Internet Tv

Budget Alles-in-1

80 reviews
50% positief
Positief
16% neutraal
Neutraal
34% negatief
Negatief

Budget Alles-in-1 is sinds 2019 aanbieder van internet, tv en bellen via het betrouwbare KPN-netwerk. Tegen een zo laag mogelijke prijs, zorgt Budget Alles-in-1 er voor dat je geen omkijken hebt en dat je gerust thuis gebruik kunt maken van goed internet en tv.

Ontevreden over Budget Alles-in-1?

Probeer eens de beste keuze Online.nl.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews (80)

  • Koster
    Geen korting 0 reacties

    Budget alles in 1 afgesloten met 9 maanden korting (je kon ook kiezen voor een google wifi) op de site een leuke actie tegen gekomen in combo met energie krijg je 5 euro korting per maand. Super actie ik dacht gelijk doen. Wat blijkt de korting gaat pas in na de 9 maanden......

    Ik bellen omdat ik dit niet wilt kan ik hem niet meer aanpassen omdat de bedenktijd voorbij is. Dus ik vraag voor alsnog de google wifi dan heb ik de 5 euro korting. Kan ook niet. Je kunt het contract afkopen. Wat een onmenselijk bedrijf. Totaal niet klantvriendelijk. Alleen maar uit op je geld.

    Op de site staat geen gedoe maar wel dus heel jammer..... Nu 9 maanden wachten en dan stap ik gelijk over

    Koster 11 januari 2021

  • Leo
    Zeer slecht bedrijf 1 reactie

    Mensen trap er niet in .
    Kies gewoon een groot en bekend provider.

    Budget alles in 1 heeft mij hoop geld gekost.
    En heeft nooit goed gewerkt maar wie je ook bel ze sturen je van het kastje naar de muur.
    En ze komen zo genaamd met een voorstel die je nooit krijgt.
    Heb er geen goed woord voor over.
    Alleen dat je het niet moet doen vroeg of laat betaal je de rekening en dit terwijl ik al sinds 2018 klant ben.
    Mijn contract was tv en internet maar ben er nu achter dat ik ook telefoon betaal in de hebben wij niet bellen altijd mobiel.

    Leo 24 december 2020

  • esme
    Budget alles-in-1 opzeggen 0 reacties

    Lang verhaal kort: al 2 maanden probeer ik informatie te krijgen om kosteloos mijn 1 jarig abonnement op te zeggen ivm met de prijsverhoging in juli. Vervolgens wordt ik gebeld met een aanbieding van 9 maanden korting wat systematisch niet eens mogelijk bleek. Er is zonder mijn toestemming een upgrade uitgevoerd naar 53 euro. Die ik binnen bedenktijd heb geannuleerd. Dit is ook bevestigd. Ik zou een retourdoos krijgen , niet gekregen. Vervolgens weer gebeld want ik zag het niet in de mijn app. Nog steeds het nieuwe abonnement bleek actief. Opnieuw een bevestiging gekregen dat het op 48,50 blijft. Nu een week later weer een mail ontvangen met nieuwe factuur kosten €59,- euro. Hoevaak moet het nog misgaan voordat jullie iets goed doen. Ik ga juridische stappen nemen want u kan blijkbaar iets simpels niet uitvoeren zonder fouten. Jullie hoeven me niet weer te bellen met een verontschuldiging en valse beloftes. Ik betaal de rekening niet, omdat jullie je niet aan de afspraken houden..... en owee als jullie nog extra kosten in rekening brengen voor iets waar ik geen toestemming voor heb gegeven. Dat is rechtelijk gezien niet terecht. Ben helemaal klaar met jullie. Slechte service, onbetrouwbare werknemers , en hoge prijzen! Ik ga bij deze weer een klacht indienen hierover en hoop dat jullie eens wat aan die slechte service doen dat mag wel eens voor die prijzen die jullie vragen. Jaren lang klant, altijd netjes op tijd betaald maar dat wordt niet gewaardeerd.

