Internet Tv

Budget Alles-in-1

86 reviews
50% positief
Positief
16% neutraal
Neutraal
34% negatief
Negatief

Budget Alles-in-1 is sinds 2019 aanbieder van internet, tv en bellen via het betrouwbare KPN-netwerk. Tegen een zo laag mogelijke prijs, zorgt Budget Alles-in-1 er voor dat je geen omkijken hebt en dat je gerust thuis gebruik kunt maken van goed internet en tv.

Ontevreden over Budget Alles-in-1?

Probeer eens de beste keuze Online.nl.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews (86)

  • Jamal jager
    Slechte service en geen ideal meer 1 reactie

    Ik vind dit in een zeer slechte service door veranderingen op hun site kun je niet zelf meer de openstaande facturen betalen via de site wat eerst wel kon via een ideal link je bent verplicht om te wachten op een aanmaning in de mail terwijl er geen bericht is uitgegaan van een verandering op de site allemaal heel erg verwarrend ik heb gevraagd (of ze door omdat ik dus dacht dat t al was betaald door dat de iDEAL link niet meer te zien was op de site) de incassokosten kunnen weglaten door de verandering op de site maar zelfs dat is niet mogelijk ze laten je gewoon betalen al ben je al jaren een klant van ze in vind het heel erg onbeschoft hoe ze met hun klanten omgaan in kan het contract ook nie beëindigen of ik moet het hele jaar doorbetalen tot de einddatum t is gewoon echt geldtrekkerij de pluspunten zijn dat t internet aardig snel gaat maar service ho maar

    Jamal jager 18 september 2021

  • Bram van der plank
    Zeer ontevreden 0 reacties

    Vorige maand abbonement afgesloten bij Budget, hierbij telefonisch contact gehad omdat via de website het niet mogelijk was om Overstapservice in te schakelen. Dit hebben we toen telefonisch geregeld en zou alles na betaling in gang worden gezet. Nadat wij betaald hebben, hebben wij paar weken gewacht. Geen nieuws, geen modum helemaal niks ontvangen. Tot dat ons abbonement werd afgesloten bij de vorige provider, opnieuw weer telefonisch contact gehad. Hierbij werd ons verteld dat de betaling niet was voldaan. Terwijl het daadwerkelijk bijna een maand daarvoor dus wel was afgeschreven. Schijnbaar kon dat niet met een Apple apparaat wat daarvoor nooit verteld was.

    Dus daar zaten we zonder tv en internet. Weer bellen kregen we te horen dat we zeker 3 weken moesten wachten op modum en installateur.

    Hierbij hebben we direct de bestelling geannulleert en verwachten we onze aanbetaling terug.
    Wij hebben een andere provider gevonden en daar het verhaal uitgelegd en na de aanbetaling word uiterlijk binnen 2 weken internet en tv bij ons geinstalleert met spoed.
    We voelde ons eindelijk weer serieus genomen door de klantenservice van de nieuwe provider.
    De mensen bij de klantenservice van Budget geven zeer slechte service en behandelen de klant daarbij ook slecht. Zo spijt van dat we hier een abbonement wilde afsluiten.

    Absoluut dus geen aanrader!

    Bram van der plank 7 september 2021

  • jeroen
    fijn bedrijf dat Budget Online 0 reacties

    gisteren het installatiepakket ontvangen en helaas zat er een fout in het modem waardoor hij het niet deed. vandaag een nieuw modem ontvangen en deze doet het prima.
    een week voor aanvraag al aangesloten terwijl ik pas betaal vanaf volgende week.
    erg blij met het pakket. van de 100 Mbit ontvang ik 93 Mbit.
    installatie is echt een fluitje van een cent.
    met het werkende modem was ik in 10 min al online ^_^

    budget online ga zo door!

    jeroen 26 augustus 2021

  • Fred
    Budget alles in 1 geen klachten 0 reacties

    Paar weken terug overgestapt naar Budget alles in 1 dus dacht ik plaats even een review over hoe het is gegaan. De overstap bleek gemakkelijk te zijn omdat we al jarenlang bij KPN hebben gezeten, die werken met dezelfde aansluiting. Kwam ik pas achter toen een monteur dit voor ons in de meterkast had aangesloten. De reden dat we weg zijn gegaan bij KPN waren de hoge kosten. Maandelijks kan je zo even een paar tientjes besparen als je naar een dochterbedrijf van KPN (Budget) gaat. Hier kwam ik ook pas later achter trouwens, ik ging simpelweg af op de laagste prijzen en wij kwamen hier op uit. De eerste factuur is reeds betaald en zoals gezegd, het is een stuk goedkoper dan wat we hadden en dat was het doel. De tv werkt goed en het internet WiFi bereik is ook goed in huis dus geen klachten.

