Winkel

Fietsenplaats

38 reviews
11% positief
Positief
3% neutraal
Neutraal
87% negatief
Negatief

Reviews ( 38 )

  • Claire
    Alles aan dit bedrijf is slecht 0 reacties

    Op 8 maart 2021 heb ik online een fiets besteld daar door corona de winkels alleen open zijn op afspraak. Enkele dagen later heb ik de fiets ontvangen en 14 maart heb ik deze in elkaar gezet. Toen bleek dat ik de voorremmen niet goed afgesteld kreeg, heb ik een afspraak gemaakt bij een erkend fietsenmaker voor 23 maart. In verband met corona kan dit alleen op afspraak. De bedenkperiode van 14 dagen was toen dus al voorbij.

    De fietsenmaker heeft geconstateerd dat het frame van de fiets niet goed is uitgelijnd waardoor het voorwiel er niet recht in gezet kan worden en de remmen dus niet afgesteld kunnen worden; het product is niet in orde en dit kan niet gerepareerd worden daar het probleem aan het frame ligt.
    Telefonisch heb ik toen contact opgenomen met Fietsenplaats.nl en de dame aan de lijn zei dat ik dan moest mailen voor de retourinstructies. Dit heb ik dan ook gedaan.

    Omdat ik al veel tijd ben kwijt geweest aan het monteren van een ondeugdelijk product, heb ik Fietsenplaats.nl gemaild met de vraag om mij de retourinstructies toe te sturen en om teruggave van aankoopbedrag. Hier heb ik foto's, een video én een officieel verslag van de fietsenmaker aan toegevoegd.

    De reactie op deze mail was om met de fiets naar Rotterdam, Zaandam of Waddinxveen te komen voor reparatie. Gezien het feit dat ik in Arnhem woon en niet in de gelegenheid ben, noch de mogelijkheid heb, dat te doen, en ik niet voor niets online heb besteld, is dat voor mij geen optie.

    De reactie van Fietsenplaats.nl op deze mail was om de fiets naar een lokale fietsenmaker te brengen en te vragen naar eventuele reparatiekosten. Verbazing alom, aangezien ik al bij de fietsenmaker was geweest en het algehele frame niet goed is uitgelijnd. Worden mails en bijgevoegde bestanden wel gelezen?

    Ik heb nogmaals het verslag van de fietsenmaker toegestuurd waarop ik de volgende reactie ontving: 'Deze bestand is leeg, hebt u wel de goede verzonden?' Het begint er erg op te lijken alsof er nu simpelweg tijd wordt gerekt. Misschien hopen ze dat ik het dan opgeef? Ik heb nogmaals een mail gestuurd met het verslag in PDF, JPEG en PNG.

    Na een week niks te horen heb ik nogmaals een mail gestuurd waarin ik mijn wens heb omschreven (kosteloos retourneren van de fiets) met een termijn waarop ik dit graag zou willen. Een dag later ontving ik twee e-mails waarin mij werd verteld dat retourneren alleen kan binnen 14 dagen na de aankoop (door corona kon ik pas later terecht bij de fietsenmaker), maar dat zij wel de fiets bij mij op kunnen komen halen, dan repareren zij hem en krijg ik deze weer toegestuurd. Wel is het zo dat ik dan de fiets in z'n geheel even moet demonteren en terug in de doos moet stoppen.

    Er is mij in elke e-mail hetzelfde gezegd: retourneren is niet mogelijk. En er zijn ondertussen behoorlijk wat mails verstuurd. Ik ga ervan uit dat wanneer ik €250 betaal voor een product, dat deze in orde is. Voor dit geldbedrag wens ik niet een fiets in elkaar te zetten, de fietsenmaker in te moeten schakelen, de fiets te demonteren en weer in een doos te stoppen, om vervolgens weer een fiets te ontvangen die ik wederom in elkaar moet zetten met de kans dat zich hetzelfde probleem weer voordoet.

