Fietsenplaats

Lid van Reviews.nl

Fiets

Fietsenplaats

58 reviews
14% positief
3% neutraal
83% negatief

Reviews (58)

  • esther
    zeer slechte zaak zeker niets kopen 0 reacties

    Op woe 08-09 een fiets besteld voor mijn dochter omdat haar fiets kapot was gegaan en ze op de middelbare zit en een stuk moet fietsen. Hier besteld omdat ze zeggen volgende dag in huis… en ze heeft de fiets natuurlijk nodig. Kreeg netjes de zelfde dag een mail dat de bestelling verzonden was met DHL. Maar de volgende dagen kreeg ik maar niets van DHL te horen. Ik een paar dagen erna gemaild dat ik nog niets had ontvangen en daarna gebeld. Volgens hun was hij wel verzonden. Hun contract opgenomen met DHL, bleek hij daar kwijt. Ik mail om de dag voor een update en elke dag krijg ik te horen dat DHL het aan het onderzoeken is. Ik heb gezegd dat ze bestelling maar moeten annuleren, maar dat kan niet zolang dhl het aan het onderzoeken is. Het is nu 27/9 dus 19! Dagen na de bestelling!! Ben er goed klaar mee en ik hoef die fiets niet meer!! Misschien voor hun heel vervelend dat dhl het kwijt is maar dan is het jullie service om alsnog wel een fiets te sturen. En dan kunnen jullie verder met dhl het probleem oplossen maar wij hoeven hier niet de dupe van zijn !!

    ui eindelijk na exact 3 weken alsnog de fiets gehad want volgens hun was DHL hem kwijt en hebben ze een nieuwe gestuurd... nou ik had een 26inch besteld en kreeg een 24inch en het spatbord was beschadigd. ik gelijk terug gemaild dat we na 3 weken zeuren om een fiets we een te kleine hebben gehad, en dat er schade aan zat en dat we hem niet meer willen. dan krijg ik een dag later een mail of ik fotos van de schade wil sturen en dan kijken wat ze voor ons kunnen betekenen, ik gelijk een foto gestuurd en gezegd dat we hem niet meer willen en dat hij retour moet. de volgende dag een mail gehad dat ze 15euro willen compenseren, ik weer directe terug gemaild dat we hem niet meer willen.. en zo gaat het een aantal dagen door. elke keer duurt het min een dag voordat ze een bericht terug sturen en nu hebben ze al 2 dagen achter elkaar een de zelfde mail gestuurd met dat hij opgehaald kan worden door dhl en dat dat 40euro kost of dat hij naar de winkel retour moet worden gebracht en dat dat 15 euro admin kosten kost. stoom komt toch gewoon uit je oren zo !!! fiets staat nu 8 dagen bij ons thuis en elke dag mail ik ze dat hij opgehaald moet worden maar ze sturen elke keer weer iets maar geen adres of wanneer hij opgehaald dient te worden !! op hun website las ik eigenlijk alleen maar positieve dingen maar nu ik zojuist gehoord heb dat er gister bij "wordt u al geholpen" ook zo'n zelfde geval was ben ik even goed gaan zoeken online en nu lees ik alleen maar negatieve dingen !! en wat de meeste zeggen, 1 ster is eigenlijk al te veel !

    esther 8 oktober 2021

  • Dirk
    Alles is correct verlopen en netjes geleverd 1 reactie

    Alles correct verlopen. Ik betaal de prijs en zij leveren mij de fiets. Niks op aan te merken. Top bedrijf dit zeker een aanrader!!

    Fiets werd binnen 1 werkdag geleverd en kreeg netjes een track and trace code van de zending zodat ik kon volgen waar de bezorger was en hoe laat hij ongeveer zou komen

    Dirk 28 september 2021

  • Ingrid
    Niet betrouwbaar 1 reactie

    Ik heb een fiets besteld, alles lijkt op een betrouwbare site, kreeg zelfs bericht van klarna , waar ik mij moest identificeren, maar op mijn mijn klarna account staat geen aankoop.Een vaag sms'je daar door ging ik twijfelen, veel slechte recensies en een hoop gedupeerden! Ik hoop dat ik er met een sisser van af kom.

    Ingrid 11 september 2021

  • P.samson
    Slechte service 2 reacties

    Ik heb een fiets voor mijn dochterje besteld en die zou de volgende dag aankomen. Nu bijna maand later nog geen fiets ontvangen! Meerdere keren de klanten service gebeld en mij werd gewoon voorgelogen dat de fiets onderweg zou zijn. Als ik de fiets nu annuleer moet ik alsnog verzendkosten van 15 euro betalen.
    Slechte service!!

