Telecom

Budget Mobiel

170 reviews
48% positief
Positief
12% neutraal
Neutraal
40% negatief
Negatief

Internetbundel onbeperkt of 7GB per maand, onbeperkt sms'en en bellen in Nederland voor een vast bedrag per maand. Alles is in de prijs inbegrepen waardoor je dus nooit over je bundel heen kunt en voor hoge kosten komt te staan. Budget Mobiel maakt hiervoor gebruik van het telefoonnetwerk van KPN. Budget Mobiel was voorheen bekend als Robin Mobile en valt onder Budget Thuis.

Ontevreden over Budget Mobiel?

Probeer eens de beste keuze Lebara.

Telecomproviders prijzen vergelijken.


Reviews ( 170 )

  • andre
    contact in weekend niet mogeljik 1 reactie

    nog niet eens begonnen met het nieuwe sim kaartje of er zijn al problemen activeren simkaart lukt niet omdat inloggen op budget mobiel niet werkt wachtwoord opnieuw aangevraagd geen enkele reactie. op mail of chat om dit op te lossen wordt niet gereageerd telefonisch contact werkt niet want in het weekend zijn wij niet bereikbaar lekker makkelijk toch kortom waardeloos niet aan beginnen

    andre 2 januari 2021

  • Marjiam Ali
    Geen goed ervaring 1 reactie

    Heel slecht ervaring, internet is echt niet goed ik moet hem steeds aan / uit zetten dan doet het weer! Al 6 maanden abbo en steeds de airpods niet binnen gekregen! Oplichters zijn ze! Ik ga voor het laatste x morgen weer vragen waar ze blijven, als ik steeds geen voldoende antwoord krijg dan ga ik echt een zaak aan beginnen. Ze komen hun beloftes niet na!

    Marjiam Ali 30 december 2020

  • Martijn
    Korting bij Budget Mobiel 1 reactie

    Zoals veel mensen ga ik aan het eind van het jaar altijd mijn abonnementen en verzekeringen bij langs om te kijken of deze nog steeds de beste keus zijn voor mij of dat er betere en meer voordelige keuzes mogelijk zijn.
    Zo kwam ik voor mijn mobiel bij Budget Mobiel uit en ook voor mijn internet / tv en vaste telefoon kwam ik op Budget Alles in 1 uit.
    Wat is nou het mooie, als je deze allbei afsluit, dan heb je al goedkope leveranciers, maar in dit geval krijg je ook nog eens een combi korting van 5 euro per maand. wat je toch weer 60 euro per jaar bespaard.
    Ik heb het gelijk afgesloten en toen heb ik ook die happy ear plugs ontvangen, onwijs handig die dingen.
    Zelf zou ik ze nooit kopen, maar ik moet zeggen dat nu ik ze heb ik wel snap waar iedereen zo lyrisch over is.

    Martijn 28 december 2020

  • For
    Geen Happy plugs ontvangen 1 reactie

    Sinds twee maanden nu budgetmobiel.
    Internet doet het vaker niet dan wel.
    Krijg geen of slecht contact met budgetmobiel klantenservice. Reageren niet op berichten.
    Beloofde Happy plugs (airpods) nog steeds niet ontvangen, krijg steeds als antwoord die worden binnen 6 weken toegestuurd....die zijn al voorbij!

    For 18 december 2020

  • Kevin
    Goedkoopste telefoon keuze 1 reactie

    Budget Mobiel is de goede keus als je echt op zoek bent naar de goedkoopste optie in dat segment.
    Wij zitten hier bij en zijn hier ook echt tevreden over.
    Het is heel goedkoop en het doet het erg goed.
    Ik heb zelf voor de bundel onbeperkt gekozen, voor de zekerheid, want dit is niet eens zo veel duurder en dan weet je in ieder geval zeker dat je nooit over je bundel heen gaat.
    Want een telefoon abonnement is vaak niet eens zo duur, het wordt pas duur zodra je over je bundel heen gaat en dan dubbele kosten krijgt of zelfs nog meer.
    Dus als ik een tip zou kunnen geven aan mensen, dan is het dat ze hier eens naar moeten kijken.
    Volgens mij kan dat altijd wel uit, je bataat vijf euro per maand meer.
    Met onbeperkt betaal je twintig euro oer maand en voor de basis bundel betaal je vijftien euro per maand.
    Dus het is hoe dan ook een goedkoop abonnement welke je ook kiest en in zo’n geval kies ik liever voor zekerheid.
    Mijn nummer kon ik gewoon behouden, dit werd zelfs allemaal voor mij geregeld en hier hoefde ik zelf helemaal niets voor te doen.
    En die ear plugs zijn echt top, nooit gedacht dat ik zoiets veel zou gebruiken maar dat is dus wel het geval.

