Telecom

GSMWEB.nl

22 reviews
41% positief
9% neutraal
50% negatief

GSMWEB.NL is al sinds 1998 dé onafhankelijke mobiele prijsvechter van Nederland. GSMWEB.NL heeft de voordeligste mobiele abonnementen van alle grote providers in Nederland. De nieuwste mobiele telefoons zijn altijd bij GSMWEB.nl verkrijgbaar.

Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.

Reviews (22)

  • Ercan
    Oplichters bij Gsmweb.nl 0 reacties

    Mensen niet bestellen bij deze bedrijf deze mensen liegen en zijn oplichters nummer 1 voordat je besteld bel de providers en vraag het zelf ze adviseren niet tedoen omdat veel klachten komen ze zeggen al vanaf dinsdag dat het toestel is verzonden terwijl dat het niet zo is en heb inmiddels al vanaf vorige weer minimaal 30 keer gebeld elkekeer schuiven ze elkaar ze kunnen zogenaamd de voorraad niet eens zien mensen trap er niet in want zelf annuleren is drama hierbij ierdeen gewaarschuwd als je besteld doe dan bij providers zelf of bij belsimpel zeer vriendelijk en snel levering

    Ercan 21 oktober 2021

  • Bo
    De volgende dag binnen 1 reactie

    Wow dat had ik niet verwacht. Ik had in de middag een bestelling gedaan met een iphone 12 samen met het verlengen van mijn T-Mobile abonnement. Dezelfde avond kreeg ik een bericht dat het pakket was verstuurd. En inderdaad de volgende dag had ik hem in huis. Dat is denk ik bijna nog sneller dan kijken wanneer ik tijd heb om naar een winkel te gaan. Dit ga ik zeker vaker doen!

    Bo 15 oktober 2021

  • Jan de Bak
    Makkelijk vergelijken en goedkoop 0 reacties

    Samsung A52 met TMobile besteld. Het was meer dan 100 euro goedkoper als bij T-Mobile. Op de site stond levertijd 1 a 2 dagen. Ik had hem direct de volgende dag. Bestelle was makkelijk. Ik werd goed op de hoogte gehouden. Eerst voor de goedkeuring van t-mobile. Daarna dat het toetsel naar logistiek ging en tenslotte de verzending met de track en trace.
    Hele goede ervaring dus en daarom 5 sterren van mij

    Jan de Bak 2 oktober 2021

  • Nathalie
    Top service 1 reactie

    Ik heb op 17-09-2021 een pre-order iPhone 13 pro max besteld. Deze was binnen 1 dag nadat ze mochten uitleveren binnen. Ik kreeg vanuit GSMWEB.nl een track en trace code en kon mijn pakket vanaf het moment dat GSMWEB.nl mijn pakket verstuurde volgen tot hij geleverd was. Top Top Top!

    Nathalie 30 september 2021

  • Sam
    Langwachten nog steeds niets 0 reacties

    23 juli heb ik mijn contract via gsmweb verlengt, dit verliep al raar,
    Het duurde erg lang 3 dagen dat mijn contract werd verlengt prima duurde ff maat goed.
    Omdat ik maar niets horde ben ik gaan bellen het ik zou de de volgende dag te horen krijgen wanneer mijn mobiel zou komen mechien, nu hadden ze m'n kleur niet helaas dan maar een andere kleur gekozen... Volgende dag hoorde ik niets, ben weer met ze gaan bellen nu zou ik twee dagen later horen wanneer die komt.... Weer niets,...weer gebelt mijn partner was al best boos en wilde graag ook even wat vragen, zonder zich te voor stellen werd hij als een klein kind gesomeerd om zich voor te stellen wat ik ook wel begreep maar ze ging maar door met het denigrerende houding dat ze het niet op prijs stelde dat hij zich niet voorstelde ik moest daar erg om lachen (lachte me partner uit maar goed) waardoor de telefoonniste zich zelf niet in bedwang kom houden en na het niet blij zijn met mijn gelach hing ze op... Weer gebelt weer gevraagd op een normale manier, begon de telefoniste ook erg bijdehand te doen.
    Kortom je wordt aan het lijntje gehouden met valse beloftes die zei niet waar kunnen maken.
    Je wordt geholpen maar vraag je het verkeerd dan wordt je afgesnauwd.
    Koop niet bij hen dit is voor mij de eerste en de laatste keer bij hen!!!
    23 juli aanvraag gedaan inmiddels is het 6 augustus hoor ik wanneer mijn mobiel komt....