    Nog wel leuk om te vertellen want mijn vrouw Lidia zei tegen me: moeten we dit wel doen Fred? Scheelt wel wat geld maar het werkt nu toch goed allemaal? Ik zei tegen haar dat alle bekabeling sowieso verouderd was omdat we al jarenlang bij KPN zaten. Er moest sowieso een monteur komen want we hadden soms haperingen bij de tv enzovoort. Dan kan je net zo goed een andere provider nemen die dan een gratis monteur stuurt en het is nog goedkoper ook op maandbasis.

    In het kort:
    Budget heeft er een tevreden klant bij.
    Overstappen van Energieleverancier en mobiel komt misschien in de toekomst nog wel. Moet eerst mijn vrouw weer zo ver krijgen.

    Fred 6 augustus 2021

  • Harold
    Goedkoop internet van Budget 0 reacties

    Ik heb Budget alles in 1 genomen vanwege de prijs. Ik zocht goedkoop maar wel snel internet. Na wat vergelijken kwam ik bij Budget uit. Toevallig had ik al Budget Energie en hierdoor kreeg ik extra korting op mijn alles in 1 abonnement. Internet heb ik gewoon zelf aangesloten, dat was best simpel en geen enkel probleem. Alles werkte wel gelijk en het internet is lekker snel. Nu merk ik wel dat ik echt teveel heb betaald bij mijn vorige provider. Het kan dus ook een stuk goedkoper !! TV is ook prima, alleen maak ik daar nauwelijks gebruik van. Ik kijk toch meer YT en Netflix. Ik kan je wel aanbevelen om ook voor Budget te kiezen. Ze zijn de goedkoopste en je krijgt echt goed internet. Nooit problemen mee. Ik had het wel alleen gedaan als je ook Budget Energie hebt, maar daar ben ik ook tevreden mee. Dus als je geld wil besparen gewoon voor Budget kiezen.