    P.samson 30 augustus 2021

  • M.Voetel
    Slecht bedrijf dat Fietsenplaats.nl 0 reacties

    Voor onze vakantie wilden we een paar vouwfietsen. Fietsenplaats kon de volgende dag leveren dus ruim op tijd. De volgende dag kreeg ik van DHL bericht dat ik een pakket kon verwachten. Ik kreeg ook een bericht van Fietsenplaats dat de bestelling verzonden was.
    De volgende dag bleek dat de goederen nog niet bij DHL waren aangeleverd en heb ik contact opgenomen met Fietsenplaats. Ze gingen het uitzoeken en eind van de dag kreeg ik mail dat de fietsen waren uitverkocht. Er was een alternatief. Ik heb dat geaccepteerd onder voorwaarden dat de fietsen de volgende dag geleverd werden. Dat kon.
    Ik kreeg weer mail van DHL dat ik een pakket zou krijgen. Via de link van DHL bleek dat er nog steeds niets was aangeleverd.
    Ik bellen met Fietsenplaats en zou binnen één uur worden teruggebeld. Dat gebeurde niet en ik heb toen de bestelling geannuleerd.
    Vijf uur later kreeg ik plots een mail dat de fietsen verzonden waren. Het was inmiddels vrijdagavond en de volgende dag zouden we op vakantie.
    Hoewel geannuleerd heeft Fietsenplaats ze toch verzonden en heeft DHL ze achter het huis geplaatst zonder enig bericht op de mail of in de brievenbus.
    We waren erg verbaasd toen we thuis kwamen dat de pakketten er stonden. Contact met Fietsenplaats om de geannuleerde bestelling terug te halen.
    Volgens Fietsenplaats moeten we daar 80 euro voor betalen.
    We zijn hier niet mee eens en volgen de klachtenroute zoals die op de website van Fietsenplaats staat. We krijgen steeds eenzelfde standaardmail terug. Ook op onze officiële klacht. Toen heb ik gevraagd naar het adres van de geschillencommissie. Blijkt dat ze bij geen geschillencommissie zijn aangesloten terwijl dat wel op de website staat.
    Moet ik maar een andere manier vinden om mijn 80 euro terug te krijgen. Kassa of Radar of zo. Dit bedrijf moet aangepakt worden.

    M.Voetel 12 augustus 2021

  • Tim
    De slechtste winkel in de geschiedenis van winkels 0 reacties

    Voor mijn dochter van 3 hebben wij een 14 inch meisjesfiets besteld. Na aflevering van het product bleek al vrijwel direct dat alles aan de fiets scheef is (voordrager, spatborden). Bij het monteren bleek dat de trappers er niet goed opgedraaid kunnen worden (passen niet in schroefdraad) en dat het zadel niet goed vastgezet kan worden. Bij de proefrit bleek dat mijn kind er niet op kan fietsen omdat de fiets te zwaar trapt. Dit bleek te komen door de spanning op de ketting, die per draai van het tandwiel wisselt van extreem zwaar naar volkomen los. Het tandwiel is waarschijnlijk ovaal. Het merk Spirit lijkt de allergoedkoopste troep te zijn die verkrijgbaar is. De fiets moest dus retour.

    Ook dit blijkt geen makkelijke opgave te zijn. Fietsenplaats doet er alles aan om het ingewikkeld te maken. Om een product retour te zenden is het nodig dat je video-opnames en foto’s van de fiets maakt zodat ze kunnen beoordelen of er sprake is van een defect. Daarbij komt dat je 40 euro verzendkosten moet betalen als de fiets retour moet (overigens wettelijk niet toegestaan). Bij omruilen (wat ook niet zonder meer kan) betaal je slechts 15 euro ‘administratiekosten’. Dit alles wordt je medegedeeld door een bijzonder asociale en niet helpende klantenservicemedewerker. Wanneer je de fiets retour wilt sturen is het blijkbaar nodig dat het per post naar de fabrikant gaat (ondanks dat je van hen geen fiets hebt gekocht, en daarbij ook wettelijk niet toegestaan omdat contact met de leverancier door de verkoper hoort te gebeuren).

    Kort gezegd: Dit is de allerslechtse winkel in de geschiedenis. Een afschuwelijk product en ernstig slechte service. Bestel hier NOOIT een fiets of wat dan ook.