    Sam 3 augustus 2021

  • Pascal
    iPhone 12 met Vodafone 1 reactie

    Ik heb een iPhone 12 met Vodafone besteld bij gsmweb.nl. Ik heb een nieuw abonnement genomen met Ziggo combivoordeel. Dit was ook voornamelijk de reden om deze keer voor Vodafone te kiezen. Ik krijg nu elke maand 5 euro korting en dubbele minuten, SMS en data. Daarnaast krijg ik ook gratis een extra Ziggo TV pakket. Kortom, een deal die je niet kan laten liggen! Wel moet je voor de 5 euro korting een iets duurder Red abonnement nemen, maar dit was ik toch al van plan. Nummerbehoud was makkelijk en snel geregeld. Voor een contract van 2 jaar betaal ik nu iets meer dan 50 euro per maand. Hiervoor krijg je wel de nieuwste iPhone. Verder ben ik tevreden met mijn ervaring op gsmweb.nl. Natuurlijk kan het altijd beter, maar ik ben eigenlijk nergens tegenaan gelopen. Alles verliep soepel en de iPhone had ik de volgende dag in huis.

    Pascal 21 juni 2021

  • de Jager
    Lijken wel oplichterspraktijken bij GSMweb 1 reactie

    Helaas kan ik geen negatieve sterren geven. Tja ze waren de goedkoopste. Helaas ben ik kortzichtig geweest en niet even gegoogled op GSMweb. Wat mij tegenvalt is dat ik vertrouwen had in trusted reviews. Dit blijkt ook de enige positieve reviewsite te zijn. En zo stom ik ben op basis hiervan een Samsung s21 Ultra met Vodafone abonnement aangeschaft.
    Het afsluiten is het enige wat gesmeerd ging. Binnen no-time contract afgesloten bij Vodafone. De Samsung S21 ultra was op voorraad. Dus wat kan er fout gaan.
    GSMweb laat na het afsluiten niks meer horen, op e-mail word niet gereageerd (terwijl ik in een telefoongesprek begrijp dat ze wel gelezen worden)
    Na een week krijg ik te horen dat de telefoon klaar voor verzending staat.
    Na betaling van de telefoon. (Ja dit is best een fors bedrag) word de telefoon verzonden.
    Ik krijg inderdaad s'avonds een track&trace van GSMweb, en later verschijnt de zending als ontvangen bij PostNL.
    Helaas blijft het hierbij. Elke dag krijg ik de melding dat het bezorgmoment is gewijzigd. 4e dag op rij iemand moeten regelen om het pakket op te kunnen vangen en te laten tekenen.
    Elke dag met onvriendelijke lui van GSMweb aan de telefoon. Welke doodleuk aangeven, dat het pakket als vermist is op gegeven, en er een onderzoek word gestart door PostNL. Als ontvangende klant sta je dus met lege handen, en een flinke schuld. Als je de berichten zo her en der leest.Weet je dat dit een lange weg gaat worden.
    GSMweb geeft niet thuis. En op de vraag of ze mij een nieuwe zending willen doen. Krijg ik te horen dat dat niet kan. Ze willen het onderzoek afwachten. Voor mij onacceptabel omdat mijn telefoon stuk is gegaan.
    Aangegeven bij GSMweb dat als ze niks kunnen toezeggen, of een nieuwe telefoon willen toezenden. Ik de koop en Vodafone overeenkomst wil ontbinden. Hier gaan ze niet mee akkoord, en blijven weren met het onderzoek van PostNL. Op mijn aangeven dat dit volgens een Jurist een wettelijk recht is. Het gesprek werd hierop uiterst onvriendelijk. En de verbinding werd verbroken.
    Bij deze dus onze rechtsbijstand in werking moeten zetten.