    Harold 2 augustus 2021

  • Nick
    Wat een super slechte service 1 reactie

    Ik was opzoek naar goedkoop internet en kwam bij deze bende van ellende uit. 07-06 internet aangevraagd met opleverdatum 01-07. Op 08-06 kreeg ik al een mail dat ze het abonnementsgeld voor de maand juli op al 10 juni zouden afschrijven. Hier waren die bloedhonden dus erg snel mee maar internet leveren en afspraken nakomen ho maar. Op 24-06 kreeg ik de spullen binnen en een brief dat het internet af beschikbaar is. Fijn een week eerder dacht ik. Alles aangesloten en geen internet. Di 29-06 gebeld en de fout lag bij hun er zou een monteur langskomen. Er werd een proef afspraak op 13-07 gemaakt maar ik zou nog teruggebeld worden voor een definitieve vroegere afspraak want ja 13 juli is veel te lang wachten voor een verbinding die op 01-07 zou moeten werken. Wo 30-06 niks gehoord. Do 01-07 zelf paar keer gebeld maar bedrijf niet bereikbaar. Vrij 02-07 niks gehoord. Za 03-07 zelf weer gebeld en iemand te pakken gekregen. Een corkie die amper Nederlands sprak en eigenlijk niks kon dus ik moest na weekend weer terugbellen. Wtf ben je dan open in het weekend?? Ma 05-07 gebeld en na een half uur eindelijk een stomme trut aan de lijn, verhaal weer uitgelegd en ze zet me in de wacht om iets na te vragen BAM verbinding verbroken en ik word ook niet terug gebeld. Ik bel weer terug, weer 30 minuten wachten en toen weer iemand aan de lijn en wa denkte. Zelfde verhaal, verbinding verbreekt terwijl ik in de wacht sta. Ondertussen zijn we al 1,5 uur verder en ik weet nog niks en mijn hartslag schiet door het dak heen. Weer gebeld, heel het verhaal weer uitgelegd inclusief de bullshit van die dag. Ze snapte het helemaal en ik zou 100% de volgende dag terug gebeld worden voor een afspraak met een monteur te maken. Di 06-07 werd ik inderdaad teruggebeld maar nu was het te laat om de afspraak van di 13-07 naar voren te halen. 13-07 kan ik zelf niet dus de vroegste afspraak voor een monteur was 22-07. Nog ff zitten twijfelen of ik heel de teringzooi terug zou sturen en ergens anders internet aan zou vragen maar dan zou ik toch pas ook weer rond die tijd internet hebben dus ik heb het maar laten gaan. 22-07 monteur gekomen en internet werkte (had ik zelf ook wel kunnen doen als ze me die instructie hadden gegeven). Nu zijn we een week verder 30-07 en krijg ik een mail dat er bij de eerst volgende incasso 79 euro extra afgeschreven word voor de monteur. WTF Ik hoor niks over de 3 weken die ik voor niks heb betaald, al die uren die ik er voor aan de telefoon heb gehangen en de niet nagekomen afspraken maar nu krijg ik ineens bericht dat ik 79 euro af moet gaan rekenen voor een monteur die niks zou kosten. Ik net gelijk gebeld en gevraagd naar de mail. Ja meneer sorry ik kan die mail nog niet in ons systeem terug zien of ik later terug wil bellen. IK HEB DIE MAIL HIER VOOR MN NEUS STAAN HOEZO KAN JIJ DIE NIET IN JOU SYSTEEM ZIEN????? Ja sorry meneer ik kan hem echt niet zien kunt u morgen terugbellen. Ik zeg op zaterdag bel ik niet naar jullie daar heb ik eerder al van geleerd. Nog ff verteld van die 3 weken die ik voor niks heb betaald en daar zou zogenaamd werk van gemaakt worden maar dat moet ik ook nog maar eens zien. En nu ken ik komende maandag weer terug bellen om te zorgen dat die idioten niet 79 euro te veel van mijn rekening af gaan schrijven. Iedere keer maar moeten bellen en ik 15/20/30 minuten in de wacht staan voor hun fouten. Uren aan de lijn gehangen afgelopen maand en het houd gewoon niet op.

    Nick 30 juli 2021

  • Arie
    Budget Alles-in-1 was een goede keuze 0 reacties

    Lang getwijfeld welke internet en tv aanbieder ik zou nemen, maar uiteindelijk gekozen voor Budget Alles-in-1. Ze prijs heeft mij over de streep getrokken. Ik heb veel reviews en ervaringen gelezen, deze waren een nogal verdeeld. Nu snap ik ook dat je over het algemeen geen goede review schrijft als je een tevreden klant bent, dus om wat tegenwicht te bieden, doe ik dat nu wel.

    Ik bestempel Budget Alles-in-1 gewoon als goed. Niets meer, maar ook niets minder. De installatie ging zonder problemen en was vrij eenvoudig en zodra alles werkt, werkt het ook gewoon naar behoren. Internet is snel genoeg en tv is ook prima. Ik kon voor een dure internet en tv aanbieder kiezen, maar dit is gewoon goed genoeg voor mij. Liever een paar tientjes besparen, dan een dure internet en tv aanbieder. Ik heb geen contact gehad met de klantenservice, dus daar heb ik ook geen oordeel over. Als internet en tv ook niet het belangrijkste in je leven is, maar wel gewoon goed internet en tv wilt voor een zeer scherpte prijs, kan ik Budget Alles-in-1 zeker aanraden.