    Tim 9 augustus 2021

  • Walraven
    Niets geleverd wel een factuur 0 reacties

    2 maanden geleden dacht ik een juiste koop te doen bij fietsenplaats.nl, we kregen echter nooit niets geleverd. Al meerdere telefoontje en emails verder na 2 maanden blijven ze volhouden dat wij de rekening moeten betalen. Na alles uitgelegd te hebben belde ze me maandag dan eindelijk terug om te zeggen dat ze een credit maakte, ik blij.. maar hoorde ik dat nu goed.. wilde je alleen het mandje ctediteren en niet de fiets? Stop!! Je hebt weer niet goed je werk gedaan Dennis van fietsenplaats.nl
    Wat een bedrijf is dit zeg...
    Ik heb ze dus maar gevraagd naar een afleverbewijs maar deze mochten ze niet overhandigen aan me om privacy redenen. Beetje vreemd toch als het volgens hun dan mijn handtekening moest zijn. Dagelijks worden in onze straat de pakketten voor de deur gezet en weg gereden door de chauffeurs, zo heb ik een groot pakket 3 dagen zien staan bij de overburen omdat ze een weekend weg waren. Dit maar even gezegd te hebben hoe ook de transporteur ermee omgaan. Fietsenplaats.nl heb ik vandaag nogmaals gevraagd om de handtekening door te zetten en na veel moeite zei Dennis van Fietsenplaats dat hij dit wel kon doen maar er stond alleen een streepje wat waarschijnlijk gezet is door de chauffeur. En ik moest maar met DHL contact opnemen want DHL gaf aan het pakket bezorgd te hebben bij ons, dat bleek uit het onderzoek welke ze hadden gestart. Ook dit is weer vreemd want in afgelopen 2 maanden is er geen 1 DHL chauffeur bij ons aan de deur geweest om zijn of haar onderzoek te doen met de vraag of wij iets hebben ontvangen en wellicht kon die dan zien of hij/zei ons dan wel of niet herkende. Maargoed, fietsenplaats.nl stuurt hun klanten dan maar door naar DHL terwijl zij daar zelf klant zijn. Het moet niet gekker worden.
    Ik raad iedereen aan hier geen fiets te kopen, oplichters zijn het.!
    1 ster moest ik geven helaas maar die vond ik het dan wel waard om mijn mening te delen met jullie

    Walraven 4 augustus 2021

  • D harks
    Slechte service 0 reacties

    Fiets gekocht voor mijn zoon .
    Wiel zit scheef . Bellen maar.
    Word je eerst afgescheept met je zult het wel niet goed doen .
    Dus een filmpje sturen .
    Daarna nog steeds je zult het wel niet goed in elkaar zetten .
    Weer een filmpje gestuurd hoe we het voorwiel er in zetten .
    Breng hem maar terug .
    Wij wonen in Drenthe meneer hoe ziet u dat voor zich . ??
    Na een week heen en weer mailen de koop ontbonden . Ze gingen hem ophalen via de dhl bij mijn schoonmoeder. Eerste keer niet geweest. Fiets weer in de auto naar mijn eigen adres ze zouden hem daar dan halen . Krijg ik een telefoontje van mijn schoonmoeder dat ze daar zijn .
    Poging nummer 2 ook mis .
    Poging nummer 3. Weer de fiets in de auto weer naar mijn schoonmoeder
    Eindelijk. Ik bellen met de fietsenlplaats
    Ja mevrouw onze excuses. Daar koop ik toch helemaal niks voor.
    Verteld dat ze binnen hun bedrijf beter moeten gaan communiceren . Al maakt het hun toch geen biet uit hoe boos je bent . Ze wensen je een fijne dag en op naar de volgende klacht.
    Uiteindelijk mijn geld terug gekregen min 40 euro verzendkosten.
    Die moet je zelf betalen .
    Dus het bedrijf heeft 40 euro verdiend aan het feit dat ik daar stress van heb en geen fiets . Goed bezig

    Koop hier geen fiets !!!!!

    D harks 27 juli 2021

  • Peter
    Slechte fiets en zeer slechte service 0 reacties

    Het is dat je 1 ster moet geven. Nul sterren was passender geweest. Ronduit de slechtste zaak die je je kunt voorstellen. De fiets werd snel geleverd.

    Fiets uitgepakt, maar geen handleiding. Hierover gebeld met Klantenservice. Hebben uiteindelijk een video gestuurd waar je niets aan hebt.

