Telecom

Budget Mobiel

77 reviews
56% positief
Positief
6% neutraal
Neutraal
38% negatief
Negatief

Internetbundel onbeperkt of 7GB per maand, onbeperkt sms'en en bellen in Nederland voor een vast bedrag per maand. Alles is in de prijs inbegrepen waardoor je dus nooit over je bundel heen kunt en voor hoge kosten komt te staan. Budget Mobiel maakt hiervoor gebruik van het telefoonnetwerk van KPN. Budget Mobiel was voorheen bekend als Robin Mobile en valt onder Budget Thuis.

Ontevreden over Budget Mobiel?

Probeer eens de beste keuze Simyo.

Telecomproviders prijzen vergelijken.


Reviews ( 77 )

  • Annelies
    Wij zijn dik tevreden 0 reacties

    Al heel lang ben ik een tevreden klant. Word altijd netjes te woord gestaan. Sinds een paar jaar krijg ik vele extra’s omdat we ook al jaren klant zijn bij Ziggo. Mijn man die met zijn mobiel overal heeft gezeten is nu ook om.....
    Kortom wij zijn dik tevreden👍🏻👍🏻

    Annelies 22 september 2020

  • N timmer
    Happy plugs niet voor mij 1 reactie

    Om juli vast mijn overstap geregeld van huidige provider naar budget mobile.
    Per oktober ben ik daar dan klant, nu is er een actie ingegaan. Nieuwe klanten krijgen de happy plugs.
    Ben ik opeens geen nieuwe klant volgens hun?
    Mijn contact gaat toch echt pas in op 3 oktober. Volgens budget zie ik dat verkeerd.
    Zegt al heel wat over hun betrouwbaarheid👍

    N timmer 21 september 2020

  • Ricardo
    Budget mobiel oplichters 0 reacties

    BUDGET MOBIEL NOOIT MEER VOOR MIJ mijn geluk is dat ik een maandelijks opzegbaar abbonement heb genomen ze beloven van alles maar je krijgt geen reet zeer slechte klantenservice die niet te bereiken is en de verbinding is ook ruk als je in een betonnen Gebouw bent heb je al geen signaal meer.

    Abbonement afgesloten een paar maanden geleden en bij dat abbonement zou ik een google nest krijgen tot op heden niks ontvangen ook niet nadat ik zeker 5 keer de klanten service op de hoogte heb gesteld het enige wat ik terug krijg is ik zet het door naar de juiste afdeling

    Vervolgens is de verbinding ook zeer slecht bijna nooit een goed signaal als ik ergens binnen ben.

    Zelfde verhaal met het abbonement van mijn vriendin daar zouden we 20€ van terug krijgen ook niks meer van gehoord en ook haar verbinding zeer slecht.

    Kortom in mijn ogen zijn het oplichters
    -50 STERREN

    Ricardo 21 september 2020

  • willem punt
    wachten op simkaart 2 reacties

    hallo ik wacht nog steeds op mijn simkaart met mijn nummer behoud.
    wanneer kan ik mijn simkaart verwachten.
    want ik wacht nu al bijna twee weken op mijn simkaart.

    willem punt 19 september 2020

  • Rene Tholen
    Recensie Budget Mobiel 0 reacties

    Ik gebruik Budget Mobiel nu 2 maanden. Je merkt dat het bedrijf nog niet zo lang in de telecombusiness zit want er gaat veel goed maar helaas ook best wat mis. Om te beginnen zijn de prijzen zeer goed, 15 euro voor 7GB aan internetdata waar je als normale gebruiker eigenlijk nooit doorheen komt, toppie. Voor de mensen die werkelijk de hele dag de telecom op 4G in de handen hebben is er ook een 20 euro optie dat je onbeperkte internetdata kan krijgen. 2 opties, heel fijn want bij andere aanbieders heb je 50 opties en kom je er niet uit, overzichtelijk is goed! Dat is ook de reden dat ik zo snel ben overgestapt want voor mij was het meteen duidelijk welk pakket ik moest hebben. Wat gaat er dan mis? De klantenservice reageert zeer matig kan je wel zeggen, er ging iets mis met de activatie waardoor ik geen internet kon gebruiken en het duurde welgeteld 3 dagen dat het was opgelost en de klantenservice wist eigenlijk niet zo goed wat ze moest doen en kwamen vaak met automatische antwoorden waar ik vrij weinig aan had. In principe normaal bij een nieuw bedrijf maar ja je moet je klanten toch wel goed te woord kunnen staan en kunnen helpen als er iets niet goed gaat. Uiteindelijk bleek de fout bij mijzelf te zitten maar oke, dat ter zijde. :P
    Nu alles goed werkt ben ik zeer tevreden en wil ze dan ook 5 sterren geven bij deze review. Hopelijk lezen ze deze review zelf ook en gaan ze de klantenservice verbeteren, de meeste mensen komen niet eens in contact met de klantenservice omdat het best makkelijk is om het aan te sluiten.