    Arie 9 juli 2021

  • Jan
    Slechtste service ooit van Budget alles in 1 0 reacties

    Ik ben sinds 28 juni overgestapt naar Budget alles in 1. Op de overstapdag (met de overstapservice van Budget) zat ik meteen 's ochtends zonder internet en TV. De service bij overstappen is dus niet geruisloos maar je bent zomaar een dagdeel (of 2) zonder internet. Na de installatie door de monteur (die alleen het strik noodzakelijk doet, niet bijv. de extra bestelde TV-modem aansluiten) leek de TCV het te doen en moest alleen zelf de update nog downloaden. Toen de monteur was vertrokken bleek de WIFI niet aan te sluiten. Er was wel contact met het modem maar niet met internet. Ik kon de monteur onderweg nog bereiken en die gaf als diagnose, na een paar testen die ik moest doen, dat de glasvezelmodule defect was. Hij had al het vermoeden dat de verkeerde voeding er bij zat. Ik had dus geen internet en de TV bleek het ook niet meer te doen. De monteur was niet van plan terug te komen. Ik moest de klantenservice maar bellen en vragen de module z.s.m. op te sturen.
    Met dit advies belde ik de klantenservice. Die wilden echter niet zo maar sturen, ook niet op mijn verzoek met de monteur overleggen. Ik moest maar foto's maken van het geïnstalleerde modem en module en dat mailen naar hen. Aan het feit dat ik zonder internet toch moeilijk kon mailen had de klantenservice even niet gedacht. Toch moesten en zouden ze die foto's hebben want dat was essentieel voor het beoordelen wat er moest worden gedaan om het op te lossen. Ik moest maar bij de buren gaan mailen of op de telefoon van mijn werkgever een account aanmaken zodat ik daarmee kon mailen. Daarna zouden ze de foto's zo spoedig mogelijk beoordelen en mij bellen om de zaak op te lossen. Begin van diezelfde middag stuurde ik de foto's en je raad het waarschijnlijk; de dag erna was er nog niet gebeld. Ik heb ten einde raad (ik kon niet werken thuis en de sportuitzendingen wilde ik toch graag zien) mijn zoon gevraagd om me te komen helpen. Die is technisch geschoold. Gelukkig wilde hij de ongeveer 100 km rijden om te proberen een oplossing te vinden. Het bleek een defecte voeding van de galvezelmodule. In mijn schuur bleek een oplader van een zaklamp het juiste voltage en ampère te hebben alleen paste het stekkertje niet goed. Met wat opspannen bleef hij toch zitten en kon ik dus vooruit. Ik heb toen ook een klachtformulier ingevuld. Ze beloven daarop uiterlijk na 5 dagen te reageren. Ook dat gebeurde niet.
    Na 10 dagen kreeg ik telefoon van dezelfde medewerker die ik die 28e aan de lijn kreeg.
    Hij meende dat alles naar behoren werkte want men kon zien dat de aansluiting actief was. Ik vertelde dat dit niet niet dankzij hem kwam maar ondanks hem en dat mijn zoon een noodoplossing had gemaakt. de echte reparatie moest van Budget komen. Hij ging nu de foto's pas bekijken die dus al 10 dagen gelden per se gestuurd moesten worden. De medewerker ging navragen of hij een voeding kon opsturen. Hij kwam terug met het verhaal dat ze die voeding niet los hadden. De complete glasvezelunit met voeding dan maar vervangen was hen te gortig. Ik moest maar zelf een voeding opzoeken en aanschaffen via internet en dan mocht ik de kosten declareren. Ik vroeg waarom ze dat zelf niet regelen? Daarop kwam een vaag antwoord dat zij dat niet kunnen???? Ik liet weten dat ik met Budget alles in 1 een contract heb getekend voor oversluitservice, installatie van een door hen geleverde glasvezelmodem door een monteur en dat ik dus ook wil dat zij dit vlekkeloos werkend leveren. Op dit moment is er een inferieure voeding geleverd dus verwacht ik de reparatie en oplossing van Budget alles in 1, daar betaal ik voor (vooraf!!!). De medewerker meende echter dat als ik zelf geen voeding wilde kopen het dan voor hem ophoud. Ook een monteur sturen om het op te lossen wilde hij niet. De klant wordt dus verantwoordelijk gemaakt voor de reparatie c.q. vervangen van een defect onderdeel van hun hardware.
    Budget alles in 1 is dus een goedkopere aanbieder maar maalt niet om de klant. De klantendienst (kan het helaas geen klantenservice noemen) poeiert je af met een voor hen goedkoopste oplossing, ook al lost het niets op.
    Een klacht indienen heeft geen zin want daar wordt door dezelfde dienst op geacteerd. Dus geen enkele interne toetsing of de klantenservice wel naar behoren werkt. Ik raadt iedereen af om dezelfde fout te maken door voor Budget alles in 1 te kiezen. betaal maar iets meer, het scheelt enorm veel frustratie en je krijgt iets wat wel werkt zoals het behoort.
    Ik ga nog overleggen met de rechtsbijstand wat ik kan doen tegen deze praktijken.

