Internet Tv

Budget Alles-in-1

32 reviews
69% positief
Positief
9% neutraal
Neutraal
22% negatief
Negatief

Budget Alles-in-1 is sinds 2019 aanbieder van internet, tv en bellen via het betrouwbare KPN-netwerk. Tegen een zo laag mogelijke prijs, zorgt Budget Alles-in-1 er voor dat je geen omkijken hebt en dat je gerust thuis gebruik kunt maken van goed internet en tv.

Ontevreden over Budget Alles-in-1?

Probeer eens de beste keuze DELTA Fiber.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews ( 32 )

  • Gerwin
    Info over budget alles in 1 0 reacties

    Mensen die net als ik hier bij budget alles in 1 zitten mogen in hun handjes knijpen.
    - Je bent er goedkoper uit
    - Je kunt hier altijd de mooie deals mee pakken.
    - Je hebt meerdere zaken bij dezelfde leverancier geregeld, wat veel tijd en geregel scheelt.
    - er is maar één klantenservice die je hoeft te bellen voor meerdere onderwerpen.

    Nadelen ben ik nog niet tegen gekomen en dat in al heel wat maanden tijd. Vooral het stuk van datje gewoon alles lekker bij een maatschappij geregeld heb dat geeft mij veel rust. Veel minder gedoe om allemaal uit te zoeken iedere keer. En het is echt een stuk voordeliger, voor ons in elk geval wel.

    Gerwin 27 november 2020

  • Barry
    Budget alles in 1 topdeal 0 reacties

    Ik wou echt dat ik dit eerder had geweten! Zo’n maatschappij waar je gewoon alles in één bundel hebt en niet met al die verschillende opties en prijzen van alle aanbieders zit. Daarbij is een alles in één pakket volgens mij altijd veel goedkoper dan wanneer je voor al die dingen apart gaat betalen. Wij zitten vooral om die reden hier en ook om het gemak dat je ervan hebt en ik in het iedereen verder ook aanraden.

    Barry 20 november 2020

  • Yodith
    100 euro tegoed en nog niks ontvangen 0 reacties

    Geachtte Heer/Mvr,

    Klant nummer 2000008790
    Het volgende is gaande:

    heb nu 6 maanden lang gebeld voor t.v om af te sluiten ,dit tot heden wel gebeurt, maar tot grote verbazing zit ik nog op de teveel betaalde maandelijkse abonnement kosten 6 keer 14 euro, en dit is puur op t.v kosten die voor 6 maanden terug al opgezegd is, maar ik tot heden nog steeds rekening krijg om te betalen.

    Als ik dan telefonische of via het klachtenformulier een bericht schrijf, krijgt men geen reactie terug ( in de algemene voorwaarden staat vermeld, dat men moet reageren binnen 5 werkdagen) .
    Ik zit nog steeds op een antwoord te wachten van budget alles in 1, het bedrijf blijft uit met antwoorden.

    Heb al meer dan 5 klachten geschreven en bewijslast toegevoegd, budget weigert het toe te geven.
    Had ook al een mondelinge overeenkomst bereikt met Armando en ook deze blijft ingebrekestelling en komt ook bij deze zijn verplichtingen niet na.
    Mij rest niks anders, als naar de geschillencommissie te gaan en deze kosten op budget alles in een te verhalen.

    Het zijn echte hufters en dieven van andermans portemonnee.
    Ik word gedwongen door budget 44,00 euro deze maand te betalen, terwijl ik nog 100 euro te goed heb.

    Groetjes,
    Yodith
    17-11-2020

    Yodith 17 november 2020

  • Sandra
    Slechte wifi verbinding 1 reactie

    Sinds een aantal maanden valt wifi steeds uit en TV kijken wordt ook regelmatig verstoord. Thuis werken is dan ook niet feilloos als je van wifi de hele dag afhankelijk bent. Heb inmiddels begrepen dat Budget wel het netwerk van KPN gebruikt, maar op een veel lager kwaliteitsniveau. Niet relaxed, ga daarom opzeggen binnenkort.