    Na het monteren van de fiets bleek de wil niet goed in de voorvork te zitten (scheef) en de remblokken komen niet op de babd uit. Hierover gebeld met Klantenservice. Op hun verzoek meerdere video's van het probleem gemaakt en toegestuurd. Vervolgens moest ik maar naar Rotterdam of Zaandam komen om het probleem te verhelpen. Ik woon in Zwolle. Uiteraard aangeven dat dat geen oplossing is, zeker als je geen auto hebt. Ik moest maar met het openbaar vervoer komen. Geen verder initiatief om defect op te lossen.

    Ik had de pech dat ik een defect product kreeg. Bedenk echter goed of je een fiets bij Fietsenplaats of citybikes wilt kopen. De kwaliteit van de onderdelen is echt heel, heel slecht. In mijn geval betrof het een stadsfiets. Ik heb mijn rechtsbijstand er achteraan gezet en hoop het op deze manier opgelost te krijgen.
    Echt een heel heel slecht en arrogant bedrijf.

    Mijn advies:
    KOOP HIER NIET!!

    Peter 26 juli 2021

  • Sara
    Had ik de recensies maar eerder gelezen 2 reacties

    Gewoon geen fiets kopen.
    Levering is incompleet. Ikea fiets. De accessoires, bijbestelde sloten, werden helemaal niet geleverd.
    De retourbetaling komt maar niet door terwijl het wettelijke termijn 14 dagen na aanmelding is. Inmiddels ben ik 3 weken verder en heb ik nog steeds niet mijn geld terug. Ze brengen ook nog eens hun eigen verzendkosten in rekening als je het retour brengt, ook dat mag helemaal niet. De kosten voor het retour sturen van de fiets liggen wel bij de klant, ik heb de fiets zelf retour gebracht naar Zaandam.
    De winkel en de mensen komen een beetje malafide over.

    Sara 24 juni 2021

  • Theo
    Nooit iets kopen bij fietsenplaats 2 reacties

    Ik heb een fiets gekocht bij fietsenplaats en die beviel niet, want hij rammelde aan alle kanten. Volgens de website mag je fiets terugsturen, gebruikt of niet binnen 10 dagen. Ik er heb er een keer op gereden om de fiets te proberen en heb dat aangegeven bij de klantenservice. Toen hoorde ik dat ik de fiets dan niet mocht terugsturen.

    Theo 19 juni 2021

  • Byloos Elke
    Aankoop jongensfiets 0 reacties

    De aankoop ging al niet vlot op de site vermits na het betalen er telkens een foutmelding kwam. Werd de fiets 2x besteld en 3x betaald. Besteld op een zondag en smaandags gebeld om het order te annuleren. Was niet mogelijk. Werd uiteindelijk woensdag geleverd en moesten we deze weigeren aan de deur. Hebben hiervoor een kost van 25€ moeten betalen ondanks het hun fout was van hun slecht werkende website.

    Klantendienst is alles behalve behulpzaam. En steekt de schuld op de bank en niet op hun website. De dubbele betaling was dan ook de schuld van de bank zeker..

    Denk goed na voor je hier besteld. Zorg dat je het product zeker wil houden want anders heb je 40€ retour kost aan je broek.

    Byloos Elke 14 juni 2021

  • Ilse
    Haal de Italiefeeling naar Nederland 0 reacties

    Na 13 jaar was het dan zo ver. Ik moest afscheid nemen van mijn oude, vertrouwde oma-fiets. In groep vijf kreeg ik hem, nu ik afstuderende ben, is het tijd voor een nieuwe fiets. De auto gaat weg, dus er moeten meters worden gemaakt. Samen deden mijn vader en ik research, maar ik bleef terugkeren bij de Valenti. Ik vind het een prachtige fiets, die me iedere keer meeneemt naar een warme zomerochtend in Italië. Niet alleen is de fiets heel mooi, maar het is ook een stevige, stabiele fiets die het super doet (als je hem goed in elkaar zet). Fietsenplaats.nl levert echt bizar snel; binnen een week stond de koerier voor de deur. Ik denk dat ik mijn nieuwe, vertrouwde rakker heb gevonden. Absoluut een aanrader; zowel de fiets als de verkoper.

