Internet Tv

Budget Alles-in-1

70 reviews
47% positief
Positief
16% neutraal
Neutraal
37% negatief
Negatief

Budget Alles-in-1 is sinds 2019 aanbieder van internet, tv en bellen via het betrouwbare KPN-netwerk. Tegen een zo laag mogelijke prijs, zorgt Budget Alles-in-1 er voor dat je geen omkijken hebt en dat je gerust thuis gebruik kunt maken van goed internet en tv.

Ontevreden over Budget Alles-in-1?

Probeer eens de beste keuze Online.nl.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews (70)

  • lerax
    dure 088 nummer klantenservice 1 reactie

    bedrijf is slecht bereikbaar en verwacht dat je ze belt. Maar die 088 nummer is té duur en tikt lekker aan hoge kosten voor beller, is klantonvriendelijk. mijn tip aan deze bedrijf, gebruik een 0800 gratis nummer of een gewone netnummer met goedkopere belkosten. klanten hebben uw hulp nodig wanneer de internet niet werkt.

    lerax 11 juni 2021

  • Tobias
    Installatie van Budget Alles-in-1 was eenvoudig 0 reacties

    De installatie van Budget Alles-in-1 kon ik eenvoudig zelf doen en alles werkte ook gelijk in eerste instantie. Er hoefde gelukkig geen monteur bij te komen. Ik heb het nu zo'n 3 maanden in gebruik en alles werkt nog perfect. Ik snap niet van mijzelf dat ik jaren teveel heb betaald bij een andere provider. Budget Alles-in-1 werkt net zo goed! Ik merk totaal geen verschil. Ik zit er nu aan te denken om Budget Energie of Budget Mobiel te nemen voor de extra combikorting. Ik lees soms negatieve reviews over Budget Alles-in-1, maar dit zijn meestal hele specifieke problemen. Ik denk dat het voor het gros van de mensen gewoon goed werkt. Al kan ik natuurlijk alleen voor mijzelf spreken. Voor mij werkt het in ieder geval perfect en ik zie mij niet meer zo snel overstappen naar een andere provider. Helemaal fijn dat je alles kan combineren voor extra korting.

    Tobias 28 mei 2021

  • S.
    Aansluiting werkt niet 9 dagen wachten op monteur 1 reactie

    Budget Alles-in-1 26-4 internet aangevraagd hier. Netjes de rotzooi thuisgestuurd gekregen. Ze hebben mijn lijn overgenomen van vorige provider en op de dag zelf, 26-05 nadat ik uren bezig ben geweest om het aan te sluiten wat niet lukt. Gebeld en te horen te krijgen dat er in de kast buiten iets niet goed zit. Er moet een monteur komen voor een kastje buiten mijn huis en deze kan pas 3 juni. Dus deze provider is zo schofterig om je van 26-5 tot minstens 3 juni zonder TV/ INTERNET EN TELEFOON TE LATEN ZITTEN. En zeggen ijskoud dat ze niet eerder een monteur beschikbaar hebben. Dit alles is buiten mijn schuld om. Het niet werken van de lijn ligt bij Budget alles in 1 maar ze laten je gewoon zitten!! Schoften dat zijn het.

    S. 27 mei 2021

  • Rianne
    Budget Alles in 1 is goed en stabiel 0 reacties

    Ik heb al 6 maanden Budget Alles in 1. Destijds heb ik voor Budget Alles in 1 gekozen vanwege de prijs. Voorheen had ik Ziggo maar dat vond ik een beetje duur worden. Budget Alles in 1 is gewoon goed. Niks spectaculairs maar het doet wat het moet doen. Snel en stabiel internet en voldoende tv zenders.

    Een monteur heeft alles voor mij geïnstalleerd, dan weet ik zeker dat alles goed is. Ik had het bij Ziggo zelf geprobeerd maar ik kwam er toen niet uit. De monteur was vriendelijk en snel klaar. Later heb ik er wel een extra tv ontvanger bij genomen voor de tv op de slaapkamer, die ik wel zelf geïnstalleerd heb. Dit was verassend eenvoudig.