    Jan 7 juli 2021

  • Hans
    Goede installatieservice 0 reacties

    Ik ben sinds kort overgestapt naar Budget Alles in 1 vanwege de lage kosten. Ik ben wat prijzen gaan vergelijken en Budget kwam er als voordeligste uit.

    De installatie durfde ik niet zelf te doen. Dit heb ik eerder geprobeerd bij een andere provider en dat lukte ook voor geen meter. Om alles goed te hebben, heb ik besloten om er een installateur bij te laten komen. Ook dat ik goede wifi dekking in huis heb, wat vroeger nog wel eens een probleem was. Ik heb glasvezel dus er kwam gratis een installateur langs. Ik weet niet of dit gratis is als je geen glasvezel hebt. De man was vriendelijk en binnen een uurtje was alles geregeld. Alles werkt perfect en voor m'n eigen gevoel is dit ook beter. Ik ben blij dat ik een installateur langs heb laten komen. Natuurlijk moet je er tijd voor maken en dat is nooit fijn, maar het resultaat is ook beter.

    Ik ben heel tevreden met Budget Alles in 1. TV kijken werkt perfect en internet/wifi idem dito. Dit allemaal tegen een zeer scherpe prijs.

    Hans 2 juli 2021

  • sjors
    Budget alles in 1 maakt belofte niet waar 0 reacties

    Heb nu 2 weken een aansluiting van Budget en zou dezelfde kwaliteit en mogelijkheden als bij mijn vorige provider hebben. Dit blijkt helaas niet het geval, van de 118 Mbps down en 37 up, komt er nu tussen de 0,33 Mbps tot 43 Mbps down en 0,00 tot 7 Mbps up door. Daarbij valt de verbinding om de paar minuten weg. Bij de tv bevriest het beeld regelmatig en Netflix staat het grootste deel van de tijd te bufferen. Telefoon werkt helemaal niet. De modem resetten haalt niets uit en zodra je inlogt op de modem blijkt het een oude van telfort te zijn. Als je dan uiteindelijk de klantenservice belt, sta je de hele tijd in de wacht moet je elke keer je verhaal opnieuw vertellen omdat het lijkt of de medewerker geen idee heeft waar je het over hebt en heeft niet geleerd naar de klant te luisteren maar alleen de vooraf ingestudeerde zinnetjes af te draaien. Van de nu 14 dagen aansluiting 8 dagen merkbaar internet. Als je nog moet kiezen ga dan deze provider voorbij, betaal liever iets meer voor een professionelere provider en minder frustratie. Op dit moment kan ik deze review al niet versturen omdat het internet te langzaam is

    sjors 1 juli 2021

  • Jorg
    Goede klantenservice van Budget 0 reacties

    Ik wou graag overstappen naar een goedkopere alles in 1 provider en Budget Alles in 1 leek mij een goede kandidaat. Paar keer gebeld naar Budget met de vraag hoe het werkt met de overstap, installatie en dergelijke. Ik werd vriendelijk te woord gestaan ze stelden mij gerust dat het allemaal goed zou komen. Toch maar de overstap gemaakt naar Budget Alles in 1 en ik heb er geen spijt van. Ik bespaar nu veel meer geld in de maand en ik merk eigenlijk geen verschil met mijn vorige en tevens duurdere provider. TV is vrijwel hetzelfde en internet is top. Ik snap niet waarom ik dit niet eerder heb gedaan. Ik heb wel een afspraak gemaakt met een installateur want ik ben totaal niet technisch en het was zo geregeld. Budget Alles in 1 is gewoon top.

    Jorg 26 juni 2021

  • J. Smits
    Goed netwerk bij Budget alles-in-1 1 reactie

    Onze telefoonverbinding was altijd prut en ook onze internetsnelheid was nou niet bepaald iets om over op te scheppen.
    Tijd voor verandering dus en tijd om over te stappen.
    Mijn broer is een half jaar geleden hier naartoe overgestapt en is hier nog steeds laaiend enthousiast over, waardoor de keus voor mij vrij eenvoudig was en ik dus ook hier naartoe ben over gestapt.
    Dat ging allemaal heel snel en ook gemakkelijk, dus zeker een aanrader.
    Daarbij betaal ik nu ook nog eens minder en ik heb het bellen geprobeerd, we vallen nooit meer weg.
    Ook het internet is vele malen sneller dan dat het ooit geweest is, voor zover dus alleen nog maar vooruitgang waar we heel blij mee zijn.