    Sandra 13 november 2020

  • Frits
    Veel voor weinig bij Budget alles in 1 0 reacties

    Als je op zoek bent naar een alternatief waar je veel waar krijgt voor weinig geld dan moet je naar budget alles in 1 gaan en dan weet ik zeker dat je niet wordt teleurgesteld.
    Bij budget heb je uberhaupt mooie lage prijzen voor de losse onderdelen was mij al opgevallen, daarvoor kwam ik er in eerste instantie ook.
    Totdat mijn oog viel op de alles in 1 deal, waarbij je dus een nog hogere korting krijgt.
    En waar om zou je hier niet voor kiezen, je hebt al die dingen toch nodig in je huis.
    Ik kan niet zonder tv, internet, enz..... en ik denk veel andere nederlanders met mij ook niet.
    Dus een goede en goedkope aanbieding krijg je bij budget.

    Frits 8 november 2020

  • Chris
    Voordelen van alles in 1 pakketten 0 reacties

    Ik ben een groot voorstander van alles in 1 pakketten bij wat dan ook. Hoe meer je samen kunt voegen hoe beter vind ik het. Ook is de WiFi hiervan is altijd ontzettend snel en tevens goedkoop, dus ook weer een voordeel.

    Wanneer je wilt berekenen wat het voor je huishouden kan gaan kosten, hoef je slechts naar de website te gaan en de belangrijke informatie in te vullen. Dan wordt het zo voor je berekend. Er wordt zorgvuldig met de informatie omgegaan en er wordt geen misbruik van gemaakt, dus persoonlijk zie ik er geen erg in.

    Chris 7 november 2020

  • Jurian
    Low budget 0 reacties

    Als je iets zoekt wat low budget is, dan zit je bij budget alles-in-1 goed.
    Dit is zonder te overdrijven echt de beste maatschappij om alles bij af te sluiten naar mijn mening.
    Vaak zie je dit soort namen en wanneer je er dan aan vast zit, blijkt er helaas weinig van waar te zijn, maar dat is hier niet zo.
    Of je nu weinig te besteden hebt en daarom low budget zoekt, of om een andere reden dat maakt niet uit.
    Voor een klein prijsje krijg je hier heel veel voor terug.
    Echt een goede keus dus.

    Jurian 6 november 2020

  • Stap niet over
    van KPN naar Budget Alles-in-1 0 reacties

    Vandaag (30-10) zou mijn Internet TV overgezet worden van KPN naar Budget Alles-in-1. Door gebruik te maken van de overstapservice van Budget zou ik niet zonder internet komen te zitten, helaas…. mijn KPN internet is ermee gestopt en de Budget aansluiting werkt niet.
    Meerdere malen met de klantenservice gebeld, maar zij willen mij gewoon niet helpen. Het enige wat ze kunnen doen is de schuld afschuiven op KPN en een ticket melden om een monteur van KPN in te schakelen, die mogelijk binnen twee werkdagen een onderzoek gaat starten.
    Budget heeft totaal geen begrip voor de situatie, ik werk thuis, heb de hele dag niet kunnen werken en mijn zoon heeft zijn online lessen niet kunnen volgen. Ik heb totaal geen zicht op een spoedige oplossing en ben de wanhoop nabij. Er kan altijd iets fout gaan maar dat je zo behandeld wordt is schandalig.

    Stap niet over 30 oktober 2020

  • Wesley
    Alles in 1 voor internet tv en meer 0 reacties

    Wij waren op zoek naar een nieuwe aanbieder voor onze internet en tv, maar stuitten toen op de actie van Budget alles in 1. Het was dus eigenlijk bij wijze van toeval dat we hier mee in aanraking kwamen. Het kon ook best alleen voor het internet en de televisie, maar dan heb je alleen jezelf er maar mee, dus ik snap niet waarom iemand hier in zo'n geval dan nog voor zou kiezen. Ten eerste is dit veel goedkoper en daarbij is het ook nog eens vele malen handiger omdat je op deze manier een veel duidelijker overzicht hebt van je verschillende uitgaven en je verbruik bij alles.