    Als je ook op zoek bent naar een goedkope internet, tv en telefoon aanbieder, kan ik Budget Alles in 1 zeker aanraden. Je krijgt er zoals bij Ziggo geen extra zenders bij om bijvoorbeeld de Formule 1 te volgen, maar als je daar niet om geeft, is Budget Alles in 1 zeker goed.

    Rianne 25 mei 2021

  • Morel
    Budget alles in 1 zeer slechte service 0 reacties

    Sinds 12 januari 2021 heb ik interactieve tv van budget alles in 1 besteld. Vanaf de eerste dag heb ik problemen met de ontvangst. Voornamelijk vast lopend beeld. Enkele keren per avond gebeurt dit. Vele malen gebeld met uw service desk. Alleen in februari al 66 minuten. Alles geprobeerd. Kabels verwisseld, HDMI kabel verwisseld, nieuwe netwerk adapters geplaatst, tv ontvanger gewisseld etc. etc. . Sinds kort een nieuwe tv aangeschaft. Is er geen probleem met de Tv in de woonkamer dan wel op de slaapkamer. Uw helpdesk heeft er totaal geen verstand van. Waarschijnlijk studenten die telken male de handleiding moeten raadplegen en de klant maar wachten. De TV ontvanger die ik van u ontvangen heb zijn dezelfde waarmee ik begonnen ben in 2011 van de KPN. Een monteur zat bij de deal inbegrepen maar kon niet komen door Corona. Geprobeerd na een paar weken de overeenkomst te verbreken maar ik was te laat ondanks eerdere telefoontjes met klachten. Bellen met uw helpdesk doe ik niet meer. Heeft geen zin. IK BEN DIT GEDOE NU ECHT ZAT. Ik verwacht van u dat u binnen 10 dagen met een oplossing komt , mocht dat niet het geval zijn dan zal ik genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen en de overeenkomst zonder consequentie uwerzijds te beëindigen.

    Vriendelijke groet,
    WJP. Morel

    Morel 24 mei 2021

  • Marion en Henk
    Budget alles thuis hele goede monteur hulp 0 reacties

    Wij zijn erg goed geholpen door een monteur van budget alles thuis. We hadden hiervoor kpn maar zijn naar budget overgestapt voor de betere prijs. Ik zal eerlijk zijn, Budget kwam simpelweg als goedkoopste van een vergelijkingssite dus die hebben we maar gekozen. Nu zijn we een paar maanden verder en kan ik wel zeggen dat het een verbetering is ten aanzien van wat we eerder hadden. Wij zijn de jongste niet meer, dit is ook de reden dat we graag wilden dat alles door een monteur aangesloten zou worden en dat hij pas weg zou gaan als alles zou werken. Dit was ook precies hoe het ging en verder geen enkele klacht gehad dat iets het niet deed. Ik weet niet of een monteur altijd zo goed zijn werk doet zoals bij ons maar dit is zeker een pluim waard. Volgens mij heet de monteur Erik! Ik vroeg nog aan mijn man of hij hem wat fooi had gegeven, was hij helaas vergeten maar dat verdiend die zeker. We hadden dit namelijk niet verwacht omdat budget als goedkoopste uit de vergelijkingssite kwam.

    Marion en Henk 12 mei 2021

  • Marielle
    Budget Alles-in-1 via het betrouwbare KPN-netwerk 0 reacties

    Na wat reviews te hebben gelezen, heb ik besloten om over te stappen op Budget Alles-in-1. Zoals de naam al doet vermoeden zijn de kosten zeer aantrekkelijk te noemen en na het lezen van diverse reviews, had ik er wel een goed gevoel bij. Gelukkig heb ik mijn gevoel gevolgd want ik ben nog niks tegengekomen waar ik ontevreden over ben. Alles werkt naar behoren en dat voor een goede prijs. De installatie heb ik laten doen door een monteur, zodat ik zeker wist dat alles goed was. Ik heb het ooit eerder geprobeerd zelf te doen met Ziggo, maar dit was geen succes, haha. Wat ik ook zeer aantrekkelijk vindt, is de combikorting. Ik zit zeker te overwegen om ook Budget Energie te nemen, ook vind ik het fijn dat alles bij hetzelfde bedrijf zit. Wat ik heb begrepen is dat ze op het KPN-netwerk zitten, dus eigenlijk heb je de kwaliteit van KPN voor een betere prijs. Althans, zo zie ik het, maar ik heb er ook niet heel veel verstand van. M'n wifi is lekker snel en ik heb alle zenders op de tv, wat wil je nog meer? Kortom, ik zal iedereen aanraden om Budget Alles-in-1 te nemen.