    esme 21 december 2020

  • Fam. Heijnen
    Overgestapt naar Budget Alles-in-1 0 reacties

    Wij zijn overgestapt naar Budget Alles-in-1 omdat ze een leuke aanbieding hebben en de prijzen gunstiger zijn dan bijvoorbeeld KPN en Ziggo. Die rekenen voor dezelfde pakketten ongeveer twintig euro meer terwijl je hetzelfde krijgt. Wij hebben gekozen voor internet, tv en bellen voor € 46,50 per maand vast bedrag. De eerste 9 maanden betalen we € 28,50 omdat ze een goede deal hebben op dit moment. Misschien ooit nog eens kijken of we op energie kunnen overstappen voor de vijf euro combikorting, als de energieprijzen gunstig zijn kan dat wel maar vind vijf euro per maand niet zo'n hoge bijdrage dat ik dit nu meteen al wil doen. Een overstap kost veel tijd en speurwerk namelijk.

    Inhoudelijk zijn we ook tevreden, de monteur was zeer vriendelijk en alles werkte prima toen die weg ging.

    Fam. Heijnen 21 december 2020

  • Teleurgesteld
    Geen internet maar wel alles betalen 1 reactie

    Ik wacht nu al maanden op internet. Elke keer als er een nieuwe datum wordt geprikt, om dit wel te regelen wordt deze zonder contact geannuleerd en weken verplaatst. De reactie die ik elke keer krijg is dat ze er niks aan kunnen doen. Nu heb ik aangegeven dat het abonnement die ik heb afgesloten wil stoppen, aangezien ik al maanden geen gebruik heb kunnen maken van dit abonnement. Ja, dat kan... alleen dan moet ik alles betalen! (voor een abonnement die ik nooit heb gehad!) Wat een ballen tent!

    Nooit meer!

    Teleurgesteld 21 december 2020

  • thomas m
    geen televisie 0 reacties

    sinds vrijdag 11 dec' 2020 om 21hr, heb ik geen tv-ontvangst meer.
    Zij hebben 1 keer een nieuw kastje toegezonden en vervolgens niet in het systeem gezet. Vervolgens heb ik aangegeven dat het nieuwe kastje niet laadt voorbij 85P. Hun oplossing? laten we kastje nr. 3 toezenden! Internet van BAI1 werk wel.

    Mijn controle
    Alle bekabeling werkt en mijn televisie werkt en is 6 maanden oud. Ook is alles goed aangesloten (anders kan ie ook niet laden).BAI1 wijdt alles aan defecte kastjes, verkeerd aangesloten abonnementen of defecte modems, maar internet werkt gewoon. Het bedrijf is constant schuld aan het verschuiven naar mij toe (suggesties: kortsluitng, stroomuitval, defecte bekabeling, tv verwerkt niet) en zoekt oplossing in een 2e modem en toezending 3e tv-ontvanger.

    tv-verzending is het probleem!~Het kan BAI1 helemaal niets schelen. Ik heb een monteur voorgesteld. zij rekenen daarvoor 80 EUR p/u en 35 EUR voorrijdkosten. Dat ga ik niet betalen.

    GA NOOIT IN ZEE MET BAI1.

    thomas m 19 december 2020

  • Hanneke vdW
    onbereikbare klantenservice 0 reacties

    Sinds begin van abonnement valt wifi regelmatig uit en TV kijken wordt ook regelmatig verstoord. Thuis werken/ school volgen is dan ook niet feilloos als je van wifi de hele dag afhankelijk bent. Heb inmiddels begrepen dat Budget wel het netwerk van KPN gebruikt, maar op een veel lager kwaliteitsniveau. Vandaag wederom een probleem met de wifi, doorloop de stappen op website: advies neem contact op met klantenservice. Bij de klantenservice heb ik 2 opties: bellen (helaas niet bereikbaar vandaag want zondag??!!) of mailen maar daar zeggen ze wel bij dat je minimaal 5 (!!!) werkdagen moet wachten op antwoord. Ik was al enorm ontevreden maar dacht dat het misschien aan de router kon liggen, maar nu ben ik echt klaar met ze. Helaas kan ik mijn contract nog niet opzeggen.