    Kevin 16 december 2020

  • Loek van Dooren
    Slecht bereik 2 reacties

    Nu, 15-12-2020, een klein maandje bij BudgetMobiel. Nu al spijt omdat ik meer dan regelmatig geen internetverbinding heb. Je kunt de sterkte/kwaliteit van het signaal zien aan de de streepjes rechtsboven (3e icoon van rechts) bij de iPhone. Soms maar maximaal 2 streepjes. Dit was bij Vodofone zelden of nooit aan de orde. Ik ga snel terug naar Vodafone.

    Loek van Dooren 15 december 2020

  • Gerard uit Voorschoten
    Budget Thuis Mobiel en Energie besparen 0 reacties

    Heb veel overstappen gemaakt. Van Energiedirect.nl naar Budget Energie en van Vodafone naar Budget Mobiel. Ik kwam op dit idee omdat mijn energiecontract afliep en ik op een vergelijkingssite zag dat Budget Energie voor mij het voordeligste zou zijn. Heb me hier online voor aangemeld en ben succesvol overgestapt, na 14 dagen was alles al geregeld!

    Toen zag ik op de Budget Thuis website dat ze ook Mobiele telecommunicatie verkopen voor € 15,- per maand. Ik betaalde bij Vodafone het dubbele en had nog minder data ook!? Daarnaast krijg ik nu een combikorting omdat ik meerdere producten afneem van dit bedrijf. Is volgens mij maar 5 euro, was ook overgestapt zonder deze kortingsbonus maar toch fijn. Ik kreeg een simkaart toegestuurd per post en eigenlijk meteen nadat ik de simkaart in mijn iPhone 8 deed, werkte alles meteen.

    Nu denken jullie, waarom geen Budget alles-in-1? Ik vind Ziggo te leuk. Doordat ik nu geen Vodafone meer heb, kost me dit wel wat gratis Ziggo zenders maar ik wil Ziggo Sport met Formule 1 niet missen
    Ik bespaar door bovenstaande overstappen voor Energie: € 240,- en voor telecom € 180,- per jaar. Dat is eerst wel genoeg. Geen grap trouwens! Zeker voor iedereen het aanraden waard om voor jezelf eens te kijken of je nog wel de beste deals hebt.

    Gerard uit Voorschoten 15 december 2020

  • Sjors
    Budget Mobiel buitenland 1 reactie

    Ik had al bijna 2 jaar een abonnement, bijna omdat ik het zojuist heb opgezegd. Regelmatig ga ik de grens over en voorheen werkte dit altijd prima. De laatste maanden moet ik echter steeds eerst naar vliegtuigstand en weer terug om weer verbinding met het Budget abonnement te krijgen.

    Als je dit bij de klantenservice voorlegt krijg je vragen om je instellingen na te kijken of de gebruikte provider handmatig te selecteren (de instellingen van mijn telefoon wijzigen natuurlijk niet spontaan en daar zit niet het probleem, maar dat kun je ze elke keer uitleggen).
    Ik heb 2 sim kaarten in mijn telefoon en als ik van Simyo de data aanzet dan gaat de overgang bij de grens wel zonder problemen.

    De druppel om over te stappen naar een andere aanbieder was dat ik in België van de ene op de andere dag helemaal geen data verbinding meer had. De klantenservice kon niets vinden en toen ik later op de dag terug reedt de grens over naar NL werkte de data weer. Toen was ik er klaar mee en heb ik het abonnement opgezegd.

    Dit bovenstaande is nog buiten alle andere klachten welke je hier ook van andere reviewers voorbij ziet komen:
    -Regelmatig melding excessief internet verbruik (bij een onbeperkt abonnement)
    -Slecht bereik. Ik heb dus 2 providers in mijn Samsung S9. Allebei pretenderen ze gebruik te maken van KPN netwerk. Bij Budget is het bereik echter altijd 1 of 2 strepen minder.
    -Traag internet. Je kiest voor 5mb, maar regelmatig gebeurd er niets met een download, terwijl ik voldoende bereik heb.
    -Bij een probleem weet de klantenservice het ook niet op te lossen

    Mochten de problemen zich oplossen in de toekomst dan zou ik er misschien weer over denken om terug te gaan, maar nu zeker niet.