    Wesley 7 oktober 2020

  • Daniel
    Budget alles in 1 klacht 0 reacties

    Wij hebben een lidmaatschap bij budget alles in 1 afgesloten omdat na onderzoek bleek dat dit voor ons de meest voordelige keuze zou zijn. Prima, dan heb ik de moeite er graag voor over om alles over te sluiten (regelen) en dergelijke.
    Maar helaas ging alles niet in één keer zoals het hoorde te gaan en waar dit precies mis ging is mij nog steeds onduidelijk.
    Ik was vrij gepikeerd hier over en heb meteen contact proberen te zoeken met een aanspreekpunt van budget alles in 1 en dit lukte binnen 5 minuten.
    Wat fijn om een keer niet weet ik het hoe lang in de wacht te staan voordat je wordt geholpen.
    De meneer die aan de andere kant van de lijn was, kon mij goed helpen en heeft het per direct geregeld dat alles alsnog goed werd aangesloten.
    Toen ik eenmaal had opgehangen en het nogmaals ging testen, bleek alles naar behoren te werken.
    Dus dat iets niet goed gaat, tot daar aan toe, maar hoe mensen daar vervolgens mee omgaan is ontzettend belangrijk.
    Deze meneer heeft mij dus heel erg goed geholpen en dan vind ik het daarna ook prima, ik ben nu gewoon blij dat alles werkt en laat het geld van die besparingen dan maar mooi binnen stromen op mijn spaarrekening.

    Daniel 24 september 2020

  • Jack
    Budget alles in 1 voordeliger 0 reacties

    Dit is zoveel voordeliger dan wanneer je allemaal aparte lidmaatschappen afsluit.
    Eerst wilden we enkel voor één ding hier een lidmaatschap afsluiten en toen zijn we door een medewerker op deze alles in één deal gewezen.
    Hier was ik erg dankbaar voor en we hebben er ook meteen gebruik van gemaakt.
    Tot nu toe heeft het ons al veel geld bespaard en in de komende maanden en of jaren hopen we nog meer geld te besparen.

    Jack 20 september 2020

  • alexander.p
    Oneerlijk aanbieder Internet en TV 0 reacties

    In juli 2018 heb ik een 2 jarig contract voor Internet en TV van Budget Alles-in-1 getekend, met ingang van 1 september 2018 t/m 31 augustus 2020. Mijn 2 jarig contract is op 31 augustus 2020 afgelopen maar voor de zekerheid heb ik schriftelijk mijn contract opgezegd en op 20 juli 2020 heb ik van Budget Alles-in-1 een bevestiging per email ontvangen dat mijn contract opgezegd is - zie bijlage.

    Al die tijd binnen 2 jaar heb ik de abonnement kosten netjes betaald via automatische betaling.

    Op 4 september 2020 heeft Budget Alles-in-1 een bedrag van €10,40 van mijn bankrekening afgeschreven voor de periode 1 september 2020 - 1 oktober 2020. Aangezien het feit dat mijn contract in op 31 augustus 2020 afgelopen heb ik dit bedrag terug geboekt.

    Heden beweert Budget Alles-in-1 dat mijn contract is niet opgezegd en voor september 2020 ben ik €10,40 verschuldigd.

    Tussentijd heeft dit bedrijf de facturen aangepast (vervalst) en het bedrag van €10,40 staat als bedrag te betalen voor de maand augustus 2020. Onzin. Oneerlijk en gemeen want voor de maand augustus 2020 heb ik netjes op tijd €34,95 betaald.

    Mijn contract voor Internet en tv is op 31 augustus 2020 definitief afgelopen. (Looptijd 1 september 2018 t/m 31 augustus 2020)
    Ik ben u GEEN kosten meer verschuldigd.

    alexander.p 19 september 2020

  • Oebel
    Budget thuis alles-in-1 overstap 1 reactie

    Ik ben overgestapt van KPN naar Budget thuis alles-in-1 omdat het toch echt wel heel veel geld scheelt. Ongeveer 20 euro per maand kan je besparen door even over te stappen en je krijgt werkelijk waar 99% hetzelfde. Binnen een week was alles geregeld want ze sturen je een pakket op met je router en tv kastje, die kan je zelf simpel installeren want het zijn dezelfde kabels enz als dat je bij KPN gebruikte.