    Het feit dat mij niet meteen een correcte oplossing wordt geboden, dat er geen empathie is richting de klant ('Wat vervelend dat...' was niet verkeerd geweest), dat ze bijlagen niet zouden kunnen zien en dat ik zelf ontzettend veel energie moet steken in het monteren/demonteren/verzenden van een product en daarvoor overmatig veel onnodige e-mails verstuurd moeten worden (en ik heb dus tot op heden nog steeds geen oplossing en/of retourinstructies ontvangen) maken dit bedrijf één van de meest onbetrouwbare waarmee ik ooit in aanraking ben gekomen. Ik wens op geen enkele manier meer zaken met hen te willen doen, daar ik vind dat zij kwalitatief ondermaatse producten en service leveren.

    Claire 13 april 2021

  • Anna
    Slechter kan bijna niet 0 reacties

    Mijn lakstift is al minstens 10 keer verstuurd.... al een half jaar wacht ik hierop.... kan toch niet... wie gaat er nou zo met zijn klanten om? Het is dat je een ster moet geven... maar dat verdienen ze absoluut niet... ik koop hier never nooit meer iets!!! Wat een vreselijk bedrijf is dit...
    Hoe moeilijk kan het zijn om te doen wat je beloofd aan een klant. Grote leugenaars zijn het en anders niks.

    Anna 7 april 2021

  • Danny
    Oplichters 0 reacties

    De waarschuwing bovenaan de Trustpilot pagina zou eigenlijk al genoeg moeten zeggen. Bestel hier echt geen fiets, het kost je een hoop geld en irritatie.

    Ik heb drie weken geleden mijn fiets bij deze toko gekocht. Netjes de volgende dag ontvangen, en toen begon het gezeik. Onderdelen die kapot zijn, andere onderdelen in verkeerde kleuren... ik heb er nog geen meter op kunnen fietsen. Versnellingen werken niet en de ketting vliegt er vanaf als je trapt. Ik heb de fiets na heel heel (HEEEEL) lang bellen en mailen mogen omruilen, en ook op de nieuwe fiets was het na 3 meter fietsen raak. Ketting eraf en versnelling die niet werkt.

    Ik heb de fiets dan ook teruggegeven en mijn geld terug geeist. Dat zou binnen 5 dagen in orde gemaakt worden maar je raadt het al, nog steeds niks. Op mails wordt niet gereageerd en aan de telefoon (als je ze al te pakken krijgt) kunnen ze je niet helpen omdat ze "nergens inzage in hebben".

    Er is bij mij tot nu toe nog niks goed gegaan bij deze zaak en niet een keer heb ik excuses gekregen. Het boeit ze niks, tot aan "manager Aryan" aan toe.

    Mijn zaak ligt inmiddels bij mijn rechtsbijstandsverzekering en op hun advies dien ik ook een klacht in bij de ACM en de stichting geschillen commissie. Ik voel mij opgelicht en naar mijn geld zal ik wel kunnen fluiten.

    Danny 2 april 2021

  • Fem
    Klantenservice verschrikkelijk van Fietsenplaats 0 reacties

    De fietsen werden snel geleverd, echter zonder montage handleiding. Toen ik hiervoor met de klantenservice belde werd ik niet erg klantvriendelijk benaderd, er werd kortaf gereageerd op mijn vraag. Ontving wel direct in de mail meerdere montage handleidingen voor verschillende soorten fietsen.
    Eenmaal de fietsen zodanig in elkaar dat de kinderen erop konden zitten, bleken ze helaas te groot. Direct gebeld met het verzoek of we de fietsen in de winkel konden omruilen. Maar helaas had ik na ruim 1 uur (!!!) in de wacht te hebben gestaan nog 6 wachtenden voor mij (het begon met 13). Vervolgens een mail gestuurd dat ik uiterlijk maandag reactie wilde. Toch maar die maandag zelf aan het einde van de dag gebeld. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Mij werd verteld dat ik voor €40,- de fietsen retour kon sturen via DHL. Ik kreeg een mail met inpakinstructies (met zeer onprofessionele foto's)
    Een week na mijn mail kreeg ik een reactie, er is dus blijkbaar niet een systeem waarin men kan zien dat mijn vraag al in behandeling was.
    Erg jammer dat je na iedere mail die je stuurt, een standaard mailtje ontvangt. Nergens wordt er gereageerd op hoe ik als klant de "service" ervaar!
    Uiteindelijk heb ik de fietsen kunnen verkopen en het bedrijf betaald, maar tjonge jonge, hier koop ik nooit meer iets.

