Internet Tv

DELTA Fiber

7 reviews
57% positief
Positief
0% neutraal
Neutraal
43% negatief
Negatief
Ontevreden over DELTA Fiber?

Probeer eens de beste keuze Oxxio Alles-in-1.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews ( 7 )

  • Henk
    Delta voldoet niet aan de verwachtingen. 0 reacties

    Op zaterdag monteur geweest voor de aansluiting, geen aansluiting mogelijk omdat Delta op dat moment bezig was met onderhoud. Vele belminuten verder.
    We moesten de volgende dag terugbellen. Dat was zondag, niet bereikbaar, dus naar de maandag, telefonische storing, dinsdag eindelijk aangesloten. Factuur is wel op zaterdag ingegaan.
    Vanaf woensdag niet bereikbaar op vast nummer. Het lag aan ons, de telefoon zou niet goed zijn. Nu drie weken verder, het probleem ligt bij Delta. Er wordt aan gewerkt. Melding gehad dat het nu werkt met het vaste telefoonnummer. Opgeteld 140 belminuten mobiel. Dus extra kosten aan onze kant. Er wordt nog steeds gewerkt aan een oplossing. Conclusie: Delta kan de diensten niet volledig leveren. Wij kopen een compleet pakket, dat slechts gedeeltelijk werkt.
    En de klantenservice blijft van buiten geleerde zinnen herhalen. “Ik begrijp dat het vervelend voor u is” . “ Jammer dat u niet bereikbaar bent enz.”
    Hoe nu verder?

    Henk 12 april 2021

  • Merel
    Ontevreden over delta fiber 0 reacties

    De monteur wilde niet langskomen om het tv kastje en router te installeren. Er kon een telefonische afspraak gemaakt worden, dit dus gedaan. Nooit een belletje gehad! Dit is geen service en ik vind het zo gek want normaal worden nieuwe klanten met de gouden paplepel ingegoten maar hier duidelijk niet. Heb het contract meteen opgezegd want ben alle vertrouwen meteen verloren. Zegt een telefoniste ook nog dat er een foutje is gemaakt maar dat we beide schuldig zijn hieraan.... daaag delta fiber

    Merel 29 maart 2021

  • Nico van Wijk
    Delta glasvezel abonnement 0 reacties

    Iedere dag zie ik als ik de settopbox opstart omroep Zeeland in mijn favorietenlijst, een zender die ik niet heb ingesteld, dan schakeld de settopbox iedere dag uit via stand-by timer, dat uitgeschakeld staat, opnames die ik verwijderd staan de volgende dag weer vrolijk in de lijst opnames en gewiste geplande opnames staan ook weer in de lijst gepland en dan nog steeds die belachelijke zendervolgorde. Het jaar Delta zit er gelukkig bijna op, ondanks het goede zender aanbod tegen een goede prijs is de ergenis aan de primitieve settopbox met bijbehorende storingen reden om terug te gaan naar ziggo, niet storingvrij, maar de settopbox is volledig instelbaar.

    Nico van Wijk 8 maart 2021

  • Rob
    Tevreden klant 0 reacties

    Sinds enkele maanden bij delta aangesloten op het glasvezelnetwerk en een hele verademing. De aansluiting was netjes gemaakt in de meterkast, maar duurde nog paar maand tot we die konden gebruiken.

    De monteur van delta heeft het tv kastje en modem geïnstalleerd en we draaien nu drie maanden storingsvrij. Het mooiste is dat het tv beeld haarscherp is. En het thuiswerken (online les kids + twee thuiswerkers) gaat zonder problemen.

    Verbeterpuntje: het tv kastje heeft tussen het schakelen een seconde zwart beeld, dit kan sneller.

    Rob 20 januari 2021

  • Omar
    Internet en televisie van DElTA Fiber 0 reacties

    Hele goede internet en tv provider is dit en dat alles voor een spotgoedkoop prijsje ook nog eens. Een game verslaafde als ik heeft goed internet nodig en ook internet waar je achteraf geen extra kosten voor krijgt. Ben ik niet aan het gamen of sporten, dan ben ik wel voor de tv te vinden om sport of gave films te kijken. Nu nog eens extra natuurlijk nu we allemaal aan huis gekluisterd zitten. Daarom ben ik alleen maar extra blij met delta fiber. Meerdere vrienden zijn op mijn aanraden al overgestapt en ook zij zijn dolenthousiast hier over, dus ik ben niet de enige.

    Omar 20 december 2020

  • Henry
    Veel geld kwijt aan Delta Fiber 0 reacties

    Ik ben heel veel onnodig geld kwijt geraakt aan het betalen voor een lidmaatschap bij DELTA Fiber. Ondanks dat het werkt voor geen ene malle moer, heeft deze maatschappij er geen enkel probleem mee om een hele dure rekening op de mat te gooien. Last van schuldgevoel hebben zij in elk geval niet.

    Ik heb al veel klachten gestuurd naar de klantenservice van DELTA Fiber, maar elke keer zonder resultaat. Ik heb wel mensen te spreken gekregen, maar ben nooit op die juiste manier geholpen dat het echt effect heeft gehad. Via deze weg probeer ik een groter publiek te bereiken, in de hoop deze maatschappij een kritische blik naar zichzelf te laten werpen. Maar ook om andere mensen te behoeden voor een grote fout.

    Henry 16 december 2020

  • Jeroen
    Delta Fiber internet en tv 0 reacties

    Ik was niet eens bewust op zoek naar een abonnement bij Delta Fiber, als ik eerlijk ben had ik hier zelfs nog nooit van gehoord. Ik kwam op een moment dat ik mijn afschriften bekeek en schrok van de hoge bedragen die wij aan internet en tv en energie en dergelijke kwijt waren. Dat was voor mij de druppel en ik ben op zoek gegaan naar andere en eventueel betere opties voor ons huishouden.

    Op deze manier ben ik uiteindelijk bij Delta Fiber uitgekomen en ben ik overgestapt naar dit concept. Ondanks dat het geen bekend iets is, is het voor ons een uitkomst. Het scheelt ons veel geld en het werkt allemaal erg goed. Wij als klant zijn erg tevreden over deze aanbieder en we kunnen andere mensen ook zeker aanraden.

    Jeroen 19 oktober 2020