    Hanneke vdW 6 december 2020

  • Bryan
    Budget hele goede actie 0 reacties

    Als je nu overstapt naar Budget alles-in-1 dan krijg je negen maanden lang 10 euro cashback, dat is in totaal toch 90 euro. Een hele lekkere korting als je het mij vraagt.
    En ze hebben hier de laagste prijs garantie, dus als je kunt aantonen dat het ergens anders toch goedkoper is dan krijg je dit verschil dubbel terug, heel netjes.
    Ze hebben een speciale overstapservice zodat je dit altijd snel en goed geregeld hebt.
    Dit zijn slechts een aantal voordelen daar je gebruik van mag maken als je overstapt.
    Binnen 24 uur ben je bovendien online, vaak zelfs al eerder en met een 4g abonnement hiervan doet je internet het ook de hele dag.
    Alleen maar goede dingen als je het mij vraagt, maar ik ben hier dan ook heel erg blij mee.
    Hele goede overstap voor ons is het geweest.

    Bryan 5 december 2020

  • Gerwin
    Info over budget alles in 1 0 reacties

    Mensen die net als ik hier bij budget alles in 1 zitten mogen in hun handjes knijpen.
    - Je bent er goedkoper uit
    - Je kunt hier altijd de mooie deals mee pakken.
    - Je hebt meerdere zaken bij dezelfde leverancier geregeld, wat veel tijd en geregel scheelt.
    - er is maar één klantenservice die je hoeft te bellen voor meerdere onderwerpen.

    Nadelen ben ik nog niet tegen gekomen en dat in al heel wat maanden tijd. Vooral het stuk van datje gewoon alles lekker bij een maatschappij geregeld heb dat geeft mij veel rust. Veel minder gedoe om allemaal uit te zoeken iedere keer. En het is echt een stuk voordeliger, voor ons in elk geval wel.

    Gerwin 27 november 2020

  • Barry
    Budget alles in 1 topdeal 0 reacties

    Ik wou echt dat ik dit eerder had geweten! Zo’n maatschappij waar je gewoon alles in één bundel hebt en niet met al die verschillende opties en prijzen van alle aanbieders zit. Daarbij is een alles in één pakket volgens mij altijd veel goedkoper dan wanneer je voor al die dingen apart gaat betalen. Wij zitten vooral om die reden hier en ook om het gemak dat je ervan hebt en ik in het iedereen verder ook aanraden.

    Barry 20 november 2020

  • Yodith
    100 euro tegoed en nog niks ontvangen 0 reacties

    Geachtte Heer/Mvr,

    Klant nummer 2000008790
    Het volgende is gaande:

    heb nu 6 maanden lang gebeld voor t.v om af te sluiten ,dit tot heden wel gebeurt, maar tot grote verbazing zit ik nog op de teveel betaalde maandelijkse abonnement kosten 6 keer 14 euro, en dit is puur op t.v kosten die voor 6 maanden terug al opgezegd is, maar ik tot heden nog steeds rekening krijg om te betalen.

    Als ik dan telefonische of via het klachtenformulier een bericht schrijf, krijgt men geen reactie terug ( in de algemene voorwaarden staat vermeld, dat men moet reageren binnen 5 werkdagen) .
    Ik zit nog steeds op een antwoord te wachten van budget alles in 1, het bedrijf blijft uit met antwoorden.

    Heb al meer dan 5 klachten geschreven en bewijslast toegevoegd, budget weigert het toe te geven.
    Had ook al een mondelinge overeenkomst bereikt met Armando en ook deze blijft ingebrekestelling en komt ook bij deze zijn verplichtingen niet na.
    Mij rest niks anders, als naar de geschillencommissie te gaan en deze kosten op budget alles in een te verhalen.

    Het zijn echte hufters en dieven van andermans portemonnee.
    Ik word gedwongen door budget 44,00 euro deze maand te betalen, terwijl ik nog 100 euro te goed heb.

