Winkel

Fietsenplaats

25 reviews
16% positief
Positief
4% neutraal
Neutraal
80% negatief
Negatief
Ontevreden over Fietsenplaats?

Probeer eens de beste keuze Nisbets.


Reviews ( 25 )

  • Danielle
    Zeer slechte service en levering 0 reacties

    Ik had in mei 2019 een fiets besteld die per direct leverbaar en dus op voorraad zou zijn. Eind augustus, na de zomer dus, heb ik een fiets ontvangen. Niet de fiets die ik had besteld want ondanks dat die op de website nog steeds op direct leverbaar stond kreeg ik steeds reactie van fietsenplaats.nl dat de fiets niet leverbaar zou zijn. Vervolgens een vervangend model mogen kiezen, dit per mail doorgegeven en een bevestiging gekregen en uiteindelijk krijg ik alsnog een andere en goedkopere fiets geleverd. Nu na anderhalf jaar en 3x zelf erachter gaan krijg ik eindelijk mijn teveel betaalde bedrag terug. En bij fietsenplaats duidelijk maken dat er niet geleverd is wat je hebt besteld lijkt onmogelijk, ze lezen en luisteren totaal niet naar de consument. Een tip: koop hier NOOIT een fiets want je wordt opgelicht waar je bij staat!

    Danielle 27 november 2020

  • Peter
    4 websites 1 pot nat trap er niet in 2 reacties

    Ze beloven vanalles maar komen niks na.

    Laat je niet foppen door andere website namen, het is een grote onbetrouwbare kliek Turkse ondernemers.

    Deze websites horen allemaal bij elkaar:

    https://www.city-bikes.nl/
    https://www.omafiets-online.nl/
    https://www.superfietsen.nl/
    https://www.fietsenplaats.nl/

    Peter 18 november 2020

  • Amanda Jayne
    Koop geen fiets op fietsenplaats.nl 0 reacties

    BAH BAH BAH !!!
    KOOP HIER AUB NIKS!!
    EN EEN ZEER SLECHT ONKLANTVRIENDELIJKE KLANTENSERVICE JE HEBT ER NIKS AAN !!

    Op vrijdag ochtend een fiets voor mijn zoontje gekocht die zondag jarig was, voor 5u besteld volgende dag geleverd, prima op tijd dus (staat geen sterretje od bij, dus in mijn ogen word het dan de zaterdag geleverd)
    Nee helaas, heel misleidend, alleen op werkdagen leveren ze..
    fiets dus maandag in huis..
    fiets voor zover in elkaar gezet en binnen in ons huis gezet. In de advertentie staat met licht en ringslot.. slot?! Die zit er helemaal niet bij.. licht? Het zijn reflectoren, niks meer.. In de avond horden we een knal, geen idee op dat moment waar het van was. Volgende ochtend wil mijn zoontje op zijn nieuwe fiets naar school fietsen, en ja hoor, band geknapt.. mail gestuurd en met veel moeite zenden ze een nieuwe binnenband, meteen maar even over het slot gehad, daarvan een mail terug gekregen dat die er niet bij hoort. Heb ze maar even een screenshot van hun eigen website gemaild waar het toch echt duidelijk bij zat, maar kreeg ik als antwoord dat ze het nergens zagen staan.............

    Nieuwe binnenband erin.. hè hè, mijn zoontje blij en kan eeeeindelijk op zijn nieuwe fiets naar school! Was een prima ritje, hij vond het heerlijk. Na school haal ik hem weer op, en ja hoor.. band is weer kapot! Fiets bij mijn ouders gezet die bij school wonen.. mail gestuurd dat het weet is gebeurd en ik de fiets terug wil sturen, omdat dit natuurlijk niet hoort, en ik als alleenstaande moeder dit niet elke dag kan hebben natuurlijk!

    Retouren is niet mogelijk kreeg ik als antwoord..
    niet mogelijk? Ik ben binnen mijn 14 dagen herroepingsrecht.. heb geprobeerd zelf een oplossing met het bedrijf te zoekende ( nieuwe binnenband) en het probleem blijft zich voordoen.. ik mocht wel naar de winkel komen.. de winkel? Ik woon 150km van de dichtstbijzijnde winkel af, dat gaat niet dus.. ik wil de fiets gewoon retouneren!