    Sjors 6 december 2020

  • Plaisier
    Telefonische benadering 2 reacties

    Heb een contract afgesloten naar aanleiding van een telefonische benadering.
    Deden voorkomen alsof ik KPN aan de lijn had.
    Wanneer dat echt zo was dan deed ik geen contractbreuk met KPN.
    Bij binnenkomst van papieren bleek het geen KPN te zijn waardoor ik boete bij KPN moet betalen.
    Gebruik gemaakt van de 14 dagen bedenktijd.
    3 x een mail gestuurd en om een bevestiging gevraagd. Telkens geen reactie.
    Telefonisch niet bereikbaar. Ze verkopen telefonie maar hebben het zelf niet.
    Belachelijker kan niet...

    Plaisier 3 december 2020

  • Rik
    Voordelen van Budget Mobiel 0 reacties

    Je hebt veel voordelen als je overstapt naar Budget Mobiel. Denk bijvoorbeeld aan:

    - lage maandkosten, al vanaf 15 euro per maand (bellen / sms / internet)
    - gratis ear plugs, die je altijd en overal kunt gebruiken
    - 4G netwerk overal
    - optie tot meer samenwerkingen (alles in 1, hebben wij ook)
    - gratis nummerbehoud bij overstappen
    - 24/7 hulp van de klantenservice indien nodig

    Al deze voordelen bij elkaar opgeteld denk ik niet dat je ergens andere beter af bent dan hier.

    Rik 2 december 2020

  • 4Gkiller
    Waardeloos service en internet 4 reacties

    Wat een rare situatie. Tevreden met robinmobile maar niet met budgetmobile. Dit bewijst dat deze twee bedrijven totaal verschillen van elkaar. Niet zoals vele beweren dat er alleen een naamsverandering is. Robinmobile had onbeperkt internet, budgetmobiel niet! Robinmobile had klantenservice, bugetmobiel niet! De chatfunctie werkte bij robinmobile, budgetmobiel zit niemand achter die monitor denk ik. Je kan ze niet bellen. Sinds kort overgestapt naar 4g onbeperkt voor 20 euries, na een paar uur zit je over je bundel heen...onbeperkt schrijven ze Ha Ha!

    4Gkiller 30 november 2020

  • Jens
    Budget mobiel black friday 1 reactie

    Ik ben in het kader van de Black friday ben ik overgestapt naar budget mobiel en hierdoor ben ik maar toen euro per maand kwijt aan mijn abonnement met super goede internet en verder kan ik gewoon onbeperkt bellen en smsjes sturen. Black friday duurt nog maar 1,5 uur maar veel bedrijven doen ook het weekend er nog bij voor de acties die ze hiervoor hebben dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen en sla je slag!

    Jens 27 november 2020

  • Chris
    Budget Mobiel Black Friday actie 0 reacties

    Hallo allen,

    Een kleine tip voor degene die toch een klein beetje twijfelen om over te stappen naar Budget Mobiel.

    Iedereen is het er over eens dat de prijs goed is. Zeker nu je tijdens de Black Friday week de 1e maand gratis krijgt, + gratis happy plugs t.w.v. € 99,- en je hoeft geen aansluitkosten te betalen. De twijfel zit hem vaak in het feit of de internetsnelheid wel hoog genoeg is omdat hier een beperking op zit.

    Door de Black Friday deal betekent het dat je de eerste maand geheel gratis gebruik kunt maken van de Budget Mobiel diensten! Aangezien je Budget Mobiel maandelijks kan opzeggen, is het dus mogelijk om het een maand te testen zonder enige kosten te maken.

    Ikzelf heb het begin deze week aangevraagd en gebruik het sinds gisteren. De internetsnelheid is prima en heb overal 4 of 5 streepjes bereik, ook in huis. Ik kon gelukkig mijn huidige nummer behouden die ik al jaren bezit. Tot dusver ben ik er wel zeker van dat ik het niet ga opzeggen, desondanks fijn dat deze optie er is.

    Chris 27 november 2020

  • Malissa
    Simkaart kapot 0 reacties

    Simkaart was kapot gegaan rond de 20ste nieuwe moeten kopen voor 5 euro het is nu 3 weken later en ja hoor weer rond de 20ste de simkaart kapot je kan ook mailen wat je wilt je krijg alleen een standaard mail met wat je moet doen terwijl ik daar niks mee kan want het simkaartje is stuk vervolgens weer gemaild maar je krijg gewoon geen oplossing uiteindelijk al meer dan 4 dagen zonder internet bellen sms'en nou fijn als je met spoed bereikbaar moet zijn en ik vertik het om weer wen nieuwe simkaart te kopen dan kan ik beter toch maar weer beter een andere provider zoeken?

