hoop dat het abonnementsgeld geld voor de nog niet verstuurde maanden wordt terug gestort?

    Graag ontvang ik een bevestiging van de opzegging. Alvast bedankt.

    Mijn gegevens staan hieronder:

    MensHealth abonnementnummer 103113883, 12 edities vanaf 12-06-2020

    Keith 16 juni 2020

  • Chiara Marongiu
    Zenology Roomspray verkeerde geur 0 reacties

    Dinsdag 9 juni en maandag 8 juni heb ik contact met jullie gehad omdat ik bij twee abonnementen de verkeerde Roomspray heb ontvangen. Maandag 8 juni heb ik niet kloppende info gehad en 9 juni
    sprak ik met Annabel en zij zou voor mij checken of de juiste geur - Black Tea - nog te leveren was zodat ik de Firewood kon terugzenden. In de onderstaande mail staat de printscreen van de juiste geur die ik heb besteld.

    Ik heb tot op heden nog niets vernomen. Daarom hoor ik graag of ze nog te krijgen zijn want anders stuur ik beide sprays terug en ontvang ik mijn geld terug zoals afgesproken.

    Chiara Marongiu 16 juni 2020

  • Karin
    Waardeloos 0 reacties

    Al meerdere keren contact opgenomen, echter geen gehoor. Een abonnement cadeau gekregen. Dit zou zijn voor 1 jaar. Even daarna komen we hier achter en nemen contact op en zeggen het contract alvast op voor het jaar erop. Nu 1 jaar later toch het geld afgeschreven. Meermaals contact opgenomen maar geen reactie. Vandaag eindelijk kunnen bellen, ze zeggen dat we het evengoed moeten betalen, terwijl we hebben opgezegd. De eerste herinnering niet ontvangen. Wat blijkt ze hebben het emailadres niet? Maar een ander emailadres van ene marc? Waar ze dan ook contact met ons hebben opgenomen. We hebben verteld niet te gaan betalen. En dreigen dan ook met van alles en nog wat. Er wordt totaal geen gehoor gegeven aan problemen die er al vanaf moment 1 zijn. Bij deze uitgever dus GEEN abonnement nemen!!

    Karin 15 juni 2020

  • A. Berghout
    Graag abonnement opzeggen 0 reacties

    Onlangs ben ik weer lid geworden van het blad runners. Helaas voldoet het niet aan mijn verwachtingen. Kost heel veel energie om te lezen. Zal ongetwijfeld met Corona perikelen te maken hebben. Zie graag dat het abonnement stopt. Wat zijn de mogelijkheden?

    A. Berghout 14 juni 2020

  • Romy Andeweg
    Cosmopolitan abonnement via Hearst 0 reacties

    Mijn naam is Romy Andeweg en ik heb al eerder een mail naar jullie gestuurd. Ik heb weer een uitgave van Cosmopolitan gekregen, maar ik heb helemaal geen abonnement op dit blad. Ik heb hier nooit op geabonneerd. Door wie wordt die abonnement betaald? Wat is het IBAN nummer?
    Het abonnementnummer dat erop staat is: 105445575
    Ik hoop graag op een reactie!

    Romy Andeweg 9 juni 2020

  • Nadja Paais
    Ingang abonnement Womens Health 0 reacties

    Via de Kruidvat Tijdschriftenbon heb ik op 16 april jl. een abonnement afgesloten op 3x Womens Health. Mijn abonneenummer is 105535851,

    Graag zou ik willen weten wanneer ik het eerste nummer kan ontvangen. Ik begreep dat de juni editie inmiddels is verschenen. Echter, ik heb deze nog niet ontvangen.