    Fem 26 maart 2021

  • Barbara Brinkhuis
    Geen fiets geleverd en geen geld retour 0 reacties

    Na weken mailen en bellen, heb ik nog steeds mijn fiets niet geleverd gekregen. Van het kastje naar de muur en gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Als je belt wordt je verwezen naar mail 'want telefonisch worden geen bindende afspraken gemaakt', en als je mailt, krijg je geen reactie. Ik wacht nog steeds op ze totdat ze mij of het geld terugstorten van de bestelde fiets, of dat ik de fiets daadwerkelijk geleverd krijg. Zo sneu dat mijn dochter nu al 3 weken moet wachten, ze heeft de fiets dagelijks nodig!

    Barbara Brinkhuis 23 maart 2021

  • G
    Zucht 0 reacties

    We hadden in de winkel zelf wel iets meer hulp verwacht. We vinden het best prettig om lekker even op ons gemakje te kijken. Maar als we iets vroegen aan de medewerker leek iedere vraag te veel te zijn of kregen we het idee of dat hij niet echt de vragen snapte. Er was trouwens maar een medewerker aanwezig. Er was een ruime keuze aan fietsen wat prettig is. Maar uiteindelijk toen we de fiets hadden die we wilden, moesten we eerst kijken welke zonder beschadigingen was er staat namelijk meerdere dezelfde op een rij. Positief is de grote ruimte met veel fietsen. Maar bij ons staat om goede review te krijgen klantvriendelijk wel op lijstje. We kregen een beetje aan ons lot over gelaten gevoel. Misschien hadden we beter online kunnen bestellen dan. Maar wij wilden zelf weten hoe de fiets zat en paste. We konden wel gelijk de fiets mee nemen. Maar ik moet nog steeds terug gebeld worden door de klantenservice over welke fietsen er op voorraad zijn. Als ik hier de andere reviews lees krijg ik een naar gevoel. Bij thuiskomst zie je helaas nog kleine mankementen aan de fietsen zoals onderkant zadel beschadigd waarschijnlijk van het hoger lager zetten. Bel die helaas niet goed ringt maar een dempend geluid. Tja ik ga er gewoon van uit als er een bel op zit zal die het wel doen. Ik denk dat we voor de prijs gevallen zijn. Uiteindelijk is goedkoop duurkoop.

    G 3 maart 2021

  • Dennis
    Drama partij 0 reacties

    Drama club. Fiets snel geleverd. 1 wiel beschadigd geleverd gekregen en hierover gebeld en gemaild. Je krijgt wel antwoord maar oplossing schiet niet op. Ben al 5 weken verder en nog steeds geen nieuw wiel. Ben het helemaal beu met hun verschuil techniek. Betaal maar wat meer als de service dan ook beter is. Ik ben hier nog niet klaar mee. Zoon moet nu al weken lopen naar school maar daar maken ze zich niet druk om!