    Ilse 7 juni 2021

  • Dennis
    Let op voor dit bedrijf 0 reacties

    Let op voor dit bedrijf! Heb hier zeer slechte ervaringen mee. Ik had een fiets besteld en kreeg de volgende dag bericht dat de fiets verzonden was. Na twee dagen echter nog niets binnengekregen en de track- & tracecode gaf ook niks aan. Na navraag te horen gekregen dat de fiets niet meer leverbaar was (?). Ik kon kiezen voor een alternatief, maar dat was niet wat ik zocht. Ik heb daarop de bestelling geannuleerd en daarvan een schriftelijke bevestiging gevraagd (en gekregen). De betaling had ik via AfterPay gedaan, dus ik was in de veronderstelling dat het daarmee was afgehandeld. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik 2 dagen later bericht dat de bestelde fiets plots weer leverbaar was en alsnog was verzonden. Ik had de bestelling echter al geannuleerd en elders een fiets gekocht zodat ik de fiets van Fietsenplaats niet meer accepteerde. Direct gebeld en gemaild en de meneer van de klantenservice meldde dat de fiets al verzonden was, waarop ik aangaf dat ik de DHL-zending zou weigeren. Toen ik dat gezegd had kon hij opeens de zending ongedaan maken (?). Wederom dacht ik dat daar ze zaak me afgedaan was, maar toen kreeg ik bericht van AfterPay dat er nog een inmiddels verlopen betaling openstond. Weer contact gehad met Fietsenplaats en ze zouden het direct regelen. Om een lang verhaal kort te maken, na nog drie keer contact gehad te hebben met dit bedrijf en bij de laatste keer aangegeven te hebben aangifte te doen bij de politie wegens internetoplichting is nu eindelijk de betaalopdracht geannuleerd en ben ik van dit bedrijf af. Mij zien ze hier nooit meer terug en ik raad iedereen aan om geen zaken met hen te doen. Onbetrouwbaar bedrijf!!

    Dennis 7 juni 2021

  • Tasja
    Aanrader 1 reactie

    Een aanrader. Ik heb nu 4 fietsen in 1,5 jaar tijd bij ze gekocht en tot zeer tevredenheid.
    2 Kinder transporters en onze twee dametjes fietsen er al een jaar lang met veel plezier op.
    vorige maand dochter verrast met een nieuwe fiiets en deze maand een fiets voor me zelf.
    Wordt netjes aan geleverd en fietsen zijn degelijk en netjes. Je krijgt waar voor je geld

    Tasja 21 mei 2021

  • Norma
    Slechte kwaliteit en garantie 0 reacties

    Mijn zoon heeft 24-4-2021 van zijn hard verdiende gespaarde geld een bmx bij fietsplaats gekocht

    In dezelfde week van levering, zijn beide pedalen afgebroken. Na overleg met fietsplaatshebben we de BMX weggebracht naar Waddinxveen voor reparatie. We hebben een week gewacht op de reparatie en daarna de BMX weer opgehaald. Echter waren het niet de juiste pedalen, maar gewone fiets pedalen. De juiste pedalen bleken niet beschikbaar, die komen pas tegen de zomer.

    Genoegen genomen met deze uitleg en de BMX weer mee naar huis genomen zodat mijn zoon in ieder geval kon fietsen. Hij heeft er 2 dagen weer op gefietst, nu is de ketting weer gebroken. Zojuist met 1 van de medewerkers gesproken. Zij gaf aan de fiets wederom naar Waddinxveen te brengen voor reparatie en wilde niet komen met een permanente oplossing.

    Inmiddels zijn we wel klaar met deze miskoop. Fietsplaats leveren een kwalitatief ondermaatse BMX, bij reparatie worden niet de juiste pedalen geleverd en kunnen we weer naar Waddinxveen tegen de zomer. Nu kunnen we weer een extra rit maken voor reparatie van de ketting.

    Norma 18 mei 2021

  • Jody
    Doei verjaardagscadeau 0 reacties

    Voor mijn verjaardag heeft mijn partner een nieuwe fiets cadeau gedaan. Ik ben bijna tegelijk jarig met onze dochter en het leek ons leuk wanneer we de fietsen tegelijk kregen, zodat we dat weekend met zijn alle konden gaan fietsen. De fietsen zouden op donderdag binnenkomen, maar ivm hemelvaart werd dat pas vrijdag. Die vrijdag kwamen beiden fietsen binnen! Eerst die van onze dochter in elkaar gezet en daarna wilde we aan die van mij beginnen. Het was alleen de verkeerde kleur en bepaalde dingen waren ook niet meegeleverd. We hebben vrijdag meteen gebeld. Ze zouden maandag de fiets ophalen, maar konden dinsdag pas de goede (bestelde) versie leveren. We gaven aan dat er maandag alleen iemand in de ochtend thuis zou zijn. Helaas konden ze daar niets aan veranderen. Maar dinsdag zijn we over het algemeen thuis, dus dan kon de ene fiets retour en de ander geleverd worden.