    Groetjes,
    Yodith
    17-11-2020

    Yodith 17 november 2020

  • Sandra
    Slechte wifi verbinding 1 reactie

    Sinds een aantal maanden valt wifi steeds uit en TV kijken wordt ook regelmatig verstoord. Thuis werken is dan ook niet feilloos als je van wifi de hele dag afhankelijk bent. Heb inmiddels begrepen dat Budget wel het netwerk van KPN gebruikt, maar op een veel lager kwaliteitsniveau. Niet relaxed, ga daarom opzeggen binnenkort.

    Sandra 13 november 2020

  • Frits
    Veel voor weinig bij Budget alles in 1 0 reacties

    Als je op zoek bent naar een alternatief waar je veel waar krijgt voor weinig geld dan moet je naar budget alles in 1 gaan en dan weet ik zeker dat je niet wordt teleurgesteld.
    Bij budget heb je uberhaupt mooie lage prijzen voor de losse onderdelen was mij al opgevallen, daarvoor kwam ik er in eerste instantie ook.
    Totdat mijn oog viel op de alles in 1 deal, waarbij je dus een nog hogere korting krijgt.
    En waar om zou je hier niet voor kiezen, je hebt al die dingen toch nodig in je huis.
    Ik kan niet zonder tv, internet, enz..... en ik denk veel andere nederlanders met mij ook niet.
    Dus een goede en goedkope aanbieding krijg je bij budget.

    Frits 8 november 2020

  • Chris
    Voordelen van alles in 1 pakketten 0 reacties

    Ik ben een groot voorstander van alles in 1 pakketten bij wat dan ook. Hoe meer je samen kunt voegen hoe beter vind ik het. Ook is de WiFi hiervan is altijd ontzettend snel en tevens goedkoop, dus ook weer een voordeel.

    Wanneer je wilt berekenen wat het voor je huishouden kan gaan kosten, hoef je slechts naar de website te gaan en de belangrijke informatie in te vullen. Dan wordt het zo voor je berekend. Er wordt zorgvuldig met de informatie omgegaan en er wordt geen misbruik van gemaakt, dus persoonlijk zie ik er geen erg in.

    Chris 7 november 2020

  • Jurian
    Low budget 1 reactie

    Als je iets zoekt wat low budget is, dan zit je bij budget alles-in-1 goed.
    Dit is zonder te overdrijven echt de beste maatschappij om alles bij af te sluiten naar mijn mening.
    Vaak zie je dit soort namen en wanneer je er dan aan vast zit, blijkt er helaas weinig van waar te zijn, maar dat is hier niet zo.
    Of je nu weinig te besteden hebt en daarom low budget zoekt, of om een andere reden dat maakt niet uit.
    Voor een klein prijsje krijg je hier heel veel voor terug.
    Echt een goede keus dus.

    Jurian 6 november 2020

  • Stap niet over
    van KPN naar Budget Alles-in-1 1 reactie

    Vandaag (30-10) zou mijn Internet TV overgezet worden van KPN naar Budget Alles-in-1. Door gebruik te maken van de overstapservice van Budget zou ik niet zonder internet komen te zitten, helaas…. mijn KPN internet is ermee gestopt en de Budget aansluiting werkt niet.
    Meerdere malen met de klantenservice gebeld, maar zij willen mij gewoon niet helpen. Het enige wat ze kunnen doen is de schuld afschuiven op KPN en een ticket melden om een monteur van KPN in te schakelen, die mogelijk binnen twee werkdagen een onderzoek gaat starten.
    Budget heeft totaal geen begrip voor de situatie, ik werk thuis, heb de hele dag niet kunnen werken en mijn zoon heeft zijn online lessen niet kunnen volgen. Ik heb totaal geen zicht op een spoedige oplossing en ben de wanhoop nabij. Er kan altijd iets fout gaan maar dat je zo behandeld wordt is schandalig.

    Stap niet over 30 oktober 2020

  • Wesley
    Alles in 1 voor internet tv en meer 0 reacties

    Wij waren op zoek naar een nieuwe aanbieder voor onze internet en tv, maar stuitten toen op de actie van Budget alles in 1. Het was dus eigenlijk bij wijze van toeval dat we hier mee in aanraking kwamen. Het kon ook best alleen voor het internet en de televisie, maar dan heb je alleen jezelf er maar mee, dus ik snap niet waarom iemand hier in zo'n geval dan nog voor zou kiezen. Ten eerste is dit veel goedkoper en daarbij is het ook nog eens vele malen handiger omdat je op deze manier een veel duidelijker overzicht hebt van je verschillende uitgaven en je verbruik bij alles.