    Dennis 3 maart 2021

  • EJ
    Fiets defect geleverd 0 reacties

    In oktober 2020 hebben we een fiets gekocht bij fietsenplaats.nl. Na levering bleek dat er meerdere dingen kapot waren of niet goed werkte. De fiets retour gezonden voor reparatie. We zouden op de hoogte gehouden worden van het herstel, maar dat is nooit gebeurd. Na zelf contact opgenomen te hebben is ons meerdere keren toegezegd dat de fiets gerepareerd was en na enkele dagen bij ons thuisbezorgd zou worden. Die belofte is telkens niet nagekomen. We hebben toen de verkoop ontbonden en toen stond de fiets een week later ineens bij ons thuis. Bij het openen van de doos bleek echter dat de helft van de zaken niet was opgelost en dat de fiets zonder verdere bescherming los in een doos was verstuurd. Uiteindelijk hebben we via de rechtsbijstandverzekering ons geld teruggekregen. Ons advies zou zijn om iets meer te betalen voor een goed product en goede service en geen bestelling te plaatsen bij fietsenplaats.nl

    EJ 2 maart 2021

  • Van Hecke
    Geen betrouwbaar bedrijf 1 reactie

    Dure fiets besteld,meteen bevestigingsmail en daar is het bij gebleven.
    Via mail zelf gevraagd wanneer de fiets zou geleverd worden aangezien dit normaal de dag erna is.Geen antwoord.Via chat geprobeerd,die beloofden te bellen en konden zo geen antwoord geven. Vreemd voor fiets die voorradig zou zijn volgens site.Niet gebeld.Zelf proberen bellen,ene nr is voicemail en andere nemen niet op.Opnieuw via chat geprobeerd en toen het mijn beurt was gingen ze plots offline...
    Ik wens mijn bestelling te annuleren en zo snel mogelijk mijn geld teruggestort te krijgen.
    Reviews kloppen ook niet. Negatieve reviews worden vaak niet gepubliceerd.

    Van Hecke 24 februari 2021

  • Inge
    Onderdelen nog steeds niet geleverd 1 reactie

    Ondanks dat op de site staat dat ze geen order- en leveringsproblemen hebben, wachten we al ruim een maand op onderdelen van de fiets van mijn zoontje. Hij was zó blij toen de fiets binnen kwam maar sommige onderdelen waren beschadigd en mochten we omruilen. Na ruim een maand wachten kan hij nog steeds zijn fiets niet gebruiken en worden we steeds afgescheept met 'het komt eraan'. Slechte service!

    Inge 29 januari 2021

  • A vd w
    Koop hier niks 0 reacties

    Komt afspraken niet na. Loze beloften. Super slechte klantenservice. Koop hier niet!
    In september een fiets hier gekocht met beschadiging... lakstift moest besteld worden.... en deze moet ik nu nog steeds ontvangen na 4 maanden... begint gewoon lachwekkend te worden. Elke paar weken gehaald en ik zou op de hoogte gehouden worden... maar niks van dit alles.
    Meneer Robert beloofd vanalles... maar trap er aub niet in. Geen waar voor je geld en een hele hoop frustratie

    A vd w 12 januari 2021

  • Yvette
    Slechte service en onbeschoft 0 reacties

    Koop hier niets! Verdiep je even in de vele negatieve reacties. Ik denk zelfs dat de positieve reacties nep zijn. Trustpilot geeft aan dat ermee gesjoemeld wordt..

    Ons probleem.. Exact de maat besteld die op hun website staat. Fiets blijkt te groot te zijn. Wij willen de fiets omruilen, dit kost 40 euro retour kosten. Staat nergens op de site. Wel staat er 100 dagen retour, niet goed, geld terug. Gebeld, krijg je een ronduit onbeschofte kerel aan de lijn, die zegt ‘je hebt toch zelf deze maat besteld’.

    Waar is die 40 euro op gebaseerd? Dit mag wettelijk gezien niet en bij Post.NL kost het verzenden maar 13 euro. Mijn advies voor deze onbeschofte ondernemer is om snel zijn zaak op te heffen!