    Eerlijk gezegd, gezien het hun fout is, vond ik het jammer dat de fiets dan niet gewoon al maandag zou binnenkomen. Maar goed, dinsdag dus. Nu blijkt dat eerst de fiets retour moet, voordat ze onze juist bestelde fiets kunnen opsturen! Dit is toch geen service? Zij (fietsenplaats) maken een fout. Het is al vervelend dat we daardoor langere moeten wachten, en dan willen ze ook nog dat de fiets eerst wordt opgehaald voordat ze überhaupt onze bestelling ophalen. Terwijl we daar niet steeds voor thuis kunnen blijven.

    We gaan in ieder geval de bestelling helemaal annuleren, en dan zoeken ze het lekker uit met die fietsen. We bestellen 'm dan liever bij een bedrijf met een goede service, ook al moet ik dan waarschijnlijk nog wat langer wachten.

    Waardeloos dit.

    Jody 17 mei 2021

  • Miss
    Gelukkig achteraf betaald 3 reacties

    Koop hier niks!! Ik heb een kapotte fiets ontvangen met (volgens 2 fietsenmakers) een fabrieksfout die niet te repareren is (de ketting gaat er na 3x trappen steeds af). Kan natuurlijk gebeuren maar vervolgens wordt je aan het lijntje gehouden en weigeren ze de fiets terug te nemen of om te ruilen. Nu willen ze uiteindelijk de fiets repareren, maar hij is niet te repareren 🤷🏻‍♀️. Slechtste service ever!! Ik heb gelukkig nog niet betaald (via achteraf betalen) en ga dat ook niet doen. Maar goed ik ben duidelijk niet de enige met een slechte review 😱

    Miss 12 mei 2021

  • Martin
    Bestel geen fiets bij deze dozen schuiver 1 reactie

    Wat een waardeloze winkel is dit. De bestelling verliep soepel en de bezorging zonder problemen, maar daar is ook alles mee gezegd.
    De fiets bleek op diverse plaatsen lak schade te hebben, lassen waar een leerling lasser z'n ogen voor uit z'n hoofd zou schamen.
    Deze problemen direct op de foto gezet en per email gemeld.
    Helaas kwamen na een proef rondje fietsen nog meer gebreken aan het licht, ketting te los, achterwiel staat scheef, voor rem verkeerd gemonteerd en afgesteld.
    Deze problemen gemeld in een nieuwe email.
    Na meer dan 24 uur volgt er een reactie op de 1e mail.
    Ook op de 2e mail volgt een reactie, helaas worden de klachten in de 1e mail vergeten.
    Na reclamatie weer een niets zeggende reactie. Na nog een keer melding te hebben gemaakt volgt weer een reactie. Wederom wordt er alleen gekeken naar de laatste mail en wordt de hele geschiedenis gemaks halve maar even vergeten. Omruilen kan maar dan moet je maar even naar Waddinxveen gaan dan kun je bij hun leverancier de fiets omruilen.
    Deze mensen weten niet waar ze mee bezig zijn. De administratie is een puinhoop en heeft totaal geen overzicht van de correspondentie en overige communicatie met hun klant.
    Na een week heen en weer geping pong heb ik telefonisch contact opgenomen waarbij het bovenstaande werd bevestigd. Een slecht Nederlands sprekende man heeft me te woord gestaan en blijkt de correspondentie niet te kennen en ook niet te kunnen vinden. las reactie krijg ik en mail waarin wordt aangegeven dat indien onbeschadigd de fiets omgeruild kan worden in Waddinxveen bij hun leverancier.
    Wederom is eer niet gelezen en/of geluisterd en wordt je als klant niet serieus genomen .

    Martin 11 mei 2021

  • sabine
    Koop hier geen fiets 2 reacties

    Ook ik ben erin getrapt, er is een fiets besteld en de fiets is nooit geleverd maar fietsenplaats.nl verschuilt zich achter DHL... IK VRAAG MIJ DAN OOK STERK AF OF ER WEL FIETSEN WORDEN VERKOCHT??? wel een rekening sturen en geen fiets. Schandalig slechte klantenservice die allen om de beurt met een ander verhaal komen... SLECHT SLECHT SLECHT.

    sabine 10 mei 2021