    In het kort
    Gebruik: Goed
    Prijs: Zeer goed
    Klantenservice; Kan beter

    Rene Tholen 16 september 2020

  • Huub
    Budget Mobiel internetsnelheid goed 0 reacties

    Voor iedereen die nog twijfelt aan Budget Mobiel of het wel een goede telecomproviders is, ik kan jullie melden dat het mij zeer goed bevalt. Ik typ deze review op de 4G van Budget op het KPN netwerk en loopt allemaal soepel. Net nog wat filmpjes bekeken op Facebook, streamt allemaal zoals het hoort zonder enige hinder.
    Ik zal wel eerlijk zijn, ik wist niet wat ik er van moest denken, Budget Mobiel was nieuw, komt met een goedkope prijs en een datasnelheidsbeperking van 5.0 mbps. Moest het even goed uitvogelen maar ik had hiervoor dus T-Mobile met 1GB aan data, wanneer ik daar overheen ging dan werd mijn internetsnelheid ook beperkt tot 2.0 mbps en zelfs daar had ik geen enkele hinder van dus ik wist dat het wel goed moest komen. Daarnaast kan je elke maand opzeggen als je dat wilt dus, ten eerste moet het dan wel goed zijn anders zou iedereen binnen de eerste maand zijn biezen pakken maar ten tweede, als het voor jou persoonlijk tegenvalt is opzeggen zo gedaan zonder dat je vastzit aan een contract.
    Hopelijk hebben jullie wat aan mijn review, kan je veel geld schelen om voor deze telecomprovider te kiezen in ieder geval!

    Huub 14 september 2020

  • Mariska
    Overname Robin Mobile door Budget Mobiel 1 reactie

    Ik was een oude klant van Robin Mobile voor een maandbedrag van € 29,95 voor onbeperkt bellen, smsen en internetten. Ik was daar zeer tevreden over. Na de overname door Budget Mobiel dit jaar was eerst alles hetzelfde, dat werd ook per mail bevestigd dat dat zo zou blijven. Daarna werd de downloadsnelheid geleidelijk steeds trager. Uploaden werd nog lastiger. Een filmpje van 5 min posten op Facebook duurde een uur als ik geluk had (vaak lukte het ook niet) en voorheen stond het er zo op. Op hun verzoek heb ik speedtesten gedaan en haalde een downloadsnelheid tussen de 3 en 10 Mbps en een uploadsnelheid tussen de 1,33 en 2,3 Mbps. Na mijn mailwisseling met hen over deze verslechtering is het me meer dan duidelijk geworden dat ze echt niet van plan zijn serieus met deze terechte klacht om te gaan en blijven beweren dat alles hetzelfde is gebleven, terwijl mijn ervaring aantoonbaar en ook gewoon echt anders is. Ik heb een maandelijks opzegbaar abonnement en heb vandaag meteen overgesloten, want in een oeverloos welles nietes en dat ondertussen het geleverde product gewoon echt slecht blijft, daar ga ik mijn energie, geld en tijd niet insteken. Mijn ervaring werd later toen ik op internet ging zoeken ook bevestigd door reacties op bellen.com en Reviews.nl. Meer oude klanten van Robin Mobile klagen over hetzelfde. Ik ben blij dat ik heb overgesloten. Voor mij geen Budget Mobiel meer.