    Marielle 12 mei 2021

  • Nicole
    Slechte verbinding en service 3 reacties

    Ik ben er totaal niet tevreden over. Internet valt ongeveer 5 keer per dag wel even weg. Ontzettend irritant met thuiswerken. TV Terug kijken werkt vaak niet omdat er dan geen verbinding met de server kan worden gemaakt, Ik krijg meerdere keren per week foutmeldingen. Absoluut geen aanrader! Ik heb al meerdere keren een nieuw modem ontvangen en de helpdesk opgebeld, maar niets helpt. Dus ik ga overstappen naar een andere provider binnenkort.

    Nicole 8 mei 2021

  • Mireille
    Slechte service 0 reacties

    In februari aangemeld voor hun diensten
    Week later wordt ik gebeld dat hun een storing hebben gehad en mijn aanmelding niet doorgevoerd is. Overstap voor 19 maart kan vervolgens niet geregeld worden. Oude provider wordt niet opgezegd door hun. Er wordt wel een factuur gestuurd voor niet geleverde diensten.
    12 april aansluiting bij hun, bel dat ik geen netwerk aansluiting heb en er wordt telefonisch niet geluisterd. Dinsdag 13 april weer gebeld, monteur komt pas op donderdag 15 april. Monteur op donderdag 15 april mag probleem niet oplossen, dit moet via KPN opgelost worden. Monteur KPN is vrijdag 16 april 10 min bij mij, om vervolgens te zeggen dat hij een aansluiting gemaakt heeft, wat niet zo is. Vrijdag neem ik weer contact met hun op, omdat er door 2 personen wordt aangegeven dat ik nog steeds geen aansluiting heb, ik spreek Farid en hij laat me niet uitpraten en als ik vraag of hij even in mijn dossier wil kijken, hangt Farid de telefoon neer. SCHANDALIG!!!! Ik bel nogmaals terug, leg het probleem uit en de jongen aan de telefoon helpt netjes en geeft aan dat de aansluiting veranderd is en wat ik moet doen. Vrijdagavond precies gedaan wat er volgens de KPN monteur moest gebeuren, maar nee niks. Er komt nog steeds geen internet mijn woning binnen. WEER gebeld met hun en de mevrouw aan de lijn heeft vervolgens een meting uitgevoerd en aangegeven dat ze inderdaad geen internet ziet binnenkomen.
    Zaterdag WEER met hun gebeld, met Louan en vanaf toen was ik helemaal 100% klaar met hun. Wat een onbeschoft persoon is dit. Gelukkig stond ze op luidspreker en heb ik hier bewijs van, maar wat zij allemaal gezegd heeft en vervolgens heeft gelogen toen mijn hulptroepen een uur later terugbelden. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet akkoord ga met een monteur op 30 april, dat ik niet tot die tijd zonder internet &tv ga zitten. Om haar vervolgens tegen mijn hulptroepen te horen zeggen dat ik niet direct een monteur wenste. KORT SAMENGEVAT: AANMELDING GEANNULEERD EN WEER TERUG NAAR ZIGGO

    Mireille 20 april 2021

  • Ricardo
    Prima Provider 0 reacties

    Overgestapt van online.nl
    Dit ging heel soepel. Binnen 30 minuten was ik weer online.
    Zeer scherpe aanbieding 22 euro p/m en na 6 maanden 50 euro
    Internet haalt de maximale snelheid en eindelijk een modem die 2,4 en 5 GHz wifi heeft bij online.nl moet je daar extra voor betalen. De klantenservice is minder goed bereikbaar maar dat is tegenwoordig bij meer providers. Tv zappen gaat ook sneller en geen gekke haperingen in het beeld. Tot nu toe heel tevreden.

