Winkel

Coolblue

5 reviews
20% positief
Positief
20% neutraal
Neutraal
60% negatief
Negatief
Ontevreden over Coolblue?

Probeer eens de beste keuze My nametags.


Reviews ( 5 )

  • Helena
    nooit zoveel ellende meegemaakt 0 reacties

    Ik ben nu echt woest!!! Ik heb een wasmachine besteld en die zou vrijdag 11september binnenkomen! Vervolgens heeft CoolBlue diezelfde dag gecanceld vanwege foutje in planning. Toen heb ik zelf een afspraak ingepland voor maandag 14 september. Bij CoolBlue met als resultaat: de hele dag wachten en vervolgens doet de wasmachine het niet!! Ik weer erachteraan en er zou vandaag een omruiling komen. Ik heb verschillende collega’s van jullie gesproken.Komt CoolBlue net langs, blijkt dat ze alleen de wasmachine alleen ophalen!!!🤬🤬🤬🤬 ik heb aan jullie klantenservice gevraagd een 1 op 1 omruiling!!! Dit zou vandaag geregeld worden en dan lees ik dat er a.s. vrijdag een wasmachine geleverd wordt?! Dat was niet de afspraak!!!
    Waar gaat dit mis!? Ik heb nog nooit zoveel ellende meegemaakt door iets online te bestellen bij jullie! Ik EIS een compensatie en gepaste oplossing! Anders ga ik juridische stappen ondernemen!

    Helena 17 september 2020

  • Melv
    Printer gekocht inkt zat overal 0 reacties

    Online een PIXMA G3501 printer besteld. Vrijwel alle printers waren niet beschikbaar, wellicht door Corona dat iedereen thuis werkt tegenwoordig maar goed. Deze printer was een tweede kansje dus je kreeg 30 euro korting op 200 euro. Prima zal je denken. Er stond bij: is geretourneerd maar niets is open geweest etc. Ik kan jullie vertellen dat de vorige eigenaar het leuk vond om het inkt al in de printer te plaatsen (geen cartridges maar daadwerkelijk INKT).

    Bestelling kwam vandaag aan, doos zat onder de inkt en het is er zelfs doorheen gelekt. De printer zat er ook onder en het kwam ook nog eens in mijn tapijt, heerlijk!

    Ik kan het nu niet retourneren want de doos is verminkt. De inkt is op dus printen kan ook niet. Heb 3 uur zitten boenen om al het inkt overal af te krijgen, redelijk gelukt trouwens! Maar zonder inkt kan ik niet printen en had het wel graag willen retourneren.

    Hoe het mogelijk is dat het personeel, die de printer weer hebben ingenomen, hebben gemist dat het inkt al in de printer zat en het toen gingen opsturen via POSTNL, grote imbecielen. Heb nu contact proberen te maken via Facebook, nog niks gehoord, ben erg benieuwd. Hopelijk zijn ze bij de klantenservice iets slimmer. Ik geef voor nu 2 sterren, als de klantenservice ook faalt ga ik het aanpassen naar 1!

    *** UPDATE 3 September 2020 ***
    Contact gehad met Coolbue, eerst stelden ze dat ik de printer terug kon sturen en het geld terug kon krijgen. Heb gezegd dat de doos vol zit met inkt en dit dus geen optie is. Ik vroeg Coolblue om wat inkt op te sturen omdat deze op is. Vonden ze een goede oplossing. Vandaag heb ik mijn nieuwe zwarte inkt ook al in huis!
    Ik ben wel van mening dat ieder bedrijf een fout kan maken (zoals inkt in de printer doen en dan opsturen via PostNL die met pakketjes smijt), maar zoals Coolblue het oplost door voor 15 euro inkt op te sturen, geweldig. Duurde wel even voordat ik contact kreeg via Facebook maar toen het contact eenmaal liep was het allemaal zo opgelost. Toch 5 sterren van mij!