    Yvette 17 december 2020

  • Petra de Vries
    fiets kopen oplichting 0 reacties

    Fiets besteld voor 449 euro. Wordt bezorgd als bouwpakket alles moet je zelf monteren zonder handleiding. En met alles is dus echt alles voorwiel,remmen,versnellingen afstellen, rem afstellen,verlichting,trappers standaard,zadel,stuur.Alleen het frame wordt geleverd. De handrem op het stuur zat zelfs verkeerd om. Ik heb dus pakket en al naar de fietsenmaker gebracht. Kosten 60 euro.
    Ik voel me zwaar bedonderd daarom ga ik morgen aangifte doen vanwege artikel 326 strafrecht (oplichting). Op de website staat dat de fiets voor 85% wordt gemonteerd en wordt nagekeken/afgesteld dit klopt dus niet. Ik heb gebeld en ene Stef zei letterlijk mevrouw alleen stuur zadel voorwiel en trappers monteren en dat is heel makkelijk!! Trap er aub niet in want dit klopt totaal niet! Meld u aub bij tv-programma radar ze doen een oproep om consumenten met klachten over fietsenplaats/citybikes zich te melden want ze gaan een item maken over dit bedrijf en het oplichten van mensen. Want dat dit oplichting is mag duidelijk zijn. Frappant is ook dat ik dit netjes gemaild heb maar geen reactie!! Mensen wees gewaarschuwd bestel hier niets!!

    Petra de Vries 6 december 2020

  • Danielle
    Zeer slechte service en levering 0 reacties

    Ik had in mei 2019 een fiets besteld die per direct leverbaar en dus op voorraad zou zijn. Eind augustus, na de zomer dus, heb ik een fiets ontvangen. Niet de fiets die ik had besteld want ondanks dat die op de website nog steeds op direct leverbaar stond kreeg ik steeds reactie van fietsenplaats.nl dat de fiets niet leverbaar zou zijn. Vervolgens een vervangend model mogen kiezen, dit per mail doorgegeven en een bevestiging gekregen en uiteindelijk krijg ik alsnog een andere en goedkopere fiets geleverd. Nu na anderhalf jaar en 3x zelf erachter gaan krijg ik eindelijk mijn teveel betaalde bedrag terug. En bij fietsenplaats duidelijk maken dat er niet geleverd is wat je hebt besteld lijkt onmogelijk, ze lezen en luisteren totaal niet naar de consument. Een tip: koop hier NOOIT een fiets want je wordt opgelicht waar je bij staat!

    Danielle 27 november 2020

  • Peter
    4 websites 1 pot nat trap er niet in 3 reacties

    Ze beloven vanalles maar komen niks na.

    Laat je niet foppen door andere website namen, het is een grote onbetrouwbare kliek Turkse ondernemers.

    Deze websites horen allemaal bij elkaar:

    https://www.city-bikes.nl/
    https://www.omafiets-online.nl/
    https://www.superfietsen.nl/
    https://www.fietsenplaats.nl/

    Peter 18 november 2020

  • Amanda Jayne
    Koop geen fiets op fietsenplaats.nl 0 reacties

    BAH BAH BAH !!!
    KOOP HIER AUB NIKS!!
    EN EEN ZEER SLECHT ONKLANTVRIENDELIJKE KLANTENSERVICE JE HEBT ER NIKS AAN !!

    Op vrijdag ochtend een fiets voor mijn zoontje gekocht die zondag jarig was, voor 5u besteld volgende dag geleverd, prima op tijd dus (staat geen sterretje od bij, dus in mijn ogen word het dan de zaterdag geleverd)
    Nee helaas, heel misleidend, alleen op werkdagen leveren ze..
    fiets dus maandag in huis..
    fiets voor zover in elkaar gezet en binnen in ons huis gezet. In de advertentie staat met licht en ringslot.. slot?! Die zit er helemaal niet bij.. licht? Het zijn reflectoren, niks meer.. In de avond horden we een knal, geen idee op dat moment waar het van was. Volgende ochtend wil mijn zoontje op zijn nieuwe fiets naar school fietsen, en ja hoor, band geknapt.. mail gestuurd en met veel moeite zenden ze een nieuwe binnenband, meteen maar even over het slot gehad, daarvan een mail terug gekregen dat die er niet bij hoort. Heb ze maar even een screenshot van hun eigen website gemaild waar het toch echt duidelijk bij zat, maar kreeg ik als antwoord dat ze het nergens zagen staan.............