    Malissa 24 november 2020

  • Lex
    Internetsnelheid twijfelachtig 1 reactie

    Budget adverteert dat er gebruik wordt gemaakt van het 4G netwerk. Dat kan wezen, maar als de snelheid wordt geknepen tot een 5 MB/s maximaal zegt dat natuurlijk niks. Ik heb nu drie abonnementen bij Simpel en één abonnement (onbeperkt) bij Budget.
    Over het algemeen gaat het goed, maar laatst had ik een Teams sessie en kon toen eens testen of die 5 Mb/s voldoende is. Nou niet dus.
    Speedtest resulteerde dan ook in 3.6 Mb/s terwijl bij Simpel de snelheid 64 Mb/s is.
    Als Budget de snelheid zou verdubbelen naar een 10 Mb/s zou het volgens mij al een stuk beter gaan. Voor intensief onbezorgd internetten is dit dus niet de juiste provider.

    Lex 22 november 2020

  • Zach
    Beste provider is Budget mobiel 0 reacties

    Als je je afvraagt wat de beste provider is die je je maar kunt wensen dan is dat in mijn ogen heel gemakkelijk, want dat is Budget mobiel.
    En dat in alle opzichten, je bent op deze manier altijd van alle gemakken voorzien en dat ook nog voor de beste prijs die je je maar kunt wensen.
    Budget mobiel wordt steeds groter en bekender, maar ik hoop toch wel van harte dat ze altijd op deze manier blijven werken en ook deze is prijzen blijven houden.
    Niet dat ze straks grote providers als kpn en Vodafone etcetera gaan nadoen en ook hun prijzen gaan nadoen.
    Zoals ze het nu doen is het perfect, dus laat dat alsjeblieft zo blijven.

    Zach 21 november 2020

  • Roy
    Budget mobiel in Europa 0 reacties

    Ik heb mijn abonnement afgesloten bij Robin mobile Alles onbeperkt in Nederland en Europa voor 35 Euro per maand.

    Helaas werd Robin mobile over genomen door Budget mobile.
    Er werd toen een mailtje rond gestuurd dat er NIKS ging veranderen dat mijn abonnement bleef zo als die was.

    Momenteel is mijn internet per maand beperkt in het buitenland tot 18 GB per maand.
    Ook heb ik momenteel veel slechter bereik.

    Wat zit er niet meer bij:

    - Onbeperkt internet in Europa
    - Goed bereik in Europa.
    - Goede klanten servies

    Wat is wel het zelfde gebleven:

    - Mijn maand bedrag

    Ik heb momenteel dus slecht en beperkt internet.
    Maar wel het zelfde maandbedrag.

    Als dit niet opgelost wordt ga ik en meerdere mensen vertrekken bij deze provider

    Roy 17 november 2020

  • Martijn
    Budget mobiel Sim kaart 0 reacties

    Ik moest even snel een nieuwe Sim kaart hebben voor iets persoonlijks en had geen tijd en zin om er eentje te bestellen op internet en dan vervolgens te moeten wachten wanneer deze een keer in de bus zou komen.
    Ik ben toen naar de Primera gegaan bij ins in het dorp want ik weet dat je daar gewoon losse Sim kaartjes kunt kopen van Budget mobiel en deze kun je dan ook gelijk gebruiken, perfect dus in mijn geval.
    Klinkt waarschijnlijk niet eens als iets bijzonders, maar tegenwoordig gaat alles online dus wat ik jet vertel zie je helaas nog maar vrij weinigs
    Super dus dat dit bij Budget mobiel nog gewoon kan.

    Martijn 16 november 2020

  • Naomi
    Budget mobiel goed abonnement 0 reacties

    Ik zit nu al een tijd bin Budget mobiel en dit vind ik echt een heel erg goed abonnement.
    De kosten hier zijn heel erg laag, wat voor mij heel belangrijk is als alleenstaande moeder.
    Ook vind ik het belangrijk dat ik goede kwaliteit geleverd krijg voor mijn geld en dat is hier absoluut het geval.
    Toch ben ik niet iemand die snel zo’n overstap maakt jaar een nieuw abonnement, maar een vriendin van mij zat hier al een poos bij.
    Zij was hier zo over te spreken dat ze me uiteindelijk heeft overgehaald om me ook hier mij aan te melden.
    Het overstappen zelf was totaal geen moeite, eigenlijk werd alles gewoon voor me gedaan.
    Dus zeker een goed abonnement om kiezen, deze bij Budget Mobiel!

    Naomi 16 november 2020

  • R. Kor.
    Budget mobiel reageert niet 4 reacties

    Begin er niet aan, beter naar Lebara gaan als je een goedkope provider wilt, zijn niet bereikbaar en reageren niet eens op opzegmails (en ook niet op herinneringen op opzegmails).

    Verder ook geen degelijke ervaring met het servicedesk of het voormalige RobinMobile. Erger me altijd door aan al die smileys ook.

    R. Kor. 13 november 2020