    J. Smits 23 juni 2021

  • P. de Vries
    Alles in 1 van budget 0 reacties

    Pas geleden overgestapt naar budget alles in 1 en ik heb er tot nu toe weinig op aan te merken. Lang getwijfeld om alles in 1 van budget af te sluiten omdat ik her en der wat negatieve ervaringen las en het is geen naam van formaat zoals ziggo en kpn.
    De overstap was snel geregeld en verliep zonder problemen. Ook nog even contact gehad met de klantenservice en ik werd snel en goed geholpen. Internet van budget werk goed en snel. Televisie is ook gewoon goed zoals ik het gewend ben. Niks te klagen dus.
    Ik las dat je nog extra voordeel kunt krijgen als je ook budget mobiel hebt maar dit heb ik niet. Nog wel iets wat ik overweeg omdat ik ook gewoon tevreden ben over budget alles in 1. Alleen zit ik helaas nog aan een contract vast bij een andere provider. Wanneer ik mag verlengen ga ik budget mobiel nemen denk ik.

    P. de Vries 20 juni 2021

  • Gerardus Johannes De Leeuw
    Hopeloze bende bij budget allesin1 3 reacties

    Vanaf 1 Januari zat ik te wachten tot die idioten van ziggo eens wat kwamen aansluiten maar ho maar, dus die heb ik eind de rotzooi van hun retour gezonden.
    Ik dacht aan buget een betere provider te hebben maar dat is een nog veel zieleger bende daar zeg, ik wachte vanaf 1 maart tot er eens een idioot wat komt prutsen maar nee hoor 1 Juni heb ik geschreven dat die idioten wat mij betreft kunnen opzouten, nu sturen hersensloze fossielen toch weer een aansluitingspakketje op terwijl het nog niet eens kerst is en daar ik daar niet op heb gevraagd heb ik het maar direct retour gezonden naar die slaapzakken.

    Gerardus Johannes De Leeuw 19 juni 2021

  • Koen
    Budget alles in een voordelen 0 reacties

    De hoofdreden voor mij om over te stappen was de het snelle internet met behulp van glasvezel. Doordat we nu allemaal thuis werken en de kinderen gedeeltelijk thuis onderwijs volgen, zitten we regelmatig met zijn allen tegelijk op het internet. Hierdoor werd dit ontzettend traag! Nu met glasvezel internet hebben we super snel internet en maakt het niet uit met hoeveel personen we er op zitten, het blijft even snel. Wat ik heel belangrijk vind, want zonder goed internet is het lastig om mijn werk goed te kunnen doen.

    En verder is het een verademing om alles in één bundel te hebben en niet meer al die verschillende rekeningen en ook als er nu iets is, hoef ik maar naar een klantenservice te bellen en ik kan er met al mijn vragen terecht. Dit soort innovaties zijn absoluut aan mij besteed. Wat ik wel vervelend vind zijn al die zoektermen op de website vindt als je iets wilt vragen aan de klantenservice. Ik zit er niet op te wachten om over een x aantal dagen een mail terug te krijgen over mijn vraag, ik wil gewoon een telefoonnummer vinden die ik kan bellen en dat ik dan gelijk een persoon aan de telefoon krijg die mij kan helpen en het het liefst ook gelijk kan oplossen.

    Koen 19 juni 2021

  • Joeri
    Budget Alles in 1 met gratis Google Nest WiFi 0 reacties

    Ik woon sinds kort op mijzelf en om zoveel mogelijk kosten te besparen heb ik Budget Alles in 1 afgesloten. Deze kwam namelijk als goedkoopste naar voren. Ik kon kiezen voor de eerste 6 maanden korting of een gratis Google Nest WiFi. Dit kwam voor mij goed uit, want ik was al op zoek naar iets soortgelijks. De installatie heb ik door mijn zwager laten doen. Hij heeft hier veel ervaring mee en binnen mum van tijd werkte alles. Ik moet zeggen dat het mij goed bevalt, tot nu toe geen problemen ondervonden. Internet en TV werken gewoon zoals het zou moeten. De internetsnelheid is goed en ik heb voldoende tv-zenders. Meer kan ik er niet van maken. Ik ben gewoon blij met Budget Alles in 1 en ik heb achteraf nergens spijt van.