    de Jager 16 juni 2021

  • Pieter
    Abonnement met toestel 1 reactie

    Ik heb een abonnement met toestel genomen via gsmweb. De overstap van vodafone naar kpn was geen enkel probleem. Ik heb voor gsmweb gekozen omdat het toestel er een stukje goedkoper was. Na het afsluiten van het abonnement had ik mijn nieuwe telefoon snel in huis. Alles lijkt gewoon goed en de telefoon werkt perfect. Ook heb ik nog contact gehad via de klantenservice en ze waren erg vriendelijk en behulpzaam. De reden hiervoor was dat ik wat vragen had met betrekking tot de overstap en nummerbehoud. Ik heb verder niks negatiefs te melden over gsmweb. Ze doen gewoon wat ze moeten doen.

    Pieter 22 mei 2021

  • Kudadi
    Misleidende reclame 2 reacties

    Paar dagen abonnement afgesloten niet willen annuleren!
    We hebben contact met gsmweb en ze willen nog steeds niet annuleren. De oplossing of de claim voor oordopjes en smartwach regelen of het abonnement en toestel terugnemen
    Wat we willen of de claim voor oordopjes en smartwacht regelen of alles terugnemen en dan kunnen we dit zelf gaan claimen

    Kudadi 10 mei 2021

  • Jacky
    Besteld op Gsmweb maar niets ontvangen 1 reactie

    Op 6 april heb ik een Samsung A52 besteld, kleur wit. Levertijd volgens de website 1 á 2 dagen. Op 9 april had ik mijn bestelling nog steeds niet binnen. Bijna dagelijks gebeld naar een zeer onbeschofte medewerkster van de "klantenservice". Als je een opmerking maakt over de bestelling dan wordt de verbinding verbroken. Ze blijft zeggen "de telefoon komt morgen binnen". Dat heeft ze 14 dagen vol gehouden. Op 22 april heb ik voor de 15de keer gebeld en gezegd dat ik de telefoon niet meer hoef te hebben en dat ik mijn geld terug wil.
    Op vrijdag 23 april heb ik dezelfde telefoon besteld bij Bol.com, gewoon op voorraad, en deze werd netjes de volgende dag bij mij thuis afgeleverd. Dit is de allerlaatste keer geweest dat ik iets bij GSMweb besteld heb. Wat een waardeloos bedrijf, en nou druk ik mij nog netjes uit. Helaas kan ik niet 0 sterren geven want 1 ster is nog echt teveel.

    Jacky 26 april 2021

  • YoD
    Loze beloften 1 reactie

    iPhone 12 128gb blue graphite besteld (04-02-21).
    Kreeg bevestigingsmail waarin stond dat als ik een accessoire bestel deze geleverd zou worden met het toestel.
    Heb een screenprotector besteld.

    Dag later wilde ik graphite wijzigen naar blue.
    Dit kon. Toen werd ook gezegd zodra het toestel binnen is wordt deze verzonden. Dit kon nog een week duren. Volgens de medewerker stond dat 04- 02 niet op de site. Dus als ik 4-02 bestel moet ik weken wachten. 5 wordt het in 1 á 2 geleverd ?!. Het staat er nog steeds.

    Gemeld dat de bestelling geannuleerd moet worden.
    Moest een formulier invullen en opsturen. Dit gedaan.
    Bij Belsimpel een bestelling gedaan. Daar werd gemeld dat gsmweb eerst de reservering moest opheffen.
    Aanvragen gaat soepel. Maar dit stoppen duurt inmiddels al 4 dagen.
    Kpn gebeld, zij kunnen niks voor mij betekenen.
    Krijg ik vandaag de screenprotector binnen!?
    Gebeld naar gsmweb. Heel verhaal van de medewerker. Terwijl ik wijs op wat in de mail staat. "We sturen deze dan mee met de rest van je bestelling." Ik heb geen toestel binnen gehad 🤦🏾‍♂️.