    Dan maar de klantenservice bellen.. verhaal uitgelegd en werderom als troep behandeld. De fiets kan niet terug. Na 10 minuten aan de telefoon kon de fiets terug maar ging en wel 40,- ‘verwerkingskosten?’ Af.. ben je gek?!!
    Even de site kijken.
    “ Vanzelfsprekend mag u een kleine proefrit maken, maar deze mag hoogstens 2 kilometer lang zijn. In alle andere gevallen, rekenen we afschrijvingskosten. ”
    Oké.. mijn zoontje heeft er 1 keer op naar school gefietst. Wat nog geen 2 km is, dus moet het geen probleem zijn! Dit tegen de meneer gezegd aan de telefoon.. ik lees dus letterlijk op wat er op hun site staat.. en de meneer zegt mij “wij nemen geen gebruikte producten retour” “meneer mijn zoontje heeft er nog geen 2 km op gefietst, en dat staat op jullie site dat je er Max 2 km mee mag fietsen of de fiets werkt zoals behoren ed” nou ik heb het hem nog wel 5 keer voorgelezen denk ik, maar meneer bleef elke keer herhalen dat gebruikte producten niet retour kunnen.. opgehangen dus ik want hier kwam ik geen stap verder mee!

    Hulp gevraagd bij mijn advocaat, wat mijn rechten etc zijn..
    je mag de koop ontbinden binnen 14 dagen.
    Ookal is het gebruikt, niet in originele verpakking, niet zoals behoren etc..
    Heb ze nu een mail gestuurd voor een retourformulier, ben benieuwd of ik het ga krijgen en ik mijn volledig bedrag terug ga krijgen.
    Anders maak ik er zeker werk van en word het een gevalletje rechter, want ik sta zeker in mijn recht!

    Kortom, wil je geen gedoe, koop hier aub niks. Want het gaat ze alleen om het geld! Klantvriendelijkheid is ver te zoeken!!!!!

    Verder was de fiets ook nergens in geolied of wat dan ook!

    Amanda Jayne 12 november 2020

  • Jan
    Waardeloos bedrijf 0 reacties

    Fiets gekocht voor onze dochter. De fiets werd incompleet geleverd met beschadigingen. Klantenservice verwijst je door naar filiaal Zaandam waar vervolgens niks aan de beschadigingen gedaan wordt. Banden scheuren, fiets verroest belachelijk snel en diverse onderdelen zitten los. Dochter heeft een ongeluk gehad door een losschietende ketting. Ik ben al maanden bezig om de fiets retour te krijgen en de facturen te stoppen. Dit bedrijf heeft tevens meerdere websites waaronder fietsenplaats.nl en city-bikes.nl!

    Jan 11 november 2020

  • Mick
    KOOP HIER NIET 0 reacties

    KOOP HIER NIET!
    De geleverde fiets was van dusdanig slechte kwaliteit dat er niet op kan worden gefietst. Op de website staan misleidende teksten waardoor je in de veronderstelling bent de geleverde fiets binnen 100 dagen te kunnen retourneren. Daarnaast is de klantenservice erg onvriendelijk en onprofessioneel.

    Oké, de fietsen zijn niet duur, dus topkwaliteit kan je niet verwachten. Maar dat een fiets wordt geleverd met twee lekke binnenbanden en een ketting en versnellingsset die van zulke slechte kwaliteit zijn dat fietsen simpelweg onmogelijk is, gaat wel erg ver.

    Als je vervolgens contact opneemt met de klantenservice omdat de fiets van dergelijke slechte kwaliteit is dat je deze wilt retourneren, kan dit niet omdat de fiets al in elkaar is gezet. Op de website staat heel duidelijk dat iedere fiets (mits er minder dan 2km op gereden is) binnen 100 dagen kan worden geretourneerd. Dit schijnt in zijn geheel niet waar te zijn, en kan dus als misleiding van de consument worden omschreven. Als je je dan in één van de winkels meldt omdat je er met de klantenservice niet uitkomt wordt je gewoon uitgelachen en weggestuurd.

    Inmiddels staat de fiets 1,5 maand ongebruikt (want fietsen is niet mogelijk en retourneren kan niet, ondanks dat dit volgens de website wel zou kunnen) in de schuur(!!) en alles begint al te roesten.

    Oftewel; hier een fiets kopen staat gelijk aan je geld weggooien.