    Oebel 18 september 2020

  • M.
    Slechte klantenservice 2 reacties

    niet professionele klantenservice. als je een probleem hebt, wacht je geen oplossing.
    ik heb aangemeld voor internet en ik kreeg cadeau card daarna hebben mijn aanmelding geannuleerd en ze zij dat er geen internet aansluiting kunnen zetten in mijn huis en ik moest 100 euro betalen voor cadeautje card die ik niet gebruikt.

    M. 9 september 2020

  • Jelmer
    Budget alles in 1 korting 1 reactie

    Als je ervoor kiest om nu de overstap te maken naar budget alles in 1, dan krijg je allereerst een hele dikke korting wat lekker oploopt in de loop der tijd. Daar kun je bij een andere maatschappij niet mee terecht voor deze zelfde prijs.

    Budget alles in 1 speelt het slim door op alle fronten mee te doen en zelf vind ik dit alleen maar fijn. Zo heb ik maar één rekening per maand op de mat liggen en niet 3 verschillende. Daarbij lijkt het bedrag misschien aan de hoge kant maar als je bedenkt dat je het eigenlijk moet delen door drie of meer, dan zul je zien dat dit bedrag reuze mee valt en dat je elders veel meer geld kwijt zult zijn.

    Ik heb nog geen nadelen kunnen ontdekken, maar mocht ik die tegen komen zal ik het melden. Tot nog toe zijn wij ontzettend tevreden over hoe het nu verloopt bij Budget alles in 1.

    Jelmer 6 september 2020

  • Harm Jan
    Budget alles-in-1 overstappen veel goedkoper 1 reactie

    Reeds sinds 1 September overgestapt naar Budget alles-in-1 dus internet, televisie en bellen. Sinds Corona is toegeslagen heb ik helaas mijn baan verloren en moeten we besparen op onze vaste lasten. Naar een consultant geweest die aanraadde om te gaan besparen op dit soort zaken: energie, internet en tv, je mobiele telefoon abonnement enz.
    Kwam een leuke aanbieding tegen dat je een gratis Wifi ding kreeg van enkele honderden euro of 8 keer 10 euro korting als je de overstap maakte naar Budget alles-in-1. We betalen nu rond de 65 euro per maand bij Ziggo medium pakket en wilde echt niet weg omdat alles altijd goed werkte maar tja als je geldproblemen krijgt moet je wat. Ik ga nu bij Budget 32,50 euro betalen voor 20 MB/s internet inclusief interactieve tv van KPN! Easy 32,50 per maand minder lasten, te gek voor woorden eigenlijk maar het kan dus echt. Nu las ik ook dat als ik mijn energieleverancier ook naar budget zet dat ik dan nog meer korting krijg en budget mobiele telecom ook maar heb daar nog een half jaar contract bij een andere telecomprovider dus moet even wachten.

    Nog even inhoudelijk sinds 1 September aangesloten want we hadden wat problemen omdat we Ziggo hadden en dat via een andere aansluiting ging moesten ze een vernieuwde kabel naar ons huis installeren, dit werd gedaan voor de aansluitdatum dus sindsdien werkt het heel goed eigenlijk. Monteur ging pas weg toen alles werkte! 32,50 euro (50%) minder vaste lasten door alleen je internet en tv van aanbieder te wijzigen mensen. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de gratis Google Nest Wifi router en Wifi-punt of 80 euro korting. Ik hoef al die apparaten niet dus 80 euro is voor mij nu veel geld dus doe mij dat maar dan.

    Gr. Harm Jan

    Harm Jan 5 september 2020

  • Coen
    Beoordeling van Budget alles in 1 0 reacties

    Tijdens het coronavirus heb ik, net als veel andere mensen, meer dan genoeg tijd gehad om dingen uit te zoeken waar je normaal niet aan toe komt. En één van de dingen wat ik wilde uitzoeken waren de verschillende abonnementen die wij hebben/hadden en kijken of dit ook beter/goedkoper kon. Ik ben toen naar Budget alles-in-1 gegaan en heb hier een nieuw modem van geïnstalleerd, dit duurde hooguit tien minuten denk ik. En niet veel later had ik alles ook al aan de praat. Deze overstap duurde maar even en kostte me totaal geen moeite, daarbij bespaar ik nu een kleine 25 euro per maand, wat niet niets is natuurlijk. Als je op jaarbasis kijkt zit je op 300 euro, daar kun je veel leuke dingen van doen.