    Ricardo 17 april 2021

  • Mireille
    Slechte service FARID 1 reactie

    Bij overstappen fout gegaan, omdat Budget energie een storing had. Gebeld door Budget en zouden dit oplossen, wat uiteindelijk helaas WEER niet goed gegaan is. Uiteindelijk zelf mijn oude provider op moeten zeggen en weer contact met Budget op moeten nemen omdat ze ook nog eens te vroeg factureren. Eindelijk is de overstap daar, blijkt er geen netwerkaansluiting in de woning te zijn. Pas na 4 dagen een monteur gekomen van Budget Energie, die dit niet op kon lossen. Vervolgens vandaag een monteur geweest van KPN die dus niks geinstalleerd heeft, zoals afgesproken. Bel ik vervolgens met de klantenservice, met FARID en die laat me nog niet eens uitpraten. Meerdere malen en zegt FARID letterlijk dat ik niet mag uitpraten, want hij kan/wil vandaag niks meer voor me doen! Ik vraag of hij even in mijn dossiers wil kijken, omdat ik denk dat hij me niet goed begrijpt en hij hangt op!!!!!! WTF is dit voor een service?! Ongelooflijk en ongehoord. Gelukkig erna wel geholpen door een prettige medewerker, maar wel weer 15 minuten geduurd

    Mireille 16 april 2021

  • Buren
    slechte service en slechte internetverbinding 1 reactie

    Sinds een paar maanden bij budget. Dag 1 ging het al mis bij de installatie. Een halve dag geen internet en tv. Laatst weer 2 weken geen internet en tv gehad. Er volgt geen enkele terugkoppeling van budget. Bij het klantcontactcentrum wordt je onfatsoenlijk behandeld aan de telefoon. Regelmatig wordt de telefoon erop gegooid en medewerkers beschuldigen elkaar onderling van het maken van fouten. Zodra mijn contracttermijn verloopt stap ik meteen over!

    Buren 9 april 2021

  • I.v.w.
    Niet oke 0 reacties

    In het halve jaar dat ik nu alles in een heb, is er, vooral met televisie en internet gedoe geweest. Het werkte niet of viel steeds weg. De Klantenservice is vriendelijk maar ze weten en kunnen en doen inhoudelijk bar weinig. Bij n termijnbetaling die even niet uitkomt wirdt er direct gedreigd met 15 euro boete en afsluiting.
    Kortom waardeloos in t algemeen.
    Ik stap dit 1 jaar 100% zeker over naar n ander.

    I.v.w. 7 april 2021

  • Ton de Koning
    Foutcode 27 Budget alles in 1 0 reacties

    Slechte klantenservice, mensen die totaal geen weet hebben van wat er speelt. Uren aan de telefoon, resetten, downloaden, nieuw tv kastje word er opgestuurd maar dat bleek t probleem weer niet te zijn. Foutcode 27. Inloglink op mijn budget werkt ook van geen kanten. Even doorbijten tot het abonnement voorbij is en snel naar een andere provider.

    Ton de Koning 30 maart 2021

  • Timothy W.
    Positief over internet en tv van budget thuis 0 reacties

    Ben wel positief gestemd omtrent de internet en tv aansluiting van budget thuis. Hiervoor zaten wij altijd bij telfort wat ook prima was totdat ze ermee stopten. Toen ging het over naar kpn wat prima was in het begin maar de prijzen werden elk jaar duurder totdat we gewoon dezelfde prijzen hadden als echte kpn klanten die er al jaren gebruik van maakten. Doordat budget thuis gebruik maakt van het kpn netwerk en we nooit klachten hebben ervaren dacht we dat dit voor ons de juiste keuze was en terecht. Nu het een paar weken in gebruik te hebben kan ik vertellen dat alles werkt zoals je verwacht, tv met veel HD zenders en overal in het huis snel internet. Helaas kon er geen monteur langskomen maar alles is met een telefonische hulp goed aangesloten.