    Mick 26 oktober 2020

  • E van haren
    Perfect 0 reacties

    Binnen 1 dag geleverd.
    Zelf in mekaar zetten en dingen vast zetten.
    Alles precies als beschreven.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.

    Zeer tevreden!

    E van haren 11 augustus 2020

  • Linda
    Het is dat ik 1 ster moet geven... 0 reacties

    Het is dat ik 1 ster moet geven, maar fietsenplaats verdient eigenlijk geen sterren.

    Tot 2 keer toe een beschadigde fiets geleverd gekregen. De 2de keer toch besloten de fiets in elkaar te zetten, aangezien onze dochter de volgende dag jarig was en we deze fiets voor haar verjaardag hadden gekocht. Eenmaal in elkaar (nog best een uitdaging zonder instructie boekje) bleken de spaken niet goed gespannen, hetgeen maakte dat er een slag in het wiel zat.
    Aangezien de fiets al in elkaar zat besloten om de fiets in Zaandam om te ruilen (een enkele rit van 1 uur), bleek de winkel wegens vakantie gesloten tot 1 augustus! Dit stond niet vermeld op de website, zelfs de klantenservice was hier niet van de op de hoogte. (Het is overigens nog steeds niet aangepast op de website.)
    Vele mailtjes en telefoontjes later was de oplossing om naar Rotterdam te gaan om daar de fiets in te leveren en eventueel om te wisselen (wederom een enkele reistijd van 1 uur).
    Wel een compensatie gekregen voor al deze ongemakken, maar naar mijn mening een minimale compensatie.

    Fietsenplaats zal ik niemand aanraden

    De klantenservice is bereikbaar van 10:30u-17:00u i.p.v. 10:00-18:00 zoals vermeld op de website.

    Om positief af te sluiten: ze leveren binnen 1 dag

    Linda 29 juli 2020

  • Michelle
    Wat een slechte fietsen verkoopt deze winkel 0 reacties

    Mijn ervaring is zeer SLECHT met deze winkel en ik zou het ook iedereen AFRADEN!!!!
    Tot 2 keer toe een beschadigde fiets voor mijn dochter gekregen die mijn ouders als verjaardag kado wilden doen.
    Trage antwoorden, geen goede service en geen compensatie voor een fiets die er eigenlijk 2e hands uitziet tot 2 keer toe! Zij doen of dit normaal is en aangezien er geen tijd meer was om ook de 2e fiets terug te sturen moesten wij hem wel zo geven. Maar ontzettend slecht dat dit gebeurd zo. Dus slechte fietsen en een nog veel slechtere service. Ook geen vriendelijk personeel die iets wil oplossen fatsoenlijk.
    Voor ons nooit meer bij deze winkel. Jammer voor hun, aangezien wij een groot gezin zijn en alle kinderen fietsen nodig hebben. Als zij dit bij iedereen doen, zullen zij niet lang meer bestaan. En dat mag ook niet op deze manier. Vind het gewoon oplichting.... en jammer genoeg heb ik de meeste reviews niet eerder gelezen, want het stikt ervan zie ik. Dat gebeurd dus bijna bij iedereen. Belachelijk! Maar ik ga het hogerop zoeken, want zoveel geld betalen voor een beschadigde fiets gaan wij niet pikken.

    Michelle 20 juli 2020

  • Bas
    WAARDELOOS 0 reacties

    Leuke fiets besteld, te groot. Moet u maar zadel lager zetten is het antwoord. Met de fiets naar Zaandam. Andere mee. Speling op achteras,ketting los. Melding gemaakt. Maak maar een filmpje of kom even langs.
    Fietsenmaker heeft hem gerepareerd. Kosten 25,- . Bon indienen. Antwoord. U krijgt max 20,-.
    Wat voor een bedrijf ben je dan.
    Fietsenplaats, lever de spullen goed af en zorg dat u mensen in dienst heeft die wel verstand van fietsen hebben.
    Waardeloze zaak. Slechte service....

    Bas 10 juli 2020

  • Menno
    Afrader 0 reacties

    Ik zie het al, ik ben lang niet de enige die ontevreden is over fietsenplaats . nl Ik wou dat ik wat meer online onderzoek had gedaan voordat ik hier ging bestellen, maar de prijzen waren er zo voordelig dat ik het gewoon heb geprobeerd. Hier heb ik nu spijt van, want ik zit met een fiets waar ik niet op wil fietsen want dat is volgens mij levensgevaarlijk. Ik heb mijn lesje wel geleerd en betaal de volgende keer gewoon weer wat meer geld in een fietsenzaak, maar dan weet ik ten minste wel dat de fiets waar ik op rijd of waar mijn familie op rijdt veilig is.