    Joeri 17 juni 2021

  • lerax
    dure 088 nummer klantenservice 1 reactie

    bedrijf is slecht bereikbaar en verwacht dat je ze belt. Maar die 088 nummer is té duur en tikt lekker aan hoge kosten voor beller, is klantonvriendelijk. mijn tip aan deze bedrijf, gebruik een 0800 gratis nummer of een gewone netnummer met goedkopere belkosten. klanten hebben uw hulp nodig wanneer de internet niet werkt.

    lerax 11 juni 2021

  • Tobias
    Installatie van Budget Alles-in-1 was eenvoudig 0 reacties

    De installatie van Budget Alles-in-1 kon ik eenvoudig zelf doen en alles werkte ook gelijk in eerste instantie. Er hoefde gelukkig geen monteur bij te komen. Ik heb het nu zo'n 3 maanden in gebruik en alles werkt nog perfect. Ik snap niet van mijzelf dat ik jaren teveel heb betaald bij een andere provider. Budget Alles-in-1 werkt net zo goed! Ik merk totaal geen verschil. Ik zit er nu aan te denken om Budget Energie of Budget Mobiel te nemen voor de extra combikorting. Ik lees soms negatieve reviews over Budget Alles-in-1, maar dit zijn meestal hele specifieke problemen. Ik denk dat het voor het gros van de mensen gewoon goed werkt. Al kan ik natuurlijk alleen voor mijzelf spreken. Voor mij werkt het in ieder geval perfect en ik zie mij niet meer zo snel overstappen naar een andere provider. Helemaal fijn dat je alles kan combineren voor extra korting.

    Tobias 28 mei 2021

  • S.
    Aansluiting werkt niet 9 dagen wachten op monteur 1 reactie

    Budget Alles-in-1 26-4 internet aangevraagd hier. Netjes de rotzooi thuisgestuurd gekregen. Ze hebben mijn lijn overgenomen van vorige provider en op de dag zelf, 26-05 nadat ik uren bezig ben geweest om het aan te sluiten wat niet lukt. Gebeld en te horen te krijgen dat er in de kast buiten iets niet goed zit. Er moet een monteur komen voor een kastje buiten mijn huis en deze kan pas 3 juni. Dus deze provider is zo schofterig om je van 26-5 tot minstens 3 juni zonder TV/ INTERNET EN TELEFOON TE LATEN ZITTEN. En zeggen ijskoud dat ze niet eerder een monteur beschikbaar hebben. Dit alles is buiten mijn schuld om. Het niet werken van de lijn ligt bij Budget alles in 1 maar ze laten je gewoon zitten!! Schoften dat zijn het.

    S. 27 mei 2021

  • Rianne
    Budget Alles in 1 is goed en stabiel 0 reacties

    Ik heb al 6 maanden Budget Alles in 1. Destijds heb ik voor Budget Alles in 1 gekozen vanwege de prijs. Voorheen had ik Ziggo maar dat vond ik een beetje duur worden. Budget Alles in 1 is gewoon goed. Niks spectaculairs maar het doet wat het moet doen. Snel en stabiel internet en voldoende tv zenders.

    Een monteur heeft alles voor mij geïnstalleerd, dan weet ik zeker dat alles goed is. Ik had het bij Ziggo zelf geprobeerd maar ik kwam er toen niet uit. De monteur was vriendelijk en snel klaar. Later heb ik er wel een extra tv ontvanger bij genomen voor de tv op de slaapkamer, die ik wel zelf geïnstalleerd heb. Dit was verassend eenvoudig.

    Als je ook op zoek bent naar een goedkope internet, tv en telefoon aanbieder, kan ik Budget Alles in 1 zeker aanraden. Je krijgt er zoals bij Ziggo geen extra zenders bij om bijvoorbeeld de Formule 1 te volgen, maar als je daar niet om geeft, is Budget Alles in 1 zeker goed.

    Rianne 25 mei 2021