    Melv 2 september 2020

  • Arnoldus
    afschuiven naar de verkopende partij 0 reacties

    Online een bestelling gedaan bij Coolblue van een gigaset A415 .
    Op de website staat dat het toestel nummerherkenning heeft. Dit blijkt niet zo te zijn.(mijn vorige gigaset wel)Tevens blijkt er een Duits toestel geleverd te zijn er zit namelijk een Duitse aansluitkabel bij die niet voor Nederlandse netwerken geschikt is.Staat ook op de doos "voor Duitsnetwerk geschikt".Waarschijnlijk werkt de nummerherkenning niet doordat het toestel voor een Duits netwerk geschikt is,dus een FSK netwerk. Nederland heeft DTMF netwerk.De gebruiksaanwijzing is ook in het Duits.Heb hierover een live chat gevoerd met Coolblue deze verteld me dat ik bij de verkopende partij moet zijn dit terwijl ik het toestel bij Coolblue besteld en betaald heb.
    Kijk dus uit als je hier besteld dat het artikel niet door een ander bedrijf geleverd word. Kortom Coolblue geeft dus aan niets te doen.Wat een service heeft men hier. Mn laatste bestelling dus.Terug sturen naar de verkopende partij heeft ook geen zin gezien de vele slechte recencies van dat bedrijf. Mijn standpunt is ik heb gekocht en betaald bij Coolblue en deze dient deze misleiding op te lossen,deze staat tenslotte ook op de website van Coolblue en dan moeten ze hun fout niet afschuiven naar de verkopende partij.

    Arnoldus 11 juli 2020

  • john
    Garantieverplichting 0 reacties

    In april 2017 een iPhone gekocht. In mei 2018 ging deze op zwart op de eerste dag van de vakantie in Frankrijk. Naar officiële Apple reparateur gereden (totaal 120 km om). Deze stelde binnen een minuut vast dat het moederboard volgens hem gecrasht was en kon daar verder niets mee. Contact opgenomen met Coolblue na thuiskomst en het verhaal verteld. Moest uiteraard de telefoon opsturen en kreeg vervolgens te horen dat de garantie verviel omdat ik had aangegeven dat een (officiële Apple) reparateur er naar had gekeken.
    Kon kiezen of het defecte apparaat retour en de kosten van onderzoek (??) naar ik meen 45,00 euro, vooraf voldoen, of afstand doen van het apparaat. In het laatste geval zou dit geen kosten met zich meebrengen.
    Na verschillende keren van het kastje naar de muur gestuurd te zijn, heel duidelijk aangegeven dat de consument recht heeft op 2 jaar garantie in Nederland. Ook als Apple maar 1 jaar garantie geeft dient Coolblue 2 jaar garantie te geven. Aangegeven dat ik de Franse vestgiging van Apple om een verklaring zou vragen, dat zij in het geheel geen reparatie hadden uitgevoerd. Uiteindelijk na een paar maanden gaf men maar toe de zaak verkeerd beoordeeld te hebben en kreeg ik een ander toestel opgestuurd. Was als nieuw verpakt maar zonder toebehoren en/of bescheiden en ik ging
    er aanvankelijk van uit dat het een nieuw apparaat betrof. Echter bleek al gauw dat de Bluetooth van dit apparaat niet werkte en nog geen 3 maanden later gaf het “nieuwe” apparaat helemaal de geest. De strijd met Coolblue maar opgegeven.
    Kwam het toestel zojuist tegen bij het opruimen van de kast en vindt dat Coolblue deze recensie zonder meer verdient.
    Beste consument: Op Apple producten dient de leverancier ( dus ook Coolblue) 2 jaar garantie te geven.

    john 1 juli 2020

  • Jan
    geen aanbieding 0 reacties

    (Geen) aanbieding Via de website reserveerde ik in mijn winkelmandje een Samsung QE65Q90R televisie, deze was toen in de aanbieding. Op het moment dat mijn salaris werd gestort ging ik bestellen maar er was geen aanbieding meer. Omdat ik de TV wel wilde hebben heb ik wel besteld. De dag van levering keek ik toevallig weer op de de website en zag dat de aanbieding er weer was. Bestelling en levering inclusief communicatie was prima maar dat van de aanbieding is wel teleurstellend.

    Jan 30 juni 2020


Gerelateerde blogs

Fentisani 15% korting!
Fentisani 15% korting!

Fentisani, gevestigd te Hengelo, beschikt over een showroom van 1.500 vierkante meter. Hier kan je terecht voor een goed ... Lees verder

ACTIEWinkel 6 september 2020

Webshops verkopen Chineese producten
Webshops verkopen Chineese producten

Wanneer je een online aankoop doet, wordt de kans steeds groter dat het product niet uit een Nederlands magazijn komt. Dit ... Lees verder

Winkel 23 mei 2020