    Menno 25 juni 2020

  • Henk
    koop hier nooit een fiets 0 reacties

    Wat een waardeloos bedrijf.. De fiets die ik heb besteld is een jaar oud en er is nauwelijks op gereden, vooral omdat hij gewoon niet goed rijdt. Kwaliteit is dramatisch de banden zijn al spontaan ontploft als je er lucht in doet. Niemand wil deze fiets kopen op marktplaats.....dat zegt al genoeg.
    Koop gewoon een tweedehands fiets van een goed merk, daar heb je jaren plezier van

    Henk 17 juni 2020

  • Daan
    Goed kwaliteit 1 reactie

    Goed kwaliteit en beste prijs op internet.

    Snelle levering op Afspraak.

    Daan 11 mei 2020

  • Olaf
    Niet kopen bij fietsenplaats.nl 0 reacties

    Hier niet bestellen! Bedrijf gericht op grote volumes in afname. Dit is echter ook het enige wat fietsenplaats.nl (en city-bikes.nl zelfde bedrijf) doen. Bestellen gaat eenvoudig en door deze bedrijven ben je gelokt door concurrerende prijzen. Als je fiets niet goed is geleverd ben je als klant bij dit bedrijf aan je lot overgelaten. Klantenservice is erg onprofessioneel en ze laten je gerust twee maand wachten zonder oplossing. Wacht nog steeds! U kunt als consument beter bij een (online) erkende dealer bestellen en wat meer betalen voor goede (after) service. Vele slechte recensies op internet bevestigen dit. Trap hier als consument niet in en doet u goed onderzoek voorafgaand aan u online aankoop. Dit kan u bij fietsenplaats. Nl erg veel teleurstelling en frustratie voorkomen!

    Olaf 24 april 2020

  • Arjan
    Waardeloos bedrijf 0 reacties

    Horrible company, DO NOT GIVE THEM YOUR MONEY! Bought a Spirit bike, arrived with a flat (busted) tire and missing plugs. After calling for 10 times over a period of 3 weeks they finally sent another tire which again exploded while putting air it in (definitely not too much air!). Then I bought a good inner tube myself, they did not respond any more.

    Fast forward I have the bike for 1 year and 4 days after 'purchase date' but as you can see I have only used it for some 11 months with this initial hassle. Now there is 1,5 cm of play in the 'cassette' which is used to shift gears. Also bearing balls are falling out, terrible quality! Have called them 8 times over the past 2 weeks and sent 3 emails. Every time you call they make you wait 20-30 minutes and then a very rude person answers the phone, uninterested in your story, constantly interupting and then saying they can't help you because "they don't have access to customer data"... saying you have to put it all over the emails to which they will then reply WHICH THEY NEVER EVER DO! The next day I would call again and you would get another promise "100% you will be called / emailed before 15:00 h"... never ever happens, total lies.

    This is a total scam company run by people who do not give a damn about customer service or just basic friendly human behavior. I ended up taking this bike to my local bicycle repair show which cost 70 euro (after one year of purchasing the bike for 270 euro). The worst thing is that while I was told over the phone by Fietsenplaats that "warranty on parts is one year and since you are 4 days over this period we will not do anything about this", the nice people from this local repair shop told me it's EU regulation that you have 2 (!) years of warranty on parts on all bikes sold in the Netherlands! So it was a total lie. I think the approach of Fietsenplaats is to keep you busy for so long that eventually you give up.. and they have won.

    If anything people, please spent you money elsewhere, I read the reviews too thinking it would be okay and the price is nice and 'how bad can it be'... trust me it's bad you do not want to give these crooks anymore business!