    Nieuwe binnenband erin.. hè hè, mijn zoontje blij en kan eeeeindelijk op zijn nieuwe fiets naar school! Was een prima ritje, hij vond het heerlijk. Na school haal ik hem weer op, en ja hoor.. band is weer kapot! Fiets bij mijn ouders gezet die bij school wonen.. mail gestuurd dat het weet is gebeurd en ik de fiets terug wil sturen, omdat dit natuurlijk niet hoort, en ik als alleenstaande moeder dit niet elke dag kan hebben natuurlijk!

    Retouren is niet mogelijk kreeg ik als antwoord..
    niet mogelijk? Ik ben binnen mijn 14 dagen herroepingsrecht.. heb geprobeerd zelf een oplossing met het bedrijf te zoekende ( nieuwe binnenband) en het probleem blijft zich voordoen.. ik mocht wel naar de winkel komen.. de winkel? Ik woon 150km van de dichtstbijzijnde winkel af, dat gaat niet dus.. ik wil de fiets gewoon retouneren!

    Dan maar de klantenservice bellen.. verhaal uitgelegd en werderom als troep behandeld. De fiets kan niet terug. Na 10 minuten aan de telefoon kon de fiets terug maar ging en wel 40,- ‘verwerkingskosten?’ Af.. ben je gek?!!
    Even de site kijken.
    “ Vanzelfsprekend mag u een kleine proefrit maken, maar deze mag hoogstens 2 kilometer lang zijn. In alle andere gevallen, rekenen we afschrijvingskosten. ”
    Oké.. mijn zoontje heeft er 1 keer op naar school gefietst. Wat nog geen 2 km is, dus moet het geen probleem zijn! Dit tegen de meneer gezegd aan de telefoon.. ik lees dus letterlijk op wat er op hun site staat.. en de meneer zegt mij “wij nemen geen gebruikte producten retour” “meneer mijn zoontje heeft er nog geen 2 km op gefietst, en dat staat op jullie site dat je er Max 2 km mee mag fietsen of de fiets werkt zoals behoren ed” nou ik heb het hem nog wel 5 keer voorgelezen denk ik, maar meneer bleef elke keer herhalen dat gebruikte producten niet retour kunnen.. opgehangen dus ik want hier kwam ik geen stap verder mee!

    Hulp gevraagd bij mijn advocaat, wat mijn rechten etc zijn..
    je mag de koop ontbinden binnen 14 dagen.
    Ookal is het gebruikt, niet in originele verpakking, niet zoals behoren etc..
    Heb ze nu een mail gestuurd voor een retourformulier, ben benieuwd of ik het ga krijgen en ik mijn volledig bedrag terug ga krijgen.
    Anders maak ik er zeker werk van en word het een gevalletje rechter, want ik sta zeker in mijn recht!

    Kortom, wil je geen gedoe, koop hier aub niks. Want het gaat ze alleen om het geld! Klantvriendelijkheid is ver te zoeken!!!!!

    Verder was de fiets ook nergens in geolied of wat dan ook!