    Kreeg een mail binnen dat ik het terug kan sturen. Moet ik ook nog verzendkosten betalen voor een fout welke gsmweb heeft gemaakt.

    He-le-maal klaar met gsmweb.

    YoD 9 februari 2021

  • J. Huisman
    Bespaar je de moeite en koop hier niets 0 reacties

    Bespaar je de moeite en ergenis, en sla deze winkel gewoon over. Ik had hier een kpn abonnement met een samsung telefoon en een gratis smart watch er bij. Op hun site stond dat de telefoon direct uit voorraad leverbaar was.. helaas na de bestelling officieel te maken een mail: het door uw gekozen model is helaas niet op voorraad komt bij ons over 5 werkdagen binnen. Weer op hun site gekeken.. en ja hoor gewoon direct uit voorraad leverbaar. Een paar dagen wachten op een toestel maakt me niet uit. Maar vermeld dit gewoon. Ik heb er achteraan gebelt hoe dit zat. En niet echt een zinnig antwoord op gekregen. Maar goed na een dikke week het toestel binnen. Maar zonder het horloge. Weer bellen. Ja die moet u zelf aanvragen... oke hoe dan? Netjes uitgelegt en ze stuurden mij de link door.. helaas deze aktie was al een maand verlopen. Al met al een verkeerde link ontvangen. Goed kan. Volgende link afgekeurd deze winkel is niet aan deze aktie verbonden. Weer bellen krijg je te horen dat ik het zelf met kpn of samsung maar moet regelen... nou nee jullie verkopen mij deze aktie. Los het op.. na heel veel bellen aangezien gsmweb nergens zelf op terug komt wat ze wel beloven. Inmiddels na 2 maand toch het horloge ontvangen. Al met al een hoop ergenis en zou het liefste maar 1 ster geven. Maar goed uit eindelijk gekregen wat de bedoeling was

    J. Huisman 9 februari 2021

  • Tom
    Slechtste bedrijf ooit ga er NIET mee in zee 1 reactie

    Gsm besteld die ‘op voorraad’ staat. Vervolgens bericht dat levering ‘waarschijnlijk’ later volgt. Gebeld naar onvriendelijke klantenservice die je niet uit laat praten. Kunnen geen duidelijkheid geven. Weer gebeld later op de dag: toch weer levering enkele dagen uitgesteld. Gsm staat nog steeds als ‘op voorraad’ op de site, gewoon keihard gelogen want ze komt ‘misschien’ over 2 dagen binnen. Gevraagd voor duidelijke leverafspraak. Kunnen ze niet toezeggen en weer mag ik niet uitpraten. Vervolgens verbreekt men de verbinding.

    Tom 6 januari 2021

  • Ikke
    Iphone 12 oplichting 0 reacties

    Half oktober een Iphone 12 pro gekocht en volledig betaald. Zou de volgende dag in huis zijn.
    Vanuit GSMWEB is er nooooit meer communicatie geweest. Niet dat de telefoon betaald is, niet dat ik er recht op heb, biet dat de levering vertraagd is.
    Als ik ze bel sta ik standaard 40 minuten in de wacht met steeds een ander verhaal. Eerste keer (twee weken na bestelling:)
    Hij wordt binnen een week geleverd.
    Tweede keer, na die week: het is heel onwaarschijnlijk maar het zou twee weken kunnen duren.
    En nu hebben ze het over vier tot zes weken.

    Ik moet keer op keer de klantenservice bellen want zelf laten ze niks meer van zich horen.

    Gevraagd of ze een herroepingsformulier kunnen toesturen. Die is nu na drie weken nog steeds niet binnen.