    Mariska 13 september 2020

  • Han
    Heel goedkoop 1 reactie

    Budget Mobiel is echt goedkoop, ik heb nu 7 GB voor 10 euro!! Dat krijg je nergens zo voordelig volgens mij. Tot nu zeer tevreden, netwerk is gewoon KPN namelijk.

    Han 10 september 2020

  • Ron
    simkaart probleem 2 reacties

    heb vandaag overstap gemaakt naar budget mobiel, althans dat was de bedoeling, overstap met nummer behoud zou ca. 20 minuten duren, helaas na 6 uur geen verbinding, diverse mails gestuurd, geen reactie, ingevuld voor terug te bellen, helaas te druk, wilt u de chatfunctie opstarten was de reactie ( via pc ) helaas werkt niet, zou niemand adviseren om een budget mobiel abonnement te nemen

    Ron 10 september 2020

  • Fred
    Budget Mobiel vragen 0 reacties

    Beste Budget Mobiel
    Ik heb vragen. Vragen over hoe het kan dat er “opeens” iets kan veranderd op mijn beeldscherm zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven.
    Vragen over een klanten service die nu uit computers bestaat in plaats van mensen.
    Vragen over een melding op mijn telefoon waardoor ik niet meer kon kijken zonder op een code te duwen waarvan niet helemaal duidelijk was wat dit was.
    Ik mis het contact met iemand die met me meeloopt en me kan helpen met mijn vragen.
    Gewoon een stem. Die eens zo vriendelijke en zeer hulpvaardige stem van 1 van jullie medewerkers.
    Waar kan ik een mens van vlees en bloed spreken, zonder dat ik daarvoor in de trein moet stappen om naar een winkel te gaan?
    Ik hoor graag van u.
    Daar u blijkbaar toegang heeft tot al mijn gegevens weet u mij vast wel persoonlijk te vinden.
    Ik heb er vertrouwen in dat we hier samen wel uit komen.
    Vriendelijke groet,
    Fred Smoor

    Fred 7 september 2020

  • Marco
    Budget mobiel levertijd 0 reacties

    Ik ben overgestapt naar Budget Mobiel gezien de prijs die je daar betaalt en ook had ik online wat beoordelingen vergeleken en daar kwam deze heel goed uit naar voren.
    Een heel klein nadeel hier aan is alleen dat de levertijd / overstaptijd, het is maar net hoe je het wilt noemen, hier een beetje langer duurde dan ik verwacht en/of gehoopt had.
    Maar toen alles eenmaal werkte, werkte het ook gelijk als een tierelier dus toen was ik dat al heel snel weer vergeten.
    Vandaar dat ik vier sterren geef in plaats van vijf, maar verder vind ik echt alles aan Budget Mobiel erg goed!

    Marco 6 september 2020

  • Richelle
    Budget mobiel goed bereik grote aanrader 1 reactie

    Zeer blij met mijn nieuwe telecom abonnement die ik heb genomen bij budget mobiel. Ik heb gekozen voor het onbeperkt pakket omdat ik veel reis en ik dus veel gebruik maak van de 4g internetdata. Binnen no time was alles geregeld en was de overstap van t-mobile geregeld. Heb precies hetzelfde bereik als dat ik eerder had maar dan voor een veel betere prijs, scheelt ongeveer 30% ! Ik lees veel dat de klantenservice slecht bereikbaar is maar ik heb wat mailtjes gestuurd omdat ik graag wilde weten hoelang alles duurde qua aansluiting en dergelijke. Dit ging gewoon goed en snel. Zeker een aanrader als je het mij vraagt om budget mobiel aan te sluiten.

    Richelle 5 september 2020

  • Ed
    Robin Mobile was beter dan Budget Mobiel ... 2 reacties

    naar een andere provider is zo gebeurd. Vandaag (5-9-'20) blijkt mijn telefoon geblokkeerd door Budget Mobiel. Niet betaald. Wel dus! Volgens de bank is het op 28-8 jl. gewoon overgemaakt via automatische incasso. Om 11:30 geprobeerd de klantenservice te bereiken met een terugbel verzoek. Bleken niet aanwezig te zijn volgens de email van hedenmiddag maar toen had ik al een andere provider.
    Storingen en andere problemen zijn vervelend maar daar kan ik mee leven.
    Een administratie die niet op orde is niet.
    Conclusie: Robin Mobile was een wereldprovider. Budget Mobiel niet.