    Amanda Jayne 12 november 2020

  • Jan
    Waardeloos bedrijf 0 reacties

    Fiets gekocht voor onze dochter. De fiets werd incompleet geleverd met beschadigingen. Klantenservice verwijst je door naar filiaal Zaandam waar vervolgens niks aan de beschadigingen gedaan wordt. Banden scheuren, fiets verroest belachelijk snel en diverse onderdelen zitten los. Dochter heeft een ongeluk gehad door een losschietende ketting. Ik ben al maanden bezig om de fiets retour te krijgen en de facturen te stoppen. Dit bedrijf heeft tevens meerdere websites waaronder fietsenplaats.nl en city-bikes.nl!

    Jan 11 november 2020

  • Mick
    KOOP HIER NIET 0 reacties

    KOOP HIER NIET!
    De geleverde fiets was van dusdanig slechte kwaliteit dat er niet op kan worden gefietst. Op de website staan misleidende teksten waardoor je in de veronderstelling bent de geleverde fiets binnen 100 dagen te kunnen retourneren. Daarnaast is de klantenservice erg onvriendelijk en onprofessioneel.

    Oké, de fietsen zijn niet duur, dus topkwaliteit kan je niet verwachten. Maar dat een fiets wordt geleverd met twee lekke binnenbanden en een ketting en versnellingsset die van zulke slechte kwaliteit zijn dat fietsen simpelweg onmogelijk is, gaat wel erg ver.

    Als je vervolgens contact opneemt met de klantenservice omdat de fiets van dergelijke slechte kwaliteit is dat je deze wilt retourneren, kan dit niet omdat de fiets al in elkaar is gezet. Op de website staat heel duidelijk dat iedere fiets (mits er minder dan 2km op gereden is) binnen 100 dagen kan worden geretourneerd. Dit schijnt in zijn geheel niet waar te zijn, en kan dus als misleiding van de consument worden omschreven. Als je je dan in één van de winkels meldt omdat je er met de klantenservice niet uitkomt wordt je gewoon uitgelachen en weggestuurd.

    Inmiddels staat de fiets 1,5 maand ongebruikt (want fietsen is niet mogelijk en retourneren kan niet, ondanks dat dit volgens de website wel zou kunnen) in de schuur(!!) en alles begint al te roesten.

    Oftewel; hier een fiets kopen staat gelijk aan je geld weggooien.

    Mick 26 oktober 2020

  • E van haren
    Perfect 0 reacties

    Binnen 1 dag geleverd.
    Zelf in mekaar zetten en dingen vast zetten.
    Alles precies als beschreven.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.

    Zeer tevreden!

    E van haren 11 augustus 2020

  • Linda
    Het is dat ik 1 ster moet geven... 0 reacties

    Het is dat ik 1 ster moet geven, maar fietsenplaats verdient eigenlijk geen sterren.

    Tot 2 keer toe een beschadigde fiets geleverd gekregen. De 2de keer toch besloten de fiets in elkaar te zetten, aangezien onze dochter de volgende dag jarig was en we deze fiets voor haar verjaardag hadden gekocht. Eenmaal in elkaar (nog best een uitdaging zonder instructie boekje) bleken de spaken niet goed gespannen, hetgeen maakte dat er een slag in het wiel zat.
    Aangezien de fiets al in elkaar zat besloten om de fiets in Zaandam om te ruilen (een enkele rit van 1 uur), bleek de winkel wegens vakantie gesloten tot 1 augustus! Dit stond niet vermeld op de website, zelfs de klantenservice was hier niet van de op de hoogte. (Het is overigens nog steeds niet aangepast op de website.)
    Vele mailtjes en telefoontjes later was de oplossing om naar Rotterdam te gaan om daar de fiets in te leveren en eventueel om te wisselen (wederom een enkele reistijd van 1 uur).
    Wel een compensatie gekregen voor al deze ongemakken, maar naar mijn mening een minimale compensatie.

    Fietsenplaats zal ik niemand aanraden

    De klantenservice is bereikbaar van 10:30u-17:00u i.p.v. 10:00-18:00 zoals vermeld op de website.

    Om positief af te sluiten: ze leveren binnen 1 dag

    Linda 29 juli 2020