    Ikke 7 december 2020

  • Jelmer
    Gsmweb handige website 0 reacties

    Ik vind dit echt een hele handige website als je op zoek bent naar een nieuwe telefoon of iets hiervoor nodig hebt.
    Je typt het in en even later krijg je verschillende mogelijkheden te zien, het kost niet veel dus dat is ook mooi.
    Als je in de stad naar een telefoonwinkel toe gaat voor iets soortgelijks dan durf ik te wedden dat je hier veel meer geld voor moet betalen.
    Dat hoeft natuurlijk niet erg te zijn, maar ik vind dat zonde en dat heb ik er persoonlijk niet voor over.
    Dus ik ben persoonlijk erg blij met gsmweb.nl en heb hier al meerdere keren een aankoop gedaan.

    Jelmer 27 september 2020

  • H. Veening
    Geen gehoor gsmweb 1 reactie

    Ik heb hier een los toesten Apple iphone 8 plus gekocht maar tot op heden heb ik deze niet mogen ontvangen. Heb tevens gemaild maar krijg geen reactie. Hopelijk ben ik niet opgelicht want jullie prijs was goed, nu krijg ik toch kriebels in mijn buik want het duurt al 2 weken. Kan iemand gehoor geven aan mijn mails? Bedankt.

    H. Veening 24 augustus 2020

  • Slimme Jan
    Gsmweb relatief goedkoper 1 reactie

    Ik snap niet dat je bij GSMweb goedkopere opties krijgt als dat je het via T-Mobile, KPN of Vodafone zelf besteld. Het is wel degelijk waar. Je zal verwachten van die mobiele bedrijven dat ze het fijn vinden als je het direct bij hen besteld zodat zij geen percentage hoeven over te dragen aan vergelijkers en reviewsites.
    Een Apple Iphone 11 Pro 64GB kan je bij GSMweb met T-mobile abonnement krijgen voor 52,50! Terwijl je op de T-Mobile site zelf 57,50 kwijt bent voor hetzelfde abonnement + telefoon.

    Slimme Jan 11 augustus 2020

  • Jeroen
    slechte review voor gsmweb 0 reacties

    Ik wou dat het anders was, maar ik kan geen goede review voor gsmweb.nl schrijven, omdat ik hier niet tevreden over ben.
    Ik vind het een slechte website en ik vind dat mensen veel ter aanbieding krijgen op deze website.
    Gsmweb.nl doet zich voor als een luxe site met luxe producten, maar wat ik hier mis is het stukje klantenbinding en de uitleg die je in een telefoonwinkel krijgt wanneer je hier in levende lijve naartoe gaat.
    Dan kunnen ze je net even wat beter het verschil uitleggen tussen twee verschillende opties, het verschil waar je zelf online waarschijnlijk niet achter zou komen.

    Jeroen 9 april 2020

  • Jill
    Gsmweb ervaring 0 reacties

    Ik heb mijn huidige telefoon besteld via gsmweb, maar ik weet niet of ik het wel nog een keer via deze wijze zou doen.
    Ik had er hier eentje uitgezocht maar werd daarna alsnog doorgestuurd naar een andere link, waar ik het uiteindelijk moest bestellen.
    Dit zijn voor mij wat te veel stappen, ik ga liever gelijk naar de site waar het ook besteld.

    Jill 30 januari 2020

  • Teun
    GSMweb.nl niet nodig 0 reacties

    Ik heb een website als GSMweb.nl niet nodig, zodra ik een nieuwe telefoon uit mag zoeken bij mijn abonnement dan ga ik naar de Vodafone winkel of website en dan doe ik dat daar.
    Mijn abonnement bevalt me nog steeds heel goed en die heb ik al jaaaaren zo, dus dat zal ook nog wel een tijd zo blijven denk ik.
    Iedere keer als ik mag verlengen dan kan ik het weer naar wens aanpassen en dat is zo gebeurt, dus ik heb dit soort dingen niet nodig.
    Maar ik snap dat het voor andere mensen, die willen vergelijken, heel erg prettig is.

    Teun 25 januari 2020