    Ed 5 september 2020

  • Khromachou
    Befor You make abonnement 0 reacties

    Before you make abonnement read this carefully.
    I made abonnement as you see they said it is unlimited (that is not true is limited 40G by Monthly) the data is slow.
    They don't have telephone number se4vice to call in case you have problem. And you they don't answer by mail. Only by chat from PC (no tablet, no phone,,,)

    So i cancel the abonnement which cost me in 1 week 20 euros plus 15 euros connection( 35 euros in week) and now i don't have internet two days till they answer me that i used more 40G so it us over (no data internet till the next month)
    So if you like to have the sane make abonnement with them

    I don't recommend

    Khromachou 1 september 2020

  • Henkiess
    Budget mobiel slechte klantenservice 1 reactie

    Ik ben al 4 jaar klant bij budget mobiel voorheen Robin mobiel.. Toen was het nog goed.. Maar na de overname krijg ik geen antwoord van budget mobiel, kan niet inloggen en zijn onbereikbaar.. Heb ze denk ik wel 20 mails verstuurt maar tot op heden nog steeds geen antwoord... Jammer dan maar een ander provider! Eigenlijk is elke ster teveel maar Robin mobiel was altijd goed, hoop dat het ooit weer terug komt.

    Henkiess 29 augustus 2020

  • Vanja
    Goedkoop telefoonabonnement 0 reacties

    In een wereld waar alles al zo duur is, is het toch heerlijk dat een telefoonabonnement dan niet zo veel hoeft te kosten!
    Bij Budget mobiel ben ik maar 15 euro in de maand kwijt, ik ken geen enkele aanbieder waar het zo goedkoop is of zelfs nog goedkoper.
    Ze zullen er ongetwijfeld zijn hoor, dat geloof ik graag, maar ik kan me dan niet voorstellen dat de ontvangst en dergelijke dan erg goed is.
    Ondanks de goedkope prijs bij budget mobiel, vind ik de ontvangst etc. hier buitengewoon goed.
    Dus alleen maar lof van mijn kant voor Budget Mobiel!

    Vanja 28 augustus 2020

  • Fred
    Prima bedrijf 4 reacties

    Beste BudgetMobiel, ik heb per 26 mei een nieuw abo afgesloten op advies van Marijn van BudgetMobiel ivm het verwijderen van de vaste telefoon. Heb alle handelingen gedaan die nodig waren en de 1e 3 maanden korting is goed verlopen. Deze 3 maanden zijn nu om en zie op de rekening dat er een opnemen pakket in rekening word gebracht die we al hadden en dus 4,99 euro teveel betalen terwijl dit op het nieuwe contract ook staat als gratis combi voordeel. Ik hoop niet dat de administratie niet goed op orde is? Zou dit even kunnen worden gecorrigeerd, want daar is blijkbaar een fout opgetreden in jullie boekhouding. Graag hoor ik van jullie via een bericht of dat ik word gebeld hoe dit zit. Mijn mob. BudgetMobiel nummer is bij jullie bekend. Mvg Fred

    Fred 26 augustus 2020

  • ArieKanarie
    Budget Mobiel Onbeperkt ervaring 1 reactie

    Ik was sinds 29 november 2017 klant van toetertijd Robin Mobile. Ik vond dit de beste provider die er was voor het binnenland en in het speciaal voor het buitenland. In het buitenland had ik geen onbeperkt internet maar ik kon tot op 30 GB gebruiken. Nu Robin Mobile is overgenomen door Budget Mobile zijn er veel dingen veranderd. De prijs is hetzelfde gebleven maar de kwaliteit van het internet is drastisch achteruit gegaan. In het buitenland kon je maar 12GB gebruiken en als je daar overheen ging werd je per direct afgesloten van je mobiele data. Bij Robin Mobile kon je nog wel gebruik maken van je mobiele data maar met een lage internetsnelheid, voldoende om nog een spelletje te spelen, berichtjes te sturen via whatsapp en je snapchat bijhouden.