    Nadja Paais 9 juni 2020

  • Jos van den Brand
    Laatste herinnering Hearst betaling 0 reacties

    Ik heb van jullie een tweede en laatste herinnering ontvangen met factuurnummer 622036886. Tevens is het bedrag verhoogd met een boete.
    Door omstandigheden heb ik de bladen vanaf januari nog niet kunnen lezen. Om te weten wat voor post er wordt ontvangen dien je deze te openen, echter is bij de Quest door de transparante folie direct duidelijk waarover het gaat en was er geen redenen om deze te openen op zoek naar meer post. Nadat ik jullie tweede herinnering heb ontvangen ben ik gaan kijken, lijken de facturen alsook de eerste herinnering aan de achterzijde zijn bijgevoegd. Dat dit in eerste instantie al niet erg duidelijk is omdat er zo vaak reclame of dergelijke wordt bijgevoegd, zou een herinnering minimaal duidelijker moeten zijn (waarom kan dat met de laatste herinnering met boete wel).
    Ik ben bereid het abonnementsgeld gewoon te voldoen, echter de boete ga ik niet betalen omdat ik vind dat facturen duidelijker ter hand dienen worden gesteld. Dit kan per post, maar als het jullie over kosten gaat ook digitaal.
    Indien u blijft bij uw boete, zijn wij geen geschikte partij meer voor elkaar en zal ik mijn abonnement opzeggen. De ongeopende en niet gelezen Quest met daarbij alle niet gelezen en ongeopende bijlagen zal ik dan naar jullie terugzenden zonder het abonnementsgeld te voldoen.

    Jos van den Brand 15 mei 2020

  • Richard en Claudia
    Mens health abonnement 0 reacties

    Ik schrijf even vanuit mijn normale laptop, dat gaat beter dan vanaf een telefoon.
    Onderstaand de correspondentie met daarbij zoals aangegeven de niet profesionele reactie van je collega.
    In de bijlage nogmaals de kaart die in mijn laatste men's health zat waarin staat dat ik het abonnement kon verlengen voor 12 maanden a € 42,50.
    Jullie hebben 25 april jl € 49,99 van mijn rekening afgehouden.
    Zoals je kunt zien klopt mijn aanbieding en verwacht ik van jullie een correctie naar € 42,50.
    Graag maandag een reactie zodat dit wordt opgelost..... het duurt allemaal veel te lang.

    Richard en Claudia 10 mei 2020

  • Dee van der Meulen
    Vraag cover womens health 0 reacties

    Zoals altijd ben ik weer zo blij met de nieuwe Women's health. Deze keer helemaal want oh oh oh wat staat daar een mooi pakje op!

    Vandaar mijn vraag, van welk merk is de blauw witte body suit van het cover model Nathalie Roser? Het gaat om Women's health editie cover mei juni.

    Jullie zullen mij daar heel blij mee maken!

    Dee van der Meulen 24 april 2020

  • p d c
    onbereikbaar 0 reacties

    Hearst is gewoon onbereikbaar, telefonisch krijg je niemand aan de lijn, op mail krijg je geen antwoord. Via post wel betalingsherinneringen voor een abonnement dat je al sinds 11/2019 niet meer ontvangt...
    Wat nu

    p d c 24 april 2020

  • Selma Bruntink
    Gewonnen prijs 0 reacties

    Ik heb via de bankgiro loterij een prijs gewonnen en daarbij voor jullie tijdschrift gekozen. De keuze heb ik op 30 maart aan hun doorgegeven en zij gaven aan dat ik vanaf die datum binnen 2 weken bericht van jullie zou krijgen wanneer ik het eerste exemplaar zou gaan ontvangen.
    Tot op heden heb ik nog niks van jullie ontvangen en werd mij aangeraden jullie te mailen.

    Selma Bruntink 22 april 2020

  • lettie kessels
    Nieuwsbrief menhealth 0 reacties

    Als ik me aanmeld voor jullie nieuwsbrief krijg ik een korting van 2.50 euro. Kan ik die dan gebruiken voor een abonnement van menhealth
    De 11 nummers voor 39.95 voor mijn zoon?

    Ik had deze mail al eerder gestuurd en een antwoord gekregen dat dit mogelijk was via een cadeau abonnement. En hoe ik dit dan zou moeten doen. Ik kan deze mail helaas niet meer terugvinden. Hoe zit het precies? Want valt t abonnement van 11 bladen van 39.95 ook onder de korting met 2.50 euro.

    lettie kessels 2 april 2020

  • Maud
    Jihad dubbele afrekening 0 reacties

    Ik kom er zojuist achter dat er prive gegevens nog vermeld stonden op de andere screenshots van de afschriften, ik vind dit best vervelend. Gelieve die mail verwijderen svp.
    Ik heb denk ik te vlug gestuurd toen Ik Jihad aan de lijn had en toen dat niet gezien.