    Ik zocht in principe eigenlijk alleen iets nieuws voor mijn internet, maar uiteindelijk voor deze gekozen omdat dit op alle gebieden een stuk voordeliger was en ik ben erg blij met deze gemaakte keuze.

    Coen 29 augustus 2020

  • Johan
    Tevreden over die dienst..maar 0 reacties

    Ben een tevreden klant..Echter ben ik al een week bezig om een duidelijk antwoord van jullie te krijgen over het opsturen van een modem wat jullie zijn vergeten te leveren bij de boxen, er werd mij verzekerd dat hij vandaag geleverd werd, maar omdat ik geen track en tracé kreeg dacht ik , ga maar even bellen , de mevrouw die ik aan de telefoon kreeg wist van niks en vroeg mij even te wachten na 10 minuten het muziekje aangehoord te hebben , heb ik maar opgehangen. Zal mij benieuwen!

    Johan 28 augustus 2020

  • kelly
    helemaal goed 0 reacties

    Aangezien ik vaak negatieve reacties zie staan, lijkt het mij wel redelijk om ook een positieve reactie achter te laten hier! Ik ben 2 weken bij een andere provider bezig geweest met het aanvragen van internet en tv, dat was een grote ellende. Toen toch de gok gewaagd om over te stappen naar budget alles in 1. Heb dit zelf online aangevraagd, en keurig op de hoogte gesteld via de mail. Tip: als je wil bellen, bel dan gelijk vroeg in de ochtend. Werd gelijk opgenomen. Bij overige vragen heb ik de facebook chat gebruikt, en kreeg binnen 2 uur telkens antwoord op mijn vragen. Op de datum van activatie direct internet en ook tv. Het aansluiten stelde niks voor, ik kan dan ook zeggen dat ik een zeer tevreden klant ben van budget alles in 1

    kelly 27 augustus 2020

  • Benny
    Budget alles in 1 levertijd 0 reacties

    Wij zijn overgestapt naad budget alles in 1 omdat dit ons heel erg veel geld zou besparen, dus die keus was vrij eenvoudig en snel gemaakt.

    Eenmaal aangevraagd vond ik de levertijd wel redelijk aan de lange kant, dat was wel jammer. Dus wanneer je hier naar overstapt, is dat wel even iets om rekening mee te houden anders zit je met de gebakken peren.
    Wij hadden hier dus geen rekening mee gehouden en voor ons werd het behoorlijk krap. Erg jammer en wel een minpunt aan deze provider. Hopelijk maken de nota’s die een stuk minder duur zijn het wel weer goed.

    Benny 7 augustus 2020


Gerelateerde blogs

Oxxio netwerkacties najaar 2020!
Oxxio netwerkacties najaar 2020!

Vanaf vandaag, dinsdag 13 Oktober, brengt Oxxio op verschillende internet en tv pakketten mooie kortingacties! De eerste ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 14 oktober 2020

Online.nl - Dat kan voordeliger
Online.nl - Dat kan voordeliger

Online.nl heeft een sterke prijsverlaging doorgevoerd. Op Alles-in-1 pakketten (DSL & KPN Glasvezel) wordt nu maar liefst ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 2 september 2020

Budget Alles-in-1 + Google Nest
Budget Alles-in-1 + Google Nest

Budget Alles-in-1 heeft per 1 September een nieuwe actie! Klanten die zowel internet als tv bestellen, ontvangen een Google ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 1 september 2020

Ziggo Mediabox Next
Ziggo Mediabox Next

Het is zo ver, Ziggo rolt de nieuwe en zeer verbeterde Mediabox uit, genaamd Next. Iedereen die een tv bundel heeft van Ziggo ... Lees verder

Internet Tv 2 september 2019