    Verder is het meer dan vervelend dat de klantenservice niet meer telefonisch bereikbaar is. Je kunt een verzoek sturen of ze jou willen opbellen, maar daar gaat meestal een halve dag overheen. Ook zijn ze in het weekend niet meer bereikbaar.

    Deze zomer heb ik veel problemen gehad met Budget Mobile. Het gaat om de mobiele data in het buitenland. In het buitenland was ik op een gegeven moment door mijn mobiele data heen, ik heb toen bijgekocht en ik kon in de Budget Mobile app niet zien of de bijgekochte 2GB al beschikbaar was.
    Dit viel in het weekend en hierdoor heb ik een paar dagen zonder mobiele data gezeten, terwijl ik er wel voor betaald had.

    Verder ben ik goed geholpen door de klantenservice maar kreeg geen compensatie voor de problemen die ik ervaren heb.

    Ik raad Budget Mobile niet (meer) aan. Ik geef twee sterren omdat anderhalf niet kan.

    ArieKanarie 24 augustus 2020

  • Jansen
    Budget Mobiel overstappen 0 reacties

    Ik ben reeds overgestapt naar Budget Mobiel Sim Only. Dit kan zeer snel via internet, binnen 3 minuten heb je in principe alles geregeld en kan je wachten totdat ze je de simkaart toesturen.
    Als je echt niet kunt wachten kan je ook in een Primera winkel een Budget Mobiel simkaart kopen, je kan hierna online kiezen welk abonnement je wilt (Basis of Onbeperkt). Nu alleen nog de simkaart activeren en je kan meteen beginnen met internetten, sms'en en bellen.
    Persoonlijk had ik geen moeite om op mijn simkaart te wachten en ben te lui om naar de primera te gaan, dus heb paar dagen gewacht totdat de simkaart in mijn postbus zat. Had ook nog gewoon bereik van mijn oude provider dus had verder geen haast.
    Budget Mobiel heeft zelf alles geregeld omtrent het overstappen dus mijn oude abonnement is door hen stop gezet. Ideaal en heb nu voor 15 euro een goedwerkende telecomprovider. Zal binnenkort eens kijken of Budget Energie voor mij uit kan samen met Budget internet en televisie voor de combikorting.

    Jansen 24 augustus 2020

  • Tim
    Budget Mobiel provider review 0 reacties

    Sinds kort een Sim only abonnement genomen van Budget Mobiel (onderdeel van Budget thuis). Ik betaal nu 10 euro per maand. Dit is mede omdat wij thuis energie ontvangen van Budget Energie. Hierdoor krijg je 5 euro combikorting.

    Sim-kaart vorige week ontvangen, in de telefoon gedaan en alles werkt meteen! 4G netwerk, ik mocht mijn huidige nummer behouden die ik jaren geleden van Vodafone heb gekregen. Waarom ik koos voor Budget Mobiel? Eigenlijk voor de korting en het feit dat het maandelijks opzegbaar is. Voor 10 euro per maand heb je immers geen 7GB aan internet data bij een andere telecom provider. Daarnaast, als het tegen valt, kan je het snel genoeg weer opzeggen en naar een andere provider overstappen. Ps. 7GB data is heel veel en daar kom je amper doorheen. Raadt dan ook aan om Budget Mobiel Basis te nemen in plaats van Budget Mobiel onbeperkt, daar krijg je onbeperkt data maar in theorie krijg je dat bij het Basis pakket ook, alleen wordt je snelheid verkleind.

    Tot nu toe zeer blij met Budget Mobiel als mijn mobiele provider dus ik geef ze 5 sterren!

    Tim 24 augustus 2020


Gerelateerde blogs

Budget Mobiel gratis Happy Plugs
Budget Mobiel gratis Happy Plugs

Budget Mobiel heeft per 2 September een nieuwe actie. Bij het afsluiten van een Budget Mobiel abonnement, Onbeperkt of Basis, ... Lees verder

ACTIETelecom 2 september 2020