    Maud 25 maart 2020

  • Tom te Selle
    Beeindiging abonnement runners world 0 reacties

    Betreft: opzegging Runner's World

    Hierbij zeg ik mijn abonnement met onderstaande gegevens per eerstvolgende mogelijkheid na dagtekening op. Naam: Tom te Selle

    De incassomachtiging dient tegelijkertijd te worden beëindigd.

    Daarnaast verzoek ik u hierbij tevens, overeenkomstig artikel 17 AVG, over te gaan tot onmiddellijke verwijdering van al mijn persoonsgegevens in de zin van artikel 4(1) AVG, behoudens in de gevallen zoals opgesomd in artikel 17(3) AVG.


    Graag zie ik de bevestiging van deze opzegging en de verwijdering van mijn persoonsgegevens tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Tom te Selle

    Tom te Selle 23 maart 2020

  • Maarten Kouws
    Betaling factuurnummer 229015668 0 reacties

    Deze week ontving ik bij het aprilnummer van Quote een tweede betalingsherinnering voor twee edities van Quote. Ik was in de veronderstelling dat deze openstaande factuur was meegenomen bij de incasso van mijn huidige jaarabonnement van Quote.

    Inmiddels heb ik de factuur betaald, wel zonder de 2,50€ voor de te late betaling. Begrijp namelijk niet waarom het openstaande saldo niet in de incasso van het jaarabonnement is meegenomen of waarom het jaarabonnement niet aansluitend is ingegaan met het aflopen van het vorige abonnement.

    De wijze van aanschrijven met daarin het dreigen met een incassobureau en de opslag van 2,50€ voor het blijkbaar niet betaald hebben van 2 edities vind ik niet echt gepast omdat het jaarabonnement reeds is betaald. Via deze mail zeg ik dan ook mijn abonnement op quote aan het einde van de huidige abonnementsperiode op.

    Graag ontvang ik een bevestiging van de opzegging aan het einde van de abonnementsperiode.

    Maarten Kouws 21 maart 2020

  • Lisette de Wild
    Contractbreuk 0 reacties

    Begin december tijdschriftabonnementen besteld bij Hearst. Een gekregen en de andere niet. Herhaaldelijk gemaild, maar ik wordt van het kastje naar een ander bedrijf gestuurd. Maar daar heb ik geen contract mee, dus die leveren niets en die heb ik ook niet betaald.
    Onbeschofte klantenservicemedewerker aan de lijn gehad.
    Kortom ik wordt niet geholpen, maar ik heb wel betaald. Verdrietige zoon want die krijgt geen tijdschrift.

    Lisette de Wild 6 februari 2020

  • Antenaeken Charlotte
    Magazine niet ontvangen 0 reacties

    Ik had van mijn mama een abonnement cadeau gekregen.
    Hiervan had ik dan ook enkele weken geleden een mail gekregen het eerste magazine zou mogen verwachten vanaf 10 december.
    Maar dit is er nog altijd niet. Is dit normaal?

    Ik vind deze mail niet direct terug. Ik vermoed dat die in m’n spam zat.

    Het abonnement werd mij geschonken.

    Kunnen jullie mij verder helpen aub?

    Antenaeken Charlotte 17 december 2019

  • Miranda H.
    Hearst Cosmipolitan beeindiging 0 reacties

    Graag wil ik ons abonnement op de Cosmopolitan opzeggen per 31 december 2019. Wij hebben een promo abonnement op MasMedia BV (klantnummer: 101984595) omdat wij een aantal jaar geleden Life 4 You maakten.

    Ons bedrijf is verkocht en we gaan onder een andere naam in een ander pand door.

    Dank voor het jarenlange leesplezier!

    Miranda H. 10 december 2019