    Arjan 24 april 2020

  • Henri
    Slechte klantenservice 0 reacties

    Begin maart een fiets besteld. Deze werd netjes op tijd geleverd, maar helaas met een defect. Kan gebeuren natuurlijk! Na contact met de klantenservice kreeg ik een mail van Robert. Inmiddels ben ik ongeveer 8 mails verder en worden eerdere beloftes niet door deze firma nagekomen! Elke week hoor je: we zullen het in orde maken. De realiteit is dat je na twee maanden wachten nog steeds geen correcte afhandeling hebt gekregen. Erg jammer en zeer onprofessioneel! Hierdoor voelde ik me genoodzaakt om een review op hun site te zetten. Deze werd na publicatie helaas verwijderd! Blijkbaar liever alleen de positieve ervaringen. Ik zou hier als klant niet proberen om een fiets te bestellen. Mocht er iets niet goed zijn, dan krijgt u bij dit bedrijf absoluut geen gehoor!

    Henri 20 april 2020

  • Tries
    Niet blij 0 reacties

    Ook lekker dan... bestel je op woensdag een fiets met de garantie dat ze géén vertraging hebben en het de volgende dag in huis is. Donderdag niks... stuur je een mailtje wanneer je hem dan kunt verwachten. Krijg je een mail terug dat de fiets is UITVERKOCHT en dat er VIJF weken vertraging op zit door de Coronacrisis!

    @fietsenplaats.nl

    Ten eerste: Als je een bestelling doet en er staat bij dat hij op voorraad is, dan verwacht je dat dat ook zo is.
    En anders de site aanpast! Hij staat nu namelijk nog steeds "op voorraad".

    Ten tweede: Als de fiets is uitverkocht, dan is het wel zo netjes dat je meteen een mailtje stuurt en niet pas antwoordt als de klant er zelf achteraan zit.

    Ten derde: Als je vertraging door de Coronacrisis verwacht, adverteer dan niet met het tegengestelde!!

    Als laatste: Waarom worden er alleen maar opties geboden om een andere fiets uit te zoeken en niet mijn geld terug?

    #nietblij
    #koophierniet

    Tries 17 april 2020

  • C en J
    Klacht niet behandeld 0 reacties

    In april 2019 een fiets gekocht. Gelijk in mei een mankement gemeld (iets verkeerd gelast achter de versnellingen). 25 telefoontjes, letterlijk 78 mailtjes en wat chatgesprekken verder is het nog steeds niet opgelost! Ronduit schandalig, zo ga je niet met klanten om!

    C en J 10 april 2020

  • S. Leuring
    Hier geen fiets kopen 0 reacties

    -De bezorg dag wilde ik wijzigen van dinsdag naar de donderdag, dat was geen probleem. Alleen is wel gebeurd. Zonder briefje in de bus of track en trace nr.
    -De fiets moet je zelf in elkaar zetten, zonder gebruiksaanwijzing. Er staat op de site dat 85 % afgemonteerd wordt geleverd. Dit is niet waar. Het stuur, zadel, koplamp, voorband, trappers en het slot moet zelf gemonteerd worden. Er ontbraken ook schroefjes.
    -De klantenservice gebeld hierover. Je staat 40 mint. in de wacht. Je wordt onbeschoft behandeld door de medewerker van de klantenservice. Nul excuses! En afgewimpeld met ; mijn leidinggevende belt u hier terug hierover. Het is nu 2 weken geleden. Tot op heden geen telefoontje gekregen. Tip ; koop hier geen fiets

    S. Leuring 4 maart 2020

  • Hanneke
    Zeer slechte service bij Fietsenplaats.nl 0 reacties

    5 weken geleden een fiets gekocht. Deze werd afgeleverd, maar met een verkeerd onderdeel. Na vele pogingen per mail en telefoon (waarop we niets horen..of een hele late reactie krijgen) hebben we nu nog steeds een onbruikbare fiets voor mijn dochter.
    Waardeloze service! Ik zou hier nooit meer een fiets bestellen.

    Hanneke 28 februari 2020

  • M
    Fietsenplaats 1 reactie

    2 fietsen besteld. Wil mijn man een proefritje maken, allebei de kettingen stuk.

    M 20 januari 2020


Gerelateerde blogs

Fentisani 15% korting!
Fentisani 15% korting!

Fentisani, gevestigd te Hengelo, beschikt over een showroom van 1.500 vierkante meter. Hier kan je terecht voor een goed ... Lees verder

ACTIEWinkel 6 september 2020

Webshops verkopen Chineese producten
Webshops verkopen Chineese producten

Wanneer je een online aankoop doet, wordt de kans steeds groter dat het product niet uit een Nederlands magazijn komt. Dit ... Lees verder

Winkel 23 mei 2020