    Wesley 7 oktober 2020

  • Daniel
    Budget alles in 1 klacht 0 reacties

    Wij hebben een lidmaatschap bij budget alles in 1 afgesloten omdat na onderzoek bleek dat dit voor ons de meest voordelige keuze zou zijn. Prima, dan heb ik de moeite er graag voor over om alles over te sluiten (regelen) en dergelijke.
    Maar helaas ging alles niet in één keer zoals het hoorde te gaan en waar dit precies mis ging is mij nog steeds onduidelijk.
    Ik was vrij gepikeerd hier over en heb meteen contact proberen te zoeken met een aanspreekpunt van budget alles in 1 en dit lukte binnen 5 minuten.
    Wat fijn om een keer niet weet ik het hoe lang in de wacht te staan voordat je wordt geholpen.
    De meneer die aan de andere kant van de lijn was, kon mij goed helpen en heeft het per direct geregeld dat alles alsnog goed werd aangesloten.
    Toen ik eenmaal had opgehangen en het nogmaals ging testen, bleek alles naar behoren te werken.
    Dus dat iets niet goed gaat, tot daar aan toe, maar hoe mensen daar vervolgens mee omgaan is ontzettend belangrijk.
    Deze meneer heeft mij dus heel erg goed geholpen en dan vind ik het daarna ook prima, ik ben nu gewoon blij dat alles werkt en laat het geld van die besparingen dan maar mooi binnen stromen op mijn spaarrekening.

    Daniel 24 september 2020

  • Jack
    Budget alles in 1 voordeliger 0 reacties

    Dit is zoveel voordeliger dan wanneer je allemaal aparte lidmaatschappen afsluit.
    Eerst wilden we enkel voor één ding hier een lidmaatschap afsluiten en toen zijn we door een medewerker op deze alles in één deal gewezen.
    Hier was ik erg dankbaar voor en we hebben er ook meteen gebruik van gemaakt.
    Tot nu toe heeft het ons al veel geld bespaard en in de komende maanden en of jaren hopen we nog meer geld te besparen.

    Jack 20 september 2020

  • alexander.p
    Oneerlijk aanbieder Internet en TV 0 reacties

    In juli 2018 heb ik een 2 jarig contract voor Internet en TV van Budget Alles-in-1 getekend, met ingang van 1 september 2018 t/m 31 augustus 2020. Mijn 2 jarig contract is op 31 augustus 2020 afgelopen maar voor de zekerheid heb ik schriftelijk mijn contract opgezegd en op 20 juli 2020 heb ik van Budget Alles-in-1 een bevestiging per email ontvangen dat mijn contract opgezegd is - zie bijlage.

    Al die tijd binnen 2 jaar heb ik de abonnement kosten netjes betaald via automatische betaling.

    Op 4 september 2020 heeft Budget Alles-in-1 een bedrag van €10,40 van mijn bankrekening afgeschreven voor de periode 1 september 2020 - 1 oktober 2020. Aangezien het feit dat mijn contract in op 31 augustus 2020 afgelopen heb ik dit bedrag terug geboekt.

    Heden beweert Budget Alles-in-1 dat mijn contract is niet opgezegd en voor september 2020 ben ik €10,40 verschuldigd.

    Tussentijd heeft dit bedrijf de facturen aangepast (vervalst) en het bedrag van €10,40 staat als bedrag te betalen voor de maand augustus 2020. Onzin. Oneerlijk en gemeen want voor de maand augustus 2020 heb ik netjes op tijd €34,95 betaald.

    Mijn contract voor Internet en tv is op 31 augustus 2020 definitief afgelopen. (Looptijd 1 september 2018 t/m 31 augustus 2020)
    Ik ben u GEEN kosten meer verschuldigd.

    alexander.p 19 september 2020