Hotel

Fletcher Hotel De Geulvallei

Valkenburg, Limburg

2 reviews
50% positief
Positief
0% neutraal
Neutraal
50% negatief
Negatief

Hotel te Valkenburg (aan de Geul), Limburg.

Ontevreden over Fletcher Hotel De Geulvallei?

Probeer eens de beste keuze Fletcher Wellness-Hotel Sittard.

Hotels prijzen vergelijken.


Reviews (2)

  • Fam. de Jong
    Karakteristiek hotel vlakbij Valkenburg 0 reacties

    Wij hebben een overnachting gehad in hotel De Geulvallei. Het is een schitterend karakteristiek hotel vlakbij Valkenburg. Met de auto ben je in minder dan 10 minuten in het centrum van Valkenburg. Lopend doe je er wel een half uur over. Het is een prachtige omgeving en wij hadden een goede ervaring met het hotel. Alles is goed geregeld en ze hebben mooie en nette kamers. Er is gratis wifi aanwezig en ze hebben een gezellig terras. Wij zitten er aan te denken om in de zomer een weekje te boeken bij De Geulvallei. Het is ons goed bevallen en de omgeving is schitterend. Er is nog zoveel te zien en te doen. Echt een aanrader als je van natuur houdt. Ook prachtige dorpen en steden in de buurt. Je zit ook vlakbij het drielandenpunt, wat ook zeker een aanrader is.

    Fam. de Jong 24 mei 2021

  • ruud de groot
    kamer 109 0 reacties

    Fletcher…. schaamte.
    Wij voelen ons als fletcherfriend ten eerste beschaamd, dat het hotel zo slecht, ouderwets en verwaarloosd is. Als fletcherfriend voelen wij ons tevens opgelicht en slecht behandeld, omdat men ons opscheept met een kamer en dat men daar kamers durft te verhuren, standaardkamers, die meer lijken op een kippenhok dan een standaard 2-persoonskamer.
    Dit is Fletcher onwaardig. We hebben al meerdere bezoeken in Fletcherhotels afgelegd, maar dit is toch wel een schandalige aanfluiting als je denkt aan comfort, voorzieningen, service en onderhoud. Ik schaam me diep dit te zien en ben verschrikkelijk boos dat wij dit hebben moeten meemaken.,
    Wij hadden kamer 109. Wij raden u aan daar te gaan kijken, gezellig naast de lift en piepende deuren.
    Ik heb een paar keer op het punt gestaan uw ambassadrice Mirna te bellen om te vragen of zij deze kamer al eens gezien had. Zij prijst Fletcher aan met hele mooie standaardkamers. Fantastisch om te zien, maar niet vergelijkbaar met wat wij aangeboden kregen. Zij had misschien troostende woorden kunnen spreken in plaats van de koude, onprettige en brutale opmerkingen die wij nu van de receptie kregen, “ja, jammer, we zitten vol,”
    Bij aankomst heb ik direct bij Leroy (?) aan de balie geprotesteerd en een andere kamer gevraagd en de problemen op de kamer op te lossen: geen nachtkastje, loszittende douchekop, geen tafeltje om te eten, te kleine wasbak voor 2 personen, kapot draaikiepraam dat je moet vasthouden anders flikkert die uit de sponning en zie het vervolg van deze brief.
    Laat hij dat dat niet ontkennen, ik heb gezegd aantekening daarvan te maken en dat ik een klacht zou indienen!!!Bij thuiskomst ook direct aan het hotel gemeld.
    Hij wenste geen actie te ondernemen.


    We hadden ruim tevoren het wandelarrangement geboekt, dus je verwacht dat op je niet op het laatste moment onder het mom van “we zitten vol”, een kippenhok wordt aangeboden, naast een lawaai-lift en de trap, met drangdeuren die tot 10 uur ’s avonds lawaai maakt bij het open en dicht gaan (oliespuitje?) .

    Je reserveert juist vroeg om een mooie ruime standaardkamer te krijgen, met een goed werkende douche, met een ruimte voor 2 personen, met een tafel om op te eten, ipv een koffertafeltje waardoor je gebogen over het tafeltje moet eten met maagproblemen tot gevolg, zonder een afbladderende zolder, een ongeverfde cv die een lawaai maakt als je hem aanzet, fors ruisend als de zee bij een storm, een doucheopstap waar je ’s nachts je nek breekt als je niet oppast, een douchekop die los zit en er verder uitziet als een portacabine als op de bouw gebruikt, met een wasbakje dat nog niet voor een persoon geschikt is als je je daar wilt wassen, zonder zwart dopje om het water in de wasbak te houden als je je gebit moet poetsen. Ook dat was te veel voor de receptie om ook maar iets aan te doen..
    Geen nachtkastje naast het bed, je moet het doen met een stoel, een koffertafeltje als ontbijt- en etenstafel, de kamer was 2.5 bij 3.5 m.

    smerige zolder, afbladderend net als de muren en de cv.

    Het eten was zoals gewend bij Fletcher verrukkelijk, daar lag het niet aan.

    Samenvattend nemen wij het hotel en ook u als verhuurbedrijf/hotelorganisatie zeer kwalijk, dat ondanks onze protesten geen andere kamer werd aangeboden, geen maatregelen werden genomen om het verblijf aangenamer te maken, van een fiets – of wandelarrangement hebben we niets kunnen merken, maar ons laten overnachten zonder enig comfort in zo’n kippenhok is toch wel Fletcher onwaardig en een smet op onze korte vakantie na een jaar corona en hard werken.

    Wij stellen u dan ook voor minstens de helft van de betaalde som terug te storten als compensatie voor het geleden ongemak, het niet reageren op onze klachten en de vertoning dit kippenhok met al zijn gebreken een STANDAARD 2-persoons kamer te noemen en ons daarin op te bergen.
    Wij verwachten binnen 1 week van u een reactie te ontvangen.

    71 en 75+-echtpaar na een moeilijke coronaperiode en hard werken eindelijk 4 dagen even ontspannen?
    In een kippenhok?

    ruud de groot 10 mei 2021