    Timothy W. 8 maart 2021

  • K
    Aanmaning is je herinnering 0 reacties

    Ik belde over een factuur die niet betaald is. Dat deze maand niet was betaald was mij niet duidelijk, de betalingen lopen automatisch en dat gaat altijd goed.
    Dat de maand niet betaald is komt mij aan het licht doordat ik in het weekend een email krijg met de aanmaningskosten die de provider in rekening brengt.
    Zij schrijven dat er eerdere mails zijn verzonden. Ik heb dit terug gezocht en ik heb niet eerder bericht ontvangen met herinnering. Ook niet in de junk of spam folders.
    Dat de rekening betaald moet worden is mij volkomen duidelijk, maar ik vind dit geen service. Ik had het chique gevonden als de aanmaningskosten werden weggehaald.

    Hoe het kan dat ik de mails met herinnering niet krijg blijft de hamvraag. Het is het probleem van de klant wordt mij verteld. Heel duidelijk is voor deze klant hoe een samenwerking met budget als provider gaat. Het zit in de naam.

    K 8 maart 2021

  • S. van Kampen
    Budget alles in 1 houd zich niet wettelijke beden 2 reacties

    Ik wilde gebruik maken van de wettelijke bedenktijd. Maar kreeg te horen dat deze al voorbij was. Buget hanteerd een bedenktijd van af de dag dat de apparatuur is geleverd en niet van de tijd dat internet is geactiveerd.
    De kosten die zij in rekening zouden brengen is 500 euro.
    Jammer dat budget zich niet houd aan de wettelijke bedenktijd.
    Deze gaat in op het moment de verbinding in werking en gebruik is e niet vanaf het moment de apparatuur is geleverd.
    De apparaten zoals modems zijn een hulpmiddel om iets te leveren en de verbinding als doel om te leveren.
    Dus om te beoordelen of de levering van internet en televisie goed functioneerde kan pas beoordeeld worden op het moment dat de verbinding actief is.

    Jammer dat Budget alles in 1 zich niet aan de wet houd.

    S. van Kampen 2 maart 2021

  • F. van Leer
    Budget thuis alles-in-1 voordelig 0 reacties

    Oprecht meen ik dat ik blij ben met mijn overstap van KPN naar Budget alles-in-1, die overigens gebruik maakt van de kabels van KPN.. Dus je bent goedkoper uit voor vrijwel hetzelfde product. Binnenkort gaan mijn vrouw en ik ook kijken of we naar Budget Mobiel kunnen voor nog eens 2x 5 euro per maand korting. Ik zeg eerlijk, als je wat voordeliger uit wilt zijn in deze barre tijden, is overstappen naar Budget thuis een goed plan. Het duurde voor ons ongeveer twee weken voordat alles geregeld was want je moet wachten op het pakket, er komt geen monteur door corona, dus je moet alles zelf in elkaar flansen. Dit is wel makkelijker dan je denkt, koste me een klein uurtje. Een monteur belde ons tijdens dit proces maar ik zei al na 5 minuten dat het wel goed kwam. Dus ook een goede service van Budget haar kant.

    F. van Leer 25 februari 2021

  • Marceline
    Geen mail met betalingslink 0 reacties

    In het begin elke maand een mail met betalings link, nu al paar maanden geen mail met betalingslink. Dus denk je misschien komt die nog niet dus, dan krijg je een aanmanings email dat er extra kosten worden gerekend Januari 2021. Niet mijn fout dat ik niet kan betalen voor internet en tv, hadden ze maar de email met betalingslink moeten sturen. In Februari 2021 weer geen mail met betalingslink van ze gehad dus betalen wordt onmogelijk gemaakt wat ze zelf veroorzaken. Ga echt weer geen extra kosten betalen E.15,- voor wat ze zelf veroorzaken. Flut bedrijf, NIET MEE IN ZEE GAAN.

    Marceline 25 februari 2021

  • Wennink
    Betalingen en service 0 reacties

    Bij overgang van XS4ALL naar budgetalles in een vervelende probl. De oversluitdatum werd ruimschoots overschreden met extra betalingen. Door xs4all en budget. 2 organisaties. En bij beeindigen van het contract afrekenen extra kosten.nog 2 jaren later problemen daardoor met de incasso.doordat ze gelijk een boete betaling extra doen. Veel geld. Slechte service. U bent gewaarschuwd.

    Wennink 21 februari 2021